Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till soliga Karlskrona!

Staden är byggd på ett system av öar och här finns Sveriges sydligaste skärgård. Den välbevarade barockstaden gjorde Karlskrona till UNESCO Världsarvsstad 1998 och här går skärgårdsbåtar mellan öarna om somrarna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Karlskrona och vi finns för att hjälpa dig som vill köpa eller sälja hus här med tips och råd. Den lokalkännedom och kunskap om den lokala bostadsmarknaden vi besitter kan komma väl till pass när du står inför en bostadsaffär.

Kom gärna förbi vårt kontor, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina funderingar kring boende i Karlskrona!

Läs vad 25 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• Katarina L
    Katarina L skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi har haft den äran att ha Sofia Andersson som mäklare vid försäljning av sonens bostadsrätt i Karlskrona. Vi är väldigt nöjda o fick ett otroligt proffessionellt och smidigt bemötande. Rekommenderas varmt!

Mvh Katarina Lind, Gävle
  • Sven G
    Sven G skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är mycket snabb och duktig. Hon ringer och emailar ALLTID tillbaka. Hon är nog den bästa fastighetsmäklare jag stött på genom åren,. Jag har gjort affärer med henne både som säljare och köpare av fastigheter.
  • Erland S
    Erland S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en glad och trevlig tjej och vi blev bra bemötta av henne.Fick svar på våra frågor och det hon var tveksam på tog hon reda på åt oss.Hon gav oss ett bra förtroende och kände att vi kan lita på henne.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Lättillgängligt. Bra information.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bemötandet var mycket bra och vi fick den informationen som var relevant.
    Kontakten med mäklaren var hela tiden mycket bra.
    2017-09-15 Wiveca K svarar Marianne L
    Tack Marianne för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla er villa.
    Wiveca K gillar detta
  • Axel K
    Axel K skrev om Wiveca Klar en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon har hjälpt till väldigt mycket. Väldigt bra bemötande varje gång med.
    2017-09-15 Wiveca K svarar Axel K
    Tack Axel för rekommendationen, glad jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt.
    Wiveca K gillar detta
  • Lise-Lotte H
    Lise-Lotte H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon är mycket positiv och. Lätt att diskutera med. Omhändertagen på ett bra sätt.
    2017-09-08 Sofia A svarar Lise-Lotte H
    Hej Lise-Lotte!
    Tack så mycket för rekommendationen och för att jag fick ert förtrodende att sälja lägenheten.
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt bemötande och erfaren mäklare
    2017-09-08 Sofia A svarar Johan Z
    Hej Johan! Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet att sälja din lägenhet.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Helt ok. Tydligt och klar kommunikation.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tveksam entré in i uppdraget pga att kollega slutat hos er.
    OK efter det ...
    2017-09-08 Sofia A svarar Magnus B
    Tack Magnus för att du lämnade din rekommendation.
    Ha det gott!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket kunnig och påläst mäklare, dessutom jättetrevlig och mycket hjälpsam.
    Kan bara ge högsta betyg och full tillit för Sofia Andersson.
    Lycka till med fortsatt försäljning.

Bästa hälsning
    Säljare:
    Lennart Fredholm
    Stumholmen
    Karlskrona
    2017-08-29 Sofia A svarar Lennart F
    Tack Lennart för den fina rekommendationen.
  • Conny J
    Conny J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Kände mycket förtroende för Charlotte och bra information skulle rekommendera Charlotte till andra personer
    2017-07-29 Charlotte J svarar Conny J
    Hej Conny !
    Tack för ert fina omdömet. Hopp as ni får en fantastisk fortsatt sommar i ert nya boende.
  • Helena S
    Helena S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Är mycket nöjd med den hjälp vi fått i samband med försäljningen. Charlotte har varit mycket hjälpsam och proffesionell.
    2017-07-24 Charlotte J svarar Helena S
    Tack Helena för ditt omdöme alltid kul när försäljningen går smidigt. Trevlig sommar!
  • Mats W
    Mats W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte hade ett trevligt, lättsamt och professionellt bemötande som väl motsvarade mina förväntningar som säljare.
    2017-07-17 Charlotte J svarar Mats W
    Hej Mats!
    Tack för ditt omdöme.
    Hoppas du får en skön sommar!
  • Lissbeth R
    Lissbeth R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och kompetent. Inget krångel och inga underligheter.
    2017-04-18 Charlotte J svarar Lissbeth R
    Hej
    Tack för ert omdöme alltid kul när både köpare och säljare är nöjda:)
  • Ragnhild P
    Ragnhild P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte Johansson har varit väldigt bra. Kunnig, vänlig, entusiastisk, snabb, ordningssam osv.

När jag nu försöker ge femma i betyg blir det fyrfärgade "bollar" i hela rundeln så jag lyckas inte fylla i, tror jag.
    2017-03-23 Charlotte J svarar Ragnhild P
    Hej Ragnhild! Tack för omdömet skönt att höra att ni är nöjda. Ha en härlig vår!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sofia är en lugn, saklig, tillika populär mäklare. Inger och har ett stort förtroende i kundkretsen.
  • Mailen L
    Mailen L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jättenöjda med hela processen, mäklaren har agerat professionellt och varit ett bra stöd genom försäljningen.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Mailen L
    Tack för ditt omdöme Mailen !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende!

• Lars P
    Lars P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bara positiva erfarenheter, förmedlingen sköttes proffsigt. Rekommenderar gärna!!!
    2016-09-14 Charlotte J svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende och trivs i området!

• Christer B
    Christer B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina kontakter med Sofis har varit toppen. Sofia är en mycket kompetent och duktig mäklare och jag kan med det varmaste rekommendera henne.
  • Georgios M
    Georgios M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och pålitlig. Opartisk men ändå närvarande.
  • Jan F
    Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ett bemötande som var förväntat. Informationen god och initierad. Inget att anmärka på. Affären genomförd på önskat sätt.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En god ambition att sälja är ett gott tecken, intresserad av mina önskemål vid försäljning
  • Anders E
    Anders E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete. Både professionellt och engagerat. Hon visade en känsla för huset och en vilja att hitta en köpare som kunde svara upp till våra förhoppningar angående huset. Mycket proffsigt alltså, högsta betyg från mig och min bror.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Anders E
    Tack för ert omdöme Anders !

Det är alltid skönt att höra att det känns bra för er efter avslutad försäljning.

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona