Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!

Läs vad 323 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• 2020-11-19

Hamed B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Marcus is a nice and professional broker. I got good feedback during the process of my purchase of a house, and I thought that everything went very smoothly. Läs mer
  • 2020-11-12

Joel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Otroligt snabb och bra service! Då detta är en ny grej för oss så blev det enkelt förklarat och en enkel process. Läs mer

Elaine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Engagerad, kunnig, trevlig mäklare. Läs mer
    2020-11-02 Amanda B svarar Elaine L
    Elaine - Tack för ditt omdöme, det värmer verkligen! Jag är så tacksam över att jag kunde vara till hjälp och att jag fick möjligheten och förtroendet att följa dig genom denna process. Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende :)
    Varma hälsningar från mig /Amanda
    Fredrik L, Amanda B gillar detta

Mebrathu G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej!
    Jag har köpte en lägenhet och bemötta mäklare första via telfon.Ja de uppleved min förväntning Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Mebrathu G
    Hej Mebrathu! Tack för att du tagit dig tid att skriva och vad kul att höra att du upplevt processen positiv! Vi ses snart igen när det är tillträde på din nya bostad:) Vänliga hälsningar, Anna

Gunvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har vår villa till salu,och den hjälp vi fått än så länge är mycket bra !
    Vi har blivit väl bemötta av mäklare,mycket tydlig och tillmötesgående.Tar sej tid och förklarar så vi förstår.
    Har förväntningar att detta skall fortgå under vår försäljning.
    Med vänlig hälsning,/Gun & Martin Läs mer
  • 2020-10-22

Kontaktperson Christina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har hjälp min mamma att sälja sin bostadsrätt. Mycket bra bemötande av säljaren Anna, bra information under hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Kontaktperson Christina N
    Hej på er! Vad kul att ni upplevt processen positivt, jättekul att höra! Önskar din mamma varmt lycka till i hennes nya bostad! Tack för att jag fick hjälpa er! Vi hörs framöver. Vänliga hälsningar, Anna
  • 2020-10-15

Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael är en trevlig och professionell mäklare. Jag fick bra återkoppling under processen av mitt köp av en bostadsrätt och tycker att allt gick väldigt smidigt :) Läs mer
  • 2020-10-15

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt vår villa, mäklaren uppträdde på ett tryggt och kunnigt sätt. Vi anlitar gärna Svensk fastighetsförmedling igen om det skulle behövas. Läs mer

Christina V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har fått bra bemötande och svar på mina frågor. Läs mer

Karl Johan Östen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett hus som god man. Bra bemött.Mäklaren uppfyllde mina förväntningar Läs mer

Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    köpt en villa.
    Jättefint bemötande av mäklare. Proffsig, kunnig och trevlig Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Helena S
    Hej Helena! Vad kul att ni känner er nöjda, det värmer otroligt! Och tack för att du tagit dig tid att skriva! Vi ses igen närmare tillträdesdagen:) Vänliga hälsningar, Anna
  • 2020-10-08

Kent N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt vår lägenhet. Fick jättefint bemötande av vår mäklare Anna Andersson, som vi kontaktade efter att ha kollat runt på nätet efter lämplig mäklare. Hon gjorde ett besök hos oss där vi fick god hjälp med vad vi skulle tänka på inför försäljningen, prisidé, tidsplan mm. Känner verkligen att vi fått den bästa hjälp man kan få som säljare. Kännn så bra att även köparen är nöjd. Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Kent N
    Hej! Tusen tack för att ni tagit er tid att skriva detta fina omdöme. Vad kul att ni känner er nöjda! Det har varit otroligt kul att hjälpa er med försäljningen, ni har verkligen varit fina att jobba med! Önskar er en fin höst, vi hörs och ses! Vänliga hälsningar, Anna
  • 2020-10-06

Johanna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte vår lägenhet på Moröhöjden av mäklaren Anna Andersson! Vårt första intryck av både mäklare och lägenhet kändes varm och trygg och det kändes bra redan från början.

Vår upplevelse av Anna är att hon varit engagerad på ett lättsamt sätt, hållit oss uppdaterade under hela processen och har ett jättefint bemötande!😊

Vi är så glada och ser framemot att få flytta in i vårt nya boende! Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Johanna F
    Hej på er! Vad kul att höra att ni upplevt det så, det värmer otroligt! Önskar er stort stort lycka till i erat nya boende! Ha en fin höst! Vänliga hälsningar, Anna
  • 2020-10-05

Douglas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Försäljning av fritidshustomter.

Korrekt och med många goda råd

Uppdraget är ännu inte slutfört Läs mer

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi sålde just en etta och är väldigt nöjda över vårt bemötande från er mäklare . Läs mer

Salomon G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Helt ok. Bra service. Vi hoppas att få svar och hjälp på eventuella frågor som skulle komma de följande månader. Läs mer

Petra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Är jättenöjd med den kontakt som jag haft i samband med köp av nyproduktion. Smidig info, trevligt bemötande. Läs mer

Johannes N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en bostad i ett nyproduktionsprojekt. Snabb, tydlig och smidig kommunikation från mäklaren. Affären blev lyckad och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-10-03

Erika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet.
    Min mäklare är fantastiskt trevlig!
    En perfekt balans mellan personlig och proffisionell. Alltid lättillgänglig och man behöver inte vänta på svar.
    Alltid med ett leende på läpparna. Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Erika L
    Hej Erika!
    Jag tackar varmast för att du tagit dig tid att skriva! Vad kul att höra att du upplevt försäljningen så positiv, det är såklart alltid målet! Tack för att jag fick hjälpa dig och stort lycka till i er nya bostad:) Vänliga hälsningar, Anna
  • 2020-09-28

Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett hus.
    Mäklaren gav från start till slut ett entusiastisk intryck, visade en vilja att sälja just mitt hus. Han såg och förklarade varför just mitt hus skulle vara intressant och kul att sälja. Han var informativ på ett lättförståeligt och en rimlig nivå. Han var lätt att komma i kontakt med även om det var semestertider.
    Har inget att klaga på eller heller inte något specifikt att invända på/ge förbättringsförslag kring.
    Skulle gärna anlita mäklaren igen. Läs mer
  • 2020-09-16

Aneta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en bostad, fick en bra känsla av mäklare, lugn och hjälpsam genom hela processen Läs mer
    2020-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Aneta R
    Hej Aneta!
    Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme, det värmer verkligen! Jag är väldigt glad över att jag fått möjligheten att hjälpa er genom denna process och att ni känner er nöjda. Vi ses :) Vänliga hälsningar, Amanda.
    Amanda B, Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå, Fredrik L gillar detta
  • 2020-09-16

Michael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi gav mäklaren till uppgift att sälja en tomt i Skellefteå.
    Mycket proffsigt bemötande kände direkt ett stort förtroende för mäklaren. Jordnära men kunnig.

Allt gick över förväntan.
    Proffsiga bilder på objektet allt såldes på några dagar. Läs mer
    Fredrik L, Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå gillar detta
  • 2020-09-15

Maja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en tvåa centralt i Skellefteå. Mäklaren gav bra bemötande och varit trevlig och lättsam att ha att göra med. Läs mer
    2020-09-15 Amanda B svarar Maja B
    Hej Maja!
    Stort tack! Vad glad jag blir över att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme, det värmer verkligen! Jag är väldigt glad över att ni är nöjda och för att jag fått hjälpa er med lägenhetsköpet. Vi ses senare i höst :) Vänliga hälsningar, Amanda.
    Fredrik L, Amanda B gillar detta
  • 2020-09-14

Henric B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag sålde min etta och ville göra en snabb affär. Jag kontaktade
    Anna Andersson och hon tog på sig uppdraget direkt och började omgående med att påbörja försäljningen.
    Anna är genomtrevlig, kunnig och väldigt driven.
    Anna överträffade alla mina förväntningar och jag kan inte vara något annat än otroligt nöjd med att ha henne som min mäklare.
    Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Henric B
    Hej Henric! Jag blir så glad över dina ord, det värmer oerhört att du upplevt försäljningen så positiv! Du har varit fantastiskt rolig att jobba med, stort tack för att jag fick hjälpa dig! Önskar dig en fin höst! Vänliga hälsningar, Anna
  • 2020-09-02

Kamal E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpes av lägenhet,
    Mäklaren som vi bemötte först var superbra och engagerad sen får vi veta att hen har slutat och allt vi hade kommit övrenes tillsammans med henne försvann. Då var man tvungen att ta kontakt med en annan personal. vilket gjorde att det kändes inte så personligt längre.
    Det finns även bristerande kunskaper hos mäklaren angående hur lång tid banken behöver för att bestämma datum för tillträfde och föra över pengar, mäklaren verkar tro annat än vad de flesta banker erskänner även fast banken konfronterar de via ett samtal från köparens egen mobiltelefon.
    Mäklaren därefter slutar svara på sms fråm köparen där frågor angående lån och pengar ingår.

Hoppas att denna feedback tas mer som en kritik och inte som en personlig attack mot någon inom denna verksamhen. Försök att lösa problemet på ett proffesionellt sätt.

Sammanfattningvis är min upplevelse och jobba med denna verksamhet är dålig och kommer tyvärr inte att rekommendera någon om det.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara mer erfaren och
    proffesionell.

"Vid utredning av detta så kan information och underlag ges efter förfrågan av köparen" Läs mer
    2020-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Kamal E
    Hej Kamal,

Tack för din feedback.

Vi vill börja med att be om ursäkt för att du har upplevt ett bristande engagemang från vår sida. Det var naturligtvis aldrig vår mening. Vår ambition är alltid att alla parter, vare sig det är köpare, säljare, banker eller andra inblandade, ska känna en trygghet genom hela processen och i slutändan vara nöjda med affären.

I just det här fallet tror vi att brist i kommunikationen är en stor faktor och det beklagas naturligtvis. Om du fortfarande känner att det är något du vill framföra till oss går det bra att höra av dig. Vi drar lärdom av detta och önskar att vi får en chans att hjälpa dig med bostadsaffärer i framtiden.

Mvh/Nina Dahlgren
  • 2020-07-16

Elin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi sålde en villa. Mäklarens bemötande var proffesionellt och förtroendeingivande. Det som gjorde att vi valde just denna mäklare var att han hade en offensiv säljstrategi. Han var ödmjuk men ändå modig och trodde på vårt hus. Att han har bra lokalkännedom var också en fördel samt att hade bra statistik. I vårt fall blev resultatet över förväntan och säljprocessen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-07-16

Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra än så länge inte färdig med affären än Läs mer
  • 2020-07-14

Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra service, tydligt och inga konstigheter!
    Mäklaren kändes påläst/ Hans Bjuhr Läs mer

Niklas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålde en bostadsrätt.
    Våran mäklare var väldigt professionell och hjälpsam, och alltid med ett glatt humör! Läs mer

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Snabbt ,smidigt ,bra presentation av huset på hemsidan & Hemnet ,bra positivt Läs mer

Gudrun J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt sommarhus
    Bra bemötande
    Inga förväntningar, men mäklaren klarade av att sälja husen.
    Skönt att allt blev klart. Läs mer
  • 2020-07-11

Greger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt. Kunnig, professionell mäklare. Bra hjälp med all. Läs mer
  • Johanna W

2020-07-08

Johanna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt radhus. Jag blev snabbt uppringd efter intresseanmälan och erbjuden en visning. Läs mer
  • 2020-07-03

Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet.
    Trevligt bemötande.
    Hade önskat mäklaren sagt ett pris från början som vi skulle bestämma. Svårt för en säljare att veta utgångspris idag och inte för kanske 1-2år sedan.
    Försäljningen blev super bra som vi tycker idag. Läs mer
  • 2020-06-29

Anna-karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    När vi beslutat oss om att sälja vår bostadsrätt så var valet av mäklare enkelt. Vi har gjort affärer med Emelie tidigare och vi är fantastiskt nöjda med henne både vid inköp och försäljning. Emelie är förtroendeingivande och professionell vilket innebär att vi kommer att använda oss av Emelie även fortsättningsvis om/när det dyker upp bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-06-28

Joel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett kedjehus och hela affären gick otroligt smidigt och utan problem.

Mäklaren var utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-26

Sara F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Alla mäklare jag mött på svensk fastighetsförmedling i Skellefteå har gett ett professionellt, seriöst och förtroendefullt intryck. När vi skulle sälja vårt hus konsulterade vi en rad olika mäklarfirmor men svensk fast var de som vi fastnade för och valde - något vi inte ångrat! Läs mer
  • 2020-06-26

Mohammad T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    -Jag har köpt en lägenhet
    -Jag tyckte jätte bra med mäklare
    -Jag köpte lägenhet på en timme snäpp visning och skrivit kontrakt samtidigt
    -jag blev riktigt nöjd Läs mer
  • 2020-06-25

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt ett hus. Väldigt bra bemötande av Fredrik. Fick snabb hjälp och ett snabbt avslut vilket passade oss bra. Bra support från övriga medarbetare vilket gjorde att allt flöt på bra hela vägen. Läs mer
  • 2020-06-24

Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet (två rum och kök) på Myntgatan i Skellefteå.

Jättebra bemötande från mäklare som visade stort intresse för att skapa en bra relation. Läs mer
  • Marie A

2020-06-22

Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi sålde vår villa men hjälp av Anna Andersson. Vi blev mycket nöjda med vår mäklaren kompetens och engagemang. Hon formulerade annonsen på ett mycket fint sätt och det märktes att hon brinner för sitt arbete. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Marie A
    Hej på er! Som jag sa till er tidigare, erat omdöme gör mig så otroligt glad! Var så kul att få hjälpa er genom hela försäljningsprocessen, verkligen från början till slut. Tack för de fina orden och varmt lycka till i erat nya drömhus! Vi ses i höst:) Vänliga hälsningar /Anna
  • 2020-06-22

Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en villa. Mycket nöjda med mäklaren. Noggrann, kunnig, opartisk Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Maria V
    Hej Maria och tack för att du tagit dig tid till att skriva! Väldigt roligt att höra att du upplevt processen så! Tackar ödmjukt för det fina omdömet! Vänliga sommarhälsningar! /Anna
  • 2020-06-21

Elvin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Försäljning av villa.
    Marcus är ett proffs bland mäklare. Vi följde hans råd och fick vårt hus sålt i ett mars.
    Han har hittills gett oss fullt stöd genom processen Läs mer
  • 2020-06-18

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra kundbemötande. Svarar snabbt på frågor. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Håkan L
    Hej Håkan! Vad kul att du upplevt det så! Tackar ödmjukast för ditt omdöme! Vi ses igen mot hösten:) Vänliga hälsningar /Anna
  • 2020-06-15

Joanna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köp av bostadsrätt.
    Lugnt, strukturerat, lösningsorienterat och proffsigt bemötande av mäklaren vid visning kontraktsskrivande samt vid telefonkontakt.
    Bra och snabb återkoppling från mäklaren vid frågor och funderingar både via mail och mobil.
    Lungt, lyhört och närvarande. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Joanna R
    Hej Joanna! Stort tack för att du tagit dig tid att skriva! Jag tackar ödmjukast för ditt fina omdöme! Det värmer otroligt mycket att höra att du upplevt det så! Stort lycka till i framtiden! Vänliga sommarhälsningar /Anna
  • 2020-06-10

Josefina Vikström L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie sålde våran lägenhet. Hennes bemötande var så otroligt bra och vi känner att Emelie lyssnade och förstod oss väldigt bra. Då det här med att sälja var nytt för oss så hade vi inte riktigt några förväntningar. Men vi är så nöjda och kommer definitivt att rekommendera Emelie för andra om vi känner nån som ska sälja! Läs mer
    2020-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Josefina Vikström L
    Josefina Tobias & Rasmus - Jag är SÅ tacksam att jag kunde vara till hjälp och att jag fick möjligheten och förtroendet att följa er genom denna resa. Stort lycka till med ert nya, härliga boende!
    Varma hälsningar från mig /Emelie
  • 2020-06-08

Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej!
    Behövde en lägenhet lite snabbt
    Det fixade förmedlingen jättebra! Läs mer
    2020-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Jan M
    Hej Jan,
    vad kul att jag kunde vara till hjälp - stort lycka till med din fina lägenhet:)
    trevlig sommar!!
  • 2020-06-05

Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostadsrätt , 3 rok.
    Positiv mäklare som snabbt ordnade en extra visning.
    Bra med återkopplingar under hela affären. Läs mer
  • 2020-06-04

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har köpt en stuga och blev mycket väl omhändertagen av Fredrik Lindfors.
    Kunnig och mycket förtroendegivande. Läs mer
  • 2020-06-03

Marita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt lägenhet.blev alltid glatt och positivt bemött. Min förväntning att mäklaren gör sitt allra bästa för att få lägenhetens såld till högsta pris infriades.
    En positiv och bra relation under försäljningstiden Läs mer
    2020-06-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Marita H
    Tack Mats och Marita för att jag fick förtroendet att hjälpa till i samband med er försäljning Önskar er allt gott och STORT lycka till på era nya äventyr!!
    Varma hälsningar /Emelie
    Fredrik L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte