Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 119 Läs vad Cesar Fuentes

• Pontus H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-08-22

Snabb kommunikation och väldigt trevlig! Jag köpte lägenhet via Cesar och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Cecilia Å skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-08-12

Ärligt och tryggt bemötande vid försäljning av min lägenhet. Höll mig välinformerad genom hela processen. Proffsig! Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-08-08

Vi har köpt en 2:a i Björkhagen. Cesar har vi träffat på flera visningar i området och han har gjort ett mycket gott och kunnigt intryck.
    Vi är mycket glada att C hjälpte oss att komma överens med köparen om ett pris före visning, det var helt rätt prisnivå på lgh.
    Vi kan verkligen rekommendera C till andra kunder hos er. Han är en mycket kompetent, rättrådig och dessutom mycket trevlig mäklare som visar ansvar och omsorg såväl mot säljare som köpare. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • FREDRIK S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-08-03

Vi sålde vår lägenhet med Cesar och försäljningen gick mycket bra. Cesar var professionell, kunning och kom med possitv glad energi. Under försälgningen kunde Cesar vägledar och svara på alla av våra frågor.
    Kan varmt rekomendera Cesar.
    Tusen Tack! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Johanna W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-07-07

Köpt lägenhet i Hammarbyhöjden som Cesar förmedlat.
    Han har väldigt positiv energi och är kunnig och noggrann.
    Jag fick svar på alla mina frågor om lägenheten och det märktes att han har bra koll på objektet och på området. Han engagerar sig lite extra, till exempel för att få till ett snabbt tillträde.
    Väldigt nöjd:) Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • My P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-07-07

Jag sålde min bostad nyligen och fick den såld för ett högre pris än förväntat pga att lägenheten har legat ute som Läge+ i några månader då jag inte har haft bråttom att sälja den. Cesar har vart väldigt engagerad och positiv samt snabb på att svara på mina funderingar. Dock skrevs annonsen med väldigt många faktafel som jag har vart tvungen att korrigera. Men med hans positiva energi och hans inställning så rekommenderar jag honom varmt! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Rebecka A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-07-04

Trevligt och bra bemötande. En mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Rebecka A
    Hej Rebecka,
    Tack för din rekommendation!!
    Ha en fin sommar!
    Suzanne F gillar detta
  • HILLARY B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-06-29

Jag är väldigt nöjd! Cesar sålde min lägenhet i Björkhagen. Han är en varm, trevlig person men även en väldigt duktig mäklare!! Han känner området väl. Man får en "vi" känsla och känner sig trygg från första början. Jag rekommenderar Cesar varmt. Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar HILLARY B
    Hej Hillary,
    Tack för din rekommendation! Jag är glad att du kontaktade mig och att jag fick hjälpa dig med din försäljning! Och tack för de goda chokladen!!! :)
    Suzanne F gillar detta
  • Camilla Sofia H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-29

Cesar gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lilla tvåa i Hammarbyhöjden. Med stort engagemang, mycket energi, positivitet och höga mål såldes den för ett pris som översteg min förväntan. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Camilla Sofia H
    Hej Camilla,
    Tack för dina ord och lycka till med flytten till Skåne!
    Suzanne F gillar detta
  • Maja H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-05-22

Cesar är en väldigt trevlig, glad men också serös och hårt arbetande mäklare. Han är flitig och lämnar inget åt slumpen.
    Jag är imponerad av hans engagemang och stora uthållighet. Utan hans egenskaper hade min bostadsförsäljning fått ett sämre slutresultat, det är jag övertygad om.
    Cesar är respektfull och inkännande mot alla parter. Han har gott omdöme, är strategisk och har ett brett kunskapsfält.
    Det kändes mycket tryggt att arbeta med Cesar genom hela processen. Han höll löpande kontakt och hade hela tiden en plan för hur vi skulle agera härnäst.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2019-07-05 Cesar F svarar Maja H
    WOW Maja vilka fina ord!

Jag tackar för att du tog dig tiden att skriva en sådan fin rekommendation! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig och att du har känt dig trygg med mig! Ha en fin sommar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes