Elin Nöremark
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 40 Läs vad Elin Nöremark

• Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-03-18

Ulricehamn
    Vi har sålt vår lägenhet via Elin. Hon var otroligt proffsig och ett bra stöd under hela försäljningen! Vi är så nöjda, hon är grym! Läs mer
    2020-03-19 Elin N svarar Erik A
    Bästa ni! Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina lägenhet. Ser fram emot att få besöka er i nya huset!
    Kram!
  • Kristina F sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-03-16

Gällstad
    Tydlig och bra information angående allt som hade med husförsäljningen att göra. Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2020-03-16 Elin N svarar Kristina F
    Tack Kristina för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med husförsäljningen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete!
    /Elin
  • Klentjan B köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-03-14

Gällstad
    Har ett gott bemötande och väldigt professionell i sitt arbete hon får en tia i betyg. Läs mer
    2020-03-16 Elin N svarar Klentjan B
    Stort tack, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya hus.
    /Elin
  • Emil J köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-03-04

Ulricehamn
    Elin Nöremark är född till mäklare och är en otroligt proffsig, snäll och glad människa samtidigt. Jag och min sambo tackar så mycket för ett proffsigt jobb hela vägen. Läs mer
    2020-03-05 Elin N svarar Emil J
    Stort tack Sofia och Emil! Det är precis den här upplevelsen som jag vill förmedla i mitt arbete och att läsa era fina ord glädjer mig verkligen. Varmt välkomna till Ulricehamn!
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-03

Hökerum
    Jag har sålt en villa på landet. Elin som var mäklare har skött detta exemplariskt och jag är jätte nöjd.
    Allt har fungerat som det var förväntat och jag tror att de som var på visningen var nöjda med hennes bemötande.
    På det stora hela har det fungerat bra och skulle inte tveka att anlita den fastighet byrån igen. Läs mer
    2020-02-04 Elin N svarar Christina S
    Vilka finns ord Christina, blir helt rörd! Vi på Svensk Fastighetsförmedling är så glada att vi fick äran att hjälpa till med försäljningen av ditt fina ställe. Vi ses och hörs!
    Elin
  • Kenneth J köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-01

Ulricehamn
    Alltid trevlig och vänligt bemötande. Svarar frågor på ett professionellt sätte. Läs mer
    2020-02-03 Elin N svarar Kenneth J
    Vad roligt att ni är så nöjda! Välkomna in på en kaffe nästa gång ni har vägarna förbi!
    Elin
  • Viktoria F köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ulricehamn
    Jag och min sambo har köpt bostad och blev bemött väldigt bra av mäklaren. Läs mer
    2020-01-31 Elin N svarar Viktoria F
    Stort tack för era ord! Varmt välkomna till Ulricehamn och jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya, fina hus!
    Elin
  • Vedran B sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ulricehamn
    Sålt bostad, med en enkel och simpel process där Elins stöd vid försäljning och bemötande var utmärkt. Läs mer
    2020-01-31 Elin N svarar Vedran B
    Vilken härlig recension, stort tack!!
    Elin
  • Josefine S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ulricehamn
    Elin skötte det alldeles utmärkt när jag köpte min bostadsrätt. Trevligt bemötande kombinerat med kunnande hjälpte väldigt mycket. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-31 Elin N svarar Josefine S
    Bästa Josefine, tack för den fina rekommendationen! Så roligt att du trivs i din lägenhet. Vi ses!
    Elin
  • Urban S sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-01-30

Ulricehamn
    Elin har skött både köp och sälja alldeles utmärkt, hon har visat på stora kunskaper och kommunicerat på ett sådant sätt så att vi under hela resan känt oss trygga och bekväma. Läs mer
    2020-01-30 Elin N svarar Urban S
    Vilka fina ord, vad glad jag blir! Tack för förtroendet både vid köp och försäljning av ert finns hus. Vi hörs och ses framöver!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark