Välkommen till Skellefteå!

Här firar vi vintern med simning, uppmuntrar nya idéer och friluftsliv i den Svenska naturen samt idrott är vanliga fritidssysselsättningar på orten.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling KAN Skellefteå. Vi vet var köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på lokal kommunaltrafik och var skolorna ligger och vi känner potentiella säljare i området. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi de resurser som krävs för att hjälpa dig till din bästa fastighetsaffär, men vi har samtidigt en stark lokal förankring.

Kom gärna förbi vårt kontor på Stationsgatan eller kontakta oss på annat sätt för att få kostnadsfri försäljningsvärdering, rådgivning eller svar på frågor om bostad i Skellefteå!

Läs vad 438 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå 2

2022-06-25 Verifierad kund
    Tydlig information, utan att skönmåla. Lättsam och positiv.

Eftersom lägenheten var i nyskick, hade vi goda förväntningar att mäklaren skulle berätta om många fördelar med boendet.

Vi bad om en till visning av lägenheten och fick ett snabbt positivt svar. Mäklaren, Fredrik agerade snabbt och effektivt. Bara positiva omdömen finns att ge.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning och bra mäklare.
    • Norrböle
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi är nöjda. Affären gick bra mäklaren var duktig och kunnig
    2022-06-16 Verifierad kund
    Har fungerat bra hela tiden har haft bra kontakt med mäklaren
    • Ersmark
    2022-06-14 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare. God kontakt mellan oss.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av mäklaren, och han levde absolut upp till våra förväntningar!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Halloj! 🙋🏼‍♀️Allt är inte klart med försäljningen av vår lght med Amanda Backman Svensk fastighetsförmedling. Så hur ska jag då ingå med svar i en enkät???
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vår försäljning medförde en lite annorlunda utmaning, men Amanda ordnade upp det galant både för oss och köparna!
    Vi är helnöjda 😊
    2022-05-15 Verifierad kund
    Helt perfekt mäklare. Trevlig glad och uppriktig. Engagerad och tillgänglig.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Hade inga speciella förväntningar
    Mycket bra. Snabbt och enkelt
    • Norrbacka
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mikael var väldigt bra och pålitlig genom hela bostadsförsäljningen
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mäklaren höll kontinuerlig kontakt med oss. Skickade film på objektet, viktigt för oss som bor på annan ort.
    Vi åkte upp till Skellefteå, hon visade objektet och vi skrev köpet samma dag.
    • Alhem
    2022-04-14 Verifierad kund
    I och med att det här varit mitt första bostadsköp kände jag mig otroligt väl omhändertagen av Amanda, som på ett lättförståeligt men ändå professionellt sätt guidat mig genom alla steg. Jag har i alla möten med Amanda känt mig mött på ett personligt plan, hon har överträffat alla förväntningar jag kunnat ha!
    Tusen tack för ditt fina omdöme Ronja, det betyder mycket för mig! Jag är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa dig i samband din nya drömbostad! Ta hand om dig och lycka till med allt! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från mäklaren!
    • Alhem
    2022-03-23 Verifierad kund
    Amanda var helt otrolig och levde upp till alla förväntningar vi hade kunnat ha! Tillmötesgående och svar på alla knasiga frågor vi hade.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Jag är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa er i samband med köpet av er lägenhet. Tack igen för ett gott samarbete genom hela processen. Lycka till med er nya bostad och ta hand om er så ses vi framöver! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2022-02-24 Verifierad kund
    Amanda har ett väldigt trevligt sätt och vi blev verkligen väl bemötta.
    Vi hade aldrig träffat Amanda förut och hade därför inga speciellt ställda förväntningar på henne. Men man kände direkt när vi träffade henne att hon utstrålade värme och generositet. Hon tog sig tid och visade oss runt, både till garaget och förråden. Verkligen lämplig som mäklare.
    En trivsam upplevelse som resulterade till en snabb affär.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Jag är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa er i samband med köpet av er lägenhet. Tack igen för ett gott samarbete genom hela processen. Lycka till med er nya bostad! Ta hand om er så ses vi framöver! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2022-02-22 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar
    Stort tack till er Elisabet och Jerry för att jag fick förtroendet att hjälpa er genom försäljningen av er fina lägenhet! Stort grattis igen till ett riktigt bra slutresultat och jag önskar er all lycka till med ert nya boende. Ta hand om er /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Centrala Stan
    2022-01-30 Verifierad kund
    Vår mäklare Mikael Berggren är bäst!
    • Centrala Stan
    2022-01-26 Verifierad kund
    Allt har fungerat utmärkt och är mycket nöjd
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Kusmark
    2022-01-19 Verifierad kund
    Vi tog hjälp av Amanda när vi sålde vår lägenhet & hon har varit klockren hela vägen från start till mål! Vi är super nöjda & rekomenderar alla att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling.
    Stort tack till er Samuel och Greta för att jag fick förtroendet att hjälpa er genom försäljningen av er fina lägenhet! Och tusen tack för det fina omdömet ni lämnat, det värmer verkligen! Stort grattis igen till ett riktigt bra slutresultat och jag önskar er all lycka till med ert nya boende. Ta hand om er /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Sjungande Dalen
    2022-01-19 Verifierad kund
    Amanda var jättetrevlig och dedikerad. Hon gjorde allt för att få till en bra affär för alla inblandande.
    Stort tack till er Simon och Hanna för att jag fick förtroendet att hjälpa er genom försäljningen av er fina lägenhet! Och tusen tack för det fina omdömet ni lämnat, det värmer verkligen! Stort grattis igen och jag önskar er all lycka till med ert nya boende. Ta hand om er /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Kåge
    2022-01-19 Verifierad kund
    Bra och smidig försäljning. Bra kontakt med mäklaren.
    • Skelleftehamn
    2021-12-20 Verifierad kund
    Marcus Karlsson och hans kollegor gör ett fantastiskt jobb, är väldigt trevliga och professionella. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Skellefteå.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag har anlitat Marcus för försäljning av min lägenhet. Han är en mycket trevlig, kunnig, professionell mäklare. Kan sammanfattas-jag är en mycket nöjd kund, glad att jag anlitat Svensk Fastighetsförmedling i Skellefteå!!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bra.
    Mäklaren svarade upp till förväntningarna.
    Mycket bra.
    Tack för ert fina omdöme! Jag är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa er i samband med köpet av er lägenhet. Tack igen för ett gott samarbete genom hela processen. Ta hand om er så ses vi framöver! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Skelleftehamn
    2021-12-09 Verifierad kund
    Kunde inte tänka mig en trevligare mäklare. Så nöjd!
    • Boliden
    2021-12-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, god kommunikation.
    Smidigt.
    Lite bökigt för företag att köpa fastighet!
    Hej Thomas och tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Kul att du hade en bra upplevelse i samband med köpet. Önskar er varmt lycka till framöver med huset! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Ursviken
    2021-11-25 Verifierad kund
    Mäklaren var fantastiskt proffsig.
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-11-18 Verifierad kund
    Noggrann och pedagogisk genomgång och förklaring av försäljningsprocessen och avtalet. Snabb återkoppling under pågående budgivning. Trevligt och enkelt bemötande. Lätt att ta kontakt med. Jag är nöjd!
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-11-17 Verifierad kund
    Alltid ett bra och trevligt bemötande, från första kontakt till skrivet kontrakt (och fortsatt uppdrag!).

Vi har upplevt att Marcus försökt lösa det bästa både för oss och säljare och han har svarat även på frågor som sträcker sig längre än ”vanlig service” kring byggfrågor och tips.

Vi är supernöjda!
    2021-11-13 Verifierad kund
    Superbra affär från början till slut. Allt har gått hur smidigt som helst, tack vare vår proffsiga mäklare Amanda. Från att vår lgh lades ut som kommande till kontraktet var skrivet har hon alltid varit närvarande. Ärlig, genuin, intresserad och snabb. 5/5 i alla kategorier. Vi rekommenderar henne till alla som vill köpa eller sälja!
    Stort tack till er Linnéa och Jacob för att jag fick förtroendet att hjälpa er genom försäljningen av er fina lägenhet! Och tusen tack för det fina omdömet ni lämnat, det värmer verkligen! Stort grattis igen till ett riktigt bra slutresultat och jag önskar er all lycka till med ert nya boende. Ta hand om er /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mycket positivt, se kommentar från igår
    Tack för erat fina omdöme! Jag är glad över att jag fick möjligheten att hjälpa er genom försäljningen av erat hus och vilket fantastiskt resultat vi nådde genom ett riktigt bra samarbete!! Stort lycka till med flytten söderut. Ta hand om er så ses vi framöver! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Sjungande Dalen
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag har varit i kontakt med mäklare Amanda Backman både utifrån en roll som spekulant men även nu vid försäljning av min bostad. Amanda har ett fantastiskt bemötande och jag kände tillit till henne direkt!

Amanda har överträffat mina förväntningar. Hon har visat ett stort engagemang, hjälpt mig genom hela processen, svarat på mina tusen frågor och varit lätt att komma i kontakt med. Amanda har även värnat väldigt mycket om att jag som kund ska känna mig nöjd med försäljningen.

Jag kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling och mäklare Amanda Backman till de jag känner. Jag har känt mig trygg genom hela försäljningen och är väldigt tacksam!
    Åh, vad jag blir glad av att läsa detta! TACK till dig Linnéa för att jag fick förtroendet att hjälpa dig genom försäljningen av din lägenhet. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig och det glädjer mig att höra att du fått en positiv upplevelse både som spekulant och säljare. Önskar er all lycka till med det nya äventyret som väntar för er framöver! Ta hand om dig så ses vi snart. Kramar! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-11-10 Verifierad kund
    Har absolut inget att klaga på
    Hej Ulf och tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöma. Kul att du hade en bra upplevelse! Önskar dig varmt lycka till framöver med ditt nya hus /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-11-10 Verifierad kund
    Vi har bara positiva bemötande för mäklaren och hon levde upp till våra förväntningar
    Tack för erat fina omdöme! Jag är glad över att jag fick möjligheten att hjälpa er genom försäljningen av erat fritidshus. Tack igen för ett gott samarbete genom hela försäljningen. Ta hand om er så ses vi framöver! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-11-05 Verifierad kund
    Mäklaren helt suverän! Proffsig och behjälplig på alla sätt.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig, kunnig och välinformerad, lyhörd och allmänt bra bara. Inget ont att säga
    2021-11-01 Verifierad kund
    Proffsigt!
    Förväntningarna uppfylldes.
    Enkelt och smidigt
    2021-10-31 Verifierad kund
    Trevlig mäklare!
    Allt flöt på bra.
    Lite besviken dock på bilderna som fotografen tog. De blev så ljusa och motsvarade inte orginalfärgerna. Kanske var det därför som endast ett fåtal kom på visningen.
    De fanns en scannad version som helt motsvarade färgerna men den var det nog inte alla som hittade.
    Blev i alla fall nöjd med slutpriset!
    • Drängsmark
    2021-10-30 Verifierad kund
    Stort engagemang, mycket proffsiga mot kunden. Kan bara bli högsta betyg.
    • Norrbacka
    2021-10-29 Verifierad kund
    Affären är ju inte slutförd än men så här långt har det fungerat jättebra.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med de mäklare som vi kom i kontakt med på Svensk Fastighetsförmedling. Proffesionella, kunniga, omtänksamma och tillgängliga.
    Hej Maria, Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss:) Vi önskar dig all lycka till med din nya bostad. Ta hand om er! Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    2021-10-28 Verifierad kund
    Bra kontakt inga telefon köer 👍👍
    • Burträsk
    2021-10-11 Verifierad kund
    Under min försäljning jobbade jag med två mäklare. Det var lite besvärligt att byta halvvägs in i uppdraget men båda mäklarna gav ett mycket positivt intryck och gjorde ett professionellt jobb.
    Tack Linda för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Jag förstår att det blev lite rörigt att byta mitt i försäljningen, du har varit förstående och tålmodig och tillsammans lyckades vi ju genom ett bra samarbete nå fram till ett väldigt bra slutresultat. Jag vill passa på att gratulera dig till försäljningen igen och jag önskar dig all lycka till med ert nya boende. Vi ses framöver :) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Skellefteå
    • Norrböle
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vi valde en mäklare som vi hade förtroende för. En som inte fjäskar utan är rak och ärlig men ändå med glimten i ögat!
  • sålde sitt hus med hjälp av
    • Bergsbyn
    2021-10-03 Verifierad kund
    Vi var så nöjda med mäklarens personliga och mjuka bemötande, det var så lätt att ha med henne att göra och det kändes professionellt på ett naturligt sätt. Våra förväntningar överträffades och nästa gång vi behöver en mäklare är det henne vi kontaktar!
    • Bergsbyn
    2021-09-27 Verifierad kund
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2021-09-26 Verifierad kund
    Bra upplevelse av mäklaren vid köpet av lägenheten.
    Hej Helene och tack för att du tagit dig tid att skriva. Kul att du hade en bra upplevelse! Önskar dig varmt lycka till framöver med lägenheten! Mvh Anna Anna Andersson
    • Bureå
    2021-09-13 Verifierad kund
    Bra bemötande med en mäklare som visade intresse för vårt hus. Vi hade förväntningar på att komma ut brett och skapa stort intresse inför försäljningen. Det tycker vi nog skulle kunna gjorts bättre med mer nedlagd tid. Positivt var att mäklaren var snabb på att svara på mail och telefon. Vi har aldrig sålt ett hus tidigare så det finns inget att referera till, men sammanfattningsvis är vi nöjda med mäklaren.
    • Ostvik
    2021-09-12 Verifierad kund
    Väldigt trevligt

Mina förväntningar blev över förväntan bra

Mycket bra och trevligt bemötande toppen