Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!

Läs vad 368 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå 2

• Kusmark
    2021-06-12
    Helnöjd, mäklaren var lugn och erfaren. Försäljningen gick bara fint.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Norra Sillskatan
    2021-06-11
    Bra bemötande, tycker allt var bra . Kändes tryggt o bra .
    • Kusmark
    2021-06-10
    Vi är otroligt nöjda med svensk fastighetsförmedling! Fredrik är professionell men samtidigt personlig. Vi har uppskattat den täta kontakten både innan och efter kontraktsskrivning. En mäklare i toppklass helt enkelt!
    2021-06-02
    Allt har hittills fungerat utmärkt, tror och hoppas att resten också kommer att fungera på samma sätt.
    • Morö Backe
    2021-05-23
    Vi sålde vår lägenhet som var svårare än vi trodde men allt gick bra till slut. Mäklaren hjälpte oss alltid när vi hade frågor eller funderingar.
    2021-05-21
    Proffsigt utfört arbete vid försäljning av vår villa. Trevligt bemötande.
    • Ursviken
    2021-05-19
    Sålde lägenheten med en fantastiskt bra och seriös mäklare. Kändes som en trygg men framförallt seriös försäljning redan från första mötet och det bara fortsatte med den känslan och resultatet blev jag mer än nöjd över. Kan absolut och kommer rekommenderas vidare!
    Tack för ditt otroligt fina omdöme! Jag är glad över att jag fick möjligheten att hjälpa er genom denna process, och vilket fantastiskt resultat vi nådde genom ett riktigt bra samarbete!! Stort lycka till med husbygget och erat nya äventyr nu:)Ta hand om er så ses vi framöver! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
  • Göran J
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-05-19
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande
    • Morö Backe
    2021-05-10
    Jag har sålt huset. Mycket trevlig mäklare, lätt att nå, svarar snabbt. Han har ordnat med allt, mycket bra! Han tipsade om bra saker. Jag har fått en pärm med vad jag ska göra som säljare. Informativ, enkel med nummer och viktiga uppgifter.
    2021-05-09
    Jag har både köpt och sålt genom fastighetsförmedlingen och jag har blivit nöjd båda gångerna, känns proffsigt, säkert och tryggt. Dom är trevliga och lyssnar på ens önskemål!
    2021-05-07
    Allt har varit jättebra hittils förutom att de lämnar ut mina data till andra företag, det upplever jag strider mot GDPR, jag vill absolut inte att min email och telefonnummer sprids till diverse företag som sedan stör mig med mer eller mindre rumsrena avtal, tex Larmföretaget Verisure ringde upp mig och kommer med ett rabbaterat förslag som bara gäller tills nästa fredag, när jag läser i avtalet på huset så står det att de har detta rabbaterade pris i 6 månader efter husköpet.
    Hej Johan! Det uppskattas alltid med en bra och ärlig Reco! Huvudkontoret har centrala erbjudanden och det är mitt fel att jag inte markerade i vårt arbetssystem att du inte ville bli kontaktad. Sen att de dessutom inte håller vad de lovar meddelar vi huvudkontoret så de kan ta tag i den frågan. Så tack för både ris och ros Johan! Mvh Marcus Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-05-06
    Extremt bra mottagande och väldigt väl utfört arbete av mäklaren. Professionell från första stund och har verkligen gjort allt för säljarens bästa. Toppbetyg och stor eloge!
    2021-05-04
    Sammansfattningsvis helt nöjd.
    2021-04-18
    Vi har fått det bästa bemötandet och vår kunniga mäklare Amanda gav oss svar på våra frågor, hon hjälpte också till så att vi fick mäta och planera innan tillträde till vår fina lilla bostadsrätt.
    Vi skickar stort tack till Amanda :)
    • Karlgård
    2021-04-09
    Köpt Bostadsrätt. Håller på att sälja fristående hus.
    Bemötandet har varit utmärkt. Tydlig information. Skapar trygghet och förtroende
    • Karlgård
    2021-04-07
    Köpt bostad. Trevlig och kunnig mäklare. Mkt bra bemötande
    • Sjungande Dalen
    2021-04-07
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Amanda. Fick ett väldigt bra intryck vid första mötet och har sedan dess varit supernöjd. Hon har hela tiden varit professionell, lätt att få tag på (och lätt att konversera med). Hon kom med superbra tips, men lyssnade samtidigt på hur jag tänkte.
    Tillsammans fick vi till en fantastiskt lyckad försäljning.
    Åh, vad glad jag blir! Tack snälla för dina fina ord Jenny! Det betyder så mycket för mig att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme:) Jag är så oerhört tacksam över att jag fick chansen hjälpa dig genom försäljningsprocessen och jag är stolt över att vi tillsammans kunde nå ett så otroligt lyckat resultat i slutändan. Ta hand om dig så ses vi:) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-04-06
    Sålt en bostadsrätt i Skellefteå.
    Allt fungerade jättebra med proffsig mäklare.
    2021-04-04
    Förstklassigt, tack Mikael för hjälpen med försäljningen!
    • Sjungande Dalen
    2021-03-28
    Bra bemött. Bra information. Bra engagemang. Sålt parhus åt dödsbo.
    2021-03-27
    Kompetent, ser till kundens och köparens bästa.sålt bostadsrätt med en fantastisk mäklare vid vår sida.
    Tack för erat fina omdöme, det värmer verkligen! Och tack för att jag fick möjligheten att sälja eran fina lägenhet! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er och samarbeta genom hela försäljningsprocessen. Önskar er stort lycka till med ert nya boende, ni kommer trivas utmärkt där! Ta hand om er:) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-03-27
    Uppdraget vi lagt till vår mäklare Fredrik Lindfors gäller en försäljning av bostadsrätt med 4 rum på 96,5 kvm.
    Fredrik gjorde ett gott intryck redan vid vårt första möte och vi fick sedan tid att i lugn och ro fundera igenom hela processen innan den lades ut till försäljning.

Vi hade inga egentliga förväntningar med tanke på Corinaepedemin utan vi tänkte att vi får helt enkelt se vad som händer när den läggs. Intresset var inte så stort från början, men efter några veckor ringde Fredrik en helg och sa att hade en köpare. Affären slutfördes och vi fick det pris vi begärt.

Själva hade vi blivit rekommendera Fredrik av en bekant som tidigare gjort flera affärer med honom. Vi kände tidigt att vi ville ha en mäklare med lång erfarenhet och som kände till orten, presumtiva intressenter och som gjort liknande försäljningar.
    Efter affärens nu slutförts kan vi bara konstatera att alla delar i processen inte kunde ha gjorts på ett bättre sätt.

För oss var nog det bästa av allt var att Fredrik tog sin an deklarationen av lägenhetsförsäljningen som innehöll omfattande ombyggnationer under ett par år, Han instruerade också oss hur vi skulle lägga upp redovisningen av de kostnader vi haft. Lägenheten var vi aldrig oroliga över att den inte skulle bli såld.

Sammanfattningsvis så är vi toppennöjda med det jobb Fredrik har gjort och det gör att även vi kan rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling när andra ev. frågar oss om val av mäklare. Vi ger 10 poäng av tio möjliga.
    2021-03-25
    Bra bemötande, trevlig, vettiga svar på de frågor jag hade. Uppfyllde mina förväntningar och mer därtill
    Tack snälla Sebastian för ditt fina omdöme! Jag är glad över att jag fick möjligheten att hjälpa dig att hitta din drömbostad. Du kommer trivas så bra där! Stort lycka till med din nya lägenhet, ta hand om dig! :) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-03-18
    Svårt att nå mäklaren vid tider som passar oss båda. Knepigt när man inte har skrivbordsjobb
    2021-03-18
    sålt fastighet
    bra bemött av ambitiös mäklare
    förväntningar - inga alls eftersom jag inte tidigare varit i kontakt med mäklare
    totalt hjälpsamt och bra jobb
    Tack Pär för ditt fina omdöme! Tillsammans har vi samarbetat bra och vi uppnådde till sist ett mycket lyckat resultat. Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er genom försäljningen, det har varit lärorikt även för mig. Ta hand om dig! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-03-16
    Vi har sålt en villa och hade Anna Andersson som vald mäklare. Hon har motsvarat våra förväntningar fullt ut, agerat proffsigt i alla lägen och ställt upp på ett bra sätt genom hela den väldigt korta processen. Vårt hus blev sålt ca 3 månader innan det egentligen skulle ut på marknaden. Vid fundersamheter från våra köpare så har hon mött dem på ett bra sätt och allt har gått över förväntan!
    2021-03-16
    Köpt bostad. Fick jättebra och proffsig hjälp av mäklaren.
  • Caroline L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Getberget
    2021-03-16
    Professionell och mycket trevlig!
    Tack Caroline för ditt fina omdöme! Tillsammans nådde vi ett mycket lyckat resultat och en snabb affär. Jag är glad över att jag fick chansen att hjälpa till. Önskar er stort lycka till med ert husbygge. Ta hand om er:) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-03-10
    Jätte trevligt, bra lyssnare och hjälpsam
    2021-03-07
    Jag har sålt en sommarstuga och känner Fredrik och är alltid nöjd med honom !!
    2021-03-05
    Vi har redan tidigare anlitat Svensk Fastighetsförmedling vid köp o försäljningar av hus el lägenheter. Vi har alltid upplevt att vi har blivit proffsigt bemötta av de olika mäklare som vi har träffat.
    Därför var det ett ganska självklart val när vi nu planerar att sälja vårt hus o Fredrik Lindfors fanns kvar på kontoret i Skellefteå. Fredrik har vi tidigare träffat när han sålde vår lägenhet för några år sedan o har bara goda erfarenheter av honom. både som mäklare o person, så ville vi ha honom vid försäljningen av vårt hus.
    2021-03-04
    Sålt en bostadsrätt
    Anlitat denna mäklare vid flera tillfällen för jag tycker att dom lever upp till mina förväntningar på alla sätt och vis.
    2021-03-04
    Helt ok med mäklaren vi hade. Vi får se hur försäljningen av vårat hus går.
    2021-02-19
    Köp av bostadsrätt.
    Positivt bemött.
    Sammanfattningsvis - nöjd.
    Hej Susanne, vad kul att höra att du är nöjd. Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme, det värmer verkligen. Jag är glad att jag fick möjlighet att hjälpa er med i samband med ert lägenhetsköp och återigen, stort grattis till er nya lägenhet:) Vi ses!/ Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Centrala Stan
    2021-02-17
    Jag har köpt en liten övernattningslägenhet.
    Proffsigt bemötande av mäklare.
    Service orienterad mäklare som inger förtroende hos både köpare och säljare. Har tidigare sålt en lägenhet med hjälp av samma mäklare, kommer även att anlita samma mäklare i framtiden.
    • Falkträsket
    2021-02-06
    Vi har sålt ett kedjehus på 97 kvm med hörntomt. Jag fick snabbt kontakt med mäklaren och bokade in en första träff. Mycket bra bemötande och tydlighet i processen, vad som skulle hända och när. Snabb och enkel försäljning, fick mer betalt än vi vågat drömma om.
    Jag behöver inte få veta allt vad spekulanterna tycker och säger.
    2021-02-05
    Snabb, proffsig och bra service.
    2021-02-03
    Jag har köpt en 3-rummare och sålt en 4-rummare. (Bostadsrätter)
    Mäklarna har varit mycket hjälpsamma och trevliga.
    Jag har bara en positiv upplevelse av detta. Mycket bra fotograf, bilderna blev fantastiska.
    Allt har gått väldigt smidigt och snabbt. Tack!
    2021-01-08
    Har köpt ett nyproducerat radhus och fick utmärkt service från början till färdig affär. Blev otroligt nöjd med deras servicenivå som håller mycket hög nivå.
    2021-01-01
    Sålt bostad.
    Fredrik Lindfors var mäklare och otroligt proffsig i alla moment.
    Betyg för honom blir det högsta man kan ge.
    • Lövånger
    2020-12-30
    Sålde ärvd sommarstuga. Bra personligt stöd av mäklare hela vägen.
    • Moröhöjden
    2020-12-23
    Har sålt en bostadsrätt 3 rok Tycker att jag fått bästa tänkbara hjälp . Första gången jag sålt en lägenhet så jag var lite nervös men min mäklare var personlig i sitt bemötande och jag kunde hela tiden processen varade kontakta henne med frågor både per telefon och mail. Fick alltid snabb respons. När jag behövt har hon kommit hem till mig och hjälpt mig.
    Om jag skulle behöva kan jag absolut tänka mig att vända mig till henne igen.
    Hej Margareth! Jag är så tacksam över att jag fått möjligheten att hjälpa dig genom den här processen. Tack snälla du för att du tagit dig tiden att skriva det här fina omdömet, det betyder så otroligt mycket för mig. Önskar dig stort lycka till med din nya bostad, jag är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra:) Jag hoppas att vi ses framöver! Varma julhälsningar från Amanda Backman Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Ursviken
    2020-12-09
    Sålt villa med "potensial". Mäklaren var oerhört positiv, blundade för stök och fel. Motiverade mej till ytskiktsrenovering och sålde med den äran

Toppbetyg
    Tack Ingela för ditt fina omdöme, det gör mig så glad! Jag är så oerhört tacksam över att jag fick chansen att hjälpa dig vid din bostadsförsäljning. Jag tycker att vi samarbetade riktigt bra under hela processen. Bra jobbat och stort lycka till med din nya bostad! Ta hand om dig:) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2020-12-02
    Har sålt en 4 rums lägenhet. Vi nyttjade svensk fast i Skellefteå och de skötte uppdraget utmärkt.
    Tack snälla för att ni tagit er tiden att skriva ett omdöme, det värmer verkligen. Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Stort lycka till med ert nya boende! Sköt om er:) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2020-12-01
    Bra bemötande. Framförallt tillgänglig men upplevs även öppen och ärlig. Har hanterat både oss som säljare och köparen proffsigt!
    • Bergsbyn
    2020-11-19
    Marcus is a nice and professional broker. I got good feedback during the process of my purchase of a house, and I thought that everything went very smoothly.
    2020-11-12
    Otroligt snabb och bra service! Då detta är en ny grej för oss så blev det enkelt förklarat och en enkel process.
    2020-10-29
    Engagerad, kunnig, trevlig mäklare.
    Elaine - Tack för ditt omdöme, det värmer verkligen! Jag är så tacksam över att jag kunde vara till hjälp och att jag fick möjligheten och förtroendet att följa dig genom denna process. Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende :) Varma hälsningar från mig /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej!
    Jag har köpte en lägenhet och bemötta mäklare första via telfon.Ja de uppleved min förväntning
    Hej Mebrathu! Tack för att du tagit dig tid att skriva och vad kul att höra att du upplevt processen positiv! Vi ses snart igen när det är tillträde på din nya bostad:) Vänliga hälsningar, Anna Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Sörböle
    2020-10-29
    Vi har vår villa till salu,och den hjälp vi fått än så länge är mycket bra !
    Vi har blivit väl bemötta av mäklare,mycket tydlig och tillmötesgående.Tar sej tid och förklarar så vi förstår.
    Har förväntningar att detta skall fortgå under vår försäljning.
    Med vänlig hälsning,/Gun & Martin