Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Öppet just nu

Mycket trevligt bemötande
    Informativ och duktig mäklare
  • Tina T
    Tina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig, förstående och professionell! Hjälpsam och kunnig. Tack för hjälpen med köpet av vårt hus!
  • Abdorreza N
    Abdorreza N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är mycket nöjda med Matildas insats i försäljning av vår bostad. Det som är mest bra med Matlida är att man känner sig säker att hon på ett bra sätt kommer att leda affären till önskat resultat och hon ge sig inte lätt. Vi sålde vårt före detta hus med Matildas hjälp också.Tack Matilda och vi önskar det bästa för dig i framtiden.
    Sara & Abdi
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastisk mäklare som verkligen levererar högklassig förväntan! Lyhörd, kunnig, professionell och inger verkligen trygghet inför en husförsäljning. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon var en driven mäklare med rätt fokus! Trevlig, positiv, en grym mäklare bara
  • Annett O
    Annett O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Träffade mitt i prick på att hitta bästa mäklaren,
  • Martin R
    Martin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mäklaren var genomgående professionell, tillmötesgående och lyhörd. Därtill alltid tillgänglig och positiv. Vi är mycket nöjda med Svensk Fast!
  • Frida B
    Frida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Den proffsigaste mäklaren vi någonsin varit i kontakt med. Tydlig, kunnig, förtroendegivande.
  • Bo S
    Bo S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hösten 2016 beslutade vi att sälja vår sommarstuga på fastigheten Västra torp 111 i Stenungsund. Vi kontaktade Helén Roth på Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund på rekommendation av en bekant. Vi träffade Helén på fastigheten hösten 2016 och hon berättade då hur hon skulle gå till väga om hon fick vårt uppdrag att sälja huset. Hennes presentation av Fastighetsförmedlingens försäljningsrutin var mycket övertygande och hon gav ett alltigenom kompetent intryck. Vi önskade emellertid vänta med försäljningen för att kunna njuta av fritidshuset en sista sommar.
    Våren 2017 tog vi på nytt kontakt med Helén och gick igenom försäljningsproceduren mera i detalj. Vi önskade sälja fastigheten med tillträde i oktober 2017 och fick då indikationer av Helén på när huset skulle ”stylas”, fotograferas, utannonseras och visas. Vi fick se prov på tryckta broschyrer för hus som sålts av Fastighetsförmedlingen och uppgift om vilket pris vi kunde förvänta oss få när huset såldes. Vi fick stort förtroende för Helén och gav henne uppdraget att sälja fastigheten.
    Vi enades om att fastigheten skulle fotograferas den 1 september och dagen före kom Helén med en medarbetare och ”stylade” huset genom att ta bort överflödiga möbler. Resultatet blev mycket bra, vilket framgår av de utomordentligt fina fotografierna som den av Helén anlitade fotografen tog och som fördes in i den fylliga broschyr som Helén använde i sin marknadsföring.
    På visningen den 17 september kom Helén med en medarbetare till fastigheten och tog hand om spekulanterna. Hon visade dessutom fastigheten för två eller tre enskilda spekulanter någon eller några dagar före visningen.
    Under hela försäljningsprocessen och särskilt när budgivningen kommit igång var Helén ständigt tillgänglig på telefon och vi kunde dessutom följa buden på Fastighetsförmedlingens webbsida. Budgivningen tog slut den 20 september och den 21 september undertecknades köpekontraktet. Vi fick ett pris som låg drygt 10 procent över utropspriset och det var vi nöjda med. Köparna tillträder fastigheten den 20 oktober.
    Sammanfattningsvis är vi utomordentligt nöjda med Helén Rooth. Hon genomförde försäljningen på ett alltigenom professionellt sätt och var dessutom alltid glad och trevlig mot alla som hon kom i kontakt med.
    2017-10-10 Helen R svarar Bo S
    Tack Bo för alla fina ord! Det har varit roligt att samarbeta med Er. Nu önskar jag er lycka till med ert andra fritidshus.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Med stort engagemang & energi har Stephanie utfört uppdraget på ett strålande sätt.
  • Christina H
    Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket nöjd med samarbetet i samband med försäljning. Kombination av kunskap, erfarenhet och noggrannhet ledde till ett bra resultat.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Proffsigt bemötande. Kunnig och mkt serviceinriktad.
    Kände oss trygga med vårt husköp och känner även att vi kan vända oss till henne om vi får problem el har frågor.
  • Maritta P
    Maritta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte vårt hus genom Stephanie Wehage . Den bästa mäklaren enligt vår erfarenhet. Varm, personlig och engagerad.
    Kan varmt rekommenderas. / Erik & Maritta
  • Lena F
    Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt engagerad, duktig och påläst.
    Proffsig visning.
  • Rolf Ö
    Rolf Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket bra, trevlig, kunnig snabb respons, lätt att få tag på (eller ringer alltid tillbaka). Levde mer än väl upp till förväntan.
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie Wehage gav oss genom hela försäljningsprocessen ett varmt och professionellt bemötande. Informationen var tydlig och hon var mån om oss säljare. Som mäklare är hon målinriktad och driven samt ger det lilla extra.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Efter flera misslykkade försök på husköp var det mycket trevligt att jobba med Stephanie. Hon svarade på alla maila och är supertrevlig och proffsig på alla sätt.
  • Ove F
    Ove F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kunde inte ha varit bättre. Stephanie gjorde flera gånger det där lilla extra, höll bra kontakt och gjorde ett proffsigt intryck. Filmen från en drönare var en rolig överraskning!
  • Göran R
    Göran R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mathilda gjorde ett lysande jobb för oss. Väldigt engagerad och gjorde en väldigt fin presentation på Hemnet och i katalogen. Hade oxå kontakt med en riktigt riktigt bra fotograf. Tack.
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Kämpar bra..blev riktigt bra :). Lätta att ha o göra med. Vi är så nöjda..
  • clas R
    clas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helén Roth gjorde en fantastisk insats med försäljningen av vår fastighet. De synpunkter hon tidigt hade på hur upplägget skulle göras på bästa sätt var ovärderlig. En hög tillgänglighet med service och klarsynhet gjorde processen enkel och mycket gynnsam för oss.

Vi kan mycket starkt rekommendera Helén och hennes team !
    tack
    Clas & Anna Rydén
  • Petra H
    Petra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fantastiskt bemötande, en smidig och snabb försäljning tack vare vår grymma mäklare Stephanie Wehage. Skulle vi sälja igen så hade jag definitivt valt samma mäklare.
  • annika nickan s
    annika nickan s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Allt fungerade perfekt. Jag kan verkligen rekommendera Stephanie Wehage.
    2017-05-31 Helen R svarar annika nickan s
    Tusen tack Annika, det har varit en fröjd att hjälpa dig med försäljningen! /Stephanie, Svensk Fastighetsförmedling
  • Kent W
    Kent W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ett mycket trevligt bemötande. Saklig och kunnig lotsade Matilda mig genom processen. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp
  • Annalena W
    Annalena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Korrekt och professionell med värme och en lagom portion humor. Förtroendeingivande och tillmötesgående.
  • Jan N
    Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag blev mycket väl bemött, och hon förstod vad jag menade med försäljningen.
    Hon satte en värdering som som stämde bra med slutpriset samt (hoppas jag) hittade rätt köpare och ordnade pappersarbetet på ett bra sätt.
    Jag är helnöjd.
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi fick stort förtroende för Matilda, hon förstod vårt hus förtjänster och lyckades förmedla detta på Hemnet på ett utmärkt sätt.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Det fungerade bra och jag är nöjd.
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Smidig försäljning. Duktig mäklare.
  • Malin E
    Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är oerhört profesionell samtidigt som hon är personlig och gör försäljningen av bostaden lättsam. Jag skulle varmt rekommendera Matilda!!

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund