Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund!

Vi jobbar inte som andra mäklare. Vi tycker att din situation är intressant och vi vill göra det mesta av ditt läge. Därför hoppas vi att du hör av dig till oss om du funderar på att sälja inom några års tid, vi ser till att utnyttja framförhållningen till din fördel.

Inför marknadsföring och visningar arbetar vi med professionella fotografer och stylingrådgivare för att du ska få ut så mycket som möjligt vid din försäljning. Vill du köpa bostad i området kan vi erbjuda ett stort utbud och hjälpa dig hitta ditt nästa drömhem, utifrån dina förutsättningar.

Vi vill ge mer än bara en mäklartjänst. Så kontakta oss om du funderar på att köpa eller sälja en fastighet i Stenungsund med omnejd!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 158 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

• 2019-08-16

Denny K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fort och smidigt med trevligt bemötande av mäklaren. Visningen var bra och tydlig. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Denny K
    Tack Denny! Å grattis än en gång till ett fantastiskt läge och hus. Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas!
  • Angelica W

2019-08-15

Angelica W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt ett småhus på Orust, ammedalen 450.
    Vi har träffat Helene vid ett flertal visningar då vi länge letat hus, alltid trevlig och kunnig. Ett varmt bemötande med proffsighet i ryggen.

Vår upplevelse är rakt igenom positiv då de kändes som hon även såg till vårt bästa som köpare i detta fallet.

Vid en eventuell försäljning skulle jag anlita Helene utan att tveka. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Angelica W
    Tack Angelica för alla värmande ord. Härligt att höra att ni skulle anlita mig igen utan att tveka. Nu hoppas jag dock att det inte kommer vara aktuellt, men ni får gärna rekommendera mig till era vänner och bekanta. Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hem!
  • 2019-08-15

Robert M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har både köpt och sålt bostäder via Helen på Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund och bedömer Helen som genomgående proffsig och mycket duktig i sitt yrke. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Robert M
    Robert! Härligt att höra att du upplevde mig som duktig i min yrkesroll och att jag skötte mig proffsigt. Nu önskar jag dig och din familj lycka till och hoppas att ni kommer trivas med ett mer centralt läge.
  • MATS G

2019-08-06

MATS G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda Lindström sålde vårt fritidshus. Försäljningen flöt på tryggt och säkert. Matilda hade full koll hela vägen och hjälpte oss att komma ihåg saker. Lite som en bra mamma 🙂
    Mvh Mats o Lotta Gidgård Läs mer
  • 2019-07-24

Christer S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålt hus på Orust.Helen har skött det hela med bravur.Hon skall ha de bästa rekommendationer så att jag talar om för alla att anlita henne. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Christer S
    Tack snälla Christer! Tack också för den utsökta middagen. Tråkigt däremot att du lämnar Svanesund men jag hoppas du kommer trivas, nu när du flyttar tillbaka till Göteborg.
  • 2019-07-22

Åsa Lise-Lott B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi valde Svensk fastighetsförmedling vid vår försäljning. Anne guidade oss genom försäljningsprocessen. Anne är tydlig och hjälpsam och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-07-22 Anne K svarar Åsa Lise-Lott B
    Tusen tack Åsa. Hoppad ert nya hem blir allt vad ni önskar och att ni kommer att trivas. 😃
  • 2019-07-07

Joackim B skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket proffesionellt bemötande och hantering när vi sålde vår gård.
    Världsklass! Läs mer
    2019-07-08 Matilda L svarar Joackim B
    Tack! Det har varit en av de mest roliga försäljningarna att geomföra i min karriär :) Varmt lycka till i framtiden!
  • 2019-07-07

Camilla B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi anlitade Svensk fastighetsförmedling, Helen Roth. Vi blev professionellt bemötta. Materialet som lade grunden till försäljningen var professionellt och trevligt presenterat. Vi fick goda råd om hur vi skulle gå till väga och vilka eventuella försäkringar mm som vi som säljare skulle använda för att få en trygg försäljning för både säljare och köpare. Läs mer
    2019-07-07 Helen R svarar Camilla B
    Tack Camilla! Tack för att jag än en gång fick förtroendet att hjälpa er med en försäljning. Tack också för att du alltid är så glad och positiv.
  • 2019-07-04

Emma G skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jätte härligt, glad och hjälpsam! Gjorde allt för att vi skulle lyckas med att köpa huset. Läs mer
    2019-07-08 Matilda L svarar Emma G
    Hej! Ni kommer att få det super!!! Tack för fina ord!
  • 2019-07-02

Trond E skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie är en mycket kompetent mäklare som jag kan anbefalla alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet.
    Hon är alltid tillgänglig och har ett sätt att jobba på så jag blir avundsjuk hur hon hanterar alla telefonsamtal och mejl.
    Så vill ni ha Stenungsunds bästa mäklare kontakta Stephanie så få ni service i världsklass.

med vänliga hälsingar

Trond Engelsen Läs mer
  • 2019-07-01

Anders L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad, professionell, snabb och mycket trevlig! Läs mer
    2019-07-01 Helen R svarar Anders L
    Tack Anders! Roligt att just ni blev köpare till fastigheten. Jag önskar er en riktigt trevlig sommar ute på Bohusläns svar till Saltkråkan. Hoppas inte badbollarna blåser bort första dagen. Lycka till!
  • 2019-06-25

Maria U skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Stenungssund.
    Vi fick ett trevligt bemötande, bra och informativa svar på våra frågor.
    Mäklaren är kunnig och erfaren.
    Affären gick snabbt ett professionellt genomförd köp. Läs mer
    2019-06-26 Helen R svarar Maria U
    Tack Maria! Å grattis till er fantastiska lägenhet! Ni kommer behöva nypa er i armen varje morgon, när ni blickar ut över havet, för att förstå att det inte är en dröm. Snabbt gick det allt och det beror på er, tog väl max 12,5 minut innan ni sa, vi tar den! Tack och grattis än en gång!
  • Siv E

2019-06-25

Siv E skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vår mäklare Matilda Lindström har varit oerhört professionell i samband med försäljningen av vår pappas hus. Vi upplevde henne mycket kompetent, både vad gäller säljprocess, juridik och bemötande. Matilda ledde oss genom försäljningen med tydlig information, värdefulla tips och råd och snabb återkoppling. Och alltid med vänlighet, tydlighet, effektivitet och ett stänk av humor, vilket vi uppskattat mycket. Vi är mycket nöjda och tacksamma över det arbete Matilda Lindström gjort och kan varmt rekommendera henne./Pernilla och Siv Läs mer
    2019-06-25 Matilda L svarar Siv E
    Tack fina ni! Det har varit väldigt roligt att få ha varit er behjälpliga :)
  • 2019-06-24

Crister K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Fick ett utmärkt bemötande av mäklaren Läs mer
    2019-07-09 Helen R svarar Crister K
    Tack Crister! Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er att sälja ute på Flatholmen. Alltid roligt att få åka båt på arbetstid (vi måste dock träna på tilläggningar). Lycka till med allt nu!
  • 2019-06-24

Pernilla A skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi tog in ett flertal olika mäklare vid försäljning av hus och Matilda var den som gav oss störst förtroende vid första träffen. Att vår magkänsla var korrekt visade Matilda oss på direkten. Alltid trevlig och glad, engagerande och kom med idéer och tankar som vi själva inte tänkt på. Matilda var lyhörd och när sedan allt drog i gång kom hon med tydlig återkoppling. Jag har bara det bästa att säga om Matilda.

Pernilla Läs mer
    2019-06-24 Elin G svarar Pernilla A
    Tack för era fina ord, det värmer! Ni har varit smidiga att jobba tillsammans med :)
  • 2019-06-10

Emil D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Helen Roth hjälpte oss förverkliga våra drömmar av att flytta till ett magiskt lantställe med mark och hav. Hon var otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig och förtroendeingivande under hela processen. Hon var alltid tillgänglig för oss och gjorde så att alla parter blev nöjda. Nu när vi flyttar kommer vi aldrig göra oss av med detta paradis-ställe, men vi ser så fram emot att Helen kommer att vara den som representerar och hjälper oss i alla framtida bostadsaffärer! 6 av 5 till Helen!! Läs mer
    2019-07-17 Helen R svarar Emil D
    Tack Emil! 6 av 5, inte illa! Bästa betyg jag fått på reco! Ni är så välkomna ut till Orust och jag hoppas jag får komma och hälsa på när påfåglarna kommit på plats. Kanske checkar era mammor in på heltid i gästhuset? Då kan ni fly upp till altanen med 180 graders utsikt och dricka bubbel och bubbla ikapp med dem. TACK än en gång!
  • Günther L

2019-05-17

Günther L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålde en bostadsrätt. Mycket trevlig och pålitlig mäklare.
    Gjorde ett fantastiskt jobb och jag kan bara rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-05-18 Helen R svarar Günther L
    Tack Günther! Jag hoppas att allt blir bra nu när du flyttar tillbaka till Tyskland. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
  • 2019-05-11

Vigert B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har tidigare sålt en fastighet via Svensk Fastighetsförmedling, och även den här gången valde vi dem.
    Vid försäljningen av vår villa i Höviksnäs så föll valet på mäklaren Helén Roth.
    Hon har ett trevligt bemötande, är proffsig, aktiv och engagerad. Tydlig i kommunikationen och är mycket förtroendeingivande. Försäljningen i Läge+ gick snabbt och smidigt, från första besöket till besiktning, styling, fotografering och visning med avslut inom 3 veckor.
    Vi kan starkt rekommendera Helén och Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund. Läs mer
    2019-05-13 Helen R svarar Vigert B
    Tack Vigert och Lena! Ett stort nöje för oss på Svensk Fastighetsförmedling att än en gång få hjälpa er med en husförsäljning! Jag hoppas att det inte gick för fort för er. Jag hoppas också att ni känner er trygga med ett långt tillträde och att ni exakt vet vart ni står ekonomiskt nu när ni letar nytt boende. Min förhoppning är så klart att Svensk Fastighetsförmedling också är inblandade i ert nya köp. Lycka till!
  • Dimce P

2019-05-05

Dimce P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Sålde strandfastighet i Stenungsund
    Helene på Svensk Fastighetsförmedling är verkligen fullblodsproffs och noggrann , korrekt ,trevlig och kundfokuserad Läs mer
    2019-05-05 Helen R svarar Dimce P
    Dimce, det har varit fantastiskt att få hjälpa dig att sälja ett läge som definitivt är långt utöver det vanliga! Fullblodsproffs, ingen dålig komplemang. TACK!
  • 2019-05-03

Daniel H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi är väldigt nöjda med Stephanie. Vi hade en tidplan på när vi ville ha huset sålt och hon lyckades. Hon höll oss uppdaterade genom hela processen och informationen var bra och tydlig. Läs mer
  • 2019-05-01

Mikael J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt ett hus, och vårt omdöme är att allt har fungerat perfekt. Tillgänglighet, förtroende, kunskap, personligt- och professionellt bemötande. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-05-01

Bengt S skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Gjorde bra objektbeskrivning, bra att få kontakt med, budgivning och avslut hängde vi inte riktigt med på, men det gick snabbt. Läs mer
    2019-05-01 Anne K svarar Bengt S
    Tack för respons. Synd att vi inte riktigt kunde nå förståelse i hur köpet av ert nuvarande boende och försäljningen av ert hus hängde ihop.
    Jag gjorde verkligen mitt allt.
    Hoppas att ni kommer att trivas och att ert nya boende underlättar vardagen ?
  • 2019-04-10

Jonas Paul L skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Anne var engagerad, lyhörd och flexibel genom hela processen, från vårt första samtal till att kontraktet var skrivet. Kan varmt rekommendera Anne som mäklare! Läs mer
    2019-04-10 Anne K svarar Jonas Paul L
    Åh vad roligt att höra! Trevliga kunder förgyller mitt arbete. Hoppas ni kommer att trivas.
  • 2019-04-09

Cecilia E skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte vårt första hus där Anne var mäklare. Vi upplevde Anne som ärlig, tydlig och kommunikativ genom hela processen. Att köpa hus är en stor sak där mycket nervositet finns hos köparen men vi kände oss trygga med affären mycket tack vare Annes öppna och härliga sätt. En smidig och trygg affär helt enkelt! Läs mer
    2019-04-09 Anne K svarar Cecilia E
    Tusen tack för fina ord. Det var ett rent nöje att hjälpa er genom affären och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad ?
  • 2019-04-03

Henrik L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt villa.
    Helén är påläst, rak och tillmötesgående.
    Om det blir försäljning i framtiden kommer vi använda oss av Helén. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Henrik L
    Tack Henrik och Grattis till ett fantastiskt läge! Det ska bli ett nöje att följa eran ombyggnation av huset (om än från vägen). Jag hoppas att eran familj kommer trivas riktigt bra!
  • 2019-04-01

Anette G skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Som dödsbodelägare har min syster och jag sålt min pappas hus.
    Vi har haft väldigt bra kontakt med vår säljare, alltid funnits till hands och snabb återkoppling. UTMÄRKT! Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Anette G
    Tusen Tack för rekommendationen Anette! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Ni har alltid varit otroligt glada och positiva trots alla känslor med att sälja föräldrarhemmet. Tack än en gång!
  • 2019-03-06

Kajsa O skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt Askekärret 10b, väldigt trevligt o proffsigt hanterande. Glada samtal o sms Läs mer
  • 2019-03-04

Hans Mats E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har sålt en fritidsbostad/villa. Vi är mycket nöjda med en aktiv och kommunikativ mäklare som möter våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Hans Mats E
    Tack Mats för alla fina ord! Det har varit ett riktigt nöje att lära att känna dig och Anna. Jag hoppas innerligt att ni kommer stortrivas nu när ni ska bli "Tjörnbor" på heltid.
  • 2019-02-28

Roland N skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda har varit fantastisk vid mitt köp av Nytorps Backe 70. Det gällde både bemötandet vid visningen där hon höll ett informativt presentation om lägenheten, området och föreningen. Under budgivningen höll hon mig informerad och återkom när hon skulle. Vid skrivandet av avtal gick hon noga igenom all dokumentation och berättade hur allt går till. Jag har känt mig säker och trygg i hela processen. En stor eloge till Matildas sätt att arbeta, ödmjuka och informativa sätt. Jag är mycket nöjd med min upplevelse av hela processen. Läs mer
    2019-03-01 Matilda L svarar Roland N
    Tack för dina varma ord! Du kommer får det super i din nya bostad :)
  • 2019-02-28

Margareta N skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Alltid tillmötesgående o fått ett trevligt bemötande Återkopplar alltid , ringer alltid upp som vi bestämt. Detta bl.a inger förtroende .
    Har sålt en lägenhet . Läs mer
    2019-03-01 Matilda L svarar Margareta N
    Tack Margareta för ditt fortroende! Det har varit roligt att få hjälpa dig :)
  • Adam H

2019-01-29

Adam H skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mycket hjälpsam och verkar faktiskt tycka om att svara utförligt på frågor som man kan ha. Läs mer
    2019-01-31 Matilda L svarar Adam H
    Tack Adam! Roligt att få hjälpa till i din första lägenhetsaffär.
  • 2019-01-21

Kate B skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Köpt bostad. Väldigt trevlig mäklare. Ödmjuk etc. Ställer upp för sina kunder/klienter. Läs mer
    Ann-Katrine F gillar detta
  • ANNA A

2019-01-17

ANNA A skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi köpte ett hus i Stenungsund, soldatvägen 2. Blivit bemött med oerhörd värme och trygghet från första ögonblicket vid telefonkontakt och sedan hela vägen mit kontraktskrivning. Jag saknar ord för denna mäklare som verkligen hjälpte oss att få vårt drömhus. Det är få förunnat att kunna agera så proffsigt och visa sådan respekt mot både säljare och köpare. Tack Matilda! Läs mer
    2019-01-17 Matilda L svarar ANNA A
    Tack för era varma ord! Jag får en tår i ögat när jag läser.... Eran ödmjuket har gjort det härligt att få sammarbeta mer er familj. Ni kommer att få en fin framtid tillsammans i huset :)
  • 2019-01-16

Urban E skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Har sålt en villa.
    Kände att vi blev väl bemötta. Bra rådgivning.
    Vi ville känna trygghet och proffsighet och båda saker uppfylldes.
    Trevligt och smidigt. Läs mer
    2019-01-17 Matilda L svarar Urban E
    Tack för att ni lämnat omdömme! Ni har varit supersäljare med ordning och reda från första stund. Detta har underlättat mitt arbete längs vägen....
  • 2019-01-08

Agneta F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Tycker Stephanie har gjort ett bra jobb. Skulle gärna rekommendera Stehhanie till andra personer som söker en bra mäklare Läs mer
  • Ann-Katrine F

2018-12-08

Ann-Katrine F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en 3 rumslägenhet & ska sälja vårt hus ! Vi blev bemötta på allra Bästa sätt ! Har träffat vår mäklare förut &är mer än nöjda ! Hon uppfyller det mesta & mer där till ! Går igenom allt noga & lättförståeligt , klar & tydlig & ett brinnande intresse för sitt jobb !Vi är sä nöjda , Hon är bäst ! Läs mer
  • 2018-12-08

Bo F skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Trevlig , kunnig o noggrann ! Rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-08

Maria J skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Supernöjd! Från första mötet till kontraktsskrivning. Kände förtroende direkt, alltid snabba svar på mina frågor och alltid uppdaterad på vad som händer. Kunde inte ha en bättre mäklare vid min försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-12-05

Olof M skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt med samma mäklare, båda affärerna gick väldigt smidigt till. Bra bemötande, alltid svar inom rimlig tid och absolut en människa som anstränger sig för att det skall flyta på så bra som möjligt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-06 Matilda L svarar Olof M
    Tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med hela bostadsbytet :) Hoppas att ni får en fin ledighet över julen!
  • 2018-12-03

Erik T skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bra totalupplevelse.
    Trevligt bemötande och professionell hantering igenom hela affären. Läs mer
    2019-04-09 Anne K svarar Erik T
    Tack, det värmer att ni är nöjda med mitt jobb ?
  • 2018-12-02

Magnus H skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Informativ, kunnig, trevlig och man kände sig trygg genom hela affären. Uppskattade också samlingen på visningen där alla intressenter fick information om huset samtidigt och man kunde ställa frågor Läs mer
  • 2018-11-30

Henrik S skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi kunde inte vara nöjdare med den hjälp och det bemötande vi fick av Matilda vid köpet av vårt hus. Hon var mycket tillmötesgående och informerade om saker vi behövde tänka på inför och kring köpet. Också noggrann vid köptillfället och gick igenom allt grundligt samtidigt som hon gjorde processen effektiv och smidig. Kändes mycket tryggt och enkelt för oss som förstagångsköpare. Läs mer
    2018-11-30 Matilda L svarar Henrik S
    Tack! Hoppas att ni får en fin advent! :)
  • 2018-11-30

Magnus M skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie hjälpte mig med att sälja ett radhus.
    Marknaden "satte" sig ganska snabbt trots detta drog hon i klienter och fick huset sålt.
    Full av engagemang samt återkoppling hela tiden vilket jag värderar högt.
    En mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-29

Anders I skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Bara bra! Bemötande, återkoppling och avslut har fungerat perfekt. Lagom mycket information utan att vara pushig. Upplevde framförallt Anne som en ärlig mäklare. Läs mer
    2019-04-09 Anne K svarar Anders I
    Tack!
    Det är viktigt för mig att mina kunder känner tillit. Hoppas att ni trivs ?
  • 2018-11-25

Martin B skrev om Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Engagerad och kunnig mäklare som vi anlitade i samband med försäljningen av vår villa. Läs mer
    2018-11-26 Anne K svarar Martin B
    Tusen tack. Det har varit ett nöje att få hjälpa er till en bra affär.
  • 2018-11-19

Ulrika G skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda gav tydliga råd och vi kunde känna oss trygga i hela säljprocessen av vår bostadsrätt. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-20 Matilda L svarar Ulrika G
    Tack för era fina ord! Önskar er ett bra slut på 2018 och ser fram emot 2019. Nu går tiden fort fram till att ni får er nya bostad....
  • 2018-11-15

Lillemor P skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Stephanie, en trevlig, proffsig, mäklare. Håller utlovade kontakter, återkopplar, och är alltid tillmötesgående.
    Leif o Lillemor Pedersen Läs mer
  • 2018-11-11

Birgit E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har köpt en villa i Henån. Mäklaren var toppen. Engagerad, klar och tydlig i sin kommunikation, trevlig, förtroendeingivande, kunnig. Kunde inte vara bättre! 😊 Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Birgit E
    Tack Birigt för dessa värmande ord! Tack också för att ni alltid varit så positiva. Lycka till med all renovering och jag hoppas jag får bjuda på en omvärdering när ni är klara med allt.
  • 2018-11-03

Peter O skrev om Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Både köpt och sålt bostadsrätt av Stephanie. Glad, positiv, proffsig, påläst och kunnig i sitt arbete.
    Mycket nöjda kunder😀👍 Läs mer
  • 2018-10-18

Evelina J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag var på en privat visning för en bostadsrätt tillsammans med min pojkvän och mamma.
    Vi blev varmt välkomnande av Matilda som berättade om bostaden, vad man bör tänka på som ev. nyinflyttad och området.
    Hon var pålitlig och hade ärliga svar på alla frågor.
    När det uppstod frågetecken kring inredning och möblering var hon snabb med svar på hur man kunde föreställa sig annorlunda möblering vilket var väldigt positivt!
    Efter en grundlig genomgång av bostadsrätten inne och ute fick vi mycket bra information om priser i närområdet och hur hon tror marknaden kommer förändras.
    Jag ger henne ett toppenbetyg! Läs mer
    2018-10-22 Matilda L svarar Evelina J
    Det känns roligt att få hjälpa er i jakten på en ny bostad ;) Det blir spännande att se vart ni hittar hem!

Strandvägen 12, 444 22 Stenungsund