Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri värdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!

Läs vad 37 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• Lillemor L
    Lillemor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra bemötande. Engagerad, tydlig, lätt att få kontakt med.
  • Mussie I
    Mussie I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag nöjd för bemötande som jag fick från Mäklaren!
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väldigt proffsig, mån om sin kund samt tog sitt arbete på största allvar.
  • Dorthea R
    Dorthea R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Gott o kompetent bemötande. Snabb handläggning och återkoppling.
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Ett mycket bra och glatt bemötande. Bra svar på mina frågor och kände mig verkligen välkommen.
  • Odd Arne H
    Odd Arne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Topp service.
    Meget bra oppfølging og proff handtering.
  • Maria B
    Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt bemötande, kändes bra från första mötet till dess att affären var klar. Angagerad och glad mäklare som vi verkligen kan rekommmendera. Allt har gått smidigt och bra.
  • Maria G
    Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi upplever att hon var angagerad och hade ett proffsigt bemötande! Vi fick den hjälp vi behövde, svar på våra frågor och hon var oftast lätt att nå!! Vi skulle mycket väl kunna tänka oss att rekommendera henne till vänner och bekanta!
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Snabbt, smidigt och kul! Så kan jag beskriva upplevelsen, precis som man vill ha det.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Suveränt , proffsigt bemötande!
    Kändes tryggt och säkert att få hjälp med försäljningen!
  • Ingvar H
    Ingvar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklaren har gjort ett väldigt bra jobb med vår lägenhets försäljning. Ingav förtroende och vi kände oss trygga med henne från första träffen fram till vi lämnade över nycklarna till den nya ägaren.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bemötandet från Mäklaren har varit perfekt genom hela säljprocessen, där jag upplever att Svensk Fastighetsförmedling har noggranna rutiner gällande regler och förordningar vid försäljning av fastigheter, samt en väldigt bra Försäkring både för köpare och säljare.
  • Vivi-Ann N
    Vivi-Ann N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket trevligt och seriöst bemötande. Jag kommer att rekommendera honom till andra som ska sälja.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt bemötande av en glad och seriös mäklare. Ingav förtroende och kunnande trots sin ringa ålder. Vi är nöjda på alla sätt😀
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vår mäklare var superbra! Han var engagerad, inte för strikt utan det kändes verkligen som att man pratade med en kompis hela tiden!
  • Marie G
    Marie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket trevligt bemötande. Professionell och förtroendeingivande.
  • Karin R
    Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag fick ett mycket bra bemötande från den första kontakten tills affären var avslutad. Jag är mycket nöjd o kommer att rekommendera Fredrik till andra som tänker sälja sin bostad.
    Det enda som jag inte var riktigt nöjd med var fotografen som anlitades. Färgen på vissa bilder var inte bra.
  • Eida B
    Eida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket gott. Bra kommunikation. Bra och tillmötesgående. Inget att klaga på
  • Inger E
    Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Allt har löpt helt perfekt. Jag har fått hjälp med alla frågor och funderingar kring försäljningen . Är mycket nöjd med allt
  • Astrid I
    Astrid I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jättefint och proffsigt bemötande.
    -Höjde utgångspriset efter funderande, vilket visade sig vara bra
    -Ordnade möte på ob arbetstid
    -Snabbt handläggande
    Jättetack!!
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt att få ha att göra med så kompetent mäklare
    Vi vill rekommendera Svensk fastighetsförmedling.
  • Saga W
    Saga W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Helt fantastisk, jag kände mig säker första gången vi sågs. Superduktig och hjälpsam!
  • Ingalill M
    Ingalill M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra bemötande som jag värdesätter samt ett rakt sätt som ger förtroende I samband med förklaringar hur försäljningen ska gå till för säljare o köpare
  • Nathalie H
    Nathalie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra mäklare!
    Enkel att ha att göra med!
    Lyhörd inför våra önskemål och samtidigt rak och ärlig i hennes kunskap om hur marknaden ser ut.
    Rekomenderar henne starkt!
    Hon jobbar verkligen för kunden.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag tycker det var bra. Trevlig försäljare och snabb visning och försäljning. Sedan tyckte jag man fick bra info om vad som hände.
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Proffsig. Håller vad han lovar. Kunnig.
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael har bemött oss på ett trevligt, personligt och samtidigt professionellt sätt. Min upplevelse av att sälja huset med hjälp av Mikael på Svensk Fastighetsförmedling är genomgående positiv. Det överträffade helt klart mina förväntningar, vi är väldigt nöjda.
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra bemötande. Bra tillgänglighet med snabba svar.
  • Christin F
    Christin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, har bemött oss jättebra och behandlat försäljningen på ett ytterst proffesionellt sätt. Vi skulle anlita honom igen utan att tveka. Mycket glad och trevlig person som återkopplat till oss hela tiden.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Emelie var alltid tillgänglig och gjorde verkligen allt hon kunde för att få till en bra affär. Proffsig och trevlig! Vi är jättenöjda!
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket duktig mäklare som utförde sitt jobb mycket bra, lättsam och erfaren var intrycket! Rekommenderas starkt vidare
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väl tillmötesgående. Tog sig tid även utanför ordinarie arbetstid för att bemöta mig på bästa tänkbara vis. Skulle anlita igen och kommer att rekommendera varmt till andra som ska sälja.
  • Folke L
    Folke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fick bra information och feedback. Allt gick smidigt och vi är mycket mycket nöjda med genomförandet.
  • Per-Olov L
    Per-Olov L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jaa,,, Fredrik ! Jag vet inte riktigt hur jag skall sammanfatta allt.
    Vi fick ett mycket bra bemötande av dej och du var även korrekt i dina frågor, och vi fick bra svar på alla frågor som vi hade i när vi skulle sälja vår sommarstuga.
    All hjälp i samband med försäljningen var mycket proffsigt.
    Tusen tack.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej... har inget negativt att tillägga av min kontakt med Emelie bara positivt.Hon engagerade att hjälpa mig till och med på en helgdag.Allt gick väldigt snabbt oc efektivt.Är väldigt nöjd med henne.
    Föresten det är jag med allihopa på Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå:
    Med vänlig hälsning Kenneth
  • Leif S
    Leif S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra. Trevlig och gav ett väldigt seriöst intryck. Perfekt helt enkelt.
  • Michael N
    Michael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Glad, positiv, löste smidigt uppkomna problem (som mäklaren inte var skyldig till) Bra service överhuvudtaget

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå