Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 110 Läs vad Cesar Fuentes

• Maja H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-22

Cesar är en väldigt trevlig, glad men också serös och hårt arbetande mäklare. Han är flitig och lämnar inget åt slumpen.
    Jag är imponerad av hans engagemang och stora uthållighet. Utan hans egenskaper hade min bostadsförsäljning fått ett sämre slutresultat, det är jag övertygad om.
    Cesar är respektfull och inkännande mot alla parter. Han har gott omdöme, är strategisk och har ett brett kunskapsfält.
    Det kändes mycket tryggt att arbeta med Cesar genom hela processen. Han höll löpande kontakt och hade hela tiden en plan för hur vi skulle agera härnäst.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
  • Daniel T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-21

Köpt en lägenhet i Hammarbyhöjden av Cesar. Han fixade en förhandsvisning snabbt och var behjälplig hela vägen från första titt till kontraktskrivningen. En toppenmäklare! Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-18

Har köpt en 2:a i Hammarbyhöjden, Stockholm.
    Snabb och smidig affär.
    Positiv, förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Sophia N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-16

Cesar har varit kunnig och trevlig. Återkopplat snabbt och haft ett litet skratt på lut när det har passat. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Eva B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-16

Sålt en bostadsrätt. Mäklare med känsla, finess o stort engagemang. Mycket trevlig o kunnig. Mycket bättre än mina förväntningar. Läs mer
  • LUDVIG S
    LUDVIG S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-15

Köpt lgh med Cesar som mäklare! Cesar hade ett professionellt bemötande, snabb och bra återkoppling och hade bra koll på området vilket gjorde oss som köpare trygga. Jätte nöjd helt enkelt. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Johan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-13

Bra bemötande
    Bra engagemang
    Har sålt lägenhet Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Johan B
    Tack för din rekommendation Johan!
  • Hilda B
    Hilda B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-12

Jag har köpt en tvåa i Hammarbyhöjden. Cesar var väldigt tillmötesgående, var lätt att få tag på och gav regelbunden återkoppling. Hans erfarenhet av området gjorde att jag som kund kände mig trygg och jag skulle absolut rekommendera Cesar till andra. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Hilda B
    Hej Hilda,
    Tack för din fina rekommendation! Det gör mig så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Farbod F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-11

Jag köpte en lägenhet i Hammarbyhöjden då jag flyttar från Umeå till Stockholm. Tycker hela affären gått smidigt till från början till slut. Jag jobbar själv som säljare och har träffat många olika säljare men Cesar sticker ut med sin vilja och fokus på affären. Jag skulle anlita Cesar själv om / när jag ska sälja eftersom han ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck och är väldigt saklig och noggrann att informera och vägleda genom hela köpet. Jag upplever honom som en engagerad och driven mäklare. Han gör det lilla extra för att få saker löst och i tid. Då jag var på distans så var det svårt för mig att vara på plats men Cesar åkte (två gånger) fram och tillbaka till Solna för att göra klart affären med min fullmaktstagare. Förutom det fanns han tillgänglig under hela dagen och även sent på kvällarna. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Farbod F
    Hej Farbod,
    Vilka fina ord och tack för en riktigt bra rekommendation! Det är så roligt att höra att du som köpare uppfattar affären på ett så bra sätt. Tydlighet och flexibilitet är viktiga egenskaper hos en mäklare och att kunna göra både säljare och köpare mer än nöjda är precis det jag önskar göra.
    Vi ses på tillträdet!
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-11

Cesar fick förtroendet att förmedla vår 2:a i Hammarbyhöjden. Han hade alltid ett professionellt men ändå personligt bemötande som ingav förtroende. Han levde upptill och till del även överträffade våra högt ställda förväntningar. Han delade ständigt med sig av sina tankar och la fram välgrundade argument till de beslut som vi tog. Vi kan verkligen rekommendera att anlita Caesar. Läs mer
    2019-05-14 Cesar F svarar Patrik N
    Hej Patrik,
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mycket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden