Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lilla Edet Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Storgatan 19, 463 30 Lilla edet — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lilla Edet!

Här hos oss i Lilla Edet kan du hitta boenden som ligger lugnt och avskilt men ändå med närhet till både Göteborg och Trollhättan. Har du en förkärlek för landet och naturen är detta stället för dig.

Vi på Svensk fastighetsförmedling kan landsbygden här omkring och vet var du kan hitta både villor, lägenheter och de bästa områdena att bosätta sig på. Vi lyssnar på dina önskemål och skräddarsyr mäklarprocessen efter just dina boendedrömmar. Med vår erfarenhet kan vi hjälpa till med hela bostadsaffären utan problem.

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

• Mariette A
    Mariette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bemötandet från mäklare från första mötet till att hela affären är avklarad har varit mycket professionell.
    Lyssnat in önskemål o synpunkter från säljaren i samband med tidsplanen som vi tittade på vid första mötet.
    Känner mig otroligt nöjd o trygg under och efter avslutad affär.
    Från min sida kommer jag att varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
    Än en gång tack.
  • Carola K
    Carola K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra snabbt och lätt jobbat, återkommer gärna
  • Gerd-Werner T
    Gerd-Werner T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Fö rsäljning gick utan komplikation
    Tack
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag fick ett mycket gott bemötande och det gick lätt och snabbt att få kontakt via sms och telefon när jag hade frågor eller funderingar kring huset och försäljningen. Jag uppskattar Pers lugn när köparen ville häva köpet och att försäljningen ändå gick att genomföra. Som ovan säljare är det lätt att drabbas av panik när det krånglar.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra och proffsig mäklare. Svarar och återkopplar snabbt i telefonen.

Storgatan 19, 463 30 Lilla edet