Anne Kylemark
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 15 Läs vad Anne Kylemark

• Åsa Lise-Lott B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-07-22

Vi valde Svensk fastighetsförmedling vid vår försäljning. Anne guidade oss genom försäljningsprocessen. Anne är tydlig och hjälpsam och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-07-22 Anne K svarar Åsa Lise-Lott B
    Tusen tack Åsa. Hoppad ert nya hem blir allt vad ni önskar och att ni kommer att trivas. 😃
  • Bengt S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-05-01

Gjorde bra objektbeskrivning, bra att få kontakt med, budgivning och avslut hängde vi inte riktigt med på, men det gick snabbt. Läs mer
    2019-05-01 Anne K svarar Bengt S
    Tack för respons. Synd att vi inte riktigt kunde nå förståelse i hur köpet av ert nuvarande boende och försäljningen av ert hus hängde ihop.
    Jag gjorde verkligen mitt allt.
    Hoppas att ni kommer att trivas och att ert nya boende underlättar vardagen ?
  • Jonas Paul L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-04-10

Anne var engagerad, lyhörd och flexibel genom hela processen, från vårt första samtal till att kontraktet var skrivet. Kan varmt rekommendera Anne som mäklare! Läs mer
    2019-04-10 Anne K svarar Jonas Paul L
    Åh vad roligt att höra! Trevliga kunder förgyller mitt arbete. Hoppas ni kommer att trivas.
  • Cecilia E skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-04-09

Vi köpte vårt första hus där Anne var mäklare. Vi upplevde Anne som ärlig, tydlig och kommunikativ genom hela processen. Att köpa hus är en stor sak där mycket nervositet finns hos köparen men vi kände oss trygga med affären mycket tack vare Annes öppna och härliga sätt. En smidig och trygg affär helt enkelt! Läs mer
    2019-04-09 Anne K svarar Cecilia E
    Tusen tack för fina ord. Det var ett rent nöje att hjälpa er genom affären och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad ?
  • Erik T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2018-12-03

Bra totalupplevelse.
    Trevligt bemötande och professionell hantering igenom hela affären. Läs mer
    2019-04-09 Anne K svarar Erik T
    Tack, det värmer att ni är nöjda med mitt jobb ?
  • Anders I skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2018-11-29

Bara bra! Bemötande, återkoppling och avslut har fungerat perfekt. Lagom mycket information utan att vara pushig. Upplevde framförallt Anne som en ärlig mäklare. Läs mer
    2019-04-09 Anne K svarar Anders I
    Tack!
    Det är viktigt för mig att mina kunder känner tillit. Hoppas att ni trivs ?
  • Martin B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2018-11-25

Engagerad och kunnig mäklare som vi anlitade i samband med försäljningen av vår villa. Läs mer
    2018-11-26 Anne K svarar Martin B
    Tusen tack. Det har varit ett nöje att få hjälpa er till en bra affär.
  • Charlotte H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2018-07-05

Anne Kylemark är en engagerad mäklare, "på det", ger sig inte och har uthållighet och känsla nog att stå på sig för att få minst utsatt pris. Det är sedan mycket glädjande när en liten lägenhet på 19 m2 sedan blir mer inkomstbringande för säljaren än vad ho vågat hoppas på. Dessutom agerar Ann hedervärt också mot köparen men hon låter säljaren bestämma var budgivningen ska stoppas. Högsta betyg! Charlotte Herou Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Charlotte H
    Tusen tack Charlotte!
    Det har varit ett nöje att få jobba med dig ?
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2018-07-01

Jag har köpt en bostad på Tjörn. Jag blev väldigt trevligt bemött av Anne Kylemark. Hon var engagerad och personlig och beskrev bostaden och omgivningarna mycket bra. Hon var kunnig och grundlig och gav ett erfaret intryck. Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Anna-Lena R
    Tusen tack Anna-Lena. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • Percy Ellword P skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2018-06-02

Berömmer Anne för sitt duktiga
    kunnande som Fastighets -
    Mäklare med bästa betyg. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage