Anne Kylemark

Anne Kylemark

Anne Kylemark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Anne Kylemark har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Anne Kylemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Kylemark har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 111 Läs vad Anne Kylemark

• sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Klövedal
    2022-08-07 Verifierad kund
    Vårt gemensamma utlåtande har ni fått genom min mans svar
    Tack
    2022-08-06 Verifierad kund
    En mäklare som är framåt med en kul räv bakom örat. Kunnig och vet vad hon snackar om.
    Driver affären på ett positivt.sätt för både säljare och köpare som jag uppfattar det.
    MVH/Leif
    • Klövedal
    2022-08-05 Verifierad kund
    Vi var mycket noggranna när vi valde vilken mäklare som skulle sälja vår fastighet. Efter flera intervjuer föll valet till slut på Anne Kylemark och det har vi inte ångrat.
    Hon erbjöd oss ett väl genomtänkt paket av tjänster som passade oss och vår fastighet väl. Anne har en fingertoppskänsla som gjorde att vårt smultronställe såldes till rätt pris och till en köpare som har förmågan att se värdet och utvecklings-möjligheterna med vår fastighet.
    Vi kan varmt rekommendera Anne Kylemark som en mycket professionell fastighetsmäklare.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, rutinerad och kunnig, kändes tryggt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Myggenäs
    2022-07-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb och enkel kommunikation som ledde till snabb och smidig affär.
    • Stora Höga
    2022-06-26 Verifierad kund
    Bra och engagerat bemötande. Affären gick snabbt och vi fick ett pris vi blev nöjda med.
    • Stora Höga
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trots svåra tider baxades försäljningen i mål, till ett - tyvärr - lite för litet pris jfr med vad vi hoppats på. Mötet med köparna var väl förberett och trevligt på alla sätt // Anders
    • Höviksnäs
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi fick en bra känsla från början där personkemin stämde och försäljnings-presentationen var professionell.
    Anne fick till en snabb process med fotografering, besiktning, skapande av objektbeskrivning, marknadsföring etc.
    Hon var lätt att få tag på, kunde förhandla fram en bra affär som vi kände oss nöjda med. Hon ställde dessutom upp på kontrakt-skrivning sent på kvällen.

Stort tack!
    Per & Marie
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra från första stund. Att hon skulle göra ett bra jobb, vilket också infriades till fullo.
    Alltid lätt att få tag i, ringde tillbaka enligt ök.
    Jag har bara positiva erfarenheter av Anne.
    Tack för fin bedömning Lars Inge 🙏🏼 Ni var också lätta att få tag på 😉 Ett härligt samarbete med mycket humor och ömsesidig respekt. Så tacksam för att ni gav mig förtroendet att sälja ert underbara hus. Anne Kylemark
  • Lars L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Stenungsund
    2022-04-25 Verifierad kund
    Anne gav från start ett professionellt intryck. Annes rakhet, driv samt humor gjorde att jag valde henne. Processen var snabb på mitt initiativ och Anne svarade upp på förväntningarna. Vi kom till ett snabbt avslut med bättre pris än jag hoppats på.
    Upplevde Anne som kunnig och drivande under säljprocessen utan att ta kontrollen från mig.
    Oerhört nöjd med valet av Anne och ett prisrekord i området talar väl också till hennes fördel.
    Rekommenderar varmt Anne till alla som skall sälja sin fastighet.
    Tack så oerhört mycket för fina ord och ett fantastiskt samarbete. Så rolig försäljning. Tror även att köparen kommer att bli riktigt nöjd. Anne Kylemark