Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 167 Läs vad Cesar Fuentes

• Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-20

Tillgänglig och serviceminded. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Nadin S köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-20

Blåsut
    Köpte en fyra i blåsut. Cesar är snabb på att svara och kunnig vad gäller området. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Jakob W köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-18

Blåsut
    Hjälpe oss att finna våran pärla. Fick god information och sökte snabbt upp svaren på de frågor vi ställde ifall han inte visste svaret. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Pontus H köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-15

Globen
    Utmärkt mäklare! Lugn och tydlig. Rekommenderas. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Sebastian H sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-31

Skärmarbrink
    Engagerad och tydlig i sin information innan, under och efter försäljningen! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Michael L sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-29

Enskededalen
    Sålde min lägenhet genom Cesar som visade på ett gott engagemang och höll regelbunden kontakt med återkopplingar genom hela säljprocessen. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Lina J sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-26

Blåsut
    Vi kontaktade Cesar efter rekommendation när vi skulle lägga ut vår lägenhet som en kommande försäljning. Cesar är mycket trevlig, hjälpsam, erfaren och tillgänglig. Även efter avslutat uppdrag har Cesar varit otroligt hjälpsam med frågor och funderingar kring köp av ny bostad. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Carina W köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-25

Blåsut
    Cesar hjälpte oss att hitta en lägenhet och han var väldigt lyhörd för vad vi hade för önskemål och behov. Cesar är väldigt förtroendeingivande och trevlig och vi upplevde hela tiden att han hade full koll på läget. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Frida E sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-23

Blåsut
    Använda Cesar vid försäljning av vår 3a i Blåsut och är mycket nöjda. Cesar är snabb, lyhörd och personlig. Vi sålde på förhandsvisning 3 veckor efter vårt första möte till önskat pris. Rekommenderar varmt Cesar! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Caroline A köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-23

Blåsut
    Köpt bostadsrätt, 3a på 82 kvm i Blåsut Sthlm.
    Mäklaren har varit trevlig och enkel i sitt bemötande. Bra service då han varit bra på att hålla kontakten och ge snabba uppdateringar om lägesbild mellan intressenter. Han har också varit tillgänglig genom att vara snabb på att svara på olika frågor. I sin helhet en bra upplevelse, informativ och enkel att ha och göra med, känns pålitlig och bra. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes