Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!

434 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2023-01-28 Verifierad kund
    Nora är en engagerad och otroligt skicklig mäklare. Det viktiga för mig vid valet utav mäklare var att personen skulle vara närvarande och hålla mig uppdaterad under processen. Nora fick mig att känna mig trygg från början till slut och gav mig goda råd för att få en så lyckad försäljning som möjligt.

Hon är engagerad i alla delar och gör sitt yttersta. Samma sekund det fanns en uppdatering fick jag antingen ett sms eller samtal och oavsett när jag försökte få tag i henne svarade hon direkt. Välj Nora som din mäklare om du vill känna dig trygg under hela processen, hon är grym!

(Jag har både köpt och sålt bostad via Nora och lika nöjd åt båda hållen)
    2023-01-25 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2023-01-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Hittar rätt person för rätt bostad. Vi fick vår drömbostad tack vare Nora!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2023-01-13 Verifierad kund
    Fick ett bra första intryck, en erfaren och kunnig mäklare med koll på området. Under processens gång har vi dock känt viss osäkerhet som till stor del beror på brist på kommunikation. Har förståelse för att det är en ny och svår marknad just nu men vi kände oss inte helt trygga i att Anne gjorde allt hon kunde för att locka intressenter och förbereda sig själv inför visning. Kan mycket väl vara felaktig bild men det var vår upplevelse. Nu fick vi tillslut en lyckad försäljning och i den delen av processen var Anne klanderfri.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2023-01-02 Verifierad kund
    Fint bemötande, levde upp till förväntningarna, ibland behövdes förtydliganden för att klargöra vad som gällde
    2023-01-01 Verifierad kund
    Det är min bror som har haft kontakten med Anne så jag låter min bror besvara på den frågan.
    Hälsning Inger
    2023-01-01 Verifierad kund
    Anne är professionell, kunnig och tillgänglig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Spekeröd
    2022-12-29 Verifierad kund
    Snabba och bra svar, lätt att få kontakt med och väldigt hjälpsam!
    Vi fick visning snabbt och kunde skriva kontrakt snabbt därefter. Väldigt nöjd!
    • Hallerna
    2022-12-18 Verifierad kund
    En riktig stjärna! Nora är både lyhörd och väldigt professionell i sitt yrke. Är väldigt glad och tacksam att jag valde henne som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-12-16 Verifierad kund
    Med respekt för min åsikter tex. (Inga citroner)
    En snabb förföljnung var ju önskvärd,
    Pga svåra tider med ränteuppgång mm.
    tog de ju några månader.
    Emma strävade på med visningar i sommarhettan.
    • Hallerna
    2022-12-14 Verifierad kund
    Nora ger ett varmt, tryggt och gott bemötande med en tydlighet och uppriktighet som skapar tillit.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-12-12 Verifierad kund
    Lättsam, trevlig, otroligt snabb på att återkomma vid frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-12-09 Verifierad kund
    Nora är en mycket kompetent mäklare som sköter sitt uppdrag på bästa sätt. Snabb på att återkoppla, har gjort oss trygga i vår försäljning och funnits tillgänglig som stöd oavsett tid eller fråga vi haft. Rekommenderas starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-12-09 Verifierad kund
    Överlag mycket nöjd. Lite ny i branschen kanske men stabil och förtroendeingivande. Lotsade en knepig förhandling bra och visade ihärdighet och uthållighet, kreativ att hitta lösningar framåt när positioner började bli låsta. Hungrig på nya uppdrag utan att bli påstridig.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Hon är kanon. Kan sin sak proffionel mäklare.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Vi är så nöjda över att vi tog beslutet att sälja med hjälp av Nora på Svensk fastighetsförmedling. Professionell, påläst och med stort engagemang har hon hjälpt oss att få en snabb & smidig affär.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Hjälpsam på alla sätt och vis. Supertrevlig och alltid lätt att få tag på, svarar väldigt snabbt på sms, mail och telefon. Skulle verkligen rekommendera att de som är ute efter att sälja sin bostad, att välja Nora!
    Fanns där som en stöttepelare när det kändes hopplöst i denna kassa husmarknad och löste försäljningen med bravur.
    10/10👍🏻
    2022-12-08 Verifierad kund
    Svarade alltid snabbt och var lätt att få kontakt med. Trevlig, hjälpsam och alltid glad! Berättade tydligt om nästa steg och dubbelkollade alltid att man var redo för det. Skulle verkligen rekommendera Nora till alla som funderar på att sälja sin bostad!
    2022-12-05 Verifierad kund
    Nora var väldigt mån om att svara bra och ärligt på frågor om huset och dubbelkollade med säljaren när hon inte visste istället för att gissa vilket kändes bra och tryggt.

Återkopplingen kring frågor var snabb och hon var också väldigt trevlig.

Vi är väldigt nöjda med att ha köpt vårt hus via Nora.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Spekeröd
    2022-11-29 Verifierad kund
    Bra och trevlig och kunde sin sak.mvh. Öjerssons.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vänligt bemötande!
    Sanna lät oss genomföra försäljningen i "vårt" tempo.
  • sålde en tomt med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-15 Verifierad kund
    Sanna är väldigt lugn och lyhörd , hon har också bra känsla för både säljare köpare man känner sig trygg i affären man gör. Hon är också väldigt strukturerad och har bra logistik när vi signerade både handpenningen och vid tillträdet .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag blev jättebra bemött av Sanna från första stund. Hon svarade på alla frågor man kunde tänkas ha och förklarade väldigt bra hur allting går till. Kan varmt rekommendera Sanna till den som vill känna sig trygg vid sin försäljning eller sitt köp.
  • Liz N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-15 Verifierad kund
    Snabb service. Gott bemötande. Förklarar bra.
    Vi är väldigt nöjd med Nora Ask
    Hon har varit proffsig tålmodig serviceinriktad possessiva inte endast mot säljare utan även mot oss som spekulanter budgivare och köpare på en mänskligt och personligt sätt
    Vi har känt oss trygga genom hela processen
    Nora är grym 🤗
    2022-11-15 Verifierad kund
    Nora har en trevlig attityd och är lätt att ha att göra med.
    Bra driv i arbetet och hon pushar lite extra - när det behövs.
    Det är lätt att prata med Nora - många korta avstämningar och frågor har lösts snabbt via telefon eller sms, vilket har bidragit till att processen har känts effektiv och hela tiden rört sig framåt.
    Hon är bra på ställa frågor om saker i huset för att undvika att ge svävande svar till en potentiell köpare. Hellre en fråga för mycket än för en lite; - kommunikationen oss emellan har därmed varit kontinuerlig och lätt. Jag har upplevt att hon verkligen vill känna att hon är insatt i och påläst om försäljningsobjektet, vilket har känts bra.
    2022-11-15 Verifierad kund
    I Nora mötte vi en professionell mäklare med en positiv och lättsam attityd. 😄
    Nora har ett bra momentum i sitt arbete och drev processen framåt på ett systematiskt och effektivt sätt. Bra balans mellan driv och lyhördhet, kombinerat med lite humor vilket vi uppskattade.
    Nora var personlig på en lagom nivå utan att tappa sin professionalism och yrkesroll. Nora är lätt att kommunicera med,
    hon känns alltid tillgänglig och hon har varit fantastiskt bra på att återkoppla till oss - både snabbt och effektivt.
    Det har känts avspänt och lätt att arbeta med Nora i vår försäljningsprocess.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi upplevde att vi fick ett trevligt och professionellt bemötande av Nora.

Vi upplevde att vi fick de svar och den hjälp vi behövde.

Vi kan sammanfatta upplevelsen som helhet mycket god.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Kode
    2022-11-13 Verifierad kund
    Man känner sig väl omhändertagen och trygg.
    Därför är det andra gången vi gör affärer med Anna-Karin.
    Snabb och effektiv när vårt hus behövdes säljas.
    • Klövedal
    2022-11-13 Verifierad kund
    Anne er både profesjonell og hyggelig og hun har god kontakt med markedet. Hun har også vært en dyktig rådgiver for oss.
    Vi bor i Norge og gjennom hele salgsprosessen har hun bidratt med mer service og assistanse enn det som kan forventes.
    Kontrakten er nå signert og salgssummen ble omtrent som Anne hadde antydet.
    Tack så jättemycket för fint omdöme. Det är så roligt att kunna hjälpa till med det jag kan 🙏🏼🤗 Anne Kylemark
    • Kode
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trygg, kunnig, alltid snabb att höra av sig och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Du kan lita på att hon säger som det är. Vi har både köpt och sålt med Anna-Karins hjälp och rekommenderar henne varmt!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Nora är extremt duktig och engagerad mäklare!
    Hon fick hela processen att kännas trygg och bra.
    Hon var informativ och uppdaterade oss under hela processen.

Jag rekommenderar verkligen er där ute att kontakta Nora när ni skall sälja eran bostad.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Kanonbra. Under hela försäljningstiden kändes Nora både proffsig och engagerad. För egen del kändes det super personligt och tryggt.
    Vi var väldigt måna om att hitta rätt person att sälja huset och det tycker jag definitivt att vi hittade i Nora.
    • Svenshögen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Hade önskat tydligare feedback och kommunikation men ändå lyhörd för kritik. Trevlig och duktig på sitt jobb, vågar vara personlig vilket uppskattas.
    • Svenshögen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Proffesionellt utfört på alla sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-11-03 Verifierad kund
    Alltid trevlig, lätt att få tag. Jag tycker att det fungerat jättebra hela vägen allt från första mötet till vi skrev kontrakt igår. Jakob är kunnig, hjälpsam, trevlig, proffsig, går alltid att få tag, återkopplar snabbt. Jag ger Jakob högsta betyg och rekommenderar Jakob för framtida uppdrag och önskar honom lycka till.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-30 Verifierad kund
    Ett tydligt och professionellt bemötande från mäklaren. Bra på att följa upp och informera i alla försäljningssteg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Jacob. Han var lätt att samarbeta med och han var tydlig i kommunikationen. Han gav tydlig information om hur köp-säljprocessen går till och han var tillgänglig för frågor när det behövdes.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Emma gav ett seriöst bemötande från början till slut. Kändes som hon tog uppdraget på högsta allvar. Hon gjorde allt för få mig som säljare känna mig trygg och nöjd. Är verkligen super nöjd 5/5.
    • Dyrön
    2022-10-26 Verifierad kund
    Fokuserad, tydlig, tillmötesgående, tillgänglig
    Tack så mycket. Det är extra kul att göra affärer med så härliga människor. Lycka till med ert nya hus på ön. Övertygad om att det kommer att bli fantastiskt :) Anne Kylemark
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-24 Verifierad kund
    Dålig information på uterum 22m2 var bara 16m2!!!! Ingen information om det var vattenburen elvärme eller elektriskt i uterummets golv!!!!!!
    Hej,
    Informationen om kvm på uterummet var inte utsatt utan 22 kvm var garaget som felaktigt blivit registrerat på Lantmäteriet. Då detta var ett dödsbo så var det ju dösbodelägarna som gett oss information och det är klart att det inte är helt enkelt att veta alla detaljer om man inte äger huset. Därför tyckte jag att det var extra viktigt att belysa dom punkterna när vi hade kontraktet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset ändå när ni flyttar in och att alla detaljer hamnar på plats till slut 😊
    Tyckte ändå att vi hade en trevlig kontraktsskrivning tillsammans.
    Anne Kylemark
    • Bleket
    2022-10-19 Verifierad kund
    Kontakt från första samtal. Uppringd och snabba beslut.
    Härligt Sven-Olof. Vi hoppas ni kommer att få njuta av den vackra miljön lång tid fram över :) Anne Kylemark
    • Rönnäng
    2022-10-18 Verifierad kund
    detta var min och min sambos första husköp och vår mäklare hjälpte oss med alla frågor och funderingar vi hade. vi hade nog inte kunnat få bättre hjälp. rekommenderas starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Höviksnäs
    2022-10-17 Verifierad kund
    Levde mer än väl upp till förväntningar på alla sätt!
    2022-10-14 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett positivt sätt och hon var närvarande.
    Jag hade förväntningar att få en tydligt och bra beskrivning vad som gällde reglermässigt för mig som säljare. Sanna Markström levde upp till mina förväntningar mycket väl.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Positiv Förstående Hjälpsam Gott bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-10-14 Verifierad kund
    Sanna var väldigt bra. Svarade förståeligt på frågor som bi som unga köpare hade. Var tillmötesgående och lätt att då kontakt med.
    Tack så mycket!
    • Jörlanda
    2022-10-13 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig.
    Flexibel gällande affären
    2022-10-12 Verifierad kund
    Nora har hjälpt mig, med kort varsel, att hitta en ny bostad. Hon har, med hjälp av kontinuerlig SMS och telefonkontakt, hållt mig uppdaterad under hela förloppet. Jag har kunnat känna mig lugn och trygg hela tiden.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Hon är bra mäklare, så trvlig. Jag så nöjd för köp mitt hus☺️.