Anne Kylemark
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 37 Läs vad Anne Kylemark

• Amel V sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-03-12

Stora Höga
    Bättre mäklare får man leta efter, vi sålde våran lägenhet på Barnens Byväg med hjälp av Anne.
    Redan från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer.
    Kan varmt rekommendera Anne Kylemark från svensk fastighetsförmedling Stenungsund.
    Amel och Ghada Läs mer
    2020-03-12 Anne K svarar Amel V
    Tack! Vad underbara ni är. Väldigt roligt att jag fick hjälpa er med denna rekordförsäljning :)
  • Jenny G
    Jenny G sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-18

Jörlanda
    Ann Kylemark sålde min lägenhet när marknaden var som lägst och till utgångspriset vilket var mer än jag förväntat mig. Jag hölls hela tiden uppdaterad och kände mig sedd och respekterad som kund. Tack snälla du! Läs mer
    2020-02-27 Anne K svarar Jenny G
    Tack söta du! Det är roligt när man kan överträffa någons förväntningar. Lycka till med allt! :)
    Anne K gillar detta
  • Fredrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-16

Jörlanda
    Köpt en bostadsrätt, fått ett väldigt trevligt bemötande och känner mig väl omhändertagen och trygg i den här processen. Läs mer
    2020-02-27 Anne K svarar Fredrik M
    Tack så mycket! Nu ser vi fram mot tillträdet och inflytt. Lycka till med egen försäljning :)
    Anne K gillar detta
  • Lisa S köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-13

Ucklum
    Köpte en bostadsrätt av Anne. En mycket trevlig mäklare som man kände sig trygg med. Tillmötesgående, professionell och framförallt rättvis mot både säljare och köpare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-14 Anne K svarar Lisa S
    Tusen tack för fina ord och förtroendet :)
    Anne K gillar detta
  • Christian N köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-10

Stenungsund
    Köpte en fyra in bostadsrättsförening och är mycket nöjd.
    Hon var väldigt mån om att allt skulle gå smidigt för både säljare och köpare, så kontraktsskrivningen kom fort när budgivningen var över.
    Hon var väldigt lätt att få tag i, hon svarade snabbt på sms och samtal.

Mina förväntningar är kopplade till stycket ovan och är väl bemötta. Läs mer
    2020-02-14 Anne K svarar Christian N
    Underbart att se ett så fint omdöme från er. :)
    Önskar er all lycka med kommande försäljning av er nuvarande bostad.
  • GILL S
    GILL S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-21

Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet på Tjörn och jag är så tacksam med allt vad Anne
    har hjälpt mig med. Hon är fantastiskt duktig på sitt arbete och jag är så glad att det just var
    Anne som varit min mäklare. Så proffsigt och bra arbete som Anne har utfört. Hon är värd alla
    stjärnor som finns och jag önskar henne ännu fler lyckade projekt.
    Tack finaste Anne ❤️😍❤️ Läs mer
    2019-12-21 Anne K svarar GILL S
    Underbart stort tack även till dig Gill. Du har varit fantastiskt trevlig och tillmötesgående i vårt samarbete trots en del motgångar. Allt föll ju på plats till sist. Stor kram 🤗💕
  • Richard G sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-09

Stenungsund
    Vi har sålt ett parhus och köpt en villa. Anne var och är väldigt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Jag trodde inte att man fick så mycket hjälp som vi fick. Och Anne tack så mycket för all din hjälp och stöd som du har gett oss i denna affär grym är du på ditt jobb. Läs mer
    2019-12-09 Anne K svarar Richard G
    Gud så glad jag blir för dina fina ord. Du vet att jag finns här om det är något 😃
    Anne K gillar detta
  • MAGDALENA O skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-11-29

Vi är supernöjda med Anne som vår mäklare. Trevlig, proffsig och väl bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Anne K svarar MAGDALENA O
    Tack för fina ord. Ni är alltid välkomna att kontakta mig, vad det än gäller 😃
    Anne K gillar detta
  • Bertil B sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-11-02

Stora Höga
    Bra bemötande bra upplysning av objektet så man förstod vad det var man tittade på.
    Mycket saklig och professionellt bemötande Läs mer
    Anne K gillar detta
  • Marie-Louise N sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-10-29

Kållekärr
    Trevlig,lyhörd,proffsig !👍👏 !!!!!!!!! Läs mer
    2019-10-30 Anne K svarar Marie-Louise N
    Härligt att jobba med dig! Du tog till dig alla mina råd på ett fantastiskt vis och skapade de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Önskar dig allt gott :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage