en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7
121 38 Johanneshov — Visa karta

Vad tror Cesar att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 66 kunder tycker om Cesar Fuentes

• Sylvie K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    We bought an appartement on Garagevägen .

Ceasar was very professional, understanding and willing to help out.
    I would recommend him definitely ! Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ärlig, pålitlig, hjälpsam och proffesionell
    så uppfattar jag Cesar Fuentes efter att vi sålt radhuset i Hammarbyhöjden.
    Tack! Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Susanne S
    Hej Susanne,
    Det var en glädje att hjälpa er att sälja er fina radhus. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! Och tack för dina fina ord, det värmer.
    Cesar F gillar detta
  • Sara P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bästa mäklaren i stan. Duktig engagerad och påläst. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Sara P
    Tack Sara!! Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa er med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Vi ses på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Ola E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en fyra i Hammarbyhöjden och är nöjd med Cesars arbete hittills. Med spekulantregister från tidigare budgivningar i samma förening såldes vår lägenhet före ordinarie visning trots skakig marknad. Flera liknande objekt hos andra mäklare hade haft svårt att sälja i samma förening närmaste månaderna. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Ola E
    Tack för din rekommendation Ola!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Kajsa B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde en 4:a i Hammarbyhöjden. Cesar hade ett proffsigt men personligt bemötande och kändes engagerad. Priset vi fick var långt över våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Kajsa B
    Hej Kajsa,
    Vilken försäljning! Tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er. Vi ses på tillträdet!!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Har både köpt o sålt en bostad. Upplevde att mäklaren såg mig som kund och mina behov vid både köp och försäljning. Uppfattade mäklaren som personlig, intresserad och proffesionell. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Charlotta S
    Hej Lotta,
    Vilka fina ord! Jag är så glad att du som har varit både min köpare och säljare upplevt mig som personlig och professionell! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt! Vi ses snart igen!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Martin H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var alltid glad och trevlig och återkopplade bra.
    Dock nådde vi inte riktigt upp till vad lgh var värderad till. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Martin H
    Hej Martin, Tack för din rekommendation!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Marita M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ödmjuk. Sprudlar av energi. Positiv . Kunnig. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Marita M
    Wow Marita tack! vilka fina ord!
    Vi ses snart på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Zozan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har använt mig av olika mäklare och Cesar är den duktigaste jag stött på. Professionell, omhändertagande, ärlig och ambitiös. Han gör sitt jobb bra, kan sitt område och är engagerad. Jag kan varmt rekommendera Cesar. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Zozan B
    Hej Zozan, Vilka fina ord! Tack!
    Det värmer att höra att du upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Hoppas nu att du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
  • Doria S
    Doria S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Från början till slut har jag fått all hjälp jag kan önska med letandet efter min drömlägenhet. Tusen tack Cesar för alla tips, snabba svar och din proffessionalitet. Du är en pärla! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Doria S
    Hej Doria,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Det har tagit lite tid att hitta rätt hem men vilken fantastik lägenhet du fick!!! Jag är så glad att vi träffades på så många visningar och jag kunde hjälpa dig att hitta din drömlägenhet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • David S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en bostad 2rok 51kvm i Hammarbyhöjden där Cesar var mäklare. En väldigt tydlig och hårt arbetande mäklare som jag högst rekommenderar för försäljning.
    Duktig på att förmedla information till budgivarna och sedan till oss. Har bara positiva saker att skriva om. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar David S
    Hej David,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme.
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Mikaela S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes hjälpte oss att sälja en lägenhet. Mycket bra, snabbt och kunnigt bemötande. Alltid trevlig, vi fick det vi ville för lägenheten och är nöjda. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Mikaela S
    Tack för dina ord Mikaela!
    Jag hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Sålde min lägenhet i Hammarbyhöjden med hjälp av Cesar.
    Jag är otroligt nöjd över att ha valt Cesar som mäklare, han har stor kunskap om området och har varit väldigt flexibel för att lösa försäljningen på bästa sätt.
    Cesar har ett ärligt och trevligt sätt vilket gjorde att jag kände mig trygg med honom. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Camilla Maria T
    Tack för en superfin rekommendation Camilla!
    Vad glad jag blir av att höra att du känner att jag levererat och att du känt dig trygg genom hela processen det betyder mycket och är viktigt för mig!
  • Vera G
    Vera G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket lugn och hjälpsam med konkreta uppgifter kring lägenheten i en stressad situation! Hands on och spackel i kostym:)! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Vera G
    Hej Vera, Tack för din fina rekommendation.
    Att spackla är ingenting jag är expert på men att göra det för att du skulle få de bästa bilderna och underlätta för dig var en självklarhet för mig! Och vilket fantastiskt slutresultat vi fick!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Med erfarenhet av området, ett outtröttligt engagemang och alltid med ett leende på läpparna fick jag precis det jag önskade av Cesar. Värdering och slutpris överensstämde väl och trots en svag marknad gav han mig precis det jag önskade i pris. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Erik Johan K
    Hej Erik, tack för dina ord!
    Jag är väldigt glad över att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat! Det här gjorde vi bra.

Ses på tillträdet. Ta hand om dig så länge!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Otto J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket professionell och duktig! Extremt tillgänglig och bra på att sätta rätt förväntningar. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-09-03 Cesar F svarar Otto J
    Hej Otto,
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet och för din rekommendation! Jag är så glad att allt gick så bra!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Fredrik K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har sålt en lägenhet i Johanneshov med hjälp av mäklaren Cesar Fuentes. Mycket nöjd med valet av mäklare, tydlig, förstående och driftig. La ned mycket tid och engagemang för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Fredrik K
    Hej Fredrik,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen. Vi ses snart på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Jacob E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar förmedlade min bostadsrätt. Han drev affären från början till start på ett engagerat vis. Han har ständigt hållt mig informerat, besvarat frågor och kommit med goda råd. En mycket trevlig person. Läs mer
    2018-08-09 Cesar F svarar Jacob E
    Tack för dina ord Jacob! Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa dig och att vårt sammarbete resulterade i ett fantastiskt resultat! Vi ses om några veckor!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Emy W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Cesar som var tillgänglig och flexibel hela vägen från förhandsvisning till kontraktskrivning i semestertider! Tryggt och smidigt helt enkelt. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Emy W
    Hej Emy,
    Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta och det var så trevligt att ni kunde vara med via Facetime! Vi ses på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Magnus Z skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min borätt. Jag intervjuade fyra mäklare innan jag beslöt mig för Cesar. Enligt min uppfattning är han noggrann, korrekt, ger bra input, lyhörd och skicklig strateg. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Magnus Z
    Hej Magnus,
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Maria E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en 1:a i Stockholm. Vi hade inga förväntningar på mäklaren och tycker att han gjort ett mycket bra jobb. Vi fick bra tips av honom som gjorde att vi kunde sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Maria E
    Tack för dina fina ord och för att jag fick förtroende att hjälpa er!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Tove E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Caesar sålde vår lgh innan visning. Vi är mkt nöjda med hans insats.
    Han gjorde det lila extra och vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Tove E
    Hej Tove!
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att vi hittade rätt köpare med Läge+! Vi ses på tillträdet.
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Sålde en 2:a på 40kvm i Johanneshov.
    Bemöttes på bästa sätt av Cesar. Väldigt kunnig, målinriktad och genuint intresserad av att alla parter skulle bli nöjda. Kommer rekommendera Cesar till alla jag känner. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Li Evelina Olivia S
    Tack för dina fina ord Evelina!!! Jag blir så glad att ni är nöjda med mig och försäljningen av er bostadsrätt! Vi ses om några månader på tillträdet!
    Ha en fin sommar!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Ida J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt vår första bostadsrätt och fått väldigt bra hjälp av Cesar i alla moment som ett köp innebär. Väldigt bra bemötande från första kontakten. Han var snabb på återkoppling och gett tydlig information rakt igenom. Vi kände en trygghet att ha Cesar som mäklare vilket vi värderar högt vid ett första kliv in på bostadsmarknaden. Totalt sett är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för dina fina ord! Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Niklas U skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2:a, 41 kvm2, köp. Bra möte! Fick privat visning. Inga påtryckningar. Öppen inställning. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Niklas U
    Tack för din rekommendation Niklas!
    Det glädjer mig att du upplevde allt så bra. Vi ses igen på tillträdet!
    Ha en fin sommar
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Per E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss med köpet av vår första bostadsrätt, kan starkt rekommendera honom som mäklare då han var snabb på att svara på frågor, ordnade med visning på kort varsel och var det bollplanket vi behövde Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Per E
    Tusen tack för det fina omdömet Per! Det värmer!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Fredrik J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min 3:a i Hammarbyhöjden genom Cesar och allt kändes lungt och tryggt trots en något svajig marknad. Han återkopplade ofta och gjorde ett fint jobb som resulterade i att jag fick ett bra pris för min lägenhet.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare i det området. Läs mer
    2018-06-25 Cesar F svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för dina fina ord!
    Cesar F gillar detta
  • Cesar hjälpte oss med försäljningen av lägenhet på Glasmålarvägen i Stockholm. Han lade ned mycket energi på uppdraget och resultatet blev över våra förväntningar. Stor professionalitet och högt engagemang.
    (Anders Lundström) Läs mer
    2018-06-11 Cesar F svarar Anders Gunnar Vilhelm L
    Hej Anders, Tack för din rekommendation! Det gör mig glad att ni är så nöjda med försäljningen!
    //Cesar
    Cesar F gillar detta
  • Emelie E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt bostadsrätt. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han var hjälpsam och det kändes tryggt. Han levde upp till mina föväntningar och hjälpte mig också med mer än jag förväntat mig. När jag i ett senare skede kommer sälja min bostadsrätt kommer jag definitivt att överväga att anlita den här mäklaren. Stort förtroende för honom. Läs mer
    2018-05-30 Cesar F svarar Emelie E
    Hej Emelie, Tack så mycket för dina fina ord!
    Det värmer att du som köpare kände dig trygg och jag är säker på att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet!
    Cesar F gillar detta
  • Bostadsrättsföreningen sålde en två-rummare och upplevde Cesar som mycket trevlig, kunnig och strukturerad. Han är skicklig I sitt mäklarutövande och vi har stort förtroende för honom. Han kommer att få ytterligare uppdrag från föreningen framöver. Läs mer
    2018-05-25 Cesar F svarar BRF Humlan 4
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Jag ser fram emot att hjälpa er med nästa lägenhet!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Sofia A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar lyssnade och bemötte oss med våra önskemål. Vi hade ingen brådska att sälja vilket gav Cesar möjlighet att hitta rätt köpare till just vår lägenhet. Under hela processen hade vi en mycket god, trevlig och tillmötesgående dialog med Cesar. Min summering av mitt livs första bostadsförsäljning kunde inte ha känts tryggare än denna, mycket tack vare Cesar. Läs mer
    2018-04-12 Cesar F svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation. Jag är så glad att ni kontaktade mig så tidigt så att vi kunde använda oss av Läge+ och hitta rätt köpare! Skönt att du kände dig trygg med din första bostadsförsäljning. Det var min målsättning!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Maud L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt nöjd med allt. Gick smidigt och efter mina önskemål Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Maud L
    Hej Maud!
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet. Det värmer att höra att du är nöjd!

Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Moa W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och kompetent! Jag skulle anlita honom om jag själv skulle sälja. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Moa W
    Hej Moa,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Blir så glad att du upplevde processen så bra som köpare!

• Andreas Hans V
    För Cesar kan vi inte ge annat än högsta betyg. Cesar är engagerad proffsig och som säljare kände vi att han verkligen brann för affären.
    Redan vid första mötet så visade Cesar att han hade kunskapen om hur marknaden fungerar och en plan för hur vi skulle nå ut till potentiella köpare med vår lägenhet.
    Vi kan varmt rekommendera att anlita Cesar för uppdrag. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Andreas Hans V
    Hej Andreas,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Jag är så glad att ni gav mig förtroendet att sälja er lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat. Dina fina ord och varma rekommendation gör mitt jobb mycket roligare och att ni är så nöjda värmer verkligen. Tack!!!

Vi ses igen på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Svante F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Alldeles utmärkt mäklare som skötte jobbet effektivt och kunnigt. Han var mycket noggrann med att jag var med i processen och kände mig trygg med vad som hände. Läs mer
    2018-03-07 Cesar F svarar Svante F
    Hej Svante!
    Tack för dina fina ord! Skönt att du kände dig trygg med bostadsaffären, det var min målsättning!

Med vänlig hälsning
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Trevlig och proffesionell. Tog sig verkligen tid till oss som köpare och det uppskattas verkligen.
    Inga klagomål från min sida. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Sandra Karolina W
    Hej Sandra,
    Tack för din rekommendation! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!!!
  • Karin Ingalill B
    Cesar har förmågan att förena hög professionalitet med ett personligt och lyhört bemötande av såväl säljare som presumtiva köpare. Han är lätt att ha kontakt med och har en ödmjuk framtoning som inger förtroende och trygghet. Som säljare är vi mycket glada för den tid och det arbete som Cesar lade ned för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och köparna. Vi kan varmt rekommendera Cesar och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Karin Ingalill B
    Hej!
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten! Vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Tommy F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig. Charmig. Behöver mer rutin. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Tack för din Feedback! För att jag ska kunna bli bättre skulle jag gärna vilja få lite mer information kring din upplevelse. Maila mig gärna på cesar.fuentes@svenskfast.se

Hoppas du trivs i ditt nya hus!
    Suzanne F gillar detta
  • Ulrika W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda ned bemötande, information och rekommendationer om hur vi gick vidare i varje steg i processen! Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Ulrika W
    Hej Ulrika,
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva den här fina rekommendationen, den värmer!
    Suzanne F gillar detta
  • Esma M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är väldigt professionell, trevlig, tillmötesgående och tydlig i hur hela köpprocessen går till. Han var väldigt lätt att få tag på när jag ville ställa frågor och han kändes alltid trygg och väldigt kunnig i sitt arbete. För mig är ett bostadsköp en stor och viktig händelse och det var skönt att ha en mäklare som Cesar som hjälpte till längst vägen och ordnade med allt pappersarbete. Jag skulle rekommendera Cesar till både nära och kära. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Esma M
    Hej Esma,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, jag uppskattar det enormt! Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
    Suzanne F gillar detta
  • Niklas A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Världsklass! Skulle jag behöva en mäklare i framtiden skulle jag definitivt anlita Cesar igen. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Niklas A
    Hej Niklas,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du! Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
    Suzanne F gillar detta
  • Ademir S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Det är få människor idag som levererar det de lovar men Cesar lyckades gallant! Saklig, tillgänglig, strukturerad och väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera Cesar till alla som funderar på att sälja sina bostäder. Läs mer
    2017-09-14 Cesar F svarar Ademir S
    Tack för dina ord Ademir, vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Pirjo R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ett lätttillgängligt och trevligt bemötande. En smidig hantering av försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2017-08-16 Cesar F svarar Pirjo R
    Tack för dina ord Pirjo. Hoppas jag får hjälpa er igen i framtiden!
    Suzanne F gillar detta
  • Tommy H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar är engagerad och kunnig. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb med att sälja vår lägenhet Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Tommy H
    Hej Tommy,
    Suzanne F gillar detta
  • Mona B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket bra, engagerad, snabb o flexibel. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Mona B
    Stort tack för värmande ord Mona. Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
    Suzanne F gillar detta
  • Ulla L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag pratade med Cesar på en tisdag, fredag nästa vecka var min lägenhet såld till ett pris jag endast hade hoppas på. Läs mer
    2017-09-14 Cesar F svarar Ulla L
    Hej Ulla! Tusen tack för det fina omdömet, Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
    Suzanne F gillar detta
  • Anna K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Fantastisk mäklare! Otroligt hjälpsam och stöttande när vi fick problem.
    Den bästa jag mött! Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Anna K
    Hej Anna,
    Blir så glad av att läsa din rekommendation. Värmer verkligen. Det var ett bra samarbete!
    Cesar
  • Uyanga G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag fick super trevlig bemötande. Vi fick intryck av Cesar Fuentes att han är en skicklig mäklare och är mycket säker, bekväm inom sin områd. Kommer varmt rekommendera till andra.
    Hälsningar Uyanga Gantumur Läs mer
    2017-09-14 Cesar F svarar Uyanga G
    Hej Utyanga! Tusen tack för det fina omdömet, Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!
  • Kenth G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar uppfyllde alla krav som jag ställer på en bra mäklare. Läs mer
    2017-12-18 Cesar F svarar Kenth G
    Hej Kenth,
    Tack för din rekommendation och tack för att du uppskattar min tjänst.
    Cesar
  • Cornelia R skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt engagerad och driven. Snabb återkoppling och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-03-21 Cesar F svarar Cornelia R
    Tack för dina ord!