Daniel Samuelsson-Friberg

Daniel Samuelsson-Friberg

Daniel Samuelsson-Friberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

Daniel Samuelsson-Friberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Daniel Samuelsson-Friberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Samuelsson-Friberg har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Daniel Samuelsson-Friberg

Edwin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Daniel hade ett proffesionellt bemötande under hela köpprocessen och hade alltid snabba och tydliga svar på frågor. Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack för trevligt bemötande Edwin och stort lycka till med ditt nya hem!

Stina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Daniel har ett fantastiskt bemötande där inga frågor känns dumma att ställa. En otroligt snabb och professionell försäljning där Daniel hade mitt fulla förtroende hela vägen. Jag rekommenderar starkt att välja Daniel som mäklare om man vill känna sig trygg och bli professionellt bemött i sin försäljning. 100/100 Cupcakes!

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Stina för förtroendet och för de fina orden. Jag önskar stort lycka till med din framtida bostad!

Anna Kayleigh B
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Flisby

Daniel är mycket trevlig, hjälpsam och generös med sin tid. Han ser alltid till att hans kunder är nöjda även efter köp/sälj och är tillgänglig nästan dygnet runt! Rekommenderar honom starkt.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

tusen tack anna och tveka inte på att höra av dig i framtiden vid några funderingar!

Karolina C
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö
Nässjö

Kunnig mäklare, lätt att få tag i vid eventuella frågor samt lyhörd för kundens önskemål. Mycket nöjda med försäljningen av vår bostad.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning!

Sofie J
Nässjö

Min erfarenhet är att han var väldigt kunnig, trevlig och jobbade effektivt. Det var lätt att kontakta honom och jag fick kontinuerlig uppdatering på händelseförloppen.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Kul att du uppskattade mitt nerlagda arbete! stort lycka till i din nya bostad!

Helena L
Skrev om Daniel Samuelsson-Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nässjö

Trevlig, kunnig mäklare som gjorde en snabb och smidig försäljning enl våra önskemål 👌😃 //Helena Larsson

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack Helena och grattis till en lyckad försäljning!

Louise A
Nässjö

Otroligt påläst och trevlig. Mycket professionell. Supernöjda.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket för förtroendet och kul att ni är så nöjda!

Henrik S
Nässjö

Bra, snabbt med på noterna. Vi hade en strulig försäljning men Daniel anpassade sig snabbt och enkelt

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Henrik! Stort lycka till med ert nya hem.

Sofie J
Nässjö

Daniel var proffsig, kunnig, trevlig, jobbade snabbt och effektivt, tillgänglig/lätt att få tag på, lätt att kommunicera med.

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tack så mycket Sofie och stort grattis till din nya bostad!

Martina C
Nässjö

Smidigt, snabbt och trevligt. Tack, Daniel!

Svar från Daniel Samuelsson-Friberg

Tusen tack Martina och stort grattis till er nya bostad!