Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 191 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• 2019-11-29

MAGDALENA O skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är supernöjda med Anne som vår mäklare. Trevlig, proffsig och väl bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Anne K svarar MAGDALENA O
    Tack för fina ord. Ni är alltid välkomna att kontakta mig, vad det än gäller 😃
  • Helena T

2019-11-28

Helena T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en gård i Ucklum. Fått jättebra bemötande och hjälp. Kunde inte varit bättre👍 Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-29 Helen R svarar Helena T
    Tack Helena för alla fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta en köpare. Jag blev som ett litet barn när vi fiskade insjökräftor i samband med fotograferingen. Ni hade verkligen förvandlat gården till en pärla som nu nästa ägare får förvalta.
  • 2019-11-27

Anna W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen är verkligen en grym mäklare, duktig, tillmötesgående och mycket lyhörd.
    Hon har fixat & löst ALLT, jag känner mig oerhört tacksam & nöjd.
    Jag rekommenderar Helene Roth starkt. Läs mer
    2019-11-28 Helen R svarar Anna W
    TACK Anna! Du är grym också! Synd att du inte kunde lyfta upp lägenheten och flytta den med dig till Kungälv. Jag hoppas att Du och tjejerna kommer stormtrivas i er nya lägenhet. Jag är otroligt tacksam att jag fick hjälpa dig i samband med din försäljning. Kram
  • 2019-11-24

Anna A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    A-K Vernberg var flexibel, service-minded och mycket kunnig när jag köpte en tvåa i en äldre lägenhetsbyggnad centralt belägen i Stenungsund Läs mer
  • Håkan B

2019-11-16

Håkan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig, tillmötesgående och väldigt kompetent.
    Känner mig väldigt nöjd och övertygad om att ett högre pris inte varit möjligt att få ut Läs mer
  • 2019-11-16

Maj Ingegerd A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick bra förtroende för Anna-Karin från början. Proffsig, trevlig och har gjort allt på bästa sätt för att sälja vårt hus. Läs mer
  • 2019-11-02

Bertil B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra bemötande bra upplysning av objektet så man förstod vad det var man tittade på.
    Mycket saklig och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-10-29

Marie-Louise N skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig,lyhörd,proffsig !👍👏 !!!!!!!!! Läs mer
    2019-10-30 Anne K svarar Marie-Louise N
    Härligt att jobba med dig! Du tog till dig alla mina råd på ett fantastiskt vis och skapade de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Önskar dig allt gott :)
  • 2019-10-29

Carl-Philip V skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt vår bostad med hjälp av Stephanie. Ett lägenhets/radhus på 67 kvm med toppläge uppe på Hallerna

Stephanie är fantastisk på kundmöten både när det kommer till oss men det var även tydligt vid kontraktsskrivning där hon anpassar sig bra till olika personlighetstyper vilket känns avgörande i mäklarbranschen. En bra lyssnare som ständigt är positiv och driven i att alla ska känna trygga med henne och att allt ska gå så bra som möjligt.

Stephanie var något dyrare än den andra mäklaren vi jämförde med vilket ganska förståeligt ökar förväntningarna. Dock så var det första mötet med henne så självklart redan från första handskakningen till mötets avslut så det var inget snack om att det var henne vi ville jobba med. Förväntningarna hon fick med den något högre prislappen levde hon upp till och mer därtill i vårt fall, supernöjda!

Stephanie lyckades redan från första mötet långt innan försäljning övertyga oss om att hon skulle bli vår mäklare, detta genom hennes gemytliga och charmiga sätt att vara där hon kändes erfaren i allt hon pratade om. Hon var saklig, hon återkopplade regelbundet och trots att vi från första gången vi träffades fram tills det var dags på allvar att dra igång försäljningen var något veliga så kändes hon aldrig nånsin besvärad utan hon slängde på sitt härliga leende och ingav det lugn vi behövde från personen som skulle hantera vår hittills största bostadsaffär i livet vilket kändes oerhört skönt.

En riktig stjärna helt enkelt! Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Carl-Philip V
    Calle! Finner inga ord! Det har varit och är ett sant nöje att stå vid er sida genom er bostadsaffär. Ni är bara bäst!
  • 2019-10-29

Emma K skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostad.
    Har fått bra bemötande, bra genomgång av alla papper som ska signeras.
    Min mäklare har varit positiv och hjälpsam.
    Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Emma K
    Tack för fint omdöme Emma! Så roligt att du hittat hem. Ser fram emot att träffa dig snart igen :)
  • 2019-10-27

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen Roth - en mycket professionell och hårt arbetande mäklare.Vi är helt nöjda med resultatet och servicen.
    Anders, Peter o Lillemor Läs mer
  • 2019-10-26

Stefan W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Seriös mäklare!
    Inga konstigheter!
    Sålt Sjöbod! Läs mer
    2019-10-26 Helen R svarar Stefan W
    Hej Stefan! Tack för rekommendationen! Kan det vara så att dottern uppmanat dig att skriva ett omdöme? Hon vet ju hur viktigt det är för oss mäklare att få recensioner. Tack än en gång!
  • 2019-10-25

Nils Reine Gunnar S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en villa i Stenunsund med gott resultat vad gäller tid och köpeskilling. Läs mer
  • 2019-10-24

Maria S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra information i början men tyvärr på slutet tycker jag att man inte fick all nödvändig information dålig uppföljning vid besiktning samt info om intern fast inredning. Läs mer
    2019-10-29 Anne K svarar Maria S
    Hej Maria,
    Som du och jag redan pratat om efter denna bedömning av mitt jobb, så ligger den dåliga informationen inte hos mig och på mitt ansvar utan det har brustit från byggarens sida till oss båda. Jag är ledsen för missförståndet och hoppas att allt ordnar upp sig och att du kommer att trivas. :)
  • 2019-10-19

Annika R skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har blivit mycket professionellt bemött av Stephanie Wehage. Hon är påläst, kunnig och mycket kompetent samt återkommer snabbt på mina frågeställningar både via mail och telefon.

Jag hittade henne när jag sökte efter bra mäklare på nätet.
    Jag sökte efter en mäklare med ett "modernt" tankesätt att marknadsföra. Hon hade toppbetyg vilket jag även kan intyga. Hon infriade absolut mina förväntningar.
    En god lyssnare, förstår kundens behov och är lyhörd.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rek Stephanie Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Annika R
    Tack Annika för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje!
  • 2019-10-19

Mikael G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt lägenhet, bemötandet var energiskt positivt och allmänt trevlig. Vi märkte av en tydlig kunnighet och optimism. Tävlingsdjävul som har hamnat i rätt bransch.

Vi ser inte hur en mäklare skulle kunna gjort ett bättre jobb än Stephanie. Betyget borde vara 6/5 Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Mikael G
    Bästa ni! Jag tackar ödmjukast - så fint skrivet! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen :)
  • 2019-10-19

Stefan J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Otroligt hängiven och duktigt.
    Imponerad av det vi sett hittills.
    Känner mig förväntansfull och trygg att ha Stephanie som vår mäklare Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Stefan J
    Tack snälla du Stefan! Ärad att få hjälpa er även i nästa steg. Nu kör vi! :)
  • 2019-10-18

Johanna H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt en liten villa!
    Toppen på alla sätt! Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Johanna H
    Kul att höra. Ni var också toppen på alla vis! Ett mycket bra samarbetet ledde till ett fantastiskt resultat 🌺
  • 2019-10-18

Karl Sture L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hej
    Anne var hur bra som helst i alla kategorier.

MVH Sture på Dyrön Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Karl Sture L
    Tack goa du! Det var ett nöje 😊
  • Peter E

2019-10-18

Peter E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt , snabbt i enkelt acceptabelt pris Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Peter E
    Tack Peter! Jag hoppas du har det varmt och gott och att golfspelandet går lysande. Nu har jag hunnit med tre lektioner, funderar nu på hur snabbt det går att komma ner till 36 i handikapp så jag även kan spela på banor i Spanien. Må gott!

Ulf K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt
    Proffsigt
    Mycket kunnig
    Guldstjärna + till Helen Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Ulf K
    Tack Ulf för rekommendationen! Var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. Kul att vi fick till ett riktigt bra slutpris (tycker jag i alla fall ;-). Nu hoppas jag att ni stortrivs i ert nya fritidshus och att ni kan njuta av musiken från Slussens Pensionat på er altan.
  • 2019-10-18

Eleonor J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har köpt en tomt, och nu ska hon sälja vår fastighet.
    Blev personligt bemött, redan efter första samtalet.
    Känns mycket trovärdig och kunnig. Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Eleonor J
    Tack snälla ni - jag siktar på samma fina betyg nästa gång vi sitter ned vid kontraktsbordet :)
  • 2019-10-18

Alexandra A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    fick hjälp att sälja en gård efter min pappas bortgång! Bemötandet var över förväntan då jag redan va supernöjd med mäklarn vi hade innan som tyvärr slutade. Helén tog över ärendet och det gjorde hon med bravur! En väldigt varm och vänlig person. Läs mer
  • 2019-10-18

Stefan T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra mäklare som är lyhörd och återkopplar snabbt. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Stefan T
    Tack för fina ord och på återhörande snart.
  • 2019-10-18

Linus L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kan känna att uppföljningen/återkopplingen inte alltid var till belåtenhet.

Det är en stor affär man gör och då är återkoppling viktigt för oss. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Linus L
    Det var tråkigt att ni känner så. Ibland har vi mäklare mycket att göra och inväntar ofta svar från någon annan för att kunna ge vidare information. Just ert köp innefattade många förhandlingar och kommunikation med säljare som drog ut på tiden. Jag tar detta till mig och ska tänka på det extra mycket i framtiden. Tack för återkopplingen och konstruktiv kritik :)

Tomas E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kunnig, empatisk och med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-18

Lars Erik Krister H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte lägenhet och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Allt gick som vi förväntade oss att det skulle. Läs mer
  • 2019-10-18

Hampus L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt bra bemötande och allt gick snabbt och smidigt.
    Väldigt bra helt enkelt. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Hampus L
    Tusen tack Hampus!
    Hoppas du hittar ett trevligt boende i Gbg nu 😃
  • 2019-10-18

Edvin A skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Flyttar för första gången och då blev köpet en nyproducerad bostadsrätt. Anne Kylemark blev min mäklare och upplevelsen har vart väldigt positiv. Har ingen tidigare upplevelse av köp av boende men allt har gått väldigt smidigt. Snabb med att svara på alla frågor och tydlig men information. Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Edvin A
    Tusen tack för fina ord. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • 2019-10-18

Niclas U skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    När jag skulle sälja mitt hus blev jag rekommenderad Stephanie Wehage, visade sig vara utmärkt val av mäklare. Mycket trevligt och proffsigt bemötande.Genom hela försäljningsprocessen var Stephanie otroligt engagerad, noga med detaljer och lämnade inget åt slumpen. Höll mig hela tiden uppdaterad, mycket bra kommunikation.
    Jag rekommenderar varmt Stephanie som mäklare. Läs mer
    2019-10-18 Stephanie W svarar Niclas U
    Niclas! Det har varit ett nöje att arbeta med dig - nästan synd att du inte säljer hus oftare :) Ser fram emot att se nybygget växa fram!
  • 2019-10-17

Elisabeth S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick bemött på ett trevligt och fint sätt och fick jättebra hjälp när jag köpte min första bostadsrätt! Proffsig, kunnig och glad! Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Elisabeth S
    Tusen tack för fina ord! Härligt att du hittat hem :)
  • 2019-10-17

Anna-Carin S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt hus.
    Den bästa visning jag varit på trots att jag letat hus några år, hon hade ett proffsigt bemötande och bra och relevant information och man kände sig sedd trots att de var mycket folk på visningen.
    Mäklaren hade ett mycket bra bemötande, hade svar på frågor, informerade och höll kontakt under köpet. Levde upp till alla förväntningar och mer där till. Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Anna-Carin S
    Tusen tack för fina ord - så glad att jag fick vara med på ett hörn i er bostadsjakt :) Fint av er att ta er tid och skriva här när såpass lång tid gått sedan sist. Jättetack och lycka till!
  • 2019-10-17

Lars D skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt hus via Stephanie och är otroligt nöjda. Dels med affären i sig men framförallt i bemötande samt kommunikationen. Vi kan varmt rekommendera henne om du funderar på att sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Lars D
    Otroligt glad för att ni tog er tid att lämna en rekommendation :) Tack!
  • 2019-10-17

Eric O skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Professionell och driven som var ett bra stöd under hela försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Eric O
    Tack Eric för den fina kommentaren! Bra teamarbete tycker jag :) Hoppas Göteborg tar väl hand om er!
  • 2019-10-12

Bent W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt fina hus i Grönvik genom SF med Helén Roth som ansvarig mäklare. Dom gjorde ett grymt förarbete, marknadsförde huset på ett fantastiskt sätt och genomförde visningarna väldigt professionellt. Upplever att Helén behandlade alla spekulanter med stor respekt och återkopplade konsekvent till oss. På så sätt lyckades vi hitta den perfekta köparen för just vårt hus. Kan varmt rekommendera SF och Helén Roth. Läs mer
    2019-10-14 Helen R svarar Bent W
    Tack Bent för alla värmande ord! Jag hoppas att ni snart hittar ert nya paradis på varmare breddgrader och att det kan bli hela familjens bodega framöver. Jag önskar er lycka till i sökandet!
  • Niels E

2019-10-01

Niels E skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt strandnära villa med Stephanie som mäklare i början av sommaren. Ville avvakta tills allt var klart innan vi gav ett omdöme. Kan nu med säkerhet säga, utan att överdriva, att Stephanie tveklöst är den bästa mäklare vi har haft att göra med. Utöver hög professionalism, så gav hon alltid det där lilla extra som andra missar. Ska du sälja i Stenungsund, så ska du anlita Stephanie.

Det finns många bra mäklare, men bara en är bäst. Läs mer
    2019-10-02 Stephanie W svarar Niels E
    Så oerhört glad och tacksam för att få vara med på er resa till drömbostaden, och inte minst över denna fina rekommendation. Tusen tack! (Och en gnutta avundsjuk på ert fastighetsköp, men det vet ni ju :))
  • 2019-10-01

Sune A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt en kustnära sommarstuga.
    Professionellt bemötande allt från värdering till försäljning. Dessutom är Helen en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-16 Helen R svarar Sune A
    Tack Sune! Det har varit mycket trevlig att ha ett samarbete med er. Nu hoppas jag att ni finner er väl tillrätta i ert nya boende som jag mer än gärna kommer ut och gör en värdering av. Vi syns och hörs!
  • 2019-09-28

Lena P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Hon har varit proffsig, kompetent, tillgänglig och ödmjuk. Läs mer
    2019-09-30 Helen R svarar Lena P
    Tack Lena! Jag önskar dig all lycka i ditt nya boende och jag är säker på att du kommer njuta av att inreda ditt nya hem (kul att stylingen gav lite tips).
  • 2019-09-24

Björn S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket engagerad och fokus på mig som kund och få klart affären. Bra! Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Björn S
    Fullt fokus på er Björn! Nu ser vi till att göra en bra affär även på ert hus :)
  • 2019-09-23

Kerstin M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket professionell mäklare allt ifrån värdering till avslut. Extra plus för snyggt utarbetad presentation av objektet. Läs mer
  • 2019-09-20

Annie N skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett hus i Stora Höga och Stephanie var alltid trevlig och tillmötesgående oavsett vilka frågor vi hade. Att ha en mäklare som är tillgänglig är viktigt för mig både som köpare och säljare och det var verkligen Stephanie. Min upplevelse var att hon var objektiv vilket också är viktigt för mig som köpare. Läs mer
    2019-10-17 Stephanie W svarar Annie N
    Annie; fint av er att skriva några rader om er upplevelse. Tusen tack! Himlans glad att ni hittade hem i Stora Höga. Vi ses och hörs!
  • 2019-09-18

Anne-Marie H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bostadsrätt 3 rok, Stenungsund.
    Trevligt bemötande. Bra redogörelse av lägenheten.
    Jag var nöjd med hela visningen. Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Anne-Marie H
    Tack Anne-Marie,
    Ser fram emot vårt nästa möte på tillträdet.
  • 2019-09-18

Margaretha T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är väldigt nöjda med allt trevlig mäklare och bra service Läs mer
  • 2019-09-16

Stig H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt vårt hus i Skärhamn.
    Vi vill uttrycka vår stora uppskattning av dina insatser med
    försäljningen av vårt hus. Vi fann i Helén en ytterst kunnig ock skicklig mäklare med ett engagemang, som tillsammans skapade stort förtroende. Du hade också förmågan att verka på ett personligt plan och visa prov på både värme och humor – bra jobbat. Läs mer
    2019-09-19 Helen R svarar Stig H
    Tack Stig och Birgitta! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Det känns tomt nu, när vi inte längre har så täta kontakter. Ser fram emot att träffa er, när det är dags att deklarera. Vi hörs av!
    Mats P gillar detta
  • 2019-09-14

Tanya W skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi hade höga förväntningar när vi sålde vårat radhus och Anne levde upp till dessa förväntningar med råge. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Tanya W
    Varmt tack för ett mycket gott samarbete. Ni är underbara :)
  • 2019-09-14

Johan W skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bra och snabb hjälp. kunde inte ha fungerat bättre på något sätt! Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Johan W
    Vi sydde ihop den här affären tillsammans. Många tack för gott samarbete :)
  • 2019-09-14

Birgita M skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jätte trevligt mäklare viste riktig vad vi ville ha
    Kunde respektera våran önske mål
    Tog sin tid för att svara oss
    Trevlig men samtidigt väldig profs på jobbet
    Väldig nöjd Läs mer
    2019-10-08 Anne K svarar Birgita M
    Vad roligt att höra! Ni kommer säkert att stormtrivas :)
  • 2019-09-12

Björn O skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ja e otroligt nöjd med min mäklare Helen!! Smidigt å trevligt!! Läs mer
    2019-09-12 Helen R svarar Björn O
    Tack Björn! Jag önskar dig och din familj lycka till i er nya bostad. Som säljarna sa: Ett av Skärhamns bästa lägen!
  • 2019-09-06

Jan Ove A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidshus.
    Professionellt och personligt bemötande.
    Vi fick ett pris i linje med vad prisstatistiken indikerar men tyvärr inte betalt för de plussvärden gällande skick och designe som vi anser fastigheten besitter. Detta kan inte mäklaren klandras för, som säkert gjort vad hon kunnat för att korrekt presentera objektet.
    Det gäller att ha turen på sin sida och locka de rätta spekulanterna till visningarna. Läs mer
  • 2019-09-05

Hanna S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köp av hus
    Mycket väl bemött, trevlig och professionell.
    Super nöjda! Läs mer

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund