Jennie Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Jennie Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Karlsson har haft 48 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 60 Läs vad Jennie Karlsson

• 2020-11-14
    Sålt våran stuga. Vi har blivit väl bemötta av våran mäklare Jennie Karlsson. Alltid trevlig och hjälpsam. Har aldrig sålt ngt tidigare via mäklare, hade inga förväntningar mer än en bra, kunnig och hjälpsam mäklare vilket vi upplever att Jennie uppfyller. Har/är en spännande resa, mycket som man inte förstår men som man får svar på.
    Siv J
    • 3:a
    • 41.0 m²
    • Hjärtum
    sålde sin stuga med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
  • 2020-11-14
    Vi har köpte ett fritidshus. Jennie har bemött oss på ett väldigt fint och kunnigt sätt. Genomgången var både pedagogisk och tydlig. Våra frågor tog hon på allvar och vi fick svar som vi förstod.
    Rolf P
    • 3:a
    • 41.0 m²
    • Hjärtum
    köpte sin stuga med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
  • 2020-11-08
    Köpte ett fritidshus. Mycket nöjd med bemötande och tillgänglighet!
    Jennie T
    • 69.0 m²
    • Prässebo
    köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
  • 2020-10-20
    Otroligt kunnig, omtänksam och professionell - som inte ger upp när det är trögt. Positiv med mycket värme och ett oändligt tålamod!
    Lilian O
    • 166.0 m²
    • Göta
    sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
  • 2020-10-19
    Mycket hjälpsam och dedikerad mäklare. Rekommenderas!
    Patrick H
    • 4:a
    • 84.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
  • 2020-10-11
    Sålde mitt föräldrahem/hus. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Trevlig, proffsig, väl insatt, påläst, engagerad, alltid tillgänglig 24/7. Huset sålt på tio dagar. Mvh Kjell-Åke Kalin
    Kjell Åke K
    • 83.0 m²
    • Ljungskile
    Vad glad jag blir för dessa värmande ord! Stort tack för denna fina rekommendation och för en smidig affär!! Ha det så bra så hörs vi snart igen!

• 2020-10-02
    Sålde ett fritidshus via boutredningsman. Hade ingen personlig kontakt med henne, men allt jag varit informerad om har varit bra! Marie Dahlman
    Marie D
    • 4:a
    • 70.0 m²
    • Sjuntorp
    Tack Marie för att du tagit dej tid att rekommendera mig trots att vi inte hade så mycket personlig kontakt. Roligt att höra att ni är nöjda :-)

• 2020-10-02
    Jenny gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde våran fastighet. Skicklig och hjälpsam. Rekommenderas!
    Linda R
    • 95.0 m²
    • Lilla Edet
    Tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att få arbeta tillsammans med er.

• 2020-09-30
    Hitintills har Jennie på SF skött allting fantastiskt tycker jag. Nu återstår bara den sista biten med skatteavdrag etc till deklarationen. Nu ska hon upp till bevis🤣🤣🤣.... Mvh jonny på fd Solgatan 30 lilla edet... Ärligt talat så har detta varit den värsta tiden i mitt liv och det känns väldigt bra att vi inte haft några problem alls med Jennie eller SF...
    Jonny V
    • 149.0 m²
    • Ström
    Stort tack Jonny för dina värmande ord och vad skönt att du känner att det flutit på bra trots en tuff tid. Klart jag ska se till att även deklarationsbiten blir fantastisk ;-) Vi hörs av snart igen!

• 2020-09-22
    Jag sålde min mammas vackra gamla trähus på landet strax efter det att hon gått bort. Jennie vann snabbt mitt förtroende genom att lyssna på vad som var viktigt för mig att få fram i annonsen och att jag hoppades hitta en köpare som skulle bevara husets själ genom att renovera varsamt och kunnigt. Jennie var både lyhörd och inkännande samtidigt som hon gav ett mycket professionellt, kunnigt och effektivt intryck. Det spelade ingen roll om det var kväll eller helg. Hennes svar på sms och mejl kom direkt. Affären gick snabbt och enkelt. Huset såldes för mer än jag hade vågat hoppas. Arvodet stod sig väl i konkurrensen med andra mäklare jag hade kontaktat. Jennie är en fantastiskt trygg, duktig och fin mäklare som jag rekommenderar varmt!
    Ingela T
    • 80.0 m²
    • Västerlanda
    Stort tack för din fina rekommendation och tack till er för ett gott samarbete. Dina snälla ord är precis så som jag önskas uppfattas, så känns extra bra att du fick den uppfattningen av mig. Vi ses snart igen =)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte