Cesar Fuentes

Cesar Fuentes

Cesar Fuentes är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes har varit registrerad mäklare sedan 2016-02. Cesar Fuentes har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.9. Cesar Fuentes har haft 85 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 234 Läs vad Cesar Fuentes

• 2020-11-28
    Efter noggrann jämförelse mellan flera mäklare valde jag Cesar p.g.a. hans entusiasm och tidigare rekordförsäljningar. Med hjälp av en klok och långsiktig plan lyckades vi sälja min lägenhet till rekordpris. Kan varmt rekommendera Cesar till alla som behöver en skicklig mäklare och till de som vill få sina förväntningar överträffade!
    Mehdi R
    • 42.0 m²
    • Johanneshov
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-11-26
    Fick väldigt bra bemötande av Cesar. Väldigt kunnig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommendera honom!
    Elin Johanna E
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Enskede
    köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-11-24
    Jag har köpt en andel i en Br tillsammans med min dotter. Cesar har skött hela överlåtelsen på ett mycket professionellt sätt, han kan rekommenderas. Sture Eng
    Sture Jan Mikael E
    • 1:a
    • 34.0 m²
  • 2020-11-03
    Very good experience with Cesar. He is kind and thorough. We won the bid on a home that is perfect for our needs and Cesar set the tone for the signing, which felt very comfortable.
    William A
    • 53.0 m²
    • Hammarbyhöjden
  • 2020-11-02
    "Cesar hjälpte oss att sälja vår 2a på Båstadsvägen, vi fastnade verkligen för honom då han var engagerad, jordnära och professionell. Hela säljprocessen gick otroligt smidigt, detta tack vare Cesars goda lokalkännedom och kontaktnät. Vi rekommenderar verkligen Cesar till alla där ute som är intresserade av att sälja/köpa bostad."
    David A
    • 48.0 m²
  • 2020-10-31
    Helt underbar mäklare som fick hos att känna oss trygga med köpet från första start! Varm, ärlig och charmig!
    Linda A
    • 53.0 m²
    • Hammarbyhöjden
  • 2020-10-31
    Vi sålde en brf i Hammarbyhöjden. Cecar är enkel och tydlig i sin dialog. Dessutom en mycket glad och positiv attityd som inger stort förtroende. Cesar var hela tiden uppriktig, delgav vad han själv ansåg och var alltid på en rimlig nivå i samtliga typer av frågor. Dessutom hittade han köpare som vi båda ville se som köpare som troligtvis kommer trivas alldeles utmärkt i området såväl som i huset och fungera bra ihop med befintliga grannar. Jag kan starkt rekommendera Cesar som fastighetsmäklare.
    Thomas K
    • 57.5 m²
  • 2020-10-27
    Cesar är ett sådant proffs! Jag har blivit så väl bemött och omhändertagen i min jakt på boende. Hade inte kunnat få bättre hjälp!
    Victoria M
    • 48.0 m²
  • 2020-10-20
    Har köpt en lägenhet i Skärmabrink mha Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden. Cesar har varit tillmötesgående och serviceminded genom hela köpet. Ser fram emot att flytta in i den nya lägenheten!
    Gabrielle C
    • 43.0 m²
    • Skärmarbrink
  • 2020-10-13
    Cesar Fuentes är en mycket proffsig, kunnig och pålitlig, och dessutom trevlig, mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
    Marlã¨ne S
    • 75.0 m²
    • Enskede

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte