Elin Nöremark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Elin Nöremark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Nöremark har haft 40 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
En bostadsaffär är en otroligt viktig händelse i ditt liv och valet av mäklare bör inte lämnas åt slumpen! Framgång nås enbart genom hårt arbete och jag är övertygad om att nyckeln till en riktigt lyckad bostadsaffär är ett stort driv och ett personligt engagemang. Detta, tillsammans med en stor dos glädje, passion och ödmjukhet gör att jag kan fortsätta att göra bra bostadsaffärer. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständigt kvalité i min mäklartjänst – allt för att du skall nå bäst resultat vid din försäljning!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är en bostad mer än bara en bostad. Det är ett hem. Ett hem där familjer skapas, växer och formas över tid. En plats där minnen och känslor sitter i väggarna. Att gång på gång få förtroendet att vara delaktig och hjälpa till när hem skall byta ägare är en stor ära och ett uppdrag som jag axlar med stor respekt och hängivenhet. Jag älskar att utmana mig själv och min största drivkraft är att kunna hjälpa andra människor på ett så tryggt och bra sätt som möjligt. Att mina kunder ofta återkommer när de ska ta nästa steg i livet är det bästa kvittot för mig – då vet jag att jag har lyckats!

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När jag utbildade mig till mäklare var min främsta vision att genom hög service kunna hjälpa människor i ett av de största skedena i livet. Men oj, vad mycket mer jag får utlopp för! Förutom den social biten får jag även användning av min kreativitet, målmedvetenhet och affärsmässighet. Jag älskar också att jag ges möjlighet att vara med påverka synen på mäklaryrket och det sedan tidigare ganska konservativa mäklaridealet. Att få vara en del av och kunna bidra till utvecklingen känns fantastiskt! Kommentarer som ”Det är så kul och peppande att se unga, coola och kompetenta tjejer äga sin yrkesroll” från en kund, gör mig oerhört stolt. Vi kan, vi vill och vi vågar!

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 72 Läs vad Elin Nöremark

• 2020-12-04
    Elin har hjälpt oss i köpet av en nyproducerad villa med ett mycket bra bemötande och hjälpsam under hela processen.
    Fredrik U
    • 98.0 m²
    • Hökerum
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Tack Alice och Fredrik! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya, fina hus! /Elin

• 2020-12-03
    Jag upplever Elin som proffsig och kunnig. Dessutom ett väldigt trevligt bemötande.
    Mikael H
    • 95.0 m²
    • Vegby
    Vad roligt att ni är nöjda med mig och mitt bemötande! Ser med spänning fram emot att följa ert husbygge! /Elin

• 2020-11-23
    Ingen erfarenhet sedan tidigare utav villa köp. Elin inger ett förtroende och är glad, positiv. Bra kontakt med Elin under hela processen vilket ger en trygghetskänsla. Bra med information om huset och en genomgång om hur budgivning går till. Därför känner jag att Elin också ska få sälja min lägenhet.
    Martin S
    • 139.0 m²
    • Ulricehamn
    Tusen tack för de fina orden Martin! Härligt att höra att ni har känt trygghet genom hela processen och att ni är nöjda med mig som mäklare. Ser fram emot att få hjälpa till med försäljningen av din bostadsrätt! /Elin

• 2020-11-15
    Snabbt o smidig försäljning .
    Monica V
    • 80.0 m²
    • Timmele
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Tack för förtroendet! Vad roligt att ni känner er nöjda! /Elin

• 2020-11-05
    Då vi skulle sälja vår lgh blev jag bemött på ett mycket fint sätt av Elin N. Detta då jag känslomässigt var mkt fäst vid lägenheten och egentligen inte ville sälja. Efter samtal m Elin och att jag fick ta det i min takt så kändes det bra då jag kom t beslut. Elin kändes seriös och engagerad. Kan varmt rekommendera henne som fastighetsmäklare!!! Mvh Monica Knutsson
    Gunvor Monica Carola K
    • 70.0 m²
    • Ulricehamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina lägenhet! Vad roligt att höra att ni känt trygghet och engagemang från min sida genom hela försäljningsprocessen. Era ord betyder mycket! /Elin

• 2020-11-02
    Jag köpte min drömlägenhet i Ulricehamn där Elin hjälpte mig att ro affären i hamn på ett väldigt snabbt och smidigt sätt. Elin bemötte mig på ett bra och välkomnande sätt och var anträffbar när som helst. Härlig service och ett leende på läpparna under hela processen!
    Albin S
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Ulricehamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Tack för fina ord Albin! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad! /Elin

• 2020-10-14
    Jag var ute efter en lägenhet i centrala Ulricehamn och när objektet jag ville ha dök upp på Hemnet, kontaktade jag direkt ansvarig mäklare. Det visade sig vara Elin Nöremark. Elin kunde inte ha svarat snabbare på mina frågor eller varit mer tillmötesgående angående mina önskemål. Hon har sedan löpande under hela processen med visning, kontraktsskrivning och uppföljning visat samma engagemang och servicekänsla. Rekommenderar henne varmt och är glad över att själv ha hittat en proffsig och trygg mäklare som jag kan kontakta i kommande bostadsärenden.
    Ann W
    • 69.0 m²
    • Ulricehamn
    Tack snälla Ann! Vilken fin recension. Det glädjer mig att förtroendet är så stort och jag ser fram emot att få hjälpa dig även i framtiden! Vi ses snart på tillträdet! /Elin

• 2020-10-13
    Vi sålde vår bostadsrätt med Elin och vi kunde inte varit mer nöjda! Genom hela processen var hon väldigt professionell och vi hade hela tiden fullt förtroende för henne! Hon svarade alltid snabbt på våra frågor och funderingar och kontakten mellan oss fungerade mycket bra! Hon var alltid trevlig och positiv! Vi rekommenderar Elin Nöremark starkt till alla er som både vill sälja eller köpa bostad!
    Marcus J
    • 69.0 m²
    • Ulricehamn
    Hjärtligt tack för era fina ord! Så roligt att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet. Jag önskar er stort lycka till med huset och hoppas att ni skall trivas lika bra där! /Elin

• 2020-09-22
    Vi har letat hus eller radhus i Ulricehamn under drygt ett år, och nu slutligen köpt en tomt för att bygga eget. Vi har stött på Elin Nöremark i flera olika sammanhang under vårt bostadsletande och alltid fått ett positivt och välkomnande bemötande. Hon har varit engagerad och personlig och flera gånger tipsat om andra objekt på väg ut på marknaden som hon tror kan passa oss. Hon har också alltid varit lätt att nå och kommunicera med. Nu när det till slut blev en affär har allt flutit på smidigt och känts tryggt så här långt, och så tror vi även att det kommer fortsätta framåt :)
    Johanna T
    • 126.0 m²
    • Ulricehamn
    Tack snälla Johanna och Martin för ert fina omdöme! Jätteroligt att ni har en positiv upplevelse av mig och mitt arbete och jag är glad att jag har kunnat hjälpa er att hitta hem. Ska bli spännande att följa ert husbygge här i Ulricehamn! /Elin

• 2020-09-16
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ulricehamn av Elin Nöremark Jag fick ett mycket bra bemötande. Hon är mycket kompetent, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Jag tycker det är viktigt vid en husaffär att ha förtroende för den som sköter affären. Det kände jag att jag hade. Jag kan verkligen rekommendera henne till andra
    Marita H
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Ulricehamn
    Stort tack för era fina ord! Det glädjer mig att ni är nöjda och känner förtroende för mig och mitt arbete. Jag ser fram emot gott samarbete även framåt! Kram Elin

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte