Alla kategorier Mäklare Jönköping Tranås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Storgatan 43, 573 32 Tranås — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 37 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås

• Fredrik S
    Fredrik S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket trevligt bemötande från inledningen av affären tills allt var påskrivit och klart. Läs mer
  • Gustaf Arne G
    Gustaf Arne G skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Patrik har varit kunnig, påläst och trevlig. Professionellt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • Agnetha F
    Agnetha F skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Utomordentligt bra mäklare! Sympatisk och höll vad han lovade. Bästa betyg! Läs mer
  • Claes R
    Claes R skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Patrik såg potentialen i vårt objekt och hade förmåga att kommunicera det. Läs mer
  • Azra A
    Azra A skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är supernöjda med bemötandet vi fick av våran mäklare Eddie. Alltid trevlig, hjälpsam och kunnig. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Azra A
    Tack Azra, kul att få göra affär med er! Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Anna L
    Anna L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och engagerad! Det gick ganska snabbt att sälja huset med Eddie som mäklare Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Anna L
    Tack för ert förtroende vid försäljningen av huset.
  • Urban A
    Urban A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hej,

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Patrik Ekman och han levde till fullo upp till vår förväntan.
    MVH Urban Arnkvist Läs mer
    2017-11-27 Patrik E svarar Urban A
    Vad trevligt att höra Urban, tack! Och tack för förtroendet att få sälja er härliga tomt. Dessutom till trevliga människor som jag är övertygad om kommer bli utmärkta grannar till er.
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Nöjd, bra dialog, allt fungerade bra under hela processen Läs mer
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag är helt och fullt nöjd. Ett sakligt och trevligt bemötande. Professionell hantering.enkel och tydlig i information om villkoren. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-27 Patrik E svarar Bertil R
    Tack Bertil! och även tack för ditt alltid trevliga bemötande och givetvis för förtroendet att få hitta trevliga köpare till ditt fina ställe, som du lagt så mycket tid och kärlek på //Patrik
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie våran mäklare lever upp till de förväntningarna vi hade. Alltid trevlig och tillmötesgående. Vi valde en större mäklarfirma pga att vi ville ha lite mer proffsig nivå och det fick vi. Så som kund var upplevelsen bra och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Patrik B
    Hej Patrik. Tack för din recension och förtroendet jag fick vid förmedling av ert hus. En ära att få hjälpa till!
  • Martin H
    Martin H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Saklig, proffsig och kunnig. God hjälp hela vägen Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Martin H
    Tack för dina ord Martin. Jag är mycket tacksam för uppdraget jag fick, inte svårt att leverera när man får alla förutsättningarna i trevliga säljare och en fin bostad!
  • Christian F
    Christian F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket bra! Jobbade även när han var hemma med sitt barn! Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Christian F
    Tack Crille! Jag jobbar gärna dag och natt när man har med så trevliga köpare att göra :) Hoppas ni trivs med ert fritidshus.
  • Alexandra C
    Alexandra C skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och pålitlig mäklare som man får förtroende för. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Alexandra C
    Tack Alexandra för dina ord! Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Tina H
    Tina H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Han var vänlig, ärlig och kunnig. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Tina H
    Tack Tina! Hoppas ni skall trivas med er nya fastighet :)
  • Mats E
    Mats E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Bra bemötande. Lämnade en tydlig och fyllig information om objektet affären gällde. Läs mer
  • Albin J
    Albin J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag är väldigt nöjd med Eddie som mäklare, väldigt trevlig och engagerad som verkligen la ner tid och engagemang i att marknadsföra huset och försöka få potentiella köpare att komma på visningarna. Rekommenderar honom starkt till andra. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Albin J
    Tack för din recension Albin. Jag är mycket tacksam för att jag fick förtroendet att förmedla er fina hus.
  • Kerstin Birgitta D
    Kerstin Birgitta D skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande. Patrik levde väl upp till mina förväntningar.
    Jag är nöjd med mi n affär. Läs mer
    2017-11-27 Patrik E svarar Kerstin Birgitta D
    Tack Kerstin för dina fina ord. Hoppas du trivs i stan och med din nya fina lägenhet. Blir alltid lite avundsjuk varje gång jag kör förbi ;-) //Patrik
  • Carina O
    Carina O skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    En toppen mäklare! Vi önskade en snabb affär eftersom vi hamnade i tidsbrist gentemot banken. Eddie kunde tillgodose våra önskemål så att visning och husförsäljningen kunde genomföras inom vår tidsplan. Ett mycket trevligt bemötande dessutom. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Carina O
    Tack för orden Carina. Inte svårt att leverera med toppensäljare som er :) Tack för förtroendet!
  • Inger E
    Inger E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket bra vänligt bemötande och proffsigt. Skall gärna rekommendera Eddie till vänner som skall sälja. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Inger E
    Tusen tack Inger. Jag är super tacksam över att få möjligheten att arbeta med försäljningen av ert hus.
  • Anna K
    Anna K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig, tillmöresgående och påläst om objekten han visat. Vi är mycket nöjda med all hjälp inför och i samband med köpet =) Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Anna K
    Tack för de fina orden Anna, trevligt att få möjligheten att hjälpa er vid ert husköp. Hoppas ni trivs i ert nya boende.
  • Bonny F
    Bonny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vad et gäller det formella kring köpet och den juridiska delen har det fungerat ganska bra. Eftersom ledtiden från kontraktsskrivande till inflyttning är ganska lång, drygt 1 1/2 år så har informationen från SV.Fastighetsförmedling varit under all kritik. HÄR finnst mycket ni kan förbättra inte minst då man har ganska enkla inf.vägar i form av e-mail etc.
    Alltså bättring på den punkten. Hur ni fortsättningsvis sköter ert uppdrag väntar jag med att bedöma tills allt är klart.
    Mvh.
    Bonny Fridlund. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Snyggt o proffsigt av Lars-Gunnar Larsson Läs mer
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mkt bra, alltid lätt att få tag på, säger sanningen och är rak. Ger ett gediget intryck överlag. Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Jonatan L
    Tack för din recension Jonatan. Det var trevligt att få göra affärer med er. Hoppas ni trivs bra i huset.
  • Urban L
    Urban L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevligt bemötande. Saklig och inte stressad. Läs mer
    2017-11-23 Eddie D svarar Urban L
    Hej Marita. Det var riktigt trevligt att få träffa både dig och Urban och få möjligheten att hjälpa er till ett köp av er nya bostad.
  • Peter K
    Peter K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Gott och professionellt bemötande, tillmötesgående. Läs mer
  • Isabelle H
    Isabelle H skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag kände inte till Patrik så mycket innan vi hittade den bostaden som vi sedan valde att köpa men jag fick ganska snabbt en bra känsla gällande honom. Han verkade seriös i den bemärkelsen att han la energi på att förstå vad just jag var ute efter och tog sig tid att ringa och berätta hur läget låg till under hela köpprocessen. Jag uppfattade honom som mycket trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2017-11-27 Patrik E svarar Isabelle H
    Tack Isabelle för ditt fina omdöme och för ert alltid trevliga bemötande. Och grattis ditt ert nya fina hus. Hoppas att tiden går snabbt tills ni får flytta in //Patrik
  • Martin S
    Martin S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie var redan från början väldigt smidig att ha och göra med. Väldigt påläst och kunnig.

Toppenbetyg Läs mer
    2017-11-23 Eddie D svarar Martin S
    Tack för din recension Martin och ett extra stort tack för att just jag fick förtroendet till försäljningen av din lägenhet.
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Ett trevligt bemötande på visningen. Smidig och trevlig kontakt under budgivningen. Bra genomgång vid skrivning på huset. Eddie Downie skulle jag rekommendera till flera.

(Tittade på ett hus innan detta det va Länsförsäkringar som sålde det. Han va jag inte nöjd mä strulig och inget smidig) Läs mer
    2017-11-23 Eddie D svarar Oskar T
    Hej Oskar. Tack för din recension, riktigt kul att du fick en bra upplevelse vid ditt husköp. Jag hoppas du skall trivas i ditt nya hus.
  • Urban L
    Urban L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Lugn och trevlig Tog sig tid med oss Bara positivt Läs mer
    2017-11-23 Eddie D svarar Urban L
    Hej Urban. Vad kul att ni fick en bra upplevelse av mig i jakten på er nya bostad. Det är inte svårt att vara lugn och trevlig när jag träffar så trevliga köpare som er :) Vi ses på tillträdet snart.
  • Egzon C
    Egzon C skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Bra bemötande
    Snabb info till och från säljare / köpare
    Positiv
    Tydlig och med ett lugn som sprider sig
    Tusen tack! Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Egzon C
    Tack för för den fina recensionen Egzon och grattis till ert husköp. Kommer saknar er på visningar nu framöver :)
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jättebra bemötande och upplevde allt i helhet över förväntan. Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Mathias W
    Tack för att jag fick förtroendet i försäljningen av lägenheten.
  • Gert F
    Gert F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig mäklare som ställer upp i "alla väder". Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Gert F
    Tack för recensionen Gert, nu ska vi bara se till att sälja de två sista tomterna också :)
  • Britt B
    Britt B skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Min mäklare Patrik Ekman, som jag anlitade när jag sålde min bostadsrätt, verkade redan från början mycket aktiv och professionell i sin roll. Han var lätt att kommunicera med och lätt att nå när jag hade några funderingar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som funderar på att sälja. Läs mer
    2017-11-23 Patrik E svarar Britt B
    Hej Britt!
    Tack för dom fina och värmande orden och för förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Det gläder mig att du är nöjd med resultatet. Trevligt bemötande och en bra lägenhet gör mitt jobb enkelt ;-).
  • Eva G
    Eva G skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och hjälpsam personal som jag kan rekomendera. Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Eva G
    Tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet! Hoppas att du trivs med ditt nya boende.
  • Dennis F
    Dennis F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket tillmötesgående. Mycket kunnande. Allt flöt på enligt planerna. Läs mer
    2017-11-24 Eddie D svarar Dennis F
    Tack för ditt förtroende Dennis.
  • Valentina M
    Valentina M skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hade Eddie som mäklare, tycker att han var väldigt duktig och bra. Läs mer
    2017-11-23 Eddie D svarar Valentina M
    Tack för de fina orden och ditt förtroende vid försäljningen av din bostadsrätt!
  • susanne s
    susanne s skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag är mycket nöjd med helheten. Situationen var speciell så jag hade önskat lite mer information under hela förloppet - vad händer - och varför (o vad händer inte).
    Som husförsäljare var jag novis och är lite besviken på at försäljningspriset inte blev högre. Även där hade information underlättat- varför blev det inte mer? Läs mer

Storgatan 43, 573 32 Tranås