Alla kategorier Mäklare Jönköping Tranås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Storgatan 43, 573 32 Tranås — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås

• Britt B
    Britt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Min mäklare Patrik Ekman, som jag anlitade när jag sålde min bostadsrätt, verkade redan från början mycket aktiv och professionell i sin roll. Han var lätt att kommunicera med och lätt att nå när jag hade några funderingar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som funderar på att sälja.
  • Eva G
    Eva G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och hjälpsam personal som jag kan rekomendera.
  • Dennis F
    Dennis F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket tillmötesgående. Mycket kunnande. Allt flöt på enligt planerna.
  • Valentina M
    Valentina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hade Eddie som mäklare, tycker att han var väldigt duktig och bra.
  • susanne s
    susanne s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag är mycket nöjd med helheten. Situationen var speciell så jag hade önskat lite mer information under hela förloppet - vad händer - och varför (o vad händer inte).
    Som husförsäljare var jag novis och är lite besviken på at försäljningspriset inte blev högre. Även där hade information underlättat- varför blev det inte mer?

Storgatan 43, 573 32 Tranås