Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 118 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• 2019-08-16

Marie S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en Prästgård, vårt bemötande har varit engagerat och mycket tydlig i sin roll. Mäklaren har definitivt levt upp till förväntningarna. Mycket bra Mäklare och byrå kan rekommenderas till andra. Läs mer
    2019-08-20 Mikael P svarar Marie S
    Tack för det fina omdömet. Glädjer mig att alla parter blev nöjda!
  • 2019-08-14

Ros H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Very quick and professional process with great success. Läs mer
  • 2019-08-12

Thomas H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi köpte en lgh för 4 år sen av Sofia och var så nöjda då att vi sa vi ses om 3 år men det blev ett år till
    Vi har blivit jättenöjda Läs mer
  • 2019-08-08

Henk W skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Såld en bostadsrätt. Bemötandet var trevligt och professionellt. Försäljningspris var oväntad högre än utgångspris. Strategisk gjorde mäklaren det utmärkt! Kommunikationen fungerade bra. Läs mer
  • 2019-07-17

Roland L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt ett hus i Kristianopel. Mycket bra bemötande av mäklaren. Svarade alltid snabbt på frågor vi hade, både på sms och i telefon . Till och med på sin semester. Så vår upplevelse av Charlotte var mycket bra Läs mer
    2019-07-22 Charlotte J svarar Roland L
    Hej Roland!
    Tack för det fina omdömet såklart alltid kontaktbar 😁
  • Ulrika  D

2019-07-16

Ulrika D skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Min man och jag köpte en äldre villa. Vi är mycket nöjda med bemötandet som var både professionellt och personligt. Bara en sådan sak att mäklaren kommer ihåg sina potentiella kunder från tidigare visningar betyder mycket. Läs mer
    2019-07-16 Charlotte J svarar Ulrika D
    Hej Ulrika!
    Tack för det fina omdömet😁
  • 2019-07-05

Ingemar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren hade god känsla för kunden. Läs mer
  • 2019-07-01

Jakob J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren var behjälplig i det mesta och vägledde mig väl. Läs mer
  • 2019-06-25

Monica P skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande. Återkom alltid med svar. Svårt att få tag på per telefon men gick bra att maila. Läs mer
    2019-07-10 Mikael P svarar Monica P
    Tack för det fina omdömet. Önskar en trevlig sommar!
  • 2019-06-25

Patrik S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Andra gången vi använder Charlotte Johansson som mäklare och det har fungerat mycket bra bägge gångerna. Läs mer
    2019-06-25 Charlotte J svarar Patrik S
    Hej Patrik ! Tack för det fina omdömet. Ni är välkomma igen 😁
  • 2019-06-24

Margareta A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpet gick snabbt och smidigt. Inga konstigheter. Mäklaren var trevlig och hade koll på allt. Läs mer
  • 2019-06-24

Andreas L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har haft kontakt med Mikael i egenskap av köpare av en fastighet han förmedlat under 2019. Min uppfattning är att han genomfört sitt uppdrag på ett professionellt sätt och väl lyckats hantera den inneboende motsättning som mäklaruppdraget innefattar, nämligen att tillgodose inte bara säljarens utan även köparens intressen (utom vad avser prisfrågan där mäklaren bara företräder säljaren). Jag uppfattar Mikael som en ärlig och redbar mäklare och kan varmt rekommendera honom för uppdrag i Blekinge! Läs mer
    2019-07-10 Mikael P svarar Andreas L
    Tack för det fina omdömet. Fint att höra att ni är nöjda med allt. Ha en härlig sommar!
  • 2019-06-24

Peter L skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    - Försäljning av lägenhet
    - Engagerad och trevlig mäklare
    - Förväntningar uppfyllda
    - Gärna mer löpande uppföljning och tydligare processer, steg för steg.
    - Som helhet ett mycket bra bemötande och professionellt arbete Läs mer
  • 2019-06-24

Marcus B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevlig och bra mäklare med bra återkoppling och information.

Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-06-24 Charlotte J svarar Marcus B
    Hej Markus!
    Tack för det fina omdömet:)
  • 2019-06-03

GBJ Construction AB J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Lägenhet på Skepparegatan i Karlskrona Läs mer
  • 2019-06-01

Inger Ulla Christina H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael Petersson har hanterat vår husförsäljning i Ronneby på ett helt genomprofessionellt sätt i alla led i processen. Han har visat gott omdöme, respekt och hög integritet. Vi är mycket nöjda med vår mäklare! Läs mer
    2019-06-13 Mikael P svarar Inger Ulla Christina H
    Tack för ett fint omdöme. Ha en härlig sommar!
  • 2019-05-27

Emoke Zsuzsanna G skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har köpt ett superfint, stort och välskött suterränghus.
    Min uppfattning av mäklaren som sålde huset var att hon var proffsig, engagerad och även hjälpsam.
    Tack så mycket! Läs mer
    2019-05-27 Charlotte J svarar Emoke Zsuzsanna G
    Hej tack för det fina omdömet! Ni kommer att stortrivas i huset:)
    Tack själva
  • 2019-05-25

Arne H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har köpt en jättefin lägenhet Karlskrona,

Mäklaren har bemött mig på ett bra och trevligt sätt och visat stor kunnighet i sin uppgift. Läs mer
  • 2019-05-23

Malin A skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Försäljning av villa! Proffsigt upplägg, rak kommunikation o tydlig. Stort engagemang, arbetade snabbt. En vecka efter visning var villan såld.Mycket nöjd med mäklare kan varm rekommendera Mikael. Läs mer
    2019-05-27 Mikael P svarar Malin A
    Tack för ett fint omdöme och för förtroendet.
  • 2019-05-12

Inger W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en enplansvilla
    Bra genomgång före försäljning och sedan proffsigt genomförande av försäljningen Läs mer
    2019-05-12 Charlotte J svarar Inger W
    Hej tack Inger för det fina omdömet. Härligt att höra att du är nöjd:)
  • 2019-05-10

Erica v skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en lägenhet.
    Proffesionellt bemötande, tillmötesgående & effektiv. Snabba och raka besked. Läs mer
  • 2019-05-07

Mattias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi blev trevligt bemötta av mäklaren som tillsammans med säljaren svarade på våra frågor/funderingar på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-27

Björn L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köp av bostad. Bemötande enligt förväntningar med saklig information och bra dialog i samband med budgivning. Bra genomgång vid möte med säljarna. Läs mer
    2019-05-09 Mikael P svarar Björn L
    Tack för den fina rekommendationen. Önskar en trevlig vår och sommar!
  • 2019-04-22

Katarina J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt.
    Professionellt och förtroendeingivande bemötande rakt igenom hela processen. Läs mer
  • 2019-04-17

Rolf K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde vår br på ett smidigt ochproffessionelt sätt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-17 Sofia A svarar Rolf K
    Tack för rekommendationen. Ha en trevlig påsk.
  • 2019-04-16

Jan S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra saklig information, trevligt och personligt bemötande snabb återkoppling och svar. Vi är jätte nöjda med vårt köp. Läs mer
    2019-05-09 Mikael P svarar Jan S
    Roligt att höra och tack för det fina omdömet. Önskar en trevlig vår och sommar!
  • 2019-04-13

Agneta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Nöjd med hela försäljningen 😊 Läs mer
  • Marie R

2019-04-11

Marie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tillmötesgående mäklare som fixade att vi fick till allt med köpet så snabbt Läs mer
  • 2019-03-31

Inger W skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt på Trossö.
    Korrekt, kunnigt och vänligt bemötande
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar på ett kunnigt och tillmötesgående agerande
    Effektivt och bra Läs mer
    2019-04-17 Sofia A svarar Inger W
    Tack för rekommendationen Inger. Trevlig påsk!
  • Björn S

2019-03-31

Björn S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Lång erfarenhet att sälja i området.
    Rimligt arvode.
    Lätt att få kontakt med och ringer tillbaka.
    Positiv, snabb och kompetent.
    Kan varmt rekommenderas för
    Säljuppdrag Läs mer
  • Mats Stefan S

2019-03-29

Mats Stefan S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vid husförsäljning har vi fått en kontakt som är positiv och bemötande. Den hjälp jag eftersträvat vid vår försäljning är som förväntad och har fungerat professionellt. Strikt och okomplicerat samarbete med ett snabbt och utmärkt resultat. Läs mer
    2019-05-12 Charlotte J svarar Mats Stefan S
    Hej Mats tack för det fina omdömet. Snart är det dags att komma till ert nya boende där tror ni kommer att trivas också.
  • 2019-03-28

Roland S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt lägenhet.
    Sofia svarade snabbt vid mitt första försök till kontakt för uppdraget. Hela säljprocessen har hittills förlupit snabbt och smidigt, med ett bra resultat.
    Sofia har med råge uppfyllt de höga förväntningar jag hade. Läs mer
    2019-04-17 Sofia A svarar Roland S
    Tack för en fin rekommendation Roland!
  • 2019-03-22

Joakim N skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Rak och tydlig vid försäljning av vår villa.
    Hade höga förväntningar på Svensk Fast då jag anlitat er tidigare och varit jättenöjd (annan ort). Mäklaren levde upp till förväntningrna. Läs mer
    2019-03-26 Mikael P svarar Joakim N
    Kul och höra att ni är nöjda med allt! Tack för det fina omdömet.
  • 2019-03-21

Fredrik A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren har uppfyllt våra krav. Vi är helt nöjda. Läs mer
  • 2019-03-14

Linnea I skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Väldigt professionell , korrekt och trevlig mäklare som hjälpt oss mycket vid vårt första husköp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-03-19 Mikael P svarar Linnea I
    Tack för den fina rekommendationen. Glädjer mig att ni är nöjda med servicen.
  • 2019-03-06

Gerthi P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt en villa. Charlotte bemötte mig med full respekt och men professionalitet. Hon var lyhörd för våra önskemål och jag fick fullt förtroende då hon vägledde mig genom hela försäljningsförfarandet. Jag kan med et varmaste rekommendera Charlotte som mäklare och min upplevelse av försäljningen är att det har varit ett smidigt förfarande där Charlotte har varit kunnig och gett oss råd längs vägen. Läs mer
    2019-03-07 Charlotte J svarar Gerthi P
    Hej Gerthi tackar ödmjukast för det fina omdömet. Jag strävar alltid efter att ni som kunder får den hjälp och vägledning som ni önskar när ni gör en av de största affärerna i ert liv. Önskar er stort lycka till med ert nya boende och jag tror att ni kommer att stortrivas!
  • 2019-03-02

Benny Hansen skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har været meget tilfredse og trygge ved samarbejdet. Det har på alle måder været yderst tilfredsstillende. Vi er gennem hele forløbet fra start til salg altid blevet mødt af Mikael Petersson på en venlig og kompetent måde. Han har sat sig grundigt ind i huset og området så vores behov ved salg blev varetaget på den bedste måde. Bedste karakter fra os 5 ud af 5 stjerner. ✳️✳️✳️✳️✳️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-03-05 Mikael P svarar Benny Hansen
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa er i säljprocessen. Önskar en trevlig vår och sommar!
  • 2019-02-16

Nils-Göran N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har haft nöjet att få hjälp av Charlotte både vid köp av en nybyggd bostadsrättslägenhet och därefter vid försäljningen av vår villa. Charlotte har varit mycket engagerad igenom båda uppdragen och utfört arbetet på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda med hennes insatser, både som mäklare och som prisförhandlare. Läs mer
    2019-02-17 Charlotte J svarar Nils-Göran N
    Hej Nils-Göran !
    Tack för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med köp av er nya fina bostad samt försäljning av en mycket fin villa:)
    Hoppas ni får många fina år i ert nya boende!
  • 2019-01-19

Bostadsrättsföreningen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket professionella och duktiga! Kanonnöjd med deras jobb! Läs mer
    2019-08-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Bostadsrättsföreningen L
    Tack för ert omdöme alltid lika roligt att hjälpa er.
  • 2019-01-18

Ylva C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Villa i Nävragöl

Bemötandet var mycket bra.

Jag trodde det skulle ta lång tid att sälja fastigheten, men det gick fortare än jag kunde tro.

Hela upplevelsen mycket positiv. Läs mer
    2019-01-18 Charlotte J svarar Ylva C
    Hej Ylva tack för det fina omdömet alltid trevligt bemötande även från din sida:)
  • Ingela S

2019-01-13

Ingela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hus 2plan ca 165m2, byggår 2008.
    Positivt och trevligt bemötande.
    Jag och mäklaren var eniga om utgångspriset, sambon ville ha lite mera.
    Tydlig och klar information, stort engagemang med flera visningar under kort period. Täta telefonkontakter och informtionsutbyte. Mycket bra. Snabbt, välorganiserat och en positiv upplevelse att kunna följa budgivningen. Bra jobbat. Läs mer
    2019-08-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingela S
    Tack Ingela roligt att ni är nöjda!
  • Björn K

2018-12-16

Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt villa, vänligt och korrekt bemötande. Mäklaren tog väl hand om allt bra med återkoppling via mail och mobilt.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-08-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn K
    Tack Björn för ditt omdöme, jag är glad ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2018-12-03

Karin H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt ett hus i Torhamn, Grebbegårdsvägen.

Saklig och professionell. Tog sig god tid med oss när vi kom in till kontoret för att prata om objektet.

Var ärlig och undanhöll ingen information. Informerade om han noterat att golvvärmen i tvättstugan inte fanns på hela golvet.

Bra mäklare! Läs mer
    2018-12-03 Mikael P svarar Karin H
    Tackar för det fina omdömet och roligt att ni är nöjda med allt i processen.
  • Bengt J

2018-11-23

Bengt J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag behövde byta min lägenhet till en med hiss, och på HemNet fanns ett lämpligt objekt utlagt från Svensk Fastighetsförmedling i Karlskrona. Vid visningen välkomnades jag av en mycket vacker och charmerande ung dam, Sofia Andersson. Hon visade sig vara en mycket kompetent mäklare. Snabbt och effektivt ordnade hon allt vid köpet. Hon sålde därefter min gamla lägenhet med samma kompetens och effektivitet.
    Sofia var alltid tillgänglig, lätt att kontakta, sände sms och mail och kunde svara på alla frågor. Hon får en stor femma av mig.
    Behöver Ni en mäklare i Karlskrona rekommenderar jag Sofia.

Bengt Johansson Läs mer
    2018-11-23 Sofia A svarar Bengt J
    Tack Bengt för din fina rekommendation. Trevlig helg!
  • 2018-11-18

Sven A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffsigt uppföljt och hanterad försäljning av bostadsrätt.
    Trevligt och informativt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-17

Elke H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Allt gick bra med köp , enkelt och snabb . Jag kan rekommanderar henne till anan folk👍 Läs mer
    2019-08-16 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Elke H
    Tack Elke för ditt omdöme, roligt att ni är nöjda och vi ses igen.
  • 2018-11-16

Ingrid Siri Linn L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har köpt hus. Detta är första mäklaren som vi efter 2 års letande kände såg oss och våra behov. Han har alltid återkopplat och inte dragit ut på affär, lyhörd på både säljare och köpare. Förklarade allt väldigt grundligt vid kontraktskrivande, vi är verkligen nöjda Läs mer
    2018-11-21 Mikael P svarar Ingrid Siri Linn L
    Tack för det fina omdömet! Glädjer mig att ni är nöjda med allt!
  • Elin Anja M

2018-11-14

Elin Anja M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte en 1a, väl mött av mäklaren som alltid har funnits tillgänglig och svarat på frågor. Snabbt hjälpt med tillträde och kontrakt, överlag 5/5! Läs mer
  • 2018-11-07

Therése C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Snabbt smidigt och vänligt bemötande med stor kunskap kring objektet och kan förklara allt kring ett husköp pedagogiskt och enkelt. Läs mer
    2018-11-07 Charlotte J svarar Therése C
    Hej Therése tack för det fina omdömet. Alltid kul att höra att ni är nöjda med köpet av er fina bostad. Jag hoppas ni kommer att bo där länge nu:)
  • 2018-11-07

Mats B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket kompetent och trevlig mäklare Läs mer
    2018-11-09 Charlotte J svarar Mats B
    Hej Mats tack för det fina omdömet:)

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona