Elin Nöremark
Registrerad mäklare sedan 2017-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-14
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
En bostadsaffär är en otroligt viktig händelse i ditt liv och valet av mäklare bör inte lämnas åt slumpen! Framgång nås enbart genom hårt arbete och jag är övertygad om att nyckeln till en riktigt lyckad bostadsaffär är ett stort driv och ett personligt engagemang. Detta, tillsammans med en stor dos glädje, passion och ödmjukhet gör att jag kan fortsätta att göra bra bostadsaffärer. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständigt kvalité i min mäklartjänst – allt för att du skall nå bäst resultat vid din försäljning!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är en bostad mer än bara en bostad. Det är ett hem. Ett hem där familjer skapas, växer och formas över tid. En plats där minnen och känslor sitter i väggarna. Att gång på gång få förtroendet att vara delaktig och hjälpa till när hem skall byta ägare är en stor ära och ett uppdrag som jag axlar med stor respekt och hängivenhet. Jag älskar att utmana mig själv och min största drivkraft är att kunna hjälpa andra människor på ett så tryggt och bra sätt som möjligt. Att mina kunder ofta återkommer när de ska ta nästa steg i livet är det bästa kvittot för mig – då vet jag att jag har lyckats!

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När jag utbildade mig till mäklare var min främsta vision att genom hög service kunna hjälpa människor i ett av de största skedena i livet. Men oj, vad mycket mer jag får utlopp för! Förutom den social biten får jag även användning av min kreativitet, målmedvetenhet och affärsmässighet. Jag älskar också att jag ges möjlighet att vara med påverka synen på mäklaryrket och det sedan tidigare ganska konservativa mäklaridealet. Att få vara en del av och kunna bidra till utvecklingen känns fantastiskt! Kommentarer som ”Det är så kul och peppande att se unga, coola och kompetenta tjejer äga sin yrkesroll” från en kund, gör mig oerhört stolt. Vi kan, vi vill och vi vågar! Läs mer

Läs vad 56 Läs vad Elin Nöremark

• Peder F köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-07-09

Grönahög
    Mycket bra bemötande hela vägen. Kunnig och engagerad mäklare med stor portion humor.
    Kommer absolut att rekommendera Elin om någon i min bekantskapskrets skulle vilja sälja eller köpa en fastighet! Läs mer
  • Christina J sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-07-09

Grönahög
    Sålt en sommarstuga. Bra bemötande. Talades vid på telefon vid flera tillfällen. Kändes positivt personligt.
    Tycker kanske att en del av det pappersarbetet vi var tvungna att göra inför försäljningen kunde ha gjorts elektroniskt. Vet från annan mäklare att det går att göra så.

Annars tyckte jag hon var kunnig och absolut gjorde sitt bästa för att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2020-07-09 Elin N svarar Christina J
    Tack för er recension! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen och slutresultatet. Ha en fin sommar!
    /Elin
  • Dennis K skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-07-01

Jag har både sålt och köpt villor via Svenskfastighetsförmedling.
    Allt har funkat kanon, snabba affären. och kommunikation. Läs mer
    2020-07-02 Elin N svarar Dennis K
    Hjärtligt tack Elin och Dennis! Det värmer att jag fått förtroende att vara med vid både köp av nytt och försäljning av ert mysiga hus! Vi ses!
    /Elin
  • Emma E köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-30

2:a
    Ulricehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Elin hade ett bra och trevligt bemötande. Jag tycker att hon agerade proffsigt och hade koll och svar på frågor. Hon levde upp till mina förväntningar jag hade på henne som fastighetsmäklare Läs mer
    2020-07-02 Elin N svarar Emma E
    Stort tack Emma! Så roligt att du nu hittat din lägenhet, det kommer bli hur bra som helst! Vi ses snart.
    /Elin
  • Susanne R sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-29

Dalum
    Elin var snabb och hjälpsam med allt som behövdes vid vår husförsäljning. Läs mer
    2020-06-29 Elin N svarar Susanne R
    Tack Susanne, det glädjer mig att ni är nöjda! Vi hörs!
    /Elin
  • Rebecka B köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-23

Timmele
    Precis köpt drömhuset med hjälp av otroligt tillmötesgående och trevliga Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Elin har varit väldigt lätt att nå och t.o.m svarat på midsommar :-) Professionell och tydlig! Kan varmt rekommendera både Elin och företaget i sig. Även de andra tjejerna på kontoret verkar riktigt trevliga. Läs mer
    2020-06-24 Elin N svarar Rebecka B
    Tusen tack snälla Rebecka! Så roligt att du äntligen hittat hem till drömhuset. Vi ses snart! Kram Elin
  • Tomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-15

3:a
    Elin har skött detta alldeles utmärkt ! Läs mer
    2020-06-15 Elin N svarar Tomas S
    Stort tack Tomas, vad bra det blev!
    /Elin
  • Jonatan H sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-12

Ulricehamn
    Elin har under hela säljprocessen varit mycket professionell.
    Framförallt har hon ständigt varit positivt, tillgänglig och saklig. Läs mer
    2020-06-15 Elin N svarar Jonatan H
    Stort tack för fina ord och för förtroendet! Lycka till med gården och jag hoppas att ni skall trivas bra på landet.
    /Elin
  • Claes H köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-09

Ulricehamn
    Jag har köpt ett radhus i Ulricehamn. Blev mycket vänligt och korrekt bemött. Elin levde upp till alla höga förväntningar. Hon är ambitiös och mycket påläst, en medarbetare som Svensk Fastighetsförmedling ska vara stolta över! Läs mer
    2020-06-10 Elin N svarar Claes H
    Vilka fina ord du ger mig Claes, tusen tack! Jag tycker att det är väldigt roligt att du har hittat tillbaka till rötterna i Ulricehamn. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hus!
    /Elin
  • Christer L sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-21

Gällstad
    Proffsigt bemötande hela vägen. Hon sa vad som skulle göras - och sedan gjorde hon det. Läs mer
    2020-05-25 Elin N svarar Christer L
    Tack Christer för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya hemstad!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark