Camilla Andersson

Camilla Andersson

Camilla Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Camilla Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 330 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Andersson har haft 49 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på!

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 330 Läs vad Camilla Andersson

• sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-12-02 Verifierad kund
    Mycket professionell
    Inlyssnande
    Öveträffade våra högt ställda förväntningar
    Saklig och positiv.
    Ser möjligheter för både säljare och köpare
    Kan inte annat än varmt rekommendera Camilla +++++
  • köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-29 Verifierad kund
    Camilla var trevlig, vänlig hon snabb att svara på frågor och hjälpsam med frågor och andra saker som vi behövde hjälp med.

Camilla hade bra kontakt med oss, ägarna men även mot banken.

För oss var det riktigt skönt att få en mäklare som vi kunde lite på, dvs hon är kompetent och vet vad som behöver göras.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Mycket duktig lugn och kompetent
    2022-11-24 Verifierad kund
    Kunnig och ödmjuk. Fantastisk.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-22 Verifierad kund
    För mig som köper en bostad för första gången och inte förstår allt som behöver skrivas under och vad det betyder så uppskattade jag verkligen att vi gick igenom allt muntligt tillsammans med säljaren. Jag var otroligt nervös och ångestfylld till att göra den delen ensam utan sambon så det lugnande verkligen ner mig att få allt förklarat och att det togs i en lugn takt.
  • Inga-Lill K
    • Centrum
    2022-11-22 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.Lugn och saklig. Mycket tillmötesgående.
  • Johan K
    • Centrum
    2022-11-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffetiomellt bemötande,lugn och saklig och tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och kändes intresserad av oss och försäljningen redan från start. Väldigt noggrann och säljer ett helhetskoncept där man som säljare får känna sig både delaktig och viktig. Snabba återkopplingar och känns verkligen som man kan få kontakt när som helst. Positiv och glad och effektiv. Söker du det lilla extra är Camilla rätt val då fokus är på livet i och runt bostaden likväl som fastigheten i sig.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Vi har haft oturen och haft dåliga mäklare innan så vi har en del att gämföra med! Camilla är en riktigt bra mäklare. Hon lägger ned tid och massa energi i att sälja ens hem. Hon är både lyhörd och bestämd vilket är väldigt skönt. En riktig trygghet i såna stora affärer. Man känner sig viktig även om man inte sitter på ett dyrt hus. Kan starkt rekommendera Camilla!
    • Kungsängen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam, proffsig. Allt som behövs och de hade Camilla.