Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lilla Edet!

Här hos oss i Lilla Edet kan du hitta boenden som ligger lugnt och avskilt men ändå med närhet till både Göteborg och Trollhättan. Har du en förkärlek för landet och naturen är detta stället för dig.

Vi på Svensk fastighetsförmedling kan landsbygden här omkring och vet var du kan hitta både villor, lägenheter och de bästa områdena att bosätta sig på. Vi lyssnar på dina önskemål och skräddarsyr mäklarprocessen efter just dina boendedrömmar. Med vår erfarenhet kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären utan problem.

Läs vad 115 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-05-04
    Vi är väldigt nöjda med valet av Jennie som vår mäklare. Hon är proffsig, peppig, omtänksam och bra på feedback.
    Försäljningen av vårt radhus blev en lyckad affär tack vare Jennie. Vi rekommenderar henne verkligen.
    2021-05-04
    Sålde en bostadsrätt med Jennie's hjälp. Proffsigt bemötande och en mycket duktig mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-04-28
    Jag har köpt fritidshus. Jennie är precis så som man hoppas på att en mäklare ska vara. Trevlig, tillmötesgående, tydlig, tar sig tid, mm. Vi är mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-04-28
    Vi köpte en bostadsrätt av Jennie och tycker att hon skötte affären väldigt snyggt och återkopplade snabbt när man behövde
    2021-04-28
    Köpt fritidshus. Trevlig och hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-04-28
    Vi har sålt ett hus. Det fungerade väldigt bra med kontakten med mäklaren. Bemötandet och all pappersexercis fungerade
    2021-04-15
    Otroligt engagerad mäklare som gör allt för att hjälpa till vid husköp eller försäljning!
    2021-04-11
    Vi har sålt Flintvägen 8.
    Min första kontakt var vid fotograferingen av huset ihop med Hemnet.
    Tycker hon var påläst av standard på huset och enkelt att andvända möblemanget som finns kvar i huset.
    När kunderna kom för visning fick vi information på bra sätt.
    Samma gäller vid budgivningen.
    Alltid glad och trevlig det är uppskattat..
    När köpet var klart och köpare utsedd hade vi möte på deras kontor lätt med bra stämning, alla papper klara bara att skriva under. En nöjd kund.
    2021-04-11
    Mkt bra mäklare enkel lättförstådd och lättsam trevlig 👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-04-09
    Köpt ett hus, för första gången och har varit på väldigt många husvisningar och alltid tyckt att det är bra men denna gången känns det som om vi bara skulle betala och köpa allt utan frågor och funderingar. Att öka priset efter avgjord budgivning samt inte vara tillgänglig för frågor känns inte att man är betydelse full. Men är glad för mitt blivande hus....
    2021-03-22
    Köp av hus.
    Mkt trevlig och hjälpsam.
    Svarar snabbt på frågor man ställer (nästan dygnet runt).
    Helt enkelt en supertrevlig tjej.
    Tack snälla för de värmande orden! Nu håller vi tummarna för att det blir många år med en fantastisk utsikt =) Jennie Karlsson
    2021-03-21
    Köpt villa i Lilla Edet. Smidigt snabba svar mm. Kändes som hon har koll på allt tryggt.
    Tack för er rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas fint här i Edet, vi har många fina och motorcykelvänliga vägar att upptäcka! Vi ses snart igen! Jennie Karlsson
    2021-03-07
    Bra att prata med och effektivt tar hand om allt..
    Tack för din rekommendation, det är en lång väntan men nu är vi snart i hamn :-) Vi ses till veckan! Jennie Karlsson
    2021-03-07
    Jennie är helt enkelt toppen, skulle gärna anlita henne igen!👍😊
    Tack snälla för dina värmande ord. Jag hoppas att jag kan få chansen att hjälpa er igen framöver och att er mamma kanske får sitt Attefalls hus någon gång ;-) Jennie Karlsson
    2021-02-25
    Jennie hjälpte mig att köpa min bostadsrätt. Hon är en väldigt trevlig och hjälpsam person. Allt gick smidigt och utan några problem. Bemötande i toppklass. Varmt rekommenderar!
    Vad kul att höra att du är nöjd, jag hoppas att du blir lika nöjd i nya hemmet sen och att du kommer att trivas bra här. Jennie Karlsson
    • Sandhem
    2020-12-23
    Vi är otroligt nöjda med Jennie, hon sålde vårat radhus. Det blev precis som vi ville, snabbt och effektivt:)
    Hon var väldigt hjälpsam med allt vad det innebär.

Mycket proffesionellt!!!
    Tack snälla för era fina ord! Jag hoppas att ni kommer att trivas fantastiskt i ert nya drömhus! Vi hörs av snart igen! Jennie Karlsson
    • Sandhem
    2020-12-21
    Köpt Storegårdsv 11 Trollhättan. Betyget blir en 4a på gränsen till 5. Hon har skött det väldigt proffesionellt och varit en väldigt bra lyssnare. Pga vår bank så blev det aningen forcerat för att få igenom affären innan helg (vilket var målet för samtliga parter). Dock en petitess i sammanhanget.
    Vi är jättenöjda.
    Tack för de värmande orden och er fina rekommendation. En jobbig väntan nu men tiden går snabbt och snart sitter ni i er nya fina villa =) Jennie Karlsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Hjärtum
    2020-11-14
    Sålt våran stuga. Vi har blivit väl bemötta av våran mäklare Jennie Karlsson. Alltid trevlig och hjälpsam. Har aldrig sålt ngt tidigare via mäklare, hade inga förväntningar mer än en bra, kunnig och hjälpsam mäklare vilket vi upplever att Jennie uppfyller. Har/är en spännande resa, mycket som man inte förstår men som man får svar på.
    Stort tack för er rekommendation och förtroendet jag fått att förmedla er fina stuga! Ni vet vart jag finns om det dyker upp fler funderingar =) Jennie Karlsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Hjärtum
    2020-11-14
    Vi har köpte ett fritidshus.

Jennie har bemött oss på ett väldigt fint och kunnigt sätt. Genomgången var både pedagogisk och tydlig.
    Våra frågor tog hon på allvar och vi fick svar som vi förstod.
    Stort Tack Rolf för er rekommendation! Jag hoppas att ni kommer till ro och får skrivit massor vid ert nya smultronställe! Jennie Karlsson
    • Prässebo
    2020-11-08
    Köpte ett fritidshus. Mycket nöjd med bemötande och tillgänglighet!
    Stort tack för er fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt vid ert nya smultronställe. Jennie Karlsson
    • Göta
    2020-10-20
    Otroligt kunnig, omtänksam och professionell - som inte ger upp när det är trögt. Positiv med mycket värme och ett oändligt tålamod!
    Tack snälla för de värmande orden och ett gott samarbete! Vi hörs av snart igen =) Jennie Karlsson
    • Centralt
    2020-10-19
    Mycket hjälpsam och dedikerad mäklare.
    Rekommenderas!
    Tack Patrick för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni kommit tillrätta i nya hemmet =) Jennie Karlsson
    • Ljungskile
    2020-10-11
    Sålde mitt föräldrahem/hus. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Trevlig, proffsig, väl insatt, påläst, engagerad, alltid tillgänglig 24/7. Huset sålt på tio dagar.
    Kjell-Åke Kalin
    Vad glad jag blir för dessa värmande ord! Stort tack för denna fina rekommendation och för en smidig affär!! Ha det så bra så hörs vi snart igen! Jennie Karlsson
    • TROLLHÄTTAN
    2020-10-03
    Köpte huset på ett förhandsbud där vi skrev kontrakt dagen därpå fastän säljarna var bortresta, Per löste detta väldigt snyggt.
    2020-10-02
    Sålde ett fritidshus via boutredningsman. Hade ingen personlig kontakt med henne, men allt jag varit informerad om har varit bra!
    Marie Dahlman
    Tack Marie för att du tagit dej tid att rekommendera mig trots att vi inte hade så mycket personlig kontakt. Roligt att höra att ni är nöjda :-) Jennie Karlsson
    2020-10-02
    Jenny gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde våran fastighet.
    Skicklig och hjälpsam.
    Rekommenderas!
    Tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att få arbeta tillsammans med er. Jennie Karlsson
    2020-10-02
    Vi köpte vårt nya hus med hjälp av Per och vi är jättenöjda. Fick vi bra hjälp o h bemötande.
    2020-09-30
    Hitintills har Jennie på SF skött allting fantastiskt tycker jag. Nu återstår bara den sista biten med skatteavdrag etc till deklarationen. Nu ska hon upp till bevis🤣🤣🤣....
    Mvh jonny på fd Solgatan 30 lilla edet...
    Ärligt talat så har detta varit den värsta tiden i mitt liv och det känns väldigt bra att vi inte haft några problem alls med Jennie eller SF...
    Stort tack Jonny för dina värmande ord och vad skönt att du känner att det flutit på bra trots en tuff tid. Klart jag ska se till att även deklarationsbiten blir fantastisk ;-) Vi hörs av snart igen! Jennie Karlsson
    2020-09-22
    Jag sålde min mammas vackra gamla trähus på landet strax efter det att hon gått bort. Jennie vann snabbt mitt förtroende genom att lyssna på vad som var viktigt för mig att få fram i annonsen och att jag hoppades hitta en köpare som skulle bevara husets själ genom att renovera varsamt och kunnigt. Jennie var både lyhörd och inkännande samtidigt som hon gav ett mycket professionellt, kunnigt och effektivt intryck. Det spelade ingen roll om det var kväll eller helg. Hennes svar på sms och mejl kom direkt. Affären gick snabbt och enkelt. Huset såldes för mer än jag hade vågat hoppas. Arvodet stod sig väl i konkurrensen med andra mäklare jag hade kontaktat. Jennie är en fantastiskt trygg, duktig och fin mäklare som jag rekommenderar varmt!
    Stort tack för din fina rekommendation och tack till er för ett gott samarbete. Dina snälla ord är precis så som jag önskas uppfattas, så känns extra bra att du fick den uppfattningen av mig. Vi ses snart igen =) Jennie Karlsson
    2020-09-07
    Jag hade köpt en mindre villa med stor renoverings behov. Bemötandet var väldigt trevligt och hon beskrev objekten tydligt. Hon var även hjälpsam att leta fram extra information jag var intresserad om. Hon var tillgänglig under hela processen och sett till att nöja sina kunder på bästa möjligt sätt. Jag rekommenderar henne samt fastighetsförmedlingen till alla som vill köpa fastighet i framtiden.
    Stort tack för era värmande ord. Det ska bli spännande att följa er i processen med ert renoveringsprojekt. Jennie Karlsson
    2020-09-07
    Sålt huset.
    Mycket trevlig och angagerad i sitt arbete.
    Hon levde verkligen upp till alla förväntningar vi hade,rätt pris och snabbt gick försäljningen tack.
    Tack för er fina rekommendation, vad roligt att höra att ni är nöjda med affären. Vi ses snart igen. Jennie Karlsson
    2020-08-04
    Sålt Ängsvägen 9, Nygård.
    Trevligt bemötande och bra kontakt!
    Tack för din rekommendation Nathalie! Jag hoppas att ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hem! Jennie Karlsson
    • Centralt
    2020-07-27
    Bra bemötande, bra återkoppling. Mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt.
    Tack Gerry för värmande ord! Ett nöje att jobba tillsammans med er, vi ses kanske framöver igen =) Jennie Karlsson
  • Patrik A
    • Ålstad
    2020-07-10
    Kunnig, glad och trevlig tjej fylld av positiv energi. Varmt rekommenderas till alla i sälj eller köptankar!
    Tack Patrik för din rekommendation och värmande ord. Ska bli spännande att se vad du tar dig an härnäst. Önskar dig en trevlig sommar så hörs vi av snart igen. =) Jennie Karlsson
    2020-07-10
    Duktig,påläst och arbetsam nästan dygnet runt
    Tack för er rekommendation. Jag har ju fått bra information från dig med =) Hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya hem. Vi ses snart igen! Önskar er en trevlig sommar tills dess. Jennie Karlsson
    2020-06-21
    Ett hus utan för Lilla Edet i Hasteröd.
    Hade svar på våra frågor och återkom snabbt med svar.
    Över det hela en positivt intryck.
    Tack för din rekommendation Björn, hoppas att ni kommer trivas bra här i Lilla Edet i ert nya hem! Och ett stort lycka till med försäljningen av ert nuvarande. Vi hörs och ses snart igen. =) Jennie Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Trollhättan
    2020-06-11
    Tydlig och noggrann mäklare som hjälpte oss med försäljning av lägenhet samt köp av nyproduktion.
    2020-05-18
    Mycket kunnig och ett fint bemötande. Stor tillgänglighet och svarar genast på Mail eller sms.
    Tack snälla för din rekommendation, det betyder mycket att ni tar er tid att rekommendera mig vidare =) Önskar er en härlig sommar. Jennie Karlsson
    2020-05-15
    Pålitlig person bra att ha och göra med
    Tack så mycket, alltid roligt att få feedback, era ord värmer. Jennie Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2020-05-02
    Har genom Per Kristoffersson sålt min villa i Lilla Edet.
    En mycket förtroendeingivande och trevlig mäklare som har ett bra engagemang genom hela säljprocessen som har gått mycket snabbt.
    Kan varmt rekommendera honom. Han har ställt upp i alla situationer.
    • Mellerud
    2020-04-13
    Engagerad och drivande. Snabba svar.
    Tack Malin för din rekommendation, jag uppskattar att du tog dig tid att skriva och rekommendera mig. Vi ses snart igen! Jennie Karlsson
    2020-04-09
    Jennie har varit en fantastisk trygghet under hela vår försäljningsprocess. Hon är proffsig och förtroendeingivande. Vi kommer att rekommendera Jennie vidare.
    Tack snälla för era värmande ord och för förtroendet jag fått att hjälpa er i er bostadsaffär med ert fina hus. Kommer gärna till ert nya och tittar framöver vad det var som gjorde att ni lämnade ett redan fantastiskt hem ;-) Jennie Karlsson
    • Skogshöjden
    2020-03-26
    Hej sålde en villa.Jennie hade ett proffsigt bemötande från första stund. Vi ville få sålt fastigheten och det fick vi. Vi hade inte klarat det utan Jennie.
    Tack Johan för att du tagit dej tid att skriva några rader om mig och mitt arbete, och tack för ett smidigt samarbete. Nu är det bara flytten kvar. =) Jennie Karlsson
    • Skogshöjden
    2020-03-26
    Vi köpte ett hus i Trollhättan, och på visningen blev vi väldigt väl bemött av Jennie. Hon visade upp en stor tillgänglighet och väl förberedd för eventuella frågor, och de hon inte hade omedelbara svar på såg hon till att ta reda på. Vi förväntar oss alltid en professionell mäklare med goda kunskaper om fastigheten, vilket var preciss vad vi fick. Vi rekommenderar Jennie som mäklare alla dagar i veckan!
    Tack för er fina rekommendation, roligt att höra att ni är nöjda! Jag är övertygad att ni kommer trivas i ert nya hem. Vi hörs och ses snart igen. Jennie Karlsson
    2020-03-26
    Bra mäklare som hjälp oss så mycket för att köpa dröm villa
    Tack för er reco. Jag hoppas ni kommer trivas toppen i ert nya drömhem. Tveka inte att höra av er om ni har några funderingar. Jennie Karlsson
    2020-03-25
    Sålt hus i lillaedet. Jennie har varit ett stort stöd, engagerad, positiv, glad o trevlig. Hon har verkligen ställt upp i alla situationer alltid kunnat nås o varit kunnig. Vi är mycket nöjda!
    2020-03-13
    Sålt en villa
    En mycket trevlig mäklare med hög kompetens. Svarar alltid och om inte så hör hon av sig så fort hon har möjlighet.
    På grund av en svår situation mellan mig och mitt x så har Jennie skött detta galant.
    Rekommenderar henne starkt.
    2020-03-11
    Proffsig och trevlig! Vår bostadsaffär sköttes snabbt och smidigt.
    Tack Barbara, hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hem. Jennie Karlsson
    2020-02-28
    Har via Jennie Karlsson köpt mitt första hus. Hon har varit fantastisk i bemötande och vi är jättenöjda och glada, mycket professionell mäklare! Inga konstigheter. Rekommenderar starkt. Tusen tack för allt.❤❤
    Tack själv, jag ser fram emot att komma hem till er framöver och se förvandlingen av ert nya hem. Tack för din rekommendation. Jennie Karlsson
    2020-02-28
    Jennie sålt vår bostad. Hon har sköt processen på ett bra sätt. Jag hade inga större förväntningar men allt har fungerat bra.

Jag är nöjd !

Thomas
    Tack Thomas, vad skönt att höra att du är nöjd med mitt jobb, och tack för att du tog dej tid att skriva en rekommendation, det uppskattas =) Jennie Karlsson