Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• Bengt S
    Bengt S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en lugn, saklig, tillika populär mäklare. Inger och har ett stort förtroende i kundkretsen.
  • Louise O
    Louise O skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Philip har agerat och uppträtt mot oss som säljare på ett mycket strukturerat och professionellt sätt samt varit tillmötesgående och hjälpsam .
    2016-12-12 Philip A svarar Louise O
    Det glädjer mig och höra Louise. Tack för förtroendeuppdraget och lycka till framöver.
    Ha en fin vinter!

/Philip
  • Mailen L
    Mailen L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jättenöjda med hela processen, mäklaren har agerat professionellt och varit ett bra stöd genom försäljningen.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Mailen L
    Tack för ditt omdöme Mailen !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende!

• Lars P
    Lars P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bara positiva erfarenheter, förmedlingen sköttes proffsigt. Rekommenderar gärna!!!
    2016-09-14 Charlotte J svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende och trivs i området!

• Christer B
    Christer B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina kontakter med Sofis har varit toppen. Sofia är en mycket kompetent och duktig mäklare och jag kan med det varmaste rekommendera henne.
  • Georgios M
    Georgios M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och pålitlig. Opartisk men ändå närvarande.
  • Jan F
    Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ett bemötande som var förväntat. Informationen god och initierad. Inget att anmärka på. Affären genomförd på önskat sätt.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En god ambition att sälja är ett gott tecken, intresserad av mina önskemål vid försäljning
  • Anders E
    Anders E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete. Både professionellt och engagerat. Hon visade en känsla för huset och en vilja att hitta en köpare som kunde svara upp till våra förhoppningar angående huset. Mycket proffsigt alltså, högsta betyg från mig och min bror.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Anders E
    Tack för ert omdöme Anders !

Det är alltid skönt att höra att det känns bra för er efter avslutad försäljning.

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona