Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Välkommen till en mäklare med koll på läget!

Vi kan Ulricehamns alla vrår och berättar gärna hur det är att leva och bo i området. Har du frågor om ditt boende, vill flytta hit eller få hjälp med att hitta en potentiell köpare till din nuvarande bostad? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi hjälper dig gärna till din bästa bostadsaffär.

Du kan boka en fri värdering direkt här uppe till höger om du går i säljtankar. Är du snarare i köpartagen eller har andra funderingar? Du är självklart välkommen in till vårt kontor för att ställa dina frågor direkt till oss också!

Läs vad 292 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 136.0 m²
    2021-04-13
    Sålt vår villa och jag kan starkt rekommendera Ida. Härlig personlighet, lyhörd, trygg i sin yrkesroll, lösningsfokuserad och lätt att kommunicera med. Hela processen har gått otroligt smidigt och vi har känt oss delaktiga hela vägen. Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 136.0 m²
    2021-04-13
    Köpt villa. Bra bemötande både vid visning och kontraktskrivning. Upplevelsen var mycket trygg och bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-04-12
    Proffsig, tillmötesgående, effektiv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 157.0 m²
    2021-04-12
    Vi har sålt en fastighet
    Mycket bra bemötande, tålamod o saklig
    Förväntningar på en bra mäklare är i mitt fall att hitta bästa köparen och komma till bra avslut. Vilket Josefin gjorde
    Sålt ödehus.
    Blev perfekt bemött.

Inget att klaga på, toppen.
    Tack Åsa för ett bra samarbete! / Josefine Josefine Härngren
    2021-03-29
    Josefine sålde ett renoveringsobjekt åt oss. Hon är väldigt tillmötesgående, lyhörd och snabb. Hon kommer med tips och råd om man vill och inger förtroende.
    Tusen tack :)
    Tack Per för dina fina ord! / Josefine Josefine Härngren
    • 169.0 m²
    2021-03-29
    Vi har letat hus länge och mött Ida några gånger. Bra bemötande, lätt att prata med och kunnig.
    • 102.0 m²
    2021-03-29
    Vi har köpt ett hus och skall sälja en bostadsrätt.
    Väldigt trevlig och hjälpsam.
    Absolut hr hon levt upp till
    • 169.0 m²
    2021-03-29
    Ida gör allt hon kan för att det ska bli en bra affär för alla parter. Hon står alltid till din tjänst och har ett trevligt och professionellt bemötande.
    • 102.0 m²
    2021-03-28
    Ida skötte försäljningen av mitt hus och jag är väldigt nöjd! Proffsig och tillgänglig under hela processen och lyhörd för mina önskemål. Allt var toppen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 69.0 m²
    2021-03-25
    Snabb och smidig affär tack vare Elin! :)
    Tusen tack Alexandra! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya, fina bostad. /Elin Elin Nöremark
    • 60.0 m²
    • Hökerum
    2021-03-14
    Trevlig och bra återkoppling. Bra med information och vilja att hjälpa
    Det ska bli spännande att se vad ni gör med tomten i framtiden! Ha det gott / Josefine Josefine Härngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 218.0 m²
    2021-03-09
    Köpt och sålt fastigheter genom Elin som skött affärerna föredömligt och med stort engagemang. Har bara gott att säga om hennes proffsighet.
    Hjärtligt tack för förtroendet både vid köp och försäljning! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus. Stort lycka till med nya boendet! Vi ses snart. Kram Elin Elin Nöremark
  • köpte sin bostad med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-03-09
    Köpare av kråkebo 466. Elin var tydlig och snabb. Allt man förväntar sig av en mäklare!
    Tusen tack, det glädjer mig att ni är nöjda! Lycka till med nya gården, det skall bli spännande att följa er resa! /Elin Elin Nöremark
    2021-03-09
    Ett proffsigt bemötande och en väldigt trygg känsla genom hela vårt första köp av mindre gård. 5/5!
    Stort tack! Känns jätteroligt att just ni hittade drömgården och blev köpare till detta charmiga ställe! /Elin Elin Nöremark
  • sålde sin bostad med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-03-08
    Elin är mycket lätt att ha att göra med. Hon är proffsig, korrekt och får jobbet gjort på bästa sätt. Rekommenderar henne varmt!
    Tusen tack för varma era varma ord! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för förtroendet! /Elin Elin Nöremark
    2021-03-04
    Proffsig och tillgänglig mäklare. Väldigt lyhörd och jag kände mig trygg och positiv genom hela affären!
    • 117.0 m²
    • Rånnaväg
    2021-03-03
    Har köpt en villa av Ida
    Har fått ett vänligt och korrekt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 148.0 m²
    2021-03-03
    Elin upplevs som en väldigt proffsig, tydlig och vänlig mäklare som vill båda parter väldigt väl.
    Vi upplevde att Elin på ett bra sätt fanns där under visning för att båda nämna bristerna som finns på objektet man kolla på men även lyfter upp potentialen för huset och fördelarna som finns, därmed får man ett bra känsla av en ärlig mäklare. Vi tyckte att Elin som mäklare gjorde ett mycket bra jobb från visning till skrivning av kontrakt på huset och skulle varmt rekommendera henne både för säljare och köpare.
    Tack snälla Sara och Gustav för era varma ord! Vad fint ni skriver om mig!! Det skall bli spännande att få följa hur ni kommer att förvalta ert nya hus! Kram Elin Elin Nöremark
    • 117.0 m²
    • Rånnaväg
    2021-03-02
    Vi fick proffsig hjälp av Ida när vi sålde vårt hus hon är kunnig och hjälpsam och väldigt charmig.
    Vi fick exakt den hjälp vi förväntade oss.
    2021-03-01
    Toppen
    Bemött avseende i alla delar
    • 109.0 m²
    • Gällstad
    2021-02-25
    Jag sålde mitt hus i februari, 2021. Ida Söderberg var min mäklare.

Jag fick ett mycket bra bemötande och intryck av henne. Ida var intresserad, engagerad, snabb och positiv från början till slutet av husaffären. Hon var väldigt lätt att prata med, lugn, stabil och tydlig.

Jag kan varmt rekommendera henne. Ida är en stolt, respektfull, kompetent och professionell fastighetsmäklare.

Med vänliga hälsningar
    Markos S
    • 148.0 m²
    2021-02-23
    Mycket bra bemötande. En bra och duktig mäklare
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart! /Elin Elin Nöremark
    • 106.0 m²
    2021-02-23
    Vi sålde en enplansvilla under hösten 2020. P.g.a. Covid, med resulterande reserestriktioner, samt riktigt svenskt vinterväder skedde hela försäljningen on line för vår del.

Att jobba med Josefine har varit ganska enkelt, positivt och rakt pa sak. Vi har hållits väl informerade om vad som gäller och vad som kommer att hända under varje steg i affären.

över lag var hela proceduren smidig och gick som planerat.
    Tack för ett gott samarbete på distans! Njut av det varma klimatet hos er så hoppas jag att vi kan träffas någon dag framöver! / Josefine Josefine Härngren
    2021-02-21
    Härligt bemötande, väldigt lätt att prata med, bra kompetens.
    Tack Tommy! Hoppas ni kommer trivas i Blidsberg! Josefine Härngren
    2021-02-20
    Ida sålde vårt sommarhus utanför Ulricehamn och vi kan inte vara mer nöjda. Superproffsig, och en mycket stabil och trygg ledsagare genom hela processen. Från början intresserad, lyhörd, genuin och transparent. Tillgänglig och tålmodig. En suverän mäklare för alla parter i processen.
    2021-02-20
    Ida är inlyssnande, ett suveränt bollplank och allt igenom proffsig, förtroendeingivande, stabil, genuin och tillgänglig - allt vi hoppats på för en trygg och lyckad affär! Hade inte kunnat ha en bättre mäklare till vårt fritidshus!
    2021-02-20
    Vi köpte ett fritidshus i Kinnared.
    Jättebra bemötande från första kontakten.
    På visningen var hon tillgängligt hela tider och besvarade våra frågor. Efter visningen hade vi bra kommunikation fram tills försäljningen som gick väldigt smidigt!
    Rekommenderar Ida starkt. Hon är en mycket kunnig, trevlig och positiv mäklare.
    2021-02-19
    Vi är väldigt nöjda med Josefin. Husköpet gick smidigt från början till slut. Trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas!
    /Sandra
    Vad glad jag blir av dina fina ord Sandra! Hoppas er försäljning löper på smidigt och att ni kommer trivas i Blidsberg! Vi ses / Josefine Josefine Härngren
    2021-02-19
    Snabb med återkoppling.
    Lyhörd
    Duktig, påläst och engagerad.
    Tack för bra samarbete i din försäljning. Vi ses på tillträdet / Josefine Josefine Härngren
  • Karin B
    • 115.0 m²
    2021-02-15
    Elin är professionell i allt hon gör. Kan varmt rekommendera henne!
    Bästa Karin! Tack för dina varma ord!! Ser fram emot att nu få hjälpa till vid försäljningen av ert fina hus. /Elin Elin Nöremark
    • 120.0 m²
    2021-02-15
    Sålde huset snabbt och smidigt med hjälp av en proffsig mäklare.
    Rekommenderar starkt Josefine Härngren på Svensk Fastighetsförmedling i Ulricehamn.
    Tack Daniel! Alla timmar som ni lagt ner på huset gjorde att många lätt blev förälskade i er villa. Hoppas ni hittar ert nya drömboende snart! Varma hälsningar Josefine Josefine Härngren
    • 99.0 m²
    2021-02-15
    Sålde min villa i centrala Ulricehamn.
    Elin har absolut uppfyllt mina förväntningarna. Trevligt bemötande, proffsig och smidig process rakt igenom.
    Stort tack för gott samarbete Johan! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. /Elin Elin Nöremark
    • 99.0 m²
    2021-02-15
    Köpt villa. Mycket gott bemötande och intryck av Elin som kunde ge svar på de flesta frågorna.
    Höll igång kontakten under budgivningen. Mycket bra.
    Köpet gick väldigt snabbt.
    Det enda vi kände var negativt var att tillträdesdagen är för tight inpå då vi har hus som också ska säljas.
    Tack snälla Anitha och Torbjörn! Nu ser vi till att göra er försäljning till den bästa! /Elin Elin Nöremark
    • 120.0 m²
    2021-02-13
    Sålde vår villa gick snabbt och smidigt. En riktigt proffsig mäklare, med bra bemötande och yrkeskunnande.
    Hjälpsam i alla lägen rekommenderar starkt josefin Härngren på svenskfast i Ulricehamn.
    Tack för dina fina ord Anna och bra samarbete! Det var sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Stor kram Josefine Josefine Härngren
    • 186.0 m²
    2021-02-02
    Elin hade ett trevligt och professionellt bemötande i hela processen och såg till att försäljningen av vår villa fungerade smidigt.
    Stort tack! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med försäljningen och mitt arbete! /Elin Elin Nöremark
    • 186.0 m²
    2021-01-31
    Vi köpte en villa av Elin. Hon skötte allting bra och var kommunikativ på visningen och senare även under budgivningen. Det ger en trygghet i hela processen.

Vi kan rekommendera Elin!
    Tack för era varma ord! Jag hoppas att ni firat husköpet rejält i helgen och att ni senare kommer trivas bra i ert nya, fina hus! /Elin Elin Nöremark
  • köpte en tomt med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-01-23
    Mycket trevlig, professionell och engagerad mäklare under vårt tomt och husköp. Rekommenderas varmt.
    Stort tack för era fina ord! Grattis till tomt och hus, det kommer bli helt fantastiskt! Det skall bli roligt att följa husbygget och få vara en del av den resan. Vi ses! /Elin Elin Nöremark
    2021-01-21
    Jag har köpt en bostadsrätt via Elin Nöremark på Svensk Fastighetsförmedling. Jag fick trevligt och professionellt bemötandet. Hon levde upp alla mina förväntningar , svarade snabbt på frågorna . Kan starkt rekommendera henne .

Ewa Goliat
    Vilken varm recension du ger mig Ewa, tusen tack!! Jag hoppas och tror att du skall trivas riktigt bra i din nya bostad! /Elin Elin Nöremark
    • 160.0 m²
    2021-01-20
    Köpte en villa där Ida var ansvarig mäklare. Väldigt professionellt bemötande, Ida är engagerad, kunnig och tar sig tid att svara på både enkla och mer ingående frågor om husköp. Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-01-20
    Bra utförd försäljning👍👍. Snabbt och smidigt.
    Stort tack för gott samarbete! Roligt att ni är nöjda med mitt arbete :) /Elin Elin Nöremark
    • 160.0 m²
    2021-01-20
    Har sålt en villa. Blev väldigt bra bemött av mäklaren.
    Proffsigt och respektfullt uppträdande,
    Kan inte klaga på något,
    Kan starkt rekommendera henne till dom som behöver en mäklare.
    2021-01-20
    Elin hjälpte oss med försäljningen av pappas bostadsrätt!
    Hon ingav ett proffsigt och hjälpsamt bemötande och gjorde affären smidig för oss!
    Tusen tack för fina ord och ett bra samarbete! Det glädjer mig att ni är nöjda :) /Elin Elin Nöremark
    • 115.0 m²
    • Dalum
    2021-01-19
    Effektivt arbetande, snabb, hjälpsam, lite bussig men det var nog bra.
    Mycket nöjda!
    Hoppas ni kommer trivas i Ulricehamn! Vi ses på tillträdet. Stor kram Josefine Josefine Härngren
    2021-01-14
    Köpt bostad

Jättebra bemött

Allt var jättebra
    2021-01-14
  • Sarah K
    2021-01-13
    Ida har på en professionell och kundnära nivå hjälpt oss att sälja vårt hus på landet.
    Jag kände att hon bemötte oss med intresse och respekt för vårt behov. Vi ser fram emot att ses igen vid ett eventuellt framtida köp.
    2021-01-13
    Ida har hjälpt oss att sälja vår villa och presenterat det på ett mycket bra sätt för köpare. Vi har fått mycket bra hjälp och goda råd av Ida under hela försäljningen, och framför allt har det känts tryggt att sälja.
  • köpte sin bostad med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 4:a
    • 114.8 m²
    • Hökerum
    2021-01-12
    Med korta ord;
    Saklig, lyhörd och noggrann.
    Allt hon lovade höll hon som at undersöka svaren på våra frågor och återkomma.
    Gediget intryck och på det stora hela en trevlig person.
    Varmt välkomna till Ulricehamns kommun och hoppas ni kommer trivas i ert nybyggda hus! MVH Josefine Josefine Härngren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • 70.0 m²
    2021-01-06
    Sålde en bostadsrätt i Sjöstaden Ulricehamn. Ida var en otroligt proffesionellt mäklare med stort intresse för sin kund. Hjälpsam o tillmötesgående ock noga med att man förstår hela processen. Den bästa mäklaren vi haft någonsin o då har vi ändå haft med mäklare att göra ganska mycket.