Josefine Härngren

Josefine Härngren

Josefine Härngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefine Härngren har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Josefine Härngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Härngren har haft 40 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 86 Läs vad Josefine Härngren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-01-19 Verifierad kund
    Josefine har under hela försäljningsprocessen väglett oss på ett otroligt professionellt sätt. Detta har gjort att vi känt oss trygga hela vägen. Med henne tydliga kommunikation och kunskap har försäljningen gjorts med ett leende på läpparna.

Vi kan starkt rekommendera Josefine som mäklare.
    Vilka fina och värmande ord! Vi hade ett bra teamwork tillsammans och dessutom kul på vägen! Stor kram Josefine Härngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-01-18 Verifierad kund
    Josefin är mycket bra i sitt bemötande med människor. Man känner sig sedd och hon har koll på de hon pratar om.
    Mycket kunnig i sin sak.

Vid vårt köp var Josefin mycket proffsig samtidigt som det känns avslappnat och tryggt.

Vi rekommenderar starkt Josefin som mäklare.
    Så kul att jag fick vara med i er jakt efter drömboendet! Tack för fina ord - vi ses på tillträdet! Josefine Härngren
  • köpte en tomt med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Hökerum
    2021-12-29 Verifierad kund
    En mycket positiv och trevlig mäklare som är kunnig inom sitt område. Lätt tillgänglig och dedikerad mäklare som alltid har ett leende på läpparna!
    Det ska bli spännande att följa er resa och se hur husen växter fram i det fina området! Stor kram, vi hörs mer framöver! / Josefine Josefine Härngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Marbäck
    2021-12-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötade. Fick en flaska bubbel efter affären, väldigt trevligt.
    Det klart att en affär ska firas! Hoppas ni kommer trivas i ert fina, nybyggda hus! Vi ses på tillträdet/ Josefine Josefine Härngren
    2021-11-30 Verifierad kund
    Tillmötesgående, hjälpsam och kunnig.
    Tack snälla Ingalill! Ska bli spännande att följa er renovering. Ha det så bra kram Josefine Josefine Härngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-11-29 Verifierad kund
    utmerkt bemötande
    hon uppfyllde mina förväntningar
    upplevelsen var väldigt god
    Tack Dick, välkommen in till Ulricehamn! Ha det så bra i så ses vi på tillträdet / Josefine Josefine Härngren
    • Hökerum
    2021-10-28 Verifierad kund
    Josefin är oerhört proffsig, supertrevlig & ger det lilla extra!
    Vi är supernöjda med henne som mäklare & hon har gjort detta husköp väldigt smidigt & med en så bra känsla hela vägen!
    Tacksamma för att ha haft Josefin som mäklare.
    Tusen tack Felicia! Så kul att ni hittat ett hus! Kommer gärna förbi och ser hur ni fått det framöver! / Josefine Josefine Härngren
    2021-10-11 Verifierad kund
    Tydlig, rak och lätt att kommunicera med.
    Rekommenderas!
    Tack Melinda! Hoppas du kommer trivas i Liared! Vi ses på tillträdet MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi är nöjda med både köp av lgh och fsg av huset
    Hoppas du kommer trivas i lägenheten Ingamaj! MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bra och smidigt affär.
    Trevligt bemötande 👍
    Välkommen till Timmele - hoppas du kommer trivas! MVH Josefine Josefine Härngren