Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 222 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• 2020-09-09

Staffan A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt fritidshus på Sturkö.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var att mäklaren skulle vara driven, kompetent och verka för en smidig försäljning, samt vara tillgänglig för våra frågor. Förväntningarna infriades med god marginal. Mycket påläst och välinformerad om fastigheten redan vid första mötet, alltid tillgänglig genom hela försäljningen. Läs mer
    2020-09-10 Charlotte J svarar Staffan A
    Stort tack Stefan för ditt fina omdöme.
  • 2020-09-02

Hjördis R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt min villa
    Ett mycket proffsigt bemötande av mäklaren.
    Hennes beskrivning av min bostad var mycket relevant och motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2020-09-03 Charlotte J svarar Hjördis R
    Hej Hjördis tack för det fina omdömet. Lycka till med din nya bostad:)
  • 2020-08-28

Lena-marie B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi köpte en villa på Hästö, Karlskrona Vi blev vänligt bemötta av mäklaren. Hon var mycket hjälpsam. Vi har tyvärr mött mäklare förut som vi har upplevt inte agerat helt korrekt och som inte hållit vad de lovat, men vi upplevde att Charlotta lyssnade till oss och var en ärlig och öppen kommunikation mellan oss och säljaren. Vi kan starkt rekommendera henne som mäklare Läs mer
    2020-08-28 Charlotte J svarar Lena-marie B
    Hej Lena-Marie! Tack för det fantastiskt fina omdömet. Önskar er stort lycka till med ert nya fina inköpta boende:)
  • 2020-08-18

Pär R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har anlitat Charlotte för att skriva köpeavtal Läs mer
  • 2020-08-11

Per N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Supersmidigt och bra skött av Sofia! Läs mer
  • 2020-07-29

Måns H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En professionell mäklare - trevlig, enkel och trovärdig Läs mer
  • Peter S

2020-07-09

Peter S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte är en engagerad mäklare som hjälpte oss med vårt husköp.
    Stort tack 😊 Läs mer
    2020-07-27 Charlotte J svarar Peter S
    Hej Peter
    Tack för det fina omdömet. Kul att ni hittat er drömbostad 😊
  • 2020-07-03

teho k skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Super bra erfarenhet. Ingen tryck på ingenting. Bara informerade oss om möjligheterna och lämnade oss välja. Vi har båda köpt och såld via Sofia och gick utmärkt bra. Läs mer
  • 2020-06-30

Mats P skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt o sålt några lägenheter - komplikationsfritt och klo9kt omhändertagande av "Affären".. Läs mer
  • 2020-06-28

Annika A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Efter att ha hittat våran drömstuga på Hemnet kontaktade vi Charlotte. Charlotte är En helt underbar Mäklare som avsatte väldigt mycket tid och extra tid då vi strulade till det för alla parter.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklare och säljare. Charlotte spred ett lugn under hela processen. Läs mer
    2020-07-09 Charlotte J svarar Annika A
    Stort tack för det fina omdömet 🙏Ni kommer att stortrivas i stugan.
  • 2020-06-25

May Lisbeth G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt min lägenhet på Långö. Sofia Andersson är en behaglig, lugn och trovärdig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-22

Bo N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte har skött sitt uppdrag på ett bra sätt! Läs mer
    2020-06-24 Charlotte J svarar Bo N
    Tack hoppas ni får det bra njuter av en härlig sommar :)
  • Björn C

2020-06-21

Björn C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt ett fritidshus och detta hjälpte Charlotte oss med utmärkt. Trevlig och organiserad. Läs mer
    2020-06-21 Charlotte J svarar Björn C
    Hej tack Björn för det fina omdömet 😀
  • 2020-06-17

Marie A skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har köpt villa och har fått mycket bra info. Fick bra tips och råd gällande att få till affären.
    Väldigt flexibel och har verkligen varit till stor hjälp! Läs mer
    2020-06-17 Charlotte J svarar Marie A
    Hej Marie
    Tack för det fina omdömet:) Stort lycka till med ert fina hus.
  • Linn V

2020-06-11

Linn V skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia har hjälp mig med att sälja min bostad. En 2a på 62 kvm.
    Sofia är en mäklare som varit med min familj sedan längre tid tillbaka och hon är helt underbar. För mig som aldrig varit med om en försäljning av bostad har blivit väl omhändertagen med alla 1000 frågor jag ställt. Sofia är lugn, pedagogisk, målinriktad och en av de bästa mäklarna i Karlskrona både av egen erfarenhet och även bekantas recensioner på andra mäklare. Jag kommer definitivt vara en kund som kommer tillbaka till just Sofia!
    Mvh Linn Visser Läs mer
  • 2020-06-11

Anne-lie V skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag och min dotter har sålt en bostad. Sofia bemöter oss alltid på ett proffstigt sätt och med ett stort hjärta. Läs mer
  • 2020-06-08

Ann-charlotte F skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålt min villa. Bra bemötande inget att anmärka på. God info om nästa steg. Uppskattade att ingen tjatade om husförsäljning från värderingen till att jag aktualiserade försäljningen Läs mer
    2020-06-08 Charlotte J svarar Ann-charlotte F
    Hej tack för det fina omdömet:)
  • 2020-06-07

Ylvar E skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte ett fritidshus. Vänligt och professionellt bemött. Sofia hade svar på alla mina frågor och var lätt att komma i kontakt med via telefon sms och e-mail. Sofia hade koll på alla papper och regler och kunde förklara det som jag inte förstod. Kändes väldigt tryggt.

Det enda negativa var att jag vid något tillfälle fick påminna om att jag ställt en fråga som hon skulle återkomma kring. Hon svarade direkt när jag påminde. Läs mer
  • 2020-06-02

Angelica H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte sålde vårt parhus på 5 dagar! I valet av mäklare fastnade jag för hennes egen beskrivning och ALLT stämde. Fick ett fint bemötande från start och Charlotte är otroligt professionell i alla lägen. Hanterar frågor snabbt, förstår vad man vill, målinriktad, och ger det lilla extra för säljare och köpare. Kommer helt klart välja Charlotte i framtiden! Läs mer
    2020-06-03 Charlotte J svarar Angelica H
    Hej Angelica
    Tack för det fina omdömet. Ni hade gjort så fint i bostaden så stort tack till er också.Välkomna åter såklart:)
  • 2020-05-22

Stina B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt en villa. Charlotte Johansson har alltid ett trevligt bemötande mot alla parter. Hon är klar och tydlig med vad som gäller och vad man bör göra i olika situationer. Hon hör av sig med jämna mellanrum och är med i hela processen och väldigt engagerad. Läs mer
    2020-05-22 Charlotte J svarar Stina B
    Hej Stina tack för det fina omdömet:)
  • 2020-05-19

Vazgen M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt en villa. Fått mycket bra bemötande. Är jättenöjd. Rekomenderar gärna!!! Läs mer
    2020-05-20 Charlotte J svarar Vazgen M
    Hej Vazgen tackar, tackar för detta fina omdömet allt härligt när man får förmedla drömbostaden till nya ägare:) Ni kommer att stortrivas i huset många år framöver.
  • 2020-05-19

Mats P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sommarhus

Trevligt och kompetent bemötande

Uppfyllde alla rimliga krav.

Trevlig upplevelse. Läs mer
    2020-05-20 Charlotte J svarar Mats P
    Hej Mats och tack för det fina omdömet:)
  • 2020-05-19

Magda K skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har köpt en lägenhet.
    Vi blev bemöta på ett trevligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • 2020-05-17

Ingrid H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt ett fritidshus.
    Vi har blivit mycket väl bemötta, snabbt svar på alla våra frågor och hög tillgänglighet på telefon. Läs mer
    2020-05-17 Charlotte J svarar Ingrid H
    Hej Ingrid tack för det fina omdömet. Lycka till med huset nu så ses vi snart igen 😊
  • 2020-05-16

Cecilia A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt trevlig, och flexibel angående tidsbokningar och möten. Hon var informativ, men inte påträngande. Lågmäld men ändå entusiastisk. Jag upplevde hela affären som positiv. Läs mer
  • 2020-05-11

Emma B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt Villa.

Trevligt och professionellt bemötande.
    Har absolut inget att anmärka på. Läs mer
    2020-05-12 Charlotte J svarar Emma B
    Hej Emma tack för det fina omdömet:)
  • 2020-05-08

Anders H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte är noggrann och saklig samtidigt som hon är vänlig och lyssnar. Charlotte är tillgänglig och anträffbar när det gäller. Vi har stort förtroende för hennes sätt att sköta vår försäljning. Hon tar egna initiativ och stämmer av under vägen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Charlotte som mäklare och kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja sin fastighet. Läs mer
    2020-05-08 Charlotte J svarar Anders H
    Tack Anders för det fina omdömet!
  • 2020-05-07

Jörgen A skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpte ett sommarhus för två år sedan och sålde samma hus nu. Mikael var utmärkt både för mig som köpare och som säljare. Läs mer
    2020-05-08 Mikael P svarar Jörgen A
    Tackar för det fina omdömet! Har varit en trevlig process båda gångerna. Trevlig sommar!
  • SANDRA N

2020-04-15

SANDRA N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi sålde vår villa nu i Mars, vi hade Mikael Petersson på Svensk fastighetsförmedling i Karlskrona. Han är trevlig, professionell och tydlig, vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-04-15

Lisbeth Marianne M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt min fastighet i Karlskrona.
    Jag har blivit mycket bra och proffsigt bemött av Charlotte.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Fick bra kontakt med Charlotte. Hon är lätt att prata med och inger förtroende.
    Kan varmt rekommendera Sv. Fastighetsförmedling och Charlotte Johansson. Läs mer
    2020-04-15 Charlotte J svarar Lisbeth Marianne M
    Hej Tack så mycket för det fina omdömet!
  • 2020-04-10

Kjell Å skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vårt lägenhetsköp skedde "på distans" via telefon o e-mail eftersom vi bor långt från Karlskrona. Det fungerade väl. Sofia verkar vara kunnig och noggrann. Hon har också ett trevligt sätt. Vi är nöjda så här långt. Läs mer
  • 2020-03-29

Ulf H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi är husköpare, och allt har gått smidigt. Det har varit solklart hela vägen vad som gäller, och vad som kommer att hända under hela köpet. Har man haft några frågor, har man fått svar.

Ulf o Mabel Håkansson Läs mer
    2020-04-16 Mikael P svarar Ulf H
    Tackar för det fina omdömet, kul att ni är nöjda med allt.
  • 2020-03-16

Ivana M skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon är snäll och professionell, svara direkt med viktiga information. Vi köpte ett hus och kontaktade henne direkt efter annons kommit ut. Hon svarade direkt och mötes vara villkor och förväntningar. Vi önskade att köpa helt möblerad huset och där hon blev inte säkert vad vi vill och vad menar vi och då kände vi lite osäkert. Upplevelse är positiv och vi vill kontakta henne vid behövs. Läs mer
    2020-03-16 Charlotte J svarar Ivana M
    Tack Ivana för det fina omdömet🤗Ni har köpte ett mycket fint hus och jag tror att ni kommer att trivas där i många år framöver 🏡
  • Daniel E

2020-03-14

Daniel E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde vår villa i Karlskrona. Professionellt bemötande och grymt engagemang. Läs mer
    2020-03-14 Charlotte J svarar Daniel E
    Tack för det fina omdömet👌 Alltid trevligt att sälja hus där säljaren har lagt tid och fixat i huset innan visning - blir absolut bästa försäljningen. Lycka till i nya boendet 🏡
  • 2020-03-12

Leif A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Helt ok. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-03-09

Marcus H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt en tomt för nybyggnation. Mikael har under resan gett ett professionellt och hjälpsamt bemötande. Han har svarat och på alla sätt levt upp till förväntningarna i samband med ett tomtköp. Läs mer
    2020-03-11 Mikael P svarar Marcus H
    Tackar för det fina omdömet. Önskar er lycka till med byggnation.
  • 2020-03-08

Niklas M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Kunnig mäklare med en känsla för kvalité i sitt yrkesutövande. Riktigt nöjd! Läs mer
  • 2020-03-04

Eric Z skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ensidig kommunikation. Svarar endast när det behagar dem. Väldigt missnöjd. Läs mer
  • 2020-03-02

Arja Matilda N skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket bra! Jag hade fyra olika mäklare på värdering och Mikael var den bästa, kunnig saklig trevlig proffsig ... Läs mer
    2020-03-11 Mikael P svarar Arja Matilda N
    Tackar för den fina rekommendationen. Önskar en trevlig vår.
  • 2020-02-15

Inger O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har sålt vår villa
    Vi har fått ett tryggt och bra bemötande av vår mäklare Charlotte som varit glad och positiv
    Hon har levt upp till våra förväntningar vi hade
    Fam.Olsson Läs mer
    2020-02-16 Charlotte J svarar Inger O
    Hej !
    Tack för det fina omdömet. Underbart att ha nöjda säljare som gör sitt livs största affär. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende:)
  • 2020-01-25

Pernilla N skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Proffsigt bemötande och hjälpsam. Har köpt en tomt. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Pernilla N
    Tack för det fina omdömet. Önskar en trevlig vår!
  • 2020-01-24

Tim B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket trevlig och bra mäklare Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Tim B
    Tack för den fina rekommendation.
  • 2020-01-24

Albulena S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt min tomt. Upplevde mäklaren som väldigt engagerad och erfaren. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Albulena S
    Tack för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd med allt.
  • 2020-01-23

Peter D skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    1) Sålt bostad
    2) Bra och engagerat
    3) Tog flera månader längre att sälja huset än vad vi uppfattar även mäklaren trodde. Finns det fler sätt att leta rätt på köpare mär det blir svårt?
    Bra, positiv, engagerad och skötte även en del kontakter med tillverkaren när det blev problem. Läs mer
    2020-01-23 Charlotte J svarar Peter D
    Tack Peter för att du tog dig tid att fylla i omdömet ☺️
  • 2020-01-23

Linus T skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Toppen! Inget att klaga på. Trevlig och snäll. Läs mer
  • 2020-01-21

Fredrik P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte har givit ett mycket gott intryck och vi är mycket nöjda med bemötandet vi fått. Läs mer
    2020-01-21 Charlotte J svarar Fredrik P
    Hej Fredrik tack för det fina omdömet. Alltid härligt när man får sälja fina hus till trevliga köpare:)
  • 2020-01-19

Sara O skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag och min sambo har köpt ett tvåplanshus i Listerby. Vi är väldigt nöjda med Mikael som mäklare. Bra service, kunnig och när det uppstod oklarheter löste han det så att alla parter blev nöjda. Mycket bra. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Sara O
    Tack för det fina omdömet. Trevligt att få hjälpa er i processen!
  • 2020-01-18

Mikael H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket duktig och pålitligt mäklare som gör allt för att lösa de problem som kan uppstå. Lätt att få tag på och snabb på att höra av sig och alltid ett vänligt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Mikael H
    Tack för omdömet och kul att ni blev nöjda med jobbet!
  • 2020-01-17

Piha D skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt. Gick snabbt att få möte med Sofia för att titta på lgh. Smidigt med handlingar över mail då vi bor på annan ort. Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-01-17

Magnus H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket kunnig, engagerad och trevlig. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Magnus H
    Tack för den fina rekommendation. Trevligt att få hjälpa er i processen!

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona