Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!

Läs vad 249 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-06-03
    Anne hjälpte mig sälja mitt lilla hus. Jag behövde komma igång med försäljning och få sålt snabbt vilket hon fixade exemplariskt. Anne är lättsam, trevlig och effektiv . Löser det man ber om och återkopplar snabbt.
    Jag är mycket nöjd med min försäljning .
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-06-01
    Anne hade ett trevligt bemötande och var hjälpsam och flexibel i köpeprocessen. Anne levde upp till alla förväntningar!
    2021-05-29
    Köpte vårt första hus av Anne, uppskattade verkligen att vi fick möjligheten att se huset dagen efter ordinarie visning då vi hade förhinder. Mycket bra kommunikativ och pålitlig mäklare.
    Så roligt att det blev just ni som fick köpa huset tycker jag. Det kändes som att det blev rätt familj som fick huset till slut. Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme 🤗 Anne Kylemark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-27
    Köpte en Brf via Anne och svensk fast. Anne är väldigt kunnig och ärlig! Hon är även lättsam och pedagogisk, rekommenderar henne som mäklare alla dagar i veckan!
    Riktigt stort tack för rekommendationen 🤗 Med trevliga kunder är det aldrig svårt att göra ett bra jobb 😉 Anne Kylemark
    2021-05-27
    Jag tyckte att Anne verkligen hjälpte oss i hela processen vid köpet av vår bostadsrätt. Vi fick ett härligt bemötande och ärliga svar på de frågor vi ställde, vilket vi verkligen uppskattade! Det är jätte glada att vi fick Anne som mäklare.
    Tack fina Linda 🌺 Det var så roligt att just ni blev köpare och jag önskar er all lycka framåt. Anne Kylemark
    2021-05-25
    Har sålt en villa.
    Tryggt och säkert genom hela affären.
    Finns alltid tillgänglig, till och med efter avslutad försäljning.
    Tusen tack för rekommendationen! Ni kan alltid höra av er till mig vare sig det gäller er nuvarande affär eller någon annan i framtiden. Frågor dyker upp längs livets väg och ni ska alltid känna er välkomna att kontakta mig. Lycka till med framtida boenden 🤗 Anne Kylemark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-25
    Seriös och goda erfarenheter av bostadsläget i berört område
  • sålde en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-24
    Sålt bostad och är mycket nöjd med Anna-Karins hjälp
  • sålde en tomt med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-05-20
    Sålt en tomt , proffsig mäklare, lugn och trevlig.
    • Skärhamn
    2021-05-19
    Vi har köpt en bostadsrätt och det har än så länge gått väldigt smidigt.
    Tack Maria! Jag hoppas kunna vara behjälplig även fram över på bästa vis. Önskar er en skön sommar i båten 🤗 Anne Kylemark
  • sålde sitt hus med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Kyrkesund
    2021-05-17
    Trevligt , professionellt & kunnigt bemötande.
    Sålde mitt fritidshus på Tjörn.
    Levde upp till förväntningarna jag hade av en mäklare.
    2021-05-14
    Anne hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi tog in offerter från flera mäklare innan vi bestämde oss, eftersom en husförsäljning är en av livets viktigaste affärer. Vi ville helt enkelt ha den bästa.
    Anne stack ut med sitt driv och vilja att sälja just vårt hus. Hon drog sig inte heller för att ge oss feedback på hur vi kunde optimera vårt hus inför försäljningen, något som vi verkligen uppskattade.
    Proffsig, kunnig och tillgänglig hela vägen! Rekommenderas varmt.
    Tusen tack för en mycket värmande bedömning. Jag önskar er all lycka och hoppas verkligen att ert nya hus blir allt vad ni önskar 🙏🏼 Anne Kylemark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Hallerna
    2021-05-11
    William är en professionell, kunnig och extremt engagerad mäklare som vet precis vad han pratar om.
    William var flexibel med sina inbokningar av förhandsvisningar utefter våra önskemål och sålde bostaden innan den gick ut på Hemnet till ett pris som var över förväntan!
    Även efter försäljning svarar han snabbt och är väldigt hjälpsam. Kan verkligen rekommendera han till andra säljare!
    2021-05-11
    Jag har sålt en villa till mycket bra pris. Om priset berodde på mäklaren eller om det är marknaden som är alltför het kan jag inte avgöra, kanske är det en kombination av båda .
    Hon har skött affären mycket professionellt och överträffat mina förväntningar, så jag har inget att klaga på.
    Tack! I en strålande marknad kan alla lyckas med en bra försäljning. Jag försöker att se alla kunder och råda mina säljare i riktning mot att överträffa bra till bäst. Kul att ni är nöjda 🤗 Anne Kylemark
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Kållekärr
    2021-04-30
    En otroligt bra och tydlig mäklare som förklarade allt på ett riktigt lungt och riktigt sätt.
    Denna mäklare mötte både säljaren och köparen på ett otroligt provsigt sätt.

Vi kommer absolut använda samma person/byrå vid nästa projekt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Spekeröd
    2021-04-30
    Professionell, varm och trevlig
  • skrev om Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-04-29
    Sanna är professionell, trevligt och ger ett betryggande intryck! Vi är väldigt nöjda med utfört arbete och kan varmt rekommendera Sanna Markström!
    Tack för de fina orden! Det har varit så roligt att få jobba med er och ert härliga hus :) Sanna Markström
    • Jörlanda
    2021-04-11
    Köpt en bostad i Jörlanda. Anne har varit väldigt hjälpsam.
    Jag sålde samtidigt mitt hus i Angered och Anne och min mäklare (Länsförsäkringar) har haft en fin dialog för att köp/sälj skulle gå så smidigt som möjligt för mig.

Jag kan och kommer att rekommendera Anne till andra kunder.

Anne fortsätt att vara som du är!
    Men tack vad fint ❤️ Vi fick ihop allt till slut. Fortsätt vara som du är du med. Underbar! 🤗 Anne Kylemark
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Fagerfjäll
    2021-04-08
    Köpte en villa och blev bemött exemplariskt av Anna-Karin som var väldigt insatt.

Allt gick väldigt fort och smidigt vilket alla parter önskade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Husaren
    2021-04-02
    Lyssnande och kreativ på ett bra sätt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-04-01
    Trevlig och engagerad. Allt har gått smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2021-03-31
    Vi sålde vår lägenhet i en snabb och trygg affär. Anne är lättsam och trevlig, mycket engagerad i sitt jobb och att vi som kund skulle få det så bra som möjligt!
    Tusen tack för fina ord. Ja ibland faller allt på plats :) Anne Kylemark
    2021-03-25
    Anne är en duktig mäklare som lyssnar in både säljare och köpare. Lätt att nå antingen via telefon eller mail. Svarar snabbt tillbaka på eventuella frågor.
    Tack så mycket! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i din fina lägenhet :) Anne Kylemark
    2021-03-25
    Har sålt en villa. Och affären gick snabbt och smidigt. Fick snabb återkoppling och trevligt bemötande.
    Tack fina du :) EN mycket lyckad affär och riktigt bra köpare. Hoppas ni snart kan få bygga ert nya hus i fjällen :) Anne Kylemark
    2021-03-25
    Tillgänglig och hjälpsam, hjälpte till med allt vi behövde för att vi skulle känna oss trygga i vårt köp!
    Tack för rekommendationen! Ni kommer få ett underbart hus efter tänkta renoveringar. Jag hjälper er gärna med att reda ut tankar och idéer om framtida planer. :) Anne Kylemark
    2021-02-23
    Vi anlitade Anne efter att ha träffat 4 mäklare (för offert) inför vår husförsäljning och är mer än nöjda. Anne är kunnig, rak och det märks att hon har lång erfarenhet.
    Hon gav oss mycket tips som gynnade vårt slutpris.
    Vi önskade bli uppdaterade kontinuerligt under processen och det blev vi.

Vi är särskilt nöjda med Annes arbete med annonsen om vårt hus och hur noga i hennes arbete hon är samt hennes engagemang vid budgivning+info till oss.
    Anne höll lika mycket kontakt med oss båda säljare. Hon är mycket snabb på att svara eller ringa tillbaka om hon är upptagen.
    Vi hade också väldigt roligt när vi träffade Anne och hon fick hela processen med att sälja sitt hus att kännas enkel.
    Nu har vi haft Anne som mäklare både som köpare och säljare och kan varmt rekommendera henne för båda.
    Jag blir nästan mållös! Så otroligt fina ord. Ni har också varit roliga att träffa och snart ses vi ju igen. Stort tack för ert fina omdöme 😃❤️ Anne Kylemark
    2021-02-15
    Anne har sålt ett radhus för min räkning.
    Hon har varit väldigt trevlig och proffsig genom hela processen.
    Har helt klart levererat över mina förväntningar.
    Anne inger ett stort förtroende för både säljare som köpare.
    Tack för fin rekommendation. Önskar er all lycka med nya husbygget 🤗 Anne Kylemark
  • Fredrik H
    2021-02-13
    Köpte ett radhus. Hjälpsam och glad mäklare som gav oss en exklusiv chans att hitta vårt nya boende.
    Tack! Kul att kunna hjälpa till 😃 Anne Kylemark
  • Madelene J
    • Svenshögen
    2021-02-04
    Vår affär gick väldigt snabbt och smidigt. Trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack, vad fint 😃 Hoppas nu att ni får en rolig tid fram över med bygget. Anne Kylemark
  • Jon S
    • Svenshögen
    2021-02-04
    Bästa mäklare. Alltid hjälpsam och trevlig. Glad och positiv . Vi fick världens bästa hjälp och bra mötande.
    Men vad fint skrivet! Det tog lite tid men nu ser förväntansfulla köpare till tomten fram emot en spännande resa mot ett nytt hus 😃 Anne Kylemark
    2021-02-01
    Gick väldigt smidigt och tillmötesgående
    Tack så mycket. Jag hoppas att du och din familj kommer att trivas i Stenungsund ☺️ Anne Kylemark
  • köpte en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Kållekärr
    2021-01-19
    Anna-Karin har varit en toppen mäklare, snabb på svar och proffsigt bemötande.
    Vi har köpt en bostad och allt har flutit på fint med även bankkontakt erbjudande vilket var fantastiskt att få.
  • Josefin E
    2021-01-16
    Hela affären av köpet av vårt fina radhus har gått supersmidigt och bra. William håller allt han lovat och gör mer än hans måsten - mycket trevlig, bra kommunikation och personlig. Han levererade en förhandsförmedlad affär utan några som helst krångel, fantastisk mellanhand mellan oss och säljare. Allt från start till slut har gått över förväntan och vi har mycket att tacka William för detta. Alla rekommendationer!
    2020-12-29
    Snabb respons av mäklaren via tfn, ordnade tid för egen visning för oss plus extravisning i dagsljus dagen efter.
    Kunnig och såg till både vårt å säljarens behov av snabb affär.
    Tusen tack för fint omdöme och en rolig affär 😃 Anne Kylemark
    2020-12-20
    Jag blev bra bemöt han var trevlig och lätt att ha att göra med och lätt att få tag i
    2020-12-18
    Proffsig från början till slut
    • Uppegård
    2020-12-17
    Kanonbra support och tillmötesgående
    Effektiv och professionell
    • Uppegård
    2020-12-15
    Vi var oförberedda på att sälja en bostad. Men vi ärvde vår morbrors lägenhet. Vi tog kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Anna-Karin tipsade oss då om bl.a. deras Plustjänst, där man kan finna köpare i deras register (innan visning). Dessutom tipsade hon om att man kunde styla lägenheten. Eftersom vår bostad inte var renoverad så beställde vi en styling med möbler och allt. Det hela slutade med att ett par redan vid den första dagen Anna-Karin hade en förhandsvisning bjöd ett belopp som vi inte kunde säga nej till. Därför hade vi nytta av både deras Plus-tjänst och styling. Lägenheten var ju i toppskick innan den egentligen skulle ha lagts ut på nätet (Hemnet). :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Stillingsön
    2020-11-15
    Vi köpte hus på Orust Nordhaga115.
    Sonja var väldigt bra och trevlig. Vi kände oss bra bemöta och fick jätte bra visning av huset..
    2020-11-03
    Vi köpte ett hus med hjälp av Anne. Över lag väldigt nöjd med affären. Anne har ett varmt men samtidigt proffsigt bemötande som vi uppskattat. Vi upplevde att hon jobbade för att göra köpet så smidigt som möjligt för oss.
    Tack så jättemycket för fina ord 😍 Anne Kylemark
  • skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2020-10-21
    Anne har varit mäklare i både mitt köp av radhus samt försäljning av mitt hus. I både dessa fall har hon agerat mycket professionellt, hon är seriös, påläst, hjälpsam och kunnig i sitt yrke. Detta gör att man känner sig mycket trygg i hennes händer. Att hon dessutom är en glad person med social kompetens gör att man kan å det varmaste rekommendera Anne till framtida köpare/säljare. En mycket nöjd kund i Stenungsund.
    Tusen tack Lena! Det har varit ett rent nöje att jobba med dig med din härliga personlighet :) Anne Kylemark
    2020-10-20
    Köp av villa i Stenungsund där Anne var väldigt smidig och hade alltid ett genuint leende på läpparna. Hon var även riktigt påläst på objektet och dess ingående delar i allt från kostnader till brister som besiktningsmannen hade noterat enligt protokoll. Anne gav oss även möjlighet att få återkomma till huset för att göra en extra syn på vindsutrymmet redan dagen efter visning.
    Väl under budgivningen ringde hon även runt bland oss som budade för att stämma av villkor etc. Hon verkar också ha bejakat säljarens intressen och meddelat dessa på ett ödmjukt sett under budgivningen.
    Inget dåligt att säga om min och min sambos upplevelse rörande Anne som mäklare.
    Oj vad fina ord. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya fina hus till våren 🥰 Anne Kylemark
  • sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Nösund
    2020-10-06
    Hun var fra første stund til salget var avsluttet meget imøtekommende og hyggelig og faglig dyktig. Hun fikk solgt boligen til tross for corona . Hun anbefales på det varmeste
    2020-10-05
    Sommarstuga. Småfel på siffror i kostnader, i övrigt bra kommunikation.
    Hoppas att ni kommer att trivas 😃 Anne Kylemark
  • sålde sin stuga med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Malö
    2020-10-02
    Objekt Sjöbod

Inga problem med min kontakt med mäklare,

Dock en lång tystnad under våren utan förklaring förrän jag ringde upp och fick till mig att det var sjukdomsrelaterat.
    2020-09-21
    Efter vi tog in 3 offerter från olika mäklare fann vi att Anne stack ut
    Hon är engagerad energisk kunnig
    Vi kan rekommendera henne varmt.
    Olof och Kerstin
    Tack själva för ett roligt och underbart samarbete. Jag kan varmt rekommendera er som säljare också ;) Anne Kylemark
    2020-09-21
    Har sålt en tomt i Getskär Stora Höga, kommer att sälja ett hus på Rapsvivelvägen 26 i Stenugsund.
    Anne har och är bra att arbeta med hon är saklig och kunnig.
    Tusen tack Annika. Nu håller vi tummarna att även ert hus blir sålt till ett bra pris :) Anne Kylemark
    • Jörlanda
    2020-09-18
    Jag har köpt bostad och kände att mäklaren gjorde vad hon kunde för att få igenom en viktig affär för mig. Tusen tack för proffsigt och vänligt bemötande!
    2020-09-18
    Köpt ett radhus. Relativt snabbt förehavanden. Bra bemötande, personlig.
    Tack Leif. Hoppas att ni kommer att trivas :) Anne Kylemark
    • Klövedal
    2020-09-16
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag har varit mycket nöjd med Sonja Hansson. Hon förstod omedelbart vad vi var för personer och hur fastigheten skulle benämnas och saluföras. Under försäljningen har hon haft en mycket givande och stimulerande kontakt med oss. Hon kunde läsa av oss på ett utmärkt sätt och vi är mycket nöjda med arbetet och mötet med Sonja Hansson. Tack för detta. Zelma Fors och Ulf Björnberg
    Hej Zelma och Ulf! Tack för er bedömning. Det har varit fantastiskt givande att att få träffa er och att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Sonja Hansson