Cesar Fuentes
Registrerad mäklare sedan 2016-02-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 195 Läs vad Cesar Fuentes

• Lisa H sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-13

Hammarbyhöjden
    Cesar var otroligt proffsig genom hela säljprocessen. Han uppdaterade oss löpande, gav och tips och råd och slutligen blev både vi och köpare väldigt nöjda med priset och affären. Skulle rekommendera till vänner och bekanta! Läs mer
  • Joachim C köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-13

Gamla Enskede
    jkjkjkfdgsdfasfDFsfCZXC SDFF DF SF SF SF SDFF Läs mer
  • Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-08

Hammarbyhöjden
    Sålt 2:a i Hammarbyhöjden. Mäklaren var trevlig och satte realistiska förväntningar för försäljningspris. Upplevde att han låg på för att kunna genomföra en snabb försäljning. Läs mer
  • My B
    My B köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-04

Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte mig och min sambo att köpa våran första bostadsrätt. Efter en första visning för ett objekt Cesar ansvarade för fick vi snabbt god kontakt. Vi fick där chans att förklara vad vi sökte efter och fick redan dagen efter tips på ett nytt objekt som senare blev vårt nya hem. Cesar är inte bara påläst och duktig på sitt jobb utan även otroligt ödmjuk och bjuder på många skratt. Affären gick även i hamn hos SF’s lyxiga kontor i Hammarbyhöjden som väcker mycket inspiration till hur en själv kan möblera och renovera hemma. Läs mer
  • Melker A köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-03

Stureby/Enskede
    Köpte en ny fräsch 1a i Stockholm! Snabb, effektiv, ärlig och väldigt bra service!

5/5 Läs mer
  • Charbel M köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-03

Hammarbyhöjden
    Bra mäklare med bred kompetens inom området. Läs mer
  • Ibrahim W sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-30

Grym service. Rekommenderas starkt Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-21

Hammarbyhöjden
    Cesar skötte försäljningen av vår 3:a i Hammarbyhöjden och vi är rakt igenom nöjda med jobbet han gjort. Väldigt trygg, påläst och tillmötesgående. Snabb på att återkoppla och har haft en tydlig plan för hur försäljningen ska läggas upp på bästa sätt.
    Rekommenderas! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Nikola G köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-19

Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en lägenhet. Cesar var alltid jättetrevlig, hjälpsam och lätt att prata med. Det var Inga problem alls. Han förklarade allt tydligt för oss. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Eva H köpte sin lägenhet med hjälp av Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-12

Johanneshov
    Han är mycket professionell, svarar snabbt och är insatt. Känns pålitligt och tryggt. Har därtill en vänlig attityd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes