Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 126 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• 2019-01-17

Anna A skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett hus i Stenungsund, soldatvägen 2. Blivit bemött med oerhörd värme och trygghet från första ögonblicket vid telefonkontakt och sedan hela vägen mit kontraktskrivning. Jag saknar ord för denna mäklare som verkligen hjälpte oss att få vårt drömhus. Det är få förunnat att kunna agera så proffsigt och visa sådan respekt mot både säljare och köpare. Tack Matilda! Läs mer
    2019-01-17 Matilda L svarar Anna A
    Tack för era varma ord! Jag får en tår i ögat när jag läser.... Eran ödmjuket har gjort det härligt att få sammarbeta mer er familj. Ni kommer att få en fin framtid tillsammans i huset :)
  • 2019-01-16

Urban E skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en villa.
    Kände att vi blev väl bemötta. Bra rådgivning.
    Vi ville känna trygghet och proffsighet och båda saker uppfylldes.
    Trevligt och smidigt. Läs mer
    2019-01-17 Matilda L svarar Urban E
    Tack för att ni lämnat omdömme! Ni har varit supersäljare med ordning och reda från första stund. Detta har underlättat mitt arbete längs vägen....
  • 2019-01-08

Agneta F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Tycker Stephanie har gjort ett bra jobb. Skulle gärna rekommendera Stehhanie till andra personer som söker en bra mäklare Läs mer
  • 2018-12-08

Ann-Katrine F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en 3 rumslägenhet & ska sälja vårt hus ! Vi blev bemötta på allra Bästa sätt ! Har träffat vår mäklare förut &är mer än nöjda ! Hon uppfyller det mesta & mer där till ! Går igenom allt noga & lättförståeligt , klar & tydlig & ett brinnande intresse för sitt jobb !Vi är sä nöjda , Hon är bäst ! Läs mer
  • 2018-12-08

Bo F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig , kunnig o noggrann ! Rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-08

Maria J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Supernöjd! Från första mötet till kontraktsskrivning. Kände förtroende direkt, alltid snabba svar på mina frågor och alltid uppdaterad på vad som händer. Kunde inte ha en bättre mäklare vid min försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-12-05

Olof M skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt med samma mäklare, båda affärerna gick väldigt smidigt till. Bra bemötande, alltid svar inom rimlig tid och absolut en människa som anstränger sig för att det skall flyta på så bra som möjligt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-06 Matilda L svarar Olof M
    Tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med hela bostadsbytet :) Hoppas att ni får en fin ledighet över julen!
  • 2018-12-03

Erik T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra totalupplevelse.
    Trevligt bemötande och professionell hantering igenom hela affären. Läs mer
  • 2018-12-02

Magnus H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Informativ, kunnig, trevlig och man kände sig trygg genom hela affären. Uppskattade också samlingen på visningen där alla intressenter fick information om huset samtidigt och man kunde ställa frågor Läs mer
  • 2018-11-30

Henrik S skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi kunde inte vara nöjdare med den hjälp och det bemötande vi fick av Matilda vid köpet av vårt hus. Hon var mycket tillmötesgående och informerade om saker vi behövde tänka på inför och kring köpet. Också noggrann vid köptillfället och gick igenom allt grundligt samtidigt som hon gjorde processen effektiv och smidig. Kändes mycket tryggt och enkelt för oss som förstagångsköpare. Läs mer
    2018-11-30 Matilda L svarar Henrik S
    Tack! Hoppas att ni får en fin advent! :)
  • 2018-11-30

Magnus M skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie hjälpte mig med att sälja ett radhus.
    Marknaden "satte" sig ganska snabbt trots detta drog hon i klienter och fick huset sålt.
    Full av engagemang samt återkoppling hela tiden vilket jag värderar högt.
    En mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-29

Anders I skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bara bra! Bemötande, återkoppling och avslut har fungerat perfekt. Lagom mycket information utan att vara pushig. Upplevde framförallt Anne som en ärlig mäklare. Läs mer
  • 2018-11-25

Martin B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad och kunnig mäklare som vi anlitade i samband med försäljningen av vår villa. Läs mer
    2018-11-26 Anne K svarar Martin B
    Tusen tack. Det har varit ett nöje att få hjälpa er till en bra affär.
  • 2018-11-19

Ulrika G skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda gav tydliga råd och vi kunde känna oss trygga i hela säljprocessen av vår bostadsrätt. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-20 Matilda L svarar Ulrika G
    Tack för era fina ord! Önskar er ett bra slut på 2018 och ser fram emot 2019. Nu går tiden fort fram till att ni får er nya bostad....
  • 2018-11-15

Lillemor P skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie, en trevlig, proffsig, mäklare. Håller utlovade kontakter, återkopplar, och är alltid tillmötesgående.
    Leif o Lillemor Pedersen Läs mer
  • 2018-11-11

Birgit E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en villa i Henån. Mäklaren var toppen. Engagerad, klar och tydlig i sin kommunikation, trevlig, förtroendeingivande, kunnig. Kunde inte vara bättre! 😊 Läs mer
  • 2018-11-03

Peter O skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Både köpt och sålt bostadsrätt av Stephanie. Glad, positiv, proffsig, påläst och kunnig i sitt arbete.
    Mycket nöjda kunder😀👍 Läs mer
  • 2018-10-18

Evelina J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag var på en privat visning för en bostadsrätt tillsammans med min pojkvän och mamma.
    Vi blev varmt välkomnande av Matilda som berättade om bostaden, vad man bör tänka på som ev. nyinflyttad och området.
    Hon var pålitlig och hade ärliga svar på alla frågor.
    När det uppstod frågetecken kring inredning och möblering var hon snabb med svar på hur man kunde föreställa sig annorlunda möblering vilket var väldigt positivt!
    Efter en grundlig genomgång av bostadsrätten inne och ute fick vi mycket bra information om priser i närområdet och hur hon tror marknaden kommer förändras.
    Jag ger henne ett toppenbetyg! Läs mer
    2018-10-22 Matilda L svarar Evelina J
    Det känns roligt att få hjälpa er i jakten på en ny bostad ;) Det blir spännande att se vart ni hittar hem!
  • 2018-10-17

Frida H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte ett hus. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-10-17

Peter P skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon gav mig tipset på denna bostaden.

Hon var även idog på att jag skulle komma på förhandsvining osv.

Såg inte möjligheterna till denna fina bostad.

Hon gav massa bra idéer osv. Läs mer
  • Malin A

2018-10-16

Malin A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde vårt hus genom Stephanie och hon är en mäklare i toppklass! Engagerad, kunnig och pålitlig!

Vi kan varmt rekommendera Stephanie som mäklare och kommer (om det blir aktuellt) anlita henne igen. Läs mer
  • 2018-10-16

Andreas G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte villa med Stephanie som mäklare. Stephanie levde upp till alla förväntningar, från visning till kontraktskrivning. Bara positivt. Läs mer
  • Marcus J

2018-10-16

Marcus J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har köpt hus och ska sälja lägenhet. Stephanie gör båda jobben.
    Stephanie är grym på att lösa problem i alla former och lätt att få tag på,svara alltid på mail. Vi kommer lätt att köra på Stephanie nästa gång. Läs mer
  • 2018-10-15

Leif K skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Husförsäljning.

Matilda visade en proffsig och personlig attityd.

Hennes erfarenhet, kunnighet, marknadskännedom och vägledning var till stor hjälp vid denna affär, och Matilda överträffade våra förväntningar.

Det har varit en positiv erfarenhet att arbeta med Matilda, då allt har löpt mycket smidigt.

Vi ger Matilda våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-10-15 Matilda L svarar Leif K
    Tack för era varma ord och ett fint samarbete! Det har varit roligt att få hjälpa er med er unika fastighet!
  • 2018-10-09

Maria B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt fritidsbostad.
    Bemötandet från mäklaren kändes både proffsigt och trevligt.
    Bemötandet stämde med mina förväntningar.
    Upplevelsen var positiv och jag skulle utan vidare anlita samma mäklare igen. Läs mer
  • 2018-09-18

Ludde B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har precis sålt vårat hus i Stenungsund (Hallerna) med Stephanie Wehage på Svensk fastighetsförmedling. Hon har alltid svarat direkt och alltid med positiva svar även i nedgångar i den ,P.g.a den allmänna nedgången på bostadsmarknaden, långa säljtiden ca 4 mån. Hon gav aldrig upp och sydde ihop denna affär så alla inblandade blev mer än nöjda. Hon får våra starkaste rekommendationer då hon även efter försäljning hjälpt oss att leta ny bostad. Ludde och Linda Boholm Läs mer
  • 2018-09-12

Camilla A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra bemötande
    Mycket ödmjuk
    God förståelse
    Tydlig
    Ödmjuk
    Trevlig Läs mer
  • 2018-09-08

Marie O skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Lyhörd. Tillmötesgående till oss som köpare. Snabb med admistrationen. En smidig affär Läs mer
    2018-09-10 Matilda L svarar Marie O
    Tack, det har gått smidigt att samarbeta med er! Hoppas nu att tiden fram till tillträder går fort så att ni får njuta av ert nya hus.
  • 2018-09-05

Hanna B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte precis nytt hus genom mäklare Stephanie Wehage. Vi har känt oss nöjda och trygga genom hela processen och hon skall nu även sälja vårat ”gamla” hus. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2018-09-01

Julia F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är så oerhört nöjda med vårt val av mäklare. Trygghet och förståelse hela vägen. Återkopplingen kändes viktigt för Stéphanie vilket gjorde oss ännu tryggare. Tydlig och rak vid olika beslut som vi skulle ta. Kommer absolut att välja Stéphanie vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2018-09-01

Ylva A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Professionellt och väldigt smidigt! Har varit ett rent nöje att klara av bostadsaffären lotsad av Stephanie och vi tvekar inte att anlita Stephanie och hennes team igen. Tack för en grym service! Läs mer
  • 2018-08-31

Julia S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt hus och hade Stephanie Wehage som mäklare. Ett aktivt val där Stephanie överträffade våra förväntningar både gällande fsg processen men också slutpriset. Tillgänglig, serviceinriktad och otroligt mån om att vi skulle vara nöjda. Här har vi en mäklare som får detaljerna i hela affären att kännas spännande på ett kul sätt. Professionell och strävar ihop med säljare efter perfektion... Läs mer
  • 2018-08-31

Emelie B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en lägenhet
    Mycket bra och trevligt sätt
    Hade inga speciella förväntningar mer förhoppningar men mäklaren lyfte våra förväntningar man blev intresserad och började önska att få leva i denna lägenhet
    Tack för en tydlighet och stöttande väg till vårt köp Läs mer
  • 2018-08-21

Maria A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt ett radhus är super nöjda med köpet och med mäklaren Stephanie tydlig med allt inga konstigheter snabba svar om man undrar något👍 Läs mer
  • 2018-07-05

Charlotte H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne Kylemark är en engagerad mäklare, "på det", ger sig inte och har uthållighet och känsla nog att stå på sig för att få minst utsatt pris. Det är sedan mycket glädjande när en liten lägenhet på 19 m2 sedan blir mer inkomstbringande för säljaren än vad ho vågat hoppas på. Dessutom agerar Ann hedervärt också mot köparen men hon låter säljaren bestämma var budgivningen ska stoppas. Högsta betyg! Charlotte Herou Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Charlotte H
    Tusen tack Charlotte!
    Det har varit ett nöje att få jobba med dig 🌺
  • 2018-07-05

Helene G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Försäljning av sommarbostad. Mkt bra bemött, snabb och rask. Läs mer
  • Anna-Lena R

2018-07-01

Anna-Lena R skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostad på Tjörn. Jag blev väldigt trevligt bemött av Anne Kylemark. Hon var engagerad och personlig och beskrev bostaden och omgivningarna mycket bra. Hon var kunnig och grundlig och gav ett erfaret intryck. Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Anna-Lena R
    Tusen tack Anna-Lena. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • 2018-06-20

Christian H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet.

Stephanie är en mycket engagerad och dedikerad mäklare som aldrig ger sig! Hon är ständigt optimistisk och det smittar av sig. Är tydlig med sin kommunikation och håller kontinuerlig uppdatering vilket var en trygghet genom hela processen! Läs mer
  • 2018-06-15

Carina G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag ger vår mäklare Stephanie Wehagehögsta betyg då jag tycker hon har haft visat stort engagemang och framför allt att hjärtat är med i det arbete hon gör, detta betyder mycket då det är en stor affär och vi har bott i huset i 28 år och älskar huset.
    Vi har blivit mycket bra bemötta och det känns som om vi fått en ny vän :-) Hon levde upp mer än väl till våra förväntningar. Sammanfattningsvis: Det är en känslosam procedur att sälja ett hem och hon har visat respekt och hjärta genom hela processen. Läs mer
  • 2018-06-15

Henrik S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt villa.
    Otroligt engagerad. Tillgänglig i stort sett alltid. Det blev snabba ryck med försäljningen och det löstes på bästa sätt.
    Väldigt mån om att vara påläst om fastigheten inför visningen. Andra gången vi anlitar mäklaren och vi var väldigt nöjda första gången och hade därför höga krav/förväntningar som ändå uppfylldes med råge.
    Sammanfattning är att vi är extremt nöjda med allt som ligger inom mäklarens ansvar och hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-06-14

Stefan Å skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är verkligen hur kunnig, proffsig och trevlig som helst! Vi är mycket nöjda med Matilda som mäklare, hon har skött vår husförsäljning på absolut bästa sätt. Kan varmt rekommendera Matilda,vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • 2018-06-13

Helena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har nu sålt 2 fastigheter genom Helen med den bästa service, kunnande o bemötande man kan få.
    Har köpt o sålt 6 olika fastigheter tidigare o varit på otaliga visningar med mäklare av varierande kunnande o intresse. Kan därför säga att Helen är den klart bästa mäklare jag mött😁 Läs mer
  • 2018-06-12

Katrine L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mäklaren var noggrann o tillmötesgående. Trevlig o lyhörd.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Katrine Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • 2018-06-07

Fredrik J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter att ha gått på många visningar och träffat i princip alla mäklare på orten, så valde vi den helt klart bästa mäklaren! Hon är väldigt mån om sina klienter och man känner sig trygg med hennes råd vad gäller styling, foton och visning. Bra kunnig försäljare med stenkoll som inte lämnar något åt slumpen. Vi är mycket nöjda och kan inte annat än att rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Helle F

2018-06-04

Helle F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag och min man har precis köpt vårt drömhus och det är nog vår största affär i livet. Tack vare mäklaren Stephanie blev det nog också vår mest personliga och fina affär. Stephanie är kunnig, engagerad och otroligt trevlig. Tack! Läs mer
  • 2018-06-02

Percy Ellword P skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Berömmer Anne för sitt duktiga
    kunnande som Fastighets -
    Mäklare med bästa betyg. Läs mer
  • 2018-06-02

Karl Anders A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi kände, att det var dags att söka ett nytt boende, då vi blivit äldre. Det innebar att lämna vårt hem med stora utrymmen, trappor och en stor trädgård för något mindre och mer lättskött boende. Det visades sig bli en liten enplansvilla på en tomt, avstyckad från den gamla fastigheten.

Redan vid första kontakten med Stephanie kände vi, att hon skulle passa som vår mäklare. Och det gjorde hon verkligen! Vi kom att ha en långvarig relation med henne p g a de dubbla processerna: Avstyckning/nybyggnad och försäljning. Vi bemöttes med vänlighet och charm, samtidigt som vi hela tiden kände en grundläggande professionalitet. Den hjälpte oss att steg för steg gå igenom processerna, hela tiden med en verklighetsförankring, som var nyttig för oss.

Vad omfattande en villaförsäljning är nuförtiden! Stephanie tog ofta hjälp av oss, för att vi tillsammans skulle klara av de olika momenten på bästa sätt. Marknadsföringen och visningen var närmast perfekt, men gensvaret hos potentiella köpare blev ändå svagt. Då agerade Stephanie så, att vi ändå kunde uppnå en slutuppgörelse. Med en acceptabel prisnivå - men med en köparfamilj, som kommer att bli perfekta grannar till oss. Särskilt tack till Stephanie för den insatsen! Läs mer
  • 2018-06-01

David F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Glad, lätt att prata med, tydlig och väldigt trevlig. Supernöjda kunder! Läs mer
  • 2018-05-31

Elsy N skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    En engagerad och kompetent person
    Sköter allt på ett fantastiskt skickligt och professionellt sätt. Läs mer
  • 2018-05-31

Andreas F skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Tack vare Anne kunde vi förverkliga våra drömmar och köpa vårt nya hus nära havet. Vi har haft ett stort förtroende för henne under hela processen och hon har alltid svarat snabbt och utförligt på våra frågor. Anne är en oerhört glad och serviceinriktad mäklare och hon har gjort denna resa till en fantastisk upplevelse! Läs mer
    2018-05-31 Anne K svarar Andreas F
    Fantastiskt roligt att höra! Jag hoppas att hela er gulliga familj kommer att trivas.

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund