Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Svensk Fastighetsförmedling Tranås

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 176 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås 2

• sålde sin bostad med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Adelöv
    2022-01-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2022-01-05 Verifierad kund
    Bra, flexibel och ger snabba svar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2022-01-01 Verifierad kund
    Eddie Downie är vi mycket nöjda med. Vi har blivit professionellt bemötta och fått svar på frågor som vi ställt ganska omgående via Mail.
    Vi kommer att anlita Eddie Downie vid försäljning av vår villa.
    2022-01-01 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bemötta och har positiva erfarenheter av våra kontakter med Eddie Downie.
    2022-01-01 Verifierad kund
    Vi har inte haft Eddie som mäklare! Har köpt en lägenhet som skall byggas i Hamnparken.
    Svensk Fastigetsförmedling i Tranås har varit mycket trevliga och bra.
    Det är alltså inte Eddie vi ger betyg utan Matilda och David.
  • köpte sitt hus med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2022-01-01 Verifierad kund
    Trevligt person, snabbt på att svara.
    2021-12-31 Verifierad kund
    Korrekt och trevlig handläggning all igenom!
    2021-12-30 Verifierad kund
    Eddie är alltid korrekt och trevlig. Han måste haft en bra läromästare!
    Han behövde inte agera så mycket för att vi skulle köpa Hamnparken 8. Den sålde sig nästan själv.
    Men han kommer att sättas på prov på allvar då vi ska sälja vår villa under 2022.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Har på SF haft kontakt med David Moberg som är en hyvens grabb. Däremot inte haft ngn kontakt med Eddie så kan därför inte lämna ngt omdöme om honom. Ni måste ha bättre KOLL gör om o gör RÄTT.
    2021-12-30 Verifierad kund
    • Har faktiskt främst haft kontakt med två av Eddies kolleger och Eddie själv träffade jag som hastigast 12 augusti 2021.
    • Har blivit korrekt och sympatiskt bemött.
    • Hade inga speciella förväntningar annat än att allt skulle gå bra, turordning skulle beaktas på rättvist sätt, att jag skulle bli regelrätt bemött och att falska förhoppningar icke skulle ingivas.
    • Totalt sätt har jag en positiv erfarenhet och hoppas att allt ska gå bra fram till själva inflytt (sen)våren 2023.
  • köpte sitt hus med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-12-09 Verifierad kund
    Ärlig, trevlig och kunnig mäklare!
    • Fröafall
    2021-12-05 Verifierad kund
    Trevlig kille som var enkel att få tag på. Svarade nästan alltid direkt när jag ringde. David var tillmötesgående, och svarade så gott han kunde på våra frågor. Vi fick en bra guidad visning av hela huset. Och vid kontraktsskrivning var han väldigt tydlig så att man förstod innebörden av alla paragrafer. Vi är glada att det var David som blev mäklare till vårt första hus. Vi kan verkligen rekommendera honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Fröafall
    2021-12-01 Verifierad kund
    Bra bemötande och stort engagemang.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Nära Hamnen
    2021-11-26 Verifierad kund
    Strålande!
    Mycket bra bemötande! En problemlösare som ser till att saker händer och en trevlig person!
    En fin ros till dig Eddie!💐
    //Violetta
    2021-11-20 Verifierad kund
    Väl bemött ställde upp och visade lägenheten när jag ville se objektet en andra gång
  • köpte sin bostad med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-11-19 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande!
    Jobbar på ett bra sätt för att se till så hans affärer går igenom.
    • Vireda
    2021-11-17 Verifierad kund
    Vi blev positivt bemötta av David och han levde upp till alla förväntningar under hela processen
  • Tobias G
    2021-11-16 Verifierad kund
    Andra prisrekordet på 2 år! Vi köpte vår förra lägenhet av fastighetsbyrån, renoverade den och sålde dyrt via svensk fast. Vår senaste lägenhet hjälpte svensk fast oss att hitta som investeringsobjekt. Vi renoverade och sålde, dyrt via svensk fast. Klart bästa mäklaren i stan om man vill sälja dyrt!
    • Vireda
    2021-11-15 Verifierad kund
    Skøn personlighed, fleksibel og løsningsorienteret. Let at komme i kontakt med og nærværende i alle samtaler.
    • Säby
    2021-10-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kunnig och tillgänglig.
    • Säby
    2021-10-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, förklarade sakligt och enkelt ang alla paragrafer i kontraktet.
    • Bäck
    2021-10-16 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket bra återkoppling och kommunikation. Vi kan varmt rekommendera David.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Bra kommunikation och engagemang. Bra rakt igenom.
    • Stoeryd
    2021-09-20 Verifierad kund
    Proffessionell, trevligt bemötande. Bättre mäklare får man leta efter!
    2021-09-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig och serviceinriktad, jättenöjd!
    2021-09-10 Verifierad kund
    Ett korrekt och proffsigt bemötande från första mötet. Lätt att få kontakt via telefon eller mail.
    Kunnig inom sitt gebit och informerar mycket bra.
    • Tostås
    2021-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt proffsigt utfört arbete. Sålt får andra hus genom Eddie och är super nöjda
  • sålde en tomt med hjälp av Eddie Källner en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Torpön
    2021-08-13 Verifierad kund
    Toppen, allt fungerade mycket bra.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam ,bra att informera om vad som händer vid visning och försäljning
  • sålde sin bostad med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-07-20 Verifierad kund
    David är mkt trevlig, proffsig, förtroendeingivande och skötte allt superbra.
    Vi är mkt nöjda!
    /Camilla Gladh
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-07-19 Verifierad kund
    Har blivit bemött på ett bra sätt då jag är nöjd. Men hade högre förväntningar som inte blivit uppnått. Så jag är nöjd men inte till 100%. Känslan säger att man kunde göra ännu bättre affär än det som gjordes!
    • Romanäs
    2021-07-19 Verifierad kund
    Toppenmäklare, professionell, hjälpsam och supertrevlig.
    • Ydre - På Landet
    2021-06-22 Verifierad kund
    Proffsigt, välkomnande bemötande. Upplevde att han svarade ärligt på frågor kring bostaden och var hjälpsam i dialogen med säljaren.
    • Ydre
    2021-06-18 Verifierad kund
    Eddie är trevlig både mot säljare och köpare. Och gav mig rätt prisbild från början som resulterade i en bra affär.
    • Stoeryd
    2021-06-09 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande och snabb mäklare.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Köpte ett hus

Väl bemött. Hade lite mer förväntningar men han var tydligt med allt och att han levde upp dem absolut

Känner mig mycket nöjd med helheten och kan starkt rekommendera honom då han är trevligt
  • sålde sin stuga med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-05-31 Verifierad kund
    Sålde vårt fritidshus och blev mycket väl bemötta av David. Han informerade oss väl i varje steg och var lätt att få tag på. Upplevde att han verkligen kunde sin sak och ville vårt och köparens bästa!
  • köpte sin stuga med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-05-25 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och tydlig förklaring över händelseförloppet.
    2021-05-20 Verifierad kund
    Vi har fått jättefin hjälp av David och hans kollegor! Vi har uppskattat det stora engagemanget och det lösningsorienterade arbetssättet!
    2021-05-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och kunnig, han får högsta betyg!
    2021-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra upplevelse för oss som säljare av vårt fritidshus. David och Svensk Fastighetsförmedling hade stort kontaktnät vilket gjorde att hela försäljning flöt på bra. Stort plus för all återkoppling från David under hela säljprocessen och status på nästa steg. Kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    • Adelöv
    2021-05-04 Verifierad kund
    Bästa mäklaren man kan ha! Tryggt och bra med honom! Tvivlade inte en sekund på det han sa och märkte att han ville verkligen det bästa för alla!
    2021-04-09 Verifierad kund
    Köpt ett hus och kan nog ha han som säljare framöver
    Han var lätt att prata med och kände väl till objektet och grannar runt om
    • Sjukhusområdet
    2021-04-01 Verifierad kund
    Vi har sålt vår villa via David Moberg.
    Vi har hela tiden haft en bra dialog med David. Han har varit lyhörd för våra önskemål på vilket sätt villan skulle visas och säljas.
    Upplevelsen har i helhet varit positiv.
    • Sjukhusområdet
    2021-04-01 Verifierad kund
    Enkelt att boka visning. Svarade snabbt på frågor och tankar. Supernöjd
    2021-03-30 Verifierad kund
    Vi, som husköpare, är helnöjda med hur David har skött allting från början till slut. Bra kommunikation, bra information och bra bemötande.
    2021-03-27 Verifierad kund
    Eddie hjälpte mig att sälja min etta. Fantastiskt bra service och bemötande! Mer än nöjd med Eddies arbete! Rekommenderar starkt!
    • Torpa
    2021-03-24 Verifierad kund
    Proffesionell, trevlig, lätt att få kontakt med.
    • Källås
    2021-02-08 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt bemötande. Lätt att få tag på och återkopplar enligt överenskommelse.

Kan tycka att annonsens utformande var lite torftigt, hade gärna sett mera specifika detaljer då jag väldigt noga läser mig till det man inte kan se på bilderna.
    • Hagadal
    2021-01-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare, snabbt och smidigt.. 👍