Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Kalmar Alexander Midjich
Alexander Midjich
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan som infinner sig när jag fått hjälpa mina köpare och säljare till en bra och lyckad affär där båda är nöjda med slutresultatet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, målmedveten och står för trygghet och engagemang genom hela affären. Med mina åtta år som fastighetsmäklare har jag en bred kunskap inom alla moment i sälj- och köpprocessen.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag tycker mycket om äldre hus, gärna sekelskifteshus från 1800- eller 1900-talet. Läs mer

Läs vad 7 kunder tycker om Alexander Midjich

• Stefan K skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt 2-rumslägenhet nedre plan med inglasad altan och en gräsplätt utanför. Bemötande var trevligt och öppet.Förväntningar var att jag skulle få lägenheten och jag fick köpa den och det gick ju bra. Mäklaren var noga när han gick igenom avtalet o hjälpte mig så här långt på bästa sätt tycker jag. Så upplevelsen tycker jag bara är positiv.
    Stefan Karlsson Läs mer
    2018-12-11 Alexander M svarar Stefan K
    Hej Stefan, Tack för rekommendationen och bra att det känns positivt. Nu väntar vi bara in att du kommer få ta över bostaden.
  • Ali M skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har såld hus
    Jag har blivit bemötts bra
    och mina förväntningar är att ha en bra dialog med mäklaren och jag tycker att har fungerat rätt bra Läs mer
    2018-11-08 Alexander M svarar Ali M
    Tack Ali för din rekommendation. Kul att du upplevt att allt fungerat bra också. Vi kommer ju ha fortsatt kontakt med andra fastigheter också.
  • Anders Y skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köp av bostadsrätt där mäklaren rakt igenom agerat på ett bra sätt. Saklig och korrekt. Läs mer
  • Jesper E skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    •köpt hus
    •bra bemött
    •de förväntningar jag hade var en smidigt affär, vilket också upplevdes. Läs mer
  • Anna H skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket förtroendeingivande mäklare, flexibel och serviceinriktad. Inga ”sprättiga” fasoner, utan jordnära, ärliga svar och snabb hantering! Läs mer
  • Aram A skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag köpte en bostadsrätt av svensk fastighetsförmedling. Mäklaren var mycket serviceinriktad och jag fick all den hjälp jag behövde. Jag rekomenderar svensk fastighetsförmedling till er som ska köpa en ny bostad. Läs mer
  • Siv-Ping V skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi köpte ett hus via Alexander. Han var lugn, tålmodig och tydlig. Fick snabba svar från honom på frågor som vi hade eller så tig han reda på det snabbt. Dessutom verkade han även omtänksam. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube