Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 251 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• 2020-03-31

Hannes V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en etta på 40kvm på Rosgatan 11B. Har blivit mycket väl bemött av mäklaren. Hade letat lägenhet under en längre period och upplevde att de flesta mäklare inte riktigt tog sig tid att lyssna på vad jag hade att säga. Men Emelie tog sig verkligen tid och hjälpte mig från start till mål. Långt över förväntan! Tack Emelie och Svensk fastighetsförmedling :) Läs mer
    2020-04-01 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Hannes V
    Hannes, wow vilka varma och fina ord från dig -TACK!
    Jag är så tacksam att jag kom i kontakt med dig och lyckades vara till hjälp i ditt bostadssökande. Du sprider glädje och energi runt om dig - sluta aldrig med det:)
    Varma lyckoönskningar till dig och jag hoppas att du ska få trivas i din nya, fina och alldeles egna lägenhet!! På återseende:)/Emelie
  • 2020-03-31

Elin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Från första kontakt har jag blivit bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Mäklaren har varit klockren i samarbetet och enkel att få tag på vid funderingar. Hon visade en förståelse för mig som säljare i alla lägen och skapade ett stort förtroende. Jag är glad och tacksam att jag fått denna hjälp och kommer att rekommendera mäklaren vidare. Läs mer
    2020-04-01 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Elin L
    Elin, vilken ära att få ha dig som kund och att jag fått möjlighet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du har varit tydlig, rak och tillmötesgående vilket gjort mitt jobb SÅ roligt, motiverande och inspirerande. TACK för det och JAG är är så tacksam att du uppskattar min insats likaväl som jag uppskattar din - ett vinnande team med andra ord:) Ser fram emot att få hälsa på dig i framtiden i din nyproducerade bostadsrätt! Vi ses:) /Emelie
  • 2020-03-29

Åsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt.Mycket kunnig och pålitlig mäklare som skött allt på ett utmärkt sätt. Trevlig och tillmötesgående. Har känt mig mycket trygg med min mäklare. Kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • Ture G

2020-03-28

Ture G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi fick väldigt bra hjälp med försäljningen av vårt hus. Tina agerade mycket proffsigt och lyhört och ordnade ett snabbt avslut trots coronaturbulensen. Har svårt att se att vi skulle fått bättre hjälp av någon annan. Läs mer
  • 2020-03-22

Hannu K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Han var tillförlitlig på många sätt. Han svarade våra många frågor snabbt och var alltid ärlig. Vi säljade vår lägenhet vid rätt tidpunkt och han gjorde det möjligt. Vi rekommendera honom för alla som tänker att sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • 2020-03-21

Isak P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt lägenhet. Mycket snabbt svar från mäklaren, väldigt bra bemötande, trevlig, förstående osv!
    Bara positivt Läs mer
  • 2020-03-21

Misagh K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte en fastighet, bemötandet av mäklaren var bra. Han var tydlig och informativ. Förväntningarna som jag hade var att köpet blev av på ett smidigt sätt, och detta levde de upp till.
    Stort tack till er på Svensk fastighetsförmedling som stödjer Barncancerfonden. Läs mer
  • 2020-03-20

Mia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag hat sålt en 1:a i centrala skellefteå. Va inte säker på om jag skulle sälja men med rätt hjälp av Emelie så fick jag sålt och blec super nöjd. Jag blev trevligt bemött och jag könde mig trygg med min mäklare. Jag är till 100% nöjd. Tack Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Mia V
    Hej Mia, Tack för ditt fina omdöme - det värmer!
    Jag är så tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig och vill även passa på att tacka för ett härligt och framgångsrikt samarbete. Önskar dig allt gott! /Emelie
  • 2020-03-16

Andréa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie var kanon bra! Otroligt lätt att samarbeta med på alla vis. Hon höll mig väl informerade under hela processen och jobbade stenhårt för att försäljningen skulle bli lyckad! En duktig, proffsig, engagerad och framför allt kommer vi att anlita Emelie igen 🌟 Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Andréa S
    Andrea och Flurim. Tusen tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er i samband med er bostadsaffär - nöjet har verkligen varit på min sida! Jag hoppas innerligt att vi ska få möjlighet att samarbeta även i framtiden. Återigen, tack för förtroendet. Sköt om er så länge!! /Emelie
  • 2020-03-15

Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt Kronbodgatan 3 i Skellefteå. Proffsig och trevlig mäklare. Snabba svar på alla frågor vi hade. Läs mer
  • Håkon O

2020-03-12

Håkon O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie är super! Proffsigt arbete! Trevlig och gör en generell bra jobb..
    /Håkon Läs mer
    2020-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Håkon O
    Hej Håkon, Tack snälla för dina varma ord. Jag hoppas verkligen att du ska få trivas i din nya och helt fantastiska bostad! Det var ett nöje att få göra affärer med dig och jag uppskattar din snabba återkoppling! Varma lyckönsningar /Emelie
  • 2020-03-06

Helén B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt och sålt lägenhet.
    Mycket proffesionellt bemötande. Tillmötesgående och lätt att få kontakt med när jag haft frågor. Läs mer
    2020-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Helén B
    Hej Helen,
    Jag blir så glad av dina fina ord och din respons -Tack!
    Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig och jag hoppas så att du ska få trivas i din nya fina lägenhet!:) Varma lyckönskningar från Emelie
  • 2020-03-05

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande från mäklaren som var väldigt engagerad och ett bra bollplank i försäljningen.
    Jag har både köpt och sålt tidigare via Svensk Fastighetsförmedling och har höga förväntningar vilka mäklaren levde upp till och överträffade. Läs mer
    2020-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Eva B
    Eva, vilket fantastiskt omdöme - jag tackar ödmjukast!
    Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig genom din bostadsaffär!
    Varma lyckönskningar i norr från mig!/Emelie
  • 2020-03-03

Henrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en lägenhet (bostadsrätt)
    Mäklaren var jätteduktig och väldigt engagerad och gjorde mer utöver mina förväntningar. Så jag är mycket nöjd med de arbete som mäklaren har gjort och är imponerad över hur proffesionellt allt har gått till. Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Henrik R
    Hej Henrik! Oj det var verkligen kul att höra! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning, uppskattar verkligen hur du också ville bidra, engagera dig och få försäljningen till den bästa! Önskar dig all lycka till i nya boendet framöver. Tusen tack för de fina orden! Vänliga hälsningar/Anna
  • 2020-03-02

Emil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väl bemötande, bra process från start till slut. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Emil B
    Hej Emil! Så kul att du känner så! Tack för de fina orden och tack själv för fint bemötande! Stora lyckoönskningar i ditt nya boende! Vänliga hälsningar/Anna
  • 2020-03-01

Fanny C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Anna på Svensk fastighetsförmedling i Skellefteå och är jättenöjda. Hon är professionell, positiv, tillmötesgående och kunnig. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Fanny C
    Hej Fanny! Wow, vad fint att höra! Tackar ödmjukast för de fina orden. Det var så kul att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses igen på tillträdesdagen. Varma hälsningar/Anna
  • Ludwig O

2020-02-27

Ludwig O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har haft Anna Andersson som mäklare och har verkligen bara gott att säga om henne, Otroligt professionell, systematiskt och positiv.

Hon får mina varmaste rekommendationer!

/ Ludwig Olofsson Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Ludwig O
    Hej Ludwig! Så kul att höra! Det är ömsesidigt, tack för ditt engagemang i försäljningen! Tackar varmt för dina fina ord! Vi ses igen snart. Vänliga hälsningar/Anna
  • 2020-02-27

Jonas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en lägenhet! Bra och professionellt bemött av mäklare. Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Jonas E
    Hej Jonas! Vad kul att du känner så. Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende! Varma hälsningar/Anna
  • 2020-02-25

Oskar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevliga och professionella från första kontakt tills kontakt skrivning Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Oskar E
    Hej Oskar! Tack för att du tog dig tid att skriva, jättekul att höra att du känner dig nöjd! Önskar dig varmt lycka till med ditt nya boende! Vi ses på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar/Anna
    Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå gillar detta
  • 2020-02-24

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostadsrätt
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Mina förväntningar uppfylldes på alla plan.
    Totalt sett är jag helt nöjd. Läs mer
    2020-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Mikael B
    Hej Micke!
    Vad kul att allt känts bra och att de löpte på så smidigt trots att du redan bor på annan ort.
    Vi hörs framöver!

• 2020-02-23

Helén S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Radhus-lägenhet om 4 rok. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2020-02-22

Berenice E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har köpt ett radhus. Mäklaren var mycket hjälpsam och väldigt snabbt att svara texter. Inga problem för oss och det var första gång för oss att köpa huset så vi var väldigt nervos och visste ingenting. Läs mer
    2020-03-04 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Berenice E
    Varmt tack Berenice för det fina omdömet. Grattis till en fantastiskt fin lägenhet! Hjärtliga hälsningar Tina Edler
  • 2020-02-19

Arne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt en villa. Bemötandet var suveränt bra. Alla våra förväntningar uppfylldes med råge.

Vi har fått bra service, bra information.

Vi är mycket nöjda på alla sätt. Läs mer
    2020-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Arne P
    Hej Arne!
    Vad kul att ni känner er nöjda och att det flutit på precis som vi planerade.
    Sköt om er så ses vi snart för tillträde:)

• 2020-02-18

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Noggrann och seriös ! Bra kommunikation med mig som köpare ! Läs mer
    2020-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Jan L
    Hej Jan!
    Tack för de fina orden, det är precis så vi som mäklare vill vara och uppfattas.
    Snart dags för inflyttning:)

• 2020-02-16

Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt både ett hus och en lägenhet med hjälp av Fredrik lindfors och att säga att vi är nöjda är en underdrift!
    Magiskt bemötande och proffsigt genomförda försäljningar gånger 2!! Läs mer
  • 2020-02-06

Erika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt vår villa i Kåge och har blivit väldigt väl omhändertagna av vår mäklare. Vi har fått hjälp med allt vi behövt och upplever att hela proceduren gått väldigt smidigt. Mikael Berggren har bemött både oss och spekulanterna/köparna på ett mycket professionellt och förtroendeingivande sätt.
    Allt summerat - betyg utmärkt! Läs mer
    2020-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Erika R
    Hej Erika, tusen tack för er feedback och för att jag fick nöjet att hjälpa er med försäljningen av er fina villa.
  • 2020-02-06

Jonas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt villa, bra och engagerat bemötande.
    Påläst om villan, kunde svar på frågor man hade, löste problem som dök upp fort.
    En väldigt smidig och enkel överlåtelse av bostaden. Läs mer
  • Robert L

2020-02-01

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Snabba enkelt få kontakt tydligt vad de erbjuder tydlig prissättning Läs mer
  • 2020-01-29

Inga-maj E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt min villa och vad gäller mäklarens åtagande så har hon skött det alldeles ypperligt bra! Läs mer
    Fredrik L, Niklas L gillar detta
  • 2019-12-24

Anders Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kompetent med god lokalkännedom, seriös, noggrann och förtroendeingivande. Återkopplar med svar på frågor. Läs mer
  • 2019-12-18

Rickard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en bostadsrätt på 77kvm, 3 rum i Skellefteå.
    Jag fick väldigt snabb respons på mitt önskemål att se lägenheten efter att jag missat de inplanerade visningarna. Micke mötte mig sedan på plats och besvarade alla mina frågor under tiden jag tittade på lägenheten.
    Jag hade förväntat mig att få se lägenheten inom 2 veckor och att Micke skulle kunna svara på de flesta av mina frågor. Han toppade det med visning efter 3 dagar och svar på allt + lite övrig fakta som såhär i efterhand var en del i att jag köpte.

Sammanfattningsvis: Otroligt nöjd från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-18

Jan-åke W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt bostad
    Han hjälpte oss med allt!
    Högsta betyg i alla avseenden! Läs mer
  • 2019-12-10

Lina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael Berggren är superbra!
    Bra på kommunikation, snabb och kunnig.Han kollar upp regler och hjälper till. Intresserad av sitt jobb och vill att säljare och köpare ska bli nöjda.
    Jag har köpt en 2:a på Skiftesgatan.
    Jättenöjd! Läs mer
    2020-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå svarar Lina A
    Hej Lina!
    Tusen tack för de fina orden.
    Hoppas ni ska trivas!

Mvh Mikael
  • 2019-12-07

Lillemor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Jätte bra bemött. Hade hoppats på en liten vinst...men det gick bättre än förväntat. Lätt att få kontakt med mäklaren även under kvällar och helger. Kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, bästa mäklaren i Stan! Läs mer
  • 2019-11-28

Josefin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är supernöjda med Tina Edler på Svensk fastighetsförmedling i Skellefteå. Tina är kunnig, social och förtroendeingivande.

Vi hade höga förhoppningen på Tina och hennes team. Alla förväntingar överträffades! Läs mer
  • 2019-11-26

Liselott H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Snabbt o smidigt. Kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-21

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en bostadsrättslägenhet! Snabb och tydlig återkoppling under hela processen vilket vi upplevde som mycket positivt! Läs mer
  • 2019-11-21

Anton G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt min bostadsrätt och fick en otroligt bra och proffsig hjälp av Emelie. Läs mer
  • 2019-11-20

Birgit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Torsgatan.
    Mycket bra bemötande av Marcus Karlsson 👏👏
    Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-11-11

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tydlig, vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-11-07

Ida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag valde Tina då hon verkade driven och engagerad. Två egenskaper hon bevisade stämde under resans gång. Fantastiskt enkel och bra service. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-05

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har köpt en lägenhet via mäklaren. På det sätt som hon, mäklaren, har ställt upp på oss även under en helg, visning på en söndag, så kan jag bara varmt rekommendera mäklaren! Läs mer

Sören B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt min stuga men där behövde inte mäklaren
    göra så mycke den var såld innan den var ute på marknaden. Läs mer

Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt hus i Ursviken och mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb.
    Köpte av mina föräldrar och det skötte mäklaren perfekt.
    Mycket nöjd. Läs mer

Maja Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i september! Vi var supernöjda med bemötandet av alla hos mäklaren. Vi fick svar på alla frågor som vi hade och allt gick väldigt smidigt! Läs mer

Olivia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag köpte en lägenhet på vänskapsgatan och träffade en supergullig mäklare som var så rolig och pratsam och skötte hela affären så snabbt och att det slapp bli budgivning så jag kunde få köpa min drömlägenhet. Läs mer

Östen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra kontakt, saklig information och snabb återkoppling kring frågorna vi ställt. Läs mer
  • 2019-10-24

Erling F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt vår villa med mycket trevlig kontakt med mäklaren Läs mer
  • 2019-10-23

Jenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev oerhört bra av mäklaren, han var väldigt snabb att återkoppla. Han var trevlig och väldigt kompetent. Jag är oerhört nöjd med min kontakt med denna mäklare. Jag ger hela upplevelsen 5 stjärnor Läs mer
  • 2019-09-10

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har fått hjälp med en försäljning. Ett noggrant, trevligt och personligt bemötande. Det fanns en stor oro från min sida kring efterfrågan och vad vi skulle kunna få för huset och vi ens skulle få det sålt eller nå upp till den nivå som jag köpte huset för(för ett år sedan). Det överträffades många gånger om.
    Mäklaren har varit tillgänglig och väldigt engagerad under hela processen.
    Trots ett strul i budgivningen med en budgivare som hoppade av under lite konstiga former så slutfördes affären på ett jättebra sätt.
    Jag är väldigt nöjd! Läs mer

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå