Mikael Petersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är tillgänglig sju dagar i veckan. Jag tar reda på kundens behov, gör en marknadsplan och väljer ut vilken marknadsföringsmetod som ger flest spekulanter och resulterar i en lyckad försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
En modern villa på en sjötomt.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har jobbat inom försäljning i tio år samt har flera års högskolestudier inom försäljning och marknadsföring. Utöver detta har jag ett stort båtintresse och är även utbildad fartygsbefäl. Läs mer

Läs vad 13 kunder tycker om Mikael Petersson

• Karin H skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Har köpt ett hus i Torhamn, Grebbegårdsvägen.

Saklig och professionell. Tog sig god tid med oss när vi kom in till kontoret för att prata om objektet.

Var ärlig och undanhöll ingen information. Informerade om han noterat att golvvärmen i tvättstugan inte fanns på hela golvet.

Bra mäklare! Läs mer
    2018-12-03 Mikael P svarar Karin H
    Tackar för det fina omdömet och roligt att ni är nöjda med allt i processen.
    Mikael P gillar detta
  • Vi har köpt hus. Detta är första mäklaren som vi efter 2 års letande kände såg oss och våra behov. Han har alltid återkopplat och inte dragit ut på affär, lyhörd på både säljare och köpare. Förklarade allt väldigt grundligt vid kontraktskrivande, vi är verkligen nöjda Läs mer
    2018-11-21 Mikael P svarar Ingrid Siri Linn L
    Tack för det fina omdömet! Glädjer mig att ni är nöjda med allt!
    Mikael P gillar detta
  • Gustav S skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    bra och korrekt bemötande vid köp av en bostadsrätt i karlskrona jag är hittills nöjd med mäklarens arbete så långt jag kan bedöma. Läs mer
    2018-11-05 Mikael P svarar Gustav S
    Tack för rekommendationen. Trevligt att få hjälpa dig i köpprocessen.
    Mikael P gillar detta
  • Mikael sålde ett vinterbonat fritidshus till oss. Proffsigt bemötande, rejält o genomarbetat. Tryggt och transperent. Kan varmt rekomendera Mikael. Läs mer
    2018-10-22 Mikael P svarar Anna-Lena Therese R
    Tack för det fina omdömet. Trevligt att höra att ni blev nöjda i köpprocessen.
    Mikael P gillar detta
  • Vi har sålt ett fritidshus. Vi har fått all tänkbar hjälp av en fantastiskt engagerad o duktig mäklare . Läs mer
    2018-10-22 Mikael P svarar Ella Gunhild O
    Tackar för den fina rekommendationen. Glädjer mig att ni blev nöjda!
    Mikael P, Mikael P gillar detta
  • Therése A skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Svensk Fastighetsförmedling och Mikael har hjälpt mig i samband med försäljning av mitt fritidshus.
    Jag hade egentligen inte så stora förväntningar mer än att få hjälp med annons, visning och avtal.
    Mikael hade ett bra första möte och var med på både besiktning och fotografering, vilket gjorde att han blev insatt i objektet.
    Mikael har kontinuerligt hört av sig med information under processens gång och delat med sig av erfarenheter på ett objektivt opartiskt sätt när jag behövt. Han har även hört av sig när det inte finns ny information och det är också bra att veta.
    Mikael var lätt att nå och hörde alltid av sig inom kort om jag försökt nå honom.
    Jag är nöjd med allt hjälp. Läs mer
    2018-08-29 Mikael P svarar Therése A
    Tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du ville rekommendera mig och att det blev en lyckad försäljning.
    Mikael P gillar detta
  • Ingvar B skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag har sålt mitt hus på Drottningskär i Karlskrona. Jag har fått ett professionellt bemötande. Mäklaren är kunnig, noggrann, lyhörd för önskemål och har lätt att hitta lösningar på problem som kan uppstå. Mäklaren överträffar mina förväntningar och jag kommer att rekommendera honom till andra som avser att köpa eller sälja sina hus. Läs mer
    2018-06-19 Mikael P svarar Ingvar B
    Tackar för den fina rekommendationen och gläds över att det blev en lyckad försäljning med nöjda parter. Ha en trevlig sommar!
  • 2018-04-23 Mikael P svarar Oskar Sune Ingvar G
    Tack för det fina omdömet. Härligt att ni är nöjda.
    Mikael P gillar detta
  • Arnau T skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mikael has done a fantastic job, well informing all stakeholders, giving very good advices as well as an excellent interface with the bank. 100% recomendable mäklare. Läs mer
    2018-04-23 Mikael P svarar Arnau T
    I'm glad you're happy. Thank you for the nice recomendation.
    Mikael P gillar detta
  • Johan L skrev om Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mycket kunnig och serviceinriktad Läs mer
    2018-03-07 Mikael P svarar Johan L
    Glädjer mig att ni är nöjda. Tack för det fina omdömet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson