Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 160 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• 2019-10-17

Tobias A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren var trevlig, sakkunnig och gick tydligt igenom hur hela processen skulle gå till för en lägenhetsförsäljning. Under försäljningen var hon mycket flexibel med att tillmötesgå både mina och köparens behov vad gäller tider. Läs mer
  • 2019-10-07

Birgit S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande, lyhörd för våra tankar. Vi hade förväntningar att få ett bra pris. Med is i magen från främst mäklaren fick vi ett bud som vi var nöjda med. Läs mer
  • 2019-10-07

Göran W skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte lägenhet i somras som Sofia förmedlade.
    Sofia var professionell, kunnig, snabb och trevlig.
    Allt var till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-10-07

Galyna V skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt var hus, Och Charlotte vissade sig duktig och professionell.
    Hon är snäll och hjälpsam,
    Vi jätte glad med Charlotte och tack väldigt mycket för henne. Läs mer
    2019-10-07 Charlotte J svarar Galyna V
    Hej Galyna stort tack för det fina omdömet:)
  • 2019-10-06

Johan A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande och gav ett genuint intryck. Svarade uppriktigt på de frågor vi hade angående fastigheten. Läs mer
    2019-10-06 Charlotte J svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas ni har det bra i ert fina hus!
  • 2019-10-06

Chris M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte lägenhet
    Det var trevligt bemötande av Mäklaren.
    Bra beskrivning & samarbete.

Allt gick som det är förväntad Läs mer
  • 2019-10-06

Alexandra E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt villa, allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-10-06 Charlotte J svarar Alexandra E
    Hej Alexandra!
    Tack för att du tog dig tid att svara:) Hoppas att ni trivs i huset.
  • Magnus L

2019-10-05

Magnus L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde en villa där Mikael var mäklare. Mycket proffsigt och informativt bemötande. Hade bra hjälp under hela säljprocessen där Mikael hade svar på alla mina frågor. Svenska fastighets förmedling hade även ett fördelaktigt pris och flera inkluderade och valbara tjänster att välja bland. Kan varmt rekommendera Mikael och Svensk fast. för likande uppdrag. Läs mer
    2019-10-07 Mikael P svarar Magnus L
    Tackar för det fina omdömet. Kul att höra att du är nöjd med allt. Trevlig höst!
  • 2019-10-05

Maria S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt. Duktig professionell mäklare med väldigt bra bemötande. Alltid positiv och glad. Lätt att nå för frågor. Skulle anlita henne igen. Läs mer
    2019-10-05 Charlotte J svarar Maria S
    Hej Maria!
    Stort tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete. Väldigt uppskattat. Det är alltid mitt mål att säljare och köpare ska vara mer än nöjda efter avslutad affär så att de kan rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Och även återkomma när de ska sälja igen såklart.
  • 2019-10-05

Nils-Gunnar I skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra service, trevligt bemötande, Läs mer
    2019-10-05 Mikael P svarar Nils-Gunnar I
    Tack för ditt svar och rekommendation. Glädjer mig att ni är nöjda med allt! Trevlig höst!
  • 2019-10-05

Jimmie A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra och tydlig vi hade inte så mycket förväntningar innan. Smidigt Läs mer
    2019-10-05 Charlotte J svarar Jimmie A
    Hej Jimmie tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs i huset, vilket jag tror ni gör:)
  • 2019-10-05

Milo B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte en bostadsrätt i Karlskrona i våras. Mycket nöjd med både mäklarfirman och mäklaren. Har ingenting att klaga på. Blev mycket bra bemötta. Mvh Milo Boström. Läs mer
  • 2019-10-05

Kritsana T skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt bostad fastighet i Karlskrona
    Bemötandet från mäklaren var
    Mycket trevligt och hade en mycket
    Proffsig inställning
    Mäklaren levde upp till dom
    Förväntningar vi hade som köpare
    Allt var bara positivt Läs mer
    2019-10-05 Charlotte J svarar Kritsana T
    Hej Kritsana
    Tack för det fina omdömet. Härligt att du fått en bostad du trivs i nu:) Välkommen tillbaka om du behöver hjälp.
  • 2019-10-05

Gunhild Margareta M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt villa. Utmärkt. Utmärkt.
    Väldigt positivt allt. Hjälpte till på alla sätt Läs mer
    2019-10-07 Charlotte J svarar Gunhild Margareta M
    Hej Gunhild!
    Stort tack för det fina omdömet. Alltid kul att få hjälpa nöjda säljare och köpare till ett nytt boende.
  • 2019-10-04

Katja S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt bostadsrätt. Sofia fanns hela tiden tillgänglig för oss. Engagerad och trevlig :) Läs mer
  • 2019-10-04

Lili-ann B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande och smidig handläggning. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-03

Anna B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Förväntade mig att mäklaren skulle uppträda mer proffesionellt och med större kunnande. Upplevde inte att all information förmedlades till mig som säljare. Tyvärr gav mäklaren ett okunnigt och stressigt intryck och pressade fram beslut med köparens bästa i åtanke. Har haft dialog med köpare efter avslutad affär och det var tydligt att all information inte förmedlats.
    Även, i mitt tyckte, felaktigt att lägga fram en mäklarlogg som förväntas skrivas under av alla tre parter under sittande försäljning. Det önskar jag svara på utan publik och kunnas ge den information som jag ansetts sakna/bedrivits felaktigt.
    Tyvärr inget bra betyg och bra upplevelse av denna mäklare i detta fall. Läs mer
    2019-10-04 Charlotte J svarar Anna B
    Hej Anna

Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete. Det är tråkigt att höra att ni inte upplevt min service som tillfredställande. Jag är en fastighetsmäklare som försöker göra varje affär så lyckad och trygg som möjligt för både säljare och köpare. Jag tar till mig detta för jag vill inte att den känslan ska uppkomma i framtida affärer. Beklagar er upplevelse och hoppas att det inte tagit er någon skada utan att ni ändå är tillfreds i ert nya boende.
  • 2019-10-03

Mattias S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Smidigt att kunna hantera stor del av affären på distans. Läs mer
  • 2019-10-03

Ann B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt min villa.
    Mäklaren var effektiv och kunnig. Jag uppfattade henne dock som lite för opersonlig. Jag hade önskat lite mer värme. Läs mer
    2019-10-03 Charlotte J svarar Ann B
    Hej Ann tack för din feedback. Jag tar till mig den. Hoppas du trivs i ditt nya boende 😁
  • 2019-10-03

Fredrik N skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Saklig, tydlig och hjälpsam!
    Inger väldigt gott förtroende! Läs mer
    2019-10-03 Mikael P svarar Fredrik N
    Tack för den fina rekommendationen. Trevlig höst!
  • 2019-10-03

Jenny S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt ett radhus på Gullberna
    Trevlig och informativ
    Förväntan att få tydlighet med kontrakt och det fick jag

Inget som jag tyckte var dåligt eller mindre bra.
    Jag hade lite önskemål som alla blev bemötta väl.

Skulle gärna ta Sofia igen som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Birgitta V skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt mitt hus
    Blev mkt bra bemött
    Hade väl inga förväntningar, första gången jag anlitat mäklare
    Det trista var att det hände mitt i semesterperioden. Den som tog över ärendet hörde inte av sig, varken vid övertagandet eller under tiden budgivningen var. Fick själv ringa efter helgen, för att höra hur det går. Annars har det varit toppen. Läs mer
    2019-10-03 Charlotte J svarar Birgitta V
    Hej Birgitta ! Tack för att du tog dig tid att svara på omdömet. Vi tar till oss feedbacken 👍
    Ha det så bra på resan nu😁
  • 2019-10-03

Patrik N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt vår villa på Skillingenäs och tog hjälp av Charlotte på Svensk fastighetsförmedling. Vi upplevde att hon var väldigt professionell och kunnig. Vi hade mycket stort förtroende för Charlotte. Läs mer
    2019-10-03 Charlotte J svarar Patrik N
    Hej Patrik
    Stort tack för det fina omdömet😁Hoppas ni trivs i ert nya boende 👍
  • 2019-10-03

Olof S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tydlig och ordentlig vid kontraktsskrivning. Mindre bra påläst om fastigheten vilket lett till relativt stora problem i efterhand med försäkringsbolag och dyrare renovering än beräknat vid köp. Får du denna mäklaren måste man som köpare vara påläst och ställa rätt frågor. Läs mer
    2019-10-03 Mikael P svarar Olof S
    Tack för ditt svar. Kommer att höra av mig till dig i syfte att föra en dialog med underlag från besiktning m.m, vad som är påverkbart och inte. Trevlig höst!
  • 2019-10-03

Jusuf O skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklare var trevlig, bemötande, professionell. Läs mer
  • 2019-10-03

Wlodek Jakob K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag köpte en ny lägenhet och sålde en gammal.
    Sofia Andersson var mycket professionell och uppmärksam. Hon hjälpte mycket till att hantera stress relaterad till byte av lägenheter. Läs mer
  • 2019-10-03

Carl Johan Ragnar E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Toppenmäklare - förnyar gärna kontakten när och om det blir aktuellt! Läs mer
    2019-10-03 Charlotte J svarar Carl Johan Ragnar E
    Hej tack för det fina omdömet. Du är så välkommen tillbaka om och när du behöver hjälp med din bostad😁
  • 2019-10-03

Stellan F skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia har hjälp mig att sälja på ett kompetens och vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-03

Amanda O skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En bra visning och svar på allt man kan önska sig Läs mer
  • 2019-10-03

Jessica M skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael Petersson var en mycket trevligt och professionell mäklare. Eftersom det var vår första villa som vi köpte var vi mycket tacksamma över att han kunde svara på alla våra frågor som rörde både köpet och villan. Han gav ett lugnt och seriöst intryck. Han var lätt att få kontakt med och var snabb i förmedlingen kring budgivning och när avtal skulle skrivas. Han levde upp till våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera honom utifrån mina upplevelser. Läs mer
    2019-10-03 Mikael P svarar Jessica M
    Tackar för det fina omdömet! Kul att höra att allt känns bra. Trevlig höst!
  • 2019-10-03

Omer J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra bemöttande av mäklaren samt levde hon upp förväntnigar vi hade på mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-03

Roger P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    sålt lägenhet och köpt hus. Vid husköpet hade vi nästan ingen kontalt med märklaren.

vid försäljningen gjorde mäklaren vad som förväntades. vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-10-03

Salam A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevlig, smart och professionell person. Läs mer
    2019-10-03 Charlotte J svarar Salam A
    Hej Salam tack för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas i ert fina hus.
  • 2019-09-25

Monica S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia Andersson har sålt en stor två åt oss i vår bostadsrättsförening. Den var speciell eftersom föreningen sålde den, medlemsavgiften var lite högre för än tvåa, men det berodde även på att m2 var fler än en vanlig tvåa. Hon kunde ändå lyfta fram allt positivt så att ” hyran” inte kändes hög! Hon var och är proffsig, lyhörd, saklig och med ett lugn som gjorde mötet väldigt behagligt.
    Jag hade höga förväntningar på Sofia eftersom hon är en väl etablerad mäklare, kraven jag hade var exempelvis, hur hon skulle framföra och visa lägenheten, foton och beskrivning samt de juridiska aspekterna, hon uppfyllde alla mina krav och önskemål.
    Kan starkt rekommendera Sofia, jag kommer anlita henne igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • 2019-09-17

Dan J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt var Bostadsrätt på Ronnebygatan. Vi hade hört positivt om vår mäklare Sofia Andersson som är tydlig och enkel att samarbeta med. Hon svarade snabbt på frågor och funderingar.
    Vår lägenhet såldes för ett högre pris än utgångspriset
    och det är vi nöjda med.
    Vi kan rekommendera vår mäklare! Läs mer
  • 2019-09-12

Ingrid Margareta A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt Villa
    Informativ och trevlig
    I stort som jag förväntat mej
    Enl mina önskemål Läs mer
    2019-09-12 Charlotte J svarar Ingrid Margareta A
    Hej Ingrid tack för det fina omdömet 😁
  • 2019-09-09

Kalev L skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi fick hjälp att sälja vår bostad / lägenhet:
    Östra Vittusgatan 7 C, Karlskrona.
    Sofia Andersson visade ett lugn i stressen innan budgivningen började och vid de tillfällen då fler spekulanter önskade ytterligare visningar.
    Vår mäklare var en fullträff! Läs mer
  • 2019-09-06

Kim P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde min bostadsrätt i samband med ett husköp, fick väldigt bra stöttning och bra råd för att göra köp och sälj så smidigt som möjligt. Rekommenderar verkligen Sofia som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-04

Jörgen M skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    -Vi har sålt en Villa !
    - Allt löpte på smidigt
    - fick bra tips och stöd av Mäklaren
    - vi är nöjda med hur allt löpte på Läs mer
    2019-09-05 Mikael P svarar Jörgen M
    Tack för det fina omdömet och roligt att ni är nöjda med säljprocessen.
  • 2019-09-03

Annelie E skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt, seriös mäklare och allt funkade superbra. Läs mer
  • 2019-09-02

Joacim M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Fick fantastisk stöttning när vi skulle sälja vår lägenhet. Har egentligen bara gott att säga. Vi är hur nöjda som helst. Läs mer
  • 2019-08-27

Jeanette M skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köp av Fritidshus
    Seriöst bemötande, tydlig, påläst, noggrann, bra återkoppling. Läs mer
    2019-09-05 Mikael P svarar Jeanette M
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet!
  • 2019-08-16

Marie S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en Prästgård, vårt bemötande har varit engagerat och mycket tydlig i sin roll. Mäklaren har definitivt levt upp till förväntningarna. Mycket bra Mäklare och byrå kan rekommenderas till andra. Läs mer
    2019-08-20 Mikael P svarar Marie S
    Tack för det fina omdömet. Glädjer mig att alla parter blev nöjda!
  • 2019-08-14

Ros H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Very quick and professional process with great success. Läs mer
  • 2019-08-12

Thomas H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi köpte en lgh för 4 år sen av Sofia och var så nöjda då att vi sa vi ses om 3 år men det blev ett år till
    Vi har blivit jättenöjda Läs mer
  • 2019-08-08

Henk W skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Såld en bostadsrätt. Bemötandet var trevligt och professionellt. Försäljningspris var oväntad högre än utgångspris. Strategisk gjorde mäklaren det utmärkt! Kommunikationen fungerade bra. Läs mer
  • 2019-07-17

Roland L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt ett hus i Kristianopel. Mycket bra bemötande av mäklaren. Svarade alltid snabbt på frågor vi hade, både på sms och i telefon . Till och med på sin semester. Så vår upplevelse av Charlotte var mycket bra Läs mer
    2019-07-22 Charlotte J svarar Roland L
    Hej Roland!
    Tack för det fina omdömet såklart alltid kontaktbar 😁
  • Ulrika  D

2019-07-16

Ulrika D skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Min man och jag köpte en äldre villa. Vi är mycket nöjda med bemötandet som var både professionellt och personligt. Bara en sådan sak att mäklaren kommer ihåg sina potentiella kunder från tidigare visningar betyder mycket. Läs mer
    2019-07-16 Charlotte J svarar Ulrika D
    Hej Ulrika!
    Tack för det fina omdömet😁
  • 2019-07-05

Ingemar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren hade god känsla för kunden. Läs mer
  • 2019-07-01

Jakob J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren var behjälplig i det mesta och vägledde mig väl. Läs mer

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona