Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 320 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona 2

• köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Senoren
    2021-10-17
    Bra lokalkännedom, trevlig och enkel att prata med. Ibland tyckte vi att vi väntade på återkoppling.
    Annars tydlig och bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-10-14
    Mycket bra bemötande. Levde upp till förväntningarna mycket väl. Mikael va alltid tillgänglig och höll en bra uppdaterad av läget. Kändes bra och tryggt att ha han som mäklare. Rekommenderar Mikael mycket.
    Härligt att höra!
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen. Varit en trevlig process.
    Mikael Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Trossö
    2021-10-13
    Bra bemötande och snabb återkoppling.
    Hej Erica tack för det fina omdömet såklart, alltid snabb återkoppling:) Charlotte Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-10-08
    Charlotte är trevlig, kunnig och korrekt, snabb med dokument.
    Hon är verkligen professionell!
    Hej Sten tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme. Vi ses snart:) Charlotte Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-10-04
    Inget att klaga på, gick snabbt och smidigt, trevlig och engagerad.
    2021-10-04
    Vi är mycket nöjda, Mikael har under hela processen varit bra på alla sätt
    Skala 1-10
    Mikael 10
    Tackar så mycket för det fina omdömet! Ha en trevlig höst. Vi hörs och ses Mikael Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Karlskrona Centralt
    2021-10-04
    Jag har personligen varit i kontakt med en stor del av mäklarna som jobbar i Karlskrona men ingen är i närheten av lika duktig och driven som Mensur är. Han är i särklass den absolut bästa mäklaren som går att hitta i Karlskrona. Mensur var engagerad, driven och strategisk i alla steg för att säkerställ att jag som kund fick ett så högt pris som möjligt med en snabb och smidig försäljning. 10/10, rekommenderar STARKT. Finns inte bättre mäklare i Karlskrona.
    • Spjutsbygd
    2021-10-04
    Stort engagemang i försäljningen.
    Stort tack för det fina omdömet vi ses snart:) Charlotte Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Karlskrona Centralt
    2021-10-01
    Bra förståelse för vårt behov och vilja att köpa snabbt när ett boende som passade oss äntligen dök upp.
    • Ronneby
    2021-09-18
    Trevlig och autentisk. Skapar förtroende.
    Tack för det fina omdömet. Trevligt att göra affär med er.
    Ha en trevlig höst!
    • Björkholmen
    2021-09-15
    Mkt tillmötesgående och trevligt bemötande. Resolut och tydlig i kommunikationen mellan mig som köpare och säljaren. Affären sköttes därefter smidigt , proffsigt och snabbt så att samtliga parter blev mkt nöjda med resultatet.
    • Björkholmen
    2021-09-15
    Mitt första intryck av Mensur var att han var trevlig, saklig och professionell och jag fick förtroende för honom.
    Jag behövde hjälp med saker som ligger utanför det egentliga mäklaruppdraget vilket Mensur helhjärtat ställde upp på och utförde med bravur.
    Med säker hand och rådgivning lotsade han mig igenom hela processen vilket gav mig en stor trygghet. Som bonus blev utfallet dessutom över förväntan vilket säkert, till stor del, beror på Mensurs agerande.
    Jag kan verkligen rekommendera Mensur som mäklare.
    Mina uppdrag ser jag alltid som ett förtroendeuppdrag och jag har verkligen känt ditt förtroende under hela försäljningsprocessen. Vårt samarbete har varit fantastiskt och jag är väldigt glad att jag fick lära känna dig. Mensur Berbatovci
    • Pottholmen
    2021-09-13
    Det var ett väldigt positivt och moget bemötande av Mensur! Mensur mötte våra förväntingar till punkt och pricka då han fick fastigheten såld på det förväntade priset.

Utöver att Mensur mötte våra förväntningar så var han otroligt trevlig och hade alltid en öppen dialog med oss, vi fick även goda råd och ett gott bemötande varje gång!
    Stort tack för ert fina omdöme. Väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa till i ert bostadsaffär. Med ert öppenhet och värme så kändes det redan på första mötet som om vi hade känt varandra under långt tid.. Tack än en gång för förtroendet 🙏
    På återseende.
    Med vänlig hälsning/Mensur
    Mensur Berbatovci
    2021-09-13
    Trevlig och välkomnande på alla sätt.
    Hej Mattias!
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om mig och tack för den fina orden.
    Varma hälsningar/Mensur
    Mensur Berbatovci
    2021-09-10
    Mensur agerade som ett rent proffs och gjorde allt han utlovade, rekommenderar honom mvh wilmer
    Tack för de fina orden Wilmer och tack för ett gott samarbete. Tur att mäklare kan städa också :). Synes snart igen! Mensur Berbatovci
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Stumholmen
    2021-09-09
    Seriös, kunnig, lättsam.En utmärkt mäklare att anlita.
    Tack för det fina omdömet. Vi håller kontakten! Mikael Petersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-09-06
    Mensur var jättetrevligt o verkligen tillmötesgående. Jag rekommenderar honom helt klart, jag kommer att rekommendera honom till andra som ska sälja
    Tack Ewa att du tog dig tiden att skriva dessa fina ord, det värmde verkligen. Snart kommer jag och hälsar på igen :). Mensur Berbatovci
    2021-08-27
    Väl bemött, social och informerande. Tillmötesgående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Korrekt bemötande.
    Lyhörd för våra önskemål.
    Är kunnig och ger tydlig information så vi kände oss trygga genom försäljningen av fastigheten.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-08-25
    Proffsigt och trevligt bemötandet.
    2021-08-25
    Strukturerad och trevlig mäklare.. påläst och hade koll på frågorna vi hade. Mycket bra.
    2021-08-25
    Trevlig, glad och engagerad. Varit bra på att uppdatera mig när det hänt något gällande försäljningen. Försäljningen av lägenheten gick fort när budgivningen var klar vilket jag uppskattade. Det har inte varit några problem och allt har fungerat bra gällande fotografering, visning, budgivning och försäljning
    Stort lycka till med ditt nya jobb på helt annan ort. Det kommer bli så bra. Vill även passa på att tacka för denna tiden och ett gott samarbete. Mensur Berbatovci
    • Trossö
    2021-08-21
    Mycket trevlig, hjälpsam och ärlig! Precis vad vi förväntade oss av en mäklare. Kändes som han hade mycket god koll på allt, vilket gjorde det hela enkelt och smidigt för oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Långö
    2021-08-17
    Lyhörd, kunnig och trevlig.
    Hade önskat lite mer engagemang och drivkraft.
    Hej Shirin tack för att du tog dig tid att lämna feedback Charlotte Johansson
    2021-08-09
    Mycket trevlig mäklare som kom med tips och idéer om hur vi skulle kunna få så bra betalt som möjligt för vårt hus. Sålde för topp-pris!
  • Yvonne S
    köpte sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-08-09
    Bara bra allting! Vi är mycket nöjda.
    • Tving
    2021-07-27
    Mycket trevlig, kunnig o hjälpsam mäklare!
    Hej Fredrik
    Tack för det fina omdömet ☀️
    Charlotte Johansson
  • sålde en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Hasslö
    2021-07-26
    Jag hade en god kontakt med Mikael under försäljningsprocessen. Uppdraget var lite udda, men jag kände att det utfördes på ett korrekt sätt. Slutresultatet blev klart över det förväntade.
    Tackar för det fina omdömet. Ja ibland är uppdragen mer komplexa men trevligt med samtliga nöjda parter. Trevlig höst. Mikael Petersson
    • Ronneby
    2021-07-26
    Bra bemötande samt proffsig och strukturerad genomgång vid kontraktskrivandet.
    Härligt att höra. Tack för det fina omdömet. Vi ses vid tillträdet. Mikael Petersson
  • sålde sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Listerby
    2021-07-24
    Bra bemötande överlag, men borde drivit på efter visningarna mera aktivt.
    Tack för omdömet. Ja det blev några fler visningar än planerat och något färre spekulanter och budgivare. Men i slutändan blev slutpriset över utgångspriset. Önskar er en fin sensommar/höst Mikael Petersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-07-21
    Mycket trevligt bemötande! Väldigt engagerad och gav en personlig upplevelse under visningen. Tydliga och raka svar. Väl insatt i objektet.

Det var första gången mäklarna följt oss under visningen vilket var mycket positivt och ökade vårat intresse för huset. Med tanke på att vi gick på visningen med inställningen att inte köpa och sen vända tvärt säger det rätt mycket.

Tydlig, ärlig och enkel att ha att göra med.
    Hej Martin
    Stort tack för det fina omdömet 🌸Ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus 🏘
  • Carlos Aurelio S
    2021-07-17
    My family and me are not native from Sweden, so we might have doubts not very common. He helped us a lot during the visit to the house, he explained all the details and the buying process. During all the buying process, he gave us a very detailed explanations by phone and email.

As a buyer it's important to trust the broker, trust that Mikael has gain from us. He is very professional and diligent.
    Hi.
    Thanks for the great review.

Nice to hear that you are happy with everything.
    2021-07-08
    Trevlig och hjälpsam och förklarade bra vid kontraktsskrivningen
    Hej Camilla och tack för det fina omdömet vet att du kommer att trivas där. Charlotte Johansson
    2021-07-08
    Vi blev artigt bemötta av Charlotte.
    Charlotte var väl förberedd och insatt i
    de frågor vi hade angående lägenheten.
    Sammantaget har allt skötts kunnigt och proffsigt till
    vår belåtenhet.
    Hej Conny tack för det fina omdömet. Ni har köpt en underbar lägenhet med en fantastiskt fin havsutsikt. Här kommer ni att bo bra i många år:) Charlotte Johansson
    2021-07-07
    Mycket bra bemötande,trevlig,serviceinriktad och kunnig.. Våra förväntningar uppfylldes till fullo efter ett bra utfört arbete med en mängd visningar och kontakter med presumtiva kunder.
    M.a.o BRA JOBBAT Mikael!
    Tackar för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda med allt. Trevlig sommar! Mikael Petersson
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ramdala
    2021-07-02
    Mycket informativ kille som gav oss de svar vi behövde! Han brådskade inte utan la 1,5 timme på oss att i lugn och ro ta del av allt!
    Han bjöd även på kaffe!

Vi var imponerade och nöjda!
    Härligt att höra att ni är nöjda. Tackar för rekommendationen. Trevlig sommar! Mikael Petersson
  • sålde en tomt med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ramdala
    2021-06-27
    Trevlig, korrekt, kunnig, snabb med dokument, återkopplar och "ligger på".
    Hon är professionell! Var rädd om henne!
    Hej Peter!
    Tack för det fantastiskt fina omdömet-värmer.
    Ha det fint så syns vi snart igen:)
    2021-06-21
    Vi blev väl bemötta. Vi fick hela tiden information om sälj proceduren och de som möjligtvis ville köpa vårt hus. Detta gav en stor trygghet. Det märktes att Charlotte är mycket erfaren i branschen.
    Hej Hans ! Tack snälla för det fina omdömet en glädje att få sälja ert hus till dessa köpare. Det var en lyckoträff:) Tror att ni kommer att stortrivas i ert nya boende också. Ha en fin midsommar ! Charlotte Johansson
    2021-06-14
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Stort tack Joakim för att du tog dig tid att svara på omdömet betyder mycket för mig:) Charlotte Johansson
    2021-06-12
    Charlotte gjorde en snabb affär som både köpare och säljare ville. Med ett professionellt utförande och förhållningssätt av information mm.
    Hej Malin tack för ditt omdömme☺️ Charlotte Johansson
    2021-06-10
    Charlotte ärKompetent och trevlig.
    Tack Helena för det fina omdömet:)
    Ha en fin helg!
    • NÄTTRABY
    2021-06-04
    Vi har precis sålt vår villa med hjälp av Charlotte. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Charlotte har ett proffsigt och trevligt bemötande. Alltid lätt att få kontakt med och svarar snabbt på eventuella frågor. Rekommenderas varmt.
    Hej Caroline
    Stort tack för det fina omdömet så kul att få hjälpa er att sälja er fina bostad.
    Charlotte Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-06-01
    Jag har sålt en lägenhet genom Mikael.
    Det gick över förväntan och jag blev mycket nöjd över slutpriset.
    Mikael ger ett proffesionellt intryck, är trevlig och ger löpande information om läget. Kan absolut rekommendera honom!
    (Måste även tillägga att era fina pennor utklassar era konkurrenter med hästlängder 😄)
    Härligt att höra att du är nöjd med allt.
    Tack för den fina rekommendationen.
    Underbart att höra.
    Ha nu en härlig vår/sommar så ses vi vid tillträdet.
    • NÄTTRABY
    2021-05-26
    Vi köpte ett hus utanför Karlskrona. Det var ett bra och smidigt möte med mäklaren via sms. Totalt sett en bra kontakt med mäklaren.
    Hej Michael
    Tack för det fina omdömet 😊
    2021-05-26
    Visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jag fick ett bra bemötande, tydlighet och information utefter mina behov. Har uppfattat Mikael som en bra och ärlig länk mellan köpare och säljare. Det har varit tryggt hela vägen!
    Tack för det fina omdömet. Önskar en fin sommar! Mikael Petersson
    • Holmsjö
    2021-05-22
    Sålt villa
    MIkaels bemötande har varit fantastiskt

Kunnig och positiv

Mikael gjorde ett utmärkt jobb med fingertoppskänsla.

Ringer alltid upp när man sökt honom vilket jag uppskattar.
    Tackar för det fina omdömet och rekommendationen. Önskar en härlig sommar! Mikael Petersson
    • Sturkö
    2021-05-16
    Sålt villa på Sturkö. Väl bemött av Mikael. Han inger lugn och förtroende när vi har kontakt.
    Har uppfyllt våra förväntningar.
    Lilian och Bengt Selvander
    2021-05-16
    Mycket seriös och kunnig! Ingav stort förtroende!
    Tackar för det fina omdömet. Fint att höra! Mikael Petersson
    2021-05-15
    Mikael hav ett trevligt och professionellt intryck när vi köpte villa av honom.
    Härligt att höra och grattis till ett fint hus! Mikael Petersson
  • köpte sin bostad med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Listerby
    2021-05-06
    Hjälpsam och trevlig. Tar sig tid och är kunnig.
    Tackar för den fina rekommendationen.
    Trevlig sommar!