Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 218 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• 2019-12-07

Lillemor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Jätte bra bemött. Hade hoppats på en liten vinst...men det gick bättre än förväntat. Lätt att få kontakt med mäklaren även under kvällar och helger. Kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, bästa mäklaren i Stan! Läs mer
  • 2019-11-28

Josefin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är supernöjda med Tina Edler på Svensk fastighetsförmedling i Skellefteå. Tina är kunnig, social och förtroendeingivande.

Vi hade höga förhoppningen på Tina och hennes team. Alla förväntingar överträffades! Läs mer
  • 2019-11-26

Liselott H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Snabbt o smidigt. Kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-21

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en bostadsrättslägenhet! Snabb och tydlig återkoppling under hela processen vilket vi upplevde som mycket positivt! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå, Fredrik L gillar detta
  • 2019-11-21

Anton G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt min bostadsrätt och fick en otroligt bra och proffsig hjälp av Emelie. Läs mer
  • 2019-11-20

Birgit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Torsgatan.
    Mycket bra bemötande av Marcus Karlsson 👏👏
    Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-11-11

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tydlig, vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-11-07

Ida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag valde Tina då hon verkade driven och engagerad. Två egenskaper hon bevisade stämde under resans gång. Fantastiskt enkel och bra service. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-05

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har köpt en lägenhet via mäklaren. På det sätt som hon, mäklaren, har ställt upp på oss även under en helg, visning på en söndag, så kan jag bara varmt rekommendera mäklaren! Läs mer

Sören B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt min stuga men där behövde inte mäklaren
    göra så mycke den var såld innan den var ute på marknaden. Läs mer

Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt hus i Ursviken och mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb.
    Köpte av mina föräldrar och det skötte mäklaren perfekt.
    Mycket nöjd. Läs mer

Maja Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i september! Vi var supernöjda med bemötandet av alla hos mäklaren. Vi fick svar på alla frågor som vi hade och allt gick väldigt smidigt! Läs mer

Olivia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag köpte en lägenhet på vänskapsgatan och träffade en supergullig mäklare som var så rolig och pratsam och skötte hela affären så snabbt och att det slapp bli budgivning så jag kunde få köpa min drömlägenhet. Läs mer

Östen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra kontakt, saklig information och snabb återkoppling kring frågorna vi ställt. Läs mer
  • 2019-10-24

Erling F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt vår villa med mycket trevlig kontakt med mäklaren Läs mer
  • 2019-10-23

Jenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev oerhört bra av mäklaren, han var väldigt snabb att återkoppla. Han var trevlig och väldigt kompetent. Jag är oerhört nöjd med min kontakt med denna mäklare. Jag ger hela upplevelsen 5 stjärnor Läs mer
  • 2019-09-10

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har fått hjälp med en försäljning. Ett noggrant, trevligt och personligt bemötande. Det fanns en stor oro från min sida kring efterfrågan och vad vi skulle kunna få för huset och vi ens skulle få det sålt eller nå upp till den nivå som jag köpte huset för(för ett år sedan). Det överträffades många gånger om.
    Mäklaren har varit tillgänglig och väldigt engagerad under hela processen.
    Trots ett strul i budgivningen med en budgivare som hoppade av under lite konstiga former så slutfördes affären på ett jättebra sätt.
    Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-04

Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt, vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-09-04

Ann-Marie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jättenöjd kan varmt rekommendera Emelie! Läs mer
  • 2019-09-02

Ingemar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en kyrka kammare . Mycket proffsigt o personligt bemötande. Blev bra bemött när jag informerade mig om utvecklingen o budgivning.
    Resulterade i att jag gav Marcus i uppdrag att sälja mitt fritidshus.
    En mäklare som jag kommer att rekommendera till vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-08-28

Bert H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt villa
    Bra bemötande med snabb återkoppling vid frågor och hantering av vår process vid försäljning av hus
    Kunde uppnå en kort tid mellan värdering och efterkommande steg fram till att huset kunde läggas ut för försäljning vilket kändes bra som säljare trots att detta var under sommaren och semestertider.
    Utfallet blev en snabb försäljning och avslut vilket kändes positivt Läs mer
  • 2019-08-24

Kenneth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt vår villa som vi ägt i drygt 25 år.
    Såväl resultatet av mäklarens arbete som hanteringen och informationen under säljprocessen har varit utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-20

Ulla-Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Norra Källbomark 68. Gott och korrekt bemötande! Mycket bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Inga-Britt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en sommarstuga. Tycker att mäklaren gjort ett mycket bra jobb. En mycket trevlig och sympatisk mäklare.
    Gick trögt från början men sedan lossnade det. Sedan budgivningen kom i gång så gick det fort. Läs mer
  • 2019-08-05

Kristina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt som såldes före visning när objektet låg på kommande. Mycket trevligt och bra bemötande. I efterhand känns det dock möjligen som att mäklaren undervärderade priset något, jag fick mer än väntat vilket ju gör att mäklararvodet blir relativt högt. Anledningen till att priset blev högre var ett motbud från min sida som mäklaren tyckte var för högt men som köparen ju ändå visade intresse av trots allt. Lång väntan på att få handpenningen som nu varit inbetald av köparen sedan 3 veckor men ännu inte nått mig. I övrigt mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-20 Fredrik L svarar Kristina W
    Hej, roligt att du är nöjd. Som du vet så måste vi hålla på handpenningen tills en köpare har blivit godkända av bostadsrättsföreningen. En förening har 1 månad på sig att godkänna en medlem.
  • 2019-07-15

Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt ett hus å han vart trevlig,Lätt att ha å göra med gick jättebra Läs mer
  • 2019-07-13

Pontus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte en tvåa där Emelie var mäklare.
    Blev väldigt trevligt bemött och hon var väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor och fyllde även i med mer information.

Hela processen gick smidigt och enkelt tack vare detta. Läs mer
  • 2019-07-08

Olov E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fredrik är en mycket seriös mäklare och genomförde en mycket bra försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-05

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig och proffsig mäklare som hjälpt oss att sälja vårt radhus. Allt har flutit på bra och har aldrig känt mig orolig inför det som mäklaren kan vara med och påverka i försäljningen. Läs mer
  • Ulf K

2019-07-02

Ulf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig lättsam och hjälpsam när jag sålde min fars bostadsrätt Läs mer
  • 2019-07-02

Klas Ove Urban B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vår mäklare utförde sitt försäljningsuppdrag på ett lugnt och effektivt sätt, utan fördröjning, och kunde hantera att vissa spekulanter/budgivare inte uppträdde professionellt. Läs mer
  • 2019-07-02

Jörgen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en brf. Proffsigt och neutralt arbete. Lyhörd när jag haft frågor. Hjälpsam. Betyg 5 av 5 möjliga. Läs mer
  • Johan H

2019-07-02

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej ! Jag fick bra information och trevlig bemötande av mäklaren . Det var förväntningarna jag hade Läs mer
  • 2019-06-26

Monika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en trea på bottenplan för vår mammas räkning. Vi blev professionellt och trevligt bemötta. Hade inte några egentliga förväntningar innan men dom vi hade uppfylldes med råge!
    Detta blev en positiv upplevelse i en annars stressig situation! Läs mer
  • 2019-06-25

Erika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig och lätt att ha och göra med. Sålde vår lägenhet snabbt och till ett bra pris trots att lägenheter i det området sålts trögt ett tag. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-25

Pär N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostadsrätt
    Enkelt, bra, proffsigt bemötande och hjälp med köpet. Läs mer
  • 2019-06-24

Patrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väl förmedlat köp av sommarstuga. Tydlig beskrivning av alla steg i processen, inklusive brister i objektet och dess konstruktion. Läs mer
  • Ida F

2019-06-24

Ida F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra återkoppling och kompetens.
    Väldigt lyhörda för önskemål och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-22

Martin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael Berggren är en lyhörd och bra mäklare. Tar sig tid för sina kunder och är noga med att det ska bli bra för både köpare/säljare. Kan varmt rekommendera honom. Med en vänlig hälsning, Martin Eriksson Läs mer
  • 2019-06-22

Elin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett stort bostadshus på landet i Västerbotten mellan Umeå och Skellefteå. Väldigt fint bemötande, Tina är proffsig och kunnig. Hade inga särskilda förväntningar, men det kändes helt rätt från första stund.
    Skulle absolut anlita dem igen. Läs mer

Carina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fastighet Vebomark, Lövånger.
    Mäklaren väldigt tillmötesgående, smidig och kunnig. Hörde av sig snabbt efter kontakt från säljaren
    Fick den hjälp jag kan förvänta mig.
    Det som var frustrerande för mig var att vänta två dygn på att få veta om de godtar budet och sen buda mot mig själv för att en annan intressent hör av sig. Jag la ett vettigt bud på en gång och inte under vad de begärt. Men det är inte mäklarens fel, för hon har gjort allt på ett sätt som gjort mig nöjd. Skulle gärna rekommendera eller köpa/sälja genom henne igen/Carina Ohlsson Läs mer

Émilie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostad. Saklig, tydlig och engagerad mäklare. Läs mer

Simon L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Förtroendeingivande, intresserad av lägenheten och affären, positiv å glad, bra pris mot konkurrenter, snabb till avslut på affär efter bud Läs mer
  • 2019-06-12

Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålde vår villa med Mikael och kan inte annat än ge en femma i betyg!
    Allt har gått smidigt, Mikael har hållit oss uppdaterade under resans gång och levererade en slutprodukt som vi är VÄLDIGT nöjd med!
    Det verkade köparna också vara då de under kontraktsskrivningen erbjöd honom att sälja deras boende. Läs mer
  • 2019-06-01

Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är otroligt nöjda med vår mäklare vid försäljning av vårt kedjehus. Professionell och personlig på samma gång, tydlig och informativ och skickade meddelanden om vad som pågick även om det inte direkt berörde oss. Men bara så att vi förstod att processen fortlöpte. Kan varmt rekommendera Anna på Svensk fastighetsförmedling i Skellefteå. Läs mer
  • Jimmy H

2019-05-23

Jimmy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte en villa som Mikael sålde och jag tycker att allting gick så smidigt gällande den affären så han fick förtroendet att sälja min bostadsrätt också, som även blev såld. Otroligt duktig mäklare som är engagerad, trevlig och lätt att ha och göra med! Läs mer
  • 2019-05-18

Matthew Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har både köpt av och sålt hus via Fredrik och är mycket nöjd med hans insats i båda lägen. Vi tycker Fredrik är en ärlig och rättvis mäklare som vi starkt rekommenderar till andra. Läs mer
  • Marcus A

2019-05-17

Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte ett hus där Fredrik Lindfors var mäklare. Han är väldigt trevlig, tydlig och tillmötesgående. Han upplevs också som väldigt genuin. Vi har även anlitat Fredrik och Svensk Fastighetsförmedling när vi nu ska sälja våran nuvarande lägenhet. 5+ Läs mer
  • 2019-05-12

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra och trevlig mäklare som var duktig på hålla kontakten och uppdatera oss om vad som hände under köpprocessen. Läs mer
  • 2019-05-11

Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt och professionellt bemötande gjorde affären snabb och enkel. Läs mer

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå