Alla kategorier Mäklare Västerbotten Skellefteå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå

• Sandro D
    Sandro D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har köpt en lägenhet. Jag hade bra förväntningar av mäklaren och fick det också. Jag är nöjd helt enkelt Läs mer
  • Ann-Britt S
    Ann-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Bostadsrätt tvåa.
    • Mycket bra bemötande
    • Tydliga svar på frågor
    • Positivt och snabb affär

En mycket trevlig tillmötesgående mäklare ett stort plus. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och det fanns inga frågetecken alls nån gång under köpet! Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Svensk fastighetsförmedling skellefteå hjälpte oss att köpa lägenhet och vi är väldigt nöjda med den hjälpen vi fick, emelie som vi fick hjälp av var väldigt trevlig, gav bra och tydlig information och gjorde så allting kändes tryggt och bra hela tiden 😊 Läs mer
  • Jerry K
    Jerry K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra o trevligt bemötande. Bra information. Läs mer
  • Jin W
    Jin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt en trea i Skellefteå med hjälp av Emelie Degerman som mäklare. Vi har från start till mål känt ett stort engagemang från hennes sida. Hon har kontinuerligt informerat oss om läget och hon har alltid svarat på de frågor som vi har haft inom rimlig tid. Till slut kände vi att vi hittade rätt köpare och mycket är tack vare hennes hjälp. Vi känner oss mycket nöjda och skulle varmt rekommendera Emelie Degerman som mäklare. Läs mer
  • Hillevi Carina S
    Hillevi Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    -Sålt huset.
    -Väl bemött,lätt att kontakta,lättsam.
    Få sälja huset snabbt och smidigt.Det har fungerat bra med mäklare,hon har lyssnat på våra åsikter och hjälpt till med egna synpunkter. Våra förväntningar har uppfyllts mer än vi trodde.
    -Försäljning gick bättre än förväntat och vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jätteduktig mäklare som såg till mina behov och var tillmötesgående, trevlig och lätt att ha göra med... Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt en enplans villa och uppskattar mäklarens hjälp att få färdigt allt innan visning. Så är mycket nöjd med den snabba och bra servicen! Läs mer
  • Anna Lena J
    Anna Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt fritidshus! Mycket bra bemött av mäklaren och han levde upp till förväntningarna vi hade. Han var saklig korrekt och gav ett trivsamt bemötande. Läs mer
  • Frida M
    Frida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Vi har sålt våran sommarstuga.
    Snabbt, smidigt och inga problem.
    Mycket bra bemötande 👌👌 Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Med en öppen och välkomnande attityd tog Tina Edler emot oss inför försäljning av vår bostadsrätt och den attityden behöll hon hela vägen till kontraktsskrivning. Under hela processen har Tina varit tydlig i sin kommunikation och på ett professionellt sätt hanterat fotografering, visningar och annonsering mm.
    Tina har tagit hänsyn till våra önskemål och väl överträffat de förväntningar vi haft. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Professionell bemötande.

Kan absolut rekommenderas som mäklare!! Läs mer
  • Erik Johannes S
    Erik Johannes S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt en villa
    Proffsigt
    Hon levde upp till våra förväntningar
    En snabb och smidig affär Läs mer
  • Viola R
    Viola R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Sålt ett radhus, centralt i Skellefteå.
    Vi blev lugnt, sakligt, vänligt o förtroendefullt bemötta.
    Hade förväntningarna att få sälja huset till utgångspris, men marknadsläget ändrades under försäljningen.
    Vi skulle gärna anlita Niklas igen o kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Köpt villa i ny stad.
    Professionell, trovärdig och ärlig.
    Bra kontakt både via telefon, sms och mail. Återkopplade vid behov.
    Flexibel. Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    duktig stinta.................................................................... Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklartjänst svensk fastighetsförmedling Emelie Degerman
    Trevligt och professionell
    Snabbt och smidig försäljning Läs mer
  • Tom B
    Tom B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kände mig trygg i min bostadsförsäljning från första mötet till avslut. Bättre kund fokus får man nog leta efter! Emilie får 5 av 5 toast! Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Professionell och engagerad mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kanonbra service. Hade svar på frågor samt att hjälpsamheten var på topp Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklare för försäljning av hus.
    Bra bemötande.
    Förväntade en bra visning och försäljning med budgivning eftersom det kostar en del att anlita mäklare.
    Resultatet över förväntan, vi fick klart mer för huset än vi trodde. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Du har hjälpt oss att sälja en bostadsrätts lägenhet. Du har ett trevligt sätt och bemötande mot oss.Du ingav förtroende.Och fort gick det att hitta en köpare till ett bra pris enligt oss.
    Tack! Läs mer
  • Lar-Erik H
    Lar-Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevligt och seriöst bemötande. Inget att klaga på Läs mer
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Det bemötande vi fick var mycket bra! Mäklaren visade sin kunskap om bostaden, och den marknad som råder. Svarade väl på våra frågor och återkopplade personligen vilket uppskattades Läs mer
  • Jan Folke O
    Jan Folke O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael B. har motsvarat alla förväntningar vi hade på en duktig mäklare.Han har lyssnat,förklarat,engagerat sig och hjälpt oss på absolut bästa sätt.
    Vi rekommenderar honom gärna till vänner och bekanta. Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    En super trevlig och bra mäklare. Har känt mig otroligt trygg med henne. Läs mer
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Kanonbra mäklare som vi använt oss av både vid försäljning och vid köp av bostad! Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Fantastisk mäklare som är oerhört lyhörd och tillmötesgående! Är tydlig i informationen men lyssnar på en som såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tydligt, trevligt och professionellt bemötande. Bra genomgång av försäljnings- och avtalsprocess i samband med husförsäljning. Läs mer
  • Jim R
    Jim R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    klockren försäljning! ambitiös mäklare och verkligen professionell!! rekommenderas varmt Läs mer
  • Lisbet Maria B
    Lisbet Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bara bemötande. Lätt att få kontakt med, saklig. Lättsam och trevlig. Läs mer
  • Markus H
    Markus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Har sålt min bostadsrätt med hjälp av Mikael Berggren på Svensk Fastighetsförmedling i Skellefteå. Är väldigt nöjd med mäklarens jobb. Han hade ett trevligt bemötande och har varit lätt att komma i kontakt med. Har upplevt service på högsta nivå. Försäljningen gick smidigt och bra. Skulle gärna rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har sålt många bostäder genom åren. Nu senast gav jag mitt förtroende till Anna och jag har aldrig varit så nöjd med en mäklare tidigare. För det första så har Anna en förmåga att lyfta fram bostadens bästa sidor i en fantastisk objektsbeskrivning. Kreativ och engagerad ut till fingertopparna. Vidare så är Anna väldigt trevlig, lättsam att ha kontakt med och har ett leende som smittar av sig. Hon gör hela försäljningsprocessen till en positiv upplevelse.
    Söker du en ambitiös mäklare som lockar fram det där lilla extra ur din bostad och sätter guldkant på din försäljning? Anna har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra bemötende, bra engagemang och mycket trevlig Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra bemötande, flexibla och trevliga.
    Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • Stina R
    Stina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tina Edler hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Mycket proffsig och alltid med ett leende på läpparna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erica L
    Erica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Som köpare blev vi otroligt bra bemötta av vår mäklare. Lyhörd, pedagogisk och mycket trevlig. Rekommenderar. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mikael var otroligt tillmötesgående och ansträngde sig verkligen i samband med mitt fastighetsköp genom att bistå bl.a. med beställning av den undersökning jag ville göra av fastigheten i samband med detta. Proffsigt, personligt och juridiskt korrekt information, samt ett snabbt agerande för att ordna med kontraktsskrivning med kort varsel.
    /Maria Läs mer
  • Wojciech G
    Wojciech G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Anna är profesionell,engagerad, resonlig,trevlig och tillmötesgående. Ställer upp och visar personlig intresse för sina kunder. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Tina var trevlig, saklig och kunnig. Gav ett mycket gott och förtroendeingivande intryck. Hon gick igenom alla detaljer i lugn takt. Läs mer
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Trevlig, snabb återkoppling dock drog själva budgivningen ut på tiden otroligt mycket. Läs mer
  • Albin L
    Albin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mycket bra bemötande, professionellt, mycket nöjda med resultatet Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Jag har bara positivt att säga!
    Proffsigt och bra bemötande.
    Jag kan varmt rekommendera Emelie Degerman och hennes kollegor! Läs mer
  • Harriet Å
    Harriet Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Väldigt vänligt bemötande.
    Väldigt proffsigt agerande hela tiden.
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Inget att anmärka på bemötande eller något annat. Bra och engagerad mäklare som ingav förtroende. Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Bra kontakt. Tydlig. Lugn. Positiv. Glad. Läs mer
  • Anaïs B
    Anaïs B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Although we do not speak Swedish yet and do not know so much how a house purchase works in Sweden, Tina has been very patient and dedicated to explain us as well as she could. She was very helpful and kind which made us be confident in our purchase. So thabks to her! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Mäklaren bemötte mig på bästa tänkbara vis, från början till slut! Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    Proffsigt bemötande med fullt fokus på kunden. Läs mer

Stationsgatan 7, 931 21 Skellefteå