Anne Kylemark

Anne Kylemark

Anne Kylemark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Anne Kylemark har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Anne Kylemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Kylemark har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 87 Läs vad Anne Kylemark

• sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Stora Höga
    2021-07-12
    Trevlig, proffesionell, målinriktad, sätter kunderna högt på sin dagordning, både köpare och säljare.

Kan med förtroende rekommendera henne till vänner o bekanta.

Stort tack till henne och hennes anlitade underkonsulter!
    Krister Lindgren
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-06-27
    Jetti bra mäklaren de är hjälp mecket folk
    2021-06-25
    Det blev ett snabbt avslut, vilket jag uppskattar mycket. Det har varit en väldigt jobbig vår för mig, hade kanske tänkt bo kvar i huset något år men det var snabba beslut när lägenheten på Ekerö blev till salu.
    • Jörlanda
    2021-06-24
    Vi har köpt hus genom Ann och är jättenöjda med hennes bemötande. Hon är väldigt trevlig, kunnig och kompetent, vilket har gjort hela processen otroligt lättsam. Vi kan varmt rekommendera Ann om man söker en driven och omtänksam mäklare!
    • Jörlanda
    2021-06-23
    Anne är en mycket proffsig och kompetent mäklare. Trevligt bemötande och snabba svar. Mycket hjälpsam. Levde upp till alla våra förväntningar. Vi rekommenderar henne varmt.
    • Ödsmål
    2021-06-03
    Anne hjälpte mig sälja mitt lilla hus. Jag behövde komma igång med försäljning och få sålt snabbt vilket hon fixade exemplariskt. Anne är lättsam, trevlig och effektiv . Löser det man ber om och återkopplar snabbt.
    Jag är mycket nöjd med min försäljning .
    • Ödsmål
    2021-06-01
    Anne hade ett trevligt bemötande och var hjälpsam och flexibel i köpeprocessen. Anne levde upp till alla förväntningar!
    • Stora Höga
    2021-05-29
    Köpte vårt första hus av Anne, uppskattade verkligen att vi fick möjligheten att se huset dagen efter ordinarie visning då vi hade förhinder. Mycket bra kommunikativ och pålitlig mäklare.
    Så roligt att det blev just ni som fick köpa huset tycker jag. Det kändes som att det blev rätt familj som fick huset till slut. Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme 🤗 Anne Kylemark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-27
    Köpte en Brf via Anne och svensk fast. Anne är väldigt kunnig och ärlig! Hon är även lättsam och pedagogisk, rekommenderar henne som mäklare alla dagar i veckan!
    Riktigt stort tack för rekommendationen 🤗 Med trevliga kunder är det aldrig svårt att göra ett bra jobb 😉 Anne Kylemark
    2021-05-27
    Jag tyckte att Anne verkligen hjälpte oss i hela processen vid köpet av vår bostadsrätt. Vi fick ett härligt bemötande och ärliga svar på de frågor vi ställde, vilket vi verkligen uppskattade! Det är jätte glada att vi fick Anne som mäklare.
    Tack fina Linda 🌺 Det var så roligt att just ni blev köpare och jag önskar er all lycka framåt. Anne Kylemark