Jennie Karlsson

Jennie Karlsson

Jennie Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Jennie Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Karlsson har haft 14 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

143 omdömen om Jennie Karlsson

Sedan starten hos Reco 2019
Anna F
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Jennie är trevlig, driven, engagerad och proffsig. Hon har tryggt guidat oss genom våran försäljning. Är flexibel, lätt att nå och ger snabb återkoppling.

Per Arne A
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Väldigt kunnig och brinner för sitt jobb, otroligt bra

Jan S
Västerlanda

Jennie har visat hög professionalism, engagemang och effektivitet samt noggrannhet genom hela försäljningsprocessen. Hon har med ett glatt humör hållit oss uppdaterade och varit transparant i kommunikationen och levererat ett resultat som varit högt över förväntad nivå. Jennie har varit tydlig i sin kommunikation och hennes förmåga att lösa problem och se till möjligheterna samt att få ut det bästa i slutändan har också varit över förväntad nivå. För att tydliggöra; vi har fått mer än vad vi trodde vi kunde få i det...

Björn L
Lilla Edet

Det räcker helt enkelt med ett ord ; PROFFSIG .

Kjell Einar A
Lilla Edet

duktig, trevlig , kunnig, effektiv. m.a.o jättebra.

Wallenstam W
Lilla Edet

Bra ! Vart mkt lite inblandad i denna affär för min fars dödsbo

Daniel A
Lilla Edet

Tillgänglig. Flexibel och ett oerhört driv. Rekommenderas!

Carina H
Lilla Edet

Jenny var en jätteduktig mäklare och en trevlig tjej kunde inte varit bättre jag rekommenderar henne verkligen

Eva K
Lilla Edet

Jag upplevde att Jennie var kunnig, ambitiös och drivandet i sitt arbete. Hon var mycket tålmodig med mig då jag hade många frågor ang försäljningen av mitt hus. Jag känner att jag kan lita på Jennie ….. behöver ju ff råd och hjälp i mitt ”ärende”. Har bara gott att säga om Jennie och hennes arbete med min husförsäljning!

Inger I
LILLA EDET

Har tittat på flera fastigheter som Jennie sålt och alltid fått ett bra bemötande. Hon är lugn, kunnig och mycket trevlig.