Per Kristoffersson

Per Kristoffersson

Per Kristoffersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Per Kristoffersson har varit registrerad mäklare sedan 2016-02. Per Kristoffersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.7. Per Kristoffersson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Per Kristoffersson

Sedan starten hos Reco 2017
Karin O
Sålde sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Förklarade processen tydligt Hjälpsam God service

Emma Z
Köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Trollhättan

Vi är supernöjda med vår mäklare. Snabba svar, trevligt bemötande och har ett lugn som kan behövas i en något överväldigande situation. Vi upplever absolut att han levde upp till våra förväntningar!

Sabine S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Sandhem

Ett mycket glatt bemötande och förtroendegivande. Proffsigt och en upplevelse av trygghet. Tiopoängare

Anna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Sandhem

Flexibel Trevlig Inte för på Förstående Smidig

Emma S
Halvorstorp

Lätt att komma i kontakt med, trevlig, professionell och en bra helhetsupplevelse från start till mål.

Maria D
Lilla Edet

Köpt ett hus, för första gången och har varit på väldigt många husvisningar och alltid tyckt att det är bra men denna gången känns det som om vi bara skulle betala och köpa allt utan frågor och funderingar. Att öka priset efter avgjord budgivning samt inte vara tillgänglig för frågor känns inte att man är betydelse full. Men är glad för mitt blivande hus....

Pontus T
TROLLHÄTTAN

Köpte huset på ett förhandsbud där vi skrev kontrakt dagen därpå fastän säljarna var bortresta, Per löste detta väldigt snyggt.

Annie F
Västerlanda

Vi köpte vårt nya hus med hjälp av Per och vi är jättenöjda. Fick vi bra hjälp o h bemötande.

Jimmy S
Trollhättan

Tydlig och noggrann mäklare som hjälpte oss med försäljning av lägenhet samt köp av nyproduktion.

Eva Birgitta G
Lilla Edet

Har genom Per Kristoffersson sålt min villa i Lilla Edet. En mycket förtroendeingivande och trevlig mäklare som har ett bra engagemang genom hela säljprocessen som har gått mycket snabbt. Kan varmt rekommendera honom. Han har ställt upp i alla situationer.