Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Svensk Fastighetsförmedling Tranås

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 137 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås 2

• köpte sin stuga med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-05-10
    Mycket bra bemötande och kunnig, han får högsta betyg!
  • sålde sin stuga med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-05-07
    Mycket bra upplevelse för oss som säljare av vårt fritidshus. David och Svensk Fastighetsförmedling hade stort kontaktnät vilket gjorde att hela försäljning flöt på bra. Stort plus för all återkoppling från David under hela säljprocessen och status på nästa steg. Kan varmt rekommendera honom som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-05-04
    Bästa mäklaren man kan ha! Tryggt och bra med honom! Tvivlade inte en sekund på det han sa och märkte att han ville verkligen det bästa för alla!
    2021-04-09
    Köpt ett hus och kan nog ha han som säljare framöver
    Han var lätt att prata med och kände väl till objektet och grannar runt om
  • sålde sitt hus med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-04-01
    Vi har sålt vår villa via David Moberg.
    Vi har hela tiden haft en bra dialog med David. Han har varit lyhörd för våra önskemål på vilket sätt villan skulle visas och säljas.
    Upplevelsen har i helhet varit positiv.
    2021-04-01
    Enkelt att boka visning. Svarade snabbt på frågor och tankar. Supernöjd
    2021-03-30
    Vi, som husköpare, är helnöjda med hur David har skött allting från början till slut. Bra kommunikation, bra information och bra bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2021-03-27
    Eddie hjälpte mig att sälja min etta. Fantastiskt bra service och bemötande! Mer än nöjd med Eddies arbete! Rekommenderar starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Torpa
    2021-03-24
    Proffesionell, trevlig, lätt att få kontakt med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Källås
    2021-02-08
    Snabbt och trevligt bemötande. Lätt att få tag på och återkopplar enligt överenskommelse.

Kan tycka att annonsens utformande var lite torftigt, hade gärna sett mera specifika detaljer då jag väldigt noga läser mig till det man inte kan se på bilderna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Hagadal
    2021-01-20
    Mycket trevlig mäklare, snabbt och smidigt.. 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Hagadal
    2021-01-20
    Köpte en tvåa på 52,5 kvadrat, min första lägenhet. Blev bemött på ett bra sätt och har inget att klaga på. Snabbt och smidigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2020-12-17
    Otroligt serviceinriktad och svarar snabbt på alla former av frågor. Kunnig och alltid trevligt bemötande.
    2020-12-17
    Sålde en lägenhet. Eddie är alltid trevlig och tillmötesgående. Finns inget att klaga på. Försäljningen sköttes exemplariskt. Jag hade inga direkta förväntningar mer än att lägenheten skulle bli såld (och helst att vi skulle få tillbaka det den kostat oss.)Vilket den blev, snabbt och smidigt. (Dessutom med en liten vinst). Vi köpte samma lägenhet genom Eddie, så vi visste att han var bra att ha att göra med, redan innan försäljningen. Som sagt, det finns inget negativt att ta upp. Vi är mycket nöjda med Eddie och hans medarbetare.
    2020-12-13
    David är mycket proffsig, engagerad och vill se till att vi har god kännedom om objektet innan köp. Själva affären gick smidigt och David höll god balans mellan att agera i säljarens och köparens intresse. Rekommenderas!
    • Söder
    2020-12-12
    Högsta betyg till David Moberg på Svensk Fastighetsförmedling, Tranås

David Moberg är seriös och engagerad. Vi fick ett mycket gott och professionellt bemötande från början till slut när vi köpte vår villa. David var under hela processen tillgänglig och kunde svara på frågor med utförliga och konkreta svar. Det märktes att han var mån om att såväl vi som säljaren skulle bli nöjda. Vi rekommenderar varmt David Moberg som mäklare.
    • Övrarp
    2020-11-22
    Jag tycker att Eddie Downie har varit engagerad i försäljningen hela vägen från början fram till kontraktsigneringen med de nya ägarna. Han är trevlig och lätt att kommunicera med.
    2020-11-20
    David har sålt min stuga, og jeg er meget tilfreds med hjælpen fra David, han har været meget hjælpsom og venlig.
    Føler mig alt i alt meget fint behandlet
    • Övrarp
    2020-11-17
    Vi köpte en tomt mee ett fritidshus.
    Eddie var mycket trevlig, påläst, anträffbar och hjälpsam.

Mycket trevligt bemötande och behaglig affär.

Med vänlig hälsning,
    2020-10-29
    Allt har hittills varit till full belåtenhet
    2020-10-29
    Trevlig, hjälpsam , tillgänglig, och mycket pålitlig person.
    • Aneby
    2020-10-22
    Vi är väldigt mycket glada och nöjda över att vi anlitade Eddie som mäklare. Han gjorde en bra uppskattning av vår bostad, snabb och smidig försäljning.
    Rekommenderar honom Verkligen!
    • Stoeryd
    2020-10-21
    Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren. Vi är så nöjda.
    • Ö.Bergsområdet
    2020-10-19
    Eddie är en trevlig och proffsig mäklare, han återkopplar och är väldigt hjälpsam.
    Jag har sålt bostadsrätt via Eddie och köpt hus via hans kollega, är mycket nöjd.
  • Ulf E
    2020-10-19
    Vi säljer en bostadsrätt. Eddie har gett oss bra service och hjälp oss med olika saker då vi inte bor på orten. Eddie har ibland varit lite sen i kommunikationen men det är det enda vi kan påpeka...
    2020-10-15
    köpte en villa. han är min mäklare.
    2020-10-12
    Köpt Ringvägen 11 i Tranås.
    Trevligt bemötande.

Men hade velat ha en visning till innan köp. Efter att bud lagts.

Mer information önskvärt om vad som ingår i ett husköp. Tex stege, mm

I stort sett nöjd.
    2020-10-06
    Sålt bostadshus,
    Blivit väldigt bra bemött.
    Hade förhoppningar om smidig och lättsam förmedling och Eddie levde verkligen upp till det med bra och proffsig hantering av allt runt affären.
    Kan varmt rekommendera Eddie till andra då han har bra koll på marknaden och kan sitt område.
    2020-10-01
    Vi har köpt ett hus. Eddie har hjälp oss för att hitta det vi behöver.
    Bemötande var bra men svarar inte på e-post om man har en fråga.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2020-09-03
    Vi har både köpt hus o sålt bostadsrätten med hjälp av Eddie, klockrent! Sammanfattningsvis är han väldigt engagerad, hjälpsam o serviceinriktad mäklare som varmt rekommenderas tillsammans med personal på kontoret.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Ydre
    2020-08-31
    Mycket trevlig och ett bra bemötande!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2020-08-31
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Patrik. En väldigt engagerad mäklare. Vi är mycket nöjda med försäljningen och slutpriset.
    • Sunhult
    2020-08-25
    Hej, Eddie är en lättpratad, glad, positiv och verkar ha koll på läget. Vi har köpt genom honom, han kanske missade att vi var intresserade av budgivningen men det gick ju bra slut, trots det blev lite hastigt.
    • Nära Hamnen
    2020-08-23
    Sålt bostadsrätt. Eddie var alltid trevlig vid våra kontakter. De andra på förmedlingen var också trevliga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    • Diplomaten
    2020-07-20
    jag har sålt en villa. Jag valde mäklaren för att jag har varit på andra visning när jag hjälpe min syster. Han har ett stort intresse för det som kommer på husvisningar. Han är kunnig han är intressera av dig som sälja och köpare. Han har alltid tid att prata när man ring honom för att man har frågor. Han har också varit till stor hjälp när vi har tittat efter annan bostad.

Jag kan defensivt rekommendera den mäklaren. Ni kommer blir super nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2020-07-13
    Tyvärr blev erfarenheten av Patrik inte så bra. En mindre detalj var att han inte korrekt noterade vårt första (muntliga) bud. Betydligt sämre att han inte svarade på telefonuppringning och upprepade sms under oklart/känsligt läge under budgivning. Vidare: Utan att först tillfråga oss tog hsn gör givet och formulerade han kontraktförslag om att vi inte behövde någon klausul om behov av försäljning av egen fastighet - något som tog oss pä sängen vid klntraktskrivandet, då vi dock valde sth hålls god min., Han verkade också ha problem med att förstå mäklarrollen, dvs att på ett likvärdigh sätt ska företräda både säljare och köpare. I slutändan är vi glada för vårt köp, och det är troligt att Patrik av olika skäl inte hade sina bästa dagar. Men det uppriktiga svaret på frågan är att vår erfarenhet inte var god.
  • skrev om David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2020-07-11
    Super nöjd, gjorde det väldigt smidigt för mig att sälja
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    2020-06-18
    Snabb affär med en stuga.
    Allt sköttes kanon, och improviserat, då affären var snabb.
    Alla gjorde vad de kunde på ett föredömligt sätt i detta.
    Ingen stress där på plats, utan lugnt och sakligt och tid för prat.
    2020-06-03
    Sålt ett hus med Eddie Downie som mäklare.Ett riktigt proffs på sitt jobb med ett stort engagemang och ett trevligt bemötande.

Magnus.
    2020-05-17
    Trevlig och ett bra bemötande . Säker på sin sak.
    Fritidshus
    Tack Lisa. Ett rent nöje att få häjlpa er att sälja ert fina fritidshus. Eddie Downie
    2020-05-11
    Eddie är en bra mäklare som ställer upp för sina kunder
    Tack för de fina orden Anita. Grattis till ditt nya hus. Eddie Downie
    2020-04-18
    Köpt bostadsrätt och sålt vår villa. Mycket bra bemötande. Jag tycker Eddie varit bra. Vi har en son som hjälpt oss och har haft mycket fin kontakt med Eddie också. Kan rekommendera honom
    Tack så mycket för er rekommendation Sally och Lars-Erik. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er. Eddie Downie
  • Pernilla V
    2020-04-13
    Vi fick vår nuvarande bostad värderad av Eddie och efter det tittade vi på en ny bostad som ännu inte hade kommit ut på hemnet. Nu har vi skrivit på papper för den nya bostaden och Eddie hjälper oss att sälja den befintliga.
    Eddie är en otroligt proffsig och hjälpsam fastighetsmäklare. Jag upplevde att han hade bra koll på vad det är han sålde och han går in för sina nya objekt helhjärtat.

Vi kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Eddie!
    Stort tack för den fina orden. Glad över att fått hjälpa er att hitta er nya bostad samt oerhört tacksam att få hjälpa er att sälja er nuvarande. :) Eddie Downie
  • Robin K
    2020-04-12
    Vi har precis sålt vårat hus som varit vår trygga hamn i 13år. Mäklaren gav ett jätte bra intryck från första stund och var väldigt förtroendeingivande så det känndes rätt att välja honom. Sedan så löpte allt på smidigt och vi hade löpande kontakt. Att vi slutligen hamnade över den satta målbilden är inte heller dumt.
    Jag kan varmt rekommendera Eddie Downie
    Tack för er rekommendation Robin. Mycket skoj få hjälpa er i er fastighetsaffär. Tack! Eddie Downie
    2020-03-23
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hela affären gick enl. mina förväntningar.
    Hej Ardan, Tack för recensionen. Kul att göra affär med dig. Hoppas att du skall trivas i den fina lägenheten. Eddie Downie
    2020-03-01
    Vi har köpt en lägenhet på norra missionen. Vi blev bra bemötta & är väldigt nöjda.
    • Bäck
    2020-02-27
    Köpt bostad, snabb effektiv trevlig. Vi är mycket nöjda
    • Bäck
    2020-02-25
    Jag har sålt en villa från 70-talet, som vi själva byggt och bott i sedan snart 50 år. Eddie har ställt upp från början, när jag haft frågor angående försäljningen, och vi sålde med endast en visning. Jag är helnöjd💕
    • Granelund
    2020-02-23
    Hus. Blev bemött väl. Har ingen tidigare erfarenhet men känner mig nöjd. Har känts bra.
    • Tostås
    2020-02-13
    Alltid ett trevligt bemötande men ibland hade det varit tacksamt med lite snabbare respons även om vi förstår att vi inte är ensamma om att sälja hus;). I denna veva blev mäklaren pappa och självklart tog detta lite tid och fokus från jobbet. Vi är glada för hans skull även om det var stressande för oss då det handlade om en separation och att vi stod med dubbla kostnader.