Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 204 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• 2020-05-24

Mats O skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har aldrig haft kontakt mer Sofia eller er. Bör inte ens i Karlskrona. Det är uselt att inte kontrollera att ni har riktiga email adresser.
    Hoppas jag tas bort ur ett register nu (enligt GDPR regler).

Mats Olsson
    olssonmats@gmail.com Läs mer
  • 2020-05-22

Stina B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt en villa. Charlotte Johansson har alltid ett trevligt bemötande mot alla parter. Hon är klar och tydlig med vad som gäller och vad man bör göra i olika situationer. Hon hör av sig med jämna mellanrum och är med i hela processen och väldigt engagerad. Läs mer
    2020-05-22 Charlotte J svarar Stina B
    Hej Stina tack för det fina omdömet:)
  • 2020-05-19

Vazgen M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt en villa. Fått mycket bra bemötande. Är jättenöjd. Rekomenderar gärna!!! Läs mer
    2020-05-20 Charlotte J svarar Vazgen M
    Hej Vazgen tackar, tackar för detta fina omdömet allt härligt när man får förmedla drömbostaden till nya ägare:) Ni kommer att stortrivas i huset många år framöver.
  • 2020-05-19

Mats P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sommarhus

Trevligt och kompetent bemötande

Uppfyllde alla rimliga krav.

Trevlig upplevelse. Läs mer
    2020-05-20 Charlotte J svarar Mats P
    Hej Mats och tack för det fina omdömet:)
  • 2020-05-19

Magda K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har köpt en lägenhet.
    Vi blev bemöta på ett trevligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • 2020-05-17

Ingrid H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt ett fritidshus.
    Vi har blivit mycket väl bemötta, snabbt svar på alla våra frågor och hög tillgänglighet på telefon. Läs mer
    2020-05-17 Charlotte J svarar Ingrid H
    Hej Ingrid tack för det fina omdömet. Lycka till med huset nu så ses vi snart igen 😊
  • 2020-05-16

Cecilia A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt trevlig, och flexibel angående tidsbokningar och möten. Hon var informativ, men inte påträngande. Lågmäld men ändå entusiastisk. Jag upplevde hela affären som positiv. Läs mer
  • 2020-05-11

Emma B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt Villa.

Trevligt och professionellt bemötande.
    Har absolut inget att anmärka på. Läs mer
    2020-05-12 Charlotte J svarar Emma B
    Hej Emma tack för det fina omdömet:)
  • 2020-05-08

Anders H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte är noggrann och saklig samtidigt som hon är vänlig och lyssnar. Charlotte är tillgänglig och anträffbar när det gäller. Vi har stort förtroende för hennes sätt att sköta vår försäljning. Hon tar egna initiativ och stämmer av under vägen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Charlotte som mäklare och kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja sin fastighet. Läs mer
    2020-05-08 Charlotte J svarar Anders H
    Tack Anders för det fina omdömet!
  • 2020-05-07

Jörgen A skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte ett sommarhus för två år sedan och sålde samma hus nu. Mikael var utmärkt både för mig som köpare och som säljare. Läs mer
    2020-05-08 Mikael P svarar Jörgen A
    Tackar för det fina omdömet! Har varit en trevlig process båda gångerna. Trevlig sommar!
  • SANDRA N

2020-04-15

SANDRA N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi sålde vår villa nu i Mars, vi hade Mikael Petersson på Svensk fastighetsförmedling i Karlskrona. Han är trevlig, professionell och tydlig, vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-04-15

Lisbeth Marianne M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt min fastighet i Karlskrona.
    Jag har blivit mycket bra och proffsigt bemött av Charlotte.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Fick bra kontakt med Charlotte. Hon är lätt att prata med och inger förtroende.
    Kan varmt rekommendera Sv. Fastighetsförmedling och Charlotte Johansson. Läs mer
    2020-04-15 Charlotte J svarar Lisbeth Marianne M
    Hej Tack så mycket för det fina omdömet!
  • 2020-04-10

Kjell Å skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vårt lägenhetsköp skedde "på distans" via telefon o e-mail eftersom vi bor långt från Karlskrona. Det fungerade väl. Sofia verkar vara kunnig och noggrann. Hon har också ett trevligt sätt. Vi är nöjda så här långt. Läs mer
  • 2020-03-29

Ulf H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi är husköpare, och allt har gått smidigt. Det har varit solklart hela vägen vad som gäller, och vad som kommer att hända under hela köpet. Har man haft några frågor, har man fått svar.

Ulf o Mabel Håkansson Läs mer
    2020-04-16 Mikael P svarar Ulf H
    Tackar för det fina omdömet, kul att ni är nöjda med allt.
  • 2020-03-16

Ivana M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon är snäll och professionell, svara direkt med viktiga information. Vi köpte ett hus och kontaktade henne direkt efter annons kommit ut. Hon svarade direkt och mötes vara villkor och förväntningar. Vi önskade att köpa helt möblerad huset och där hon blev inte säkert vad vi vill och vad menar vi och då kände vi lite osäkert. Upplevelse är positiv och vi vill kontakta henne vid behövs. Läs mer
    2020-03-16 Charlotte J svarar Ivana M
    Tack Ivana för det fina omdömet🤗Ni har köpte ett mycket fint hus och jag tror att ni kommer att trivas där i många år framöver 🏡
  • Daniel E

2020-03-14

Daniel E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde vår villa i Karlskrona. Professionellt bemötande och grymt engagemang. Läs mer
    2020-03-14 Charlotte J svarar Daniel E
    Tack för det fina omdömet👌 Alltid trevligt att sälja hus där säljaren har lagt tid och fixat i huset innan visning - blir absolut bästa försäljningen. Lycka till i nya boendet 🏡
  • 2020-03-12

Leif A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Helt ok. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-03-09

Marcus H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt en tomt för nybyggnation. Mikael har under resan gett ett professionellt och hjälpsamt bemötande. Han har svarat och på alla sätt levt upp till förväntningarna i samband med ett tomtköp. Läs mer
    2020-03-11 Mikael P svarar Marcus H
    Tackar för det fina omdömet. Önskar er lycka till med byggnation.
  • 2020-03-08

Niklas M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Kunnig mäklare med en känsla för kvalité i sitt yrkesutövande. Riktigt nöjd! Läs mer
  • 2020-03-04

Eric Z skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ensidig kommunikation. Svarar endast när det behagar dem. Väldigt missnöjd. Läs mer
  • 2020-03-02

Arja Matilda N skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra! Jag hade fyra olika mäklare på värdering och Mikael var den bästa, kunnig saklig trevlig proffsig ... Läs mer
    2020-03-11 Mikael P svarar Arja Matilda N
    Tackar för den fina rekommendationen. Önskar en trevlig vår.
  • 2020-02-15

Inger O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt vår villa
    Vi har fått ett tryggt och bra bemötande av vår mäklare Charlotte som varit glad och positiv
    Hon har levt upp till våra förväntningar vi hade
    Fam.Olsson Läs mer
    2020-02-16 Charlotte J svarar Inger O
    Hej !
    Tack för det fina omdömet. Underbart att ha nöjda säljare som gör sitt livs största affär. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende:)
  • 2020-01-25

Pernilla N skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffsigt bemötande och hjälpsam. Har köpt en tomt. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Pernilla N
    Tack för det fina omdömet. Önskar en trevlig vår!
  • 2020-01-24

Tim B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket trevlig och bra mäklare Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Tim B
    Tack för den fina rekommendation.
  • 2020-01-24

Albulena S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt min tomt. Upplevde mäklaren som väldigt engagerad och erfaren. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Albulena S
    Tack för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd med allt.
  • 2020-01-23

Peter D skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    1) Sålt bostad
    2) Bra och engagerat
    3) Tog flera månader längre att sälja huset än vad vi uppfattar även mäklaren trodde. Finns det fler sätt att leta rätt på köpare mär det blir svårt?
    Bra, positiv, engagerad och skötte även en del kontakter med tillverkaren när det blev problem. Läs mer
    2020-01-23 Charlotte J svarar Peter D
    Tack Peter för att du tog dig tid att fylla i omdömet ☺️
  • 2020-01-23

Linus T skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Toppen! Inget att klaga på. Trevlig och snäll. Läs mer
  • 2020-01-21

Fredrik P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte har givit ett mycket gott intryck och vi är mycket nöjda med bemötandet vi fått. Läs mer
    2020-01-21 Charlotte J svarar Fredrik P
    Hej Fredrik tack för det fina omdömet. Alltid härligt när man får sälja fina hus till trevliga köpare:)
  • 2020-01-19

Sara O skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag och min sambo har köpt ett tvåplanshus i Listerby. Vi är väldigt nöjda med Mikael som mäklare. Bra service, kunnig och när det uppstod oklarheter löste han det så att alla parter blev nöjda. Mycket bra. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Sara O
    Tack för det fina omdömet. Trevligt att få hjälpa er i processen!
  • 2020-01-18

Mikael H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket duktig och pålitligt mäklare som gör allt för att lösa de problem som kan uppstå. Lätt att få tag på och snabb på att höra av sig och alltid ett vänligt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Mikael H
    Tack för omdömet och kul att ni blev nöjda med jobbet!
  • 2020-01-17

Piha D skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt. Gick snabbt att få möte med Sofia för att titta på lgh. Smidigt med handlingar över mail då vi bor på annan ort. Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-01-17

Magnus H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket kunnig, engagerad och trevlig. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Magnus H
    Tack för den fina rekommendation. Trevligt att få hjälpa er i processen!
  • 2020-01-15

Lars Göran F skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Han har agerat proffsigt. Vi är mkt nöjda. Läs mer
    2020-01-15 Mikael P svarar Lars Göran F
    Tackar för det fina omdömet. Trevligt att få ert positiva utlåtande!
  • 2019-12-29

Anders E skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Rak information då vi köpt hus med hjälp av Mikael.
    Håller det han lovar. Svarar snabbt.

Skulle gärna köpa/sälja med svensk fastighetsförmedling igen. Läs mer
    2020-01-15 Mikael P svarar Anders E
    Tack för den fina rekommendation.Kul att höra att ni blev nöjda med allt!
  • Samira S

2019-11-18

Samira S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevlig, hjälpsam,kunnig, målmedveten och bra! Läs mer
  • Mohammad H

2019-11-15

Mohammad H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har köpt en tomt.
    Mäklaren var väldigt vänliga, snäll och mycket trevlig samt samarbetade med oss ända till slutet.
    Ja. Läs mer
    2019-11-15 Charlotte J svarar Mohammad H
    Stort tack för det fina omdömet 😁så glad för er skull att ni fick tag i en tomt.
    Lycka till!
  • 2019-11-13

Inna H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har köpt en tomt.
    Mäklaren var väldigt trevlig och snäll.
    Ja. Läs mer
    2019-11-14 Charlotte J svarar Inna H
    Tack Inna trevligt att göra affärer med er:)
    Lycka till nu med bygget.
  • Sebastian K

2019-11-13

Sebastian K skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevlig, tillmötesgående, engagerad och fick jobbet utfört över förväntan. Kom med bra input och idéer kring hur vi kunde göra objektet mer attraktivt :) Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-13 Charlotte J svarar Sebastian K
    Tack Sebastian för det fina omdömet !
  • 2019-10-29

Magnus K skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt bostad. Charlotte är engagerad, professionell och mån att gå kunden till mötes. Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick vid försäljningen av vårt hus och kan varmt rekommendera Charlotte. Läs mer
    2019-10-29 Charlotte J svarar Magnus K
    Hej
    Tack magnus och Karin för det fina omdömet alltid högsta service såklart 👍
  • 2019-10-24

Oscar P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffisionellt och service inriktat bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-24

Gunilla M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt en bostadsrätt och har blivit professionellt bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-24

GBJ Construction AB J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Försäljning av villa.
    Bra bemötande. Hög ambitionsnivå. Hög kompetens. Läs mer
    2019-10-24 Charlotte J svarar GBJ Construction AB J
    Hej
    Stort tack för det fina omdömet:) Vi ses snart.
  • 2019-10-22

Bertil P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi är mycket nöjda med Sofia som mäklare.
    Hon var ju inblandad i köpet av lägenheten då vi bokade oss för en ny lägenhet från Kärnhem.
    Bostadsrätten är en 3:a på 80 kvm på Pottholmen Karlskrona.
    Ett glatt och vänligt bemötande är det man stöter på vid kontakter med Sofia.
    Hon har varit noga med att informera om visningarna och då det dykt upp någon extra visning har hon hela tiden kollat med oss om det går bra.
    Jag tycker att hon gott och väl levt upp till våra förväntningar.
    Vad vi har sett hittills så har hon full koll på dokumenten. (försäljningen är ju ännu inte helt avslutad, men vi känner oss trygga med det som återstår).

Viorica och Bertil Persson Läs mer
  • 2019-10-22

Jonas R skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Positiv trevlig och tillmötesgående. Lugn och pedagogisk.
    Trygg och bra. Läs mer
  • 2019-10-17

Tobias A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mäklaren var trevlig, sakkunnig och gick tydligt igenom hur hela processen skulle gå till för en lägenhetsförsäljning. Under försäljningen var hon mycket flexibel med att tillmötesgå både mina och köparens behov vad gäller tider. Läs mer
  • 2019-10-07

Birgit S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande, lyhörd för våra tankar. Vi hade förväntningar att få ett bra pris. Med is i magen från främst mäklaren fick vi ett bud som vi var nöjda med. Läs mer
  • 2019-10-07

Göran W skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte lägenhet i somras som Sofia förmedlade.
    Sofia var professionell, kunnig, snabb och trevlig.
    Allt var till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-10-07

Galyna V skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt var hus, Och Charlotte vissade sig duktig och professionell.
    Hon är snäll och hjälpsam,
    Vi jätte glad med Charlotte och tack väldigt mycket för henne. Läs mer
    2019-10-07 Charlotte J svarar Galyna V
    Hej Galyna stort tack för det fina omdömet:)
  • 2019-10-06

Johan A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande och gav ett genuint intryck. Svarade uppriktigt på de frågor vi hade angående fastigheten. Läs mer
    2019-10-06 Charlotte J svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas ni har det bra i ert fina hus!
  • 2019-10-06

Chris M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte lägenhet
    Det var trevligt bemötande av Mäklaren.
    Bra beskrivning & samarbete.

Allt gick som det är förväntad Läs mer

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona