Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 298 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• 2020-07-16

Elin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi sålde en villa. Mäklarens bemötande var proffesionellt och förtroendeingivande. Det som gjorde att vi valde just denna mäklare var att han hade en offensiv säljstrategi. Han var ödmjuk men ändå modig och trodde på vårt hus. Att han har bra lokalkännedom var också en fördel samt att hade bra statistik. I vårt fall blev resultatet över förväntan och säljprocessen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-07-16

Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra än så länge inte färdig med affären än Läs mer
  • 2020-07-14

Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra service, tydligt och inga konstigheter!
    Mäklaren kändes påläst/ Hans Bjuhr Läs mer

Niklas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålde en bostadsrätt.
    Våran mäklare var väldigt professionell och hjälpsam, och alltid med ett glatt humör! Läs mer

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Snabbt ,smidigt ,bra presentation av huset på hemsidan & Hemnet ,bra positivt Läs mer

Gudrun J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt sommarhus
    Bra bemötande
    Inga förväntningar, men mäklaren klarade av att sälja husen.
    Skönt att allt blev klart. Läs mer
  • 2020-07-11

Greger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt. Kunnig, professionell mäklare. Bra hjälp med all. Läs mer
  • Johanna W

2020-07-08

Johanna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt radhus. Jag blev snabbt uppringd efter intresseanmälan och erbjuden en visning. Läs mer
  • 2020-07-03

Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet.
    Trevligt bemötande.
    Hade önskat mäklaren sagt ett pris från början som vi skulle bestämma. Svårt för en säljare att veta utgångspris idag och inte för kanske 1-2år sedan.
    Försäljningen blev super bra som vi tycker idag. Läs mer
  • 2020-06-29

Anna-karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    När vi beslutat oss om att sälja vår bostadsrätt så var valet av mäklare enkelt. Vi har gjort affärer med Emelie tidigare och vi är fantastiskt nöjda med henne både vid inköp och försäljning. Emelie är förtroendeingivande och professionell vilket innebär att vi kommer att använda oss av Emelie även fortsättningsvis om/när det dyker upp bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-06-28

Joel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett kedjehus och hela affären gick otroligt smidigt och utan problem.

Mäklaren var utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-26

Sara F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Alla mäklare jag mött på svensk fastighetsförmedling i Skellefteå har gett ett professionellt, seriöst och förtroendefullt intryck. När vi skulle sälja vårt hus konsulterade vi en rad olika mäklarfirmor men svensk fast var de som vi fastnade för och valde - något vi inte ångrat! Läs mer
  • 2020-06-26

Mohammad T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    -Jag har köpt en lägenhet
    -Jag tyckte jätte bra med mäklare
    -Jag köpte lägenhet på en timme snäpp visning och skrivit kontrakt samtidigt
    -jag blev riktigt nöjd Läs mer
  • 2020-06-25

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt ett hus. Väldigt bra bemötande av Fredrik. Fick snabb hjälp och ett snabbt avslut vilket passade oss bra. Bra support från övriga medarbetare vilket gjorde att allt flöt på bra hela vägen. Läs mer
  • 2020-06-24

Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet (två rum och kök) på Myntgatan i Skellefteå.

Jättebra bemötande från mäklare som visade stort intresse för att skapa en bra relation. Läs mer
  • Marie A

2020-06-22

Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi sålde vår villa men hjälp av Anna Andersson. Vi blev mycket nöjda med vår mäklaren kompetens och engagemang. Hon formulerade annonsen på ett mycket fint sätt och det märktes att hon brinner för sitt arbete. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Marie A
    Hej på er! Som jag sa till er tidigare, erat omdöme gör mig så otroligt glad! Var så kul att få hjälpa er genom hela försäljningsprocessen, verkligen från början till slut. Tack för de fina orden och varmt lycka till i erat nya drömhus! Vi ses i höst:) Vänliga hälsningar /Anna
  • 2020-06-22

Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en villa. Mycket nöjda med mäklaren. Noggrann, kunnig, opartisk Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Maria V
    Hej Maria och tack för att du tagit dig tid till att skriva! Väldigt roligt att höra att du upplevt processen så! Tackar ödmjukt för det fina omdömet! Vänliga sommarhälsningar! /Anna
  • 2020-06-21

Elvin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Försäljning av villa.
    Marcus är ett proffs bland mäklare. Vi följde hans råd och fick vårt hus sålt i ett mars.
    Han har hittills gett oss fullt stöd genom processen Läs mer
  • 2020-06-18

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra kundbemötande. Svarar snabbt på frågor. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Håkan L
    Hej Håkan! Vad kul att du upplevt det så! Tackar ödmjukast för ditt omdöme! Vi ses igen mot hösten:) Vänliga hälsningar /Anna
  • 2020-06-15

Joanna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köp av bostadsrätt.
    Lugnt, strukturerat, lösningsorienterat och proffsigt bemötande av mäklaren vid visning kontraktsskrivande samt vid telefonkontakt.
    Bra och snabb återkoppling från mäklaren vid frågor och funderingar både via mail och mobil.
    Lungt, lyhört och närvarande. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Joanna R
    Hej Joanna! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva! Jag tackar ödmjukast för ditt fina omdöme! Det värmer otroligt mycket att höra att du upplevt det så! Stort lycka till i framtiden! Vänliga sommarhälsningar /Anna
  • 2020-06-10

Josefina Vikström L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie sålde våran lägenhet. Hennes bemötande var så otroligt bra och vi känner att Emelie lyssnade och förstod oss väldigt bra. Då det här med att sälja var nytt för oss så hade vi inte riktigt några förväntningar. Men vi är så nöjda och kommer definitivt att rekommendera Emelie för andra om vi känner nån som ska sälja! Läs mer
    2020-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Josefina Vikström L
    Josefina Tobias & Rasmus - Jag är SÅ tacksam att jag kunde vara till hjälp och att jag fick möjligheten och förtroendet att följa er genom denna resa. Stort lycka till med ert nya, härliga boende!
    Varma hälsningar från mig /Emelie
  • 2020-06-08

Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej!
    Behövde en lägenhet lite snabbt
    Det fixade förmedlingen jättebra! Läs mer
    2020-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Jan M
    Hej Jan,
    vad kul att jag kunde vara till hjälp - stort lycka till med din fina lägenhet:)
    trevlig sommar!!
  • 2020-06-05

Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostadsrätt , 3 rok.
    Positiv mäklare som snabbt ordnade en extra visning.
    Bra med återkopplingar under hela affären. Läs mer
  • 2020-06-04

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har köpt en stuga och blev mycket väl omhändertagen av Fredrik Lindfors.
    Kunnig och mycket förtroendegivande. Läs mer

Marita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet.blev alltid glatt och positivt bemött. Min förväntning att mäklaren gör sitt allra bästa för att få lägenhetens såld till högsta pris infriades.
    En positiv och bra relation under försäljningstiden Läs mer
    2020-06-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Marita H
    Tack Mats och Marita för att jag fick förtroendet att hjälpa till i samband med er försäljning Önskar er allt gott och STORT lycka till på era nya äventyr!!
    Varma hälsningar /Emelie

Ulla G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi /jag har köpt en bonnstadskammare Bra
    De sas att den var utstädad ! Men de var den inte !!
    I övrigt bra . Läs mer

Elisabet M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt vår sommarstuga
    Jättebra bemötande och bra service. Skulle kunna tänka mig att använda deras tjänster återigen. Läs mer
  • 2020-05-24

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag är så otroligt nöjd med min mäklare! Hon visade professionalitet och framåtanda hela vägen. Det gav mig ett självförtroende att röra mig framåt med fastighetsaffären.

Jag skulle gärna rekommendera denna mäklare till en vän som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Mikael L
    Mikael -tusen tack för ditt fina omdöme! Jag är så glad och tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig i ett av de största affärerna genom livet. Stort lycka till med din nya, fina bostad! Önskar dig allt gott:) /Emelie
  • 2020-05-22

Jesper G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Blev mycket bra bemött när jag köpte en lägenhet genom mäklaren. Jag tycker mäklaren definitivt uppnådde förväntningarna. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Jesper G
    Jesper och Amanda, SÅ kul att jag tillslut fick möjlighet att hitta rätt boende för just er! Jag är helt övertygad om att ni kommer att få trivas bra och få många härliga kvällar på er inglasade balkong! Önskar er stort lycka till med ert nya boende och TACK för att ni tog er tiden att skriva dessa rader - det betyder så mycket! /Emelie
  • 2020-05-21

Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt villa.
    Bra och informativ återkoppling.
    Vänlig och trevlig.
    Tillmötesgående enligt önskemål.
    Säljarna spelade en stor, snabb och positiv inverkan. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Gunilla L
    Gunilla- vilken energi du sprider och vilken fantastisk köpare du har varit! Snabba i dina beslut, tydlig och positiv. Så kul att jag fick möjlighet att träffa dig och alla lyckoönskningar till ditt fina hus! Jag är helt övertygad om att du har hittat hem!:)

• Lars Erik P

2020-05-19

Lars Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kedjehus i Skelleftehamn sålt.
    Mäklaren Emelie Edergard var helt fantastisk! Hennes goda humör och självförtroende gav oss det stöd vi behövde mitt i Coronakrisen. Emelie var snabb, effektiv, vänlig och inkännande på ett fint sätt. Hon överträffade alla förväntningar vi hade.
    Upplevelsen av Svensk Fastighetsförmedling
    och mäklaren kan inte bli bättre!
    Emelie måste vara en av de absolut bästa mäklarna i Sverige! Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Lars Erik P
    Mona och Lars - kan man önska sig något mer av sina säljare än vad just precis ni har tillfört? TACK för att ni gav mig ert förtroendet att hjälpa till, trots att vägen innan det att vi träffades hade varit lite jobbig och långt ifrån rak så valde ni att ge mig ert fulla förtroende - vilket resulterade i en helt fantastisk försäljning. Ni har gett mig så mycket och jag önskar er ALL lycka framåt i livet. Var rädda om varandra!!

• 2020-05-18

Stina V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra återkoppling, snabb och smidig affär Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Stina V
    Tack för att ni tog er tid att skriva dessa rader!
    Önskar er stort lycka till med ert fina hus Stina och Michael.
    Allt gott och var rädda om varandra!!

• 2020-05-15

Greger D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har köpt 1 1/2 plans tegelvilla med källare byggt 1958.
    Blivit mycket bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2020-05-07

Carolina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie Edergard hjälpte mig att sälja min bostadsrätt med utmärkt resultat! Hon är alltid professionell, flexibel och supertrevlig. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Carolina M
    Tack Carolina för dina fina, varma ord! Jag är så glad att våra vägar korsats och att jag inte bara fått möjlighet att hjälpa dig 1 utan dessutom 2 gånger i samband med din botadsaffär.
    Du är en lysande stjärna!

• 2020-05-06

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostadsrätt innan visning. Grymt bra bemötande från mäklaren! Läs mer
  • 2020-05-05

Staffan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tydlig, kunnig och driven mäklare. Besvarade frågor snabbt och mån om våra synpunkter och önskemål, men kunde också vägleda vid vår försäljning av radhuset. Läs mer
    2020-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Staffan A
    Stina och Staffan - tack för era värmande ord.
    Det har varit en fröjd att få möjlighet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus och att samarbeta med er har varit SÅ kul!
    Tack återigen för förtroendet och STORT lycka till med er kommande renovering:)
    Sköt om er och var rädda om varandra. Allt gott önskar jag er:) /Emelie
  • 2020-05-04

Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt. Emelie var hjälpsam och otroligt engagerad. Kan starkt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Tomas B
    Tack snälla Tomas för ditt fina omdöme. Jag är så glad att jag har fått möjlighet att hjälpa till med er försäljning av en superfin lägenhet, och wow vad det gick undan! Önskar er ALL lycka och framgång i ert nya boende . Vi ses:) /Emelie
  • 2020-05-04

Frida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt. Kunde inte vara mer nöjd med valet av mäklare, Emelie. Kändes tryggt från start till slut och våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2020-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Frida L
    Tack snälla Frida, nu gjorde du min afton! Jag är så glad att ni gav mig förtroendet att hjälpa till med försäljningen och se så bra det blev!:) Jag hoppas att ni ska få trivas i ert nya boende och önskar er all lycka till! Hoppas att våra vägar korsas snart igen! Kram på er!! /Emelie
  • 2020-04-29

Mikael Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra och smidig kommunikation, utmärkt bemötande och fullödig service. Läs mer
  • 2020-04-29

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte och sålde via samma mäklare - Emelie på Svensk Fastighetsförmedling. Vi blev bra och professionellt bemötta av vår mäklare som dels hittade vår nya bostad (ett radhus med fyra rum) men även sålde vår nuvarande (en fantastisk trerumslägenhet).

Det jag imponerades mest av var hur vår mäklare gjorde sitt yttersta för att hitta en bostad som passar oss men även hur hårt hon arbetade för att få ihop rätt intressenter till försäljningen av vår nuvarande bostad.

Vi fick ett toppenbemötande och en personlig service där hon alltid svarade på våra frågor och funderingar samt återkopplade på sådant hon lovat att kolla upp. Hon jobbade verkligen för att matcha rätt person till rätt bostad och det gjorde oss trygga i vårt bostadsköp.

Tack för ett gott samarbete! Läs mer
    2020-05-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Anna K
    Wow - Jag blir mållös av ert fina fina omdöme!
    Tack Anna, Fredrik och Cornelius för att jag fått möjligheten och förtroendet att hjälpa er i samband med er försäljning och även i jakten efter ett nytt boende. Tacksam att jag fått förtroendet inte bara en gång utan att detta dessutom var andra gången jag fick möjlighet att hjälpa er -det värmer. Jag hoppas innerligt att ni ska få trivas i ert nya hem om än jag vet hur jobbigt det var/ är för er att flytta från ert nuvarande boende. Var sak har sin tid och jag tror och hoppas att detta kommer att passa er helt perfekt!
    KRAM på er - var rädda om varandra!
  • Victor B

2020-04-28

Victor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Utmärkt bemötande och service från start till mål. Mikael hade en tydlig och bra kommunikation vilket underlättat min försäljning av lägenheten. Läs mer
  • 2020-04-27

Emelie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Mäklaren såg vårt behov och uppfyllde med bravur. Effektiv, tillgänglig, trevlig. Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Emelie M
    Emelie, Ebba & Pontus.
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i ett av livets störta affärer - Det är verkligen ingenting jag tar för givet och jag strävar ständigt efter att utvecklas, anpassa och skräddarsy lösningar för er som säljare.
    Det har varit ett nöje att samarbeta med er och ni har varit tydliga, raka och tillmötesgående vilket gör mitt jobb så mycket enklare - och roligare.
    Önskar er all lycka till med er framtida resa och ser fram emot att höra från er framåt:)
    Sköt om er!!
  • 2020-04-24

Casper L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en lägenhet. Av mäklare emelie edeergard. Jag är jättenöjd. Super bra bemötande och otroligt trevlig! Samt professionell och engagerad. Alla mina förväntningar uppfylldes och det var en jätte smidig affär. Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Casper L
    Casper. Tack snälla för ditt fina omdöme - det gjorde min dag!
    Att få möjlighet att hjälpa dig att hitta ditt drömboende har varit en fröjd!
    STORT grattis till din fina lägenhet, jag är övertygad om att du kommer att trivas och kunna njuta av många härliga stunder ute på din balkong - din utsikt därifrån slår det mesta:) . Sköt om dig så ses vi!
  • Göran J

2020-04-23

Göran J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag vi fick ett stort förtroende för mäklaren när vi träffades. Och senare samma sak när vi skulle skriva och komma överens, Läs mer
  • 2020-04-19

Robin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bara bra saker att säga om mäklare och hela svensk fastighets förmedling Läs mer
  • 2020-04-14

Niclas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jättetrevlig mäklare som gav ett kompetent och ärligt intryck av att bry sig om både säljare och köpare. Min förväntan på mäklare är annars att de bara ser pengar. Mäklaren ställde upp med kort varsel och var snabb med information och möjlighet att se lägenheten. Läs mer
    2020-04-15 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Niclas S
    Hej Niclas. Wow vilket fint betyg - Det värmer verkligen!
    Ni har i er tur varit fantastiska att ha och göra med - lättsamma, flexibla och positiva!
    Ni är varmt välkomna hit till Skellefteå, jag hoppas innerligt att ni ska trivas!
    Stort grattis till er fina lägenhet! Vi ses:) /Emelie
  • 2020-04-05

Nina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklaren hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och det gick fort och smidigt utan krångel.
    Mäklaren var mycket skicklig i sin roll och fick den hjälp jag förväntade mig. Läs mer
    2020-04-08 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Nina S
    Hej Nina,
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig i samband med din bostadsförsäljning.
    Jag hoppas att vi ses snart igen och var rädd om dig.
    Allt gott :) /Emelie
    Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå, Fredrik L gillar detta
  • 2020-03-31

Hannes V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en etta på 40kvm på Rosgatan 11B. Har blivit mycket väl bemött av mäklaren. Hade letat lägenhet under en längre period och upplevde att de flesta mäklare inte riktigt tog sig tid att lyssna på vad jag hade att säga. Men Emelie tog sig verkligen tid och hjälpte mig från start till mål. Långt över förväntan! Tack Emelie och Svensk fastighetsförmedling :) Läs mer
    2020-04-01 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Hannes V
    Hannes, wow vilka varma och fina ord från dig -TACK!
    Jag är så tacksam att jag kom i kontakt med dig och lyckades vara till hjälp i ditt bostadssökande. Du sprider glädje och energi runt om dig - sluta aldrig med det:)
    Varma lyckoönskningar till dig och jag hoppas att du ska få trivas i din nya, fina och alldeles egna lägenhet!! På återseende:)/Emelie
  • 2020-03-31

Elin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Från första kontakt har jag blivit bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Mäklaren har varit klockren i samarbetet och enkel att få tag på vid funderingar. Hon visade en förståelse för mig som säljare i alla lägen och skapade ett stort förtroende. Jag är glad och tacksam att jag fått denna hjälp och kommer att rekommendera mäklaren vidare. Läs mer
    2020-04-01 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Elin L
    Elin, vilken ära att få ha dig som kund och att jag fått möjlighet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du har varit tydlig, rak och tillmötesgående vilket gjort mitt jobb SÅ roligt, motiverande och inspirerande. TACK för det och JAG är är så tacksam att du uppskattar min insats likaväl som jag uppskattar din - ett vinnande team med andra ord:) Ser fram emot att få hälsa på dig i framtiden i din nyproducerade bostadsrätt! Vi ses:) /Emelie
  • 2020-03-29

Åsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt.Mycket kunnig och pålitlig mäklare som skött allt på ett utmärkt sätt. Trevlig och tillmötesgående. Har känt mig mycket trygg med min mäklare. Kommer att rekommendera honom. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå, Fredrik L gillar detta

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå