Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 115 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• Jessica  K
    Jessica K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket proffsig och bra mäklare! Gav tydlig information, engagerad och jag har känt mig väl omhändertagen. Kunde inte ha varit bättre! Läs mer
  • Rigmor B
    Rigmor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt vårt bostadrättsradhus 3 rum.Det var självklart att vi valde Anna Andersson därför hon sålt vårt hus tidigare,som vi blev väldigt nöjda med.Anna har ett glatt och trevligt bemötande till både säljare / köpare.Anna är väldigt kunnig service inriktad.Därför kan vi varmt rekommendera Anna. Läs mer
  • Jan J
    Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt en bostadsrätt, fyra rum. Valde just denna mäklare för att vi kände till honom och visste att vi skulle bli väl bemötta och nöjda med hans arbete. Han uppfyllde våra högt ställda förväntningar. Upplever att hela affären skötts smidigt och proffesionellt. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tina är grym! Snabb återkoppling, utförlig information och proffsigt bemötande. Oerhört tillmötesgående och lyhörd med förståelse för att kunden inte är expert.
    Supernöjd! Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig, påläst och serviceinriktad. Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Proffsig och trevlig. Bra bemötande. Känd mig viktig som kund/köpare av bostadsrätt. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt ett par/radhus på Moröbacke. Mycket bra bemötande! Blir bra detta tror vi! Läs mer
  • Anton L
    Anton L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kort process och väldigt tydlig Läs mer
  • Marlene E
    Marlene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte en bostadsrätt 3 rum och kök i Skellefteå. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte en stuga. Vi tycker att mäklaren var väldigt trevlig och det kändes verkligen som hon ville att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda när affären var klar. Mäklaren översteg mina förväntningar.
    Köpet av stugan var en bra upplevelse från början till slut. Läs mer
  • Eva Birgitta W
    Eva Birgitta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt 3:a i Skellefteå- Mycket gott bemötande av mäklaren.
    Snabb återkoppling med svar på mina frågor. Läs mer
  • Michelle H
    Michelle H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Tina Edler på Svenskfast. Vi är så otroligt nöda med hennes arbete kring alltihopa! Glad, seriös tjej som jobbar stenhårt för att alla ska känna sig nöjda. Superbra på återkoppling samt uppföljning både när det gäller köp och försäljning av bostad. Tina levde upp till alla våra förväntningar och ska vi sälja någon gång i framtiden så är hon det självklara valet! Vi kommer såklart också rekomendera henne till alla i vår sits.

Mvh mycket nöjda kunder! Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt mitt drömhus. En fantastiskt duktig mäklare, med en förståelse och uppmuntrande sida. Driven och effektiv. Alltid närvarande, kunde ringa när som helst. Duktig på tipps inför visning. Kan rekommendera Emelie Degerman som mäklare. Läs mer
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt villa. Glatt bemötande mot alla spekulanter, uppmärksam, imponerande namnminne, man känner sig sedd. Kan starkt rekommenderar Emelie! Läs mer
  • Emil P
    Emil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklaren var oengagerad kring försäljningen och behöva bla gå in och rätta texten han skrev om bostaden. Läs mer
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael Berggren sålde Nybergsgränd 7 åt oss. Han var trevlig lugn och väldigt service inriktad och hjälpsam.
    Han gick över förväntningarna och vi fick mer än vad vi kunnat tänka oss!

mycket bra mäklare som vi kommer att rekommendera vidare. Läs mer
  • Annie K
    Annie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt min lägenhet på läkarvägen.
    Är jätte nöjd med marckus, blir attlid bemött på ett bra och professionellt sätt.
    Allt gick jätte smidigt med försäljningen. Läs mer
  • Victoria E
    Victoria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket trevligt och varmt bemötande, professionell och noggrann i sitt uppdrag. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte ett radhus. Marcus var lätt att få tag på trots semestertider, väldigt trevlig och professionell. Läs mer
  • Aina L
    Aina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har som god man sålt min svärmors lägenhet. Otroligt bra bemötande från första stund. Kunnig gällande de speciella regler kring försäljning vid förvaltarskap och en jättetrevlig, sympatisk person/mäklare.
    Rekommenderar varmt honom till alla som vill ha en smidig affär! Läs mer
  • Sandro D
    Sandro D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en lägenhet. Jag hade bra förväntningar av mäklaren och fick det också. Jag är nöjd helt enkelt Läs mer
  • Ann-Britt S
    Ann-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Bostadsrätt tvåa.
    • Mycket bra bemötande
    • Tydliga svar på frågor
    • Positivt och snabb affär

En mycket trevlig tillmötesgående mäklare ett stort plus. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och det fanns inga frågetecken alls nån gång under köpet! Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Svensk fastighetsförmedling skellefteå hjälpte oss att köpa lägenhet och vi är väldigt nöjda med den hjälpen vi fick, emelie som vi fick hjälp av var väldigt trevlig, gav bra och tydlig information och gjorde så allting kändes tryggt och bra hela tiden 😊 Läs mer
  • Jerry K
    Jerry K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra o trevligt bemötande. Bra information. Läs mer
  • Jin W
    Jin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt en trea i Skellefteå med hjälp av Emelie Degerman som mäklare. Vi har från start till mål känt ett stort engagemang från hennes sida. Hon har kontinuerligt informerat oss om läget och hon har alltid svarat på de frågor som vi har haft inom rimlig tid. Till slut kände vi att vi hittade rätt köpare och mycket är tack vare hennes hjälp. Vi känner oss mycket nöjda och skulle varmt rekommendera Emelie Degerman som mäklare. Läs mer
  • Hillevi Carina S
    Hillevi Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    -Sålt huset.
    -Väl bemött,lätt att kontakta,lättsam.
    Få sälja huset snabbt och smidigt.Det har fungerat bra med mäklare,hon har lyssnat på våra åsikter och hjälpt till med egna synpunkter. Våra förväntningar har uppfyllts mer än vi trodde.
    -Försäljning gick bättre än förväntat och vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jätteduktig mäklare som såg till mina behov och var tillmötesgående, trevlig och lätt att ha göra med... Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en enplans villa och uppskattar mäklarens hjälp att få färdigt allt innan visning. Så är mycket nöjd med den snabba och bra servicen! Läs mer
  • Anna Lena J
    Anna Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt fritidshus! Mycket bra bemött av mäklaren och han levde upp till förväntningarna vi hade. Han var saklig korrekt och gav ett trivsamt bemötande. Läs mer
  • Frida M
    Frida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt våran sommarstuga.
    Snabbt, smidigt och inga problem.
    Mycket bra bemötande 👌👌 Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Med en öppen och välkomnande attityd tog Tina Edler emot oss inför försäljning av vår bostadsrätt och den attityden behöll hon hela vägen till kontraktsskrivning. Under hela processen har Tina varit tydlig i sin kommunikation och på ett professionellt sätt hanterat fotografering, visningar och annonsering mm.
    Tina har tagit hänsyn till våra önskemål och väl överträffat de förväntningar vi haft. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Professionell bemötande.

Kan absolut rekommenderas som mäklare!! Läs mer
  • Erik Johannes S
    Erik Johannes S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en villa
    Proffsigt
    Hon levde upp till våra förväntningar
    En snabb och smidig affär Läs mer
  • Viola R
    Viola R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett radhus, centralt i Skellefteå.
    Vi blev lugnt, sakligt, vänligt o förtroendefullt bemötta.
    Hade förväntningarna att få sälja huset till utgångspris, men marknadsläget ändrades under försäljningen.
    Vi skulle gärna anlita Niklas igen o kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt villa i ny stad.
    Professionell, trovärdig och ärlig.
    Bra kontakt både via telefon, sms och mail. Återkopplade vid behov.
    Flexibel. Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    duktig stinta.................................................................... Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklartjänst svensk fastighetsförmedling Emelie Degerman
    Trevligt och professionell
    Snabbt och smidig försäljning Läs mer
  • Tom B
    Tom B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kände mig trygg i min bostadsförsäljning från första mötet till avslut. Bättre kund fokus får man nog leta efter! Emilie får 5 av 5 toast! Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Professionell och engagerad mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kanonbra service. Hade svar på frågor samt att hjälpsamheten var på topp Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklare för försäljning av hus.
    Bra bemötande.
    Förväntade en bra visning och försäljning med budgivning eftersom det kostar en del att anlita mäklare.
    Resultatet över förväntan, vi fick klart mer för huset än vi trodde. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Du har hjälpt oss att sälja en bostadsrätts lägenhet. Du har ett trevligt sätt och bemötande mot oss.Du ingav förtroende.Och fort gick det att hitta en köpare till ett bra pris enligt oss.
    Tack! Läs mer
  • Lar-Erik H
    Lar-Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt och seriöst bemötande. Inget att klaga på Läs mer
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Det bemötande vi fick var mycket bra! Mäklaren visade sin kunskap om bostaden, och den marknad som råder. Svarade väl på våra frågor och återkopplade personligen vilket uppskattades Läs mer
  • Jan Folke O
    Jan Folke O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael B. har motsvarat alla förväntningar vi hade på en duktig mäklare.Han har lyssnat,förklarat,engagerat sig och hjälpt oss på absolut bästa sätt.
    Vi rekommenderar honom gärna till vänner och bekanta. Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    En super trevlig och bra mäklare. Har känt mig otroligt trygg med henne. Läs mer
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kanonbra mäklare som vi använt oss av både vid försäljning och vid köp av bostad! Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fantastisk mäklare som är oerhört lyhörd och tillmötesgående! Är tydlig i informationen men lyssnar på en som såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tydligt, trevligt och professionellt bemötande. Bra genomgång av försäljnings- och avtalsprocess i samband med husförsäljning. Läs mer

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå