Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• Cecilia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte min första lägenhet. Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam, inte för "på" med säljsnack utan gav oss utrymme att titta runt i lägenheten själva. Var påläst och hade koll när vi ställde frågor om bl.a. förråd och övriga utrymmen. Processen med budgivning och avtalsskrivning var mycket smidig, mäklaren gav nyttiga råd och var ett bra stöd under hela perioden. Kändes väldigt mån om sina kunder och att alla skulle bli nöjda. Läs mer
  • Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har köpt en villa. Blev väldigt väl bemött av mäklaren. Kände mig väldigt trygg med henne från första mötet. Har helt klart en väldigt positiv upplevelse från köpet och kommer prata väldigt gott om vår mäklare. Läs mer
  • Carina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt bostadsrätt
    Väldigt bra bemött! Alla frågor fick snabbt svar Läs mer
  • Mattias M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag sålde min första lägenhet med hjälp av Tina och Anna.
    Dom var båda mycket trevliga och pedagogiska och fick hela processen att kännas väldigt snabb och enkel. Läs mer
  • Stig S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket seriös och snabb i tanken.
    Trevligt berörande sätt.
    Ett mycket stort pluss är att på så kort tid fick fram en försäljning.
    Kommer att rekommendera Tina till mina vänner och bekanta.
    Mvh Stig Läs mer
  • Tommy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vänlig och professionell. Inger ett gott förtroende Läs mer
  • Jennifer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Engagerad mäklare som lyckades sälja vår bostadsrätt innan öppen visning trots en svajig bostadsmarknad. Läs mer
  • Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bostadsrätt
    Bra bemötande, bra info under tiden för köpet Läs mer
  • Robin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Ringde runt till alla mäklare för jag behövde få sålt lägenheten så fort som möjligt svensk fast hade tagit bilder och fixat annonsen inom loppet av 4dagar dom flesta ville ha 7 dagar för att ta bilder efter 9 dagar var lägenheten såld. dom kan det dom gör punkt. Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt en lägenhet.
    Och tycker att jag fick ett mycket bra bemötande av mäklaren.
    Det var första gången som jag sålde en bostad ,så jag hade inga speciella förväntningar.
    Min upplevelse av försäljningen var mycket bra. Och jag har känt mej trygg med mäklaren som jag hade.
    Och kan verkligen rekommendera er till andra som ska sälja hus/lägenhet Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt mammas lägenhet. En 2:a i Skellefteå. Bemötandet av mäklaren har varit bra, sakligt och personligt. Mäklaren har varit tydlig i att förklara hur allt går till och guidat oss igenom försäljningen. Han har varit tillgänglig ifall vi haft frågor och bemött oss på ett trevligt sätt. Fredrik inger förtroende. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Lina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Professionell, lyhörd, alltid snabb återkoppling. Ett vänligt bemötande, månar om både säljare och köpare. Mycket nöjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålde vårt hus
    Blev sååå bra bemött av Tina, så gullig och omtänksam. Proffsig 👍
    Känner oss otroligt bra omhändertagna av Tina, vilket har gjort att hela denna process har gått så bra och vi har känner oss så lugna med att ha henne som mäklare. Läs mer
  • Jörgen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en bostadsrätt , och allt gick superbra!! Läs mer
  • Torbjörn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi är mycket nöjda med ditt arbete. Trots att du var sjuk visade du lägenheten för spekulander,det visar att du verkligen angagerar dig i ditt uppdrag.
    Tack än en gång.

Vi kan verkligen rekomedera er Läs mer
  • Denice M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en 1,5:a. Hade förväntningar om lättsamhet och återkoppling, vilket är vad jag fick. Lättsam, smidig och väldigt tillmötesgående mäklare i denna försäljning. Läs mer
  • Bo N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    SF hjälpte oss snabbt och smidigt att sälja sommarhuset efter våra föräldrar. Inga problem fast huset ligger 100 mil från oss. Läs mer
  • Margaretha H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har köpt en äldre villa!
    Vi har fått det bästa bemötandet av mäklaren.
    Trevlig, tillmötesgående och gav svar på det vi ville veta.
    Lätt att prata prata med och få kontakt med.
    Känns tryggt för oss. Läs mer
  • Tomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Professionellt bemötande från start till mål. Läs mer
  • Jessica K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket proffsig och bra mäklare! Gav tydlig information, engagerad och jag har känt mig väl omhändertagen. Kunde inte ha varit bättre! Läs mer
  • Rigmor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt vårt bostadrättsradhus 3 rum.Det var självklart att vi valde Anna Andersson därför hon sålt vårt hus tidigare,som vi blev väldigt nöjda med.Anna har ett glatt och trevligt bemötande till både säljare / köpare.Anna är väldigt kunnig service inriktad.Därför kan vi varmt rekommendera Anna. Läs mer
  • Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt en bostadsrätt, fyra rum. Valde just denna mäklare för att vi kände till honom och visste att vi skulle bli väl bemötta och nöjda med hans arbete. Han uppfyllde våra högt ställda förväntningar. Upplever att hela affären skötts smidigt och proffesionellt. Läs mer
  • Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tina är grym! Snabb återkoppling, utförlig information och proffsigt bemötande. Oerhört tillmötesgående och lyhörd med förståelse för att kunden inte är expert.
    Supernöjd! Läs mer
  • Eva G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig, påläst och serviceinriktad. Läs mer
  • Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Proffsig och trevlig. Bra bemötande. Känd mig viktig som kund/köpare av bostadsrätt. Läs mer
  • Jessica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt ett par/radhus på Moröbacke. Mycket bra bemötande! Blir bra detta tror vi! Läs mer
  • Anton L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kort process och väldigt tydlig Läs mer
  • Marlene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte en bostadsrätt 3 rum och kök i Skellefteå. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi köpte en stuga. Vi tycker att mäklaren var väldigt trevlig och det kändes verkligen som hon ville att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda när affären var klar. Mäklaren översteg mina förväntningar.
    Köpet av stugan var en bra upplevelse från början till slut. Läs mer
  • Eva Birgitta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt 3:a i Skellefteå- Mycket gott bemötande av mäklaren.
    Snabb återkoppling med svar på mina frågor. Läs mer
  • Michelle H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Tina Edler på Svenskfast. Vi är så otroligt nöda med hennes arbete kring alltihopa! Glad, seriös tjej som jobbar stenhårt för att alla ska känna sig nöjda. Superbra på återkoppling samt uppföljning både när det gäller köp och försäljning av bostad. Tina levde upp till alla våra förväntningar och ska vi sälja någon gång i framtiden så är hon det självklara valet! Vi kommer såklart också rekomendera henne till alla i vår sits.

Mvh mycket nöjda kunder! Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt mitt drömhus. En fantastiskt duktig mäklare, med en förståelse och uppmuntrande sida. Driven och effektiv. Alltid närvarande, kunde ringa när som helst. Duktig på tipps inför visning. Kan rekommendera Emelie Degerman som mäklare. Läs mer
  • Matilda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt villa. Glatt bemötande mot alla spekulanter, uppmärksam, imponerande namnminne, man känner sig sedd. Kan starkt rekommenderar Emelie! Läs mer
  • Emil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklaren var oengagerad kring försäljningen och behöva bla gå in och rätta texten han skrev om bostaden. Läs mer
  • Jesper J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael Berggren sålde Nybergsgränd 7 åt oss. Han var trevlig lugn och väldigt service inriktad och hjälpsam.
    Han gick över förväntningarna och vi fick mer än vad vi kunnat tänka oss!

mycket bra mäklare som vi kommer att rekommendera vidare. Läs mer
  • Annie K
    Annie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt min lägenhet på läkarvägen.
    Är jätte nöjd med marckus, blir attlid bemött på ett bra och professionellt sätt.
    Allt gick jätte smidigt med försäljningen. Läs mer
  • Victoria E
    Victoria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket trevligt och varmt bemötande, professionell och noggrann i sitt uppdrag. Läs mer
  • Mattias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpte ett radhus. Marcus var lätt att få tag på trots semestertider, väldigt trevlig och professionell. Läs mer
  • Aina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har som god man sålt min svärmors lägenhet. Otroligt bra bemötande från första stund. Kunnig gällande de speciella regler kring försäljning vid förvaltarskap och en jättetrevlig, sympatisk person/mäklare.
    Rekommenderar varmt honom till alla som vill ha en smidig affär! Läs mer
  • Sandro D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en lägenhet. Jag hade bra förväntningar av mäklaren och fick det också. Jag är nöjd helt enkelt Läs mer
  • Ann-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Bostadsrätt tvåa.
    • Mycket bra bemötande
    • Tydliga svar på frågor
    • Positivt och snabb affär

En mycket trevlig tillmötesgående mäklare ett stort plus. Läs mer
  • Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och det fanns inga frågetecken alls nån gång under köpet! Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Svensk fastighetsförmedling skellefteå hjälpte oss att köpa lägenhet och vi är väldigt nöjda med den hjälpen vi fick, emelie som vi fick hjälp av var väldigt trevlig, gav bra och tydlig information och gjorde så allting kändes tryggt och bra hela tiden 😊 Läs mer
  • Jerry K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra o trevligt bemötande. Bra information. Läs mer
  • Jin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt en trea i Skellefteå med hjälp av Emelie Degerman som mäklare. Vi har från start till mål känt ett stort engagemang från hennes sida. Hon har kontinuerligt informerat oss om läget och hon har alltid svarat på de frågor som vi har haft inom rimlig tid. Till slut kände vi att vi hittade rätt köpare och mycket är tack vare hennes hjälp. Vi känner oss mycket nöjda och skulle varmt rekommendera Emelie Degerman som mäklare. Läs mer
  • Hillevi Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    -Sålt huset.
    -Väl bemött,lätt att kontakta,lättsam.
    Få sälja huset snabbt och smidigt.Det har fungerat bra med mäklare,hon har lyssnat på våra åsikter och hjälpt till med egna synpunkter. Våra förväntningar har uppfyllts mer än vi trodde.
    -Försäljning gick bättre än förväntat och vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jätteduktig mäklare som såg till mina behov och var tillmötesgående, trevlig och lätt att ha göra med... Läs mer
  • Jonas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en enplans villa och uppskattar mäklarens hjälp att få färdigt allt innan visning. Så är mycket nöjd med den snabba och bra servicen! Läs mer
  • Anna Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt fritidshus! Mycket bra bemött av mäklaren och han levde upp till förväntningarna vi hade. Han var saklig korrekt och gav ett trivsamt bemötande. Läs mer
  • Frida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt våran sommarstuga.
    Snabbt, smidigt och inga problem.
    Mycket bra bemötande 👌👌 Läs mer

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå