Josefine Härngren
Registrerad mäklare sedan 2019-08-29
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-27
2019-07 - 2020-06
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop. Läs mer

Läs vad 18 Läs vad Josefine Härngren

• Christer B köpte sin bostad med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-07-01

Ulricehamn
    Kontraktsskrivning för näringsfastighet. Josefine har skött sitt åttagande på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2020-07-01 Josefine H svarar Christer B
    Tack för fina ord Christer! Ha en fin sommar. Varma hälsningar Josefine
  • Karin H köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-29

Hökerum
    Josefin hjälpte till med värdering av vår sommarstuga och jag köpte ut mina syskon. Hon var lätt att samarbeta med, svarade snabbt på meddelande och gav ett mycket professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-29 Josefine H svarar Karin H
    Tack Karin! Stort lycka till med renoveringen. Jag kommer förbi och tittar när ni är klara. Ha en fin sommar/ Josefine
  • Kristin L
    Kristin L sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-27

Hökerum
    Josefin hjälpte mig och mina syskon med försäljning av vår sommarstuga som vi ärvt i Mastunga.
    Jag bor Utomlands sedan 20 år och Josefin var väldigt lätt att jobba med. Hon skötte allt smidigt och förklarade alla delar av kontakt som vi behövde veta och samarbeta med min fullmakstshavare. Josefin svarade på alla mina frågor snabbt och skickade all information jag behövde läsa.
    Jag trodde att det skulle bli svårt att sälja men Josefin gjorde det hela smidigt och lätt. Läs mer
    2020-06-29 Josefine H svarar Kristin L
    Kul att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda! Ha en fin sommar och ta hand om varann där borta i Australien! Varma hälsningar Josefine
  • Rickard B
    Rickard B köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-15

2.5:a
    Ulricehamn
    Köpte en bostadsrätt på norra strandgatan 3a i ulricehamn.
    Mäklaren hade ett trevligt bemötande, insatt i objektet som skulle säljas och var kunnig inom sitt område. Läs mer
    2020-06-26 Josefine H svarar Rickard B
    Stort tack Rickard! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! / Josefine
  • Joakim J sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-12

2.5:a
    Sålt min lägenhet.

blev bemött på ett väldigt bra sätt, väldigt lätt att ha och göra med, " ett litet charmtroll"

jag förväntade mig ett mäklare som brinner för sitt jobb och service och fick båda delarna, super nöjd :)

jag kan starkt rekommendera Josefine de får bli min sammanfattning! Läs mer
    2020-06-15 Josefine H svarar Joakim J
    Det var ett sant nöje att hjälpa dig med försäljningen Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert fina nya hus! / Josefine
  • Catrin J
    Catrin J köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-06-12

3:a
    Ulricehamn
    Vi har nu med hjälp av Josefine Härngren hittat och förvärvat vår drömlägenhet. Allt från visningar till kontraktskrivande har fungerat mycket bra och vi är tacksamma för den hjälp vi fått. Josefine är en lugn, informativ och noggrann mäklare och vi är mycket nöjda med hennes sätt att hantera den här affären. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Ulricehamn och Josefine Härngren. Läs mer
    2020-06-12 Josefine H svarar Catrin J
    Men vilka fina ord Catrin! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er fina lägenhet! Stor kram Josefine
  • Lage R köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-23

Mastunga
    Fungerade utmärkt. Snabbt, lätt, trevligt och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-05-24 Josefine H svarar Lage R
    Tack Lage! Hoppas ni kommer trivas i ett fina fritidshus! Varma hälsningar Josefine
  • Jennie J sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-01

Mastunga
    Fint bemötande och snabb på alla bollar. Jag är tacksam för hennes engagemang och hennes råd kopplade till försäljningen. Jag kände mig trygg med att hon gjorde sitt bästa för att få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2020-05-01 Josefine H svarar Jennie J
    Tack för lunchen igår och hoppas ni får en fin och lugn sommar! Kram Josefine
  • Susanne Å sålde en tomt med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-25

4:a
    Knätte
    Vår mäklare Josefine Härngren:
    En frisk fläkt med visioner och en öppenhet mot oss som säljare! En som ser möjligheter och är trevlig, professionell och förtroendeingivande. Hon har haft en tät kontakt med oss och försäljningen av fastigheten gick över förväntan!
    En toppenmäklare på alla plan! Läs mer
    2020-05-01 Josefine H svarar Susanne Å
    Lätt och roligt att göra bra jobb när man har så fina säljare som er! Stor kram
  • Eric L köpte en tomt med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-25

4:a
    Knätte
    Köpte fritidshus i Ulricehamns kommun våren 2020. Josefine var toppen genom hela processen, tydlig, rak och ärlig och 100% koll på läget. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-05-01 Josefine H svarar Eric L
    Jag hoppas ni kommer stortrivas i mysiga Igelsred! Jag kommer förbi på fika någon dag och kollar hur ni har det! / Josefine

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark