Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 221 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• 2020-02-22

Tobias H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig och tydlig. Visade stort engagemang och kunskap. Läs mer
  • 2020-02-21

Rebecka A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har sålt ett parhus och är jättenöjd med all den hjälp vi fick från Stephanie! Hon var alltid bara ett samtal bort, dag, kväll som helg! Proffsig, kunnig och serviceminded. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-02-20

Göran L skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt friliggande villa, hon skötte sig bra i kontakt med säljare och spekulanterna vi hade hoppas på 4,5 miljoner men nåde ändå 4,4 och det får vi känna oss nöjda med. Läs mer
  • 2020-02-20

Birgitta L skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt friliggande villa centralt i Stenungsund Läs mer
  • 2020-02-20

Jonas A skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Det här tyckte vi om Stephanie

*alltid kontaktbar
    *återkommande feedback på hur läget är och processen
    *engagemanget var fantastiskt
    *kunskap om vad eventuella säljare kommer vilja veta om ens bostad
    *jagar svar på allt, även små detaljer som man som säljare inte tänker på men som är guld värt o ha när en eventuell köpare frågar
    *Väldigt bra människokännare

Överlag var vi extremt imponerade av Stepanhie och i våra ögon gjorde hon ett fantastik jobb och vi kommer verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta som ska eventuellt sälja Läs mer
  • Jenny G

2020-02-18

Jenny G skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ann Kylemark sålde min lägenhet när marknaden var som lägst och till utgångspriset vilket var mer än jag förväntat mig. Jag hölls hela tiden uppdaterad och kände mig sedd och respekterad som kund. Tack snälla du! Läs mer
  • 2020-02-16

Fredrik M skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt en bostadsrätt, fått ett väldigt trevligt bemötande och känner mig väl omhändertagen och trygg i den här processen. Läs mer
  • 2020-02-15

Lilian L skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi sålde en tomt,vi fick all hjälp vi kunde få väldigt tydlig med alla uppgifter,trevligt bemötande vi är jättenöjda Läs mer
  • 2020-02-13

Lisa S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt av Anne. En mycket trevlig mäklare som man kände sig trygg med. Tillmötesgående, professionell och framförallt rättvis mot både säljare och köpare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-14 Anne K svarar Lisa S
    Tusen tack för fina ord och förtroendet :)
  • 2020-02-10

Christian N skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte en fyra in bostadsrättsförening och är mycket nöjd.
    Hon var väldigt mån om att allt skulle gå smidigt för både säljare och köpare, så kontraktsskrivningen kom fort när budgivningen var över.
    Hon var väldigt lätt att få tag i, hon svarade snabbt på sms och samtal.

Mina förväntningar är kopplade till stycket ovan och är väl bemötta. Läs mer
    2020-02-14 Anne K svarar Christian N
    Underbart att se ett så fint omdöme från er. :)
    Önskar er all lycka med kommande försäljning av er nuvarande bostad.
  • 2020-02-09

Nanna W skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt villa med Anna-Karin som mäklare. Mycket nöjd med henens bemötande, fått bra svar på alla mina frågor, bra information och tillgänglig för kontakt. Bara positivt och skulle absolut anlita henne som mäklare om jag kommer sälja bostad igen i framtiden! Läs mer
  • 2020-02-05

Bertil E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Både köpt och sålt bostad genom Helen Roth.
    Klanderfritt och proffsigt bemötande, jag har idel lovord och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-02-05

Sven Olof P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt Nordsjökajen 5 l.1401 47150 Bleket
    Mycket väl bemötta.
    Mycket proffsigt genomfört.
    Kommer verkligen att rekommendera Helén till andra och själv anlita henne om så skulle behövas.
    Högsta betyg från oss.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2020-02-05 Helen R svarar Sven Olof P
    Tack Sven Olof och Gunilla! Grattis till den finaste takvåningen! Jag är säker på att gladast av alla är sonhustrun. Vi ses ute på Mossholmen i sommar och kanske kan jag erbjuda en och annan torsk istället för makrill till er. Vi ses!
  • 2020-02-02

Svante S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Denna gång blev det en lägenhet, tidigare har ja köpt o sålt ett sommarhus alltid lika profsigt o till full belåtenhet Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Svante S
    TACK Svante för värmande ord och välkommen "hem" till Mossholmen. Å Grattis till den finaste tvåan i området!
  • 2020-02-01

Rebecka A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig mäklare som ser dig som köpare. Köpte en villa och vi var väldigt nöjda med bemötandet och att hon var väldigt flexibel och tillmötesgående när vi ville komma tillbaka och se huset. Läs mer
  • 2020-01-30

Lennart T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen Roth är förmodligen den bästa mäklaren i hela STO regionen. Skärpt, påläst, samt kunnig. I mitt fall fick jag ett mycket bättre slutpris, än jag vågat hoppas på. Jag rekommenderar Helen alla dar i veckan. Lennart Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Lennart T
    Tack Lennart! Alltid lika roligt när man kan överträffa säljarens förväntningar och jag är glad att vi hittade den bästa köparen.
  • 2020-01-25

Jenny M skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Snabbt, smidigt och enkelt! Rekommenderar Anna-Karin varmt. Läs mer
  • 2020-01-23

Anette I skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt.
    Anna-Karin visade direkt ett engagemang och intresse för oss och vår bostad.
    Kemin mellan oss stämde direkt och det blev personligt samarbete.
    Vi har känt oss trygga och hela tiden blivit uppdaterade.
    Vi är till 100% nöjda.
    Anette och Gabriel Ibañez Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • William S

2020-01-23

William S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anna-Karin är en fantastisk energirik mäklare som skötte vår bostadsaffär galant! Fick privatvisning, snabba svar och hon var mycket påläst om området och kommunen i sin helhet. 5/5 alla dagar i veckan! Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • Eva E

2020-01-15

Eva E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bostadsrätt i Stenungsund
    Smidigt snabbt och väldigt professionell mäklare gjorde det väldigt behagligt att fatta ett sånt stort beslut. Kände mig väldigt trygg med mäklare (och säljare) jag gillar hur jag var bemött Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Eva E
    Tack Eva! Jag hoppas att du kommer trivas riktigt bra i Stenungsund och jag vet att din son är mycket nöjd med att ha dej närmare sig. Grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2020-01-07

Claes T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Snabbt svar och fick en bokad visning omgående, mycket nöjd så långt. Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Claes T
    Tack Claes! Grattis till en jättefin lägenhet och grattis också till en bra försäljning av din lägenhet i Göteborg. Välkommen till Stora Höga!
  • 2019-12-28

FRIDA G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne Kylemark är en mäklare utöver det vanliga, hon hjälpte oss hitta vårt drömhus och att sälja vårt hus. Hjälpsam, proffsig och mer därtill! Kan varmt rekommendera Anne om ni ska köpa eller sälja!
    Tusen tack för att du hjälpte oss till vår drömkåk! Läs mer
  • Martin A

2019-12-24

Martin A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt gård i Svenshögen. Mycket seriös och förstående i vår familjesituation. Lät försäljningen gå över en längre tid utan att aldrig stressa på försäljningen. Alltid tillgänglig för diskussion. Lyhörd efter hur vi ville hur huset skulle bli presenterar i bild och annonsering. Trevligt bemötande och rekommenderar Anna-Karin! Läs mer
  • 2019-12-24

Annette N skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon har varit tillgänglig och saklig gällande frågor & funderingar, trevligt & hjälpsamt bemötande varje gång. Läs mer
  • GILL S

2019-12-21

GILL S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet på Tjörn och jag är så tacksam med allt vad Anne
    har hjälpt mig med. Hon är fantastiskt duktig på sitt arbete och jag är så glad att det just var
    Anne som varit min mäklare. Så proffsigt och bra arbete som Anne har utfört. Hon är värd alla
    stjärnor som finns och jag önskar henne ännu fler lyckade projekt.
    Tack finaste Anne ❤️😍❤️ Läs mer
    2019-12-21 Anne K svarar GILL S
    Underbart stort tack även till dig Gill. Du har varit fantastiskt trevlig och tillmötesgående i vårt samarbete trots en del motgångar. Allt föll ju på plats till sist. Stor kram 🤗💕
  • 2019-12-19

Rose-Marie J skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag blev bemött mycket bra av min mäklare då hon var väldigt hjälpsam, tillmötesgående och det märktes att hon var mycket erfaren. Min förväntning var att få den hjälp jag behövde vilket jag tyckte hon levde upp till. Jag är mycket nöjd med min mäklare då hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-12-19 Helen R svarar Rose-Marie J
    Tack "Rosen" för alla fina ord! Jag önskar dig lycka till med packning, flytt och det nya boendet. Jag vet hur mycket du trivts i din lägenhet och hur mycket den betytt för dej, trots allt inte många som köar i mer än 24 timmar utomhus i mars för att komma först i kön, som värsta Springsteenkonserten. Som sagt, Lycka till!
    Rose-Marie J gillar detta
  • 2019-12-13

Jesper L skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    En extremt duktig mäklare, lyhörd, engagerad och hårt arbetande.
    Listan kan göras lång, men det räcker att säga - Stenungsunds bästa mäklare.
    Ingen annan vi har mött har varit i närheten, hon är den enda jag kan rekommendera till mina nära och kära. Vi kommer definitivt välja Stephanie nästa gång vi säljer. Läs mer
    2019-12-13 Stephanie W svarar Jesper L
    Finner inga ord!! 🙏 Det har varit en ära ☺️
  • 2019-12-09

Richard G skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt ett parhus och köpt en villa. Anne var och är väldigt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Jag trodde inte att man fick så mycket hjälp som vi fick. Och Anne tack så mycket för all din hjälp och stöd som du har gett oss i denna affär grym är du på ditt jobb. Läs mer
    2019-12-09 Anne K svarar Richard G
    Gud så glad jag blir för dina fina ord. Du vet att jag finns här om det är något 😃
  • 2019-12-09

Åsa H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt Rosens väg 13A, Stora Höga.
    Vi blev väldigt väl bemötta, har känt att Helene har varit tydlig i sin kommunikationen mot oss.
    Vi är väldigt tacksamma för att hon gav oss en visning med relativt kort varsel och på våra premisser.
    Vi kan inget annat än att rekommendera Helene varmt till andra. Läs mer
  • 2019-12-08

Alicia M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpte ett hus med hennes hjälp. Hon var lätt o få tag i. Löste visning snabbt och smidigt. enkel o prata och diskutera med. Blev väl bemött. Fixk en enkel o smidig affär Läs mer
  • 2019-11-29

MAGDALENA O skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är supernöjda med Anne som vår mäklare. Trevlig, proffsig och väl bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Anne K svarar MAGDALENA O
    Tack för fina ord. Ni är alltid välkomna att kontakta mig, vad det än gäller 😃
  • Helena T

2019-11-28

Helena T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en gård i Ucklum. Fått jättebra bemötande och hjälp. Kunde inte varit bättre👍 Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-29 Helen R svarar Helena T
    Tack Helena för alla fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta en köpare. Jag blev som ett litet barn när vi fiskade insjökräftor i samband med fotograferingen. Ni hade verkligen förvandlat gården till en pärla som nu nästa ägare får förvalta.
  • 2019-11-27

Anna W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen är verkligen en grym mäklare, duktig, tillmötesgående och mycket lyhörd.
    Hon har fixat & löst ALLT, jag känner mig oerhört tacksam & nöjd.
    Jag rekommenderar Helene Roth starkt. Läs mer
    2019-11-28 Helen R svarar Anna W
    TACK Anna! Du är grym också! Synd att du inte kunde lyfta upp lägenheten och flytta den med dig till Kungälv. Jag hoppas att Du och tjejerna kommer stormtrivas i er nya lägenhet. Jag är otroligt tacksam att jag fick hjälpa dig i samband med din försäljning. Kram
  • 2019-11-24

Anna A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    A-K Vernberg var flexibel, service-minded och mycket kunnig när jag köpte en tvåa i en äldre lägenhetsbyggnad centralt belägen i Stenungsund Läs mer
  • Håkan B

2019-11-16

Håkan B skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig, tillmötesgående och väldigt kompetent.
    Känner mig väldigt nöjd och övertygad om att ett högre pris inte varit möjligt att få ut Läs mer
  • 2019-11-16

Maj Ingegerd A skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick bra förtroende för Anna-Karin från början. Proffsig, trevlig och har gjort allt på bästa sätt för att sälja vårt hus. Läs mer
  • 2019-11-02

Bertil B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra bemötande bra upplysning av objektet så man förstod vad det var man tittade på.
    Mycket saklig och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-10-29

Marie-Louise N skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig,lyhörd,proffsig !👍👏 !!!!!!!!! Läs mer
    2019-10-30 Anne K svarar Marie-Louise N
    Härligt att jobba med dig! Du tog till dig alla mina råd på ett fantastiskt vis och skapade de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Önskar dig allt gott :)
  • 2019-10-29

Carl-Philip V skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt vår bostad med hjälp av Stephanie. Ett lägenhets/radhus på 67 kvm med toppläge uppe på Hallerna

Stephanie är fantastisk på kundmöten både när det kommer till oss men det var även tydligt vid kontraktsskrivning där hon anpassar sig bra till olika personlighetstyper vilket känns avgörande i mäklarbranschen. En bra lyssnare som ständigt är positiv och driven i att alla ska känna trygga med henne och att allt ska gå så bra som möjligt.

Stephanie var något dyrare än den andra mäklaren vi jämförde med vilket ganska förståeligt ökar förväntningarna. Dock så var det första mötet med henne så självklart redan från första handskakningen till mötets avslut så det var inget snack om att det var henne vi ville jobba med. Förväntningarna hon fick med den något högre prislappen levde hon upp till och mer därtill i vårt fall, supernöjda!

Stephanie lyckades redan från första mötet långt innan försäljning övertyga oss om att hon skulle bli vår mäklare, detta genom hennes gemytliga och charmiga sätt att vara där hon kändes erfaren i allt hon pratade om. Hon var saklig, hon återkopplade regelbundet och trots att vi från första gången vi träffades fram tills det var dags på allvar att dra igång försäljningen var något veliga så kändes hon aldrig nånsin besvärad utan hon slängde på sitt härliga leende och ingav det lugn vi behövde från personen som skulle hantera vår hittills största bostadsaffär i livet vilket kändes oerhört skönt.

En riktig stjärna helt enkelt! Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Carl-Philip V
    Calle! Finner inga ord! Det har varit och är ett sant nöje att stå vid er sida genom er bostadsaffär. Ni är bara bäst!
  • 2019-10-29

Emma K skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har köpt en bostad.
    Har fått bra bemötande, bra genomgång av alla papper som ska signeras.
    Min mäklare har varit positiv och hjälpsam.
    Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Emma K
    Tack för fint omdöme Emma! Så roligt att du hittat hem. Ser fram emot att träffa dig snart igen :)
  • 2019-10-27

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen Roth - en mycket professionell och hårt arbetande mäklare.Vi är helt nöjda med resultatet och servicen.
    Anders, Peter o Lillemor Läs mer
  • 2019-10-26

Stefan W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Seriös mäklare!
    Inga konstigheter!
    Sålt Sjöbod! Läs mer
    2019-10-26 Helen R svarar Stefan W
    Hej Stefan! Tack för rekommendationen! Kan det vara så att dottern uppmanat dig att skriva ett omdöme? Hon vet ju hur viktigt det är för oss mäklare att få recensioner. Tack än en gång!
  • 2019-10-25

Nils Reine Gunnar S skrev om Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en villa i Stenunsund med gott resultat vad gäller tid och köpeskilling. Läs mer
  • 2019-10-24

Maria S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra information i början men tyvärr på slutet tycker jag att man inte fick all nödvändig information dålig uppföljning vid besiktning samt info om intern fast inredning. Läs mer
    2019-10-29 Anne K svarar Maria S
    Hej Maria,
    Som du och jag redan pratat om efter denna bedömning av mitt jobb, så ligger den dåliga informationen inte hos mig och på mitt ansvar utan det har brustit från byggarens sida till oss båda. Jag är ledsen för missförståndet och hoppas att allt ordnar upp sig och att du kommer att trivas. :)
  • 2019-10-19

Annika R skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag har blivit mycket professionellt bemött av Stephanie Wehage. Hon är påläst, kunnig och mycket kompetent samt återkommer snabbt på mina frågeställningar både via mail och telefon.

Jag hittade henne när jag sökte efter bra mäklare på nätet.
    Jag sökte efter en mäklare med ett "modernt" tankesätt att marknadsföra. Hon hade toppbetyg vilket jag även kan intyga. Hon infriade absolut mina förväntningar.
    En god lyssnare, förstår kundens behov och är lyhörd.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rek Stephanie Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Annika R
    Tack Annika för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje!
  • 2019-10-19

Mikael G skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt lägenhet, bemötandet var energiskt positivt och allmänt trevlig. Vi märkte av en tydlig kunnighet och optimism. Tävlingsdjävul som har hamnat i rätt bransch.

Vi ser inte hur en mäklare skulle kunna gjort ett bättre jobb än Stephanie. Betyget borde vara 6/5 Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Mikael G
    Bästa ni! Jag tackar ödmjukast - så fint skrivet! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen :)
  • 2019-10-19

Stefan J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Otroligt hängiven och duktigt.
    Imponerad av det vi sett hittills.
    Känner mig förväntansfull och trygg att ha Stephanie som vår mäklare Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Stefan J
    Tack snälla du Stefan! Ärad att få hjälpa er även i nästa steg. Nu kör vi! :)
  • 2019-10-18

Johanna H skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt en liten villa!
    Toppen på alla sätt! Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Johanna H
    Kul att höra. Ni var också toppen på alla vis! Ett mycket bra samarbetet ledde till ett fantastiskt resultat 🌺
  • 2019-10-18

Karl Sture L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hej
    Anne var hur bra som helst i alla kategorier.

MVH Sture på Dyrön Läs mer
    2019-10-18 Anne K svarar Karl Sture L
    Tack goa du! Det var ett nöje 😊
  • Peter E

2019-10-18

Peter E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt bostadsrätt , snabbt i enkelt acceptabelt pris Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Peter E
    Tack Peter! Jag hoppas du har det varmt och gott och att golfspelandet går lysande. Nu har jag hunnit med tre lektioner, funderar nu på hur snabbt det går att komma ner till 36 i handikapp så jag även kan spela på banor i Spanien. Må gott!

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund