Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 111 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• Birgit E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en villa i Henån. Mäklaren var toppen. Engagerad, klar och tydlig i sin kommunikation, trevlig, förtroendeingivande, kunnig. Kunde inte vara bättre! 😊 Läs mer
  • Peter O skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Både köpt och sålt bostadsrätt av Stephanie. Glad, positiv, proffsig, påläst och kunnig i sitt arbete.
    Mycket nöjda kunder😀👍 Läs mer
  • Evelina J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag var på en privat visning för en bostadsrätt tillsammans med min pojkvän och mamma.
    Vi blev varmt välkomnande av Matilda som berättade om bostaden, vad man bör tänka på som ev. nyinflyttad och området.
    Hon var pålitlig och hade ärliga svar på alla frågor.
    När det uppstod frågetecken kring inredning och möblering var hon snabb med svar på hur man kunde föreställa sig annorlunda möblering vilket var väldigt positivt!
    Efter en grundlig genomgång av bostadsrätten inne och ute fick vi mycket bra information om priser i närområdet och hur hon tror marknaden kommer förändras.
    Jag ger henne ett toppenbetyg! Läs mer
    2018-10-22 Matilda L svarar Evelina J
    Det känns roligt att få hjälpa er i jakten på en ny bostad ;) Det blir spännande att se vart ni hittar hem!
  • Frida H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte ett hus. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Peter P skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon gav mig tipset på denna bostaden.

Hon var även idog på att jag skulle komma på förhandsvining osv.

Såg inte möjligheterna till denna fina bostad.

Hon gav massa bra idéer osv. Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt hus genom Stephanie och hon är en mäklare i toppklass! Engagerad, kunnig och pålitlig!

Vi kan varmt rekommendera Stephanie som mäklare och kommer (om det blir aktuellt) anlita henne igen. Läs mer
  • Andreas G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte villa med Stephanie som mäklare. Stephanie levde upp till alla förväntningar, från visning till kontraktskrivning. Bara positivt. Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har köpt hus och ska sälja lägenhet. Stephanie gör båda jobben.
    Stephanie är grym på att lösa problem i alla former och lätt att få tag på,svara alltid på mail. Vi kommer lätt att köra på Stephanie nästa gång. Läs mer
  • Leif K skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Husförsäljning.

Matilda visade en proffsig och personlig attityd.

Hennes erfarenhet, kunnighet, marknadskännedom och vägledning var till stor hjälp vid denna affär, och Matilda överträffade våra förväntningar.

Det har varit en positiv erfarenhet att arbeta med Matilda, då allt har löpt mycket smidigt.

Vi ger Matilda våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-10-15 Matilda L svarar Leif K
    Tack för era varma ord och ett fint samarbete! Det har varit roligt att få hjälpa er med er unika fastighet!
  • Maria B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidsbostad.
    Bemötandet från mäklaren kändes både proffsigt och trevligt.
    Bemötandet stämde med mina förväntningar.
    Upplevelsen var positiv och jag skulle utan vidare anlita samma mäklare igen. Läs mer
  • Ludde B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har precis sålt vårat hus i Stenungsund (Hallerna) med Stephanie Wehage på Svensk fastighetsförmedling. Hon har alltid svarat direkt och alltid med positiva svar även i nedgångar i den ,P.g.a den allmänna nedgången på bostadsmarknaden, långa säljtiden ca 4 mån. Hon gav aldrig upp och sydde ihop denna affär så alla inblandade blev mer än nöjda. Hon får våra starkaste rekommendationer då hon även efter försäljning hjälpt oss att leta ny bostad. Ludde och Linda Boholm Läs mer
  • Camilla A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra bemötande
    Mycket ödmjuk
    God förståelse
    Tydlig
    Ödmjuk
    Trevlig Läs mer
  • Marie O skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Lyhörd. Tillmötesgående till oss som köpare. Snabb med admistrationen. En smidig affär Läs mer
    2018-09-10 Matilda L svarar Marie O
    Tack, det har gått smidigt att samarbeta med er! Hoppas nu att tiden fram till tillträder går fort så att ni får njuta av ert nya hus.
  • Hanna B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte precis nytt hus genom mäklare Stephanie Wehage. Vi har känt oss nöjda och trygga genom hela processen och hon skall nu även sälja vårat ”gamla” hus. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Julia F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är så oerhört nöjda med vårt val av mäklare. Trygghet och förståelse hela vägen. Återkopplingen kändes viktigt för Stéphanie vilket gjorde oss ännu tryggare. Tydlig och rak vid olika beslut som vi skulle ta. Kommer absolut att välja Stéphanie vid nästa försäljning. Läs mer
    Stephanie W gillar detta
  • Ylva A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Professionellt och väldigt smidigt! Har varit ett rent nöje att klara av bostadsaffären lotsad av Stephanie och vi tvekar inte att anlita Stephanie och hennes team igen. Tack för en grym service! Läs mer
    Stephanie W gillar detta
  • Julia S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt hus och hade Stephanie Wehage som mäklare. Ett aktivt val där Stephanie överträffade våra förväntningar både gällande fsg processen men också slutpriset. Tillgänglig, serviceinriktad och otroligt mån om att vi skulle vara nöjda. Här har vi en mäklare som får detaljerna i hela affären att kännas spännande på ett kul sätt. Professionell och strävar ihop med säljare efter perfektion... Läs mer
  • Emelie B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en lägenhet
    Mycket bra och trevligt sätt
    Hade inga speciella förväntningar mer förhoppningar men mäklaren lyfte våra förväntningar man blev intresserad och började önska att få leva i denna lägenhet
    Tack för en tydlighet och stöttande väg till vårt köp Läs mer
  • Maria A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt ett radhus är super nöjda med köpet och med mäklaren Stephanie tydlig med allt inga konstigheter snabba svar om man undrar något👍 Läs mer
  • Charlotte H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne Kylemark är en engagerad mäklare, "på det", ger sig inte och har uthållighet och känsla nog att stå på sig för att få minst utsatt pris. Det är sedan mycket glädjande när en liten lägenhet på 19 m2 sedan blir mer inkomstbringande för säljaren än vad ho vågat hoppas på. Dessutom agerar Ann hedervärt också mot köparen men hon låter säljaren bestämma var budgivningen ska stoppas. Högsta betyg! Charlotte Herou Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Charlotte H
    Tusen tack Charlotte!
    Det har varit ett nöje att få jobba med dig 🌺
  • Helene G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Försäljning av sommarbostad. Mkt bra bemött, snabb och rask. Läs mer
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostad på Tjörn. Jag blev väldigt trevligt bemött av Anne Kylemark. Hon var engagerad och personlig och beskrev bostaden och omgivningarna mycket bra. Hon var kunnig och grundlig och gav ett erfaret intryck. Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Anna-Lena R
    Tusen tack Anna-Lena. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • Christian H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet.

Stephanie är en mycket engagerad och dedikerad mäklare som aldrig ger sig! Hon är ständigt optimistisk och det smittar av sig. Är tydlig med sin kommunikation och håller kontinuerlig uppdatering vilket var en trygghet genom hela processen! Läs mer
  • Carina G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag ger vår mäklare Stephanie Wehagehögsta betyg då jag tycker hon har haft visat stort engagemang och framför allt att hjärtat är med i det arbete hon gör, detta betyder mycket då det är en stor affär och vi har bott i huset i 28 år och älskar huset.
    Vi har blivit mycket bra bemötta och det känns som om vi fått en ny vän :-) Hon levde upp mer än väl till våra förväntningar. Sammanfattningsvis: Det är en känslosam procedur att sälja ett hem och hon har visat respekt och hjärta genom hela processen. Läs mer
  • Henrik S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt villa.
    Otroligt engagerad. Tillgänglig i stort sett alltid. Det blev snabba ryck med försäljningen och det löstes på bästa sätt.
    Väldigt mån om att vara påläst om fastigheten inför visningen. Andra gången vi anlitar mäklaren och vi var väldigt nöjda första gången och hade därför höga krav/förväntningar som ändå uppfylldes med råge.
    Sammanfattning är att vi är extremt nöjda med allt som ligger inom mäklarens ansvar och hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Stefan Å skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är verkligen hur kunnig, proffsig och trevlig som helst! Vi är mycket nöjda med Matilda som mäklare, hon har skött vår husförsäljning på absolut bästa sätt. Kan varmt rekommendera Matilda,vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Läs mer
  • Helena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har nu sålt 2 fastigheter genom Helen med den bästa service, kunnande o bemötande man kan få.
    Har köpt o sålt 6 olika fastigheter tidigare o varit på otaliga visningar med mäklare av varierande kunnande o intresse. Kan därför säga att Helen är den klart bästa mäklare jag mött😁 Läs mer
  • Katrine L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mäklaren var noggrann o tillmötesgående. Trevlig o lyhörd.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Katrine Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • Fredrik J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter att ha gått på många visningar och träffat i princip alla mäklare på orten, så valde vi den helt klart bästa mäklaren! Hon är väldigt mån om sina klienter och man känner sig trygg med hennes råd vad gäller styling, foton och visning. Bra kunnig försäljare med stenkoll som inte lämnar något åt slumpen. Vi är mycket nöjda och kan inte annat än att rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Helle F
    Helle F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag och min man har precis köpt vårt drömhus och det är nog vår största affär i livet. Tack vare mäklaren Stephanie blev det nog också vår mest personliga och fina affär. Stephanie är kunnig, engagerad och otroligt trevlig. Tack! Läs mer
  • Percy Ellword P skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Berömmer Anne för sitt duktiga
    kunnande som Fastighets -
    Mäklare med bästa betyg. Läs mer
  • Karl Anders A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi kände, att det var dags att söka ett nytt boende, då vi blivit äldre. Det innebar att lämna vårt hem med stora utrymmen, trappor och en stor trädgård för något mindre och mer lättskött boende. Det visades sig bli en liten enplansvilla på en tomt, avstyckad från den gamla fastigheten.

Redan vid första kontakten med Stephanie kände vi, att hon skulle passa som vår mäklare. Och det gjorde hon verkligen! Vi kom att ha en långvarig relation med henne p g a de dubbla processerna: Avstyckning/nybyggnad och försäljning. Vi bemöttes med vänlighet och charm, samtidigt som vi hela tiden kände en grundläggande professionalitet. Den hjälpte oss att steg för steg gå igenom processerna, hela tiden med en verklighetsförankring, som var nyttig för oss.

Vad omfattande en villaförsäljning är nuförtiden! Stephanie tog ofta hjälp av oss, för att vi tillsammans skulle klara av de olika momenten på bästa sätt. Marknadsföringen och visningen var närmast perfekt, men gensvaret hos potentiella köpare blev ändå svagt. Då agerade Stephanie så, att vi ändå kunde uppnå en slutuppgörelse. Med en acceptabel prisnivå - men med en köparfamilj, som kommer att bli perfekta grannar till oss. Särskilt tack till Stephanie för den insatsen! Läs mer
  • David F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Glad, lätt att prata med, tydlig och väldigt trevlig. Supernöjda kunder! Läs mer
  • Elsy N skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    En engagerad och kompetent person
    Sköter allt på ett fantastiskt skickligt och professionellt sätt. Läs mer
  • Andreas F skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Tack vare Anne kunde vi förverkliga våra drömmar och köpa vårt nya hus nära havet. Vi har haft ett stort förtroende för henne under hela processen och hon har alltid svarat snabbt och utförligt på våra frågor. Anne är en oerhört glad och serviceinriktad mäklare och hon har gjort denna resa till en fantastisk upplevelse! Läs mer
    2018-05-31 Anne K svarar Andreas F
    Fantastiskt roligt att höra! Jag hoppas att hela er gulliga familj kommer att trivas.
  • Ida L
    Ida L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda hjälpte oss med köpet av vårt drömhus! Hon var professionell, påläst, kunnig, engagerad och mycket lyhörd. Matilda levde med andra ord väl upp till förväntningarna man har på en mäklare. Kommunikativ och trevlig på alla vis. Som köpare kände vi oss trygga och välinformerade. Vi kan verkligen rekommendera Matilda. Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • David D skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag skulle sälja mitt hus och va i kontakt med flera mäklare och valet föll på Matilda pga hennes energi och bemötande.
    Jag är jätte nöjd med hur husförsäljningen har fortlöpt.
    Det va många frågor och frågetecken som Matilda kunde lösa och svara på av erfarenhet. Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • Berndt-Olov J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Noggrannn genomgång av säljprocessen
    Driven som fastighetsmäklare Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • Maria G skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostadsrätt i Stenungsund. På visningen blev jag väldigt väl bemött och Matilda hade en mycket bra information till oss som var på visningen och svarade på frågor och tog sig tid. Matilda gav ett proffsigt, lugnt, trovärdigt intryck.
    Hon ordnade ett jätte bra möte då jag som köpare skulle träffa säljaren för att underteckna alla dokument och hon gick igenom allting på ett jätte bra sätt, vilket kändes tryggt för mig som köpare. Läs mer
  • Pontus Å
    Pontus Å skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi mötte Stephanie på en visning första gången och kände direkt att hon har det där lilla extra.
    En mäklare som står ut gentemot de andra och givit ett väldigt förtroendeingivande intryck. Helheten har varit väldigt bra med seriöst hanterande och många skratt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie har lyckats hitta den perfekta balansen i att vara en driven mäklaren full med sprudlande energi och samtidigt vara jordnära, lugn och förtroendeingivande. Otroligt proffsig genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne och kan även tänka oss anlita henne igen. Läs mer
  • Emma H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt i Stora Höga. Hade en helt igenom positiv upplevelse. Stephanie är glad, trevlig och proffsig. Snabb på att återkoppla vid frågor/budgivning etc. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Jörgen S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Valet av Svensk fastighetsförmedling och framför allt Helen Roth visade sig var helt rätt val. Helen och hennes förmedling är mycket proffesionella i sitt utövande. Helen visade tidigt i processen att hon och förmedlingen står för kvalitet, vilket är en förutsättning för att nå bästa resultat. Och det gjorde hon:-) Helen är väldigt lätt att samtala med, och har ett föredömligt förhållningssätt till både säljare och vad jag förstår till köparen. Jag kan stark rekommendera Helen Roth och Svensk fastighetsförmedling i Stenungsund. Läs mer
  • David P skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt tillmötesgående, idérik, positiv och kompetent! En väldigt bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Jörgen S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2018-04-04 Helen R svarar Jörgen S
    Tusen tack Jörgen! Väldigt viktigt för mig att ni känner er nöjda och orden värmer. Jag blir riktigt rörd. Lycka till med nya bostaden!
  • Ida S skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en 3:a i centrala steunungsund. Har aldrig blivit mött så bra av en mäklare tidigare, verkligen super trevlig och levde upp till alla min förväntningar och gjorde det till en jätte bra affär för både köpare och säljare. Alla verkar nöjda 🙂 Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • Elisabeth J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har både köpt och sålt bostad via Svensk Fastighetsförmedlning Stenungsund och skulle inte tveka att ta anlita dem igen för deras proffessionella hjälp. Mycket tillmötesgående, alltid tillgängliga för frågor och gör det där lilla extra så att jag som både säljare och köpare av bostad kan känna mig trygg. Jag har stort förtroende för den mäklare jag haft kontakt med på Svensk Fastighetsförmedlning och kan varmt rekommendera andra med samma ärenden att anlita dem. Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • Axel A skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt god och kontinuerlig kontakt under hela förloppet. Även behjälplig med deklarering kring husförsäljningen vilket var mycket uppskattat. Läs mer
  • Bernt L skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bara positivt från början till slut.Tack Läs mer
  • Håkan S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    När vi började leta efter hus i Stenungsund fick vi snart veta att det var en mäklare som stack ut. Vi gav det inte så mycket eftertanke då. Men när vi till slut stötte på henne förstod vi varför.

Vi är mycket nöjda Läs mer
    Helen R gillar detta

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund