Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 202 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• 2019-09-10

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har fått hjälp med en försäljning. Ett noggrant, trevligt och personligt bemötande. Det fanns en stor oro från min sida kring efterfrågan och vad vi skulle kunna få för huset och vi ens skulle få det sålt eller nå upp till den nivå som jag köpte huset för(för ett år sedan). Det överträffades många gånger om.
    Mäklaren har varit tillgänglig och väldigt engagerad under hela processen.
    Trots ett strul i budgivningen med en budgivare som hoppade av under lite konstiga former så slutfördes affären på ett jättebra sätt.
    Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-04

Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt, vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-09-04

Ann-Marie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jättenöjd kan varmt rekommendera Emelie! Läs mer
  • 2019-09-02

Ingemar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en kyrka kammare . Mycket proffsigt o personligt bemötande. Blev bra bemött när jag informerade mig om utvecklingen o budgivning.
    Resulterade i att jag gav Marcus i uppdrag att sälja mitt fritidshus.
    En mäklare som jag kommer att rekommendera till vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-08-28

Bert H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt villa
    Bra bemötande med snabb återkoppling vid frågor och hantering av vår process vid försäljning av hus
    Kunde uppnå en kort tid mellan värdering och efterkommande steg fram till att huset kunde läggas ut för försäljning vilket kändes bra som säljare trots att detta var under sommaren och semestertider.
    Utfallet blev en snabb försäljning och avslut vilket kändes positivt Läs mer
  • 2019-08-24

Kenneth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt vår villa som vi ägt i drygt 25 år.
    Såväl resultatet av mäklarens arbete som hanteringen och informationen under säljprocessen har varit utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-20

Ulla-Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Norra Källbomark 68. Gott och korrekt bemötande! Mycket bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Inga-Britt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en sommarstuga. Tycker att mäklaren gjort ett mycket bra jobb. En mycket trevlig och sympatisk mäklare.
    Gick trögt från början men sedan lossnade det. Sedan budgivningen kom i gång så gick det fort. Läs mer
  • 2019-08-05

Kristina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt som såldes före visning när objektet låg på kommande. Mycket trevligt och bra bemötande. I efterhand känns det dock möjligen som att mäklaren undervärderade priset något, jag fick mer än väntat vilket ju gör att mäklararvodet blir relativt högt. Anledningen till att priset blev högre var ett motbud från min sida som mäklaren tyckte var för högt men som köparen ju ändå visade intresse av trots allt. Lång väntan på att få handpenningen som nu varit inbetald av köparen sedan 3 veckor men ännu inte nått mig. I övrigt mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-20 Fredrik L svarar Kristina W
    Hej, roligt att du är nöjd. Som du vet så måste vi hålla på handpenningen tills en köpare har blivit godkända av bostadsrättsföreningen. En förening har 1 månad på sig att godkänna en medlem.
  • 2019-07-15

Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt ett hus å han vart trevlig,Lätt att ha å göra med gick jättebra Läs mer
  • 2019-07-13

Pontus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte en tvåa där Emelie var mäklare.
    Blev väldigt trevligt bemött och hon var väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor och fyllde även i med mer information.

Hela processen gick smidigt och enkelt tack vare detta. Läs mer
  • 2019-07-08

Olov E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fredrik är en mycket seriös mäklare och genomförde en mycket bra försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-05

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig och proffsig mäklare som hjälpt oss att sälja vårt radhus. Allt har flutit på bra och har aldrig känt mig orolig inför det som mäklaren kan vara med och påverka i försäljningen. Läs mer
  • ULF K

2019-07-02

ULF K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig lättsam och hjälpsam när jag sålde min fars bostadsrätt Läs mer
  • 2019-07-02

Klas Ove Urban B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vår mäklare utförde sitt försäljningsuppdrag på ett lugnt och effektivt sätt, utan fördröjning, och kunde hantera att vissa spekulanter/budgivare inte uppträdde professionellt. Läs mer
  • 2019-07-02

Jörgen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en brf. Proffsigt och neutralt arbete. Lyhörd när jag haft frågor. Hjälpsam. Betyg 5 av 5 möjliga. Läs mer
  • Johan H

2019-07-02

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Hej ! Jag fick bra information och trevlig bemötande av mäklaren . Det var förväntningarna jag hade Läs mer
  • 2019-06-26

Monika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en trea på bottenplan för vår mammas räkning. Vi blev professionellt och trevligt bemötta. Hade inte några egentliga förväntningar innan men dom vi hade uppfylldes med råge!
    Detta blev en positiv upplevelse i en annars stressig situation! Läs mer
  • 2019-06-25

Erika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig och lätt att ha och göra med. Sålde vår lägenhet snabbt och till ett bra pris trots att lägenheter i det området sålts trögt ett tag. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-25

Pär N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostadsrätt
    Enkelt, bra, proffsigt bemötande och hjälp med köpet. Läs mer
  • 2019-06-24

Patrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väl förmedlat köp av sommarstuga. Tydlig beskrivning av alla steg i processen, inklusive brister i objektet och dess konstruktion. Läs mer
  • Ida F

2019-06-24

Ida F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra återkoppling och kompetens.
    Väldigt lyhörda för önskemål och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-22

Martin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael Berggren är en lyhörd och bra mäklare. Tar sig tid för sina kunder och är noga med att det ska bli bra för både köpare/säljare. Kan varmt rekommendera honom. Med en vänlig hälsning, Martin Eriksson Läs mer
  • 2019-06-22

Elin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett stort bostadshus på landet i Västerbotten mellan Umeå och Skellefteå. Väldigt fint bemötande, Tina är proffsig och kunnig. Hade inga särskilda förväntningar, men det kändes helt rätt från första stund.
    Skulle absolut anlita dem igen. Läs mer

Carina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fastighet Vebomark, Lövånger.
    Mäklaren väldigt tillmötesgående, smidig och kunnig. Hörde av sig snabbt efter kontakt från säljaren
    Fick den hjälp jag kan förvänta mig.
    Det som var frustrerande för mig var att vänta två dygn på att få veta om de godtar budet och sen buda mot mig själv för att en annan intressent hör av sig. Jag la ett vettigt bud på en gång och inte under vad de begärt. Men det är inte mäklarens fel, för hon har gjort allt på ett sätt som gjort mig nöjd. Skulle gärna rekommendera eller köpa/sälja genom henne igen/Carina Ohlsson Läs mer

Émilie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostad. Saklig, tydlig och engagerad mäklare. Läs mer

Simon L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Förtroendeingivande, intresserad av lägenheten och affären, positiv å glad, bra pris mot konkurrenter, snabb till avslut på affär efter bud Läs mer
  • 2019-06-12

Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålde vår villa med Mikael och kan inte annat än ge en femma i betyg!
    Allt har gått smidigt, Mikael har hållit oss uppdaterade under resans gång och levererade en slutprodukt som vi är VÄLDIGT nöjd med!
    Det verkade köparna också vara då de under kontraktsskrivningen erbjöd honom att sälja deras boende. Läs mer
  • 2019-06-01

Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är otroligt nöjda med vår mäklare vid försäljning av vårt kedjehus. Professionell och personlig på samma gång, tydlig och informativ och skickade meddelanden om vad som pågick även om det inte direkt berörde oss. Men bara så att vi förstod att processen fortlöpte. Kan varmt rekommendera Anna på Svensk fastighetsförmedling i Skellefteå. Läs mer
  • Jimmy H

2019-05-23

Jimmy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte en villa som Mikael sålde och jag tycker att allting gick så smidigt gällande den affären så han fick förtroendet att sälja min bostadsrätt också, som även blev såld. Otroligt duktig mäklare som är engagerad, trevlig och lätt att ha och göra med! Läs mer
  • 2019-05-18

Matthew Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har både köpt av och sålt hus via Fredrik och är mycket nöjd med hans insats i båda lägen. Vi tycker Fredrik är en ärlig och rättvis mäklare som vi starkt rekommenderar till andra. Läs mer
  • Marcus A

2019-05-17

Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte ett hus där Fredrik Lindfors var mäklare. Han är väldigt trevlig, tydlig och tillmötesgående. Han upplevs också som väldigt genuin. Vi har även anlitat Fredrik och Svensk Fastighetsförmedling när vi nu ska sälja våran nuvarande lägenhet. 5+ Läs mer
  • 2019-05-12

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra och trevlig mäklare som var duktig på hålla kontakten och uppdatera oss om vad som hände under köpprocessen. Läs mer
  • 2019-05-11

Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt och professionellt bemötande gjorde affären snabb och enkel. Läs mer
  • 2019-04-29

Ulf F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en lgh. Upplever att vi fått ett professionellt bemötande från en mäklare som varit glad och positiv. Upplever även att det har varit mycket lätt att prata med henne. Duktig på att ge klara och tydliga besked. Läs mer
  • 2019-04-08

Adam H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt Villa

Mäklaren gav ett bra och seriöst intryck
    och var/är väldigt behaglig att ha att göra med.

Super bra service. Läs mer
  • 2019-04-08

Pär S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra bemötande, raka besked. Bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2019-04-05

Tomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig, tydlig lätt att kommunicera med Läs mer
  • 2019-04-03

Ove F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en villa. Har fått bra hjälp under försäljningen. Tycker det gått fort och smidigt, 9 veckor från första kontakt till påskrivet kontrakt med köpare. Snabbare än jag trodde. Proffsig fotograf fina bilder, många intresserade , högre pris än utgångspris, nöjd säljare. Nu återstår bara hjälp med det ekonomiska Läs mer
  • Maggan H

2019-03-23

Maggan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Alldeles utmärkt. Mkt nöjd med allt Läs mer
  • 2019-03-22

Anita K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har hela tiden haft ett fint och förtroendeingivande bemötande. Har fått snabb återkoppling och tydliga besked. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-03-21

Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    bra saklig beskrivning av objektet , kunnig å förbered med information bilder ger ett mycket påläst å engagerat intryck. Läs mer
  • 2019-03-21

Lovisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Min upplevelse med Fredrik var jättebra! Han lyssnade och han tog sig tid att förklara så vi förstod allt! Läs mer
  • Roger L

2019-03-11

Roger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt ett kedjehus på Sunnanå i Skellefteå. Mäklaren har uppträtt klanderfritt. Det som jag framför allt gillar är att informationen hela tiden har varit föredömlig och att det varit ordning och reda. Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och mäklaren Mikael Berggren i synnerhet till kommande kunder. Läs mer
  • 2019-03-08

Mona I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vid försäljning av vår lägenhet fick vi stort förtroende och tillit till vår mäklare Mikael Bergren. Detta visade sig också infrias till fullo.
    Karl-Henrik o Mona Läs mer
  • 2019-03-07

Kim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    har köpt mitt första hus och var jätte nöjd Läs mer
  • 2019-02-28

Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Supertrevlig tjej - bra på alla sätt! Läs mer
  • 2019-02-26

Anneli L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett hus! Mycket kunnig och proffsig mäklare som har koll på allt! Läs mer
  • 2019-02-22

Lisa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har köpt en villa. Bemötandet från mäklaren har varit mycket bra. Lätt tillgänglig. Svarar och återkopplar snabbt vid frågor och funderingar. Har gett bra information och bra service. Läs mer
  • 2019-02-21

Jenny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå