Mikael Petersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Mikael Petersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Mikael Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikael Petersson har haft 77 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är tillgänglig sju dagar i veckan. Jag tar reda på kundens behov, gör en marknadsplan och väljer ut vilken marknadsföringsmetod som ger flest spekulanter och resulterar i en lyckad försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
En modern villa på en sjötomt.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har jobbat inom försäljning i tio år samt har flera års högskolestudier inom försäljning och marknadsföring. Utöver detta har jag ett stort båtintresse och är även utbildad fartygsbefäl.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 104 Läs vad Mikael Petersson

• köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-06-17 Verifierad kund
    Då jag jobbar dumma tider så löser han de även när klockan är mellan 21 och 22
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Rödeby
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och påläst kan varmt rekommenderas
  • köpte sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Bräkne-Hoby
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande och ett snabbt avslut på affären. Vi känner dock att inte möta säljarna fysiskt är en nackdel men i vårt fall var det inte mäklarens fel. Paragrafen som omtalar att säljaren ska lämna bostad o trädgård i städat skick skulle varit bra men vi fick ett snabbt tillträde.
    Lennart o Lena
    Hej.
    Tack för det fina omdömet.
    Ja det är alltid trevligt att träffa samtliga parter.
    Önskar en trevlig sommar och hoppas ni kommer ha en härlig midsommar i det nya huset som önskat:)
  • Sven B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Lugn, metodisk, trevlig och erfaren toppenmäklare. Rekommenderas starkt!
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar en härlig sommar. Mikael Petersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-05-05 Verifierad kund
    Tillmötesgående mäklare som som alltid finns till hands... Mycket engagerad och noggrann att informationen når fram till kunden.... 👍😊
    Tackar för det fina omdömet!. Trevlig sommar. Mikael Petersson
    2022-05-03 Verifierad kund
    Tillmötesgående och alltid nårbar
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig sommar. Mikael Petersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mikael upplevdes som förtroendeingivande, lugn, kunnig och saklig samt tillgänglig. Jag är mycket nöjd.
    Tack för den fina rekommendationen. Härligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Jämjö
    2022-04-20 Verifierad kund
    En mycket rak och ärlig person som har ett behagligt sätt.
    Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar en trevlig vår. Mikael Petersson
    • Nättraby
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mikael har ett mycket lugnt, stabilt och proffsigt bemötande. Han var mycket lyhörd för mina önskemål och presenterade en genomtänkt försäljningsplan. När beslut behövdes ta av mig som säljare under den avgörande fasen av försäljningen var Mikael ett mycket bra bollplank och löste ut alla knutar både för mig och köparen. Försäljningen av mitt hus gick precis som planerat tack vare Mikael.
    Hej.
    Tack för det fina omdömet och rekommendationen. Trevligt att höra att du är nöjd med allt och tack för förtroendet. Ses på tillträdet i sommar. Trevlig vår.
    • Nättraby
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Snabb återkoppling vid frågor. Kunnig och påläst. Man kände sig sedd och lyssnad på. Att köpa ett hus är en av de största sakerna vi gjort och då var det skönt att ha en trygg mäklare att kunna vända sig till och som ledde oss genom köpet.
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet i sommar! Mikael Petersson