Josefine Härngren

Josefine Härngren

4.9 i betyg av 29 omdömen

Josefine Härngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Josefine Härngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 29 omdömen sedan 2019-10-27. Josefine Härngren har haft 23 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 29 Läs vad Josefine Härngren

• Vi har sålt vårat hus, med hjälp av Josefine Härngren. Det fungerade väldigt bra. Vi kan varmt rekommendera Josefine.
    Ralph K sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-10-02
    • 54.0 m²
    2020-10-02
    Tack för gott samarbete från ert håll! Stor kram Josefine

Visa svar
  • Mycket proffesonelt bemötande, Satte händerna i uppdraget med en gång och fick allt gjort väldigt snabbt . Kommer absolut att rekommendera Josefine och svensk fastighetsförmedling.
    Stephani E sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-09-30
    • 85.0 m²
    2020-09-30
    Tack Stephani! Så roligt att kunna hjälpa er och allt blev så bra! Ha det så gott så ses vi på tillträdet!

Visa svar
  • Vi sålde vår bostad med hjälp av Josefine, kan inte säga något annat än att det varit ett toppenbemötande hela vägen. Josefine känns kunnig och trygg och har även lyssnat noga på vad vi som säljare haft för önskemål.
    Linn J sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-31
    • 57.0 m²
    2020-08-31
    Tack Linn för dina fin ord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

Visa svar
  • Var tillgänglig och hjälpsam. Ställde upp och visade objektet på ledig tid. Samordnade besök mellan köpare o säljare snabbt.
    Marita B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-30
    • 57.0 m²
    2020-08-30
    Tack Marita! Hoppas att ni kommer trivas i det fina fritidshuset i Hökerum! Vi ses i december. MVH Josefine

Visa svar
  • Josefine agerade på ett professionellt och förtroendeingivande sätt vid köp av vårt första hus. Pedagogisk och genuint trevlig, vilket bidrog till en trygghet genom hela processen.
    Johan S köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-20
    2020-08-20
    Tusen tack Johan! Välkomna till Ulricehamn - jag hoppas ni kommer trivas i ert fina hus!

Visa svar
  • Är mycket nöjd med Josefins sätt att sälja vår villa, genom hennes egna kontaktnät såldes huset mycket snabbt till ett bra pris. På ett lugnt tryggt proffsigt sätt var hon med under hela processen- kanonbra! Min fru o jag är mycket nöjda o vill gärna rekommendera henne som mäklare!
    Per-mårten M sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-18
    Tack Per! Hoppas ni kommer trivas här nere i stan. Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Vi sålde en villa och var mkt imponerade av Josefin som var snabb att lägga ut bilder som hon fick napp på, direkt blev det en visning för dessa och en familj köpte. Vi har blivit så fint bemötta och det kunde inte varit bättre att sälja vårt hus. Superbra, högsta betyg på allt!
    Charlotte M sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-18
    Tack snälla själva ni var underbara att ha att göra med! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Kram Josefine

Visa svar
  • Lugn och strukturerad. Svarar snabbt och hör av sig enligt överenskommelse.
    Karl G köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-09
    • 3:a
    • 49.0 m²
    • Hössna
    2020-08-09
    Tack för fina ord Karl! Hoppas att du kommer trivas i Duvered!

Visa svar
  • Vi har köpt ett nyproducerat hus och blev bemött på ett utmärkt sätt. Vi kände att vi hade gott om tid att ställa frågor, gå igenom avtalet grundligt och så blev vi bjudna på kaffe och kaka! Vi har väldigt stort förtroende för Josefin. Vi har ju träffat några mäklare under årens lopp så vi har att jämföra med.
    Marie E köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-07-12
    • 114.8 m²
    2020-07-12
  • Vi hade turen att träffa Josefin på torpet vi sedan snabbt bestämde oss för. Hon tog hand om oss på bästa tänkbara sätt och informerade oss på ett trevligt och sakligt sätt om allt vi behövde veta. Visade oss runt och gav oss den tid vi behövde för att få all information om objektet. När vi sedan träffade säljaren på kontoret var hon väl förberedd och redogjorde tydligt för både oss och säljaren förutsättningarna för köpet. Vi fick ett mycket bra intryck av Josefin och känner att vi blev bemötta på bästa tänkbara sätt.
    Peter L köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-07-05
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Gällstad
    2020-07-05
    Ibland är det verkligen menat! Vilken timing ni hade att ni såg mina skyltar! Ha en fin sommar, varma hälsningar Josefine

Senaste försäljningarna

Strandvägen