Emma Tillback

Emma Tillback

Emma Tillback är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Emma Tillback har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Emma Tillback har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Tillback har haft 15 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

25 omdömen om Emma Tillback

Rasmus E
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Superbra bemötande samt väldigt informativ. Emma levde verkligen upp till våra förväntningar och har varit otroligt hjälpsam. Extra plus för genomgångarna av besiktningsprotokoll/bostaden vid visningarnas start samt ev. lösningar och tips.

Tusen tack Rasmus för fina ord, det betyder jättemycket! Emma

Annika A
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Mycket bra, tydlighet och bra kommunikation hela vägen. Lyhörd för våra önskemål och behov.

Tack Annika för fint omdöme, det betyder jättemycket! /Emma

Marcus A
Nybro

Målmedveten, kunnig och dedikerad. Alltid tillgänglig för frågor och höll oss uppdaterade om nuläget kring försäljningen.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för fint omdöme, det betyder mycket! /Emma

Chanelle C
Nybro

Väldigt bra! Bra med beskrivning av hus vid visning och väldigt engagerad i sitt jobb. Fanns alltid tillgänglig när man hade frågor.

Tusen tack för fint omdöme! Det betyder jättemycket. /Emma

Nils Anders E
Sålde sin bostad med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Vi blev bemødt af mægler Emma Tillback med rigtig god service og hjælpsomhed. Emma Tillbach levede helt op til alle forventninger og holdt os fint underrettet undervejs, rigtig godt, vi kunne ikke forlange en bedre mægler.

Svar från Emma Tillback

Tack bästa Mona och Anders för fina ord! Det betyder väldigt mycket!

Jonathan J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro Centralt

Bra och engagerad mäklare som även var snabb med återkopplingen om det uppstod några frågor under processen.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för fina ord, det betyder jättemycket för mig! /Emma

Johanna T
Köpte sin bostad med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Emma Tillback uppfattas som noggrann, kunnig och har ett naturligt tryggt och vänligt sätt. Jag fick en ingående visning av Lillaverke och snabba svar på det jag ville veta i efterhand.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för fina ord, det betyder jättemycket för mig!

Rosita N
Nybro

Proffsigt personligt bemötande från början till slut. Överträffade förväntningarna. Hon hade god kännedom om potentiella köpare och det kändes som hon gjorde det där extra för just oss. Vi fick vara med i alla steg med snabb feedback vilket betydde mycket. Hin kämpade verkligen för oss och för att affären skulle bli av. Hatten av!

Tack bästa Rosita för jättefint omdöme! Det betyder så oändligt mycket! Emma

Theodor A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Bra bemötande, trevlig, rak på sak

Svar från Emma Tillback

Tack snälla Theodor för fint omdöme, det betyder verkligen jättemycket! Emma

Michael S
Nybro

Vi kan starkt rekommendera Emma som mäklare. Vi märkte redan på första mötet att Emma var väldigt engagerande som person och valde henne som vår mäklare direkt. Och vi är mer än nöjda med hennes insats. Så vill man ha en mäklare som alltid ger 100% så är Emma rätt mäklare att anlita. Micke och Sara

Tack bästa Micke & Sara för ert fina omdöme. Det betyder så mycket! Emma