Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• annika nickan s
    annika nickan s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Allt fungerade perfekt. Jag kan verkligen rekommendera Stephanie Wehage.
  • Kent W
    Kent W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Ett mycket trevligt bemötande. Saklig och kunnig lotsade Matilda mig genom processen. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp
  • Annalena W
    Annalena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Korrekt och professionell med värme och en lagom portion humor. Förtroendeingivande och tillmötesgående.
  • Jan N
    Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag blev mycket väl bemött, och hon förstod vad jag menade med försäljningen.
    Hon satte en värdering som som stämde bra med slutpriset samt (hoppas jag) hittade rätt köpare och ordnade pappersarbetet på ett bra sätt.
    Jag är helnöjd.
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi fick stort förtroende för Matilda, hon förstod vårt hus förtjänster och lyckades förmedla detta på Hemnet på ett utmärkt sätt.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Det fungerade bra och jag är nöjd.
  • Anna-Lena R
    Anna-Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Smidig försäljning. Duktig mäklare.
  • Malin E
    Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är oerhört profesionell samtidigt som hon är personlig och gör försäljningen av bostaden lättsam. Jag skulle varmt rekommendera Matilda!!

Strandvägen 12, 444 22 stenungsund