Fredrik Sahlin

Fredrik Sahlin

Fredrik Sahlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Fredrik Sahlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Fredrik Sahlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Sahlin har haft 19 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 27 Läs vad Fredrik Sahlin

• sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ronneby
    2022-09-12 Verifierad kund
    Ett bra bemötande på en fastighetsmarknad som helt plötsligt blev konstig. Han kan helt klart rekommenderas.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ronneby
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevlig och lung i husköpets alla situationer. Hela processen gick smidigt till och vi fick den hjälp som just vi behövde!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och det gick i alltid att få tag i Fredrik när vi hade frågor. Utifrån nuvarande omvärld och dessa problem är vi oerhört nöjda över resultatet.
    Vi kommer rekommendera Fredrik till våra vänners kommande försäljningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-08 Verifierad kund
    Han var väldigt lätt att prata med och ha en konversation om lägenheten samt allmänna ämnen vilket gjorde mötet väldigt avslappnat. Det var aldrig några påtryckningar eller onödiga samtal som ringdes för att bli pushad till beslut vilket jag uppskattar!
    Vid kontraktsskrivandet fick man förklaringar på allt vad gällde kontraktet på ett enkelt sätt eftersom det var mitt första bostadsköp var det mycket oklarheter i början.

Överlag den kontakt jag haft med Fredrik så är jag nöjd med bemötande och hur själva processen genomförts!
    Tack för betyget och feedbacken, hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Fredrik Sahlin
    • Jämjö
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnigt och seriöst arbete. Är mycket nöjd med honom. Starka rekommendationer. Osäker marknad just nu, men han fick upp priset till över utgångspriset. Mycket nöjd med det.
    Härligt att ni är nöjda, tack för förtroendet! Fredrik Sahlin
  • sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Holmsjö
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra positivt och seriös hantering av ärendet
    Tack för betyget och förtroendet att guida er genom försäljningen! Fredrik Sahlin
  • Morgan K
    köpte sin stuga med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Fridlevstad
    2022-06-17 Verifierad kund
    Detta är min fjärde fastighetsaffär med Svensk Fastighetsförmedling, dock med olika mäklare, och varje gång har jag blivit professionellt bemött och fått bästa service. Fredrik Sahlin är väldigt engagerad och trevlig och har hanterat affären med mig på ett opartiskt och galant sätt! Rekommenderas!
    Tack Morgan, härligt att du känner så det glädjer mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Fredrik Sahlin
    • Sturkö
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket kompetent o väldigt trevlig.
    Tack Stefan, trevlig att höra! Fredrik Sahlin
    • Gräsvik
    2022-05-31 Verifierad kund
    Fredrik är kunnig, trevlig, informativ, villig att svara på frågor, lyhörd
    Härligt Aron, tack för de fina omdömet! Fredrik Sahlin
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att samverka och få kontakt med.
    Vad roligt att du känner så Daniel, tack för omdömet! Fredrik Sahlin