Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• Frida B
    Frida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad, påläst och full av energi! Stephanie höll oss som säljare trygga från start till slut. Rekommendera henne varm! Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Proffsigt bemötande runt vår försäljning såväl före, under som efter affären. Bra återkoppling runt spekulanterna och budgivarna samt mycket bra husvisningar. Skulle använda mäklaren igen vid en ev. försäljning. Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Från början möttes vi av en bostadsmarknad som gav hopp om att det skulle bli en försäljning med riktigt bra utgång.
    Men i samma stund som vi gick ut med lägenheten så mattades det av på marknaden och det blev inte så självklart som vi tidigare trott. Men, tack vare Stephanies hårda arbete, engagemang och kunskap så rodde hon det i land med bästa tänkbara resultat utifrån de förutsättningar vi stod inför. Otroligt duktig och proffsig mäklare som vi vill ge de varmaste rekommendationer!! Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie ingav förtroende. Hon var trevlig och tillmötesgående mot både köpare och säljare och väldigt strukturerad och bra på att förklara innebörden i alla dokument. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • John L
    John L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket bra inget att klaga på xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Diana L
    Diana L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda was a fantastic realtor. Matilda is one of the best realtors we have ever worked with.

We have bought and sold many house/properties in our lifetime. This was our first time purchasing a house/property in Sweden. Thanks to Matilda it was a very good and successful home/property buying experience. Läs mer
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Som säljare har jag haft anledning att använda Svensk Fastighetsförmedling vid tre tillfällen på ganska kort tid. Mäklaren Matilda har ett trevligt och positivt sätt! Hon är rak, noggrann och tydlig, håller vad hon lovar, hör av sig som överenskommet! Ser alltid möjligheter och lösningar och tycker inget är omöjligt!
    Vet inget som jag saknar hos henne! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket bra bemötande samt engagemang, förväntningarna uppfyldes med råge. Läs mer
  • Mariana N
    Mariana N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vår mäklare gjorde ett helt fantastiskt arbete från början till slut!! Proffsig ut i fingerspetsarna. Alltid vänlig och tillmötesgående. Från förarbete och försäljning till efterarbete (deklarationshjälp m m). Ett enormt stöd för oss säljare.
    Kan verkligen rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • Sonja V
    Sonja V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är så nöjda med vårt val av mäklare Matilda Lindström, vi fick en bra känsla för Matilda när vi köpte vårt nya hus i våras och Matilda var mäklare. Det märks att Matilda gillar sitt arbete som mäklare, engagerad, proffsig samt besitter kompetens inom sitt arbete. Vi är så nöjda med hela affären! Läs mer
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket nöjd med Stephanie och Svensk Fastighetsförmedling. Mycket engagerad och hjälpsam mäklare som verkligen underlättat för min försäljning. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt bra bemötande. Engagerad, kunnig och tydlig.
    Mäklaren har levt upp till vår förväntan och vi är mycket nöjd med hennes insats på alla plan. Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket trevligt bemötande
    Informativ och duktig mäklare Läs mer
  • Tina T
    Tina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig, förstående och professionell! Hjälpsam och kunnig. Tack för hjälpen med köpet av vårt hus! Läs mer
  • Abdorreza N
    Abdorreza N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är mycket nöjda med Matildas insats i försäljning av vår bostad. Det som är mest bra med Matlida är att man känner sig säker att hon på ett bra sätt kommer att leda affären till önskat resultat och hon ge sig inte lätt. Vi sålde vårt före detta hus med Matildas hjälp också.Tack Matilda och vi önskar det bästa för dig i framtiden.
    Sara & Abdi Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastisk mäklare som verkligen levererar högklassig förväntan! Lyhörd, kunnig, professionell och inger verkligen trygghet inför en husförsäljning. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare! Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon var en driven mäklare med rätt fokus! Trevlig, positiv, en grym mäklare bara Läs mer
  • Annett O
    Annett O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Träffade mitt i prick på att hitta bästa mäklaren, Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mäklaren var genomgående professionell, tillmötesgående och lyhörd. Därtill alltid tillgänglig och positiv. Vi är mycket nöjda med Svensk Fast! Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Den proffsigaste mäklaren vi någonsin varit i kontakt med. Tydlig, kunnig, förtroendegivande. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hösten 2016 beslutade vi att sälja vår sommarstuga på fastigheten Västra torp 111 i Stenungsund. Vi kontaktade Helén Roth på Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund på rekommendation av en bekant. Vi träffade Helén på fastigheten hösten 2016 och hon berättade då hur hon skulle gå till väga om hon fick vårt uppdrag att sälja huset. Hennes presentation av Fastighetsförmedlingens försäljningsrutin var mycket övertygande och hon gav ett alltigenom kompetent intryck. Vi önskade emellertid vänta med försäljningen för att kunna njuta av fritidshuset en sista sommar.
    Våren 2017 tog vi på nytt kontakt med Helén och gick igenom försäljningsproceduren mera i detalj. Vi önskade sälja fastigheten med tillträde i oktober 2017 och fick då indikationer av Helén på när huset skulle ”stylas”, fotograferas, utannonseras och visas. Vi fick se prov på tryckta broschyrer för hus som sålts av Fastighetsförmedlingen och uppgift om vilket pris vi kunde förvänta oss få när huset såldes. Vi fick stort förtroende för Helén och gav henne uppdraget att sälja fastigheten.
    Vi enades om att fastigheten skulle fotograferas den 1 september och dagen före kom Helén med en medarbetare och ”stylade” huset genom att ta bort överflödiga möbler. Resultatet blev mycket bra, vilket framgår av de utomordentligt fina fotografierna som den av Helén anlitade fotografen tog och som fördes in i den fylliga broschyr som Helén använde i sin marknadsföring.
    På visningen den 17 september kom Helén med en medarbetare till fastigheten och tog hand om spekulanterna. Hon visade dessutom fastigheten för två eller tre enskilda spekulanter någon eller några dagar före visningen.
    Under hela försäljningsprocessen och särskilt när budgivningen kommit igång var Helén ständigt tillgänglig på telefon och vi kunde dessutom följa buden på Fastighetsförmedlingens webbsida. Budgivningen tog slut den 20 september och den 21 september undertecknades köpekontraktet. Vi fick ett pris som låg drygt 10 procent över utropspriset och det var vi nöjda med. Köparna tillträder fastigheten den 20 oktober.
    Sammanfattningsvis är vi utomordentligt nöjda med Helén Rooth. Hon genomförde försäljningen på ett alltigenom professionellt sätt och var dessutom alltid glad och trevlig mot alla som hon kom i kontakt med. Läs mer
    2017-10-10 Helen R svarar Bo S
    Tack Bo för alla fina ord! Det har varit roligt att samarbeta med Er. Nu önskar jag er lycka till med ert andra fritidshus.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Med stort engagemang & energi har Stephanie utfört uppdraget på ett strålande sätt. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket nöjd med samarbetet i samband med försäljning. Kombination av kunskap, erfarenhet och noggrannhet ledde till ett bra resultat. Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Proffsigt bemötande. Kunnig och mkt serviceinriktad.
    Kände oss trygga med vårt husköp och känner även att vi kan vända oss till henne om vi får problem el har frågor. Läs mer
  • Maritta P
    Maritta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte vårt hus genom Stephanie Wehage . Den bästa mäklaren enligt vår erfarenhet. Varm, personlig och engagerad.
    Kan varmt rekommenderas. / Erik & Maritta Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt engagerad, duktig och påläst.
    Proffsig visning. Läs mer
  • Rolf Ö
    Rolf Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket bra, trevlig, kunnig snabb respons, lätt att få tag på (eller ringer alltid tillbaka). Levde mer än väl upp till förväntan. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie Wehage gav oss genom hela försäljningsprocessen ett varmt och professionellt bemötande. Informationen var tydlig och hon var mån om oss säljare. Som mäklare är hon målinriktad och driven samt ger det lilla extra. Läs mer
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter flera misslykkade försök på husköp var det mycket trevligt att jobba med Stephanie. Hon svarade på alla maila och är supertrevlig och proffsig på alla sätt. Läs mer
  • Ove F
    Ove F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kunde inte ha varit bättre. Stephanie gjorde flera gånger det där lilla extra, höll bra kontakt och gjorde ett proffsigt intryck. Filmen från en drönare var en rolig överraskning! Läs mer
  • Göran R
    Göran R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mathilda gjorde ett lysande jobb för oss. Väldigt engagerad och gjorde en väldigt fin presentation på Hemnet och i katalogen. Hade oxå kontakt med en riktigt riktigt bra fotograf. Tack. Läs mer
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kämpar bra..blev riktigt bra :). Lätta att ha o göra med. Vi är så nöjda.. Läs mer
  • clas R
    clas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helén Roth gjorde en fantastisk insats med försäljningen av vår fastighet. De synpunkter hon tidigt hade på hur upplägget skulle göras på bästa sätt var ovärderlig. En hög tillgänglighet med service och klarsynhet gjorde processen enkel och mycket gynnsam för oss.

Vi kan mycket starkt rekommendera Helén och hennes team !
    tack
    Clas & Anna Rydén Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bemötande, en smidig och snabb försäljning tack vare vår grymma mäklare Stephanie Wehage. Skulle vi sälja igen så hade jag definitivt valt samma mäklare. Läs mer
  • annika nickan s
    annika nickan s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Allt fungerade perfekt. Jag kan verkligen rekommendera Stephanie Wehage. Läs mer
    2017-05-31 Helen R svarar annika nickan s
    Tusen tack Annika, det har varit en fröjd att hjälpa dig med försäljningen! /Stephanie, Svensk Fastighetsförmedling
  • Kent W
    Kent W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ett mycket trevligt bemötande. Saklig och kunnig lotsade Matilda mig genom processen. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp Läs mer
  • Annalena W
    Annalena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Korrekt och professionell med värme och en lagom portion humor. Förtroendeingivande och tillmötesgående. Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag blev mycket väl bemött, och hon förstod vad jag menade med försäljningen.
    Hon satte en värdering som som stämde bra med slutpriset samt (hoppas jag) hittade rätt köpare och ordnade pappersarbetet på ett bra sätt.
    Jag är helnöjd. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi fick stort förtroende för Matilda, hon förstod vårt hus förtjänster och lyckades förmedla detta på Hemnet på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Det fungerade bra och jag är nöjd. Läs mer
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Smidig försäljning. Duktig mäklare. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är oerhört profesionell samtidigt som hon är personlig och gör försäljningen av bostaden lättsam. Jag skulle varmt rekommendera Matilda!! Läs mer

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund