Jennie Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 30 Läs vad Jennie Karlsson

• Sara S sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-16

Lilla Edet
    Vi fick hjälp med att sälja en fastighet. Jennie gav oss ett proffsigt, tryggt och mycket trevligt bemötande i en svårt tid. Läs mer
  • Deme M köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-13

Trevlig och tydlig med allt 👍 Läs mer
  • Peter D sålde en tomt med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-10

Västerlanda
    Alt gått enligt planen. Hon varit jätte bra. Läs mer
  • Gerald S köpte en tomt med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Lilla Edet
    Jennie är en väldigt trevlig mäklare.
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
  • Malin S köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Göta-Bigården
    Jag har köpt bostad bigården 16, Lilla Edet.

Jennie välkomna oss vid entrén med ett glatt humör. Eftersom visningen var på kvällen så var det mysigt ordnat och snyggt upplagt i lägenheten.

Detta var min första gång jag gick på visning och det var jättebra. Musik fanns i bakgrunden när man kom in, vilket var trevligt så det inte var tyst, man slappnade av bättre och kändes inte stelt. Bra med information, fick svar på allt frågor som jag hade.

Jennie var jätte trevlig och skulle inte ha något emot att få hennes hjälp igen i framtiden. Läs mer
  • Linda S sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Ström
    Vi anlitade Jennie när vi skulle sälja vårt hus. Hon både levde upp till och överträffade våra förväntningar, på henne som mäklare. Det var alltid lätt att få kontakt med henne och hon återkopplade hur allt fortlöpte. De problem som uppstod på vägen löste hon på ett mycket professionellt sätt. Upplevde även att hon tog mycket väl hand om köparna.

Gör som vi, anlita Jennie om ni vill ha en trygg och proffsig försäljning! Läs mer
  • Gunilla K köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

LILLA EDET
    Köpt fritidshus i Lilla Edet, mycket bra o hjälpsam mäklare.
    Rekommenderar varmt Jennie Karlsson som mäklare både för köpare o säljare Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Gunilla K
    Tack snälla Gunilla för din fina Reco. Hoppas att våra vägar korsas framöver igen.
  • Malin B köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Centralt
    Vi köpte ett litet hus och Jenny var alltid tillgänglig och löste allt snabbt och som kom ,det såldes av god man och Jenny ordnade och hjälpte till med allt hon kunde! Positiv och seriös! Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Malin B
    Stort tack för er Reco och orden, och stort lycka till med huset! Ska bli oerhört kul att följa upp.
  • Henrik H köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Lödöse
    Köpt sörheden 125
    Trevlig
    öppensinnad
    serviceinriktad
    God kontakt
    Bra genomgång både i huset och vid skrivning av kontrakt
    Fungerade mycket bra under hela processen Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Henrik H
    Tack Henrik för din Reco! Härligt att höra att du tycker att allt fungerat bra.
  • Kent Ove A sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-05

Lilla Edet
    Sålt radhus, väl bemött, vi fick det pris vi ville, så allt ok. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Kent Ove A
    Tack för er rekommendation. Varit ett nöje att ha er som säljare =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson