Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Storgatan 43, 573 32 Tranås — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås!

Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg ut till försäljning.

Tranås är en ort i norra Småland vid sjön Sommen där det på sommaren finns ett aktivt båtliv. Musik är en stor del av kulturlivet i kommunen och även idrottslag finns det gott om. För den friluftsälskande finns trevliga elljusspår för promenader och cykelturer i området.

Har du frågor eller funderingar kring boende i Tranås? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 121 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranås

• 2020-11-22

Marie P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag tycker att Eddie Downie har varit engagerad i försäljningen hela vägen från början fram till kontraktsigneringen med de nya ägarna. Han är trevlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2020-11-20

Nils L skrev om David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    David har sålt min stuga, og jeg er meget tilfreds med hjælpen fra David, han har været meget hjælpsom og venlig.
    Føler mig alt i alt meget fint behandlet Läs mer
  • 2020-11-17

Per K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi köpte en tomt mee ett fritidshus.
    Eddie var mycket trevlig, påläst, anträffbar och hjälpsam.

Mycket trevligt bemötande och behaglig affär.

Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2020-10-29

Bengt Ingvar Vilhelm D skrev om David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Allt har hittills varit till full belåtenhet Läs mer
  • 2020-10-29

Fardin M skrev om David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig, hjälpsam , tillgänglig, och mycket pålitlig person. Läs mer
  • 2020-10-22

Zerina H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi är väldigt mycket glada och nöjda över att vi anlitade Eddie som mäklare. Han gjorde en bra uppskattning av vår bostad, snabb och smidig försäljning.
    Rekommenderar honom Verkligen! Läs mer
  • 2020-10-21

Therese Eva-lena E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren. Vi är så nöjda. Läs mer
  • 2020-10-19

Maja L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie är en trevlig och proffsig mäklare, han återkopplar och är väldigt hjälpsam.
    Jag har sålt bostadsrätt via Eddie och köpt hus via hans kollega, är mycket nöjd. Läs mer
  • Ulf E

2020-10-19

Ulf E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi säljer en bostadsrätt. Eddie har gett oss bra service och hjälp oss med olika saker då vi inte bor på orten. Eddie har ibland varit lite sen i kommunikationen men det är det enda vi kan påpeka... Läs mer
  • 2020-10-15

Ralf D skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    köpte en villa. han är min mäklare. Läs mer
  • 2020-10-12

Bibie A skrev om David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt Ringvägen 11 i Tranås.
    Trevligt bemötande.

Men hade velat ha en visning till innan köp. Efter att bud lagts.

Mer information önskvärt om vad som ingår i ett husköp. Tex stege, mm

I stort sett nöjd. Läs mer
  • 2020-10-06

Björn J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt bostadshus,
    Blivit väldigt bra bemött.
    Hade förhoppningar om smidig och lättsam förmedling och Eddie levde verkligen upp till det med bra och proffsig hantering av allt runt affären.
    Kan varmt rekommendera Eddie till andra då han har bra koll på marknaden och kan sitt område. Läs mer
  • 2020-10-01

Dervis B skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har köpt ett hus. Eddie har hjälp oss för att hitta det vi behöver.
    Bemötande var bra men svarar inte på e-post om man har en fråga. Läs mer
  • 2020-09-03

Tobias Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har både köpt hus o sålt bostadsrätten med hjälp av Eddie, klockrent! Sammanfattningsvis är han väldigt engagerad, hjälpsam o serviceinriktad mäklare som varmt rekommenderas tillsammans med personal på kontoret. Läs mer
  • 2020-08-31

Camilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Mycket trevlig och ett bra bemötande! Läs mer
  • 2020-08-31

Sara G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Patrik. En väldigt engagerad mäklare. Vi är mycket nöjda med försäljningen och slutpriset. Läs mer
  • 2020-08-25

Greger F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hej, Eddie är en lättpratad, glad, positiv och verkar ha koll på läget. Vi har köpt genom honom, han kanske missade att vi var intresserade av budgivningen men det gick ju bra slut, trots det blev lite hastigt. Läs mer
  • 2020-08-23

Margareta H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt bostadsrätt. Eddie var alltid trevlig vid våra kontakter. De andra på förmedlingen var också trevliga. Läs mer
  • 2020-07-20

Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    jag har sålt en villa. Jag valde mäklaren för att jag har varit på andra visning när jag hjälpe min syster. Han har ett stort intresse för det som kommer på husvisningar. Han är kunnig han är intressera av dig som sälja och köpare. Han har alltid tid att prata när man ring honom för att man har frågor. Han har också varit till stor hjälp när vi har tittat efter annan bostad.

Jag kan defensivt rekommendera den mäklaren. Ni kommer blir super nöjda. Läs mer
  • 2020-07-13

Pekka M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Tyvärr blev erfarenheten av Patrik inte så bra. En mindre detalj var att han inte korrekt noterade vårt första (muntliga) bud. Betydligt sämre att han inte svarade på telefonuppringning och upprepade sms under oklart/känsligt läge under budgivning. Vidare: Utan att först tillfråga oss tog hsn gör givet och formulerade han kontraktförslag om att vi inte behövde någon klausul om behov av försäljning av egen fastighet - något som tog oss pä sängen vid klntraktskrivandet, då vi dock valde sth hålls god min., Han verkade också ha problem med att förstå mäklarrollen, dvs att på ett likvärdigh sätt ska företräda både säljare och köpare. I slutändan är vi glada för vårt köp, och det är troligt att Patrik av olika skäl inte hade sina bästa dagar. Men det uppriktiga svaret på frågan är att vår erfarenhet inte var god. Läs mer
  • 2020-07-11

Dennis S skrev om David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Super nöjd, gjorde det väldigt smidigt för mig att sälja Läs mer
  • 2020-06-18

Pernilla G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Snabb affär med en stuga.
    Allt sköttes kanon, och improviserat, då affären var snabb.
    Alla gjorde vad de kunde på ett föredömligt sätt i detta.
    Ingen stress där på plats, utan lugnt och sakligt och tid för prat. Läs mer
  • 2020-06-03

Magnus A skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt ett hus med Eddie Downie som mäklare.Ett riktigt proffs på sitt jobb med ett stort engagemang och ett trevligt bemötande.

Magnus. Läs mer
  • 2020-05-17

Elisabeth S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Trevlig och ett bra bemötande . Säker på sin sak.
    Fritidshus Läs mer
    2020-06-03 Eddie D svarar Elisabeth S
    Tack Lisa. Ett rent nöje att få häjlpa er att sälja ert fina fritidshus.
  • 2020-05-11

Anita Ö skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie är en bra mäklare som ställer upp för sina kunder Läs mer
    2020-06-03 Eddie D svarar Anita Ö
    Tack för de fina orden Anita. Grattis till ditt nya hus.
  • 2020-04-18

Sally K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt och sålt vår villa. Mycket bra bemötande. Jag tycker Eddie varit bra. Vi har en son som hjälpt oss och har haft mycket fin kontakt med Eddie också. Kan rekommendera honom Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Sally K
    Tack så mycket för er rekommendation Sally och Lars-Erik. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er.
  • Pernilla V

2020-04-13

Pernilla V skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi fick vår nuvarande bostad värderad av Eddie och efter det tittade vi på en ny bostad som ännu inte hade kommit ut på hemnet. Nu har vi skrivit på papper för den nya bostaden och Eddie hjälper oss att sälja den befintliga.
    Eddie är en otroligt proffsig och hjälpsam fastighetsmäklare. Jag upplevde att han hade bra koll på vad det är han sålde och han går in för sina nya objekt helhjärtat.

Vi kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Eddie! Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Pernilla V
    Stort tack för den fina orden. Glad över att fått hjälpa er att hitta er nya bostad samt oerhört tacksam att få hjälpa er att sälja er nuvarande. :)
  • Robin K

2020-04-12

Robin K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har precis sålt vårat hus som varit vår trygga hamn i 13år. Mäklaren gav ett jätte bra intryck från första stund och var väldigt förtroendeingivande så det känndes rätt att välja honom. Sedan så löpte allt på smidigt och vi hade löpande kontakt. Att vi slutligen hamnade över den satta målbilden är inte heller dumt.
    Jag kan varmt rekommendera Eddie Downie Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Robin K
    Tack för er rekommendation Robin. Mycket skoj få hjälpa er i er fastighetsaffär. Tack!
  • 2020-03-23

Ardan S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hela affären gick enl. mina förväntningar. Läs mer
    2020-04-08 Eddie D svarar Ardan S
    Hej Ardan, Tack för recensionen. Kul att göra affär med dig. Hoppas att du skall trivas i den fina lägenheten.
  • 2020-03-01

Elisabet Y skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har köpt en lägenhet på norra missionen. Vi blev bra bemötta & är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-02-27

Maria S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostad, snabb effektiv trevlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2020-02-25

Marianne M skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag har sålt en villa från 70-talet, som vi själva byggt och bott i sedan snart 50 år. Eddie har ställt upp från början, när jag haft frågor angående försäljningen, och vi sålde med endast en visning. Jag är helnöjd💕 Läs mer
  • 2020-02-23

Rose-marie K skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hus. Blev bemött väl. Har ingen tidigare erfarenhet men känner mig nöjd. Har känts bra. Läs mer
  • 2020-02-13

Kerstin L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Alltid ett trevligt bemötande men ibland hade det varit tacksamt med lite snabbare respons även om vi förstår att vi inte är ensamma om att sälja hus;). I denna veva blev mäklaren pappa och självklart tog detta lite tid och fokus från jobbet. Vi är glada för hans skull även om det var stressande för oss då det handlade om en separation och att vi stod med dubbla kostnader. Läs mer
  • 2020-02-13

Nina P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag upplevde att Eddie inte var speciellt intresserad av att sälja huse vi ville köpa. Efter flera månader av jagande fick vi äntligen titta på huset som låg som kommande. Återkopplingen var något långsam och vi hade önskat en mer "hungrig" säljare.
    Bemötandet var trevligt och professionellt. Läs mer
    2020-02-13 Eddie D svarar Nina P
    Hej Nina. Som jag informerade dig i ett tidigt skede av affären så höll vi en tidsplan där vi presenterade huset som en kommande försäljning med planerade visningar i vår då tillträdet låg så pass långt fram i tiden. Glad för er skull att det löste sig till slut och hoppas ni skall trivas.
  • 2020-02-11

Stefan A skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har vi haft o göra med m tre olika hus o det tredje köpte vi. En mycket bra mäklare som lyssnar på kunden o ger bra råd även pålitlig. Ett bra bemötande i alla lägen vi har vsrit i kontskt m Eddie. Så Eddie rekommenderar vi starkt vi kommer använda han i våra framtida husaffärer Läs mer
    2020-02-13 Eddie D svarar Stefan A
    Tack Stefan för er fina recension. Hoppas fortsatt att ni trivs i Aneby.
  • 2020-02-01

Elmer F skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Supertrevlig rakt igenom! Flexibel med visningar/möten. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Elmer F
    Tack Elmer, nu ser vi fram emot inflytt av din nya lägenhet.
  • 2020-01-25

Annikki J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt en lägenhet och köpt en nybyggd lägenhet. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Annikki J
    Tack Annikki. Kul att gör affär med dig.
  • 2020-01-16

Andreas E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde min lägenhet! Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Andreas E
    Tack för ditt förtroende Andreas.
  • 2019-12-26

Tobias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålt villa.
    Vi blev mycket bra bemötta av Patrik. Toppklass om vi jämför mot andra mäklare. Mycket bra utfört arbete med förberedelserna inför försäljningen, kontakt under budgivning och visningarna. Läs mer
  • 2019-12-21

Lisbet L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    En person som verkligen passar för jobbet som fastighets mäklare 🏠🏢 Läs mer
    2020-01-07 Eddie D svarar Lisbet L
    Stort tack för din recension Lisbet.
  • 2019-12-19

Hans Erik Edvard H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    har sålt villa med gott omdöme och är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-17

Suzana J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Jag sålde mitt lilla drömhus på slätten vid Omberg. Patrik visade intresse och trevligt bemötande. Var alltid positiv och gick genom allt klart och tydligt. Hade regelbunden kontakt undet försäljningen. Kom med egna föeslag om annonsering för att nå ut så brett som möjligt var lugn och saklig vid genomgång mef köparen. . Jag är mycket nöjd med Patrik och kommer rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
  • Tobias G

2019-11-11

Tobias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Hej!

Slog prisrekord, det säger allt!! Läs mer
  • 2019-10-25

Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt sommarstuga
    Återkopplar snabbt när man ringer
    Tips o råd
    Proffsig Läs mer
  • 2019-10-22

Elin W skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Vi har sålt en villa i sommen och köpt en villa i Tranås. Och vi är jätte nöjda då allt gått smidigt och alla våra frågor har blivit väl besvarade.
    Om vi väljer att sälja igen så kommer vi definitivt kontakta Eddie downie igen. Läs mer
    2019-11-11 Eddie D svarar Elin W
    Tusen tack Elin för era ord. Jag är mycket tacksam att just jag fick hjälpa er.
  • Maria N

2019-10-05

Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Köpt bostadsrätt
    Korrekt, men inte helt personlig
    Hade inte all fakta om objektet, vilket jag förväntar mig att man har eller tar reda på o återkommer.
    Olika information om vissa uppgifter
    Verkade mer resultatinriktad än kundinriktad.
    Kunde ha visat och informerat alla samtidigt på visning

Har varit på visning med andra mäklare som har gett bättre intryck Läs mer
  • 2019-10-02

Ragna R skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie har hjälpt mig sälja min lägenhet och jag kunde inte vara mer nöjd. Har känts tryggt genom hela affären. Läs mer
    2019-11-11 Eddie D svarar Ragna R
    Tack Ragna för ditt förtroende. Kul också att försäljningen gick så bra av din fina lägenhet.
  • 2019-09-15

Victor H skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Eddie sålde vårt radhus och det finns inget vi kan klaga på. Han fanns med hela vägen och kommunikationen var superbra! Läs mer
    2019-09-24 Eddie D svarar Victor H
    Tack Victor för er recension, och för ert förtroende.
  • 2019-09-07

Johanna J skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
    Sålde en villa, mycket nöjd med bemötande och service. Läs mer
    2019-09-24 Eddie D svarar Johanna J
    Hej. Kul att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte