Läs vad 62 Läs vad Anne Kylemark

• 2020-12-29
    Snabb respons av mäklaren via tfn, ordnade tid för egen visning för oss plus extravisning i dagsljus dagen efter.
    Kunnig och såg till både vårt å säljarens behov av snabb affär.
    Isabelle G
    • 150.0 m²
    • Stora Höga
    köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
  • 2020-12-18
    Proffsig från början till slut
    Gunilla N
    • 150.0 m²
    • Stora Höga
    sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
  • 2020-11-03
    Vi köpte ett hus med hjälp av Anne. Över lag väldigt nöjd med affären. Anne har ett varmt men samtidigt proffsigt bemötande som vi uppskattat. Vi upplevde att hon jobbade för att göra köpet så smidigt som möjligt för oss.
    Anna K
    • 115.0 m²
    • Stora Höga
    Tack så jättemycket för fina ord 😍

• 2020-10-21
    Anne har varit mäklare i både mitt köp av radhus samt försäljning av mitt hus. I både dessa fall har hon agerat mycket professionellt, hon är seriös, påläst, hjälpsam och kunnig i sitt yrke. Detta gör att man känner sig mycket trygg i hennes händer. Att hon dessutom är en glad person med social kompetens gör att man kan å det varmaste rekommendera Anne till framtida köpare/säljare. En mycket nöjd kund i Stenungsund.
    Tusen tack Lena! Det har varit ett rent nöje att jobba med dig med din härliga personlighet :)

• 2020-10-20
    Köp av villa i Stenungsund där Anne var väldigt smidig och hade alltid ett genuint leende på läpparna. Hon var även riktigt påläst på objektet och dess ingående delar i allt från kostnader till brister som besiktningsmannen hade noterat enligt protokoll. Anne gav oss även möjlighet att få återkomma till huset för att göra en extra syn på vindsutrymmet redan dagen efter visning.
    Väl under budgivningen ringde hon även runt bland oss som budade för att stämma av villkor etc. Hon verkar också ha bejakat säljarens intressen och meddelat dessa på ett ödmjukt sett under budgivningen.
    Inget dåligt att säga om min och min sambos upplevelse rörande Anne som mäklare.
    Marcus B
    • 152.0 m²
    • Stenungsund
    Oj vad fina ord. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya fina hus till våren 🥰

• 2020-10-05
    Sommarstuga. Småfel på siffror i kostnader, i övrigt bra kommunikation.
    Sofia H
    • 61.0 m²
    • Stora Höga
    Hoppas att ni kommer att trivas 😃

• 2020-09-21
    Efter vi tog in 3 offerter från olika mäklare fann vi att Anne stack ut
    Hon är engagerad energisk kunnig
    Vi kan rekommendera henne varmt.
    Olof och Kerstin
    Olof J
    • 135.0 m²
    • Stenungsund
    Tack själva för ett roligt och underbart samarbete. Jag kan varmt rekommendera er som säljare också ;)

• 2020-09-21
    Har sålt en tomt i Getskär Stora Höga, kommer att sälja ett hus på Rapsvivelvägen 26 i Stenugsund.
    Anne har och är bra att arbeta med hon är saklig och kunnig.
    Annika H
    • 121.0 m²
    • Stenungsund
    Tusen tack Annika. Nu håller vi tummarna att även ert hus blir sålt till ett bra pris :)

• 2020-09-18
    Köpt ett radhus. Relativt snabbt förehavanden. Bra bemötande, personlig.
    Leif R
    • 135.0 m²
    • Stenungsund
    Tack Leif. Hoppas att ni kommer att trivas :)

• 2020-09-14
    Vi har fått mycket bra hjälp av Anne att sälja vårt hus. Kommunikationen med var bra. Hon var snabb, kunnig och trevlig. Handläggning kändes säker och trygg.
    Katarina S
    • 125.0 m²
    • Stenungsund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte