Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• 2019-10-19

Stefan J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Otroligt hängiven och duktigt.
    Imponerad av det vi sett hittills.
    Känner mig förväntansfull och trygg att ha Stephanie som vår mäklare Läs mer
  • 2019-10-18

Johanna H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt en liten villa!
    Toppen på alla sätt! Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Johanna H
    Kul att höra. Ni var också toppen på alla vis! Ett mycket bra samarbetet ledde till ett fantastiskt resultat 🌺
  • 2019-10-18

Karl Sture L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hej
    Anne var hur bra som helst i alla kategorier.

MVH Sture på Dyrön Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Karl Sture L
    Tack goa du! Det var ett nöje 😊
  • Peter E

2019-10-18

Peter E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt , snabbt i enkelt acceptabelt pris Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Peter E
    Tack Peter! Jag hoppas du har det varmt och gott och att golfspelandet går lysande. Nu har jag hunnit med tre lektioner, funderar nu på hur snabbt det går att komma ner till 36 i handikapp så jag även kan spela på banor i Spanien. Må gott!

Ulf K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt
    Proffsigt
    Mycket kunnig
    Guldstjärna + till Helen Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Ulf K
    Tack Ulf för rekommendationen! Var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. Kul att vi fick till ett riktigt bra slutpris (tycker jag i alla fall ;-). Nu hoppas jag att ni stortrivs i ert nya fritidshus och att ni kan njuta av musiken från Slussens Pensionat på er altan.
  • 2019-10-18

Eleonor J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har köpt en tomt, och nu ska hon sälja vår fastighet.
    Blev personligt bemött, redan efter första samtalet.
    Känns mycket trovärdig och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-18

Alexandra A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    fick hjälp att sälja en gård efter min pappas bortgång! Bemötandet var över förväntan då jag redan va supernöjd med mäklarn vi hade innan som tyvärr slutade. Helén tog över ärendet och det gjorde hon med bravur! En väldigt varm och vänlig person. Läs mer
  • 2019-10-18

Stefan T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra mäklare som är lyhörd och återkopplar snabbt. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Stefan T
    Tack för fina ord och på återhörande snart.
  • 2019-10-18

Linus L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kan känna att uppföljningen/återkopplingen inte alltid var till belåtenhet.

Det är en stor affär man gör och då är återkoppling viktigt för oss. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Linus L
    Det var tråkigt att ni känner så. Ibland har vi mäklare mycket att göra och inväntar ofta svar från någon annan för att kunna ge vidare information. Just ert köp innefattade många förhandlingar och kommunikation med säljare som drog ut på tiden. Jag tar detta till mig och ska tänka på det extra mycket i framtiden. Tack för återkopplingen och konstruktiv kritik :)

Tomas E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kunnig, empatisk och med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-18

Lars Erik Krister H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte lägenhet och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Allt gick som vi förväntade oss att det skulle. Läs mer
  • 2019-10-18

Hampus L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt bra bemötande och allt gick snabbt och smidigt.
    Väldigt bra helt enkelt. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Hampus L
    Tusen tack Hampus!
    Hoppas du hittar ett trevligt boende i Gbg nu 😃
  • 2019-10-18

Edvin A skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Flyttar för första gången och då blev köpet en nyproducerad bostadsrätt. Anne Kylemark blev min mäklare och upplevelsen har vart väldigt positiv. Har ingen tidigare upplevelse av köp av boende men allt har gått väldigt smidigt. Snabb med att svara på alla frågor och tydlig men information. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Edvin A
    Tusen tack för fina ord. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • 2019-10-18

Niclas U skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    När jag skulle sälja mitt hus blev jag rekommenderad Stephanie Wehage, visade sig vara utmärkt val av mäklare. Mycket trevligt och proffsigt bemötande.Genom hela försäljningsprocessen var Stephanie otroligt engagerad, noga med detaljer och lämnade inget åt slumpen. Höll mig hela tiden uppdaterad, mycket bra kommunikation.
    Jag rekommenderar varmt Stephanie som mäklare. Läs mer
    2019-10-18 Stephanie W svarar Niclas U
    Niclas! Det har varit ett nöje att arbeta med dig - nästan synd att du inte säljer hus oftare :) Ser fram emot att se nybygget växa fram!
  • 2019-10-17

Elisabeth S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick bemött på ett trevligt och fint sätt och fick jättebra hjälp när jag köpte min första bostadsrätt! Proffsig, kunnig och glad! Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Elisabeth S
    Tusen tack för fina ord! Härligt att du hittat hem :)
  • 2019-10-17

Anna-Carin S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt hus.
    Den bästa visning jag varit på trots att jag letat hus några år, hon hade ett proffsigt bemötande och bra och relevant information och man kände sig sedd trots att de var mycket folk på visningen.
    Mäklaren hade ett mycket bra bemötande, hade svar på frågor, informerade och höll kontakt under köpet. Levde upp till alla förväntningar och mer där till. Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Anna-Carin S
    Tusen tack för fina ord - så glad att jag fick vara med på ett hörn i er bostadsjakt :) Fint av er att ta er tid och skriva här när såpass lång tid gått sedan sist. Jättetack och lycka till!
  • 2019-10-17

Lars D skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt hus via Stephanie och är otroligt nöjda. Dels med affären i sig men framförallt i bemötande samt kommunikationen. Vi kan varmt rekommendera henne om du funderar på att sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Lars D
    Otroligt glad för att ni tog er tid att lämna en rekommendation :) Tack!
  • 2019-10-17

Eric O skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Professionell och driven som var ett bra stöd under hela försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Eric O
    Tack Eric för den fina kommentaren! Bra teamarbete tycker jag :) Hoppas Göteborg tar väl hand om er!
  • 2019-10-12

Bent W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt fina hus i Grönvik genom SF med Helén Roth som ansvarig mäklare. Dom gjorde ett grymt förarbete, marknadsförde huset på ett fantastiskt sätt och genomförde visningarna väldigt professionellt. Upplever att Helén behandlade alla spekulanter med stor respekt och återkopplade konsekvent till oss. På så sätt lyckades vi hitta den perfekta köparen för just vårt hus. Kan varmt rekommendera SF och Helén Roth. Läs mer
    2019-10-14 Helen R svarar Bent W
    Tack Bent för alla värmande ord! Jag hoppas att ni snart hittar ert nya paradis på varmare breddgrader och att det kan bli hela familjens bodega framöver. Jag önskar er lycka till i sökandet!
  • Niels E

2019-10-01

Niels E skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt strandnära villa med Stephanie som mäklare i början av sommaren. Ville avvakta tills allt var klart innan vi gav ett omdöme. Kan nu med säkerhet säga, utan att överdriva, att Stephanie tveklöst är den bästa mäklare vi har haft att göra med. Utöver hög professionalism, så gav hon alltid det där lilla extra som andra missar. Ska du sälja i Stenungsund, så ska du anlita Stephanie.

Det finns många bra mäklare, men bara en är bäst. Läs mer
    2019-10-02 Stephanie W svarar Niels E
    Så oerhört glad och tacksam för att få vara med på er resa till drömbostaden, och inte minst över denna fina rekommendation. Tusen tack! (Och en gnutta avundsjuk på ert fastighetsköp, men det vet ni ju :))
  • 2019-10-01

Sune A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt en kustnära sommarstuga.
    Professionellt bemötande allt från värdering till försäljning. Dessutom är Helen en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-16 Helen R svarar Sune A
    Tack Sune! Det har varit mycket trevlig att ha ett samarbete med er. Nu hoppas jag att ni finner er väl tillrätta i ert nya boende som jag mer än gärna kommer ut och gör en värdering av. Vi syns och hörs!
  • 2019-09-28

Lena P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Hon har varit proffsig, kompetent, tillgänglig och ödmjuk. Läs mer
    2019-09-30 Helen R svarar Lena P
    Tack Lena! Jag önskar dig all lycka i ditt nya boende och jag är säker på att du kommer njuta av att inreda ditt nya hem (kul att stylingen gav lite tips).
  • 2019-09-24

Björn S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket engagerad och fokus på mig som kund och få klart affären. Bra! Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Björn S
    Fullt fokus på er Björn! Nu ser vi till att göra en bra affär även på ert hus :)
  • 2019-09-23

Kerstin M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket professionell mäklare allt ifrån värdering till avslut. Extra plus för snyggt utarbetad presentation av objektet. Läs mer
  • 2019-09-20

Annie N skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett hus i Stora Höga och Stephanie var alltid trevlig och tillmötesgående oavsett vilka frågor vi hade. Att ha en mäklare som är tillgänglig är viktigt för mig både som köpare och säljare och det var verkligen Stephanie. Min upplevelse var att hon var objektiv vilket också är viktigt för mig som köpare. Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Annie N
    Annie; fint av er att skriva några rader om er upplevelse. Tusen tack! Himlans glad att ni hittade hem i Stora Höga. Vi ses och hörs!
  • 2019-09-18

Anne-Marie H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bostadsrätt 3 rok, Stenungsund.
    Trevligt bemötande. Bra redogörelse av lägenheten.
    Jag var nöjd med hela visningen. Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Anne-Marie H
    Tack Anne-Marie,
    Ser fram emot vårt nästa möte på tillträdet.
  • 2019-09-18

Margaretha T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är väldigt nöjda med allt trevlig mäklare och bra service Läs mer
  • 2019-09-16

Stig H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt vårt hus i Skärhamn.
    Vi vill uttrycka vår stora uppskattning av dina insatser med
    försäljningen av vårt hus. Vi fann i Helén en ytterst kunnig ock skicklig mäklare med ett engagemang, som tillsammans skapade stort förtroende. Du hade också förmågan att verka på ett personligt plan och visa prov på både värme och humor – bra jobbat. Läs mer
    2019-09-19 Helen R svarar Stig H
    Tack Stig och Birgitta! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Det känns tomt nu, när vi inte längre har så täta kontakter. Ser fram emot att träffa er, när det är dags att deklarera. Vi hörs av!
    Mats P gillar detta
  • 2019-09-14

Tanya W skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi hade höga förväntningar när vi sålde vårat radhus och Anne levde upp till dessa förväntningar med råge. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Tanya W
    Varmt tack för ett mycket gott samarbete. Ni är underbara :)
  • 2019-09-14

Johan W skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bra och snabb hjälp. kunde inte ha fungerat bättre på något sätt! Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Johan W
    Vi sydde ihop den här affären tillsammans. Många tack för gott samarbete :)
  • 2019-09-14

Birgita M skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jätte trevligt mäklare viste riktig vad vi ville ha
    Kunde respektera våran önske mål
    Tog sin tid för att svara oss
    Trevlig men samtidigt väldig profs på jobbet
    Väldig nöjd Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Birgita M
    Vad roligt att höra! Ni kommer säkert att stormtrivas :)
  • 2019-09-12

Björn O skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ja e otroligt nöjd med min mäklare Helen!! Smidigt å trevligt!! Läs mer
    2019-09-12 Helen R svarar Björn O
    Tack Björn! Jag önskar dig och din familj lycka till i er nya bostad. Som säljarna sa: Ett av Skärhamns bästa lägen!
  • 2019-09-06

Jan Ove A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidshus.
    Professionellt och personligt bemötande.
    Vi fick ett pris i linje med vad prisstatistiken indikerar men tyvärr inte betalt för de plussvärden gällande skick och designe som vi anser fastigheten besitter. Detta kan inte mäklaren klandras för, som säkert gjort vad hon kunnat för att korrekt presentera objektet.
    Det gäller att ha turen på sin sida och locka de rätta spekulanterna till visningarna. Läs mer
  • 2019-09-05

Hanna S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köp av hus
    Mycket väl bemött, trevlig och professionell.
    Super nöjda! Läs mer
  • 2019-09-04

Anna H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en sjobod.
    Proffsigt, trevligt bemötande. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Anna H
    Tack Anna! Nu på sensommaren hoppas jag ni hinner njuta lite av förvärvet och nästa sommar fullt ut.
  • 2019-09-03

Pernilla W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har sålt ett radhus. Vi förberedde försäljningen ett år innan den genomfördes.
    Allt var bra planerat och organiserat!
    En väldigt smidig försäljning! Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Pernilla W
    Tack Pernilla! Blir spännande för er att flytta ut till Tjörn ett år innan ni kan flytta in i ert nybyggda hus. Om ni vill bjuder jag gärna på en värdering av villan när den är klar. Min inflyttningspresent till er.
  • 2019-09-03

Arijon A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kände mig trygg och mycket väl mött, redan från första mötet med mäklaren Helen Roth. Hon gick in i uppdraget med inspiration och professionalitet och sålde min bostadsrätt inom en månad, i juli månad. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Arijon A
    Hej Arijon! Tack för alla snälla ord. Det har varit ett sant nöje att lära känna och hjälpa dej med din försäljning. Lycka till med allt framöver och jag hoppas att det blir en och annan resa.
  • 2019-09-02

Lanze T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Försäljning av Villa i Stenungsund.
    Alltid ett gott och trevligt bemötande.
    Trots ganska kort tid att nå en försäljningen så blev resultatet väldigt bra!
    En mäklare med bra kontakter och som arbetar aktivt och uppsökande! Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Lanze T
    Tack Lanze för rekommendationen! Var riktigt roligt att få hjälpa till att förmedla eran fastighet. Bra skick och bra läge. Nu hoppas jag att ni kommer trivas på er nya adress och att solblänket i havet inte förblindar er helt.
  • 2019-08-29

Ulrika D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt min bostadsrätt på Uppegårdsvägen med hjälp av svensk fastighetsförmedling. Mäklare Helen Roth. Mycket bra bemötande. Helen är engagerad och proffsig. Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Ulrika D
    Tack Ulrika! Härligt att höra att dina förväntningar uppfylldes. Nu önskar jag dig all lycka med ditt nya boende.
  • 2019-08-16

Denny K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fort och smidigt med trevligt bemötande av mäklaren. Visningen var bra och tydlig. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Denny K
    Tack Denny! Å grattis än en gång till ett fantastiskt läge och hus. Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas!
  • Angelica W

2019-08-15

Angelica W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt ett småhus på Orust, ammedalen 450.
    Vi har träffat Helene vid ett flertal visningar då vi länge letat hus, alltid trevlig och kunnig. Ett varmt bemötande med proffsighet i ryggen.

Vår upplevelse är rakt igenom positiv då de kändes som hon även såg till vårt bästa som köpare i detta fallet.

Vid en eventuell försäljning skulle jag anlita Helene utan att tveka. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Angelica W
    Tack Angelica för alla värmande ord. Härligt att höra att ni skulle anlita mig igen utan att tveka. Nu hoppas jag dock att det inte kommer vara aktuellt, men ni får gärna rekommendera mig till era vänner och bekanta. Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hem!
  • 2019-08-15

Robert M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har både köpt och sålt bostäder via Helen på Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund och bedömer Helen som genomgående proffsig och mycket duktig i sitt yrke. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Robert M
    Robert! Härligt att höra att du upplevde mig som duktig i min yrkesroll och att jag skötte mig proffsigt. Nu önskar jag dig och din familj lycka till och hoppas att ni kommer trivas med ett mer centralt läge.
  • MATS G

2019-08-06

MATS G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda Lindström sålde vårt fritidshus. Försäljningen flöt på tryggt och säkert. Matilda hade full koll hela vägen och hjälpte oss att komma ihåg saker. Lite som en bra mamma 🙂
    Mvh Mats o Lotta Gidgård Läs mer
  • 2019-07-24

Christer S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt hus på Orust.Helen har skött det hela med bravur.Hon skall ha de bästa rekommendationer så att jag talar om för alla att anlita henne. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Christer S
    Tack snälla Christer! Tack också för den utsökta middagen. Tråkigt däremot att du lämnar Svanesund men jag hoppas du kommer trivas, nu när du flyttar tillbaka till Göteborg.
  • 2019-07-22

Åsa Lise-Lott B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi valde Svensk fastighetsförmedling vid vår försäljning. Anne guidade oss genom försäljningsprocessen. Anne är tydlig och hjälpsam och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-07-22 Anne K svarar Åsa Lise-Lott B
    Tusen tack Åsa. Hoppad ert nya hem blir allt vad ni önskar och att ni kommer att trivas. 😃
  • 2019-07-07

Joackim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket proffesionellt bemötande och hantering när vi sålde vår gård.
    Världsklass! Läs mer
    2019-07-08 Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund svarar Joackim B
    Tack! Det har varit en av de mest roliga försäljningarna att geomföra i min karriär :) Varmt lycka till i framtiden!
  • 2019-07-07

Camilla B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi anlitade Svensk fastighetsförmedling, Helen Roth. Vi blev professionellt bemötta. Materialet som lade grunden till försäljningen var professionellt och trevligt presenterat. Vi fick goda råd om hur vi skulle gå till väga och vilka eventuella försäkringar mm som vi som säljare skulle använda för att få en trygg försäljning för både säljare och köpare. Läs mer
    2019-07-07 Helen R svarar Camilla B
    Tack Camilla! Tack för att jag än en gång fick förtroendet att hjälpa er med en försäljning. Tack också för att du alltid är så glad och positiv.
  • 2019-07-04

Emma G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jätte härligt, glad och hjälpsam! Gjorde allt för att vi skulle lyckas med att köpa huset. Läs mer
    2019-07-08 Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund svarar Emma G
    Hej! Ni kommer att få det super!!! Tack för fina ord!
  • 2019-07-02

Trond E skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie är en mycket kompetent mäklare som jag kan anbefalla alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet.
    Hon är alltid tillgänglig och har ett sätt att jobba på så jag blir avundsjuk hur hon hanterar alla telefonsamtal och mejl.
    Så vill ni ha Stenungsunds bästa mäklare kontakta Stephanie så få ni service i världsklass.

med vänliga hälsingar

Trond Engelsen Läs mer
  • 2019-07-01

Anders L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad, professionell, snabb och mycket trevlig! Läs mer
    2019-07-01 Helen R svarar Anders L
    Tack Anders! Roligt att just ni blev köpare till fastigheten. Jag önskar er en riktigt trevlig sommar ute på Bohusläns svar till Saltkråkan. Hoppas inte badbollarna blåser bort första dagen. Lycka till!

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund