Josefine Härngren

Josefine Härngren

Josefine Härngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefine Härngren har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Josefine Härngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Härngren har haft 29 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 54 Läs vad Josefine Härngren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-05-11
    Jag köpte en bostadsrätt i centrala Ulricehamn och hade Josefine Härngren som mäklare och hon var riktigt bra! Hennes bemötande var proffesionellt och hon förklarade hela tiden när jag var på visningen och även när jag skrev kontraktet. Det har aldrig varit några problem med att få tag i henne och hon svarar alltid och snabbt vilket jag personligen tycker är jättebra. Hon var också väldigt ärlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Hökerum
    2021-04-30
    Köpt ett hus som tillhört gården en gång
    Historia bakåt o framåt
    Bemött en positiv o neutral person
    Snabba svar o inget krångel
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Men alltid en press m budgivning
    Allt gått bra
    Hade satt ett ca pris , själv som också stämde bra med som slut priset blev
    Supertack 👍❤️
    2021-04-12
    Proffsig, tillmötesgående, effektiv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-04-12
    Vi har sålt en fastighet
    Mycket bra bemötande, tålamod o saklig
    Förväntningar på en bra mäklare är i mitt fall att hitta bästa köparen och komma till bra avslut. Vilket Josefin gjorde
    2021-03-29
    Sålt ödehus.
    Blev perfekt bemött.

Inget att klaga på, toppen.
    Tack Åsa för ett bra samarbete! / Josefine Josefine Härngren
    2021-03-29
    Josefine sålde ett renoveringsobjekt åt oss. Hon är väldigt tillmötesgående, lyhörd och snabb. Hon kommer med tips och råd om man vill och inger förtroende.
    Tusen tack :)
    Tack Per för dina fina ord! / Josefine Josefine Härngren
    • Hökerum
    2021-03-14
    Trevlig och bra återkoppling. Bra med information och vilja att hjälpa
    Det ska bli spännande att se vad ni gör med tomten i framtiden! Ha det gott / Josefine Josefine Härngren
    2021-02-23
    Vi sålde en enplansvilla under hösten 2020. P.g.a. Covid, med resulterande reserestriktioner, samt riktigt svenskt vinterväder skedde hela försäljningen on line för vår del.

Att jobba med Josefine har varit ganska enkelt, positivt och rakt pa sak. Vi har hållits väl informerade om vad som gäller och vad som kommer att hända under varje steg i affären.

över lag var hela proceduren smidig och gick som planerat.
    Tack för ett gott samarbete på distans! Njut av det varma klimatet hos er så hoppas jag att vi kan träffas någon dag framöver! / Josefine Josefine Härngren
    2021-02-21
    Härligt bemötande, väldigt lätt att prata med, bra kompetens.
    Tack Tommy! Hoppas ni kommer trivas i Blidsberg! Josefine Härngren
    2021-02-19
    Vi är väldigt nöjda med Josefin. Husköpet gick smidigt från början till slut. Trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas!
    /Sandra
    Vad glad jag blir av dina fina ord Sandra! Hoppas er försäljning löper på smidigt och att ni kommer trivas i Blidsberg! Vi ses / Josefine Josefine Härngren