Anne Kylemark
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 11 kunder tycker om Anne Kylemark

• Bra totalupplevelse.
    Trevligt bemötande och professionell hantering igenom hela affären. Läs mer
  • Bara bra! Bemötande, återkoppling och avslut har fungerat perfekt. Lagom mycket information utan att vara pushig. Upplevde framförallt Anne som en ärlig mäklare. Läs mer
  • Engagerad och kunnig mäklare som vi anlitade i samband med försäljningen av vår villa. Läs mer
    2018-11-26 Anne K svarar Martin B
    Tusen tack. Det har varit ett nöje att få hjälpa er till en bra affär.
  • Anne Kylemark är en engagerad mäklare, "på det", ger sig inte och har uthållighet och känsla nog att stå på sig för att få minst utsatt pris. Det är sedan mycket glädjande när en liten lägenhet på 19 m2 sedan blir mer inkomstbringande för säljaren än vad ho vågat hoppas på. Dessutom agerar Ann hedervärt också mot köparen men hon låter säljaren bestämma var budgivningen ska stoppas. Högsta betyg! Charlotte Herou Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Charlotte H
    Tusen tack Charlotte!
    Det har varit ett nöje att få jobba med dig 🌺
  • Anna-Lena R
    Jag har köpt en bostad på Tjörn. Jag blev väldigt trevligt bemött av Anne Kylemark. Hon var engagerad och personlig och beskrev bostaden och omgivningarna mycket bra. Hon var kunnig och grundlig och gav ett erfaret intryck. Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Anna-Lena R
    Tusen tack Anna-Lena. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • Berömmer Anne för sitt duktiga
    kunnande som Fastighets -
    Mäklare med bästa betyg. Läs mer
  • Tack vare Anne kunde vi förverkliga våra drömmar och köpa vårt nya hus nära havet. Vi har haft ett stort förtroende för henne under hela processen och hon har alltid svarat snabbt och utförligt på våra frågor. Anne är en oerhört glad och serviceinriktad mäklare och hon har gjort denna resa till en fantastisk upplevelse! Läs mer
    2018-05-31 Anne K svarar Andreas F
    Fantastiskt roligt att höra! Jag hoppas att hela er gulliga familj kommer att trivas.
  • Ett fantastiskt bemötande från första stund. Proffsighet, noggrannhet, hårt arbete, hög klass på visningar och alltid lika snabbt återkoppling.
    Är tacksam och glad över att ha valt er.
    Rekommenderar er starkt!!
    STOR KRAM 💖 Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Thorey G
    Tack snälla Thorey för de fina orden! Så glad att ni känt er nöjda med hela processen. Allt gott till Er!
    Mvh Carina Lundblad
    Helen R gillar detta
  • Mycket kompetent och påläst. Trevligt bemötande vi fick förtroende direkt. Läs mer
    Helen R gillar detta
  • Jan N
    Jan N skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag blev mycket väl bemött, och hon förstod vad jag menade med försäljningen.
    Hon satte en värdering som som stämde bra med slutpriset samt (hoppas jag) hittade rätt köpare och ordnade pappersarbetet på ett bra sätt.
    Jag är helnöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund