Jennie Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Jennie Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Karlsson har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 110 Läs vad Jennie Karlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2022-08-06 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och försäljningen gick otroligt smidig.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och duktig mäklare
    • Nygård
    2022-06-21 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lätt att prata med. Kompetent och svarade tydligt på våra frågor, var något oklart så kunde hon med ärlighet säga att hon inte visste och återkom när hon tagit reda på det som efterfrågades. Kort och gott kändes allt väldigt tryggt och bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2022-05-03 Verifierad kund
    Trevlig och väl bemött.
    Fick den information jag behövde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Centralt
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jennie ar valdigt driven, proaktiv och ett noje att jobba med. Jag kan verkligen rekomendera henne!
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jag får be alla andra toppenmäklare om ursäkt men Jennie är utan tvivel den mest hängivna mäklaren jag arbetat med. I varje del har Jennie överträffat både förväntningar och arbetsinsats och gjort mycket mer än vad man kan begära.

Hel suverän, ett stort tack för all hjälp i samband med både spekulationer och försäljningar.
    Stort tack för dina fina ord Casparis, vad glad jag blir för din fina rekommendation <3 Så roligt att ha fått förtroendet att hjälpa dig vid både köp och försäljning. Jennie Karlsson
    • LÖDÖSE
    2022-02-28 Verifierad kund
    Trevlig och noggrann. Tog våra frågor på största allvar och svarar väldigt utförligt. Med tanke på att det var vårt första husköp så värderade vi den biten väldigt högt.
    Kändes tryggt att köpa vårt första hus av Jennie.

/Sara och Benjamin
    Tack snälla för att ni tagit er tid att skriva en fin recension <3 För mig är det otroligt viktigt att det känns tryggt hela vägen och det känns bra att ni fått uppleva just det! Förstår att ni längtar fram mot sommaren när barnen kan få cykla runt i området och få lära känna alla nya grannar. Lycka till nu med er försäljning så ses vi snart igen! Jennie Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Göta
    2022-02-27 Verifierad kund
    Jennie är en fantastiskt mäklare och person!
    Tack för att ni tagit er tid att skriva en rekommendation <3 Jag hoppas att denna lägenhet kommer att bli perfekt för er =) Jennie Karlsson
    • Göta
    2022-02-07 Verifierad kund
    En otroligt engagerad och driven mäklare. Förklarar hur allt går till och finns där om man vill bolla frågor mm
    Tack snälla för din fina rekommendation <3 Du vet vart jag finns om du vill bolla lite mer i framtiden. Ta hand om dig så hoppas jag att våra vägar korsas igen i framtiden. Jennie Karlsson
    2022-02-07 Verifierad kund
    Säljer fort och till bra pris.
    Ordnar allt smidigt och bra.
    Allt har fungerat utmärkt!
    Ja ibland går det snabbt men det är ju inte så konstigt med det mysiga läget som ni hade. Nu gäller det bara att vi ska hitta något nytt till er innan ni behöver flytta ut ;-)

Tack snälla för att du tagit en paus i husletandet och skrivit en rekommendation om mig =)