Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Järnvägsgatan 8, 685 30 Torsby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Torsby!

Om du är ute efter lugnet i norra Värmland är Torsby kommunen för dig. Orten som är omgiven av härliga skogar gränsar också till de norska städerna Trysil och Åsnes. Här har du en kommun med både flera skidorter och natursköna områden i närheten.

På vårt kontor i Torsby arbetar kunniga mäklare som brinner för att ge dig det bästa boendet. Eftersom vi hör till en rikstäckande mäklarkedja får du både stor erfarenhet och engagemang.

Tveka inte att kontakta oss, vi hjälper dig så gärna med din bostadsaffär!

Läs vad 14 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

• 2020-08-10

Lennart Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Vi har köpt hus i Branäs
    Bra bemötande och vi är nöjda Läs mer
    2020-08-10 Anders M svarar Lennart Å
    Tusen tack Lennart! Välkomna till Värmland!
  • 2020-06-23

Leif P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Köpt fritidshus
    Bra bemötande av mäklaren precis som jag hade förväntat mig
    Mäklaren gjorde ett bra och proffsigt jobb.
    En bra och trevligt samarbete. Läs mer
    2020-06-24 Anders M svarar Leif P
    Tack för det Leif, och trevligt att få upp dig till våra trakter!
  • Stefan O

2020-06-11

Stefan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    sålt hus
    smidigt, bra kontakt med mäklaren.
    Förväntningarna uppfyllda Läs mer
  • Brigitte H

2020-02-27

Brigitte H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Hej, ich war sehr zufrieden mit Anders. Ich würde immer wieder mit ihm zusammenarbeiten. Der Verkauf verlief ohne Probleme, alles war gut organisiert. Läs mer
    2020-02-27 Anders M svarar Brigitte H
    Vielen dank Brigitte! Beste grusse auch zu Nils und Julia. Ich wunsche Ihnen alle ein schönes fruhling, und Sie sind herzlich wilkommen wenn Sie Schweden besucht!
  • Geert K

2020-02-26

Geert K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Från start till finish perfekt Läs mer
    2020-02-27 Anders M svarar Geert K
    Thank You very much and welcome to Sweden!
  • 2020-02-22

Carl Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Anders ger tyvärr skenet av att när konkurrensen är för dålig så behöver man inte prioritera kunden.

Mailkorrespondans som är obesvarad i flera månader, inga samtal tillbaka. Vi är tre personer som haft samma upplevelse där en av oss skulle köra 50 mil för att titta på en fastighet. Anders ringde aldrig tillbaka och fastigheten försvann två veckor senare från Hemnet. Det lämnar frågan om Anders är ointresserad, glömsk eller väljer vilka han ska förmedla fastigheter till efter eget tycke(enkelhet?). Läs mer
    2020-02-24 Anders M svarar Carl Andreas S
    Hej!
    Tråkigt att läsa om din erfarenhet av oss. Du frågade efter planlösning på en fastighet och tyvärr gick det en vecka innan du fick svar. Vi meddelade då att det tyvärr inte fanns. Vi bjöd samma dag in dig att delta i visning av fastigheten, vilket var förra lördagen. Vi hörde inget från dig och fastigheten är fortfarande en vecka senare kvar på marknaden.Nåt måste ha blivit tokigt nånstans. Vi försöker alltid ta hand om både säljare och intressenter på bästa sätt, för ointresserade är vi minst av allt. Som sagt fastigheten är fortsatt på marknaden. Du är välkommen på visning.Hör av dig om du är intresserad ./ Mvh Anders Mattson
    2020-02-24 Carl Andreas S svarar Anders M
    Hej Anders,
    Jag fick återkoppla för att få svar vilket såklart är mänskligt - Fel av mig med månader.

Det rörde också lägenhetskomplexet du sålde där det låg ett bud på 950k. Enligt utsago så har intressent varit beredd att resa så fort du återkopplat men detta skedde aldrig. Så frågan är - Vad hände där då spekulanten var beredd att lägga högre bud?

Min bror hade också mailat om den fastigheten och insåg även han att han inte fått någon mailåterkoppling. Finns säkert en logisk förklaring.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-09-16

Göran B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Det är ordning och reda på Anders. Mycket trevlig köpupplevelse. Tack! Läs mer
    2019-09-16 Anders M svarar Göran B
    Tack så mycket för fina ord Göran. Hoppas allt blir bra för dig i Kristinefors och välkommen in när du har vägarna förbi.
  • 2019-03-31

Ludovic V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Sålde vårt hus med hjälp av Anders Mattson. Allt gick utmärkt: professionellt, trevlig, engagerat, och snabb.
    Jätte bra bemötande.
    Riktig nöjda. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Ludovic V
    Tack så mycket! Ett nöje att få förmedla ett så fint hus. Lycka till med ert nya boende!
  • 2018-09-05

Floyd Sören F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Har köpt en jordbruksfstighet
    Mäklaren förklarade klart och tydligt alla steg i affären, både rättigheter och skyldigheter. Läs mer
    2018-09-06 Anders M svarar Floyd Sören F
    Tack för det Floyd! Vill alltid vara tydlig, fastighetsaffärer gör man kanske inte så ofta och det är mycket att hålla reda på. Ha det gött!
  • 2018-06-07

Lars Kenneth Ronny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Fritidshus
    Bra kort och presentation, affären gick så fort så vi hann inte
    träffas så mycket.
    , Läs mer
    2018-06-07 Anders M svarar Lars Kenneth Ronny E
    Tack ska ni ha! Nej det gick med en väldig fart. Ha en fin sommar!
  • 2018-04-12

Fredrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Ett mycket varmt och personligt bemötande. Upplevde direkt att vi hade lätt att kommunicera. Mycket noggrann genomgång av avtal och kontrakt vid påskrift av köpehandlingar vilket är positivt. Läs mer
    2018-06-07 Anders M svarar Fredrik W
    Tack Fredrik! Ni är välkomna till Torsby!
  • Lena E

2018-04-12

Lena E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Mycket kompetent och erfaren. Lätt att hålla kontakten med. Svarar snabbt på telefon, mail och sms. Rekommenderas!
    Lena Läs mer
    2018-06-07 Anders M svarar Lena E
    Tack Lena! Det var trevligt att arbeta med er!
  • Ulf L

2017-04-19

Ulf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Effektiv, vänlig och tillmötesgående, svarar upp snabbt på mina frågor. Läs mer
    Anders M gillar detta
  • 2016-09-05

Kurt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby
    Super professionel fra Anders Mattsons side. Vi er meget tilfreds Läs mer
    2017-01-11 Anders M svarar Kurt J
    Tack Kurt! Roligt att det blev bra för er.

Järnvägsgatan 8, 685 30 Torsby