Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Storgatan 43, 573 32 Tranås — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 75 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås

• Maria N

2019-10-05

Maria N skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt
    Korrekt, men inte helt personlig
    Hade inte all fakta om objektet, vilket jag förväntar mig att man har eller tar reda på o återkommer.
    Olika information om vissa uppgifter
    Verkade mer resultatinriktad än kundinriktad.
    Kunde ha visat och informerat alla samtidigt på visning

Har varit på visning med andra mäklare som har gett bättre intryck Läs mer
  • 2019-10-02

Ragna R skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har hjälpt mig sälja min lägenhet och jag kunde inte vara mer nöjd. Har känts tryggt genom hela affären. Läs mer
  • 2019-09-15

Victor H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie sålde vårt radhus och det finns inget vi kan klaga på. Han fanns med hela vägen och kommunikationen var superbra! Läs mer
    2019-09-24 Eddie D svarar Victor H
    Tack Victor för er recension, och för ert förtroende.
  • 2019-09-07

Johanna J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde en villa, mycket nöjd med bemötande och service. Läs mer
    2019-09-24 Eddie D svarar Johanna J
    Hej. Kul att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet.
  • 2019-09-04

Kjell Anders P skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt fritidshus. Bra bemötande Läs mer

Ingemar L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har just sålt vår villa med fantastiskt stöd av Patrik. Redan från början fick vi starkt förtroende för Patrik genom hans sätt att ta hand om våra funderingar kring försäljningen.
    Eftersom vi bott i samma hus i 35 år så var vår erfarenhet av stödet man får av en fastighetsmäklare lika med 0. Vi hade t.ex. funderingar på att sälja själva men som tur var valde vi Patrik och Svensk Fast. att ta hand om affären. Våra förväntningar på försäljningspris överträffades och vi är mycket nöjda med hur Patrik hanterat alla delar i försäljningen.
    Asta o Ingemar Lyckow Läs mer

Kjell W skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har köpt en jättefin villa och jag är väldigt nöjd med det sätt som jag blivit bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-09-02 Eddie D svarar Kjell W
    Hej Kjell. Grattis till din fina villa. Kul att göra affär med dig!

Johan A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Han var bra med allting, lättsam & proffsig på alla sätt.
    Men enligt vårt tycke jag & min sambo så kände vi att lite mer kundkontakt inte hade skadat, som att bara höra av sig känna av läget under budgivning.
    Men som helhet mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-08-19

Hanna P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt en bostadsrätt, 3:a. Jag tycker Eddie har varit väldigt bemötande och smidig att ha att göra med. Vi hade dock hoppats på att få mer för försäljningen, men det berodde nog mest på timingen. Sammanfattat så har allt gått smidigt och skötts professionellt. Läs mer
    2019-09-05 Eddie D svarar Hanna P
    Hej Hanna. Tack för din recension och förtroendet att sälja din lägenhet.
  • 2019-07-09

Helene T skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi blev vänligt och proffsigt bemötta. Våra förväntningar infriades. Läs mer
  • 2019-07-05

Tommi B skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har köpt Tullerum 157 . Ydre , fastigheten presenterades på ett mycket proffsigt sätt med ett snyggt prospekt och en trevlig informativ noggrann genomgång på platsen . Detta gav oss en bra hjälp till köpet . Läs mer
  • 2019-07-02

Frank N skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eftersom vi redan har köpt vårt fritidshus i Sverige genom Svensk Fastighet och redan var mycket väl tillfrågade, bestämde vi oss igen för Svensk Fastighetsförmedling när vi bestämde oss för att sälja vårt hus.
    Vår mäklare, Eddie Downie, har varit mycket väl omhändertagen och underrättat oss från det första mötet i Tranas tills kontraktet ingicks. Våra förväntningar uppfylldes fullt ut. Vi kan rekommendera Eddie och Svensk Fastighetsförmedling på alla sätt.
    Doris och Frank N. Läs mer
  • 2019-07-01

Matts T skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Bästa bemötande och engagemang från början till slut Läs mer
  • 2019-05-30

Lena L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt.
    Förtroendeingivande
    Kan sin sak Läs mer
  • 2019-05-02

Marie A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket trevligt bemötande både på visning och vid kontraktskrivande! Kunde svara på frågor om fastigheten och var påläst. Läs mer
    2019-05-03 Patrik E svarar Marie A
    Tack för dina fina ord Marie. Jag tror och hoppas ni kommer trivas kalasbra i ert nya fina hus. Hoppas tiden går snabbt till er inflyttning :-)
  • 2019-03-20

Jenny S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt en bostadsrätt, blev trevligt bemött av mäklaren. Han visade god kunskap om objektet Läs mer
  • 2019-02-28

Cecilia v skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är mycket nöjda med hur Eddie D skött försäljningen av vår villa. Är seriös, pålitlig tillmötesgående och trevlig!
    Rekommenderas varmt.

Cecilia och Catharina v. Mg Läs mer
  • 2019-02-11

Marcus Lars Erik E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde ett förhållandevis dyrt hus i Tranås där Eddie med stor glädje och entusiasm tog sig till fastigheten där han gjort ett mycket proffsigt arbete från första dag . Mina förväntningar vart där med uppfyllda och jag kommer rekommendera andra att kontakta sälja eller köpa via ”min” mäklare : ) Läs mer
  • 2018-12-23

Kerstin B skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Bostadsrätt Dödsbo
    En seriös säljare snygg och trevlig
    Patrik gav intryck av att han visste ungefär vad vi kunde förvänta oss.

En riktig duktig säljare som navigerade oss så vi kunde fatta rätt beslut. Tack Patrik. Dig litar jag verkligen på.

Med vänliga hälsningar
    Kerstin Bagge Larsson Läs mer
  • 2018-11-29

Åsa E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har varit otroligt smidig och flexibel i alla lägen. Trevlig i sitt bemötande både mot oss och köparna. Läs mer
  • Joakim R

2018-11-18

Joakim R skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har sålt en villa/fritidshus Läs mer
  • 2018-11-02

Johan Å skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt ett sommarställe, fick bra och snabba återkopplingar. Fick reda på det vi ville och affären gick smidig utan en massa krångel. Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Johan Å
    Härligt att ni är nöjda med ert köp av fritidshuset.
  • 2018-11-01

Monica P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt 3-rumslägenhet i Tranås. Mycket trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Monica P
    Tack Monica för ett gott samarbete och förtroendet med i att förmedla din bostadsrätt.
  • Bo L

2018-10-25

Bo L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpte en fritidsstuga av en släkting fick hjälp med allt snappt o smidigt . Myk nöjd Läs mer
  • Fabienne M

2018-10-08

Fabienne M skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie was really very helpful and delivered a great service during the whole buying process of a little apartment in Tranas. Although it was more complicated due to the fact that we live abroad, he assisted us in every way possible. Läs mer
  • 2018-09-27

Hans Leif Lennart G skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt ett halvtimrat fritidshus, är mycket nöjd med bemötandet ifrån mäklaren. Dock så uppgav det på beskrivningen att grunden var betong, men det var fel, istället var det en leckaplintar i mur som var putsade i betong, huset var lagt på grov singel med luftspalt, så varudeklarationen var otydlig i början. Men tack vare besiktning som jag kostade på, så fick jag reda på hur det var med fritidshuset, bra o noggrant genomfört av Anticimex. Som mäklare kan man inte se allt, de är ju också upp till köparen att vara noggrann vid sin koll innan köp. I det stora hela är jag mycket nöjd. Mvh Hasse Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Hans Leif Lennart G
    Hej. Tack för recensionen efter köpet av ert fritidshus. Lite olyckligt att fel information framgick i beskrivning men bra att vi kom tillrätta med rätt uppgifter innan kontraktet skrevs! Jag hoppas ni skall trivas i Rönnäs.
  • 2018-09-21

Evelina L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Enkel.smidig ha göra med inget krångel Läs mer
  • 2018-08-29

Kenneth L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är hel-nöjda rätt igenom med vår försäljning.
    Tegel-villa med källare från 1967 i gott skick.
    Väl bemött.
    Förväntningarna att själv slippa behöva sätta sig in i det administrativa infriades väl, liksom engagemanget under
    hela processen.
    Fotograferingen höll mycket hög kvalitét.

Vi fick en bekymmerfri och enkel resa, med proffsig
    samarbetspartner!! Läs mer
  • 2018-08-27

Christina H skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Har bara goda erfarenheter från försäljningen av vår fritidsbostad. Personligt, professionellt och omsorgsfullt bemötande från vår mäklare. Snabbt återkoppling av frågor och kommunikation i övrigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-28

Leif E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpte ett fritidshus, mycket trevlig och proffesionell mäklare. Mycket nöjda Läs mer
  • 2018-07-12

Magnus F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt lägenhet i Tranås. Bra. Nöjd. Läs mer
  • 2018-07-04

Anette O skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har köpt en vill & jag blev bra bemött under hela resan från första kontakt till visning & ända tills affären var klar. Läs mer
  • Carolina L

2018-06-30

Carolina L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har köpt ett arkitektritat hus med många möjligheter i Tranås. Patrik har som mäklare klarat sin uppgift galant! Flexibel, tillmötesgående och smidig. Vi har fått bakgrundsinformation och den info vi behövt för att förstå säljarens situation.
    Vi är väldigt glada med vårt köp och med Patrik som mäklare! Läs mer
  • 2018-04-07

Fardin M skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hej!
    Jag beskriver honom som en seriös, pålitlig, lätt tillgängligt, lätt att prata om , kunnigt om sitt jobb.
    Jag är jätte nöjd med Patrik Ekman som en Mäklare.
    Mvh Fardin Läs mer
  • 2018-02-16

Kristina L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Professionell och pålitlig ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-03-15 Eddie D svarar Kristina L
    Tack för de fina orden Kristina. Kul att få hjälpa er med köpet av ny bostad.
  • 2018-01-24

Cecilia L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Patrik Ekman är en toppen mäklare. Rekommenderar han varmt. Läs mer
  • 2018-01-08

Eva Margareta H skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Snabb och en bra affär. Är mycket nöjd Läs mer
  • 2017-12-23

Pernilla E skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Väldigt nöjd! Tillmötesgående och svarade snabbt på de frågor vi hade angående hus och affären i sig. Läs mer
  • 2017-11-28

Fredrik S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket trevligt bemötande från inledningen av affären tills allt var påskrivit och klart. Läs mer
  • 2017-11-28

Gustaf Arne G skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Patrik har varit kunnig, påläst och trevlig. Professionellt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2017-11-27

Agnetha F skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Utomordentligt bra mäklare! Sympatisk och höll vad han lovade. Bästa betyg! Läs mer
  • 2017-11-26

Claes R skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Patrik såg potentialen i vårt objekt och hade förmåga att kommunicera det. Läs mer
  • Azra A

2017-11-26

Azra A skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är supernöjda med bemötandet vi fick av våran mäklare Eddie. Alltid trevlig, hjälpsam och kunnig. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Azra A
    Tack Azra, kul att få göra affär med er! Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus.

Anna L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och engagerad! Det gick ganska snabbt att sälja huset med Eddie som mäklare Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Anna L
    Tack för ert förtroende vid försäljningen av huset.

Urban A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hej,

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Patrik Ekman och han levde till fullo upp till vår förväntan.
    MVH Urban Arnkvist Läs mer
    2017-11-27 Patrik E svarar Urban A
    Vad trevligt att höra Urban, tack! Och tack för förtroendet att få sälja er härliga tomt. Dessutom till trevliga människor som jag är övertygad om kommer bli utmärkta grannar till er.

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Nöjd, bra dialog, allt fungerade bra under hela processen Läs mer

Bertil R skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag är helt och fullt nöjd. Ett sakligt och trevligt bemötande. Professionell hantering.enkel och tydlig i information om villkoren. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-27 Patrik E svarar Bertil R
    Tack Bertil! och även tack för ditt alltid trevliga bemötande och givetvis för förtroendet att få hitta trevliga köpare till ditt fina ställe, som du lagt så mycket tid och kärlek på //Patrik

Patrik B skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie våran mäklare lever upp till de förväntningarna vi hade. Alltid trevlig och tillmötesgående. Vi valde en större mäklarfirma pga att vi ville ha lite mer proffsig nivå och det fick vi. Så som kund var upplevelsen bra och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Patrik B
    Hej Patrik. Tack för din recension och förtroendet jag fick vid förmedling av ert hus. En ära att få hjälpa till!

Martin H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Saklig, proffsig och kunnig. God hjälp hela vägen Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Martin H
    Tack för dina ord Martin. Jag är mycket tacksam för uppdraget jag fick, inte svårt att leverera när man får alla förutsättningarna i trevliga säljare och en fin bostad!

Christian F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket bra! Jobbade även när han var hemma med sitt barn! Läs mer
    2017-11-27 Eddie D svarar Christian F
    Tack Crille! Jag jobbar gärna dag och natt när man har med så trevliga köpare att göra :) Hoppas ni trivs med ert fritidshus.

Storgatan 43, 573 32 Tranås