Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Storgatan 43, 573 32 Tranås — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 100 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås

• 2020-06-18

Pernilla G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Snabb affär med en stuga.
    Allt sköttes kanon, och improviserat, då affären var snabb.
    Alla gjorde vad de kunde på ett föredömligt sätt i detta.
    Ingen stress där på plats, utan lugnt och sakligt och tid för prat. Läs mer
  • 2020-06-03

Magnus A skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt ett hus med Eddie Downie som mäklare.Ett riktigt proffs på sitt jobb med ett stort engagemang och ett trevligt bemötande.

Magnus. Läs mer
  • 2020-05-17

Elisabeth S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och ett bra bemötande . Säker på sin sak.
    Fritidshus Läs mer
    2020-06-03 Eddie D svarar Elisabeth S
    Tack Lisa. Ett rent nöje att få häjlpa er att sälja ert fina fritidshus.
  • 2020-05-11

Anita Ö skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie är en bra mäklare som ställer upp för sina kunder Läs mer
    2020-06-03 Eddie D svarar Anita Ö
    Tack för de fina orden Anita. Grattis till ditt nya hus.
  • 2020-04-18

Sally K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt och sålt vår villa. Mycket bra bemötande. Jag tycker Eddie varit bra. Vi har en son som hjälpt oss och har haft mycket fin kontakt med Eddie också. Kan rekommendera honom Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Sally K
    Tack så mycket för er rekommendation Sally och Lars-Erik. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er.
  • Pernilla V

2020-04-13

Pernilla V skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi fick vår nuvarande bostad värderad av Eddie och efter det tittade vi på en ny bostad som ännu inte hade kommit ut på hemnet. Nu har vi skrivit på papper för den nya bostaden och Eddie hjälper oss att sälja den befintliga.
    Eddie är en otroligt proffsig och hjälpsam fastighetsmäklare. Jag upplevde att han hade bra koll på vad det är han sålde och han går in för sina nya objekt helhjärtat.

Vi kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Eddie! Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Pernilla V
    Stort tack för den fina orden. Glad över att fått hjälpa er att hitta er nya bostad samt oerhört tacksam att få hjälpa er att sälja er nuvarande. :)
  • Robin K

2020-04-12

Robin K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har precis sålt vårat hus som varit vår trygga hamn i 13år. Mäklaren gav ett jätte bra intryck från första stund och var väldigt förtroendeingivande så det känndes rätt att välja honom. Sedan så löpte allt på smidigt och vi hade löpande kontakt. Att vi slutligen hamnade över den satta målbilden är inte heller dumt.
    Jag kan varmt rekommendera Eddie Downie Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Robin K
    Tack för er rekommendation Robin. Mycket skoj få hjälpa er i er fastighetsaffär. Tack!
  • 2020-03-23

Ardan S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hela affären gick enl. mina förväntningar. Läs mer
    2020-04-08 Eddie D svarar Ardan S
    Hej Ardan, Tack för recensionen. Kul att göra affär med dig. Hoppas att du skall trivas i den fina lägenheten.
  • 2020-03-01

Elisabet Y skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har köpt en lägenhet på norra missionen. Vi blev bra bemötta & är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-02-27

Maria S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostad, snabb effektiv trevlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2020-02-25

Marianne M skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har sålt en villa från 70-talet, som vi själva byggt och bott i sedan snart 50 år. Eddie har ställt upp från början, när jag haft frågor angående försäljningen, och vi sålde med endast en visning. Jag är helnöjd💕 Läs mer
  • 2020-02-23

Rose-marie K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hus. Blev bemött väl. Har ingen tidigare erfarenhet men känner mig nöjd. Har känts bra. Läs mer
  • 2020-02-13

Kerstin L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Alltid ett trevligt bemötande men ibland hade det varit tacksamt med lite snabbare respons även om vi förstår att vi inte är ensamma om att sälja hus;). I denna veva blev mäklaren pappa och självklart tog detta lite tid och fokus från jobbet. Vi är glada för hans skull även om det var stressande för oss då det handlade om en separation och att vi stod med dubbla kostnader. Läs mer
  • 2020-02-13

Nina P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag upplevde att Eddie inte var speciellt intresserad av att sälja huse vi ville köpa. Efter flera månader av jagande fick vi äntligen titta på huset som låg som kommande. Återkopplingen var något långsam och vi hade önskat en mer "hungrig" säljare.
    Bemötandet var trevligt och professionellt. Läs mer
    2020-02-13 Eddie D svarar Nina P
    Hej Nina. Som jag informerade dig i ett tidigt skede av affären så höll vi en tidsplan där vi presenterade huset som en kommande försäljning med planerade visningar i vår då tillträdet låg så pass långt fram i tiden. Glad för er skull att det löste sig till slut och hoppas ni skall trivas.
  • 2020-02-11

Stefan A skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har vi haft o göra med m tre olika hus o det tredje köpte vi. En mycket bra mäklare som lyssnar på kunden o ger bra råd även pålitlig. Ett bra bemötande i alla lägen vi har vsrit i kontskt m Eddie. Så Eddie rekommenderar vi starkt vi kommer använda han i våra framtida husaffärer Läs mer
    2020-02-13 Eddie D svarar Stefan A
    Tack Stefan för er fina recension. Hoppas fortsatt att ni trivs i Aneby.
  • 2020-02-01

Elmer F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Supertrevlig rakt igenom! Flexibel med visningar/möten. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Elmer F
    Tack Elmer, nu ser vi fram emot inflytt av din nya lägenhet.
  • 2020-01-25

Annikki J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt en lägenhet och köpt en nybyggd lägenhet. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Annikki J
    Tack Annikki. Kul att gör affär med dig.
  • 2020-01-16

Andreas E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde min lägenhet! Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Andreas E
    Tack för ditt förtroende Andreas.
  • 2019-12-26

Tobias B skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt villa.
    Vi blev mycket bra bemötta av Patrik. Toppklass om vi jämför mot andra mäklare. Mycket bra utfört arbete med förberedelserna inför försäljningen, kontakt under budgivning och visningarna. Läs mer
  • 2019-12-21

Lisbet L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    En person som verkligen passar för jobbet som fastighets mäklare 🏠🏢 Läs mer
    2020-01-07 Eddie D svarar Lisbet L
    Stort tack för din recension Lisbet.
  • 2019-12-19

Hans Erik Edvard H skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    har sålt villa med gott omdöme och är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-17

Suzana J skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag sålde mitt lilla drömhus på slätten vid Omberg. Patrik visade intresse och trevligt bemötande. Var alltid positiv och gick genom allt klart och tydligt. Hade regelbunden kontakt undet försäljningen. Kom med egna föeslag om annonsering för att nå ut så brett som möjligt var lugn och saklig vid genomgång mef köparen. . Jag är mycket nöjd med Patrik och kommer rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
  • Tobias G

2019-11-11

Tobias G skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hej!

Slog prisrekord, det säger allt!! Läs mer
  • 2019-10-25

Karin A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt sommarstuga
    Återkopplar snabbt när man ringer
    Tips o råd
    Proffsig Läs mer
  • 2019-10-22

Elin W skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har sålt en villa i sommen och köpt en villa i Tranås. Och vi är jätte nöjda då allt gått smidigt och alla våra frågor har blivit väl besvarade.
    Om vi väljer att sälja igen så kommer vi definitivt kontakta Eddie downie igen. Läs mer
    2019-11-11 Eddie D svarar Elin W
    Tusen tack Elin för era ord. Jag är mycket tacksam att just jag fick hjälpa er.
  • Maria N

2019-10-05

Maria N skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt
    Korrekt, men inte helt personlig
    Hade inte all fakta om objektet, vilket jag förväntar mig att man har eller tar reda på o återkommer.
    Olika information om vissa uppgifter
    Verkade mer resultatinriktad än kundinriktad.
    Kunde ha visat och informerat alla samtidigt på visning

Har varit på visning med andra mäklare som har gett bättre intryck Läs mer
  • 2019-10-02

Ragna R skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har hjälpt mig sälja min lägenhet och jag kunde inte vara mer nöjd. Har känts tryggt genom hela affären. Läs mer
    2019-11-11 Eddie D svarar Ragna R
    Tack Ragna för ditt förtroende. Kul också att försäljningen gick så bra av din fina lägenhet.
  • 2019-09-15

Victor H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie sålde vårt radhus och det finns inget vi kan klaga på. Han fanns med hela vägen och kommunikationen var superbra! Läs mer
    2019-09-24 Eddie D svarar Victor H
    Tack Victor för er recension, och för ert förtroende.
  • 2019-09-07

Johanna J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde en villa, mycket nöjd med bemötande och service. Läs mer
    2019-09-24 Eddie D svarar Johanna J
    Hej. Kul att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet.
  • 2019-09-04

Kjell Anders P skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt fritidshus. Bra bemötande Läs mer

Ingemar L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har just sålt vår villa med fantastiskt stöd av Patrik. Redan från början fick vi starkt förtroende för Patrik genom hans sätt att ta hand om våra funderingar kring försäljningen.
    Eftersom vi bott i samma hus i 35 år så var vår erfarenhet av stödet man får av en fastighetsmäklare lika med 0. Vi hade t.ex. funderingar på att sälja själva men som tur var valde vi Patrik och Svensk Fast. att ta hand om affären. Våra förväntningar på försäljningspris överträffades och vi är mycket nöjda med hur Patrik hanterat alla delar i försäljningen.
    Asta o Ingemar Lyckow Läs mer

Kjell W skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har köpt en jättefin villa och jag är väldigt nöjd med det sätt som jag blivit bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-09-02 Eddie D svarar Kjell W
    Hej Kjell. Grattis till din fina villa. Kul att göra affär med dig!

Johan A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Han var bra med allting, lättsam & proffsig på alla sätt.
    Men enligt vårt tycke jag & min sambo så kände vi att lite mer kundkontakt inte hade skadat, som att bara höra av sig känna av läget under budgivning.
    Men som helhet mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-08-19

Hanna P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt en bostadsrätt, 3:a. Jag tycker Eddie har varit väldigt bemötande och smidig att ha att göra med. Vi hade dock hoppats på att få mer för försäljningen, men det berodde nog mest på timingen. Sammanfattat så har allt gått smidigt och skötts professionellt. Läs mer
    2019-09-05 Eddie D svarar Hanna P
    Hej Hanna. Tack för din recension och förtroendet att sälja din lägenhet.
  • 2019-07-09

Helene T skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi blev vänligt och proffsigt bemötta. Våra förväntningar infriades. Läs mer
  • 2019-07-05

Tommi B skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har köpt Tullerum 157 . Ydre , fastigheten presenterades på ett mycket proffsigt sätt med ett snyggt prospekt och en trevlig informativ noggrann genomgång på platsen . Detta gav oss en bra hjälp till köpet . Läs mer
  • 2019-07-02

Frank N skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eftersom vi redan har köpt vårt fritidshus i Sverige genom Svensk Fastighet och redan var mycket väl tillfrågade, bestämde vi oss igen för Svensk Fastighetsförmedling när vi bestämde oss för att sälja vårt hus.
    Vår mäklare, Eddie Downie, har varit mycket väl omhändertagen och underrättat oss från det första mötet i Tranas tills kontraktet ingicks. Våra förväntningar uppfylldes fullt ut. Vi kan rekommendera Eddie och Svensk Fastighetsförmedling på alla sätt.
    Doris och Frank N. Läs mer
  • 2019-07-01

Matts T skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Bästa bemötande och engagemang från början till slut Läs mer
  • 2019-05-30

Lena L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt.
    Förtroendeingivande
    Kan sin sak Läs mer
  • 2019-05-02

Marie A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket trevligt bemötande både på visning och vid kontraktskrivande! Kunde svara på frågor om fastigheten och var påläst. Läs mer
    2019-05-03 Patrik E svarar Marie A
    Tack för dina fina ord Marie. Jag tror och hoppas ni kommer trivas kalasbra i ert nya fina hus. Hoppas tiden går snabbt till er inflyttning :-)
  • 2019-03-20

Jenny S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt en bostadsrätt, blev trevligt bemött av mäklaren. Han visade god kunskap om objektet Läs mer
  • 2019-02-28

Cecilia v skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är mycket nöjda med hur Eddie D skött försäljningen av vår villa. Är seriös, pålitlig tillmötesgående och trevlig!
    Rekommenderas varmt.

Cecilia och Catharina v. Mg Läs mer
  • 2019-02-11

Marcus Lars Erik E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde ett förhållandevis dyrt hus i Tranås där Eddie med stor glädje och entusiasm tog sig till fastigheten där han gjort ett mycket proffsigt arbete från första dag . Mina förväntningar vart där med uppfyllda och jag kommer rekommendera andra att kontakta sälja eller köpa via ”min” mäklare : ) Läs mer
  • 2018-12-23

Kerstin B skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Bostadsrätt Dödsbo
    En seriös säljare snygg och trevlig
    Patrik gav intryck av att han visste ungefär vad vi kunde förvänta oss.

En riktig duktig säljare som navigerade oss så vi kunde fatta rätt beslut. Tack Patrik. Dig litar jag verkligen på.

Med vänliga hälsningar
    Kerstin Bagge Larsson Läs mer
  • 2018-11-29

Åsa E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har varit otroligt smidig och flexibel i alla lägen. Trevlig i sitt bemötande både mot oss och köparna. Läs mer
  • Joakim R

2018-11-18

Joakim R skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har sålt en villa/fritidshus Läs mer
  • 2018-11-02

Johan Å skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt ett sommarställe, fick bra och snabba återkopplingar. Fick reda på det vi ville och affären gick smidig utan en massa krångel. Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Johan Å
    Härligt att ni är nöjda med ert köp av fritidshuset.
  • 2018-11-01

Monica P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt 3-rumslägenhet i Tranås. Mycket trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Monica P
    Tack Monica för ett gott samarbete och förtroendet med i att förmedla din bostadsrätt.
  • Bo L

2018-10-25

Bo L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpte en fritidsstuga av en släkting fick hjälp med allt snappt o smidigt . Myk nöjd Läs mer
  • Fabienne M

2018-10-08

Fabienne M skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie was really very helpful and delivered a great service during the whole buying process of a little apartment in Tranas. Although it was more complicated due to the fact that we live abroad, he assisted us in every way possible. Läs mer

Storgatan 43, 573 32 Tranås