Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Kalmar Alexander Midjich
Alexander Midjich
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan som infinner sig när jag fått hjälpa mina köpare och säljare till en bra och lyckad affär där båda är nöjda med slutresultatet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, målmedveten och står för trygghet och engagemang genom hela affären. Med mina åtta år som fastighetsmäklare har jag en bred kunskap inom alla moment i sälj- och köpprocessen.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag tycker mycket om äldre hus, gärna sekelskifteshus från 1800- eller 1900-talet. Läs mer

Läs vad 14 Läs vad Alexander Midjich

• Nico P
    Nico P skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-06-30

Köpt fritidshus. Blev professionellt bemött. Mäklaren överträffade mina förväntningar. Super nöjd. Läs mer
  • Ingrid V
    Ingrid V skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-05-16

Mitt betyg är utmärkt . Har köpt en bostad på Skräddaretorpsvägen.

Jag blev bra bemött av mäklaren. Jag hade inga särskilda
    förväntningar.

Sammanfattningsvis var det en snabb och bra affär Läs mer
    2019-06-18 Alexander M svarar Ingrid V
    Tack Ingrid för din rekommendation. Det gläder mig att du är nöjd med affären och jag hoppas att du kommer bli nöjd med din nya bostad.
  • Annette F skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-04-23

Jag har just sålt mitt hus som jag bott väldigt länge i. Under den processen har min mäklare, Alexander Midjich på Svensk Fastighetsförmedling i Kalmar, varit en verklig klippa. Han är professionell, vänlig och pedagogisk. Jag känner trygghet, inte minst genom systemet med att huset varudeklareras vilket är bra för både säljare och köpare. Dessutom vet jag att jag får stöd och hjälp under hela proceduren inte bara det som handlar om att själva budgivningen utan också överlåtelsen och att göra rätt i pappersexercisen. Jag hade höga förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling, och Alexander har verkligen infriat dessa.
    Anette Forsberg Läs mer
    2019-04-23 Alexander M svarar Annette F
    Hej Anette, tack för det fina omdömet. Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete under försäljningen. Ett bra resultat blev det ju också :)
  • Per-Olof I skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-12

Sålt vår villa i Vassmolösa. Trevlig mäklare. Så vi är nöjda av både köparen o mäklaren. Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Per-Olof I
    Hej Per-Olof, tack för ert omdöme och härligt att höra att ni är nöjda. / Alexander
  • Anna L skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-12

Alexander har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Anna L
    Hej Anna, tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med allt.
  • Anne-Marie M skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-11

Vi sålde en fristående villa. Alexander var alltid lugn, vänlig saklig och kunnig. Förväntningarna på priset var från början högre än vi fick men en vattenskada visade sig vara större än befarat så priset fick sänkas. Till slut var alla nöjda med affären och om vi hade ett hus till att sälja skulle vi be Alexander om hjälp igen.
    Anne-Marie och Bo Malmberg Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Anne-Marie M
    Hej Anne-Marie och Bo, Tack för de fina orden. Det var tråkigt med vattenskadan som nämnts men resultatet blev ju ändå bra till slut. Ha det gott! Mvh Alexander
  • Ramin R skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-08

Ni är bästa, speciellt Mikael, tung är du!!! Läs mer
    2019-03-12 Alexander M svarar Ramin R
    Tack Ramin, det ska bli kul att få komma in och se det "nya" huset sen när det står klart Mvh Alexander
  • Stefan K skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-12-06

Jag har köpt 2-rumslägenhet nedre plan med inglasad altan och en gräsplätt utanför. Bemötande var trevligt och öppet.Förväntningar var att jag skulle få lägenheten och jag fick köpa den och det gick ju bra. Mäklaren var noga när han gick igenom avtalet o hjälpte mig så här långt på bästa sätt tycker jag. Så upplevelsen tycker jag bara är positiv.
    Stefan Karlsson Läs mer
    2018-12-11 Alexander M svarar Stefan K
    Hej Stefan, Tack för rekommendationen och bra att det känns positivt. Nu väntar vi bara in att du kommer få ta över bostaden.
  • Ali M skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-11-08

Jag har såld hus
    Jag har blivit bemötts bra
    och mina förväntningar är att ha en bra dialog med mäklaren och jag tycker att har fungerat rätt bra Läs mer
    2018-11-08 Alexander M svarar Ali M
    Tack Ali för din rekommendation. Kul att du upplevt att allt fungerat bra också. Vi kommer ju ha fortsatt kontakt med andra fastigheter också.
  • Anders Y skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-23

Köp av bostadsrätt där mäklaren rakt igenom agerat på ett bra sätt. Saklig och korrekt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube