Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• BadgeEightYears

Välkommen till soliga Karlskrona! Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna. Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa...

565 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Anders J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Pottholmen

Affären är inte klar ännu. So far so good

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet. Trevligt att höra.

Peter L
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Holmsjö

Mycket bra och positivt bemötande. Träffade flera mäklare inför vår försäljning men både jag och min fru var rörande överens om vem vi skulle välja när vi träffat Mikael.

Jörgen A
Sålde sitt hus med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Verkö

Intresserad av objektet och uppdaterad om status. Tydlig och noggrann.

Svar från Donika Bujupi

Tack Jörgen för ditt omdöme :)

Carolina K
Köpte sitt hus med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Verkö

Very knowledgeable, efficient and friendly.

Svar från Donika Bujupi

Thank you so much for your feedback :)

Andre B
Verkö

Hello, Our experience with the broker Donika Bujupi was excellent! Very professional, super friendly, super helpful, very knowledgeable about the business! Highly recommend!

Svar från Donika Bujupi

Thank you so much for your feedback 😊

Berith L
Senoren

Mikael är professionell och trevlig. Allt gick jättebra med försäljningen av huset. Rekommenderar honom!

Eva-Lena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Trossö

Absolut ett trevligt och professionellt mottagande. Bra information och svar på våra frågor.

Svar från Charlotte Johansson

Hej stort tack för ert omdöme:) Ha en fin dag!

Anna T
Tving

Fantastiskt bra och lätt att ha och göra med! Den absolut bästa jag stött på! Mycket hjälpsam. Svarar snabbt och är alltid tillgänglig! Mycket skicklig på sitt jobb. Kan rekommendera alla till honom!

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig vår!

Elsa Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

- proffsig - trevlig -förtroendeingivande

Svar från Charlotte Johansson

Tack snälla för det fina omdömet 🤗

Lena O
Långö

Jag blev bemött på ett både professionellt och personligt sätt, vilket kändes betryggande. Tack!

Svar från Charlotte Johansson

Å tack snälla Lena för det fina omdömet :) Trevlig helg!

Hampus J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Nöjd med mäklaren för köpet av lägenhet

Svar från Donika Bujupi

Tack Hampus för din kommentar :)

Peter N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Pantarholmen

Mycket trevligt bemötande, lite rörig i början men ryckte upp sig under resans gång. Hon genomförde affären med bravur. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Donika Bujupi

Tack Peter för ditt omdöme :)

Matilda T
Pantarholmen

Har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Har varit flexibel och lösningsorigenterad.

Svar från Donika Bujupi

Tack Matilda för ditt omdöme :)

Marie H
Rödeby

Snabb kontakt och försäljning. Lätt tillgänglig och mycket kunnig. Vi kunde inte vänt oss till en bättre mäklare.

Sebastian W
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Rödeby

Mikael Petersson har varit helt otrolig från första kontakten till köpet av huset genomfördes. Mikael har varit väldigt tydlig, haft bra koll, har haft svar på alla frågor man haft under husvisningen och hela processen efteråt. Vi har hela tiden känt oss trygga med Mikael som mäklare.

Christer H
Ronneby

Inga konstigheter här. allt flöt på bra med detta

Svar från Donika Bujupi

Tack Christer för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme :)

Felix J
Karlskrona Centralt

Mycket behjälplig och vi kände oss väl bemötta!

Svar från Mikael Petersson

Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet!

Anna I
Ronneby

Mycket målmedveten och ansvarstagande.

Svar från Donika Bujupi

Tack Anna för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme ☺️

Madelene E
Köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Trevligt bemötande, fokuserad och samlade ihop gänget bra. Tydligt och konkret kommunikation.

Eva Ruth Anita B
Sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Mycket positivt på alla sätt. Trevligt bemötande alltid.

Johan E
Jämjö

Mycket bra bemötande! Återkopplar alltid. Tydlig och bra under kontraktsskrivande. Tumme upp!

Conny N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Johannishus

Fredrik är lugn, kunnig och förstående för kundens behov och önskemål. Under försäljningsprocessen har han varit ett bra stöd som både hanterat våra önskemål och intressenter och budgivares frågor på ett bra sätt. Rekommenderas om man vill ha en säljare som är duktig på sitt arbete och samtidigt har bägge fötter på jorden!

Johan L
Köpte en tomt med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Trevlig och bra på alla sätt. Kunnigt och proffsigt bemötande.

Hej Johan stort tack för det fina omdömet 🤗🙏

Eleine D
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Nättraby

hjälpsam och snäll, med ett varmt och vänligt förhållningssätt till försäljningen av huset. Hon var kunnig om fastigheten och området.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Elaine Tack för det fina omdömet:)

Bernth Peter Michael O
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jacob S
Pottholmen

En mycket kompetent och hjälpsam kille som ville väl både för säljarens och köparens räkning! Vi är mycket nöjda med flexibilitet och återkoppling på våra frågeställningar. Väl ordnat möte vid avtalsskrivningen. Rekommenderar honom starkt till vänner och bekanta !

Ali M
Hallabro

Fredrik är punktlig, ansvarsfull och har gjort sitt bästa för att sälja mitt hus.

Patrik H
Nättraby

Trevlig. Hjälpsam och kunde svara på de frågor man hade.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Patrik tack för omdömet. Hoppas du trivs i ditt hus🤗

Rahaf A
Hulta

Donika är den bästa mäklaren jag någonsin träffat, mycket hjälpsam till och med den enda mäklaren du skulle vilja träffa och köpa från flera gånger. Hon hjälpte oss med allt med sitt vackra leende. Dessutom var hennes förklaring av huset på ett underbart sätt som gör att personen verkligen vill köpa huset. Lycka till livet🩵🌸

Per H
Malmö

Köpprocessen tog längre tid och blev krångligare än förväntat, vilket var lite av en besvikelse. Jag hade önskat bättre planering och tydligare kommunikation för att göra processen smidigare. Jämfört med tidigare erfarenheter med andra mäklare förväntade jag mig en smidigare och mer organiserad köpprocess. Charlotte som mäklare var dock både trevlig och professionell.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Per ja tyvärr kan såna här otraditionella övertagandeprocesser bli komplicerade med banker då det inte är något "traditionellt köp" och tyvärr kan man inte undkomma postgången heller. Det smidiga hade varit om man kunde skriva under avtal digitalt, men det går inte pga lagen. Vi får bara lösa det så gott vi kan med de förutsättningar vi ha till hands:) Ha en fin dag!

Mohamad A
Hulta

Hej Hon är ärlig som man kan litar på, punktlig ,snäll , hjälpsam och duktig tack att ni har en person som hannen. Mvh Mohamad

Kai S
Trummenäs

It was always a very professional cooperation and me and my wife feld very safe in that difficult project buying a house in sweden as a german living in german. We always get quick respond to all of our questions. Thanks for that! Best Regards Kai and Anja

Svar från Charlotte Johansson

Hallo Kai! Thank you for the great review. Hope you will enjoy the house in Sweden.

Arne J
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Lösen

Hon är en bra o trevlig person som vet vad hon gör , jag har köpt o sålt hus förut,

Svar från Charlotte Johansson

Hej Arne stort tack för detta omdöme. Ser fram emot nästa husförsäljning med dig:)

Sebastian L
Trossö

Charlotte har varit tillmötesgående och professionell på alla sätt från första kontakt tills jag skrev på kontraktet för min nya bostad.

Hej Sebastian Stort tack för det fina omdömet 🤗

Christian G
Långö

Bra bemötande och gav goda råd och svar vid funderingar och frågor. Det var fel på köpeavtalet som vi var tvungna att rätta till i efterhand, men hon uppmärksammade det snabbt.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Christian tack för feedback!

Lars J
Sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Jättebra, tillgänglig, kunnig, saklig.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Lars Stort tack för det fina omdömet Lars :) God jul och Gott nytt år!

Ola A
Trossö

Trevlig och skötte uppdraget bra och korrekt, kunde kanske varit lite mer kommunikativ!

Svar från Charlotte Johansson

Hej Ola Tack för feedback. Jag tar till mig det. Vi synes snart:)

Ulf A
Trossö

Charlotte har ett trevligt sätt och är en erfaren mäklare med goda goda kunskaper om bostadsmarknaden i Karlskrona. Hennes värdering av bostaden var i stort sett vad slutbudet hamnade på. Sammanfattningsvis kan sägas att Charlotte har gjort ett gott jobb som mäklare vid vår lägenhetsförsäljning.

Hej Ulf tack för det fina omdömet 🤗

Nils G
Hulta

Jag har mycket god erfarenhet av Donika. Hon levde verkligen upp till de förväntningar jag hade om hur en försäljning skulle skötas. Hon löste med bravur de problem som uppstod. Jag har inte själv någon erfarenhet av den här sortens uppdrag och är verkligen tacksam för den hjälp hon erbjöd mig.

Jonas B
Ronneby

Ordning och reda, bra rådgivning. God service

Lena Birgitta W
Kallinge

Hej.. Kan inte med ord beskriva vilket jobb hon har lagt ner för att få igenom våran affär. Mycket duktig och varmhjärtad person. Mvh Lena Wallin

Stefan R
Kallinge

Tycker det fungerade bra. Engagemanget bar bra och vi blev bra bemötta.

Lars L
Kallinge

Att få en mäklare som Donika måste vara alla husköpares dröm. Från dag ett till kontraktskrivning har hon uppvisat ett sådant enormt engagemang för oss köpare. Hon gav aldrig upp sitt uppdrag att hjälpa oss för köp och att bolånet kom på plats. Vi kan inget annat än att ge det högsta betyg som går att ge till Donika. Vill framtida köpare få en mäklare som visar ett engagemang och beslutsamhet för en husaffär så ska de kontakta Donika på Svensk fastighetsförmedling.

Sonja Irene Margareta J
Gredeby

Väldigt duktig och kunnig (proffsig)

Tack snälla Sonja för det fina omdömet 🌹

Linnea I
Sturkö

Professionell, trevlig, mycket påläst och gav väldigt bra återkoppling. Vi fick även många goda råd och idéer av Mikael som gynnade försäljningen. Rekommenderas varmt, en otroligt bra mäklare! /Linnéa Isljung

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig vinter!

Srdana R B
Karlskrona

Donika utförde uppdrag för att sälja min lgh på det bästa möjliga sätt utan någon anmärkning alls. Jag vill gärna anlita henne igen när tiden kommer för nästa affär. Tack Donika, tack Svenskfast.

Svar från Donika Bujupi

Hej stort tack för det fina omdömet:)

Lisa M
Trossö

Hej, Jag uppfattar Mikael Petersson som mycket engagerad, kunnig och professionell som mäklare. Mikael är lättillgänglig och återkopplar alltid vilket är viktigt när man gör en stor affär, det gör att man känner sig trygg som köpare. Men framförallt, vilket jag uppskattade mest, så gav Mikael ett seriöst och samtidigt varmt intryck. /Lisa

Svar från Mikael Petersson

Stort tack för det fina omdömet. Härligt att höra att du är nöjd med allt!

Karl Magnus B
Trossö

Mycket tillmötesgående och inger högt förtroende. Trygg , saklig, påläst och ärlig

Maj-Britt E
Pantarholmen

En trevlig och kompetent mäklare som kan marknaden och vad riktig serviceminded. Vi läste att att hon vad duktig och många rekommenderade Charlotte och hon levde verkligen upp till förväntningarna.

Svar från Charlotte Johansson

Hej stort tack för det fina omdömet 🤗

Samuel B
Pantarholmen

Väldigt trevlig och behjälplig!

Svar från Charlotte Johansson

Hej Samuel stort tack för det fina omdömet🤗 Hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende 😀