Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 452 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Långö
    2022-11-29 Verifierad kund
    Affären gick snabbt nästa lite för fort och skulle önska att kommunikation efter mitt bud på lägenheten hade varit lite bättre. För övrigt verkar hon vara kompetent och har ett trevligt bemötande. Så jag skulle även i framtiden anlita henne som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-11-29 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande med smidig hantering hela vägen fram till försäljning.
    Mikael är kunnig och jag kände mig trygg med honom som mäklare.
    Kan verkligen rekommendera Mikael!
    Carina
    Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet.
    Önskar nu en härlig jul.
    Mikael Petersson
  • köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ucklum
    2022-11-19 Verifierad kund
    Kan starkt rekommendera honom när ni ska köpa eller sälja hus. Väldigt effektiv och trevlig att ha o göra med. Han hjälpte oss och allt förlöpte smidigt i köpet av vår gård.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket bra allting. Inga problem.
    Tack för den fina rekommendationen. Härligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Tving
    2022-11-17 Verifierad kund
    Toppenbra! Hjälpsam och mycket trevlig. God hjälp för oss som köpte hus för första gången.
    Tack för det fina omdömet. Stort tack och önskar en trevlig vinter. Mikael Petersson
    • Ucklum
    2022-11-17 Verifierad kund
    En professionell samt en mycket tillmötesgående attityd till hela köpet.
    Våra förväntningar på Fredrik var väl helt vanliga, att han skulle göra jobbet. Men... Han var långt över våra förväntningar, med att vara närvarande i samtalen och lättillgänglig under hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Enkel att ha med att göra. Funkade jätte bra vid min försäljning.
    Hej Kristina stort tack för det fina omdömet:) Charlotte Johansson
    • Fridlevstad
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevlig och seriös, kändes tryggt!
    Tackar för det fina omdömet! Härligt att allt kändes bra. Mikael Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Lyckeby
    2022-10-28 Verifierad kund
    Tydlig o korrekt beskrivning/genomförande av vårt kommande köp.
    Lugn o saklig information, står till förfogande om ev. frågor dyker upp.
    På det hela en trygg o positiv upplevelse.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-10-27 Verifierad kund
    på visning
    Det var ganska bra ,jag fick all information om huset .
  • sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Holmsjö
    2022-10-27 Verifierad kund
    Jag har inget annat än gott att säga om Fredrik i fråga om kunnighet, bemötande och tillgänglighet
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-10-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, Fredrik har på ett bra sätt förklarat hur marknaden ser ut och vad vi har kunnat förvänta oss.

Han har guidat oss genom försäljningen på ett bra sätt.

Göran Rickan
    2022-10-12 Verifierad kund
    Har blivit bemött hur bra som helst, Fredrik är en kunnig mäklare,och gör allt rätt, trevlig och förklarande, kan varmt rekommendera honom.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mickael är en korrekt, noggrann och väldigt seriös Mäklare som vi varmt kan rekommendera
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig vinter. Mikael Petersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande , och tillgänglig genom hela affären !
    2022-09-17 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Besiktning och bilder var också kanon.
    Tackar för det fina omdömet och roligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
    2022-09-12 Verifierad kund
    Ett bra bemötande på en fastighetsmarknad som helt plötsligt blev konstig. Han kan helt klart rekommenderas.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mäklaren var snäll och svarade oss så fort så möjligt, När vi hade frågor så hade han svar för det mesta och var stort hjälp till oss. Jag skulle rekommendera honom till andra som letar efter en erfaren mäklare som vet allt inom branschen.
    Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet Mikael Petersson
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevlig och lung i husköpets alla situationer. Hela processen gick smidigt till och vi fick den hjälp som just vi behövde!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-09 Verifierad kund
    Charlotte har i mitt tycke gjort ett alldeles utomordentligt jobb. Hon var väldigt på och det kändes som hon gjorde allt man kan begära för att få lägenheten såld så snart som möjligt och till ett så bra pris som möjligt.
    Hej Leif stort tack för det fina omdömet:) Charlotte Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och det gick i alltid att få tag i Fredrik när vi hade frågor. Utifrån nuvarande omvärld och dessa problem är vi oerhört nöjda över resultatet.
    Vi kommer rekommendera Fredrik till våra vänners kommande försäljningar.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Han var väldigt lätt att prata med och ha en konversation om lägenheten samt allmänna ämnen vilket gjorde mötet väldigt avslappnat. Det var aldrig några påtryckningar eller onödiga samtal som ringdes för att bli pushad till beslut vilket jag uppskattar!
    Vid kontraktsskrivandet fick man förklaringar på allt vad gällde kontraktet på ett enkelt sätt eftersom det var mitt första bostadsköp var det mycket oklarheter i början.

Överlag den kontakt jag haft med Fredrik så är jag nöjd med bemötande och hur själva processen genomförts!
    Tack för betyget och feedbacken, hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Fredrik Sahlin
    2022-09-08 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och informerade om allt på ett enkelt sätt.
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar en härlig höst. Mikael Petersson
    2022-09-05 Verifierad kund
    Allt var PERFEKT! Utmärkt jobb👏🏽👏🏽👏🏽
    Stort tack Jevanna för det fina omdömet 🤗Du kommer att stortrivas i lägenheten 🤩 Charlotte Johansson
    2022-09-05 Verifierad kund
    Charlotte är en väldigt kunnig och trevlig mäklare.
    Hej Clas stort tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme👍😀 Charlotte Johansson
    • Långö
    2022-09-04 Verifierad kund
    Inte haft jättemycket kontakt men köpet gick snabbt och effektivt. Tillmötesgående.
    Hej Ann-Charlotte
    Tack för omdömet 🤗
    Charlotte Johansson
    2022-09-03 Verifierad kund
    Nöjd med allt!
    Uppfyllde förväntningar plus över det!
    Proffesionellt och kunnig.
    Tack för det fina omdömet.Stort tack och önskar en trevlig höst. Mikael Petersson
  • Arne Lennart J
    • Hästö
    2022-08-20 Verifierad kund
    Jag/vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt vi hade ett givande möte tillsammans vilket medförde att Charlotte fick uppdraget att sälja huset. Jag/vi hade höga förväntningar vilka vi upplever uppfyllda. Jag/vi upplever och tycker att hela försäljningen från start till avslut dvs att huset blev sålt gick på ett proffesionellt och smidigt sätt. Jag/vi är mycket nöjda med tjänsten som vi köpt och dess helhet!
    Per-Arne Jerlstad
    Hej tack för detta fina omdömet. Alltid härligt att leva upp till förväntningarna 😉 Charlotte Johansson
  • skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-08-16 Spontant omdöme
    Vi är jättenöjda med Mikael, han fanns där för oss som köpare hela vägen. Allt kändes tryggt och professionellt, vi har haft en jättebra kontakt och vi skulle inte tveka att höra av oss till Mikael igen.
    Tackar för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda med allt. Trevlig höst och njut av er nya bostad Mikael Petersson
    Jag är nöjd med allt!
    Hon var mycket tillmötesgående!
    Hej Silja självklart försöker jag hjälpa till så mycket vi kan. Skönt att försäljningen gick snabbt så du kan fokusera på din flytt 😊 Charlotte Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-08-14 Verifierad kund
    Trevlig bemötande. Tydlig genomgång av viktiga saker.
    Hej Irina så kul att få sälja huset till er och hoppas att ni kommer att trivas i huset med er lilla hundvalp 🤗 Charlotte Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mensur är proffsig och mycket trevlig. Vi hade bråttom att lösa en bostad och det gjorde han snabbt och smidigt åt oss.
    2022-08-12 Verifierad kund
    En trygg säljupplevelse med Charlotte som mäklare.
    Hej Hanna vad trevligt att höra 🙏Skönt att försäljningen gick bra så ni kan flytta in i ert nya boende smidigt 🤗 Charlotte Johansson
  • sålde sin stuga med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Torhamn
    2022-08-11 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande och proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och allt har skötts utomordentligt.
    Mensur har varit tillgänglig och visat ett stort intresse för att tillmötesgå både köpare och säljare.
    Vi skulle absolut anlita Mensur för framtida försäljning av våran nuvarande fastighet.
    Därmed också rekommendera för andra som funderar på att sälja.
    • Jämjö
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnigt och seriöst arbete. Är mycket nöjd med honom. Starka rekommendationer. Osäker marknad just nu, men han fick upp priset till över utgångspriset. Mycket nöjd med det.
    Härligt att ni är nöjda, tack för förtroendet! Fredrik Sahlin
    • Senoren
    2022-07-15 Verifierad kund
    Charlotte har varit hjälpsamt och tillgängligt genom hela processen, och har sett till att vi blev informerat om bud utveckling. Snabb att svara på alla fråga som vi har ställt till.
    Hej Andrew stort tack för det fina omdömet🤗 Charlotte Johansson
    • Holmsjö
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra positivt och seriös hantering av ärendet
    Tack för betyget och förtroendet att guida er genom försäljningen! Fredrik Sahlin
    2022-07-07 Verifierad kund
    Charlotte var lyhörd för våra önskemål. Hon var väldigt tillgänglig och snabb på att agera.
    En enkel och trevlig sälj upplevelse.
    Hej Johan stort tack för det fina omdömet. Ha en bra sommar så synes vi snart igen 🤗 Charlotte Johansson
    2022-07-06 Verifierad kund
    Att sälja sitt hus är nervöst och stressigt. Men Charlotte har varit en lugn och trygg guide; kunnig och tillgänglig.
    Hej Pernilla stort tack för det fina omdömet det värmer verkligen. Det är sådana här affärer man njuter av när det blir så lyckat. Nu håller vi tummarna för ditt nästa boende... ska gå i lås:) Ha en fin sommar ! Charlotte Johansson
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och kunnig. Lät oss få ta tid på oss
    Hej Hanna stort tack för det fina omdömet. Självklart viktigt att man hinner känna in läget. Detta är ju den största affär man gör i sitt liv. Charlotte Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Bastasjö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hjälpsam person och bra bemötande. Lätt att få tag i och återkoppling när man söker honom.
    Trevlig och glad.
    Önskar dock att hon berättat om kommande objekt i samma område.
    Hej Sofia Tack för ditt omdöme om det ni upplevde positivt med mitt arbete. Rörande information om andra bostäder som kommer att bli till salu, diskuterar jag aldrig under pågående försäljningar av mina aktiva uppdrag. Charlotte Johansson
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Då jag jobbar dumma tider så löser han de även när klockan är mellan 21 och 22
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och påläst kan varmt rekommenderas
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig höst. Mikael Petersson
  • Morgan K
    köpte sin stuga med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Fridlevstad
    2022-06-17 Verifierad kund
    Detta är min fjärde fastighetsaffär med Svensk Fastighetsförmedling, dock med olika mäklare, och varje gång har jag blivit professionellt bemött och fått bästa service. Fredrik Sahlin är väldigt engagerad och trevlig och har hanterat affären med mig på ett opartiskt och galant sätt! Rekommenderas!
    Tack Morgan, härligt att du känner så det glädjer mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Fredrik Sahlin
    2022-06-15 Verifierad kund
    Hon var närvarande, när vi behövde hjälp fanns hon där.
    Hela köpet gick snabbt när det väl satt igång
    Hej Rolf
    Tack för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende🤗
    Charlotte Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Bastasjö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt bemötande och handläggning under hela process från början till slut. Våra höga förväntningar uppfylldes och mycket till. Riktigt tryggt. Jag kommer alltid att rekommendera Mensur.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jättetrevlig och mycket kompetent och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Stort tack Stefan för det fina omdömet. Vi ses! Charlotte Johansson
    2022-06-10 Verifierad kund
    Helt nöjd med vårt samarbete inget att anmärka.
    Hej Yngve tack för att du tog dig tid att svara det betyder mycket. Önskar er en fin sommar:) Charlotte Johansson
    • Bräkne-Hoby
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande och ett snabbt avslut på affären. Vi känner dock att inte möta säljarna fysiskt är en nackdel men i vårt fall var det inte mäklarens fel. Paragrafen som omtalar att säljaren ska lämna bostad o trädgård i städat skick skulle varit bra men vi fick ett snabbt tillträde.
    Lennart o Lena
    Hej.
    Tack för det fina omdömet.
    Ja det är alltid trevligt att träffa samtliga parter.
    Önskar en trevlig sommar och hoppas ni kommer ha en härlig midsommar i det nya huset som önskat:)
    Mikael Petersson