Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• BadgeEightYears

Välkommen till soliga Karlskrona! Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna. Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa...

589 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Peter J
Köpte sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Holmsjö

Mikael har agerat på ett proffesionellt sett genom hela affären. Bra bemötande, uppriktighet och ett stöd för oss köpare såväl som för säljarna. Kan med varmaste hand rekommendera Svensk Fastighetsförmedling o Mikael Petersson.

Peter S
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Fridlevstad

Trevlig , påläst, kunnig, bra på att förklara saker

Peter R
Sålde sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ekrem A
Köpte sitt hus med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Hon var mycket trevlig och snäll människa Donika

Emilia A
Skärfva By - Nättraby

Jättefint och proffsigt bemötande!

Georgi Konstantinov K
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Skärfva By - Nättraby

Allt sköttes professionellt med stort fokus på detaljerna

Anette B
Köpte sin stuga med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Karlskrona

Donika er en fantastik person og god til at formidle relevante oplysninger

Stort tack för ditt omdöme Anette ☺️

Jan H
Karlskrona

Hej vi var mycket nöjd med Donika och sättet hu bedrev denna affär.

Svar från Donika Bujupi

Stort tack för ditt omdöme Jan☺️

Keld T
Sålde sin stuga med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Karlskrona

Hurtig respons, og alle indgåede aftaler overholdt. Meget fin kommunikation. God rådgivning.

Stort tack för ditt omdöme Keld ☺️

Lennart J
Sålde sitt hus med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

En engagerad mäklare med integritet och förmåga att skapa förtroende i en kundrelation. Vi uppskattar hennes sätt och noggrannhet med detaljer i upplägget av försäljningsprocessen. Om ni söker en mäklare med rätt attityd i yrket så ring Donika. Lennart och Tina.

Stort tack för ditt omdöme Lennart ☺️

Daniel D
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Nättraby

Jag uppfattar att Mikael arbetar målfokuserat är flexibel och är lätt att ha att göra med.

Berit L
Rödeby

Mycket trevlig och kunnig precis som jag/vi förväntade oss.

Hej Berit Stort tack för det fina omdömet ☀️🙏

Dan S
Lyckeby

Proffsigt bemötande av en mäklare som uppenbart kan marknaden och sitt jobb. Snabb och smidig affär. Alltid och jag menar alltid tillgänglig för frågor. Hjälpsam både säljare och köpare. Ställde upp på midsommaraftonen! Personligt, Professionell, Perfekt

Svar från Donika Bujupi

Tack Dan för att du tog dig tiden att skriva omdömet :)

Stefan E
Sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Trummenäs

Bra proffsig saklig väl genomfört uppdrag

Svar från Charlotte Johansson

Stort tack Stefan för det fina omdömet:)

Anders M
Rödeby

Charlotte har skött ärendet Mörtövägen 39 på ett mycket mjukt och respekt fullt sätt. Tycker om hennes tydlighet i ett sakkunnig hantering.

Stort tack för det fina omdömet 😊 Ha en fin sommar ☀️

Marie E
Trummenäs

Vi har både sålt och köpt fastigheter via Charlotte tidigare och är mycket nöjda med mäklaren. Charlotte är tillgänglig, det går snabbt och lätt att kommunicera och alltid trevlig och tillmötesgående. Vår försäljning gick bra och fort. Vi har bara positivt att säga om Charlotte.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Marie stort tack för det fina omdömet:) Ha en fin sommar!

Ingela F
Verkö

Donika Bujupi har under hela processen varit engagerad, tillmötesgående och mycket professionell. Jag är mycket nöjd och glad att jag valde att anlita henne som vår mäklare då min pappas hus skulle säljas. Dessutom genomfördes affären snabbt.

Tack Ingela för ditt omdöme ☺️

Ali F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Trossö

Hon var en professionell och ansvarsfull person i sitt jobb och sålde vår lägenhet lätt och snabbt. Vi var mycket nöjda med henne. Tack 🙏🏻

Svar från Charlotte Johansson

Hej Ali stort tack för det fina omdömet:)

Usman N
Spandelstorp

It was good. She treated us well and was helpful during the bidding and purchase process. Would recommend her to other people.

Svar från Charlotte Johansson

Stort tack för det fina omdömet:)

Marie-Louise M
Spandelstorp

Professionell och gör sitt yttersta för att kunna genomföra försäljningen av bostaden.

Svar från Charlotte Johansson

Stort tack för det fina omdömet 💐

Thomas A
Långö

Proffsigt men ändå avslappnat och mycket trevligt bemötande vet vad hon sysslar med 👍

Svar från Charlotte Johansson

Hej Thomas stort tack för det fina omdömet:)

Christoffer L
Hasslö

Engagerad, pålitlig och saklig mäklare. Har bara positiva erfarenheter av Mikael som anlitad mäklare för vår försäljning.

Jacob W
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Listerby

Bra och hjälpsam på alla sätt och vis. Flexibel och kunnig. Rekommenderas!

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina orden! Härligt att allt kändes bra

Richard L
Skillingenäs

Charlotte är kunnig och professionell. Hon är lyhörd och rask i kontakten med oss som säljare. Bemötandet är trevligt och okomplicerat.

Svar från Charlotte Johansson

Tack snälla för det fina omdömet 😊🌷

Anders J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Pottholmen

Affären är inte klar ännu. So far so good

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet. Trevligt att höra.

Peter L
Holmsjö

Mycket bra och positivt bemötande. Träffade flera mäklare inför vår försäljning men både jag och min fru var rörande överens om vem vi skulle välja när vi träffat Mikael.

Svar från Mikael Petersson

Tack för den fina rekommendationen. Härligt att ni är nöjda med allt.

Jörgen A
Verkö

Intresserad av objektet och uppdaterad om status. Tydlig och noggrann.

Svar från Donika Bujupi

Tack Jörgen för ditt omdöme :)

Carolina K
Verkö

Very knowledgeable, efficient and friendly.

Svar från Donika Bujupi

Thank you so much for your feedback :)

Andre B
Verkö

Hello, Our experience with the broker Donika Bujupi was excellent! Very professional, super friendly, super helpful, very knowledgeable about the business! Highly recommend!

Svar från Donika Bujupi

Thank you so much for your feedback 😊

Berith L
Senoren

Mikael är professionell och trevlig. Allt gick jättebra med försäljningen av huset. Rekommenderar honom!

Eva-Lena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Trossö

Absolut ett trevligt och professionellt mottagande. Bra information och svar på våra frågor.

Svar från Charlotte Johansson

Hej stort tack för ert omdöme:) Ha en fin dag!

Anna T
Tving

Fantastiskt bra och lätt att ha och göra med! Den absolut bästa jag stött på! Mycket hjälpsam. Svarar snabbt och är alltid tillgänglig! Mycket skicklig på sitt jobb. Kan rekommendera alla till honom!

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig vår!

Elsa Z

- proffsig - trevlig -förtroendeingivande

Svar från Charlotte Johansson

Tack snälla för det fina omdömet 🤗

Lena O
Långö

Jag blev bemött på ett både professionellt och personligt sätt, vilket kändes betryggande. Tack!

Svar från Charlotte Johansson

Å tack snälla Lena för det fina omdömet :) Trevlig helg!

Hampus J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Nöjd med mäklaren för köpet av lägenhet

Svar från Donika Bujupi

Tack Hampus för din kommentar :)

Peter N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Donika Bujupi en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Pantarholmen

Mycket trevligt bemötande, lite rörig i början men ryckte upp sig under resans gång. Hon genomförde affären med bravur. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Donika Bujupi

Tack Peter för ditt omdöme :)

Matilda T
Pantarholmen

Har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Har varit flexibel och lösningsorigenterad.

Svar från Donika Bujupi

Tack Matilda för ditt omdöme :)

Marie H
Rödeby

Snabb kontakt och försäljning. Lätt tillgänglig och mycket kunnig. Vi kunde inte vänt oss till en bättre mäklare.

Svar från Mikael Petersson

Tack för den fina rekommendationen. Härligt att ni är nöjda med allt.

Sebastian W
Rödeby

Mikael Petersson har varit helt otrolig från första kontakten till köpet av huset genomfördes. Mikael har varit väldigt tydlig, haft bra koll, har haft svar på alla frågor man haft under husvisningen och hela processen efteråt. Vi har hela tiden känt oss trygga med Mikael som mäklare.

Christer H
Ronneby

Inga konstigheter här. allt flöt på bra med detta

Svar från Donika Bujupi

Tack Christer för att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme :)

Felix J
Karlskrona Centralt

Mycket behjälplig och vi kände oss väl bemötta!

Svar från Mikael Petersson

Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet!

Anna I
Ronneby

Mycket målmedveten och ansvarstagande.

Svar från Donika Bujupi

Tack Anna för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme ☺️

Madelene E
Köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Trevligt bemötande, fokuserad och samlade ihop gänget bra. Tydligt och konkret kommunikation.

Eva Ruth Anita B
Sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Mycket positivt på alla sätt. Trevligt bemötande alltid.

Johan E
Jämjö

Mycket bra bemötande! Återkopplar alltid. Tydlig och bra under kontraktsskrivande. Tumme upp!

Conny N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Johannishus

Fredrik är lugn, kunnig och förstående för kundens behov och önskemål. Under försäljningsprocessen har han varit ett bra stöd som både hanterat våra önskemål och intressenter och budgivares frågor på ett bra sätt. Rekommenderas om man vill ha en säljare som är duktig på sitt arbete och samtidigt har bägge fötter på jorden!

Johan L
Köpte en tomt med hjälp av Charlotte Johansson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Trevlig och bra på alla sätt. Kunnigt och proffsigt bemötande.

Hej Johan stort tack för det fina omdömet 🤗🙏

Eleine D
Nättraby

hjälpsam och snäll, med ett varmt och vänligt förhållningssätt till försäljningen av huset. Hon var kunnig om fastigheten och området.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Elaine Tack för det fina omdömet:)

Bernth Peter Michael O
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jacob S
Pottholmen

En mycket kompetent och hjälpsam kille som ville väl både för säljarens och köparens räkning! Vi är mycket nöjda med flexibilitet och återkoppling på våra frågeställningar. Väl ordnat möte vid avtalsskrivningen. Rekommenderar honom starkt till vänner och bekanta !