Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Storgatan 19, 463 30 Lilla edet — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lilla Edet!

Här hos oss i Lilla Edet kan du hitta boenden som ligger lugnt och avskilt men ändå med närhet till både Göteborg och Trollhättan. Har du en förkärlek för landet och naturen är detta stället för dig.

Vi på Svensk fastighetsförmedling kan landsbygden här omkring och vet var du kan hitta både villor, lägenheter och de bästa områdena att bosätta sig på. Vi lyssnar på dina önskemål och skräddarsyr mäklarprocessen efter just dina boendedrömmar. Med vår erfarenhet kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären utan problem.

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

• 2020-02-21

Elias S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte villa.
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Snabba svar vid frågor.
    Som förstagångsköpare är det svårt att veta vad man kan förvänta sig, vet däremot att jag är väldigt nöjd med hela köpeprocessen och med det nya boendet. Läs mer
  • 2020-02-16

Sara S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi fick hjälp med att sälja en fastighet. Jennie gav oss ett proffsigt, tryggt och mycket trevligt bemötande i en svårt tid. Läs mer
  • 2020-02-13

Deme M skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Trevlig och tydlig med allt 👍 Läs mer
  • 2020-02-10

Peter D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Alt gått enligt planen. Hon varit jätte bra. Läs mer
  • 2020-02-09

Mikaela A skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt villa. Mycket bra bemötande, berättade hur allt går till och vad vi kunde förvänta oss av dem. Vi hoppades på en snabb och smidig försäljning och det blev det. Professionellt bemötande och ett bra engagemang. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-02-09

Gerald S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jennie är en väldigt trevlig mäklare.
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2020-02-09

Malin S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt bostad bigården 16, Lilla Edet.

Jennie välkomna oss vid entrén med ett glatt humör. Eftersom visningen var på kvällen så var det mysigt ordnat och snyggt upplagt i lägenheten.

Detta var min första gång jag gick på visning och det var jättebra. Musik fanns i bakgrunden när man kom in, vilket var trevligt så det inte var tyst, man slappnade av bättre och kändes inte stelt. Bra med information, fick svar på allt frågor som jag hade.

Jennie var jätte trevlig och skulle inte ha något emot att få hennes hjälp igen i framtiden. Läs mer
  • 2020-02-09

Linda S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi anlitade Jennie när vi skulle sälja vårt hus. Hon både levde upp till och överträffade våra förväntningar, på henne som mäklare. Det var alltid lätt att få kontakt med henne och hon återkopplade hur allt fortlöpte. De problem som uppstod på vägen löste hon på ett mycket professionellt sätt. Upplevde även att hon tog mycket väl hand om köparna.

Gör som vi, anlita Jennie om ni vill ha en trygg och proffsig försäljning! Läs mer
  • 2020-02-09

Aleksandar B skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt villa och vi är jätte nöjda med mäklare Per han är en trevligt person allt väl Läs mer
  • 2020-02-08

Alfred M skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte en lägenhet. Bra bemött, första gången jag träffade en mäklare så hade inga riktiga förväntningar, men tyckte att mäklaren var kunnig och hjälpsam Läs mer
  • 2020-02-07

Marko T skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mäklaren gjorde ett väldigt positivt intryck och visade kunskap samt kompetens inom sitt område. Kanon bra! Läs mer
  • Marita B

2020-02-07

Marita B skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt en villa och sålt två genom Per. Väldigt trevlig och tillmötesgående, men svår att få kontakt med. Ringt otaliga gånger och talat in meddelande, men väldigt många gånger han inte återkopplat till mej. Läs mer
  • Jan-Eric H

2020-02-07

Jan-Eric H skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Per har både sålt vår gamla fastighet samt sålt vår nya till oss.
    Vi valde inte mäklaren utan det var vår hund som gjorde det, han litar inte på de flesta men med Per gick det bra. Vi fastnade från första stund för Per eftersom han verkligen lyssnade på hur vi ville ha vår försäljning och respekterade det. När vi skulle köpa ny bostad så blev det såklart Per som visste vad vi skulle ha direkt det blev till salu, efter många visningar i olika villor och med olika mäklare så slutade det med att köpa det huset som Per hade förutsatt att vi skulle ha. Han hade självklart stor hjälp av dåvarande assistent på kontoret som tog hand om oss när han inte fann tillgänglig. Vi vet vart vi skulle vända oss om det skulle behövas mäklahjälp någon mer gång. Läs mer
  • 2020-02-07

Johanna S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag köpte en bostadsrätt för knappt ett år sedan. Det var ett smidigt köp där Per var mycket hjälpsam under processen då det var mitt första köp av bostadsrätt. Per hade ett bra bemötande och kommunikation gällande köpet fungerade väldigt bra. Sammantaget överträffade det mina förväntningar och jag har ingenting att anmärka, varför jag bara kan ge toppbetyg. Läs mer
  • 2020-02-07

Gunilla K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt fritidshus i Lilla Edet, mycket bra o hjälpsam mäklare.
    Rekommenderar varmt Jennie Karlsson som mäklare både för köpare o säljare Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Gunilla K
    Tack snälla Gunilla för din fina Reco. Hoppas att våra vägar korsas framöver igen.
  • 2020-02-07

Malin B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi köpte ett litet hus och Jenny var alltid tillgänglig och löste allt snabbt och som kom ,det såldes av god man och Jenny ordnade och hjälpte till med allt hon kunde! Positiv och seriös! Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Malin B
    Stort tack för er Reco och orden, och stort lycka till med huset! Ska bli oerhört kul att följa upp.
  • 2020-02-07

Leif G skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    - Sålt villa
    - Trevligt och professionellt bemötande av all personal
    - Något högre frekvens av återkoppling är önskvärd för att trygga upp, men det ligger på detaljnivån. Överlag är jag mycket nöjd med hela affären och hur den hanterades. Läs mer
  • 2020-02-07

Anna F skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra hjälp och stöd vid köp av parhus, första köpet för oss så vi hade många frågor och funderingar i vilka vi fick mycket stöd av Per. Han motsvarade alla våra förväntningar och lite till. En mycket bra och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-02-07

Henrik H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt sörheden 125
    Trevlig
    öppensinnad
    serviceinriktad
    God kontakt
    Bra genomgång både i huset och vid skrivning av kontrakt
    Fungerade mycket bra under hela processen Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Henrik H
    Tack Henrik för din Reco! Härligt att höra att du tycker att allt fungerat bra.
  • 2020-02-05

Kent Ove A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt radhus, väl bemött, vi fick det pris vi ville, så allt ok. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Kent Ove A
    Tack för er rekommendation. Varit ett nöje att ha er som säljare =)
  • 2020-02-05

Anneli S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket kompetent mäklare. Vi är jättenöjda och kommer absolut välja henne i framtiden om det behövs! Läs mer
  • 2020-02-05

Flurije C skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt ett radhus blev bra bemött av Jenny hon fanns för oss tillgänglig när vi behövde henne även att hon lyssna och svara på alla frågor vi hade väldigt hjälpsamt Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Flurije C
    Tack för dina snälla ord! Det är bara att fråga på, finns här om det är något mer som dyker upp under processens gång.
  • 2020-01-15

Patrik K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt hus
    fick ett bra stöd igenom processen Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Patrik K
    Tack för er rekommendation! Nu är det snart dags för stora flytten, så vi ses snart igen.
  • 2019-12-05

Anneli Ö skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt lägenhet!
    Hur trevligt som helst!
    En bra första kontakt,och smidigt förlopp
    Lätt att få kontakt med.
    Skönt att luta sig emot. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Anneli Ö
    Tack! Skönt att höra att ni känt er trygga i er bostadsaffär. Ni vet vart jag finns om det är något.
  • 2019-12-04

Allt gick bra. Mäklare n tog dig tid och var väldigt serviceminded.
    Vi köpte ett hus. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Malin B
    Tack för er rekommendation! Kommer gärna förbi framöver för att se förvandlingen.
  • 2019-12-03

Ann-sofie A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag köpte hus i Lilla Edet och det var ett proffsigt bemötande från början. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Ann-sofie A
    Tack Ann-Sofie, snart är det dags för den stora dagen. Vi ses snart!
  • 2019-12-02

Ida K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket engagerad mäklare som överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Ida K
    Tack för er rekommendation, härligt att höra att jag överträffade era förväntningar.
  • Jan-Eric H

2019-11-06

Jan-Eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en bostad och köpt en med samma mäklare.
    Alltid lika trevlig och gör ett utmärkt jobb.
    Finns även en co mäklare som alltid finns tillhands som hjälper till när det behövs.
    Sammanfattningsvis så är det ett bra och trevligt kontor i lilla edet och vi kan med nöje rekommendera dom. Läs mer
  • 2019-11-04

Magdalena E skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Seriös och proffsig men ändå personlig. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Magdalena E
    Tack för er rekommendation. Hoppas att ni kommit tillrätta i ert nya hem och trivs bra här.
  • 2019-11-01

Mikael S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Ett trevligt och kunnigt bemötande.. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Mikael S
    Tack Mikael. Hoppas att du ser fram emot en första vår och sommar här med ditt nya fantastiska läge.
  • 2019-10-23

Andreas O skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Lilla Edet för husförsäljning.
    Hade Jennie Karlsson som mäklare och är mycket nöjd med hur hon hanterade min försäljning.
    Bra bemötande och bra tydlig återkoppling. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Andreas O
    Tack Andreas för din fina rekommendation. Den gäller åt båda håll =) Lycka till med ditt nya projekt.
  • 2019-10-22

Aleksandar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag köpte hus och vi är jätte nöjda med mäklaren vi tipsa alla att ha kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Lisbeth J

2019-09-22

Lisbeth J skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt ett enplanshus.
    Bra bemötande
    Att bli bra bemött av mäklaren och få den hjälp som jag behöver.
    Allting fungerade posetivt. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Lisbeth J
    Tack för er rekommendation, hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och nya kommun.
  • Linus L

2019-09-06

Linus L skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt villa på 139 kvm. Mäklaren var trevlig och väldigt lätt att prata med. Bra påläst och gav bra och lättförstådda svar. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Linus L
    Tack för rekommendationen och hoppas att ni trivs bra här i Lilla Edet =)
  • 2019-09-03

Oliver N skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Kanon insatts med försäljningen av vår villa.
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande och en jätte bra utförd affär trotts knappt med tid.
    Kan inget annat än att ge Jennie och Svenskfast i Lilla Edet det bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Oliver N
    Stort tack för era varma ord om mitt jobb med er försäljning! Ett nöje att arbeta med er och kul att ni är nöjda! Vi ses snart igen.
  • 2019-08-31

Janina G skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Rekommenderar varmt Jennie Karlsson som fastighetsmäklare, Jennie är en entusiasm person som gör ett grymt arbete, väldigt erfaren och en duktig förmedlare som har hjälpt till och som uppfyllt mina förväntningar när jag anlitade henne på ett uppdrag avseende försäljning av en tomt.
    Jag har fått en bra bemötande av Jennie, hon har visat hela vägen en varm sida som gjort att vi har fått en bra dialog och samarbete, har fått alltid rådgivning och upoföljnjng i ärende och detta har medfört bästa resultat för mig. Tusen tack Jennie!
    Lycka till på alla framtida uppdrag!
    Önskar en super nöjd kund 😊🤗 Läs mer
    2020-02-05 Jennie K svarar Janina G
    Tack för värmande ord Janina! En bra dialog är en förutsättning för en lyckad affär, skönt att höra att du är nöjd med min insats.
  • 2019-08-30

Jonny A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    vi sökte ett fritidshus att kunna rusta upp och ha att arbeta med. vi fick reda på det vi ville veta. jennie skötte det bra och säljaren var trevlig. båda var tillmötesgående och allt har gått bra till. en lyckad affär.
    jonny och kim. Läs mer
    2020-02-05 Jennie K svarar Jonny A
    Tack för er rekommendation. Det ska bli så spännande att se vad ni gjort med ert nya smultronställe!
  • Mathias G

2019-07-08

Mathias G skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt en 1:a som ligger en bra bit bort från mitt nuvarande boende. Blev trevligt bemött och fick koncisa svar på mina frågor om lägenheten av Svensk Fastighetsförmedling. I och med mitt avstånd från mitt nya boende kompromissade också mäklaren i mitt förmån, vilket uppskattades mycket och sparade mig ett par långa resor. Bra service! Läs mer
    2020-02-05 Jennie K svarar Mathias G
    Tack Mathias! Hoppas att du trivs bra här i Lilla Edet och att du inte saknar "hemstaden" allt för mycket.
  • 2019-07-07

Köpt litet hus, fått god hjälp med xtra visning Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Gunilla K
    Tack för din rekommendation Gunilla. Hoppas du trivs bra med ditt smultronställe.
  • 2019-06-25

Silvia G skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mäklaren är hellt grymt rekommenderar . Läs mer
    2020-02-05 Jennie K svarar Silvia G
    Tack för fin rekommendation, hoppas att ni kommit tillrätta i nya/gamla staden.
  • 2019-06-14

Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en villa på landet
    Blev mycket proffsigt och personligt bemött

Fick klara besked och kände oss trygga genom hela affären.

Mäklaren tog hand om både säljare och köpare på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-06-04

Elias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte villa.
    Nöjd med bemötandet och hela köpeprocessen.
    Trevlig, seriös, förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-05-19

Bo Gunnar D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Käppslängaregatan 5 Lilla Edet Köp.
    Från första visningen har Jennie Karlsson ställt upp och hjälpt oss med det mesta. Hon ställde med glatt humör upp för en extravisning vilket vi tackar för. Vi vill även tacka Per för hans medverkan.

MVH. 19/5 2019

Eva och Bo Dahlgren Läs mer
    2020-02-05 Jennie K svarar Bo Gunnar D
    Tack Eva och Bo för era snälla ord! Hoppas att ni trivs bra i nya bostaden och närheten till centrum.
  • Helena A

2019-05-03

Helena A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag fick hjälp av Jennie Karlsson att sälja mitt hus via svensk fastighetsförmedling. Hon har varit så glad och hjälpsam och gjorde ett kanonjobb. Är så nöjd med allt hon gjort för mig vid försäljningen å alla goda råd på vägen. Läs mer
    2019-09-25 Jennie K svarar Helena A
    Tack snälla Helena för dina fina ord! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hem, annars vet ni vart ni ska vända er :-)
  • 2019-04-20

Taina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Väldigt trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja mammas hus. Vi är mer än nöjda och rekommenderar varmt denna mäklare. Läs mer
  • 2019-04-18

Marika Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    allting var bara positivt

väldigt bra bemött utav mäklaren

huset vi köpt verkar passa oss som handsken Läs mer
  • 2018-07-26

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    bra tar lite för lång tid att få huset Läs mer
  • 2018-06-26

Hans Kristian L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi har köpt ett större hus på landsbygden. Vi blev vänligt bemött av mäklaren. Frågor besvarades sakligt i den mån det gick. Önskningar från vår sida angående mötesplats godtogs, samt tid för densamma. Vi är mycket nöjda med allt, kände trygghet i köpsituationen att allt går korrekt till och skulle absolut rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • Milla F

2018-06-21

Milla F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    När vi köpte vårt sommarhus fick vi ovärderligt med stöd och hjälp från vår mäklare. Han var vänlig, omtänksam och informativ.
    Köpet kändes väldigt tryggt och blev precis den glada upplevelse vi ville att det skulle vara! Läs mer
  • 2018-06-03

Jerry A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet