Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• BadgeNineYears
Ring 0910-141 00 Dela

Välkommen till Skellefteå! Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten. Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna...

532 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Mikael R
Skellefteå

Mäklaren hade ett trevligt och professionellt bemötande. Våra huvudsakliga förväntningar var att lägenheten skulle gå att sälja till ett bra och förväntat pris. Dessa förväntningar uppfylldes och dessutom överskreds. Lägenheten såldes även med interna kontakter så vi behövde inte bekosta Hemnet.

Irene H
Kusmark

Trevlig mäklare dom förklarade bra hur nan köper hus

Alper G
Morö Backe

Broker was perfect, above my expectations. Very kind and involved in every step. Thank you so much.

Svensk Fastighetsförmedling S och Fredrik L gillar detta
Stellan B
Lövånger

Bra service och kompetent personal. Bra fungerande kommunikation och vägledning. Känner stort förtroende

Peter W
Skellefteå

Otroligt duktiga mäklare och det kändes tryggt hela vägen. Duktiga på att kommunicera och hålla kontakten med köpare och säljare. Rekommenderas starkt!

Safdar G
Lövånger

Det var bra att jag har fått hjälp av Svensk Fastighet i Skellefteå.

Peter W
Skellefteå

Väldigt proffsigt bemötande och snabba svar på frågor som dök upp under affären.

Mauro C
Skelleftehamn

I think that the support got is super, ckear explanation and full availability

Gudrun A
Kåge

lyhörd för mina önskningar, mycket bra kommunikation

Stina Maria L
Skelleftehamn

Väldigt trevlig och engagerad mäklare med bra bemötande och snabb återkoppling. Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag har fått vid min lägenhetsförsäljning.

Svensk Fastighetsförmedling S och Jim R gillar detta
Axel R
Skellefteå

Väldigt imponerad och nöjd över våran mäklare Jim Richtmann! Lugn och proffsig genom hela försäljningen och var alltid snabb på att ge svar på alla våra frågor och funderingar. Stort tack till Svensk Fastighetsförmedling i Skellefteå och framförallt stort tack till Jim Richtmann!

Svensk Fastighetsförmedling S och Jim R gillar detta
Simon K
Skellefteå

Vi är otroligt nöjda med Jim och Svensk Fastighetsförmedling! Ett stort engagemang och drivkraft gjorde att vi fick till en snabb affär med två nöjda parter. Det som utlovades hölls, det var en rak och tydlig kommunikation samt ett bra informationsflöde från mäklaren. Kan varmt rekommendera Jim Richtmann och Svensk Fastighetsförmedling i Skellefteå!

Jim R och Svensk Fastighetsförmedling S gillar detta
Anicke H
Älvsbacka

Proffesionell mäklare fick vi, det gick snabbt och smidigt och roligt var det

Anderstorp

Duktiga, engagerade och mycket lätta att ha och göra med. Lätt att få kontakt med. Rekommenderar dom varmt.

Brgstrm Invest A
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
Skellefteå

Bra bemötande och proffsigt arbete. Bra mäklarfirma och bra mäklare.

Jim R och Svensk Fastighetsförmedling S gillar detta
Mattias V
Skellefteå

Nöjd, nöjd, nöjd och vad heter det… jo nöjd

Angelica A
Örviken

Snabb och smidig affär! Inget att anmärka på.

Robert E
Örviken

Svårt att beskriva men är otroligt nöjd med mäklaren och hans arbete. Snabbt smidigt och enkelt.

Skellefteå

Duktiga, proffsiga och serviceinriktade.

Janice A
Ursviken

Proffsig mäklare, bemött med respekt, omtänksamhet och ett stort hjärta Inga större förväntningar, men mäklaren var proffsig och lotsade oss vidare genom hela försäljning på ett bra sätt. Rekommenderar Lovisa som mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Det värmer verkligen att höra er positiva feedback och jag känner stor tacksamhet att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert barndomshem. Ta hand om er, vi ses snart igen! /Lovisa

Emelie B
Skellefteå

Jag har både köpt och sålt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå och är väldigt imponerad och tacksam över deras stöd. Lovisas professionalitet och engagemang gjorde mitt boendebyte smidigt och roligt. Jag rekommenderar henne varmt till andra som söker en pålitlig mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stort tack för dina fina ord Emelie, det värmer. Har varit väldigt roligt och ärofyllt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Önskar dig ett stort lycka till inför flytten och de nya utmaningarna som väntar runt hörnet. Sköt om dig! /Lovisa

Norsjö

Proffsiga, duktiga och väldigt tillmötesgående utan att på det sättet tumma på riktlinjer och regler. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Skellefteå.

Lundmark Roland L
Skellefteå

Ödmjuk och trevlig mäklare som säkert gjorde det bästa för mig!

Zahra R
Ursviken

Allt var klar och tydlig, på ett professionellt sätt mycket nöjd

Markus S
Skellefteå

Ja tycker att dom har fixat de här galant Trevligt bemötande

Birgit L
Skellefteå

Mycket gott bemötande! Väldigt god tillgänglighet. Alltid lätt att nå. Vi har haft en mycket bra kommunikation och allt har känts tryggt och bra!

Johannah M
Centrala Stan

Proffsigt, trevligt och värdefyllt

Tack Johannah! Sätter 5+ på både säljare och köpare! ☺

Maj Pia B
Kåge

Amanda har ett mjuk,ödmjukt och ett engagerat bemötande! Var nyfiken o lyhörd på vad vi hade att erbjuda .Pia och Kurre

Karin L
Skellefteå

Jim var mycket tillmötesgående och svarade på mina frågor innan jag ens hunnit ställa dem muntligt. Vi förstod varandra mycket bra och han lät mig röra mig hit och dit i lägenheten och känna efter hur den kändes.

Regina S
Burträsk

Professionellt vänligt positivt.

Petter V
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
Fällfors

Jättefint bemötande av mäklaren som varit väldigt trevlig och förtroendeingivande genom hela processen.

Fred F
Morö Backe

Vi blev sååå bra bemötta av mäklaren Amanda Backman. Vi mötte henne när vi var och såg en lägenhet som hon sålde. Den lägenheten ville vi inte ha men vi började prata och sa då att vi vill sälja då erbjöd hon Att göra en värdering på vårat radhus. Och när hon kom och vi satt vid köksbordet så klickade det mellan oss. Vi tycker att hon skötte detta på bästa sätt. Våra förväntningar blev helt perfekta. Vi är så nöjda över försäljningen av Takdroppsgatan 87. Allt sköttes så bra. Vi rekommenderar henne som mäklare om man ska sälja

Roger F
Fällfors

Verkligen jätte bra proffsigt bemötande genom hela processen

Wendy L

Jättenöjd! Proffsigt och trevligt bemötande. Kunnig och engagerad mäklare

Roger A
Skellefteå

trevlig och proffsig gav bra information det gjorda han till fullgod förväntningar mycket bra och redig

Maja J
Sunnanå

Det var bra. Mäklaren var bra på att komma med idéer och lyssnade mycket på vad jag tyckte och gjorde inget förhastat tills jag sagt till. Vi kom allmänt bra överens helt enkelt. Mäklaren var också rolig, hade bra energi och var väldigt bra på allt vilket kändes bra för mig.

Arunachalam S
Skelleftehamn

I recently worked with an outstanding house broker who exceeded my expectations. Their attention to detail, prompt communication, and in-depth knowledge of the real estate market made the entire process seamless. I highly recommend lovisa forsgren for anyone seeking a dedicated and reliable broker.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Thank you very much Arunachalam, it is mutual. It has been a pleasure helping you with your purchase. I hope you will enjoy your new house. Take care! /Lovisa

Lars Å

Mycket proffsigt, kompetent och trevligt bemötande . Kan varmt rekommenderas

Jan Erik L
Centrala Stan

Mäklaren har nått de gemensamma mål som vi kommit överens om.

Annika F
Skellefteå

Jag kände direkt att det var en mäklare som såg mig och verkligen ville göra mig nöjd. Han har med engagemang och vilja fortsatt på den linjen under hela försäljningsarbetet. Jag känner mig lyssnad till och jag har varit trygg och haft tillit till att han verkligen arbetat för mig. Jim har varit tillgänglig och alltid kopplat tillbaka vid funderingar eller oro. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera honom till de som går i köp eller säljtankar. Mvh Annika Edvardsson

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Tack Annika, otroligt tacksam för dina fina ord. Njut ordentligt nu av ert fina hus och när jag har vägarna förbi så slår jag en signal. /Jim

Ann S
Jörn

Mycket kunnig och engagerad mäklare. Noggrann och trevligt bemötande. Fick mycket bra och snabb återkoppling Rekommenderar till andra som ska sälja sitt hus

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Tack Ann, vad glad jag blir att du har tagit dig tiden att skriva ett sådant fint omdöme. Är tacksam att jag fick förtroendet att sälja ditt hus och det värmer väldigt mycket att du är så nöjd, det är mitt mål att uppnå det bästa resultatet för mina kunder. Sköt om dig, vi ses snart igen! /Lovisa

Ibrahim Saleh K
Boliden

Bra! Snabb, smidigt, lätt tillgängliga, icke byråkratiska

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Tack för ditt fina omdöme Ibrahim! Det har varit väldigt trevlig och god kommunikation genom hela köpprocessen och är otroligt glad att du är nöjd. Ta hand om dig :) /Lovisa

Emelie H
Skelleftehamn

Vi hade ett mycket fint samarbete med Svensk Fastighetsförmedling!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Tack för ditt omdöme Emelie, vad roligt att ni är nöjda. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus och stort lycka till med ert nya boende:)

Veronica S
Boliden

Vi blev otroligt bra bemött o fått mycket tips o idéer inför försäljningen av huset. Vi fick Otroligt kompetent o supertrevlig mäklare Lovisa Forsgren som verkligen gör allt för sin kund. Rekomenderas till alla som vill ha en mäklare som är lyhörd trevlig med spetskompetens. Rekomenderar Svensk fastighetsförmedling i Skellefteå till alla som ska sälja eller köpa ett hus.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Tack för ert fina omdöme Veronica! Det gläder mig verkligen att höra att ni är så nöjda och jag är otroligt tacksam för ert förtroendet. Mitt mål är att ge mina kunder den bästa upplevelsen genom sin försäljning så era ord värmer väldigt mycket. Ta hand om er, vi ses inom snar framtid! :) /Lovisa

David G
Kåge

Snabb respons vid vår förfrågan om information om tillvägagångssätt och aktiviteter inför eventuell försäljning av vårt. Önskemål om värdering verkställdes omgående. Efter vårt beslut att fullfölja en försäljning erhöll vi omgående ett annonskoncept som i samråd vidarebearbetades till färdig annonstext. Visningar genomfördes av mäklaren på ett oklanderligt sätt. Sammantaget upplever vid försäljningprosessen snabb och professionell!

Konstantin P
Stämningsgården

Bra bemötande. Inte pushig utan lät oss ta beslut i egen takt och snabb feedback

Kajsa P
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Hjälpsamma,trevliga,smidiga,snabb affär

Kent H
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
Skellefteå

Snabb och tydlig. Bra bemötande mellan mäklare, säljare, o vi som kunder

Olof Bernhard A

Blev bra bemött,o jag tycker bra om Svensk Fastighetsförmedling

Lars Erik Christer P
Skellefteå

Väldigt bra !Mäklaren (Jarmo ) la ner mycket energi trots besvärlig försäljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Tack Christer och Vera! Inte så besvärligt, det tar bara olika lång tid att sälja! Ha en fin dag!