Josefine Gustafsson

Josefine Gustafsson

Josefine Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Josefine Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Josefine Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefine Gustafsson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Josefine Gustafsson

Lorentz K
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Ydre

Hej Allt jätte bra. Fint bemötande och trevligt umgänge, toppen mäklare.

Roland C
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Ydre

Mycket duktig och trevlig och tack för ett snabbt jobb. All heder till henne. Mvh Roland.

Vironika Ö
Tranås

Bra bemötande, kunnig bara positivt ++++

Lisa L
Tranås

Jag är supernöjd med Josefine och hennes insats. Enkel, smidig och snabb med återkoppling. Helnöjd!

Jennie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Centralt

VI är jätte nöjda, under hela processen har Josefine varit smidig, lyhörd och proffsig att ha att göra med.

Johann Viktor F
Tranås

En duktig mäklare som är lätt att ha att göra med. Vi är supernöjda trots en för tillfället trög marknad. Rekommenderas starkt! :)

Anna K
Tranås

Josefine är en väldigt aktiv och trevlig mäklare. Hon har hjälpt mig att sälja mitt hus snabbt och bra pris. Rekommenderar gärna till andra!

Adnan K
Tranås

Trevligt kundbemötande, tillgänglig & svarar snabbt på frågor både på och utanför normal kontorstid. Förmdela ett jättefint hus till oss!

Ken G
Tranås

Bra mäkling Snabb och smidigt.

Lena J
Ö.Bergsområdet

Det har varit kanon med Josefine. Hon har varit informativ och tagit kontakt direkt när det har hänt något. Jag är mycket nöjd.