Josefine Härngren

Josefine Härngren

Josefine Härngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefine Härngren har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Josefine Härngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Härngren har haft 34 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

127 omdömen om Josefine Härngren

Sedan starten hos Reco 2019
  • sålde sin bostad med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Tvärred
    2023-01-30 Verifierad kund
    Vi är mycket tacksamma för hjälp och stöd i vår kontakt med henne. Kunnig och noggrann. Supernöjda.
    • Hökerum
    2022-12-15 Verifierad kund
    Väl bemött av mäklare. Vi hade samma vision över hur huset skulle bli sålt.
    Men tanke på marknadsläget så är vi väldigt nöjda. Lite förvånade över att vi inte hade en officiell visning då det kunde lockat andra potentiella köpare.

Men annars har vi haft god kontakt med Josefine under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-20 Verifierad kund
    Grymt bra inga anmärkningar alls. hon säljer mina framtida hus !
    Hoppas du kommer trivas i ditt hus Kevin! Det kommer bli hur fint som helst efter renoveringen. Ha det så bra, MVH Josefine Josefine Härngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-13 Verifierad kund
    positiv, påläst , och engagerad. uppdaterad på marknadsläget
    lennart
    Tack Lennart! Precis så jag vill att mina kunder ska uppfatta mig. Ha det så gott! Varma hälsningar Josefine Josefine Härngren
    2022-10-23 Verifierad kund
    Vi bytte mäklare till Josefine Härngren och det blev mycket bra
    Tack snälla Margaretha för er fina hjälp i försäljningen! Ett sant nöje att hjälpa er! Vi ses! Josefine Härngren
    2022-10-22 Verifierad kund
    Proffsig!
    Saklig och informativ.
    Så roligt att hjälpa er i ert husköp! Stor kram Josefine Härngren
    • Blidsberg
    2022-10-05 Verifierad kund
    Väl bemött, allt gick väldigt fort och smidigt inget att klaga på.
    Tack Monica och Kenneth! Hoppas ni kommer trivas inne i "storstan" : ). Vi ses nästa år! Varma kramar Josefine Josefine Härngren
    • Blidsberg
    2022-10-02 Verifierad kund
    Josefine har vid all vår kontakt varit otroligt glad, snäll och tydlig.
    Det har känts tryggt hel vägen.
    Josefine är verkligen en toppen-mäklare. 🙏🏻
    Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus i Blidsberg! Det blir nära att smita ner och ta en god glass också! Ses på tillträdet! Josefine Härngren
    • Ulricehamn
    2022-09-21 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande från början. Josefin har varit tydlig och mycket kompetent och dessutom lätt att kommunicera med. Vi har hela tiden känt stort förtroende för Josefin.
    Nettan och Sven-Åke Caspersen
    Tack snälla Casper och Nettan! Hoppas ni har det bra nere i Skåne. Stor kram Josefine Härngren
    • Trädet
    2022-08-30 Verifierad kund
    My wife and I are very pleased with the help and kindness of Ms. Härngren. She really tries her best to help her clients in any way.
    We give her 5 stars.
    Thanks! I hope you will enjoy your house! Welcome to Sweden! Best regards Josefine Josefine Härngren