Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie Wehage gav oss genom hela försäljningsprocessen ett varmt och professionellt bemötande. Informationen var tydlig och hon var mån om oss säljare. Som mäklare är hon målinriktad och driven samt ger det lilla extra.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter flera misslykkade försök på husköp var det mycket trevligt att jobba med Stephanie. Hon svarade på alla maila och är supertrevlig och proffsig på alla sätt.
  • Ove F
    Ove F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kunde inte ha varit bättre. Stephanie gjorde flera gånger det där lilla extra, höll bra kontakt och gjorde ett proffsigt intryck. Filmen från en drönare var en rolig överraskning!
  • Göran R
    Göran R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mathilda gjorde ett lysande jobb för oss. Väldigt engagerad och gjorde en väldigt fin presentation på Hemnet och i katalogen. Hade oxå kontakt med en riktigt riktigt bra fotograf. Tack.
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kämpar bra..blev riktigt bra :). Lätta att ha o göra med. Vi är så nöjda..
  • clas R
    clas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helén Roth gjorde en fantastisk insats med försäljningen av vår fastighet. De synpunkter hon tidigt hade på hur upplägget skulle göras på bästa sätt var ovärderlig. En hög tillgänglighet med service och klarsynhet gjorde processen enkel och mycket gynnsam för oss.

Vi kan mycket starkt rekommendera Helén och hennes team !
    tack
    Clas & Anna Rydén
  • Petra H
    Petra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bemötande, en smidig och snabb försäljning tack vare vår grymma mäklare Stephanie Wehage. Skulle vi sälja igen så hade jag definitivt valt samma mäklare.
  • annika nickan s
    annika nickan s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Allt fungerade perfekt. Jag kan verkligen rekommendera Stephanie Wehage.
    2017-05-31 Helen R svarar annika nickan s
    Tusen tack Annika, det har varit en fröjd att hjälpa dig med försäljningen! /Stephanie, Svensk Fastighetsförmedling
  • Kent W
    Kent W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ett mycket trevligt bemötande. Saklig och kunnig lotsade Matilda mig genom processen. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp
  • Annalena W
    Annalena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Korrekt och professionell med värme och en lagom portion humor. Förtroendeingivande och tillmötesgående.
  • Jan N
    Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag blev mycket väl bemött, och hon förstod vad jag menade med försäljningen.
    Hon satte en värdering som som stämde bra med slutpriset samt (hoppas jag) hittade rätt köpare och ordnade pappersarbetet på ett bra sätt.
    Jag är helnöjd.
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi fick stort förtroende för Matilda, hon förstod vårt hus förtjänster och lyckades förmedla detta på Hemnet på ett utmärkt sätt.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Det fungerade bra och jag är nöjd.
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Smidig försäljning. Duktig mäklare.
  • Malin E
    Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är oerhört profesionell samtidigt som hon är personlig och gör försäljningen av bostaden lättsam. Jag skulle varmt rekommendera Matilda!!

Strandvägen 12, 444 22 stenungsund