Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-11

Läs vad 146 Läs vad Cesar Fuentes

• Carolina H sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-12-06

Gamla Enskede
    Trevlig, kompetent mäklare som hjälpt oss med vår bostadsaffär. Mycket nöjda. Läs mer
  • Maria I köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-12-06

Hammarbyhöjden
    Cesar ger mig intrycket av att vara vänlig, genuin, ärlig och pålitlig. Han har svarat på alla mina frågor och är snabb på att svara på sms, telefon och mejl. Jag tycker att han är kunnig och påläst.

Det känns tryggt att ha Cesar som mäklare vid köp av bostad.

Cesar har levt upp till mina förväntningar. Jag har positiv upplevelse av Cesar och av Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Riitta W sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-16

Sålt en tvåa.Blev vänligt bemött , saklig , tydlig mäklare. Läs mer
  • Carin G
    Carin G köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-13

Hammarbyhöjden
    Cesar sålde en lägenhet i Hammarbyhöjden som vi köpte. Han erbjöd service i form av enskilda visningar när vi hade svårt med våra kalendrar och var tillgänglig. Vi uppfattade Cesar som engagerad och professionell. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Lovisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-13

Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss att sälja vår lägenhet och han var proffsig, trevlig och mån om att vi skulle få ett bra pris. Marknaden var osäkrare än när vi köpte men Cesar guidade oss lugnt genom alla steg och var väldigt kommunikativ genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Cesar som mäklare. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Chaoran F sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-04

Hammarbyhöjden
    såld min lgh med hjälp från Cesar, riktig bra jobb under så kort tid som jag önskar. Jag tryck att Cesar är duktig med sin jobb och riktig engagerad att sälja min lgh. Vill rekommendera ni alla som vill sälja sin lgh i området. Läs mer
    2019-11-12 Cesar F svarar Chaoran F
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation Chaoran, tack! Det var riktigt trevligt att samarbeta med dig!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Mathilda K köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-17

Hammarbyhöjden
    Jag köpte min första bostadsrätt via Cesar och han har varit till fantastisk hjälp. Alltid snabb på att svara på frågor och alltid med ett leende på läpparna. Jag skulle inte tveka en sekund att rekommendera honom som mäklare till någon annan. Läs mer
    2019-11-12 Cesar F svarar Mathilda K
    Hej Mathilda,
    Tack för dina ord. Jag blir superglad att höra att du som köpare upplevde processen väl fungerande och proffsigt när du köpte din första bostad! Vi ses snart!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Magnus J sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-15

Skärmarbrink
    Jag sålde en lägenhet i Johanneshov med hjälp av Cesar. Jag fick ett väldigt gott bemötande. Han är lugn, lösingsfokuserad och förtroendeingivande. Jag förväntade mig en god kontakt och mycket återkoppling under försäljningsperioden och det var precis det jag fick. Jag fick inga falska förhoppningar och slutresultat var precis det som Cesar förutspått och förmedlat till mig. Bra mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    Tack!

Magnus Läs mer
    2019-11-12 Cesar F svarar Magnus J
    Hej Magnus,
    Tack för din fina rekommendation, ett sant nöje att samarbeta med dig! Vi ses på tillträdet!
  • August S
    August S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-09

Cesar gjorde ett fantastiskt jobb åt oss med en försäljning. Det fanns mycket oro och ångest hos oss, men Cesar hanterade det på ett väldigt tryggt, lyhört och professionellt sätt.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Cesar Läs mer
    2019-10-10 Cesar F svarar August S
    Hej August,
    Jag vill att alla parter ska uppleva processen trygg och tydlig och att kunna göra både säljare och köpare nöjda är precis det jag önskar göra.Tack för dina fina ord!

Vi ses imorgon!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Hampus L köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-01

Stockholm
    Cesar Fuentes var mycket behaglig att ha och göra med. Som första gångs köpare så är vi supernöjda. Pedagogiskt, struktuerat och tryggt.

Toppen kille! Läs mer
    2019-10-02 Cesar F svarar Hampus L
    Hej Hampus!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg att du som första gångs köpare känt dig trygg och vill rekommendera mig. Hoppas ni kommer trivas bra i Hammarbyhöjden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes