Oliver Lööv

Oliver Lööv

Oliver Lööv är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Oliver Lööv har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Oliver Lööv har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Oliver Lööv har haft 11 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

11 omdömen om Oliver Lööv

Olivia G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Duktig och noggrann mäklare. Lätt att få kontakt med!

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för förtroendet och det fina omdömet Olivia! :)

Kent T
Jörlanda

Trevlig.flexibel lättsam.Känner mig trygg med Oliver.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Kent! Alltid kul när en affär går smidigt. Lycka till i eran nästa lägenhet! :)

Anna-Karin V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Jörlanda

Toppen! Proffesionell, snabb och tillgänglig.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Anna-Karin, hoppas du kommer trivas i lägenheten :)

Crona C
Sålde sitt hus med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Hällesdalen

Professionell, responsiv och väldigt kompetent. Mina starkaste rekommendationer!

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för det fina omdömet! :)

Emil C
Sålde en tomt med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Jörlanda

Oliver har genomgående under vår försäljningsprocess varit lyhörd, kommunikativ och alltid lätt att nå. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Oliver!

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för förtroendet och det fina omdömet Emil! :)

Gunilla I
Stenungsund

Oliver Lööv har haft ett mycket professionellt bemötande. Oliver har på ett lugnt och sakligt sätt beskrivit de olika steg som vi stått inför och vad som ska hända. Vid avsaknad av information har han snabbt undersökt frågan och sedan återkopplat. Oliver har varit lätt att få tag på både på e-post och telefon samt, vid behov, besök. Arbetet har gått snabbt och smidigt.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Gunilla! Har varit otroligt kul att få hjälpa er med försäljningen, hoppas resan hem till Stockholm gick smidigt :)

Kerstin M
Stenungsund

Proffsig, påläst och snabb återkoppling.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet! Har varit väldigt trevligt att hjälpa er genom processen, hoppas din mor kommer att trivas i lägenheten!

Simon S
Köpte sitt hus med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Kyrkesund

Noggrann, omsorgsfull och trevlig. Upplevde som köpare att han balanserade väl i sin lojalitet mellan köpare/säljare.

Svar från Oliver Lööv

Tack så jättemycket för det fina omdömet Simon!

Eric H
Stenungsund

Sto bästa mäklare. Anpassade sig efter mina behov och blev en smidig affär

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Eric, va roligt att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i det nya huset:)

Britt Florence J
Stenungsund

Han var bra på att höra av sig och lätt att f kontakt med Visningen var bra och jag fick svar på mina frågor Tyckte vi hade en trevlig kontraktsskrivning tillsammans.

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för ett fint omdöme Britt, hoppas du kommer trivas i lägenheten :) Tyckte också att vi hade en väldigt trevlig kontraktsskrivning