Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 91 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• Helene G
    Helene G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Försäljning av sommarbostad. Mkt bra bemött, snabb och rask. Läs mer
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostad på Tjörn. Jag blev väldigt trevligt bemött av Anne Kylemark. Hon var engagerad och personlig och beskrev bostaden och omgivningarna mycket bra. Hon var kunnig och grundlig och gav ett erfaret intryck. Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Anna-Lena R
    Tusen tack Anna-Lena. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
  • Christian H
    Christian H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet.

Stephanie är en mycket engagerad och dedikerad mäklare som aldrig ger sig! Hon är ständigt optimistisk och det smittar av sig. Är tydlig med sin kommunikation och håller kontinuerlig uppdatering vilket var en trygghet genom hela processen! Läs mer
  • Carina G
    Carina G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag ger vår mäklare Stephanie Wehagehögsta betyg då jag tycker hon har haft visat stort engagemang och framför allt att hjärtat är med i det arbete hon gör, detta betyder mycket då det är en stor affär och vi har bott i huset i 28 år och älskar huset.
    Vi har blivit mycket bra bemötta och det känns som om vi fått en ny vän :-) Hon levde upp mer än väl till våra förväntningar. Sammanfattningsvis: Det är en känslosam procedur att sälja ett hem och hon har visat respekt och hjärta genom hela processen. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt villa.
    Otroligt engagerad. Tillgänglig i stort sett alltid. Det blev snabba ryck med försäljningen och det löstes på bästa sätt.
    Väldigt mån om att vara påläst om fastigheten inför visningen. Andra gången vi anlitar mäklaren och vi var väldigt nöjda första gången och hade därför höga krav/förväntningar som ändå uppfylldes med råge.
    Sammanfattning är att vi är extremt nöjda med allt som ligger inom mäklarens ansvar och hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Stefan Å
    Stefan Å skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är verkligen hur kunnig, proffsig och trevlig som helst! Vi är mycket nöjda med Matilda som mäklare, hon har skött vår husförsäljning på absolut bästa sätt. Kan varmt rekommendera Matilda,vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Läs mer
  • Helena O
    Helena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har nu sålt 2 fastigheter genom Helen med den bästa service, kunnande o bemötande man kan få.
    Har köpt o sålt 6 olika fastigheter tidigare o varit på otaliga visningar med mäklare av varierande kunnande o intresse. Kan därför säga att Helen är den klart bästa mäklare jag mött😁 Läs mer
  • Katrine L
    Katrine L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mäklaren var noggrann o tillmötesgående. Trevlig o lyhörd.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Katrine Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter att ha gått på många visningar och träffat i princip alla mäklare på orten, så valde vi den helt klart bästa mäklaren! Hon är väldigt mån om sina klienter och man känner sig trygg med hennes råd vad gäller styling, foton och visning. Bra kunnig försäljare med stenkoll som inte lämnar något åt slumpen. Vi är mycket nöjda och kan inte annat än att rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Helle F
    Helle F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag och min man har precis köpt vårt drömhus och det är nog vår största affär i livet. Tack vare mäklaren Stephanie blev det nog också vår mest personliga och fina affär. Stephanie är kunnig, engagerad och otroligt trevlig. Tack! Läs mer
  • Percy Ellword P
    Percy Ellword P skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Berömmer Anne för sitt duktiga
    kunnande som Fastighets -
    Mäklare med bästa betyg. Läs mer
  • Karl Anders A
    Karl Anders A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi kände, att det var dags att söka ett nytt boende, då vi blivit äldre. Det innebar att lämna vårt hem med stora utrymmen, trappor och en stor trädgård för något mindre och mer lättskött boende. Det visades sig bli en liten enplansvilla på en tomt, avstyckad från den gamla fastigheten.

Redan vid första kontakten med Stephanie kände vi, att hon skulle passa som vår mäklare. Och det gjorde hon verkligen! Vi kom att ha en långvarig relation med henne p g a de dubbla processerna: Avstyckning/nybyggnad och försäljning. Vi bemöttes med vänlighet och charm, samtidigt som vi hela tiden kände en grundläggande professionalitet. Den hjälpte oss att steg för steg gå igenom processerna, hela tiden med en verklighetsförankring, som var nyttig för oss.

Vad omfattande en villaförsäljning är nuförtiden! Stephanie tog ofta hjälp av oss, för att vi tillsammans skulle klara av de olika momenten på bästa sätt. Marknadsföringen och visningen var närmast perfekt, men gensvaret hos potentiella köpare blev ändå svagt. Då agerade Stephanie så, att vi ändå kunde uppnå en slutuppgörelse. Med en acceptabel prisnivå - men med en köparfamilj, som kommer att bli perfekta grannar till oss. Särskilt tack till Stephanie för den insatsen! Läs mer
  • David F
    David F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Glad, lätt att prata med, tydlig och väldigt trevlig. Supernöjda kunder! Läs mer
  • Elsy N
    Elsy N skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    En engagerad och kompetent person
    Sköter allt på ett fantastiskt skickligt och professionellt sätt. Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Tack vare Anne kunde vi förverkliga våra drömmar och köpa vårt nya hus nära havet. Vi har haft ett stort förtroende för henne under hela processen och hon har alltid svarat snabbt och utförligt på våra frågor. Anne är en oerhört glad och serviceinriktad mäklare och hon har gjort denna resa till en fantastisk upplevelse! Läs mer
    2018-05-31 Anne K svarar Andreas F
    Fantastiskt roligt att höra! Jag hoppas att hela er gulliga familj kommer att trivas.
  • Ida L
    Ida L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda hjälpte oss med köpet av vårt drömhus! Hon var professionell, påläst, kunnig, engagerad och mycket lyhörd. Matilda levde med andra ord väl upp till förväntningarna man har på en mäklare. Kommunikativ och trevlig på alla vis. Som köpare kände vi oss trygga och välinformerade. Vi kan verkligen rekommendera Matilda. Läs mer
  • David D
    David D skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag skulle sälja mitt hus och va i kontakt med flera mäklare och valet föll på Matilda pga hennes energi och bemötande.
    Jag är jätte nöjd med hur husförsäljningen har fortlöpt.
    Det va många frågor och frågetecken som Matilda kunde lösa och svara på av erfarenhet. Läs mer
  • Berndt-Olov J
    Berndt-Olov J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Noggrannn genomgång av säljprocessen
    Driven som fastighetsmäklare Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostadsrätt i Stenungsund. På visningen blev jag väldigt väl bemött och Matilda hade en mycket bra information till oss som var på visningen och svarade på frågor och tog sig tid. Matilda gav ett proffsigt, lugnt, trovärdigt intryck.
    Hon ordnade ett jätte bra möte då jag som köpare skulle träffa säljaren för att underteckna alla dokument och hon gick igenom allting på ett jätte bra sätt, vilket kändes tryggt för mig som köpare. Läs mer
  • Pontus Å
    Pontus Å skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi mötte Stephanie på en visning första gången och kände direkt att hon har det där lilla extra.
    En mäklare som står ut gentemot de andra och givit ett väldigt förtroendeingivande intryck. Helheten har varit väldigt bra med seriöst hanterande och många skratt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie har lyckats hitta den perfekta balansen i att vara en driven mäklaren full med sprudlande energi och samtidigt vara jordnära, lugn och förtroendeingivande. Otroligt proffsig genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne och kan även tänka oss anlita henne igen. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt i Stora Höga. Hade en helt igenom positiv upplevelse. Stephanie är glad, trevlig och proffsig. Snabb på att återkoppla vid frågor/budgivning etc. Jag är helnöjd! Läs mer
    Stephanie W gillar detta
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Valet av Svensk fastighetsförmedling och framför allt Helen Roth visade sig var helt rätt val. Helen och hennes förmedling är mycket proffesionella i sitt utövande. Helen visade tidigt i processen att hon och förmedlingen står för kvalitet, vilket är en förutsättning för att nå bästa resultat. Och det gjorde hon:-) Helen är väldigt lätt att samtala med, och har ett föredömligt förhållningssätt till både säljare och vad jag förstår till köparen. Jag kan stark rekommendera Helen Roth och Svensk fastighetsförmedling i Stenungsund. Läs mer
  • David P
    David P skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt tillmötesgående, idérik, positiv och kompetent! En väldigt bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2018-04-04 Helen R svarar Jörgen S
    Tusen tack Jörgen! Väldigt viktigt för mig att ni känner er nöjda och orden värmer. Jag blir riktigt rörd. Lycka till med nya bostaden!
  • Ida S
    Ida S skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en 3:a i centrala steunungsund. Har aldrig blivit mött så bra av en mäklare tidigare, verkligen super trevlig och levde upp till alla min förväntningar och gjorde det till en jätte bra affär för både köpare och säljare. Alla verkar nöjda 🙂 Läs mer
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har både köpt och sålt bostad via Svensk Fastighetsförmedlning Stenungsund och skulle inte tveka att ta anlita dem igen för deras proffessionella hjälp. Mycket tillmötesgående, alltid tillgängliga för frågor och gör det där lilla extra så att jag som både säljare och köpare av bostad kan känna mig trygg. Jag har stort förtroende för den mäklare jag haft kontakt med på Svensk Fastighetsförmedlning och kan varmt rekommendera andra med samma ärenden att anlita dem. Läs mer
  • Axel A
    Axel A skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Väldigt god och kontinuerlig kontakt under hela förloppet. Även behjälplig med deklarering kring husförsäljningen vilket var mycket uppskattat. Läs mer
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bara positivt från början till slut.Tack Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    När vi började leta efter hus i Stenungsund fick vi snart veta att det var en mäklare som stack ut. Vi gav det inte så mycket eftertanke då. Men när vi till slut stötte på henne förstod vi varför.

Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Långsiktig kontakt med visat intresse under hela processen. Ärlig och informativ, inriktad på att hitta bra förutsättningar för bästa resultat - både för säljare och köpare. Helnöjd! Läs mer
  • Thorey G
    Thorey G skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ett fantastiskt bemötande från första stund. Proffsighet, noggrannhet, hårt arbete, hög klass på visningar och alltid lika snabbt återkoppling.
    Är tacksam och glad över att ha valt er.
    Rekommenderar er starkt!!
    STOR KRAM 💖 Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Tjörn svarar Thorey G
    Tack snälla Thorey för de fina orden! Så glad att ni känt er nöjda med hela processen. Allt gott till Er!
    Mvh Carina Lundblad
  • Ellen F
    Ellen F skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är supernöjda med att det var just Matilda som tog hand om vår försäljning! Kunnig och professionell och vågade ta helt rätt risker för att vi skulle få ut så mycket som möjligt av vår försäljning. Trots en del velande från vårt håll och sedan en väldigt snabb process från fotografering till försäljning så hanterade hon oss och våra önskemål på absolut bästa sätt. Väldigt lätt att ha att göra med och aldrig svåråtkomlig oavsett fråga eller fundering. Våra varmaste rekommendationer om att välja Matilda! Läs mer
  • Mekonomen Mölnlycke
    Mekonomen Mölnlycke skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    HELEN ROTH HAR SKÖTT ALLTING UTAN ANM. HÖGSTA BETYG Läs mer
    2018-04-04 Helen R svarar Mekonomen Mölnlycke
    Tack Hans! Nöjet har varit helt på min sida, speciellt då jag älskar gamla hus och ett från 1700-talet är något alldeles extra.
  • Christina O
    Christina O skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Påläst, kunnig, proffsig och seriös. Dessutom humor och värme. Världsklass! Läs mer
    2018-04-04 Helen R svarar Christina O
    Tack Christina och grattis till huset som du drömt om sedan du var 18 år!
  • Ingemar O
    Ingemar O skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Tack för trevligt bemötande i en bra affär, ingen nämnd ingen glömd !
    Snart är det tid att deklarera . HLN Ingemar Läs mer
    2018-04-04 Helen R svarar Ingemar O
    Tack Ingemar! Nu hoppas jag att du kommer trivas riktigt gott i Kungälv.
  • Johan S
    Johan S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är mycket nöjda med Helen Roth, mycket proffesionell. Läs mer
  • Sten O
    Sten O skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi fick ett bra förtroende för Matilda ,första gången vi träffades .Sedan har husaffären löpt på väldigt bra Vi är nöjda med resultatet .Kan verkligen rekommendera Matilda . M.V.H .Anny ock Sten Olofsson . Läs mer
  • Lissie A
    Lissie A skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket trevligt bemötande.
    Hört av sig enligt överenskommelse.
    Bara nöjd. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är kunnig och förmedlar trygghet. Håller vad hon lovar och är väldigt proffsig.
    Mycket bra bemötande.
    Rekommenderar gärna henne till bekanta! Läs mer
  • Onno K
    Onno K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Excellent service!

I (almost) bought a property. There was a condition in the contract to get an agreement with the neighbor (cutting trees down that impeded view onto the fjord) and the agent set up a meeting with that neighbor and handled all the communication for me. That unfortunately didn't work out in the end, but that wasn't at all the fault of the real estate agent.

Can recommend, handles everything professionally and accommodating way. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad, påläst och full av energi! Stephanie höll oss som säljare trygga från start till slut. Rekommendera henne varm! Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Proffsigt bemötande runt vår försäljning såväl före, under som efter affären. Bra återkoppling runt spekulanterna och budgivarna samt mycket bra husvisningar. Skulle använda mäklaren igen vid en ev. försäljning. Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Från början möttes vi av en bostadsmarknad som gav hopp om att det skulle bli en försäljning med riktigt bra utgång.
    Men i samma stund som vi gick ut med lägenheten så mattades det av på marknaden och det blev inte så självklart som vi tidigare trott. Men, tack vare Stephanies hårda arbete, engagemang och kunskap så rodde hon det i land med bästa tänkbara resultat utifrån de förutsättningar vi stod inför. Otroligt duktig och proffsig mäklare som vi vill ge de varmaste rekommendationer!! Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie ingav förtroende. Hon var trevlig och tillmötesgående mot både köpare och säljare och väldigt strukturerad och bra på att förklara innebörden i alla dokument. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • John L
    John L skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket bra inget att klaga på xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Diana L
    Diana L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda was a fantastic realtor. Matilda is one of the best realtors we have ever worked with.

We have bought and sold many house/properties in our lifetime. This was our first time purchasing a house/property in Sweden. Thanks to Matilda it was a very good and successful home/property buying experience. Läs mer
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Som säljare har jag haft anledning att använda Svensk Fastighetsförmedling vid tre tillfällen på ganska kort tid. Mäklaren Matilda har ett trevligt och positivt sätt! Hon är rak, noggrann och tydlig, håller vad hon lovar, hör av sig som överenskommet! Ser alltid möjligheter och lösningar och tycker inget är omöjligt!
    Vet inget som jag saknar hos henne! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket bra bemötande samt engagemang, förväntningarna uppfyldes med råge. Läs mer
  • Mariana N
    Mariana N skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vår mäklare gjorde ett helt fantastiskt arbete från början till slut!! Proffsig ut i fingerspetsarna. Alltid vänlig och tillmötesgående. Från förarbete och försäljning till efterarbete (deklarationshjälp m m). Ett enormt stöd för oss säljare.
    Kan verkligen rekommendera mäklaren till andra. Läs mer

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund