Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Bogesundsgatan 16, 523 31 Ulricehamn — Visa karta

Välkommen till en mäklare med koll på läget!

Vi kan Ulricehamns alla vrår och berättar gärna hur det är att leva och bo i området. Har du frågor om ditt boende, vill flytta hit eller få hjälp med att hitta en potentiell köpare till din nuvarande bostad? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi hjälper dig gärna till din bästa bostadsaffär.

Du kan boka en fri värdering direkt här uppe till höger om du går i säljtankar. Är du snarare i köpartagen eller har andra funderingar? Du är självklart välkommen in till vårt kontor för att ställa dina frågor direkt till oss också!

Läs vad 205 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

• Joni K

2020-09-26

Joni K skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Väldigt tevligt bemötande, Ida anpassade försäljningen utefter mina önskemål och krav. Allting gick smidigt och snabbt, är väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Petra J

2020-09-24

Petra J skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vvvbvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbnnn Läs mer
  • 2020-09-22

Johanna T skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har letat hus eller radhus i Ulricehamn under drygt ett år, och nu slutligen köpt en tomt för att bygga eget.

Vi har stött på Elin Nöremark i flera olika sammanhang under vårt bostadsletande och alltid fått ett positivt och välkomnande bemötande. Hon har varit engagerad och personlig och flera gånger tipsat om andra objekt på väg ut på marknaden som hon tror kan passa oss. Hon har också alltid varit lätt att nå och kommunicera med.

Nu när det till slut blev en affär har allt flutit på smidigt och känts tryggt så här långt, och så tror vi även att det kommer fortsätta framåt :) Läs mer
    2020-09-22 Elin N svarar Johanna T
    Tack snälla Johanna och Martin för ert fina omdöme! Jätteroligt att ni har en positiv upplevelse av mig och mitt arbete och jag är glad att jag har kunnat hjälpa er att hitta hem. Ska bli spännande att följa ert husbygge här i Ulricehamn!
  • 2020-09-16

Marita H skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ulricehamn av Elin Nöremark
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Hon är mycket kompetent, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Jag tycker det är viktigt vid en husaffär att ha förtroende för den som sköter affären. Det kände jag att jag hade. Jag kan verkligen rekommendera henne till andra Läs mer
    2020-09-21 Elin N svarar Marita H
    Stort tack för era fina ord! Det glädjer mig att ni är nöjda och känner förtroende för mig och mitt arbete. Jag ser fram emot gott samarbete även framåt!
    Kram Elin
  • 2020-09-14

Anne-marie S skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Hej,

Vi har sålt föräldrarnas ögonsten sedan 35 år efter pappas bortgång – vilket, naturligtvis, var en känslomässig utmaning för vår mamma och oss barn. Inte bara skiljas från vår pappa och hennes livskamrat utan även skiljas från våra minnen och barnbarnens minnen.

Ida, och Svensk fastighetsförmedling, har stöttat, guidat och lotsat oss genom försäljningsprocessen med ödmjukhet, lyhördhet, tålamod och hjärta – men även med fasthet och tydlighet då det behövdes.

Ida har tagit ett lika stort ansvar för oss i familjen som hon har tagit för försäljningsuppdraget varför vi känner att hon tagit ett större ansvar än vad vi erfarit från andra mäklare och försäljningsuppdrag tidigare.

Ida har tagit sig tiden för personliga samtal, personliga möten och återkoppling utanför vanlig arbetstid och utanför eget kontor eller torpet. Ida har varit tillgänglig, har sökt information, sökt historik och historian runt våra föräldrar och deras ögonsten. Ida har sökt svar från andra parter, såsom skatteverket, begravningsentreprenör, bank och kommun samt stadigvarande hållit oss uppdaterade på utvecklingen – så att vi fått energi över till att hantera våra privata känslor runt att mista en anhörig.

Ida är, erfaren, kompetent, ärlig, tydlig, personlig, professionell och har ett stort mått av integritet samtidigt som att hon både lyssnar och hör.

Vi är mer än nöjda med Ida och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-09-25 Ida S svarar Anne-marie S
    Men bästa Stefan! Vilka ord, jag blev alldeles rörd. Tusen tack för att ni tog er tid att skriva detta och tusen tack själva, för ert förtroende. Den här recensionen ska jag rama in. /Ida
  • 2020-09-11

Nya Hem i Väst AB P skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Toppen allt👍👍🌹🌹👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👎 Läs mer
    2020-09-14 Elin N svarar Nya Hem i Väst AB P
    Stort tack för gott samarbete! Alltid roligt att göra affärer ihop med er!
    Elin
  • 2020-09-10

Stig H skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har fått våran bostadsrätt såld.
    Tack vare Elin Nöremark som är jätte trevlig och duktig mäklare.
    Vårat bemötande med Elin har bara varit jätte positivt.
    Så vi rekommenderar henne varmt 💕 Läs mer
    2020-09-11 Elin N svarar Stig H
    Mitt varmaste tack till er, Anna-Maria och Stig! Jag blir så glad av era fina ord och det betyder jättemycket att ni är nöjda med mitt arbete.
    Stor kram!
  • 2020-09-09

Fredrik N skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Mycket bra service och kunnig i sitt arbete Läs mer
    2020-09-10 Ida S svarar Fredrik N
    Tack snälla Fredrik. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
  • 2020-09-09

Börje A skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Försäljning av småhusfastighet.
    Ida är snabb och effektiv. Hon har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande.
    Hon gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2020-09-10 Ida S svarar Börje A
    Tack så mycket Börje! Det var en fin recension. Och tack själv för ett mycket gott samarbete. Tänk att nu har jag en vän i Grästorp, det trodde jag aldrig! Ta hand om dig så ses vi snart.
  • 2020-09-07

Emil B skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpte en lantbruksfastighet i Jämtland.
    Ett mycket professionellt bemötande och gedigen kunskap gjorde att vi snabbt och smidigt kunde genomföra affären på distans med Elins hjälp! Läs mer
    2020-09-07 Elin N svarar Emil B
    Stort tack för era värmande ord och för bra samarbete! Jag önskar er god jaktlycka!
    Elin
  • 2020-09-02

Anneli M skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt lägenhet. Det allra bästa sett. På det bästa sättet. Jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-08-31

Birgitta K skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Nybyggd fast. A-hus, bra kont m mäkl, tyvärr under hela pandemi covid 19. Och få köpare som drog ut på försäljningen. Läs mer
  • 2020-08-31

Linn J skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Josefine, kan inte säga något annat än att det varit ett toppenbemötande hela vägen. Josefine känns kunnig och trygg och har även lyssnat noga på vad vi som säljare haft för önskemål. Läs mer
  • 2020-08-30

Marita B skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Var tillgänglig och hjälpsam.
    Ställde upp och visade objektet på ledig tid. Samordnade besök mellan köpare o säljare snabbt. Läs mer
    2020-08-31 Josefine H svarar Marita B
    Tack Marita! Hoppas att ni kommer trivas i det fina fritidshuset i Hökerum! Vi ses i december. MVH Josefine
  • 2020-08-26

Per-tore C skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpte en bostadsrätt där Ida skötte sig exemplariskt :) Läs mer
    2020-09-01 Ida S svarar Per-tore C
    Tack Pertan! Det har varit ett nöje att göra affärer med dig också :) Vi ses snart! /Ida
  • 2020-08-24

Moa R skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Har köpt ett torp genom Ida, allt har gått bra, jag har kännt stort stöd och förtroende för henne och hon har varit snabb till att svarapå frågor
    Första gången jag köperett hus så har inte haft så mycket att jämföra med men har ingenting att klaga på. Läs mer
    2020-09-01 Ida S svarar Moa R
    Tack Moa! Vilken ära att få hjälpa dig med din första bostadsaffär. Det glädjer mig att du hade en bra upplevelse. Jag håller tummarna att vi kan ses på tillträdet snart! /Ida
  • 2020-08-23

Jonas F skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Hjälpsam, trevlig, drivande och mån om att stötta och hjälpa till i hela processen. Högsta betyg! Läs mer
    2020-09-01 Ida S svarar Jonas F
    Tusen tack Jonas! Vad glad jag blev. Och vad glad jag blev att just du blev köpare. Jag är helt övertygad om att du kommer få många fina minnen i huset under många, många år framöver. Vi ses snart! /Ida
  • 2020-08-22

Petra N skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vänlig, korrekt och professionell kontakt. Läs mer
    2020-09-01 Ida S svarar Petra N
    Tack snälla Petra för din rekommendation! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya fritidshus. Ta hand om er så ses vi snart och denna gång i Ulricehamn :-) /Ida
  • Susanne A

2020-08-21

Susanne A skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi är glada och tacksamma för all hjälp och proffsig vägledning som Elin har gett oss under hela resans gång. Från första mötet med värme och engagemang, fick vi förtroende för Elins kompetens, tydlighet och erfarenhet.
    Vi har fått vara delaktiga i processen, fått regelbunden återkoppling och uppmuntran om att våga fråga eller komma med synpunker och förslag. Ingenting har varit omöjligt, bemötandet har varit hjärtligt och genuint.
    Marknadsföringen av vår bostadsrätt med en kortfilm och suverän beskrivning med bilder gav oss känslan att vi har förvaltat vårt boende väl och är nu redo för att lämna över till nästa ägare med varmt hjärta.
    Tack Elin för ditt genuina bemötande och intresse av att göra oss säljare mer än nöjda, din kompetens har burit oss hela vägen, ända fram.
    Tack
    Susanne och Jonny Läs mer
    2020-08-27 Elin N svarar Susanne A
    Bästa Susanne och Jonny! Vilka fina ord ni ger mig, jag blir så varm och så rörd! TACK!!
    Det har varit ett rent nöje att få lära känna er och hjälpa till vid er bostadsförsäljning. Njut av havsluften så ses vi snart!
    Kram Elin
  • 2020-08-21

Margareta L skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har sålt vårat torp via Ida Söderberg på Svensk fastighetsförening i Ulricehamn. Snabb affär och mycket trevligt möte med både Ida och köpare. Ida har hela tiden uppdaterat oss om visningarna och de intresserade.. Bra information om gången i det hela. Vi är supernöjda med Ida och det arbete hon lade ner på annonsen. Läs mer
    2020-09-01 Ida S svarar Margareta L
    Tack snälla ni för den fina rekommendationen och för det fina förtroendet. Jag delar uppfattningen av att affären varit mycket trevlig. Ta hand om er så ses vi på tillträdet! /Ida
  • 2020-08-20

Johan S skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Josefine agerade på ett professionellt och förtroendeingivande sätt vid köp av vårt första hus. Pedagogisk och genuint trevlig, vilket bidrog till en trygghet genom hela processen. Läs mer
    2020-08-20 Josefine H svarar Johan S
    Tusen tack Johan! Välkomna till Ulricehamn - jag hoppas ni kommer trivas i ert fina hus!
  • 2020-08-20

Annette H skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Våra varmaste rekommendationer för Ida Söderberg Läs mer
    2020-08-24 Ida S svarar Annette H
    Och mina varmaste tack! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med er försäljning. Ta hand om er så ses vi snart.
  • 2020-08-18

Per-mårten M skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Är mycket nöjd med Josefins sätt att sälja vår villa, genom hennes egna kontaktnät såldes huset mycket snabbt till ett bra pris.
    På ett lugnt tryggt proffsigt sätt var hon med under hela processen- kanonbra!
    Min fru o jag är mycket nöjda o vill gärna rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-08-20 Josefine H svarar Per-mårten M
    Tack Per! Hoppas ni kommer trivas här nere i stan. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-08-18

Charlotte M skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi sålde en villa och var mkt imponerade av Josefin som var snabb att lägga ut bilder som hon fick napp på, direkt blev det en visning för dessa och en familj köpte. Vi har blivit så fint bemötta och det kunde inte varit bättre att sälja vårt hus.

Superbra, högsta betyg på allt! Läs mer
    2020-08-20 Josefine H svarar Charlotte M
    Tack snälla själva ni var underbara att ha att göra med! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Kram Josefine
  • 2020-08-13

Christine H skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    När vi skulle sälja vår lilla gård var vi måna om att hitta en mäklare som förstod oss- men framförallt förstod gården.
    Josefin såg direkt husets (sent 1800-tal) charm och potential och gårdens möjligheter.
    Josefin kändes dessutom ärlig och proffsig från första stund och vi är mycket glada över att just Hon hjälpte oss med en så viktig och betydelsefull affär. Läs mer
  • 2020-08-11

Erik E skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Mycket bra kontakt, seriöst intryck! Läs mer
    2020-08-11 Ida S svarar Erik E
    Tack snälla Erik, det var roligt att höra. Ha det fint så ses vi senare i höst!
  • 2020-08-09

Karl G skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Lugn och strukturerad. Svarar snabbt och hör av sig enligt överenskommelse. Läs mer
    2020-08-18 Josefine H svarar Karl G
    Tack för fina ord Karl! Hoppas att du kommer trivas i Duvered!
  • 2020-07-29

Christopher L skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har sålt en bostad med hjälp av Elin Nöremark.

Hon har varit trevlig i bemötandet, lyhörd och jobbat för att uppnå mina önskemål med bra resultat.

Elin kan jag starkt rekommendera. Läs mer
    2020-07-30 Elin N svarar Christopher L
    Stort tack Christopher! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete och slutresultatet. Vi ses snart!
  • 2020-07-17

Samuel D skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    På ett bra,trevligt och glatt sätt.
    Förväntningar var att man skulle få ett bra och trevligt bemötande och det fick jag absolut.

Upplevelsen var toppen inget och klaga på alls. Läs mer
    2020-07-17 Elin N svarar Samuel D
    Stort tack Samuel! Jag hoppas att du skall trivas bra i din fina lägenhet!
  • 2020-07-12

Marie E skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har köpt ett nyproducerat hus och blev bemött på ett utmärkt sätt. Vi kände att vi hade gott om tid att ställa frågor, gå igenom avtalet grundligt och så blev vi bjudna på kaffe och kaka!

Vi har väldigt stort förtroende för Josefin. Vi har ju träffat några mäklare under årens lopp så vi har att jämföra med. Läs mer
  • 2020-07-09

Peder F skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Mycket bra bemötande hela vägen. Kunnig och engagerad mäklare med stor portion humor.
    Kommer absolut att rekommendera Elin om någon i min bekantskapskrets skulle vilja sälja eller köpa en fastighet! Läs mer
    2020-07-13 Elin N svarar Peder F
    Tusen tack för dina fina ord! Jätteroligt att det kändes så "rätt" med en gång och att det blev du som blev köpare! Vi ses snart.
  • 2020-07-09

Christina J skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt en sommarstuga. Bra bemötande. Talades vid på telefon vid flera tillfällen. Kändes positivt personligt.
    Tycker kanske att en del av det pappersarbetet vi var tvungna att göra inför försäljningen kunde ha gjorts elektroniskt. Vet från annan mäklare att det går att göra så.

Annars tyckte jag hon var kunnig och absolut gjorde sitt bästa för att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2020-07-09 Elin N svarar Christina J
    Tack för er recension! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen och slutresultatet. Ha en fin sommar!
  • 2020-07-05

Peter L skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi hade turen att träffa Josefin på torpet vi sedan snabbt bestämde oss för. Hon tog hand om oss på bästa tänkbara sätt och informerade oss på ett trevligt och sakligt sätt om allt vi behövde veta. Visade oss runt och gav oss den tid vi behövde för att få all information om objektet.
    När vi sedan träffade säljaren på kontoret var hon väl förberedd och redogjorde tydligt för både oss och säljaren förutsättningarna för köpet.
    Vi fick ett mycket bra intryck av Josefin och känner att vi blev bemötta på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2020-07-06 Josefine H svarar Peter L
    Ibland är det verkligen menat! Vilken timing ni hade att ni såg mina skyltar! Ha en fin sommar, varma hälsningar Josefine
  • Elena A

2020-07-03

Elena A skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Försäljning av ett fritidshus i form av ett gammalt torp. Josefine hade ett professionellt bemötande och gav ett bra intryck. Hon hjälpte oss i alla delar av processen och fanns tillgänglig större delen av tiden. Sammanfattningsvis var det en bra upplevelse och vi är mycket nöjda med hela förloppet. Läs mer
    2020-07-06 Josefine H svarar Elena A
    Tack för förtroendet och kul att jag levde upp till era förväntningar! Ha en fin sommar och hälsa Mikael! /Josefine
  • 2020-07-02

Ann-charlotte G skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har sålt en bostad i ett dödsbo. Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam..Förklarade och rekommenderade vad som bör göras innan försäljningen. Var med när huset skulle varudeklareras. Kom med idéer och förslag inför visningen. Vi hade bra samtal och lätt att få kontakt med Ida under hela försäljningen. Jag rekommenderar Ida varmt Läs mer
    2020-07-13 Ida S svarar Ann-charlotte G
    Tack snälla Ann-Charlotte för din fina recension. Jag är så glad och tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ha en underbar sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2020-07-01

Christer B skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Kontraktsskrivning för näringsfastighet. Josefine har skött sitt åttagande på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2020-07-01 Josefine H svarar Christer B
    Tack för fina ord Christer! Ha en fin sommar. Varma hälsningar Josefine
  • 2020-07-01

Dennis K skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har både sålt och köpt villor via Svenskfastighetsförmedling.
    Allt har funkat kanon, snabba affären. och kommunikation. Läs mer
    2020-07-02 Elin N svarar Dennis K
    Hjärtligt tack Elin och Dennis! Det värmer att jag fått förtroende att vara med vid både köp av nytt och försäljning av ert mysiga hus! Vi ses!
  • 2020-06-30

Emma E skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Elin hade ett bra och trevligt bemötande. Jag tycker att hon agerade proffsigt och hade koll och svar på frågor. Hon levde upp till mina förväntningar jag hade på henne som fastighetsmäklare Läs mer
    2020-07-02 Elin N svarar Emma E
    Stort tack Emma! Så roligt att du nu hittat din lägenhet, det kommer bli hur bra som helst! Vi ses snart.
  • 2020-06-29

Karin H skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Josefin hjälpte till med värdering av vår sommarstuga och jag köpte ut mina syskon. Hon var lätt att samarbeta med, svarade snabbt på meddelande och gav ett mycket professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-29 Josefine H svarar Karin H
    Tack Karin! Stort lycka till med renoveringen. Jag kommer förbi och tittar när ni är klara. Ha en fin sommar/ Josefine
  • 2020-06-29

Susanne R skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Elin var snabb och hjälpsam med allt som behövdes vid vår husförsäljning. Läs mer
    2020-06-29 Elin N svarar Susanne R
    Tack Susanne, det glädjer mig att ni är nöjda! Vi hörs!
  • Kristin L

2020-06-27

Kristin L skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Josefin hjälpte mig och mina syskon med försäljning av vår sommarstuga som vi ärvt i Mastunga.
    Jag bor Utomlands sedan 20 år och Josefin var väldigt lätt att jobba med. Hon skötte allt smidigt och förklarade alla delar av kontakt som vi behövde veta och samarbeta med min fullmakstshavare. Josefin svarade på alla mina frågor snabbt och skickade all information jag behövde läsa.
    Jag trodde att det skulle bli svårt att sälja men Josefin gjorde det hela smidigt och lätt. Läs mer
    2020-06-29 Josefine H svarar Kristin L
    Kul att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda! Ha en fin sommar och ta hand om varann där borta i Australien! Varma hälsningar Josefine
  • 2020-06-23

Rebecka B skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Precis köpt drömhuset med hjälp av otroligt tillmötesgående och trevliga Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Elin har varit väldigt lätt att nå och t.o.m svarat på midsommar :-) Professionell och tydlig! Kan varmt rekommendera både Elin och företaget i sig. Även de andra tjejerna på kontoret verkar riktigt trevliga. Läs mer
    2020-06-24 Elin N svarar Rebecka B
    Tusen tack snälla Rebecka! Så roligt att du äntligen hittat hem till drömhuset. Vi ses snart! Kram Elin
  • Rickard B

2020-06-15

Rickard B skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpte en bostadsrätt på norra strandgatan 3a i ulricehamn.
    Mäklaren hade ett trevligt bemötande, insatt i objektet som skulle säljas och var kunnig inom sitt område. Läs mer
    2020-06-26 Josefine H svarar Rickard B
    Stort tack Rickard! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! / Josefine
  • 2020-06-15

Tomas S skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Elin har skött detta alldeles utmärkt ! Läs mer
    2020-06-15 Elin N svarar Tomas S
    Stort tack Tomas, vad bra det blev!
  • 2020-06-12

Joakim J skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt min lägenhet.

blev bemött på ett väldigt bra sätt, väldigt lätt att ha och göra med, " ett litet charmtroll"

jag förväntade mig ett mäklare som brinner för sitt jobb och service och fick båda delarna, super nöjd :)

jag kan starkt rekommendera Josefine de får bli min sammanfattning! Läs mer
    2020-06-15 Josefine H svarar Joakim J
    Det var ett sant nöje att hjälpa dig med försäljningen Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert fina nya hus! / Josefine
  • 2020-06-12

Jonatan H skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Elin har under hela säljprocessen varit mycket professionell.
    Framförallt har hon ständigt varit positivt, tillgänglig och saklig. Läs mer
    2020-06-15 Elin N svarar Jonatan H
    Stort tack för fina ord och för förtroendet! Lycka till med gården och jag hoppas att ni skall trivas bra på landet.
  • Catrin J

2020-06-12

Catrin J skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har nu med hjälp av Josefine Härngren hittat och förvärvat vår drömlägenhet. Allt från visningar till kontraktskrivande har fungerat mycket bra och vi är tacksamma för den hjälp vi fått. Josefine är en lugn, informativ och noggrann mäklare och vi är mycket nöjda med hennes sätt att hantera den här affären. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Ulricehamn och Josefine Härngren. Läs mer
    2020-06-12 Josefine H svarar Catrin J
    Men vilka fina ord Catrin! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er fina lägenhet! Stor kram Josefine
  • 2020-06-09

Claes H skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har köpt ett radhus i Ulricehamn. Blev mycket vänligt och korrekt bemött. Elin levde upp till alla höga förväntningar. Hon är ambitiös och mycket påläst, en medarbetare som Svensk Fastighetsförmedling ska vara stolta över! Läs mer
    2020-06-10 Elin N svarar Claes H
    Vilka fina ord du ger mig Claes, tusen tack! Jag tycker att det är väldigt roligt att du har hittat tillbaka till rötterna i Ulricehamn. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hus!
  • 2020-05-23

Lage R skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Fungerade utmärkt. Snabbt, lätt, trevligt och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-05-24 Josefine H svarar Lage R
    Tack Lage! Hoppas ni kommer trivas i ett fina fritidshus! Varma hälsningar Josefine
  • 2020-05-21

Christer L skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Proffsigt bemötande hela vägen. Hon sa vad som skulle göras - och sedan gjorde hon det. Läs mer
    2020-05-25 Elin N svarar Christer L
    Tack Christer för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya hemstad!

Bogesundsgatan 16, 523 31 Ulricehamn