Alexander Midjich
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan som infinner sig när jag fått hjälpa mina köpare och säljare till en bra och lyckad affär där båda är nöjda med slutresultatet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, målmedveten och står för trygghet och engagemang genom hela affären. Med mina åtta år som fastighetsmäklare har jag en bred kunskap inom alla moment i sälj- och köpprocessen.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag tycker mycket om äldre hus, gärna sekelskifteshus från 1800- eller 1900-talet. Läs mer

Läs vad 39 Läs vad Alexander Midjich

• Jessica N sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-03

Kalmar
    Vi har sålt en villa och det gick så himla smidigt. All kontakt mer vår mäklare har varit enkel och tydlig vilket underlättar för oss som säljare. Glad och väldigt trevlig, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Jessica N
    Tack Jessica för rekommendationen. Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med processen och er upplevelse av hela försäljningen.
  • Britt-marie Yvonne Ö sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-03

Bergkvara
    Sålt villa L+
    Seriöst o Professionellt
    Att sälja fastigheten, vilket han gjorde snabbt
    Positivt och respektfullt Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Britt-marie Yvonne Ö
    Tack Britt-Marie för rekommendationen, det uppskattas. Fina ord som du beskriver det hela med och jag är glad att jag fick förtroendet att få hjälpa er med denna förmedling.
  • Jim H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-27

Vimpeltorpet
    Bostadsrätt
    Bra
    Efter förväntan ja Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Jim H
    Tack för din rekommendation. Vi fick till en väldigt bra försäljning av lägenheten!
  • Nora S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-24

Skälby
    Jag och min pojkvän har precis köpt en lägenhet i Kalmar och det hela började redan jättebra när vi hittade en lägenhet som inte låg ute för försäljning ännu utan bara under förberedelse, men det gick ändå att anmäla intresse. Därefter kontaktade mäklaren oss och ordnade en privat visning till denna vilket verkligen uppskattades av oss och bemötandet var jättebra! Vi ville ha lägenheten och från det att vi gav beskedet så gick det väldigt snabbt tills att vi skrivit på, vilket jag inte trodde det skulle göra. Men det kändes jättekul och skönt! Snabbt och smidigt och allt känns superbra inför flytt. Vi kunde inte blivit nöjdare! Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Nora S
    Vad kul att läsa att ni är så nöjda med affären. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet, tiden går snabbt och snart är det dags för er att flytta in också :) Stort tack för era vänliga ord och för er fina rekommendation.
  • Kenneth S köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-20

Berga
    Vi har köpt en villa.

Blev bemötta med en positiv och korrekt inställning.

Vi är nöjda med våra kontakter. Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Kenneth S
    Tack för er rekommendation och att ni upplever att ni fått ett bra och positivt bemötande. Ni har både sålt och köpt via oss och jag hoppas att ni kommer bli nöjda med allt.
  • Eva-Lena E sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-10

Torsås
    Sålt ett dödsbo
    Trevligt bemötande av mäklaren, trots olika syskon som hörde av sig med sina frågor och funderingar. Läs mer
    2020-02-11 Alexander M svarar Eva-Lena E
    Tack Eva-Lena för rekommendationen. Jag är glad att ni blev nöjda med försäljningen. Det var inga problem för mig att det var flera av er som hörde av sig, det är viktigt att alla ska känna sig inkluderade i försäljningen.
  • Lars Gunnar F köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-01

Södercentrum
    Vi har köpt en bostadsrätt. Alexander är påläst och bra på att beskriva det objekt vi är intresserade av och som ledde fram till en affär. Han ger ett lugnt och inlyssnande intryck. Läs mer
    2020-02-11 Alexander M svarar Lars Gunnar F
    Tack Lars Gunnar för er rekommendation. Jag är glad att allt känns bra med köpet och att ni känt er nöjda och trygga i mitt bemötande.
  • Sanna H köpte sin bostad med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-05

Vassmolösa
    När vi sålde vår villa kontaktade vi Alexander. Allt har gått enkelt och smidigt och vi är nöjda och glada för de! Läs mer
    2020-01-30 Alexander M svarar Sanna H
    Hej Sanna, glad att jag kunnat hjälpa er med försäljningen. Jag håller tummarna för att det snart dyker upp ett hus som kan passa för er också.
  • Andreas C köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-05

Söderåkra
    Duktig mäklare, informerade tydligt angående information runt köpet. Läs mer
    2020-01-30 Alexander M svarar Andreas C
    Tack för rekommendationen Andreas!
  • Lourania S köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-31

Smedby
    Vi köpte en villa! Jätte bra och snält sätt blev vi bemötta av mäklaren. Allt gick bra och lät. Läs mer
    2019-12-04 Alexander M svarar Lourania S
    Hej Lourania, tack för ditt omdöme och det känns bra för mig att ni är nöjda med ert köp av huset.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren