Fredrik Sahlin

Fredrik Sahlin

Fredrik Sahlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Fredrik Sahlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Fredrik Sahlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrik Sahlin har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Fredrik Sahlin

Sedan starten hos Reco 2021
Madelene E
Köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Trevligt bemötande, fokuserad och samlade ihop gänget bra. Tydligt och konkret kommunikation.

Eva Ruth Anita B
Sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Mycket positivt på alla sätt. Trevligt bemötande alltid.

Johan E
Jämjö

Mycket bra bemötande! Återkopplar alltid. Tydlig och bra under kontraktsskrivande. Tumme upp!

Conny N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Johannishus

Fredrik är lugn, kunnig och förstående för kundens behov och önskemål. Under försäljningsprocessen har han varit ett bra stöd som både hanterat våra önskemål och intressenter och budgivares frågor på ett bra sätt. Rekommenderas om man vill ha en säljare som är duktig på sitt arbete och samtidigt har bägge fötter på jorden!

Ali M
Hallabro

Fredrik är punktlig, ansvarsfull och har gjort sitt bästa för att sälja mitt hus.

Ann E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Karlskrona

Snabb och effektiv och kunnig och seriös

Annelie D
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Holmsjö

Professionell mäklare. Information om hur köpet går till, i olika delar. Telefonsamtal angående olika frågeställningar. Snabb på att återkoppla efter sms från mig.

Jenni Maria B
Holmsjö

Fredrik är en lättsam och rak person som löser det mesta på ett smidigt sätt.

Lars J
Trossö

Mycket bra bemötande. Levde verkligen upp till förväntningarna. Kunnig. Som sagt, mycket bra!

Svar från Fredrik Sahlin

Tacksam för de fina omdömet, tack!

Anna-Carin B
Ucklum

Kan starkt rekommendera honom när ni ska köpa eller sälja hus. Väldigt effektiv och trevlig att ha o göra med. Han hjälpte oss och allt förlöpte smidigt i köpet av vår gård.

Svar från Fredrik Sahlin

Härligt att ni känner så, tack ska ni ha för förtroendet!