Per Kristoffersson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 13 Läs vad Per Kristoffersson

• Mikaela A sålde sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-09

Nygård
    Sålt villa. Mycket bra bemötande, berättade hur allt går till och vad vi kunde förvänta oss av dem. Vi hoppades på en snabb och smidig försäljning och det blev det. Professionellt bemötande och ett bra engagemang. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Aleksandar B köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-09

Lilla Edet
    Jag har köpt villa och vi är jätte nöjda med mäklare Per han är en trevligt person allt väl Läs mer
  • Alfred M köpte sin lägenhet med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2020-02-08

Lilla Edet
    Köpte en lägenhet. Bra bemött, första gången jag träffade en mäklare så hade inga riktiga förväntningar, men tyckte att mäklaren var kunnig och hjälpsam Läs mer
  • Marko T köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Lilla Edet
    Mäklaren gjorde ett väldigt positivt intryck och visade kunskap samt kompetens inom sitt område. Kanon bra! Läs mer
  • Marita B
    Marita B sålde sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Trollhättan
    Jag har köpt en villa och sålt två genom Per. Väldigt trevlig och tillmötesgående, men svår att få kontakt med. Ringt otaliga gånger och talat in meddelande, men väldigt många gånger han inte återkopplat till mej. Läs mer
  • Jan-Eric H
    Jan-Eric H köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Centralt
    Per har både sålt vår gamla fastighet samt sålt vår nya till oss.
    Vi valde inte mäklaren utan det var vår hund som gjorde det, han litar inte på de flesta men med Per gick det bra. Vi fastnade från första stund för Per eftersom han verkligen lyssnade på hur vi ville ha vår försäljning och respekterade det. När vi skulle köpa ny bostad så blev det såklart Per som visste vad vi skulle ha direkt det blev till salu, efter många visningar i olika villor och med olika mäklare så slutade det med att köpa det huset som Per hade förutsatt att vi skulle ha. Han hade självklart stor hjälp av dåvarande assistent på kontoret som tog hand om oss när han inte fann tillgänglig. Vi vet vart vi skulle vända oss om det skulle behövas mäklahjälp någon mer gång. Läs mer
  • Johanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Hjortmossen
    Jag köpte en bostadsrätt för knappt ett år sedan. Det var ett smidigt köp där Per var mycket hjälpsam under processen då det var mitt första köp av bostadsrätt. Per hade ett bra bemötande och kommunikation gällande köpet fungerade väldigt bra. Sammantaget överträffade det mina förväntningar och jag har ingenting att anmärka, varför jag bara kan ge toppbetyg. Läs mer
  • Leif G sålde sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Sjuntorp
    - Sålt villa
    - Trevligt och professionellt bemötande av all personal
    - Något högre frekvens av återkoppling är önskvärd för att trygga upp, men det ligger på detaljnivån. Överlag är jag mycket nöjd med hela affären och hur den hanterades. Läs mer
  • Anna F köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Göta
    Bra hjälp och stöd vid köp av parhus, första köpet för oss så vi hade många frågor och funderingar i vilka vi fick mycket stöd av Per. Han motsvarade alla våra förväntningar och lite till. En mycket bra och proffsig mäklare! Läs mer
  • Johan L skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

2018-02-05

Vi är mycket nöjda med Svensk fastighetsförmedling och Per Kristoffersson. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson