Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 68 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• Elsa-Marie F skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag upplevde att mäklaren var väl insatt i lägenheten och gav en väldigt trygg upplevelse när kontraktet skrevs. Läs mer
  • Ella Gunhild O skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt ett fritidshus. Vi har fått all tänkbar hjälp av en fantastiskt engagerad o duktig mäklare . Läs mer
  • Therése A skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Svensk Fastighetsförmedling och Mikael har hjälpt mig i samband med försäljning av mitt fritidshus.
    Jag hade egentligen inte så stora förväntningar mer än att få hjälp med annons, visning och avtal.
    Mikael hade ett bra första möte och var med på både besiktning och fotografering, vilket gjorde att han blev insatt i objektet.
    Mikael har kontinuerligt hört av sig med information under processens gång och delat med sig av erfarenheter på ett objektivt opartiskt sätt när jag behövt. Han har även hört av sig när det inte finns ny information och det är också bra att veta.
    Mikael var lätt att nå och hörde alltid av sig inom kort om jag försökt nå honom.
    Jag är nöjd med allt hjälp. Läs mer
    2018-08-29 Mikael P svarar Therése A
    Tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du ville rekommendera mig och att det blev en lyckad försäljning.
  • Annette N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    KOREKT arbete .
    Lätt samarbete.
    Bästa pris. Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde vårt hus efter 13 år med hjälp av samma mäklare som sålde huset till oss då.

Huset blev 1:a på klicktoppen på Hemnet, en skarp och bra process med nöjd säljare & köpare.

Bra fokus på bilder, film, beskrivning & framför allt snabb återkoppling & respons från mäklare- Tack Charlotte Läs mer
    2018-08-17 Charlotte J svarar Niklas W
    Hej Niklas tack för ett mycket fint omdömme:) Detta gör vi om igenom om 13 år:)
    Stort lycka till med det nya huset!
  • Nils-Gunnar S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia Andersson har hjälpt mig att sälja en lägenhet. Det har varit en mycket lyckad affär tack vare hennes smidiga och skickliga yrkesutövning. Gärna kontaktar jag Sofia igen för framtida fastighetsaffärer. Läs mer
  • Anica T skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Min pappa köpte en lägenhet på Hästö i juni.
    Sofia Andersson var mycket trevlig och hjälpsam genom hela affären från visning till färdig affär.
    Vi kan varmt rekommendera henne om man vill ha en trygg försäljning med ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Inga-Britt H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag fick i uppdrag av min mor att sälja hennes bostadsrätt.
    Blev rekommenderad att anlita Svensk Fastighetsförmedling efter att hört mig för. Jag fick kontakt med Sofia och vi bestämde ett möte i mammas lägenhet som var positivt.
    Vi gick igenom lägenheten och vad vi skulle göra för att "stajla" den och Sofia gav oss ett utgångspris.
    När vi var färdiga med "stajlingen" gav jag klartecken till Sofia att sätta igång försäljningen. Jag har skrivit kontrakt med en köpare efter en månad vilket jag är nöjd med. Sofia gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen och jag skulle rekommendera henne om någon frågade. Läs mer
  • Peter N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en tvårummare på Pantarholmen i Karlskrona.

Bra bemötande av mäklaren, lugn, saklig och kunnig.

Utmärk genomgång efter köp och kontraktsskrivning.

Totalupplevelsen är utmärkt. Läs mer
  • Ingvar B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt mitt hus på Drottningskär i Karlskrona. Jag har fått ett professionellt bemötande. Mäklaren är kunnig, noggrann, lyhörd för önskemål och har lätt att hitta lösningar på problem som kan uppstå. Mäklaren överträffar mina förväntningar och jag kommer att rekommendera honom till andra som avser att köpa eller sälja sina hus. Läs mer
    2018-06-19 Mikael P svarar Ingvar B
    Tackar för den fina rekommendationen och gläds över att det blev en lyckad försäljning med nöjda parter. Ha en trevlig sommar!
  • Jenny M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra bemötande, respons och hela alltet.
    Mindre bra är dock felaktiga uppgifter i tidningsannonsen, felaktiga kvm angavs. Läs mer
  • Jonas O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Är mycket nöjd i samband med vårt husköp. Snabb, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2018-06-04 Charlotte J svarar Jonas O
    Hej Jonas tack för det fina omdömet. Alltid kul att få hjälpa till i en lyckad husaffär.
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag är jättenöjd med Sofia !! Snabb återkoppling, trevligt bemötande. Kommer anlita henne igen om vi ska sälja ! Läs mer
  • Benny H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en lägenhet.
    Mycket service inriktad och hjälpsam samt ställde upp på en visning på en helg dag.
    Mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Nils S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon ställde upp under hela processen via specialvisning för oss långväga köpare till att svara på kluriga och komplexa frågor. Läs mer
    2018-04-25 Charlotte J svarar Nils S
    Hej Nils härligt att ni är er nöjda. Ni kommer att stortrivas i huset. Vi ses!
  • Oskar Sune Ingvar G skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2018-04-23 Mikael P svarar Oskar Sune Ingvar G
    Tack för det fina omdömet. Härligt att ni är nöjda.
  • Daniel R skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är supertrevlig och charmig. Proffsigt bemötande! Läs mer
  • Yvonne B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Positiv, vänlig, kunnig, hjälpsam, alltid glad, ställer upp, har alltid tid, svarade snabbt på sms

Fick mig att känns mig trygg!

Mycket nöjd! Läs mer
    2018-04-05 Charlotte J svarar Yvonne B
    Hej Yvonne ! Härligt, det är mitt mål att ni ska vara supernöjda. Huset kommer att bli väl omhändertaget.
  • Arnau T skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael has done a fantastic job, well informing all stakeholders, giving very good advices as well as an excellent interface with the bank. 100% recomendable mäklare. Läs mer
    2018-04-23 Mikael P svarar Arnau T
    I'm glad you're happy. Thank you for the nice recomendation.
  • Lars-Olov J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ett allt igenom proffsigt men ändå varmt och personligt bemötande. Mycket lyhörd för våra önskemål. Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att anlita henne en annan gång. Läs mer
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tyvärr fick vi byta mäklare inom sv fast. och hade tre mäklare under tiden. Var lite missnöjda och irriterade när Charlotte kom in i bilden. Hon har varit mycket förstående och gjort allt för att det skulle bli bra. Skött visningar och gett råd som vi kunnat använda på ett bra sätt. Ger ett mycket mjukt, charmigt och förtroendeingivande intryck. Upplevde aldrig att man störde fast det var på obekväm tid. Tack Charlotte för ett fint arbete. Linnea Bergström Läs mer
    2018-03-12 Charlotte J svarar Linnéa B
    Tack Linnea det värmer härligt att göra affärer med er:)
  • Martina P skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande. Tydlig information.
    Wiceca var förtroendeingivande och tog sitt uppdrag på stort allvar.
    Hon var tillmötesgående. Läs mer
    2018-03-12 Wiveca K svarar Martina P
    Tack Martina! Roligt att höra du är nöjd.
    Wiveca K gillar detta
  • Johan L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket kunnig och serviceinriktad Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Johan L
    Glädjer mig att ni är nöjda. Tack för det fina omdömet.
  • Anna H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon verkade måttligt intresserad av objektet. Slarvar. Läs mer
    2018-03-12 Charlotte J svarar Anna H
    Hej Anna
    Vad tråkigt att du har upplevt det så. Hör gärna av dig så vi kan reda ut ev missförstånd.
  • Gina G skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Skicklig mäklare. Vi är supernöjda Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Gina G
    Tack för det fina omdömet. Alltid kul att få positiv feedback!
  • Bo Eric W skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra mäklare som visade stort förtroende och intresse. Mycket professionellt uppträdande och till mycket stor hjälp.
    Toppen! Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Bo Eric W
    Härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Tack för det fina omdömet.
  • Charlie J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kan utan tvekan rekommendera Charlotte som mäklare. Läs mer
    2018-02-23 Charlotte J svarar Charlie J
    Hej Tack Charlie alltid kul att höra att ni är nöjda:)
  • Eva N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tillmötesgående, artig och trevlig.Fanns till hands men höll sig i bakgrunden. Hade bra koll på alla fakta Läs mer
  • Peter D skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra, snabb och korrekt. Synd bara att det inte blev fler intresserade köpare. Läs mer
  • Carl Gustaf P
    Carl Gustaf P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevlig kontakt, vänlig lågmäld, kompetent. Har varit vårt stöd i jakten av olika objekt, som slutligen blev Östergatan 6.
    Jag har bara varit i personlig kontakten gång. Vår Dotter Gunilla Wester, som bor i kommunen (Möcklö) har varit vårt öga på visningar.

Bra jobbat "Sofia mäklare Karlskrona"
    Hon får nog en kram när vi möts. Läs mer
  • Per G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bra bemötande, professionellt, snabb återkoppling vid frågor Läs mer
  • Lars B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael Peterson på svensk fastighetsförmedling i Karlskrona gjorde ett fantastiskt mäklarjobb från första mötet till kontraktsskrivning kan verkligen rekommendera honom.
    Lasse Läs mer
    2018-02-09 Mikael P svarar Lars B
    Tack Lars för det fina omdömet. Glädjer mig att du blev nöjd med mitt arbete och vill rekommendera mig!
    Mikael P gillar detta
  • Peter L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi är mycket nöjda med Charlottes arbete. Vi sålde vårt hus till ett högre pris än väntat och hon hanterade de frågor som uppstod på ett bra sätt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-01-22 Charlotte J svarar Peter L
    Tack Peter alltid kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Gör alltid mitt yttersta för att alla ska bli mer än nöjda och rekommendera mig till fler som funderar på att sälja eller köpa ett boende.
    Hoppas att ni får det bra i ert nya boende.
  • Cecilia R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffsigt uppträdande som inger förtroende. Bra hantering av vår försäljning som också gick över förväntan. Läs mer
    2018-01-10 Charlotte J svarar Cecilia R
    Hej
    Tack för det fina omdömet:) alltid kul med positiv feedback.
  • Joakim L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Engagerad, sympatisk och nogrann. Läs mer
    2018-01-04 Charlotte J svarar Joakim L
    Tack Joakim kul att ni är nöjda:)
  • Jonas C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Läs mer
    2018-01-04 Charlotte J svarar Jonas C
    Tack Jonas Hoppas på ett förnyat samarbete i framtiden kanske:)
  • Leif G skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket professionellt och engagerat geomförande av uppdraget. Läs mer
    2018-01-02 Charlotte J svarar Leif G
    Hej Leif och god fortsättning vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete:)
  • Frida N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vid vårt husköp så upplevde vi ett mycket proffitionellt bemötande och löste vissa problem och frågeställningar. Läs mer
    2018-01-02 Charlotte J svarar Frida N
    Hej Frida tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs bra i huset och får en härlig vår!
    Maria är trevlig och professionell i sitt arbete.

Lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Lars A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag tycker Sofia gjorde ett mycket bra jobb när hon hjälpte mig sälja lägenheten i Karlskrona, jag upplevde Sofia som en mycket kunnig och trevlig person.
    Sammanfattningsvis så har jag ingenting att klaga på.

Lars Andersson Läs mer
  • Catarina K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffessionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Fredrik O skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och informativ. Var väldigt klar och förklarande samt tog den tid som behövdes vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Gunilla P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina erfarenheter av Sofia är enbart positiva! Hon är vänlig, tålmodig, kunnig och känns "äkta". Lätt nåbar och återkoppling sker snabbt. Jag rekommenderar gärna Sofia som mäklare. Läs mer
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Hjälpte mig med köp av vårt drömhus. Tack. Läs mer
    2017-12-05 Charlotte J svarar Anna-karin O
    Hej Anna-Karin vad roligt att jag fick möjligheten att hitta drömhuset till er hoppas ni kommer att få många härliga år i huset tillsammans:)
    Anna-karin O gillar detta
  • Katarina L skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har haft den äran att ha Sofia Andersson som mäklare vid försäljning av sonens bostadsrätt i Karlskrona. Vi är väldigt nöjda o fick ett otroligt proffessionellt och smidigt bemötande. Rekommenderas varmt!

Mvh Katarina Lind, Gävle Läs mer
  • Sven G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är mycket snabb och duktig. Hon ringer och emailar ALLTID tillbaka. Hon är nog den bästa fastighetsmäklare jag stött på genom åren,. Jag har gjort affärer med henne både som säljare och köpare av fastigheter. Läs mer
  • Erland S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en glad och trevlig tjej och vi blev bra bemötta av henne.Fick svar på våra frågor och det hon var tveksam på tog hon reda på åt oss.Hon gav oss ett bra förtroende och kände att vi kan lita på henne. Läs mer
  • Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Lättillgängligt. Bra information. Läs mer
  • Marianne L skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bemötandet var mycket bra och vi fick den informationen som var relevant.
    Kontakten med mäklaren var hela tiden mycket bra. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Marianne L
    Tack Marianne för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla er villa.
  • Axel K skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon har hjälpt till väldigt mycket. Väldigt bra bemötande varje gång med. Läs mer
    2017-09-15 Wiveca K svarar Axel K
    Tack Axel för rekommendationen, glad jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt.

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona