Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Storgatan 19, 463 30 Lilla edet — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lilla Edet!

Här hos oss i Lilla Edet kan du hitta boenden som ligger lugnt och avskilt men ändå med närhet till både Göteborg och Trollhättan. Har du en förkärlek för landet och naturen är detta stället för dig.

Vi på Svensk fastighetsförmedling kan landsbygden här omkring och vet var du kan hitta både villor, lägenheter och de bästa områdena att bosätta sig på. Vi lyssnar på dina önskemål och skräddarsyr mäklarprocessen efter just dina boendedrömmar. Med vår erfarenhet kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären utan problem.

Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

• Patrik A

2020-07-10

Patrik A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Kunnig, glad och trevlig tjej fylld av positiv energi. Varmt rekommenderas till alla i sälj eller köptankar! Läs mer
    2020-07-14 Jennie K svarar Patrik A
    Tack Patrik för din rekommendation och värmande ord. Ska bli spännande att se vad du tar dig an härnäst. Önskar dig en trevlig sommar så hörs vi av snart igen. =)
  • 2020-07-10

Lars V skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Duktig,påläst och arbetsam nästan dygnet runt Läs mer
    2020-07-14 Jennie K svarar Lars V
    Tack för er rekommendation. Jag har ju fått bra information från dig med =) Hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya hem. Vi ses snart igen! Önskar er en trevlig sommar tills dess.
  • 2020-06-21

Björn S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Ett hus utan för Lilla Edet i Hasteröd.
    Hade svar på våra frågor och återkom snabbt med svar.
    Över det hela en positivt intryck. Läs mer
    2020-06-22 Jennie K svarar Björn S
    Tack för din rekommendation Björn, hoppas att ni kommer trivas bra här i Lilla Edet i ert nya hem! Och ett stort lycka till med försäljningen av ert nuvarande. Vi hörs och ses snart igen. =)
  • 2020-06-11

Jimmy S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Tydlig och noggrann mäklare som hjälpte oss med försäljning av lägenhet samt köp av nyproduktion. Läs mer
  • 2020-05-18

Lena Margareta A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket kunnig och ett fint bemötande. Stor tillgänglighet och svarar genast på Mail eller sms. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Lena Margareta A
    Tack snälla för din rekommendation, det betyder mycket att ni tar er tid att rekommendera mig vidare =) Önskar er en härlig sommar.
  • 2020-05-15

Maud Greta-lisa B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Pålitlig person bra att ha och göra med Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Maud Greta-lisa B
    Tack så mycket, alltid roligt att få feedback, era ord värmer.
  • 2020-05-02

Eva Birgitta G skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Har genom Per Kristoffersson sålt min villa i Lilla Edet.
    En mycket förtroendeingivande och trevlig mäklare som har ett bra engagemang genom hela säljprocessen som har gått mycket snabbt.
    Kan varmt rekommendera honom. Han har ställt upp i alla situationer. Läs mer
  • 2020-04-13

Malin E skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Engagerad och drivande. Snabba svar. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Malin E
    Tack Malin för din rekommendation, jag uppskattar att du tog dig tid att skriva och rekommendera mig. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-09

Jennie L skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jennie har varit en fantastisk trygghet under hela vår försäljningsprocess. Hon är proffsig och förtroendeingivande. Vi kommer att rekommendera Jennie vidare. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Jennie L
    Tack snälla för era värmande ord och för förtroendet jag fått att hjälpa er i er bostadsaffär med ert fina hus. Kommer gärna till ert nya och tittar framöver vad det var som gjorde att ni lämnade ett redan fantastiskt hem ;-)
  • 2020-03-26

Johan N skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Hej sålde en villa.Jennie hade ett proffsigt bemötande från första stund. Vi ville få sålt fastigheten och det fick vi. Vi hade inte klarat det utan Jennie. Läs mer
    2020-05-22 Jennie K svarar Johan N
    Tack Johan för att du tagit dej tid att skriva några rader om mig och mitt arbete, och tack för ett smidigt samarbete. Nu är det bara flytten kvar. =)
  • 2020-03-26

Martin D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi köpte ett hus i Trollhättan, och på visningen blev vi väldigt väl bemött av Jennie. Hon visade upp en stor tillgänglighet och väl förberedd för eventuella frågor, och de hon inte hade omedelbara svar på såg hon till att ta reda på. Vi förväntar oss alltid en professionell mäklare med goda kunskaper om fastigheten, vilket var preciss vad vi fick. Vi rekommenderar Jennie som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-05-22 Jennie K svarar Martin D
    Tack för er fina rekommendation, roligt att höra att ni är nöjda! Jag är övertygad att ni kommer trivas i ert nya hem. Vi hörs och ses snart igen.
  • 2020-03-26

Peiyuan H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra mäklare som hjälp oss så mycket för att köpa dröm villa Läs mer
    2020-05-22 Jennie K svarar Peiyuan H
    Tack för er reco. Jag hoppas ni kommer trivas toppen i ert nya drömhem. Tveka inte att höra av er om ni har några funderingar.
  • 2020-03-25

Lisbeth H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt hus i lillaedet. Jennie har varit ett stort stöd, engagerad, positiv, glad o trevlig. Hon har verkligen ställt upp i alla situationer alltid kunnat nås o varit kunnig. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-13

Carita M skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en villa
    En mycket trevlig mäklare med hög kompetens. Svarar alltid och om inte så hör hon av sig så fort hon har möjlighet.
    På grund av en svår situation mellan mig och mitt x så har Jennie skött detta galant.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-03-11

Barbara B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Proffsig och trevlig! Vår bostadsaffär sköttes snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-05-17 Jennie K svarar Barbara B
    Tack Barbara, hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hem.
  • 2020-02-28

Viktoria I skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Har via Jennie Karlsson köpt mitt första hus. Hon har varit fantastisk i bemötande och vi är jättenöjda och glada, mycket professionell mäklare! Inga konstigheter. Rekommenderar starkt. Tusen tack för allt.❤❤ Läs mer
    2020-05-17 Jennie K svarar Viktoria I
    Tack själv, jag ser fram emot att komma hem till er framöver och se förvandlingen av ert nya hem. Tack för din rekommendation.
  • 2020-02-28

Thomas H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jennie sålt vår bostad. Hon har sköt processen på ett bra sätt. Jag hade inga större förväntningar men allt har fungerat bra.

Jag är nöjd !

Thomas Läs mer
    2020-05-17 Jennie K svarar Thomas H
    Tack Thomas, vad skönt att höra att du är nöjd med mitt jobb, och tack för att du tog dej tid att skriva en rekommendation, det uppskattas =)
  • 2020-02-26

Magdalena H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en villa. Jennie är diskret vilket vi hade som önskemål i början av hela processen. En jobbig process att inleda med att sälja hus men Jennie har varit mycket lyhörd för våra tankar o funderingar o önskemål, hon är korrekt, duktig, rar, har blick för detaljer o när hon märkte att vi, en bit in i processen, även till och med kunde skämta, gjorde hon det på ett lagom sätt. Hon har guidat oss, tycker jag, genom hela processen på ett professionellt sätt. Jag hade inte kunnat önska det hela på något annat sätt. Kan varmt rekommendera Jennie Karlsson ! Läs mer
    2020-05-17 Jennie K svarar Magdalena H
    Tack Magdalena för dina fina ord och att du tog dej tid att skriva dem. Det uppskattas mycket. Önskar dej en fin sommar.
  • 2020-02-21

Elias S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte villa.
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Snabba svar vid frågor.
    Som förstagångsköpare är det svårt att veta vad man kan förvänta sig, vet däremot att jag är väldigt nöjd med hela köpeprocessen och med det nya boendet. Läs mer
  • 2020-02-16

Sara S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi fick hjälp med att sälja en fastighet. Jennie gav oss ett proffsigt, tryggt och mycket trevligt bemötande i en svårt tid. Läs mer
    2020-05-16 Jennie K svarar Sara S
    Tack snälla för dina ord, det värmer att ni tar er tid att rekommendera mig vidare.
  • 2020-02-13

Deme M skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Trevlig och tydlig med allt 👍 Läs mer
    2020-05-16 Jennie K svarar Deme M
    Tack Deme för din rekommendation. Jag hoppas att renoveringen går framåt och att ert drömhus snart står klart.
  • 2020-02-10

Peter D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Alt gått enligt planen. Hon varit jätte bra. Läs mer
    2020-05-16 Jennie K svarar Peter D
    Skönt när allt flyter på som det ska. Hoppas att det går framåt i dina projekt.
  • 2020-02-09

Mikaela A skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt villa. Mycket bra bemötande, berättade hur allt går till och vad vi kunde förvänta oss av dem. Vi hoppades på en snabb och smidig försäljning och det blev det. Professionellt bemötande och ett bra engagemang. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-02-09

Gerald S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jennie är en väldigt trevlig mäklare.
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
    2020-05-16 Jennie K svarar Gerald S
    Tack Gerald, detsamma till dej! Alltid lika lätt att prata med.
  • 2020-02-09

Malin S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt bostad bigården 16, Lilla Edet.

Jennie välkomna oss vid entrén med ett glatt humör. Eftersom visningen var på kvällen så var det mysigt ordnat och snyggt upplagt i lägenheten.

Detta var min första gång jag gick på visning och det var jättebra. Musik fanns i bakgrunden när man kom in, vilket var trevligt så det inte var tyst, man slappnade av bättre och kändes inte stelt. Bra med information, fick svar på allt frågor som jag hade.

Jennie var jätte trevlig och skulle inte ha något emot att få hennes hjälp igen i framtiden. Läs mer
    2020-05-11 Jennie K svarar Malin S
    Vad roligt att du uppskattade visningen Malin. Hoppas att den mysiga känslan stannat kvar nu när du fått flyttat in med =)
  • 2020-02-09

Linda S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi anlitade Jennie när vi skulle sälja vårt hus. Hon både levde upp till och överträffade våra förväntningar, på henne som mäklare. Det var alltid lätt att få kontakt med henne och hon återkopplade hur allt fortlöpte. De problem som uppstod på vägen löste hon på ett mycket professionellt sätt. Upplevde även att hon tog mycket väl hand om köparna.

Gör som vi, anlita Jennie om ni vill ha en trygg och proffsig försäljning! Läs mer
    2020-05-07 Jennie K svarar Linda S
    Tack snälla Linda för dina fina ord, det värmer! Jag hoppas att er renovering börjar bli klar och att ni trivs bra i ert nya hem!
  • 2020-02-09

Aleksandar B skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt villa och vi är jätte nöjda med mäklare Per han är en trevligt person allt väl Läs mer
  • 2020-02-08

Alfred M skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte en lägenhet. Bra bemött, första gången jag träffade en mäklare så hade inga riktiga förväntningar, men tyckte att mäklaren var kunnig och hjälpsam Läs mer
  • 2020-02-07

Marko T skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mäklaren gjorde ett väldigt positivt intryck och visade kunskap samt kompetens inom sitt område. Kanon bra! Läs mer
  • Marita B

2020-02-07

Marita B skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt en villa och sålt två genom Per. Väldigt trevlig och tillmötesgående, men svår att få kontakt med. Ringt otaliga gånger och talat in meddelande, men väldigt många gånger han inte återkopplat till mej. Läs mer
  • Jan-Eric H

2020-02-07

Jan-Eric H skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Per har både sålt vår gamla fastighet samt sålt vår nya till oss.
    Vi valde inte mäklaren utan det var vår hund som gjorde det, han litar inte på de flesta men med Per gick det bra. Vi fastnade från första stund för Per eftersom han verkligen lyssnade på hur vi ville ha vår försäljning och respekterade det. När vi skulle köpa ny bostad så blev det såklart Per som visste vad vi skulle ha direkt det blev till salu, efter många visningar i olika villor och med olika mäklare så slutade det med att köpa det huset som Per hade förutsatt att vi skulle ha. Han hade självklart stor hjälp av dåvarande assistent på kontoret som tog hand om oss när han inte fann tillgänglig. Vi vet vart vi skulle vända oss om det skulle behövas mäklahjälp någon mer gång. Läs mer
  • 2020-02-07

Johanna S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag köpte en bostadsrätt för knappt ett år sedan. Det var ett smidigt köp där Per var mycket hjälpsam under processen då det var mitt första köp av bostadsrätt. Per hade ett bra bemötande och kommunikation gällande köpet fungerade väldigt bra. Sammantaget överträffade det mina förväntningar och jag har ingenting att anmärka, varför jag bara kan ge toppbetyg. Läs mer
  • 2020-02-07

Gunilla K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt fritidshus i Lilla Edet, mycket bra o hjälpsam mäklare.
    Rekommenderar varmt Jennie Karlsson som mäklare både för köpare o säljare Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Gunilla K
    Tack snälla Gunilla för din fina Reco. Hoppas att våra vägar korsas framöver igen.
  • 2020-02-07

Malin B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi köpte ett litet hus och Jenny var alltid tillgänglig och löste allt snabbt och som kom ,det såldes av god man och Jenny ordnade och hjälpte till med allt hon kunde! Positiv och seriös! Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Malin B
    Stort tack för er Reco och orden, och stort lycka till med huset! Ska bli oerhört kul att följa upp.
  • 2020-02-07

Leif G skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    - Sålt villa
    - Trevligt och professionellt bemötande av all personal
    - Något högre frekvens av återkoppling är önskvärd för att trygga upp, men det ligger på detaljnivån. Överlag är jag mycket nöjd med hela affären och hur den hanterades. Läs mer
  • 2020-02-07

Anna F skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra hjälp och stöd vid köp av parhus, första köpet för oss så vi hade många frågor och funderingar i vilka vi fick mycket stöd av Per. Han motsvarade alla våra förväntningar och lite till. En mycket bra och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-02-07

Henrik H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt sörheden 125
    Trevlig
    öppensinnad
    serviceinriktad
    God kontakt
    Bra genomgång både i huset och vid skrivning av kontrakt
    Fungerade mycket bra under hela processen Läs mer
    2020-02-07 Jennie K svarar Henrik H
    Tack Henrik för din Reco! Härligt att höra att du tycker att allt fungerat bra.
  • 2020-02-05

Kent Ove A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt radhus, väl bemött, vi fick det pris vi ville, så allt ok. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Kent Ove A
    Tack för er rekommendation. Varit ett nöje att ha er som säljare =)
  • 2020-02-05

Anneli S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket kompetent mäklare. Vi är jättenöjda och kommer absolut välja henne i framtiden om det behövs! Läs mer
  • 2020-02-05

Flurije C skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt ett radhus blev bra bemött av Jenny hon fanns för oss tillgänglig när vi behövde henne även att hon lyssna och svara på alla frågor vi hade väldigt hjälpsamt Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Flurije C
    Tack för dina snälla ord! Det är bara att fråga på, finns här om det är något mer som dyker upp under processens gång.
  • 2020-01-15

Patrik K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt hus
    fick ett bra stöd igenom processen Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Patrik K
    Tack för er rekommendation! Nu är det snart dags för stora flytten, så vi ses snart igen.
  • 2019-12-05

Anneli Ö skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt lägenhet!
    Hur trevligt som helst!
    En bra första kontakt,och smidigt förlopp
    Lätt att få kontakt med.
    Skönt att luta sig emot. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Anneli Ö
    Tack! Skönt att höra att ni känt er trygga i er bostadsaffär. Ni vet vart jag finns om det är något.
  • 2019-12-04

Allt gick bra. Mäklare n tog dig tid och var väldigt serviceminded.
    Vi köpte ett hus. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Malin B
    Tack för er rekommendation! Kommer gärna förbi framöver för att se förvandlingen.
  • 2019-12-03

Ann-sofie A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag köpte hus i Lilla Edet och det var ett proffsigt bemötande från början. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Ann-sofie A
    Tack Ann-Sofie, snart är det dags för den stora dagen. Vi ses snart!
  • 2019-12-02

Ida K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket engagerad mäklare som överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Ida K
    Tack för er rekommendation, härligt att höra att jag överträffade era förväntningar.
  • Jan-Eric H

2019-11-06

Jan-Eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en bostad och köpt en med samma mäklare.
    Alltid lika trevlig och gör ett utmärkt jobb.
    Finns även en co mäklare som alltid finns tillhands som hjälper till när det behövs.
    Sammanfattningsvis så är det ett bra och trevligt kontor i lilla edet och vi kan med nöje rekommendera dom. Läs mer
  • 2019-11-04

Magdalena E skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Seriös och proffsig men ändå personlig. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Magdalena E
    Tack för er rekommendation. Hoppas att ni kommit tillrätta i ert nya hem och trivs bra här.
  • 2019-11-01

Mikael S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Ett trevligt och kunnigt bemötande.. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Mikael S
    Tack Mikael. Hoppas att du ser fram emot en första vår och sommar här med ditt nya fantastiska läge.
  • 2019-10-23

Andreas O skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Lilla Edet för husförsäljning.
    Hade Jennie Karlsson som mäklare och är mycket nöjd med hur hon hanterade min försäljning.
    Bra bemötande och bra tydlig återkoppling. Läs mer
    2020-02-06 Jennie K svarar Andreas O
    Tack Andreas för din fina rekommendation. Den gäller åt båda håll =) Lycka till med ditt nya projekt.
  • 2019-10-22

Aleksandar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag köpte hus och vi är jätte nöjda med mäklaren vi tipsa alla att ha kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Läs mer

Storgatan 19, 463 30 Lilla edet