Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 36 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• Cecilia R
    Cecilia R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffsigt uppträdande som inger förtroende. Bra hantering av vår försäljning som också gick över förväntan. Läs mer
    2018-01-10 Charlotte J svarar Cecilia R
    Hej
    Tack för det fina omdömet:) alltid kul med positiv feedback.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Engagerad, sympatisk och nogrann. Läs mer
    2018-01-04 Charlotte J svarar Joakim L
    Tack Joakim kul att ni är nöjda:)
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Läs mer
    2018-01-04 Charlotte J svarar Jonas C
    Tack Jonas Hoppas på ett förnyat samarbete i framtiden kanske:)
  • Leif G
    Leif G skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket professionellt och engagerat geomförande av uppdraget. Läs mer
    2018-01-02 Charlotte J svarar Leif G
    Hej Leif och god fortsättning vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete:)
  • Frida N
    Frida N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vid vårt husköp så upplevde vi ett mycket proffitionellt bemötande och löste vissa problem och frågeställningar. Läs mer
    2018-01-02 Charlotte J svarar Frida N
    Hej Frida tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs bra i huset och får en härlig vår!
  • Eva N
    Eva N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Maria är trevlig och professionell i sitt arbete.

Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag tycker Sofia gjorde ett mycket bra jobb när hon hjälpte mig sälja lägenheten i Karlskrona, jag upplevde Sofia som en mycket kunnig och trevlig person.
    Sammanfattningsvis så har jag ingenting att klaga på.

Lars Andersson Läs mer
  • Catarina  K
    Catarina K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffessionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och informativ. Var väldigt klar och förklarande samt tog den tid som behövdes vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina erfarenheter av Sofia är enbart positiva! Hon är vänlig, tålmodig, kunnig och känns "äkta". Lätt nåbar och återkoppling sker snabbt. Jag rekommenderar gärna Sofia som mäklare. Läs mer
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Hjälpte mig med köp av vårt drömhus. Tack. Läs mer
    2017-12-05 Charlotte J svarar Anna-karin O
    Hej Anna-Karin vad roligt att jag fick möjligheten att hitta drömhuset till er hoppas ni kommer att få många härliga år i huset tillsammans:)
    Anna-karin O gillar detta
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har haft den äran att ha Sofia Andersson som mäklare vid försäljning av sonens bostadsrätt i Karlskrona. Vi är väldigt nöjda o fick ett otroligt proffessionellt och smidigt bemötande. Rekommenderas varmt!

Mvh Katarina Lind, Gävle Läs mer
  • Sven G
    Sven G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är mycket snabb och duktig. Hon ringer och emailar ALLTID tillbaka. Hon är nog den bästa fastighetsmäklare jag stött på genom åren,. Jag har gjort affärer med henne både som säljare och köpare av fastigheter. Läs mer
  • Erland S
    Erland S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en glad och trevlig tjej och vi blev bra bemötta av henne.Fick svar på våra frågor och det hon var tveksam på tog hon reda på åt oss.Hon gav oss ett bra förtroende och kände att vi kan lita på henne. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Lättillgängligt. Bra information. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bemötandet var mycket bra och vi fick den informationen som var relevant.
    Kontakten med mäklaren var hela tiden mycket bra. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Marianne L
    Tack Marianne för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla er villa.
    Wiveca K gillar detta
  • Axel K
    Axel K skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon har hjälpt till väldigt mycket. Väldigt bra bemötande varje gång med. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Axel K
    Tack Axel för rekommendationen, glad jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt.
    Wiveca K gillar detta
  • Lise-Lotte H
    Lise-Lotte H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon är mycket positiv och. Lätt att diskutera med. Omhändertagen på ett bra sätt. Läs mer
    2017-09-08 Sofia A svarar Lise-Lotte H
    Hej Lise-Lotte!
    Tack så mycket för rekommendationen och för att jag fick ert förtrodende att sälja lägenheten.
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande och erfaren mäklare Läs mer
    2017-09-08 Sofia A svarar Johan Z
    Hej Johan! Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet att sälja din lägenhet.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Helt ok. Tydligt och klar kommunikation. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tveksam entré in i uppdraget pga att kollega slutat hos er.
    OK efter det ... Läs mer
    2017-09-08 Sofia A svarar Magnus B
    Tack Magnus för att du lämnade din rekommendation.
    Ha det gott!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket kunnig och påläst mäklare, dessutom jättetrevlig och mycket hjälpsam.
    Kan bara ge högsta betyg och full tillit för Sofia Andersson.
    Lycka till med fortsatt försäljning.

Bästa hälsning
    Säljare:
    Lennart Fredholm
    Stumholmen
    Karlskrona Läs mer
    2017-08-29 Sofia A svarar Lennart F
    Tack Lennart för den fina rekommendationen.
  • Conny J
    Conny J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Kände mycket förtroende för Charlotte och bra information skulle rekommendera Charlotte till andra personer Läs mer
    2017-12-04 Charlotte J svarar Conny J
    Hej Conny !
    Tack för ert fina omdömet. Hoppas ni får en fantastisk fortsatt sommar i ert nya boende.
  • Helena S
    Helena S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Är mycket nöjd med den hjälp vi fått i samband med försäljningen. Charlotte har varit mycket hjälpsam och proffesionell. Läs mer
    2017-07-24 Charlotte J svarar Helena S
    Tack Helena för ditt omdöme alltid kul när försäljningen går smidigt. Trevlig sommar!
  • Mats W
    Mats W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte hade ett trevligt, lättsamt och professionellt bemötande som väl motsvarade mina förväntningar som säljare. Läs mer
    2017-07-17 Charlotte J svarar Mats W
    Hej Mats!
    Tack för ditt omdöme.
    Hoppas du får en skön sommar!
  • Lissbeth R
    Lissbeth R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och kompetent. Inget krångel och inga underligheter. Läs mer
    2017-04-18 Charlotte J svarar Lissbeth R
    Hej
    Tack för ert omdöme alltid kul när både köpare och säljare är nöjda:)
  • Ragnhild P
    Ragnhild P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte Johansson har varit väldigt bra. Kunnig, vänlig, entusiastisk, snabb, ordningssam osv.

När jag nu försöker ge femma i betyg blir det fyrfärgade "bollar" i hela rundeln så jag lyckas inte fylla i, tror jag. Läs mer
    2017-03-23 Charlotte J svarar Ragnhild P
    Hej Ragnhild! Tack för omdömet skönt att höra att ni är nöjda. Ha en härlig vår!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en lugn, saklig, tillika populär mäklare. Inger och har ett stort förtroende i kundkretsen. Läs mer
  • Louise O
    Louise O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Philip har agerat och uppträtt mot oss som säljare på ett mycket strukturerat och professionellt sätt samt varit tillmötesgående och hjälpsam . Läs mer
    2016-12-12 Philip A svarar Louise O
    Det glädjer mig och höra Louise. Tack för förtroendeuppdraget och lycka till framöver.
    Ha en fin vinter!

/Philip
  • Mailen L
    Mailen L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jättenöjda med hela processen, mäklaren har agerat professionellt och varit ett bra stöd genom försäljningen. Läs mer
    2016-09-14 Charlotte J svarar Mailen L
    Tack för ditt omdöme Mailen !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende!

• Lars P
    Lars P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bara positiva erfarenheter, förmedlingen sköttes proffsigt. Rekommenderar gärna!!! Läs mer
    2016-09-14 Charlotte J svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende och trivs i området!

• Christer B
    Christer B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina kontakter med Sofis har varit toppen. Sofia är en mycket kompetent och duktig mäklare och jag kan med det varmaste rekommendera henne. Läs mer
  • Georgios M
    Georgios M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och pålitlig. Opartisk men ändå närvarande. Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ett bemötande som var förväntat. Informationen god och initierad. Inget att anmärka på. Affären genomförd på önskat sätt. Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En god ambition att sälja är ett gott tecken, intresserad av mina önskemål vid försäljning Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete. Både professionellt och engagerat. Hon visade en känsla för huset och en vilja att hitta en köpare som kunde svara upp till våra förhoppningar angående huset. Mycket proffsigt alltså, högsta betyg från mig och min bror. Läs mer
    2016-09-14 Charlotte J svarar Anders E
    Tack för ert omdöme Anders !

Det är alltid skönt att höra att det känns bra för er efter avslutad försäljning.

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona