Jennie Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 46 Läs vad Jennie Karlsson

• Patrik A
    Patrik A sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-07-10

Ålstad
    Kunnig, glad och trevlig tjej fylld av positiv energi. Varmt rekommenderas till alla i sälj eller köptankar! Läs mer
    2020-07-14 Jennie K svarar Patrik A
    Tack Patrik för din rekommendation och värmande ord. Ska bli spännande att se vad du tar dig an härnäst. Önskar dig en trevlig sommar så hörs vi av snart igen. =)
  • Lars V sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-07-10

Lilla Edet
    Duktig,påläst och arbetsam nästan dygnet runt Läs mer
    2020-07-14 Jennie K svarar Lars V
    Tack för er rekommendation. Jag har ju fått bra information från dig med =) Hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya hem. Vi ses snart igen! Önskar er en trevlig sommar tills dess.
  • Björn S köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-06-21

Lilla Edet
    Ett hus utan för Lilla Edet i Hasteröd.
    Hade svar på våra frågor och återkom snabbt med svar.
    Över det hela en positivt intryck. Läs mer
    2020-06-22 Jennie K svarar Björn S
    Tack för din rekommendation Björn, hoppas att ni kommer trivas bra här i Lilla Edet i ert nya hem! Och ett stort lycka till med försäljningen av ert nuvarande. Vi hörs och ses snart igen. =)
  • Lena Margareta A sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-05-18

Lilla Edet
    Mycket kunnig och ett fint bemötande. Stor tillgänglighet och svarar genast på Mail eller sms. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Lena Margareta A
    Tack snälla för din rekommendation, det betyder mycket att ni tar er tid att rekommendera mig vidare =) Önskar er en härlig sommar.
  • Maud Greta-lisa B sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-05-15

Lilla Edet
    Pålitlig person bra att ha och göra med Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Maud Greta-lisa B
    Tack så mycket, alltid roligt att få feedback, era ord värmer.
  • Malin E köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-04-13

Mellerud
    Engagerad och drivande. Snabba svar. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Malin E
    Tack Malin för din rekommendation, jag uppskattar att du tog dig tid att skriva och rekommendera mig. Vi ses snart igen!
  • Jennie L sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-04-09

Lödöse
    Jennie har varit en fantastisk trygghet under hela vår försäljningsprocess. Hon är proffsig och förtroendeingivande. Vi kommer att rekommendera Jennie vidare. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Jennie L
    Tack snälla för era värmande ord och för förtroendet jag fått att hjälpa er i er bostadsaffär med ert fina hus. Kommer gärna till ert nya och tittar framöver vad det var som gjorde att ni lämnade ett redan fantastiskt hem ;-)
  • Johan N sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Skogshöjden
    Hej sålde en villa.Jennie hade ett proffsigt bemötande från första stund. Vi ville få sålt fastigheten och det fick vi. Vi hade inte klarat det utan Jennie. Läs mer
    2020-05-22 Jennie K svarar Johan N
    Tack Johan för att du tagit dej tid att skriva några rader om mig och mitt arbete, och tack för ett smidigt samarbete. Nu är det bara flytten kvar. =)
  • Martin D köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Skogshöjden
    Vi köpte ett hus i Trollhättan, och på visningen blev vi väldigt väl bemött av Jennie. Hon visade upp en stor tillgänglighet och väl förberedd för eventuella frågor, och de hon inte hade omedelbara svar på såg hon till att ta reda på. Vi förväntar oss alltid en professionell mäklare med goda kunskaper om fastigheten, vilket var preciss vad vi fick. Vi rekommenderar Jennie som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-05-22 Jennie K svarar Martin D
    Tack för er fina rekommendation, roligt att höra att ni är nöjda! Jag är övertygad att ni kommer trivas i ert nya hem. Vi hörs och ses snart igen.
  • Peiyuan H köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Berg Östra
    Bra mäklare som hjälp oss så mycket för att köpa dröm villa Läs mer
    2020-05-22 Jennie K svarar Peiyuan H
    Tack för er reco. Jag hoppas ni kommer trivas toppen i ert nya drömhem. Tveka inte att höra av er om ni har några funderingar.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson