Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!

Läs vad 317 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund 2

• sålde sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Svenshögen
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jag och min sambo fick ett jättetrevligt bemötande av Nora. Vi skulle absolut anlita henne igen och vi skulle absolut rekommendera henne till andra. Mina förväntningar på mäklaren från början var höga, men Nora gav det där extra - hon var väldigt professionell och saklig. Oavsett när på dygnet man ringde och ställde dumma frågor så fick man ett trevligt bemötande.

+++++ och en guldstjärna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Hallerna
    2022-01-17 Verifierad kund
    Tydlig o saklig vet vad hon pratar om
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Bleket
    2022-01-17 Verifierad kund
    Engagerad, vänlig och trevlig.
    Kommunicerade allt som var viktigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Bleket
    2022-01-16 Verifierad kund
    Mäklare Jacob Bryngelsson Svensk Fast, Tjörn/ Stenungsund
    JB, Stort Tack! för allt Ditt arbete i samband med Köp av br. Bästa! genomfört uppdrag med största förtroende. Proffsigt! arbete, ger Bästa bemötande och tillgänglighet. Arbetar snabbt, återkommer direkt, har svar på frågor, ger saklig information, det råder inga frågetecken.
    Sammanfattning/ Största Förtroende för allra Bästa! Proffsigt! genomfört uppdrag, från första Kontakt till Bra! Skrivning gm möte mellan samtliga Parter.

Fortsatt Lycka Till! Stort Tack!
    Med vänlig hälsning KF, Köpare
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-01-14 Verifierad kund
    Vår försäljning kom hastigt på och vi hade ett behov av att göra en snabb affär. Sanna var ett utomordentligt stöd i detta och lyckades fixa alla detaljer trots kort tidsram, hon höll oss kontinuerligt uppdaterade och fanns tillgänglig för alla våra funderingar. Vi kunde inte valt en bättre mäklare, tack Sanna för att du ordnade en väldigt bra fastighetsaffär för oss!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-01-13 Verifierad kund
    Det kändes tryggt att sälja med Anna-Karin. Genom hela processen var det bra kommunikation och goda förslag.

Till skillnad från andra mäklare vi mött så har Anna-Karin det rätta drivet, inte påträngande utan övertygande på ett naturligt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-01-11 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och mycket behjälplig i alla våra frågor! Snabb respons vid mail och telefonkontakt. Bara positiva erfarenheter!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-01-03 Verifierad kund
    Hjälpsam och trevlig. Lätt att komma i kontakt med.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Lättsam. Hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-01-02 Verifierad kund
    Anne såg till att jag och min sambo fick en snabb och smidig affär! Nu längtar vi efter vårt hus!
    2022-01-01 Verifierad kund
    Smidig och trygg affär för oss som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-12-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälp så att jag kunde genomföra mitt köp!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Stora Höga
    2021-12-13 Verifierad kund
    Härligt bemötande av Sanna! Vi kände oss i trygga händer vid både visningar och avtalsskrivning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-11-29 Verifierad kund
    Saklig, lyssnande med stor energi att finna en utmärkt köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-11-23 Verifierad kund
    Positiv och engagerad person som var väl insatt i ärendet. Bra telefonkontakt efter första besöket fram till kontraktsskrivandet.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Anna-Karin lyssnar in och sköter alla kontakter med besiktning, styling, fotograf, på ett snabbt och smidigt sätt, återkopplar inför visning. Vi är super nöjda med att det gick snabbt och smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-11-17 Verifierad kund
    Sonja stod ut med oss i ett helt år medan vi letade nytt hus och förberede vårt befintliga för försäljning.
    Fick stöd från början till slut vilket vi kändes tryggt hela vägen :)
    Tack så mycket för den fina bedömningen. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er att förverkliga era drömmar. Sonja Kurth
    • Höviksnäs
    2021-11-17 Verifierad kund
    Detta betyg ger vi till Anne Kylemark eftersom hon tog över från Sonja. Så tyvärr kan vi inte ge nåt betyg för Sonja eftersom vi inte träffat henne.
    2021-11-11 Verifierad kund
    vi var i kontakt med flera mäklare varav vi valde Sanna och det blev rätt, en duktig märklare och en underbar person lätt att jobba med som verkligen uppfyllde våra förväntningar, när vi sade att nu säljer vi så var det klart på runt tre veckor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jättenöjd! Sanna skötte affären snabbt, smidigt och enkelt. Rekommenderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Hjälteby
    2021-11-04 Verifierad kund
    Snabb och enkel hjälp/hantering sv ärendet, lätt att få kontakt med vid frågor.
    Tack för din bedömning. Sonja Kurth
    2021-10-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från första stund, omhändertagande och lyhörd.
    Mycket uppskattat.
  • köpte en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-10-29 Verifierad kund
    Anna-Karin har varit super bra från första kontakt, jag är jätte nöjd.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Utmärkt service..
    Alla förväntningar blev uppfyllda..
    2021-10-22 Verifierad kund
    Imponerade med sin höga ambition och avsikt att ge vår sak sin totala ansträngning!
    • Spekeröd
    2021-10-11 Verifierad kund
    Mycket smidigt och proffesionellt. Kan varmt rekommendera!
    • Spekeröd
    2021-10-11 Verifierad kund
    Proffsigt och tydligt kundbemötande
  • sålde sin bostad med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Hjälteby
    2021-10-08 Verifierad kund
    Jacob är driven, positiv, professionell, ser möjligheter och löser problem/frågor som uppstår på vägen.

Min bostad krävde mycket tanke för att få ut rätt och med rätt förväntningar. Supernöjd. Hade valt Jacob igenom om jag hade fler bostäder att sälja!
    2021-10-06 Verifierad kund
    Kunnig och driftig mäklare som kan sitt jobb till 100%. Alltid trevlig.
    Tack Thomas för fina ord. Du är själv alltid trevlig så det är inte svårt att bemöta dig på samma vis ;) Anne Kylemark
    • Hallerna
    2021-10-04 Verifierad kund
    Vi kände förtroende för Anna-Karin direkt och vi upplever hennes insats som toppklass och väldigt professionell.
    Hon har ett mycket positivt bemötande, är fokuserad, noggrann och hör av sig löpande och i god tid , vilket har känts tryggt för oss som säljare.
    Kan varmt rekommendera Anna-Karin!
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa er ☺️ Anna-Karin Vernberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Rönnäng
    2021-10-04 Verifierad kund
    Toppen, rak, tydlig och en högst likeable person
    Tack för fin återkoppling! Nöje att göra affärer med dig och hör av dig genast om det är något :) Anna-Karin Vernberg
    • Valsäng
    2021-09-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och verkar ärlig. Uppskattade verkligen att hon tog sig tid att åka med till huset efter försäljningen, trots att det var på "fritiden " Det har känts bra!
    Tack tuffingen ;) Kul att det gick så bra med försäljning av ditt egna hus också! Ser fram emot tillträdet då vi ses igen :) Anne Kylemark
    2021-09-28 Verifierad kund
    Sanna är en otroligt hjälpsam och serviceinriktad person. Duktig på att lyssna och arbetar snabbt för att få fram information som gör besluten enklare.

Från en glad köpare!
    2021-09-23 Verifierad kund
    Jag kände mig väl omhändertagen och fick ett mycket trevligt bemötande samt tydliga svar på mina frågor. Mäklaren var hjälpsam och hanterade hela processen från start till slut mycket proffsigt. Kunde inte ha varit bättre!
    Härligt att det gick så smidigt med allt efter så många kunder på visningen. Tack för fina ord och ett bra samarbete :) Anne Kylemark
    2021-09-22 Verifierad kund
    Trevlig
    Snabb återkoppling
    Proffesionell men ändå lättsam
    2021-09-17 Verifierad kund
    Sonja får toppbetyg för sitt tålamod och sitt okonstlade sätt att vara. Den ”osliskigaste” mäklare jag haft med att göra. Vi satt i en trixig situation på ett trygghetsboende, mkt tacksam att Sonja jobbade utanför boxen.

Att huset gick upp 25% vid budgivningen tror jag vi har Sonja att tacka då hon agerade på proffsigt vis.

Mkt nöjd kund
    2021-09-16 Verifierad kund
    Sanna levererade långt över förväntan och allt gick otroligt smidigt.

Kan varmt rekommendera sanna som mäklare.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Mycket seriös och väldigt engagerad.
  • Sebastian B
    Supersnabb å smidig försäljning 👌
    2021-09-11 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig, snabb. Väldigt informativ om de olika alternativen.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Jag upplever Jacob som en mycket seriös och kunnig mäklare. Han är omtänksam och får oss att känna oss trygga med försäljningen av huset. Han är tydlig och förklarar bra. Han var mycket noga med att hålla oss uppdaterade under hela processen. Vi är väldigt nöjda med affären.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som i jämförelse med nästan alla andra mäklare jag mött faktiskt ville sälja huset och hade svar på de flesta frågor redan på visningen!
  • Anette Ö
    • Centralt
    2021-09-10 Verifierad kund
    Proffsig och trevligt bemötande! Noggrann och tydlig i alla hänseenden. Om jag skulle sälja igen så skulle jag inte tveka att använda Jacob igen!
  • Souzan M
    2021-09-09 Verifierad kund
    Vänlig
    Ärlig
    Hjälpsam
    Lätt att få kontakt med
    Kunnig
    Strukturerad
    Fick kontakt med henne genom hemnet
    2021-09-01 Verifierad kund
    Kanon kille, sakkunnig. Stort och stabil mäklarfirma.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, service och responstid.
    Lovande karriär! ;)

Allt gött,
    Tobbe
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-30 Verifierad kund
    Engagerad effektiv målinritad lyhörd tillmötesgående välinformerad
    2021-08-27 Verifierad kund
  • Saime V
    2021-08-25 Verifierad kund
    Jag tycker att Anne är så snäll och jätte duktig mäklare👍
    Tack Saime,
    Härligt att det gick bra med er försäljning och snart flyttar ni ju in er nya boende. Ser fram emot nästa gång vi möts.
    Anne Kylemark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-24 Verifierad kund
    Vi har tittat på ett 30 tal boenden och har aldrig blivit så bra bemötta av en mäklare som William. Som förstagångsköpare svarar han på alla frågor, gav oss trygghet och råd i hela processen. Han är flexibel och vi känner oss fantastiskt nöjda med att ha hans stöttning.