Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 180 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• 2020-07-10

Anna W skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt villa. Mäklaren väldigt tydlig mot både säljare och köpare. Väldigt proffsig i sitt bemötande.
    Kände oss trygga Läs mer
  • 2020-07-09

Hannele C skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon var SUPER TOPPEN!
    Affären gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-06-26

Victor J skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bemötande samt att hon ser till att kunden blir så nöjd som möjligt! Läs mer
  • 2020-06-10

Inger H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Är nöjd med Anne som mäklare, kunnig och löser allt på ett snabbt och bra sätt Läs mer
  • 2020-06-09

Jörgen Ö skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra.
    Tycker hon levde upp till dom förväntningarna jag hade.
    Bra information om lägenheten. Tycker att Anne inte bara var trevlig hon gjorde ett proffsigt jobb också. Mvh jörgen Öbom Läs mer
  • 2020-06-07

Käthe B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie har hjälpt oss att säja vårt hus som vi byggt och som varit vårt hem i 30 år.

Vi fick förtroende för Stephanie vid första mötet. Hon kändes kunnig, engagerad och ödmjuk inför uppdraget.

Givetvis var försäljningspriset viktigt, men lika viktigt var vårt önskemål att köparna verkligen skulle känna för huset. Jag tycker Stephanie på ett väldigt proffsigt sätt tagit hänsyn till våra önskemål och genomfört säljprocessen på bästa sätt.Vi är mer än nöjda.

Vi vill absolut rekommendera Stephanie för framtida uppdrag. Läs mer
  • 2020-06-05

Felix J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Detta är den bästa mäklaren vi har haft, hon tog sig tid att genomföra en bra beskrivning av huset vi köpte och hade mycket skinn på näsan! Vi är super nöjda! Läs mer
  • 2020-06-04

Kent Johan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket proffsigt och tryggt bemötande hela affären. Maxad rekommendation Läs mer
  • 2020-06-02

Bredeby Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie hjälpte oss att sälja vår villa. Hon var alltid proffsig och engagerad. Nästa gång det är dags att sälja eller köpa kommer vi naturligtvis att vända oss till Stephanie igen. Vi rekommenderar henne till alla som ska sälja sin bostad.
    Jan & Camilla Läs mer
    2020-06-02 Stephanie W svarar Bredeby Jan B
    Det har varit en ära underbara ni! Tack för era fina ord :)
  • 2020-05-28

Aina K skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Valde Anna-Karin för att jag visste att hon nyss sånt ett annat hus på gatan. Tänkte om hon hade kvar intresserade för hus i närheten. Visste inget om henne, mer än så.
    Fick snart klart att Anna-Karin är en driven och professionell mäklare med mycket god kännedom om vårt område.
    Hon är lätt att få kontakt med, bra och snabb återkoppling. Man känner sig avslappnad i hennes närvaro och kan lätt välja att få full tillit.
    Vi är inte klara med affären ännu, men hittills allt gott och hoppas och känner att det nog håller hela vägen ut. Läs mer
  • 2020-05-26

Britt-louise O skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt en villa.
    Upplevde Anna-Karin kunnig och engagerad,
    blev väl bemött.
    Anlitar gärna henne igen om det skulle behövas. Läs mer
  • 2020-05-03

Johan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anna-Karin har varit jätte bra att ha att göra med. Läs mer
  • Louise W

2020-04-24

Louise W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Med hjälp av Stephanie har vi köpt en villa i centrala Stenungsund.
    Från första stund blev vi otroligt bra och trevligt bemötta! Stephanie har under hela processen sett till att hålla oss uppdaterade och väl informerade om processens olika steg, inte minst när det stod klart att huset blev vårt och all formalia skall på plats!
    Stephanie är en otroligt duktig mäklare med en stark egenskap i att skapa trygghet och ordning och reda! Jag rekommenderar alla att göra en bostadsaffärer med Stephanie! Läs mer
  • 2020-04-17

Kristoffer I skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vårt bostadsköp har gått snabbt och enkelt tack vare Anne. Vi har fått återkoppling direkt på mejl och telefonsamtal. Nu flyttar vi snart in i vår nybyggda bostad med havsutsikt, kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-04-17 Anne K svarar Kristoffer I
    Tusen tack för fin rekommendation 😃
    Är övertygad om att ni kommer att stormtrivas!
  • 2020-04-14

Lukas J skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett radhus genom Anne, det fungerade utmärkt och hon levde upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
    2020-04-17 Anne K svarar Lukas J
    Tack Lukas för rekommendationen och hoppas att ni kommer att trivas ☀️
  • 2020-04-08

Viktor T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne Hjälpte mig sälja min lägenhet, en 2a i Stenungsund under corona oroligheterna.
    Hon la mycket fokus på sina uppgifter och hon mötte alla mina förväntningar som jag hade på mäklaren.
    Jag kan starkt rekommendera Anne som mäklare! Läs mer
    2020-04-08 Anne K svarar Viktor T
    Tack för fina ord Viktor. Med alla oroligheter i världen blev det ganska bra ändå. Tack för fint samarbete 😃
  • 2020-04-08

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    En lugn, förtroendeingivande och kunnig mäklare med ett personlig och lättsam framtoning. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-07

Louise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fritidshus. Vi fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande utav Stephanie Wehage. Snabb respons och tydlig i sin kommunikation. En av våra absolut bästa mäklar upplevelser. Läs mer
  • Bengt L

2020-04-07

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt vårt fritidshus i Kyrkesund. Stephanie har varit helt fantastisk, engagerad, påläst kunnig och väldigt trevlig. Hon har återkopplat till oss så fort det dykt upp något. På en poängskala 1-10 så får Stephanie 12 poäng av oss. Läs mer
    Stephanie W, Helen R gillar detta
  • 2020-03-12

Amel V skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bättre mäklare får man leta efter, vi sålde våran lägenhet på Barnens Byväg med hjälp av Anne.
    Redan från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer.
    Kan varmt rekommendera Anne Kylemark från svensk fastighetsförmedling Stenungsund.
    Amel och Ghada Läs mer
    2020-03-12 Anne K svarar Amel V
    Tack! Vad underbara ni är. Väldigt roligt att jag fick hjälpa er med denna rekordförsäljning :)
  • 2020-03-02

Björn O skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt min fastighet på Olas väg! Väldigt nöjd med allt!! Läs mer
  • 2020-02-22

Tobias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig och tydlig. Visade stort engagemang och kunskap. Läs mer
  • 2020-02-21

Rebecka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har sålt ett parhus och är jättenöjd med all den hjälp vi fick från Stephanie! Hon var alltid bara ett samtal bort, dag, kväll som helg! Proffsig, kunnig och serviceminded. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt friliggande villa, hon skötte sig bra i kontakt med säljare och spekulanterna vi hade hoppas på 4,5 miljoner men nåde ändå 4,4 och det får vi känna oss nöjda med. Läs mer

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt friliggande villa centralt i Stenungsund Läs mer

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Det här tyckte vi om Stephanie

*alltid kontaktbar
    *återkommande feedback på hur läget är och processen
    *engagemanget var fantastiskt
    *kunskap om vad eventuella säljare kommer vilja veta om ens bostad
    *jagar svar på allt, även små detaljer som man som säljare inte tänker på men som är guld värt o ha när en eventuell köpare frågar
    *Väldigt bra människokännare

Överlag var vi extremt imponerade av Stepanhie och i våra ögon gjorde hon ett fantastik jobb och vi kommer verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta som ska eventuellt sälja Läs mer
  • Jenny G

2020-02-18

Jenny G skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ann Kylemark sålde min lägenhet när marknaden var som lägst och till utgångspriset vilket var mer än jag förväntat mig. Jag hölls hela tiden uppdaterad och kände mig sedd och respekterad som kund. Tack snälla du! Läs mer
    2020-02-27 Anne K svarar Jenny G
    Tack söta du! Det är roligt när man kan överträffa någons förväntningar. Lycka till med allt! :)
  • 2020-02-16

Fredrik M skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt en bostadsrätt, fått ett väldigt trevligt bemötande och känner mig väl omhändertagen och trygg i den här processen. Läs mer
    2020-02-27 Anne K svarar Fredrik M
    Tack så mycket! Nu ser vi fram mot tillträdet och inflytt. Lycka till med egen försäljning :)
  • 2020-02-15

Lilian L skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde en tomt,vi fick all hjälp vi kunde få väldigt tydlig med alla uppgifter,trevligt bemötande vi är jättenöjda Läs mer
  • 2020-02-13

Lisa S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt av Anne. En mycket trevlig mäklare som man kände sig trygg med. Tillmötesgående, professionell och framförallt rättvis mot både säljare och köpare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-14 Anne K svarar Lisa S
    Tusen tack för fina ord och förtroendet :)
  • 2020-02-10

Christian N skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en fyra in bostadsrättsförening och är mycket nöjd.
    Hon var väldigt mån om att allt skulle gå smidigt för både säljare och köpare, så kontraktsskrivningen kom fort när budgivningen var över.
    Hon var väldigt lätt att få tag i, hon svarade snabbt på sms och samtal.

Mina förväntningar är kopplade till stycket ovan och är väl bemötta. Läs mer
    2020-02-14 Anne K svarar Christian N
    Underbart att se ett så fint omdöme från er. :)
    Önskar er all lycka med kommande försäljning av er nuvarande bostad.
  • 2020-02-09

Nanna W skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt villa med Anna-Karin som mäklare. Mycket nöjd med henens bemötande, fått bra svar på alla mina frågor, bra information och tillgänglig för kontakt. Bara positivt och skulle absolut anlita henne som mäklare om jag kommer sälja bostad igen i framtiden! Läs mer
  • 2020-02-01

Rebecka A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig mäklare som ser dig som köpare. Köpte en villa och vi var väldigt nöjda med bemötandet och att hon var väldigt flexibel och tillmötesgående när vi ville komma tillbaka och se huset. Läs mer
  • 2020-01-25

Jenny M skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Snabbt, smidigt och enkelt! Rekommenderar Anna-Karin varmt. Läs mer
  • 2020-01-23

Anette I skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt.
    Anna-Karin visade direkt ett engagemang och intresse för oss och vår bostad.
    Kemin mellan oss stämde direkt och det blev personligt samarbete.
    Vi har känt oss trygga och hela tiden blivit uppdaterade.
    Vi är till 100% nöjda.
    Anette och Gabriel Ibañez Läs mer
  • William S

2020-01-23

William S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anna-Karin är en fantastisk energirik mäklare som skötte vår bostadsaffär galant! Fick privatvisning, snabba svar och hon var mycket påläst om området och kommunen i sin helhet. 5/5 alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-12-28

FRIDA G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne Kylemark är en mäklare utöver det vanliga, hon hjälpte oss hitta vårt drömhus och att sälja vårt hus. Hjälpsam, proffsig och mer därtill! Kan varmt rekommendera Anne om ni ska köpa eller sälja!
    Tusen tack för att du hjälpte oss till vår drömkåk! Läs mer
  • Martin A

2019-12-24

Martin A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt gård i Svenshögen. Mycket seriös och förstående i vår familjesituation. Lät försäljningen gå över en längre tid utan att aldrig stressa på försäljningen. Alltid tillgänglig för diskussion. Lyhörd efter hur vi ville hur huset skulle bli presenterar i bild och annonsering. Trevligt bemötande och rekommenderar Anna-Karin! Läs mer
  • 2019-12-24

Annette N skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon har varit tillgänglig och saklig gällande frågor & funderingar, trevligt & hjälpsamt bemötande varje gång. Läs mer
  • GILL S

2019-12-21

GILL S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet på Tjörn och jag är så tacksam med allt vad Anne
    har hjälpt mig med. Hon är fantastiskt duktig på sitt arbete och jag är så glad att det just var
    Anne som varit min mäklare. Så proffsigt och bra arbete som Anne har utfört. Hon är värd alla
    stjärnor som finns och jag önskar henne ännu fler lyckade projekt.
    Tack finaste Anne ❤️😍❤️ Läs mer
    2019-12-21 Anne K svarar GILL S
    Underbart stort tack även till dig Gill. Du har varit fantastiskt trevlig och tillmötesgående i vårt samarbete trots en del motgångar. Allt föll ju på plats till sist. Stor kram 🤗💕
  • 2019-12-13

Jesper L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    En extremt duktig mäklare, lyhörd, engagerad och hårt arbetande.
    Listan kan göras lång, men det räcker att säga - Stenungsunds bästa mäklare.
    Ingen annan vi har mött har varit i närheten, hon är den enda jag kan rekommendera till mina nära och kära. Vi kommer definitivt välja Stephanie nästa gång vi säljer. Läs mer
    2019-12-13 Stephanie W svarar Jesper L
    Finner inga ord!! 🙏 Det har varit en ära ☺️
  • 2019-12-09

Richard G skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt ett parhus och köpt en villa. Anne var och är väldigt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Jag trodde inte att man fick så mycket hjälp som vi fick. Och Anne tack så mycket för all din hjälp och stöd som du har gett oss i denna affär grym är du på ditt jobb. Läs mer
    2019-12-09 Anne K svarar Richard G
    Gud så glad jag blir för dina fina ord. Du vet att jag finns här om det är något 😃
  • 2019-11-29

MAGDALENA O skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är supernöjda med Anne som vår mäklare. Trevlig, proffsig och väl bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Anne K svarar MAGDALENA O
    Tack för fina ord. Ni är alltid välkomna att kontakta mig, vad det än gäller 😃
  • 2019-11-24

Anna A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    A-K Vernberg var flexibel, service-minded och mycket kunnig när jag köpte en tvåa i en äldre lägenhetsbyggnad centralt belägen i Stenungsund Läs mer
  • Håkan B

2019-11-16

Håkan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig, tillmötesgående och väldigt kompetent.
    Känner mig väldigt nöjd och övertygad om att ett högre pris inte varit möjligt att få ut Läs mer
  • 2019-11-16

Maj Ingegerd A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick bra förtroende för Anna-Karin från början. Proffsig, trevlig och har gjort allt på bästa sätt för att sälja vårt hus. Läs mer
  • 2019-11-02

Bertil B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra bemötande bra upplysning av objektet så man förstod vad det var man tittade på.
    Mycket saklig och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-10-29

Marie-Louise N skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig,lyhörd,proffsig !👍👏 !!!!!!!!! Läs mer
    2019-10-30 Anne K svarar Marie-Louise N
    Härligt att jobba med dig! Du tog till dig alla mina råd på ett fantastiskt vis och skapade de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Önskar dig allt gott :)

Carl-Philip V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt vår bostad med hjälp av Stephanie. Ett lägenhets/radhus på 67 kvm med toppläge uppe på Hallerna

Stephanie är fantastisk på kundmöten både när det kommer till oss men det var även tydligt vid kontraktsskrivning där hon anpassar sig bra till olika personlighetstyper vilket känns avgörande i mäklarbranschen. En bra lyssnare som ständigt är positiv och driven i att alla ska känna trygga med henne och att allt ska gå så bra som möjligt.

Stephanie var något dyrare än den andra mäklaren vi jämförde med vilket ganska förståeligt ökar förväntningarna. Dock så var det första mötet med henne så självklart redan från första handskakningen till mötets avslut så det var inget snack om att det var henne vi ville jobba med. Förväntningarna hon fick med den något högre prislappen levde hon upp till och mer därtill i vårt fall, supernöjda!

Stephanie lyckades redan från första mötet långt innan försäljning övertyga oss om att hon skulle bli vår mäklare, detta genom hennes gemytliga och charmiga sätt att vara där hon kändes erfaren i allt hon pratade om. Hon var saklig, hon återkopplade regelbundet och trots att vi från första gången vi träffades fram tills det var dags på allvar att dra igång försäljningen var något veliga så kändes hon aldrig nånsin besvärad utan hon slängde på sitt härliga leende och ingav det lugn vi behövde från personen som skulle hantera vår hittills största bostadsaffär i livet vilket kändes oerhört skönt.

En riktig stjärna helt enkelt! Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Carl-Philip V
    Calle! Finner inga ord! Det har varit och är ett sant nöje att stå vid er sida genom er bostadsaffär. Ni är bara bäst!

Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostad.
    Har fått bra bemötande, bra genomgång av alla papper som ska signeras.
    Min mäklare har varit positiv och hjälpsam.
    Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Emma K
    Tack för fint omdöme Emma! Så roligt att du hittat hem. Ser fram emot att träffa dig snart igen :)

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund