Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 139 Läs vad Cesar Fuentes

• Magnus J sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-15

Skärmarbrink
    Jag sålde en lägenhet i Johanneshov med hjälp av Cesar. Jag fick ett väldigt gott bemötande. Han är lugn, lösingsfokuserad och förtroendeingivande. Jag förväntade mig en god kontakt och mycket återkoppling under försäljningsperioden och det var precis det jag fick. Jag fick inga falska förhoppningar och slutresultat var precis det som Cesar förutspått och förmedlat till mig. Bra mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    Tack!

Magnus Läs mer
  • AUGUST S
    AUGUST S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-09

Cesar gjorde ett fantastiskt jobb åt oss med en försäljning. Det fanns mycket oro och ångest hos oss, men Cesar hanterade det på ett väldigt tryggt, lyhört och professionellt sätt.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Cesar Läs mer
    2019-10-10 Cesar F svarar AUGUST S
    Hej August,
    Jag vill att alla parter ska uppleva processen trygg och tydlig och att kunna göra både säljare och köpare nöjda är precis det jag önskar göra.Tack för dina fina ord!

Vi ses imorgon!
    Cesar F gillar detta
  • Hampus L köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-01

Stockholm
    Cesar Fuentes var mycket behaglig att ha och göra med. Som första gångs köpare så är vi supernöjda. Pedagogiskt, struktuerat och tryggt.

Toppen kille! Läs mer
    2019-10-02 Cesar F svarar Hampus L
    Hej Hampus!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg att du som första gångs köpare känt dig trygg och vill rekommendera mig. Hoppas ni kommer trivas bra i Hammarbyhöjden!
    Cesar F gillar detta
  • Christer N sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-09-30

Stockholm
    Kan varmt rekommendera Cesar Fuentes med kollegor på Svensk Fastighetsförmedling om du/ni vill få bästa service och en försäljning utöver det vanliga....

Mvh Christer Nodby Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Christer N
    Hej Christer
    Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Hoppas du trivs i din nya bostad!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Xin Y köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-09-29

Stockholm
    Jag köpte en lägenhet via honom. Han var vänlig och ansvarsfull. Han förklarade allt på mötet. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Xin Y
    Hej Xin,
    Tack för din rekommendation! hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Madelene K sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-09-28

Stockholm
    Bästa mäklaren, allt perfekt!
    Proffsig, kunnig , charmig , trevlig!
    Allt tipp topp!
    Rekommenderas 10 av 10 Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Madelene K
    Hej Madelene!
    Tack snälla för dina ord! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du! Jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Joel E köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-09-28

Det funkade bra. Ett smidigt förfarande utan krångel. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Joel E
    Hej Joel
    Tack för din fina rekommendation! Det gick både snabbt, smidigt och ett bra pris på det.
    Vi ses snart igen!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Victor G sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Stockholm
    Jag sålde en 2:a i Skärmarbrink. Cesar har levt upp till förväntningarna. Hans beteende var mycket bra både mot mig och spekulanterna. Lyhörd och öppen. Jobbar hårt för att dra in spekulanter och är mycket aktiv i området vilket är ett plus. Kan definitivt rekommendera honom om ni vill sälja bostad i Hammarbyhöjden eller Blåsut. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Victor G
    Hej Victor
    Tack för dina ord och rekommendation! Jag vill verkligen att alla parter i en affär ska vara nöjda så detta värmer gott!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Anette E köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Ärligt intresserad.
    Superbra återkoppling.
    Rekommenderar Cesar alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Anette E
    Hej Anette,
    Tack för dina ord!!! de värmer verkligen! Att även köparna är nöjda med mitt jobb som mäklare är för mig jätteviktigt, tack för att du tog dig tid att skriva detta.
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Erik G sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Stockholm
    Sålde en bostadsrätt med två rum. Mycket väl bemött av mäklare. Vi nådde dom förväntningar vi hade med pris och samarbete.
    Mycket nöjd med försäljningen som helhet Läs mer
    2019-09-30 Cesar F svarar Erik G
    Hej Erik
    Jätteglad för er rekommendation och tack för ett trevligt och bra samarbete! Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes