Anne Kylemark
Registrerad mäklare sedan 2008-05-16
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 45 Läs vad Anne Kylemark

• Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-07-19

Getskär
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag fick ett mycket gott Intryck. Jag kände mig trygg genom hela affären sen hade jag väl hoppats på en lite högre peng så klart. Men det är inget som vi kan råda över. Marknaden sätter priset inte någon annan. Jag känner att Anne gjorde det som gick att göra. Jag kommer i framtiden gå till Anne om jag ska sälja något hus eller dylikt. Mvh Jonas Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Jonas S
    Tusen tack Jonas! Gubben tackar för den goda kompensationen också 😉
    Anne K gillar detta
  • Anna W sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-07-10

Stenungsund
    Sålt villa. Mäklaren väldigt tydlig mot både säljare och köpare. Väldigt proffsig i sitt bemötande.
    Kände oss trygga Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Anna W
    Tack så mycket. Väldigt roligt att kunna hjälpa er till en bra affär efter en så lång process för er 🤗
    Anne K gillar detta
  • Victor J köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-06-26

4:a
    Stenungsund
    Fantastiskt bemötande samt att hon ser till att kunden blir så nöjd som möjligt! Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Victor J
    Tack. Hoppas att allt håller hela vägen nu och att ni snart får flytta med er lilla kille 🤗
    Anne K gillar detta
  • Inger H sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-06-10

Kode
    Är nöjd med Anne som mäklare, kunnig och löser allt på ett snabbt och bra sätt Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Inger H
    Tack så jättemycket. Alltid kul med en bra budgivning 🤗
    Anne K gillar detta
  • Jörgen Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-06-09

Köpt lägenhet.
    Mycket bra.
    Tycker hon levde upp till dom förväntningarna jag hade.
    Bra information om lägenheten. Tycker att Anne inte bara var trevlig hon gjorde ett proffsigt jobb också. Mvh jörgen Öbom Läs mer
    2020-07-22 Anne K svarar Jörgen Ö
    Jag är glad att allt gick fint till sist för alla berörda parter. Inte alltid lätt att få ihop en trestegs affär 🙏🏻
    Anne K gillar detta
  • Kristoffer I köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-04-17

3:a
    Skärhamn
    Vårt bostadsköp har gått snabbt och enkelt tack vare Anne. Vi har fått återkoppling direkt på mejl och telefonsamtal. Nu flyttar vi snart in i vår nybyggda bostad med havsutsikt, kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-04-17 Anne K svarar Kristoffer I
    Tusen tack för fin rekommendation 😃
    Är övertygad om att ni kommer att stormtrivas!
    Anne K gillar detta
  • Lukas J köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-04-14

Stenungsund
    Vi köpte ett radhus genom Anne, det fungerade utmärkt och hon levde upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
    2020-04-17 Anne K svarar Lukas J
    Tack Lukas för rekommendationen och hoppas att ni kommer att trivas ☀️
    Anne K gillar detta
  • Viktor T sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-04-08

Stenungsund
    Anne Hjälpte mig sälja min lägenhet, en 2a i Stenungsund under corona oroligheterna.
    Hon la mycket fokus på sina uppgifter och hon mötte alla mina förväntningar som jag hade på mäklaren.
    Jag kan starkt rekommendera Anne som mäklare! Läs mer
    2020-04-08 Anne K svarar Viktor T
    Tack för fina ord Viktor. Med alla oroligheter i världen blev det ganska bra ändå. Tack för fint samarbete 😃
    Anne K gillar detta
  • Amel V sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-03-12

Stora Höga
    Bättre mäklare får man leta efter, vi sålde våran lägenhet på Barnens Byväg med hjälp av Anne.
    Redan från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer.
    Kan varmt rekommendera Anne Kylemark från svensk fastighetsförmedling Stenungsund.
    Amel och Ghada Läs mer
    2020-03-12 Anne K svarar Amel V
    Tack! Vad underbara ni är. Väldigt roligt att jag fick hjälpa er med denna rekordförsäljning :)
  • Jenny G
    Jenny G sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-18

3:a
    Jörlanda
    Ann Kylemark sålde min lägenhet när marknaden var som lägst och till utgångspriset vilket var mer än jag förväntat mig. Jag hölls hela tiden uppdaterad och kände mig sedd och respekterad som kund. Tack snälla du! Läs mer
    2020-02-27 Anne K svarar Jenny G
    Tack söta du! Det är roligt när man kan överträffa någons förväntningar. Lycka till med allt! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Anne Kylemark