Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Välkommen till en mäklare med koll på läget!

Vi kan Ulricehamns alla vrår och berättar gärna hur det är att leva och bo i området. Har du frågor om ditt boende, vill flytta hit eller få hjälp med att hitta en potentiell köpare till din nuvarande bostad? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi hjälper dig gärna till din bästa bostadsaffär.

Du kan boka en fri värdering direkt här uppe till höger om du går i säljtankar. Är du snarare i köpartagen eller har andra funderingar? Du är självklart välkommen in till vårt kontor för att ställa dina frågor direkt till oss också!

Läs vad 407 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn 2

• köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-11-30
    Tillmötesgående, hjälpsam och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-11-29
    utmerkt bemötande
    hon uppfyllde mina förväntningar
    upplevelsen var väldigt god
  • köpte en tomt med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-11-21
    Hon är bra, snäll och hjälpsam
    Tack snälla ni för dessa fina ord. Stort grattis till ert nya hem - tänk vad bra allting löste sig till slut! Ida Söderberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Falköping
    2021-11-10
    Jätte bra bemötande o jätte snäll o trevlig. Hade bra förväntningar o dom blev en bättre
    Tack Johanna, vilka fina vitsord. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i ert nya hem! Ida Söderberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-11-09
    Elin har skött försäljningen av min bostadsrätt utmärkt. Hon har varit påläst och kunnig vid rådgivning och sedan första kontakten har man fått snabb service kombinerad med noggrannhet.
    Tack för förtroendet och för ett bra samarbete vid försäljningen av din fina bostadsrätt!
  • Roya B
    • Hökerum
    2021-11-04
    jag tycker att väldigt trevligt personer som känner sig mycket trygg hos de.
    Tack snälla Majid, det har varit underbart att jobba med dig. Ida Söderberg
    • Hökerum
    2021-10-28
    Josefin är oerhört proffsig, supertrevlig & ger det lilla extra!
    Vi är supernöjda med henne som mäklare & hon har gjort detta husköp väldigt smidigt & med en så bra känsla hela vägen!
    Tacksamma för att ha haft Josefin som mäklare.
    Tusen tack Felicia! Så kul att ni hittat ett hus! Kommer gärna förbi och ser hur ni fått det framöver! / Josefine Josefine Härngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Brunn
    2021-10-26
    Elin är toppen! Enkel, trevlig och bemötande.
    Tack Emelie! Jag hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hem. Vi ses snart på tillträdet!
    Elin Nöremark
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Vegby
    2021-10-23
    Ida är mycket trevlig och tillmötesgående i sin yrkesroll som fastighetsmäklare!
    Tack Linn! Och stort tack själv för ett fint samarbete. Lycka till med dina studier och ta hand om dig! Ida Söderberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-10-18
    Tydlig kommunikation. Proffesionellt genomförande.
    Stort tack! Grattis till ert nya fina hus och varmt välkomna till Ulricehamn!
    2021-10-14
    Lättsam, trevlig mäklare och en snabb smidig affär.
    Tack för ditt omdöme och stort tack själva. Vi ses snart igen, förhoppningsvis innan jul! Ida Söderberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-10-13
    Elin - Ödmjuk, proffsig och snabb, från första kontakt till påskrivet kontrakt. Vi kände oss trygga hela vägen och ger henne de bästa rekommendationer som mäklare.
    Bästa Anna & Fredrik! STORT TACK för förtroendet vid försäljningen av ert fina hem, det har varit ett nöje från min sida att få hjälpa er! Jag önskar er lycka till i nya huset och hoppas att ni ska trivas bra. Vi ses snart!
    2021-10-12
    Väldigt positivt och proffsigt bemötande.

Trots att det är första gången jag köper bostad kände jag mig väldigt trygg då hon gick igenom kontraktet i lugnt och bra tempo. Lämnade utrymme för frågor på ett bra sätt.
    Stort tack för de fina orden Johan! Det glädjer mig att du känt dig trygg genom hela processen. Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
    2021-10-11
    Tydlig, rak och lätt att kommunicera med.
    Rekommenderas!
    Tack Melinda! Hoppas du kommer trivas i Liared! Vi ses på tillträdet MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-10-11
    Ida was very patient during our contract signing to carefully explain the details in English as well as Swedish.

I felt she represented the both the selling party and the buying party in a great way!
    Thank you Gary, I am so grateful for your patience with my English language. Looking forward to see you again. Take care! Ida Söderberg
    2021-10-08
    Vi är nöjda med både köp av lgh och fsg av huset
    Hoppas du kommer trivas i lägenheten Ingamaj! MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-10-08
    Uppskattar det vänliga och avdramatiserade bemötandet som gjorde det lätt att ha kontakt och ställa frågor. Vi kände verkligen att Ida också fanns till hands för oss som köpare, och inte bara som representant för säljarna. Ida har också varit tydlig och informativ och lättillgänglig under processen.
    Tack snälla Charlie för ditt omdöme. Det är precis så som jag jag vill att min tjänst ska vara och det gläder mig att ni har upplevt den just så. Tänk vad underbart att ni ska få fira julen i ert drömhus! Ida Söderberg
    2021-10-08
    Ida var väldigt tillmötesgående och hjälpsam med allt. Det kändes tryggt och mitt förtroende för att Ida skulle göra sitt bästa med att sälja vårt hus var stort. Det blev en lyckad husförsäljning .
    Jag kan varmt rekommendera Ida .
    Det var trevligt att samarbeta med Ida som är en lättsam, rolig och väldigt professionell mäklare.
    /Marie
    Tusen tack Marie! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och det gör mig så innerligt glad att ni är nöjda med processen. Ta hand om er så ses vi snart! Ida Söderberg
    2021-10-08
    Ida är genuint trovärdig och ärlig. Hon bemötte oss profesionellt men samtidig med värme och glädje. Jag är övertygad om att alla får samma förtroendegivande bemötande. Försäljningen av vår fastighet kunde inte skett på ett bättre sätt. Vi är supernöjda.
    Vilken fint omdöme, tusen tack verkligen. Och tack själva för ett gott samarbete. Tänk om alla mina uppdragsgivare hade varit lika bra och engagerade som ni... Vi ses snart! Ida Söderberg
    2021-09-30
    Hon är underbar och bästa som har träffat
    Tack snälla ni. Äntligen fick ni ert hus och det gör mig så glad att jag fick sälja det till er. Jag hoppas att ni och barnen kommer trivas! Ida Söderberg
    2021-09-28
    En bra trevlig mäklare . Svarar alltid när man behöver få kontakt . Och duktigt på uppdatera om vad som händer.
    Tack Johanna, vad glad jag blir! Och tack själva för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen! Ida Söderberg
    2021-09-28
    Ida är väldigt trevlig, lyhörd och hjälpsam. Då vi ville få sålt vårt hus snabbt, var Ida redan från början med oss och följde våra önskemål. Husförsäljningen gick snabbt och smidigt tack vare Ida
    Tack Petra, vilka fina ord. Ibland behöver det gå ju lite fortare och då får vi växla upp. Men det var toppen att vi kunde hitta en snabb och smidig försäljning för er. Ta hand om er så ses vi snart! Ida Söderberg
    2021-09-27
    Professionellt, tydligt och trevligt bemötande.
    Tack för ert fina omdöme! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hem. Vi ses snart på tillträdet!
    2021-09-27
    Fra förste stund tok Elin mig i mot med ett vennlig smil. Hun er professionel, og klar i sin tale. Hun prater slik Att man forstår ordlyden. Jag er norsk, og det er div forskjeller i ord, och meninger.
    Salget gikk snabbt, och det har varit mye
    Forskellige problem under tiden... Men det er inte Elins fel.. Uten dödsboets arvinger. Dom har inte gjort som dom skulle. Men Elin var proff, så Allt gikk bra.. Selv om dom som kjöpt mitt hus inte kan ta över för 1desember..Så er jag nögd.. Gunn Steien.
    Bästa Gunn! Tack för dina varma ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ditt fina hus. Vi ses snart på tillträdet!
    2021-09-24
    Vi är väldigt nöjda med att vi anlitade Elin till att sälja vårt hus. Med kunskap, kreativitet och engagemang skapade hon förtroende från första mötet och genom hela säljprocessen.
    - Både personlig och professionell. Alltid trevlig, alltid väl förberedd och med en klar överblick på marknaden!

- Rekommenderas!!
    Ett STORT VARMT TACK Åsa och Kenneth för de fina orden! Tack för jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert charmiga hus. Ta hand om er så ses vi på tillträdet!
    2021-09-23
    Bra och smidigt affär.
    Trevligt bemötande 👍
    Välkommen till Timmele - hoppas du kommer trivas! MVH Josefine Josefine Härngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-09-20
    Mycket nöjd med Ida. Toppen bemötande, lugn, ödmjuk och glad tjej. Mycket bra proffesionellt förhållningssätt, kände mig trygg och bekväm med Ida.
    Tack Marta! Det var väldigt fint att få hjälpa dig genom hela den här processen. Nu hoppas jag att ni ska trivas i den nya lägenheten. Vi ses nästa vecka! Ida Söderberg
    • Möne
    2021-09-19
    Alltid väl bemött och kom med bra tips och idéer. Rekommenderar verkligen Josefine om ni ska sälja ert hus. ;)
    Åh tack snälla Max för dina fina ord - de värmer! Vi ses på tillträdet! MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-09-19
    Josefine hade ett varmt och omtänksamt bemötande från allra första kontakten. När det kom käppar i hjulen från bankens sida var Josefine ett jättefint stöd för oss. Fantastiskt mäklare som vi bara pratat gott om när vi berättat för familj och vänner om husköpet!
    Vi hade bra teamwork och redde ut detta fint tillsammans! Välkomna till Ulricehamn i februari! MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-09-18
    Fantastiskt bemötande, och alla våra förväntningar uppfylldes
    Tack för bra teamwork! Vi ses på tillträdet nästa år! MVH Josefine Josefine Härngren
    • Möne
    2021-09-17
    Josefine har varit så bra under hela processen av försäljningen. Vi har alltid fått ett bra och trevligt bemötande och hon har alltid funnits där när vi haft frågor och funderingar. Hon gjorde verkligen upplevelsen av att sälja hus till något spännande, enkelt, effektivt och framförallt kul!
    Åh så underbara ord från dig! Det är så kul med engagerade säljare som dig och Max - tillsammans så gjorde vi ett bra jobb! Kram Josefine Josefine Härngren
    2021-09-16
    Trevligt bemötande och förståelse även om det ibland kan krångla lite toppen mäklare.
    Tack själv! Ha det bra så ses vi på tillträdet! MVH Josefine Josefine Härngren
    2021-09-15
    Korrekt, sakligt och trevligt bemötande. Elin gjorde en bra bedömning av kostnadsläget. Försäljningen var väl förberedd och alla delar klaffade bra i tid.
    Hjärtligt tack för förtroendet vid försäljningen av ert trevliga hus! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete och slutresultatet. Vi ses snart!
    2021-09-14
    Proffsigt bemötande med både säljare och köpare i fokus. Upplever att Elin lägger ner mycket tid och energi på fastigheterna hon säljer och de som berörs.
    Jag blir så varm och glad för er fina recension! Stort tack! Det känns så roligt att jag fick hjälpa er att hitta drömhuset och snart får flytta in! Återigen grattis!
    2021-09-14
    Elin har har varit väldigt trevlig och hjälpsam genom hela processen!

Går alltid att få tag på vid frågor och återkommer väldigt snabbt om hon ser att man hört av sig!
    Stort varmt tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete och jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya hus!
    2021-09-14
    Proffsigt bemött. Upplever att Elin gjort allt för att säljare och köpare ska få en bra upplevelse och bli lika nöjda.
    TUSEN TACK! Vad glad jag blir för era fina ord! Stort grattis till ert nya hem, där hoppas jag att ni ska trivas väldigt bra i många år framöver. Vi ses snart på tillträdet!
    Elin Nöremark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2021-09-10
    Vi har inte haft speciellt mycket kontakt med mäklaren pga covid-19 och att det mest skett smidigt digitalt. Den kontakten vi haft har varit bra och vi har fått bra samt snabba svar om vi haft frågor eller liknande.
    Tack för ditt fina omdöme! Vad skönt att du upplever att kontakten med oss varit bra trots att vi fått sköta det mesta digitalt i dessa tider. / Josefin & Lisa Josefin Hultman Andersson
    2021-09-08
    Trevlig, tydlig med vad som gällde, bra genomgång av kontraktet och bra svar på mina frågor.
    Stort tack för ditt fina omdöme hälsar vi som arbetat med försäljningen av lägenheterna i Kvarteret Linden :) Josefin Hultman Andersson
    2021-09-08
    Allt med Elin var toppenbra!😁 Bra bemötande, trevlig och lätt att prata och ha kontakt med!
    Stort tack för ert fina omdöme! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas bra i er fina, nya lägenhet. Vi ses snart på tillträdet!
    2021-09-08
    Trevligt bemötande genom hela processen.
    Varmt tack Anna! Önskar er stort lycka till med flytten och hoppas att ni skall trivas bra i ert charmiga hus.
    2021-09-07
    Hon noggrann och väldigt professionell i sitt yrkesutövande . Skulle vi behöva SU skulle vi anlita henne igen. Hon har våra varmaste rekommendationer .
    Tack Olli, vilken fin recension. Jag tackar även för inbjudan till er i Finland, jag kommer om jag har vägarna förbi... Ta hand om er! Ida Söderberg
    2021-09-05
    Blev väl doft väl bemött av Lisa som hjälpte mig med mina frågor så toppen betyg från min sida.
    Hej Klas! Tack för ditt fina omdöme! Grattis till ditt köp av lägenhet i Kvarteret Linden / Lisa & Josefin Josefin Hultman Andersson
    Trevlig och påläst.
    Fick info om det vi frågade.
    Stort tack för det fina omdömet! Hälsningar från oss som jobbat med försäljningen av lägenheterna i Kvarteret Linden :) Josefin Hultman Andersson
    bra bemötande

korrekt beskrivning av lgh

lugn o trygg , ingav stort förtroende

10 poäng utav 10
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hälsningar från Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-04
    Kontakten med Josefin har endast varit vid ett fåtal tillfällen. Flest kontakter har varit med Josefins kollega Lisa. Om jag ska ge omdöme blir det utefter kontakten med LISA.
    Duktig och välinsatt men om hon inte kunde svara på mina frågor, tog hon sig tid att ta reda på svaren och därefter hörde av sig.
    Hej Anna! Tack för att du tog dig tid att ge oss detta fina omdöme. Varma hälsningar från Lisa & Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-04
    Väldigt trevlig och proffsig! Fick hjälp med allt jag behövde.
    Tack själv Drandafile för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Ta hand om dig! Ida Söderberg
    2021-09-03
    Än så länge hasr jag inte köpt lägenheten. Jag har bara betalat en av köpeskillingen, vilken jag i dagsläget inte vet hur stor köpeskilling det handlar om.

Just i detta ärende har vi inte haft så mycket kontakt, men i ett annat ärende har jag bara gott att säga om henne. Hon är en behaglig person som inte "tvingar sig på" en eventuell köpare.

För övrigt anser jag mig inte vara medlem i Reco Sverige AB, vilket Ni påstår.
    Hej Ami! Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme. Jag hoppas du blir fortsatt nöjd med kontakten vi kommer att ha framöver när det är dags för upplåtelse och slutbetalning av lägenheten du köpt i Kvarteret Linden. Önskar dig en fin höst så hörs och ses vi framöver! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-02
    Det var jättebra och jättebra och allt var bra
    Hej Kenneth! Tack för ditt härliga och positiva omdöme! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    1. Mäklaren var mycket trevlig
    2. Vi hade inga förväntningar på mäklaren
    3. Inte färdigt än
    Tack för det fina omdömet hälsar vi som tillsammans arbetat med försäljningen av lägenheterna i Kvarteret Linden. :) Vi hoppas du blir fortsatt nöjd med vår kontakt framöver när det är dags för upplåtelse och slutbetalning av lägenheten! Josefin Hultman Andersson
    2021-09-02
    Jag har överhuvudtaget inte träffat Josefin utan bara hennes kollega, Lisa. Så betyget får väl sättas med tanke på Lisa då!
    och från henne har jag bara gott att säga!
    Hej Katarina! Lisa hälsar och tackar så jättemycket för det fina omdömet. Jag ser fram emot att träffa er framöver när det är dags för upplåtelse och slutbetalning av lägenheten! Hälsningar från Josefin Josefin Hultman Andersson