Mikael Petersson
Registrerad mäklare sedan 2017-12-22
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-30
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är tillgänglig sju dagar i veckan. Jag tar reda på kundens behov, gör en marknadsplan och väljer ut vilken marknadsföringsmetod som ger flest spekulanter och resulterar i en lyckad försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
En modern villa på en sjötomt.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har jobbat inom försäljning i tio år samt har flera års högskolestudier inom försäljning och marknadsföring. Utöver detta har jag ett stort båtintresse och är även utbildad fartygsbefäl. Läs mer

Läs vad 42 Läs vad Mikael Petersson

• Jörgen A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-05-07

Jämjö
    Köpte ett sommarhus för två år sedan och sålde samma hus nu. Mikael var utmärkt både för mig som köpare och som säljare. Läs mer
    2020-05-08 Mikael P svarar Jörgen A
    Tackar för det fina omdömet! Har varit en trevlig process båda gångerna. Trevlig sommar!
    Mikael P gillar detta
  • Ulf H köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-29

Holmsjö
    Vi är husköpare, och allt har gått smidigt. Det har varit solklart hela vägen vad som gäller, och vad som kommer att hända under hela köpet. Har man haft några frågor, har man fått svar.

Ulf o Mabel Håkansson Läs mer
    2020-04-16 Mikael P svarar Ulf H
    Tackar för det fina omdömet, kul att ni är nöjda med allt.
    Mikael P gillar detta
  • Marcus H köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-09

Möcklö
    Har köpt en tomt för nybyggnation. Mikael har under resan gett ett professionellt och hjälpsamt bemötande. Han har svarat och på alla sätt levt upp till förväntningarna i samband med ett tomtköp. Läs mer
    2020-03-11 Mikael P svarar Marcus H
    Tackar för det fina omdömet. Önskar er lycka till med byggnation.
    Mikael P gillar detta
  • Arja Matilda N sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-02

Ronneby
    Mycket bra! Jag hade fyra olika mäklare på värdering och Mikael var den bästa, kunnig saklig trevlig proffsig ... Läs mer
    2020-03-11 Mikael P svarar Arja Matilda N
    Tackar för den fina rekommendationen. Önskar en trevlig vår.
    Mikael P gillar detta
  • Pernilla N köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-25

Proffsigt bemötande och hjälpsam. Har köpt en tomt. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Pernilla N
    Tack för det fina omdömet. Önskar en trevlig vår!
    Mikael P gillar detta
  • Tim B köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-24

Långö
    En mycket trevlig och bra mäklare Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Tim B
    Tack för den fina rekommendation.
    Mikael P gillar detta
  • Albulena S sålde en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-24

Ronneby
    Jag har sålt min tomt. Upplevde mäklaren som väldigt engagerad och erfaren. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Albulena S
    Tack för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd med allt.
    Mikael P gillar detta
  • Sara O köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-19

Listerby
    Jag och min sambo har köpt ett tvåplanshus i Listerby. Vi är väldigt nöjda med Mikael som mäklare. Bra service, kunnig och när det uppstod oklarheter löste han det så att alla parter blev nöjda. Mycket bra. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Sara O
    Tack för det fina omdömet. Trevligt att få hjälpa er i processen!
    Mikael P gillar detta
  • Mikael H köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-18

Listerby
    En mycket duktig och pålitligt mäklare som gör allt för att lösa de problem som kan uppstå. Lätt att få tag på och snabb på att höra av sig och alltid ett vänligt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Mikael H
    Tack för omdömet och kul att ni blev nöjda med jobbet!
    Mikael P gillar detta
  • Magnus H sålde en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-17

Listerby
    Mycket kunnig, engagerad och trevlig. Läs mer
    2020-01-27 Mikael P svarar Magnus H
    Tack för den fina rekommendation. Trevligt att få hjälpa er i processen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson