Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 87 kunder tycker om Cesar Fuentes

• Robin K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-02-08

Vi har sålt en 2a på 40 kvm.
    Mäklaren gav ett vänligt och kunnande intryck vilket han levde upp till genom hela processen.
    Vi hade ganska höga förväntningar på försäljningen med tanke på rådande marknadssituation, mäklaren gav oss råd med alltifrån fotografering till visningar. Så tillslut kom vi upp i de siffrorna vi ville. Läs mer
  • David L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-02-07

Grymt bra jobbat!
    Snabb och smidig affär Läs mer
  • Johan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-01-17

Cesar hjälpte till med försäljningen av vår lägenhet. Han hade väldigt bra koll på området och vad man kunde förvänta sig för slutpris och vilka typ av insatser som potentiellt kunde löna sig när det gäller renovering/styling av lägenheten.
    Är väldigt nöjd med dialogen från dag ett, han redogjorde tydligt för hur försäljningen rörde sig framåt och vad vi kunde förvänta oss.
    Sammanfattningsvis kan man säga att vi är supernöjda med Cesar :-) Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Johan M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-01-14

Efter att ha letat i flera månader har vi äntligen köpt vår drömlägenhet i Hammarbyhöjden. Cesar har från början bemött oss med stor glädje och professionalitet och det är ingen slump att vi i slutändan hittar en lägenhet som sträcker sig över våra förväntningar. När budgivningen kom i sitt slutskede så agerade Cesar med tydlighet och känslighet för både vår och säljarens situation och behov vilket möjliggjorde ett trevligt möte och en tillfredställande affär. Vi skulle verkligen rekommendera Cesar som mäklare. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Sofia A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-12-18

Cesar sålde vår lägenhet på 2 rok i Hammarbyhöjden. Vi är mer än nöjda med Cesars insats och stöd. Vi kände oss trygga genom hela processen då vi fick snabb återkoppling och kontinuerlig information.
    Sammanfattningsvis är Cesar en positiv, ärlig och påläst person som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att vi hittade rätt köpare med Läge+ och att du kände dig trygg genom hela processen!
    Suzanne F gillar detta
  • Michael L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-12-03

Vi köpte en 4:a i Hammarbyhöjden genom att lägga ett direkt bud efter första visningen. Cesar handlade allt snabbt, pålitligt, och transparent. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Michael L
    Hej Michel,

Tack för din rekommendation! Så kul att ni hittade en stor lägenhet i Hammarbyhöjden och att ni stannar i området! Vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Måns E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-12-02

Svarade alltid och tog reda på allt man undrade. Trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Måns E
    Hej Måns,
    Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation! och vilken fin lägenhet ni fick! Vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Margareta O skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-12-01

Bra råd och upplysningar. Snabba svar. Bästa stödet Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Margareta O
    Tack för din rekommendation Margareta!
  • Maj-Lis Vilhelmina H
    Maj-Lis Vilhelmina H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-11-22

Mycket trevligt och förtroendeingivande mäklare.
    Tvekade inte en sekund att Cesar skulle bli vår mäklare för denna försäljning. Allt har fungerat och all planering har gått som det skulle.
    Kontraktsskrivningen gick alldeles utmärkt och smärtfritt.
    Vi är mycket nöjda och vill verkligen rekommendera Cesar! Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maj-Lis Vilhelmina H
    Hej!!!
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja huset!

Suzanne F gillar detta
  • Maj P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-11-20

Sålt lägenhet i Hammarbyhöjden. Jättenöjd med Cesar! Han är lyhörd och trovärdig. Ser till att affären blir så bra som möjligt för alla parter. Läs mer
    2019-01-17 Cesar F svarar Maj P
    Hej Maja,
    Tack för din rekommendation. Jag är tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet i Hammarbyhöjden.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes