Sanna Markström

Sanna Markström

Sanna Markström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Sanna Markström har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Sanna Markström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 5.0. Sanna Markström har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 30 Läs vad Sanna Markström

• köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Stenungsund
    2022-05-26 Verifierad kund
    Sanna hade ett trevligt och öppet bemötande.
    Hon återkoppla snabbt och proffsigt.
    Över lag en smidig husaffär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Kode
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande! Professionell och trygg mäklare. Vi är jättenöjda med Sanna och skulle gärna anlita henne igen.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Sanna är påläst och ger dig dom svaren som är bäst för försäljningen inte vad hon tror du vill höra. Hon är lugn och har en mäklar etik som jag inte upplevt att andra mäklare har. Alla kan sälja bostäder i bra tider. Sanna kommer även finnas kvar och kunna sälja bostäder i sämre tider.
    Det kändes bra att hon även var etisk och respektfull mot köparna.
    Jag önskar Sanna all lycka till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-04-30 Verifierad kund
    Sannas bemötande var proffsigt genom hela processen. Hon återkopplade snabbt på våra frågor. Vi upplever att Sanna är en engagerad, kunnig mäklare med ett mycket trevligt bemötande.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Sanna är väldig professionell i sitt arbete. Hon är tillgänglig och flexibelt. Med realistiskt värdering, positiv attityd och proaktiv beteende sålde vi vår bostadsrätt över förväntat.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Sanna är den i särklass bästa mäklaren vi har haft. Otroligt påläst och kunnig inom säljprocessen, den lokala marknadens händelser samt de makroekonomiska förändringarna. Hon guidade oss med en fast, men mycket trevlig, hand igenom hela processen. Allt mycket förtroendeingivande och bra. När vi hade frågor eller påpekande fick vi alltid snabba och bra svar. Detta gör att vi vill ge Sanna våra allra varmaste rekommendationer.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Sanna Markström. Hon har ett bra bemötande, är tydlig och närvarande samt har en medkänsla för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera Sanna.
    2022-01-27 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera med, angelägen att få till en bra deal för både köparen och säljaren, konstruktiv, snabb på att svara, trevlig och kunnig.

Vi är väldigt nöjda med Sanna som vår mäklare! :)
    2022-01-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, trots rådande omständigheter levererade Sanna ett snabbt och smidigt kontraktskrivande!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    2022-01-23 Verifierad kund
    Trevlig personlighet, och tydlig information om uppdragets innehåll.

Att få mina frågor förklarade för hela genomförandet av överlätelsen. Hon överträffade mina förväntningar.

Sakligt och engagerad, för att ge svar på uppkomna frågor,
    Resultatorienterad med personlig värme.