Elin Nöremark

Elin Nöremark

Elin Nöremark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Elin Nöremark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Nöremark har haft 53 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
En bostadsaffär är en otroligt viktig händelse i ditt liv och valet av mäklare bör inte lämnas åt slumpen! Framgång nås enbart genom hårt arbete och jag är övertygad om att nyckeln till en riktigt lyckad bostadsaffär är ett stort driv och ett personligt engagemang. Detta, tillsammans med en stor dos glädje, passion och ödmjukhet gör att jag kan fortsätta att göra bra bostadsaffärer. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständigt kvalité i min mäklartjänst – allt för att du skall nå bäst resultat vid din försäljning!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är en bostad mer än bara en bostad. Det är ett hem. Ett hem där familjer skapas, växer och formas över tid. En plats där minnen och känslor sitter i väggarna. Att gång på gång få förtroendet att vara delaktig och hjälpa till när hem skall byta ägare är en stor ära och ett uppdrag som jag axlar med stor respekt och hängivenhet. Jag älskar att utmana mig själv och min största drivkraft är att kunna hjälpa andra människor på ett så tryggt och bra sätt som möjligt. Att mina kunder ofta återkommer när de ska ta nästa steg i livet är det bästa kvittot för mig – då vet jag att jag har lyckats!

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När jag utbildade mig till mäklare var min främsta vision att genom hög service kunna hjälpa människor i ett av de största skedena i livet. Men oj, vad mycket mer jag får utlopp för! Förutom den social biten får jag även användning av min kreativitet, målmedvetenhet och affärsmässighet. Jag älskar också att jag ges möjlighet att vara med påverka synen på mäklaryrket och det sedan tidigare ganska konservativa mäklaridealet. Att få vara en del av och kunna bidra till utvecklingen känns fantastiskt! Kommentarer som ”Det är så kul och peppande att se unga, coola och kompetenta tjejer äga sin yrkesroll” från en kund, gör mig oerhört stolt. Vi kan, vi vill och vi vågar!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 102 Läs vad Elin Nöremark

• köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-06-23
    Ett vänligt bemötande som var uppriktigt. Elin lät oss ta vår tid och var redo för de flesta frågor vi hade. Alla svårigheter blev lösta snabbt och hon var mån om både köpare och säljare. 👍
    Fantastiskt roligt att vara med vid köpet av ert smultronställe! Det glädjer mig att ni är nöjda! /Elin Elin Nöremark
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-06-15
    Vår mäklare Elin Nöremark har på ett positivt professionellt sätt hjälpt oss med försäljning av vårt fritidshus. Hon har bemött oss med bra service och haft en tydlig kommunikation längs hela vägen. Elin är noggrann, tydlig och personlig vilket vi har uppskattat i denna process. Tydliga målsättningar och vår förväntan stämde bra med hur resultatet blev. Vi är nöjda och kan rekommendera Elin till framtida objekt. Med vänlig hälsning, Michelle och Johan.
    Återigen stort tack för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus! Vad roligt att ni är nöjda med mig som mäklare och hela försäljningen! /Elin Elin Nöremark
    • Hökerum
    2021-06-10
    Proffesionellt och fantastisk bemötande. Överträffade förväntningarna och försäljningen gick smidigt och enkelt till! Tack så mycket!
    Stort tack för förtroendet! Det glädjer mig att försäljningen blev så lyckad och att ni är nöjda med mitt arbete och slutresultatet! /Elin Elin Nöremark
  • sålde en tomt med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Hökerum
    2021-06-10
    Super duktig mäklare, med en mycket positiv inställning till sitt arbete o sina kunder
    Stort tack för förtroendet! Vi ses snart igen. /Elin Elin Nöremark
    • Gällstad
    2021-06-07
    vi sålde ett små hus, bemötandet var utmärkt.
    Vi förväntade oss en bekymmersfri försäljning med bra support samt bra dialog med representant ifrån Svensk fast förm.
    Allt detta var till stor belåtenhet, och vi är mycket nöjda
    Stort tack för förtroendet! Härligt att höra att ni är nöjda! /Elin Elin Nöremark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-06-04
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet där Elin varit ansvarig mäklare , jag har fått bästa service, och hjälp genom affären och jag har känt mej väldigt trygg av Elins kunskap. Hon har lyssnat, varit lyhörd och återkopplat på ett ansvarsfullt sätt.
    Elin har ett alltid glatt humör och trevligt sätt och jag kan sammanfatta min upplevelse med henne och affären med ett UTMÄRKT!!
    Tusen tack för dina hjärtliga ord Linda! Det känns så roligt att både köp och försäljning blev så lyckat och det värmer att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart! Kram Elin Elin Nöremark
  • köpte en tomt med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-06-04
    Köpte ett hus i Ulricehamn och fick ett bra bemötande på en egen visning. Hela resan från visning till att vi fick alla detaljer på plats inför avtalsskrivande fungerade mycket bra. Tack vare Elins stora tålamod och hjälpsamhet ser vi fram emot flytten i sommar.
    Stort tack för era ord, det värmer! Lycka till med flytten och välkomna till Ulricehamn! /Elin Elin Nöremark
    2021-05-19
    Elin sålde min sommarstuga. Skötte affären perfekt. Hon har ett mycket gott bemötande mot både köpare och säljare. Passar perfekt som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Elin.
    Tack för förtroendet! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med affären och det glädjer mig att ni är nöjda. /Elin Elin Nöremark
    2021-05-16
    Köpt en fastighet i Ulricehamn. Elin har varit tillmötesgående, trevlig och informativ, ett bra bemötande.
    Elin uppfyller mina förväntningar på hur en mäklare ska agera och verka. Sammantaget en positiv upplevelse så här långt.
    Varmt tack för era fina ord! Så roligt att ni är nöjda! Ska bli spännande att få följa era planer med fastigheten. /Elin Elin Nöremark
    2021-05-03
    Vi har både köpt och sålt genom Elin Nöremark. Hon var väldigt professionell genom bägge affärerna.
    Återigen tusen tack! Ska bli spännande att följa era husdrömmar! /Elin Elin Nöremark