Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Torsby!

Om du är ute efter lugnet i norra Värmland är Torsby kommunen för dig. Orten som är omgiven av härliga skogar gränsar också till de norska städerna Trysil och Åsnes. Här har du en kommun med både flera skidorter och natursköna områden i närheten.

På vårt kontor i Torsby arbetar kunniga mäklare som brinner för att ge dig det bästa boendet. Eftersom vi hör till en rikstäckande mäklarkedja får du både stor erfarenhet och engagemang.

Tveka inte att kontakta oss, vi hjälper dig så gärna med din bostadsaffär!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torsby 2

• sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2021-03-29
    Sålt fritidshus
    Proffsigt och trevligt mäkleri, överträffar förväntningarr.
    Kommunicerar tydligt och bra med kunden/beställaren.
    Sammanfattning: Mäkleri när det fungerar som bäst - och jag har erfarenhet!
    Tack Mats för förtroendet att hjälpa till vid försäljning av din fritidsfastighet! // Victoria Svensk Fastighetsförmedling Torsby
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    • Höljes
    2021-03-22
    Vi har sålt ett hus i Klaråsen. Mäklaren är både trevlig och saklig, så våra förväntningar har uppfyllts mer än väl.
    Försäljningen gick väldigt snabbt, vi fick en del bud
    så vi är mycket nöjda.
    Tack för det Inger och Hans! Det var ett rent nöje att arbeta med er! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    • Höljes
    2021-03-16
    Fritidshus
    Bra bemötande av mäklaren mkt bra info och känner mig trygg med detta.
    Tack Stefan! Det var ömsesidigt trevligt. Hälsa till morfars pöjk Valentin också från mig! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2021-03-04
    Toppen bemötande! Uppriktig känsla, aldrig några tvivel.
    Tack för det Kalle! Detta blir spännande! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2021-02-19
    Veldig profesjonell som har kjens trygt för mig som köpare også.
    Service inriktat. Alltid återkommert med information om saker jag ville ha mer information om.
    2021-02-10
    Kjøpt Kristinefors 57 Torsby
    Ble møtt av mekler bra
    Forventning til mekler var bra
    Kan anbefale dem
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    • Ekshärad
    2020-12-15
    Sålt ett fritidshus från ett dödsbo.
    • Östmark
    2020-12-12
    Har köpt en villa i östmark som mäklaren beskrev som mycket fint och log på fin plats. Mäklaren beskrivning levdes upp till förväntningarna som bildades av hans beskrivning.

Kände mäklaren genom en barndoms vän men ändå va han mycket profisionell. Informativt och gav bra beskrivning på hur samhället i öst marknaden var och vad man kunde förvänta sig.

Bra bemötande och trevlig person att prata med som verkligen trivdes i det han jobbade som.
    Tack för det Nicklas! Det var jätteroligt att återse dig med din fina familj. Och roligt med fler unga familjer i Östmark Där tror jag ni får det bra! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    • Östmark
    2020-10-05
    Bra kommunikation; köpte skog och Anders och hans medarbetare har hjälpt på ett utmärkt sätt!
    • Ambjörby
    2020-08-10
    Vi har köpt hus i Branäs
    Bra bemötande och vi är nöjda
    Tusen tack Lennart! Välkomna till Värmland! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2020-06-23
    Köpt fritidshus
    Bra bemötande av mäklaren precis som jag hade förväntat mig
    Mäklaren gjorde ett bra och proffsigt jobb.
    En bra och trevligt samarbete.
    Tack för det Leif, och trevligt att få upp dig till våra trakter! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
  • Stefan O
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2020-06-11
    sålt hus
    smidigt, bra kontakt med mäklaren.
    Förväntningarna uppfyllda
  • Brigitte H
    sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2020-02-27
    Hej, ich war sehr zufrieden mit Anders. Ich würde immer wieder mit ihm zusammenarbeiten. Der Verkauf verlief ohne Probleme, alles war gut organisiert.
    Vielen dank Brigitte! Beste grusse auch zu Nils und Julia. Ich wunsche Ihnen alle ein schönes fruhling, und Sie sind herzlich wilkommen wenn Sie Schweden besucht! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
  • Geert K
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    • Vitsand
    2020-02-26
    Från start till finish perfekt
    Thank You very much and welcome to Sweden! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2020-02-22
    Anders ger tyvärr skenet av att när konkurrensen är för dålig så behöver man inte prioritera kunden.

Mailkorrespondans som är obesvarad i flera månader, inga samtal tillbaka. Vi är tre personer som haft samma upplevelse där en av oss skulle köra 50 mil för att titta på en fastighet. Anders ringde aldrig tillbaka och fastigheten försvann två veckor senare från Hemnet. Det lämnar frågan om Anders är ointresserad, glömsk eller väljer vilka han ska förmedla fastigheter till efter eget tycke(enkelhet?).
    Hej! Tråkigt att läsa om din erfarenhet av oss. Du frågade efter planlösning på en fastighet och tyvärr gick det en vecka innan du fick svar. Vi meddelade då att det tyvärr inte fanns. Vi bjöd samma dag in dig att delta i visning av fastigheten, vilket var förra lördagen. Vi hörde inget från dig och fastigheten är fortfarande en vecka senare kvar på marknaden.Nåt måste ha blivit tokigt nånstans. Vi försöker alltid ta hand om både säljare och intressenter på bästa sätt, för ointresserade är vi minst av allt. Som sagt fastigheten är fortsatt på marknaden. Du är välkommen på visning.Hör av dig om du är intresserad ./ Mvh Anders Mattson Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Hej Anders, Jag fick återkoppla för att få svar vilket såklart är mänskligt - Fel av mig med månader. Det rörde också lägenhetskomplexet du sålde där det låg ett bud på 950k. Enligt utsago så har intressent varit beredd att resa så fort du återkopplat men detta skedde aldrig. Så frågan är - Vad hände där då spekulanten var beredd att lägga högre bud? Min bror hade också mailat om den fastigheten och insåg även han att han inte fått någon mailåterkoppling. Finns säkert en logisk förklaring. Carl Andreas S
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-09-16
    Det är ordning och reda på Anders. Mycket trevlig köpupplevelse. Tack!
    Tack så mycket för fina ord Göran. Hoppas allt blir bra för dig i Kristinefors och välkommen in när du har vägarna förbi. Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2019-03-31
    Sålde vårt hus med hjälp av Anders Mattson. Allt gick utmärkt: professionellt, trevlig, engagerat, och snabb.
    Jätte bra bemötande.
    Riktig nöjda.
    Tack så mycket! Ett nöje att få förmedla ett så fint hus. Lycka till med ert nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2018-09-05
    Har köpt en jordbruksfstighet
    Mäklaren förklarade klart och tydligt alla steg i affären, både rättigheter och skyldigheter.
    Tack för det Floyd! Vill alltid vara tydlig, fastighetsaffärer gör man kanske inte så ofta och det är mycket att hålla reda på. Ha det gött! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2018-06-07
    Fritidshus
    Bra kort och presentation, affären gick så fort så vi hann inte
    träffas så mycket.
    Tack ska ni ha! Nej det gick med en väldig fart. Ha en fin sommar! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2018-04-12
    Ett mycket varmt och personligt bemötande. Upplevde direkt att vi hade lätt att kommunicera. Mycket noggrann genomgång av avtal och kontrakt vid påskrift av köpehandlingar vilket är positivt.
    Tack Fredrik! Ni är välkomna till Torsby! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
  • Lena E
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2018-04-12
    Mycket kompetent och erfaren. Lätt att hålla kontakten med. Svarar snabbt på telefon, mail och sms. Rekommenderas!
    Lena
    Tack Lena! Det var trevligt att arbeta med er! Svensk Fastighetsförmedling Torsby
  • Ulf L
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    2017-04-19
    Effektiv, vänlig och tillmötesgående, svarar upp snabbt på mina frågor.
    2016-09-05
    Super professionel fra Anders Mattsons side. Vi er meget tilfreds