Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 56 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• Benny H
    Benny H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en lägenhet.
    Mycket service inriktad och hjälpsam samt ställde upp på en visning på en helg dag.
    Mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Nils S
    Nils S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon ställde upp under hela processen via specialvisning för oss långväga köpare till att svara på kluriga och komplexa frågor. Läs mer
    2018-04-25 Charlotte J svarar Nils S
    Hej Nils härligt att ni är er nöjda. Ni kommer att stortrivas i huset. Vi ses!
  • Oskar Sune Ingvar G
    Oskar Sune Ingvar G skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2018-04-23 Mikael P svarar Oskar Sune Ingvar G
    Tack för det fina omdömet. Härligt att ni är nöjda.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är supertrevlig och charmig. Proffsigt bemötande! Läs mer
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Positiv, vänlig, kunnig, hjälpsam, alltid glad, ställer upp, har alltid tid, svarade snabbt på sms

Fick mig att känns mig trygg!

Mycket nöjd! Läs mer
    2018-04-05 Charlotte J svarar Yvonne B
    Hej Yvonne ! Härligt, det är mitt mål att ni ska vara supernöjda. Huset kommer att bli väl omhändertaget.
  • Arnau T
    Arnau T skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael has done a fantastic job, well informing all stakeholders, giving very good advices as well as an excellent interface with the bank. 100% recomendable mäklare. Läs mer
    2018-04-23 Mikael P svarar Arnau T
    I'm glad you're happy. Thank you for the nice recomendation.
  • Lars-Olov J
    Lars-Olov J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ett allt igenom proffsigt men ändå varmt och personligt bemötande. Mycket lyhörd för våra önskemål. Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att anlita henne en annan gång. Läs mer
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tyvärr fick vi byta mäklare inom sv fast. och hade tre mäklare under tiden. Var lite missnöjda och irriterade när Charlotte kom in i bilden. Hon har varit mycket förstående och gjort allt för att det skulle bli bra. Skött visningar och gett råd som vi kunnat använda på ett bra sätt. Ger ett mycket mjukt, charmigt och förtroendeingivande intryck. Upplevde aldrig att man störde fast det var på obekväm tid. Tack Charlotte för ett fint arbete. Linnea Bergström Läs mer
    2018-03-12 Charlotte J svarar Linnéa B
    Tack Linnea det värmer härligt att göra affärer med er:)
  • Martina P
    Martina P skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande. Tydlig information.
    Wiceca var förtroendeingivande och tog sitt uppdrag på stort allvar.
    Hon var tillmötesgående. Läs mer
    2018-03-12 Wiveca K svarar Martina P
    Tack Martina! Roligt att höra du är nöjd.
  • Johan L
    Johan L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket kunnig och serviceinriktad Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Johan L
    Glädjer mig att ni är nöjda. Tack för det fina omdömet.
  • Anna H
    Anna H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon verkade måttligt intresserad av objektet. Slarvar. Läs mer
    2018-03-12 Charlotte J svarar Anna H
    Hej Anna
    Vad tråkigt att du har upplevt det så. Hör gärna av dig så vi kan reda ut ev missförstånd.
  • Gina G
    Gina G skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Skicklig mäklare. Vi är supernöjda Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Gina G
    Tack för det fina omdömet. Alltid kul att få positiv feedback!
  • Bo Eric W
    Bo Eric W skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra mäklare som visade stort förtroende och intresse. Mycket professionellt uppträdande och till mycket stor hjälp.
    Toppen! Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Bo Eric W
    Härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Tack för det fina omdömet.
  • Charlie J
    Charlie J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kan utan tvekan rekommendera Charlotte som mäklare. Läs mer
    2018-02-23 Charlotte J svarar Charlie J
    Hej Tack Charlie alltid kul att höra att ni är nöjda:)
  • Eva N
    Eva N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tillmötesgående, artig och trevlig.Fanns till hands men höll sig i bakgrunden. Hade bra koll på alla fakta Läs mer
  • Peter D
    Peter D skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra, snabb och korrekt. Synd bara att det inte blev fler intresserade köpare. Läs mer
  • Carl Gustaf P
    Carl Gustaf P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevlig kontakt, vänlig lågmäld, kompetent. Har varit vårt stöd i jakten av olika objekt, som slutligen blev Östergatan 6.
    Jag har bara varit i personlig kontakten gång. Vår Dotter Gunilla Wester, som bor i kommunen (Möcklö) har varit vårt öga på visningar.

Bra jobbat "Sofia mäklare Karlskrona"
    Hon får nog en kram när vi möts. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande, professionellt, snabb återkoppling vid frågor Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael Peterson på svensk fastighetsförmedling i Karlskrona gjorde ett fantastiskt mäklarjobb från första mötet till kontraktsskrivning kan verkligen rekommendera honom.
    Lasse Läs mer
    2018-02-09 Mikael P svarar Lars B
    Tack Lars för det fina omdömet. Glädjer mig att du blev nöjd med mitt arbete och vill rekommendera mig!
    Mikael P gillar detta
  • Peter L
    Peter L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi är mycket nöjda med Charlottes arbete. Vi sålde vårt hus till ett högre pris än väntat och hon hanterade de frågor som uppstod på ett bra sätt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-01-22 Charlotte J svarar Peter L
    Tack Peter alltid kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Gör alltid mitt yttersta för att alla ska bli mer än nöjda och rekommendera mig till fler som funderar på att sälja eller köpa ett boende.
    Hoppas att ni får det bra i ert nya boende.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffsigt uppträdande som inger förtroende. Bra hantering av vår försäljning som också gick över förväntan. Läs mer
    2018-01-10 Charlotte J svarar Cecilia R
    Hej
    Tack för det fina omdömet:) alltid kul med positiv feedback.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Engagerad, sympatisk och nogrann. Läs mer
    2018-01-04 Charlotte J svarar Joakim L
    Tack Joakim kul att ni är nöjda:)
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Läs mer
    2018-01-04 Charlotte J svarar Jonas C
    Tack Jonas Hoppas på ett förnyat samarbete i framtiden kanske:)
  • Leif G
    Leif G skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket professionellt och engagerat geomförande av uppdraget. Läs mer
    2018-01-02 Charlotte J svarar Leif G
    Hej Leif och god fortsättning vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete:)
  • Frida N
    Frida N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vid vårt husköp så upplevde vi ett mycket proffitionellt bemötande och löste vissa problem och frågeställningar. Läs mer
    2018-01-02 Charlotte J svarar Frida N
    Hej Frida tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs bra i huset och får en härlig vår!
  • Eva N
    Eva N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Maria är trevlig och professionell i sitt arbete.

Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag tycker Sofia gjorde ett mycket bra jobb när hon hjälpte mig sälja lägenheten i Karlskrona, jag upplevde Sofia som en mycket kunnig och trevlig person.
    Sammanfattningsvis så har jag ingenting att klaga på.

Lars Andersson Läs mer
  • Catarina  K
    Catarina K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffessionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och informativ. Var väldigt klar och förklarande samt tog den tid som behövdes vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina erfarenheter av Sofia är enbart positiva! Hon är vänlig, tålmodig, kunnig och känns "äkta". Lätt nåbar och återkoppling sker snabbt. Jag rekommenderar gärna Sofia som mäklare. Läs mer
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Hjälpte mig med köp av vårt drömhus. Tack. Läs mer
    2017-12-05 Charlotte J svarar Anna-karin O
    Hej Anna-Karin vad roligt att jag fick möjligheten att hitta drömhuset till er hoppas ni kommer att få många härliga år i huset tillsammans:)
    Anna-karin O gillar detta
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har haft den äran att ha Sofia Andersson som mäklare vid försäljning av sonens bostadsrätt i Karlskrona. Vi är väldigt nöjda o fick ett otroligt proffessionellt och smidigt bemötande. Rekommenderas varmt!

Mvh Katarina Lind, Gävle Läs mer
  • Sven G
    Sven G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är mycket snabb och duktig. Hon ringer och emailar ALLTID tillbaka. Hon är nog den bästa fastighetsmäklare jag stött på genom åren,. Jag har gjort affärer med henne både som säljare och köpare av fastigheter. Läs mer
  • Erland S
    Erland S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en glad och trevlig tjej och vi blev bra bemötta av henne.Fick svar på våra frågor och det hon var tveksam på tog hon reda på åt oss.Hon gav oss ett bra förtroende och kände att vi kan lita på henne. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Lättillgängligt. Bra information. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bemötandet var mycket bra och vi fick den informationen som var relevant.
    Kontakten med mäklaren var hela tiden mycket bra. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Marianne L
    Tack Marianne för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla er villa.
  • Axel K
    Axel K skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon har hjälpt till väldigt mycket. Väldigt bra bemötande varje gång med. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Axel K
    Tack Axel för rekommendationen, glad jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt.
  • Lise-Lotte H
    Lise-Lotte H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon är mycket positiv och. Lätt att diskutera med. Omhändertagen på ett bra sätt. Läs mer
    2017-09-08 Sofia A svarar Lise-Lotte H
    Hej Lise-Lotte!
    Tack så mycket för rekommendationen och för att jag fick ert förtrodende att sälja lägenheten.
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande och erfaren mäklare Läs mer
    2017-09-08 Sofia A svarar Johan Z
    Hej Johan! Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet att sälja din lägenhet.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Helt ok. Tydligt och klar kommunikation. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tveksam entré in i uppdraget pga att kollega slutat hos er.
    OK efter det ... Läs mer
    2017-09-08 Sofia A svarar Magnus B
    Tack Magnus för att du lämnade din rekommendation.
    Ha det gott!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket kunnig och påläst mäklare, dessutom jättetrevlig och mycket hjälpsam.
    Kan bara ge högsta betyg och full tillit för Sofia Andersson.
    Lycka till med fortsatt försäljning.

Bästa hälsning
    Säljare:
    Lennart Fredholm
    Stumholmen
    Karlskrona Läs mer
    2017-08-29 Sofia A svarar Lennart F
    Tack Lennart för den fina rekommendationen.
  • Conny J
    Conny J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Kände mycket förtroende för Charlotte och bra information skulle rekommendera Charlotte till andra personer Läs mer
    2017-12-04 Charlotte J svarar Conny J
    Hej Conny !
    Tack för ert fina omdömet. Hoppas ni får en fantastisk fortsatt sommar i ert nya boende.
  • Helena S
    Helena S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Är mycket nöjd med den hjälp vi fått i samband med försäljningen. Charlotte har varit mycket hjälpsam och proffesionell. Läs mer
    2017-07-24 Charlotte J svarar Helena S
    Tack Helena för ditt omdöme alltid kul när försäljningen går smidigt. Trevlig sommar!
  • Mats W
    Mats W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte hade ett trevligt, lättsamt och professionellt bemötande som väl motsvarade mina förväntningar som säljare. Läs mer
    2017-07-17 Charlotte J svarar Mats W
    Hej Mats!
    Tack för ditt omdöme.
    Hoppas du får en skön sommar!
    Charlotte J gillar detta
  • Lissbeth R
    Lissbeth R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och kompetent. Inget krångel och inga underligheter. Läs mer
    2017-04-18 Charlotte J svarar Lissbeth R
    Hej
    Tack för ert omdöme alltid kul när både köpare och säljare är nöjda:)
  • Ragnhild P
    Ragnhild P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte Johansson har varit väldigt bra. Kunnig, vänlig, entusiastisk, snabb, ordningssam osv.

När jag nu försöker ge femma i betyg blir det fyrfärgade "bollar" i hela rundeln så jag lyckas inte fylla i, tror jag. Läs mer
    2017-03-23 Charlotte J svarar Ragnhild P
    Hej Ragnhild! Tack för omdömet skönt att höra att ni är nöjda. Ha en härlig vår!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en lugn, saklig, tillika populär mäklare. Inger och har ett stort förtroende i kundkretsen. Läs mer
  • Louise O
    Louise O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Philip har agerat och uppträtt mot oss som säljare på ett mycket strukturerat och professionellt sätt samt varit tillmötesgående och hjälpsam . Läs mer
    2016-12-12 Philip A svarar Louise O
    Det glädjer mig och höra Louise. Tack för förtroendeuppdraget och lycka till framöver.
    Ha en fin vinter!

/Philip
  • Mailen L
    Mailen L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jättenöjda med hela processen, mäklaren har agerat professionellt och varit ett bra stöd genom försäljningen. Läs mer
    2016-09-14 Charlotte J svarar Mailen L
    Tack för ditt omdöme Mailen !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende!

Ha en härlig höst!

Med vänlig hälsning,