Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Välkommen till en mäklare med koll på läget!

Vi kan Ulricehamns alla vrår och berättar gärna hur det är att leva och bo i området. Har du frågor om ditt boende, vill flytta hit eller få hjälp med att hitta en potentiell köpare till din nuvarande bostad? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi hjälper dig gärna till din bästa bostadsaffär.

Du kan boka en fri värdering direkt här uppe till höger om du går i säljtankar. Är du snarare i köpartagen eller har andra funderingar? Du är självklart välkommen in till vårt kontor för att ställa dina frågor direkt till oss också!

Läs vad 508 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-12-02 Verifierad kund
    På ett jätte fint och bra sätt. På ett bra sätt hoppas jag.
    Tack för din recension bästa Carina! Och stort tack för förtroendet. Lycka till med allt i Göteborg i nu! Ida Söderberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-30 Verifierad kund
    Meget imøtekommende og hjelpsom.
    Stort tack! Varmt välkomna till Ulricehamn! Elin Nöremark
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-28 Verifierad kund
    Mycket proffsig, kan rekommendera henne starkt. Om det blev problem så löste hon det galant.
    Tack Pontus! Vad glad jag är att du äntligen har hittat ditt drömhus. Du kommer trivas som fisken i vattnet! Ida Söderberg
  • Maud I
    2022-11-27 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Ida. Hon var supertrevlig, positiv och professionell. Hon gav oss realistiska förväntningar på pris och vi är väldigt nöjda med resultatet av försäljningen av vår stuga.
    Tack Maud! Det var ett nöje att hjälpa er och jag tackar för ert förtroende. Och återigen, grattis till en fin försäljning. Nu hoppas jag att ni hittar vad ni söker i Göteborg! Ida Söderberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-20 Verifierad kund
    Grymt bra inga anmärkningar alls. hon säljer mina framtida hus !
    Hoppas du kommer trivas i ditt hus Kevin! Det kommer bli hur fint som helst efter renoveringen. Ha det så bra, MVH Josefine Josefine Härngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-13 Verifierad kund
    positiv, påläst , och engagerad. uppdaterad på marknadsläget
    lennart
    Tack Lennart! Precis så jag vill att mina kunder ska uppfatta mig. Ha det så gott! Varma hälsningar Josefine Josefine Härngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-10 Verifierad kund
    Ett väldigt professionellt bemötande och jobbar verkligen för att båda parterna ska komma överens.
    Tack återigen för ett gott samarbete! Ser fram emot fler uppdrag ihop! Elin Nöremark
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Känns kunnig.
    Får ett bra förtroende för Ida.
    Enkelt att falla för henne
    Tack, bästa Stefan. Stort lycka till med ditt nya projekt, det kommer bli hur fint som helst! Ida Söderberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-11-01 Verifierad kund
    Otroligt bra bemött.
    Skötte allt kanon
    Kommer ha kontakt med samma mäklare längre fram om tillfälle ges.
    Tusen tack för värmande ord! Jag hoppas att vi får möjlighet att göra fler affärer ihop snart! Elin Nöremark
    2022-10-28 Verifierad kund
    Jag tycker att Ida skötte allt proffsigt. Jag tycker att det fanns god kontakt och hon upplevdes som tillgänglig. Jag upplevde att jag kunde ställa mina frågor utan att fungera kring om det fanns bra eller dåliga frågor.
    Tack Anna! Det finns ju inga dumma frågor... :) Stort grattis till ert nya hus, ni kommer trivas toppen där! Ida Söderberg
    2022-10-23 Verifierad kund
    Vi bytte mäklare till Josefine Härngren och det blev mycket bra
    Tack snälla Margaretha för er fina hjälp i försäljningen! Ett sant nöje att hjälpa er! Vi ses! Josefine Härngren
    2022-10-22 Verifierad kund
    Proffsig!
    Saklig och informativ.
    Så roligt att hjälpa er i ert husköp! Stor kram Josefine Härngren
    2022-10-17 Verifierad kund
    En väldigt snällt och proffs person
    Tusen tack! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya, fina hus!
    2022-10-14 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett fint och trevligt sätt av Elin. Hon skapar en trevlig stämning och har god kunskap i sitt jobb.
    Tack för fina ord! Lycka till med flytten så ses vi snart på tillträdet!
    • Dalum
    2022-10-14 Verifierad kund
    Ida är en väldigt trevlig, sällskaplig och professionell person!
    Tack för fina ord. Ni kommer trivas så bra i ert nya fina hus! Ida Söderberg
    2022-10-11 Verifierad kund
    Mycket bra, vi har haft kontakt hela tiden och stämt av hur vi ska göra.
    Tack för era ord och tack för ett gott samarbete! Vi ses snart på tillträdet!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag har nu varit kund hos Ida vid två tillfällen på relativt kort tid, både som säljare och köpare. Båda tillfällena har jag haft det största förtroendet för Ida.

Ida Söderberg bemöter mig som kund på utmärkt sätt, professionellt och samtidigt vänligt. Hon är flexibel, snabb och lösningsinriktad.

Jag skulle verkligen rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling om någon frågade mig om vilken mäklare man ska anlita.
    Bästa bästa Rosmari, tack! Nu är väl cirkeln fint sluten när du fick köpa dig ett ställe på landet. Vi ses snart! Ida Söderberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-10-05 Verifierad kund
    Väl bemött, inget att klaga på.
    Tack Monica! Det var fint att göra affärer med hela familjen. Ida Söderberg
    2022-10-05 Verifierad kund
    Väl bemött, allt gick väldigt fort och smidigt inget att klaga på.
    Tack Monica och Kenneth! Hoppas ni kommer trivas inne i "storstan" : ). Vi ses nästa år! Varma kramar Josefine Josefine Härngren
    2022-10-02 Verifierad kund
    Josefine har vid all vår kontakt varit otroligt glad, snäll och tydlig.
    Det har känts tryggt hel vägen.
    Josefine är verkligen en toppen-mäklare. 🙏🏻
    Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus i Blidsberg! Det blir nära att smita ner och ta en god glass också! Ses på tillträdet! Josefine Härngren
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Vänlig. Kunnig och ödmjuk
    Tack Roger, för dina fina ord! Ida Söderberg
    2022-09-21 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande från början. Josefin har varit tydlig och mycket kompetent och dessutom lätt att kommunicera med. Vi har hela tiden känt stort förtroende för Josefin.
    Nettan och Sven-Åke Caspersen
    Tack snälla Casper och Nettan! Hoppas ni har det bra nere i Skåne. Stor kram Josefine Härngren
    2022-09-14 Verifierad kund
    Elin är proffsig, tillmötesgående, flexibel, ödmjuk och förtroendeingivande. Hon gjorde att vi kände oss trygga vid vårt bostadsköp - en riktig stjärna!
    Vad glad jag blir! Tusen tack för era fina ord. Så roligt att blev just Ni som köpte detta mysiga hus!
    Kram Elin
    Elin Nöremark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-09-02 Verifierad kund
    Varmt, glatt och proffsigt bemötande.
    Tack snälla Oliver! Du är en pärla och det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen. Ida Söderberg
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi sökte en mäklare för att sälja vårt hus. Vi fastnade för Ida Söderberg på Svensk Fastighetsförmedling. Ida är en pigg och alert mäklare och fick oss att känna förtroende för henne, vilket hon motsvarade under processen. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan rekommendera Ida. Hon är snabb att svara både potentiella köpare och oss som säljare. Vi upplever att hon agerade mycket seriöst genom hela processen.
    Sören & Runa Franzén
    Vilken fantastiskt fin recension, tack snälla Sören och Runa. Det var både roligt och ärofyllt att få uppdraget att sälja er otroligt fina villa. Sköt om er! Ida Söderberg
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Ida förklarade på ett bra sätt hur hela försäljningen går till. Bra och snabb återkoppling.
    Försäljningen gick helt klart över förväntan. /Mikael W
    Tack för din rekommendation Mikael! Det var en fantastisk trevlig försäljning från start till slut och jag är glad att vi delar den upplevelsen. Ida Söderberg
    • Trädet
    2022-08-30 Verifierad kund
    My wife and I are very pleased with the help and kindness of Ms. Härngren. She really tries her best to help her clients in any way.
    We give her 5 stars.
    Thanks! I hope you will enjoy your house! Welcome to Sweden! Best regards Josefine Josefine Härngren
    2022-08-24 Verifierad kund
    Ida har gjort ett jättebra jobb,vi är supernöjda.
    Tack snälla Gösta för att jag fick förtroendet att sälja er fina villa. Sköt om er så ses vi snart! Ida Söderberg
    2022-08-24 Verifierad kund
    Service inriktad, lyhörd och hjälpsam
    Tack snälla Beleen, för denna rekommendation. Stort lycka till i ditt nya, fina hus! Ida Söderberg
    2022-08-15 Verifierad kund
    En fantastiskt trevlig och tillmötesgående mäklare-eftersom detta var första gången som vi kommit i kontakt med en mäklare så måste vi ge högsta betyg till Ida!
    Tack snälla ni för denna fina recension, den gjorde hela min dag. Tänk vad bra ni kommer ha det i er nya lägenhet nere vid sjön! Sköt om er så ses vi snart igen. Ida Söderberg
    2022-08-13 Verifierad kund
    Otroligt bra och omtänksam mäklare. Kunnig trevlig och hjälpsam och lätt att samarbeta med. Svensk fastighetsförmedling är väldigt bra och seriösa
    Tack snälla Lars och framför allt kära Elly för förtroendet. Jag håller med om att samarbetet har varit väldigt trevligt. Vi ses snart! Ida Söderberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag hade en trevlig upplevelse där Josefin va trevlig, bra information
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-07-22 Verifierad kund
    Fick ett mycket bra bemötande av Josefine.
    Gjorde allt smidigt både för mig som köpare och även för säljaren.
    Tack Thomas! Hoppas du kommit i ordning i din fina lägenhet. Allt gott / Josefine Josefine Härngren
  • sålde sin bostad med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och kunde hjälpa oss bra vid försäljning av gården. Vi hade förväntningar av att gården skulle bli såld snabbt och det blev den.
    Tusen tack! Ha det så bra / Josefine Josefine Härngren
    2022-07-06 Verifierad kund
    Saklig, informativ, entusiastisk
    Tack Joachim! Ha det gott! / Josefine Josefine Härngren
    2022-07-04 Verifierad kund
    Trevlig proffsigt enkelt bra med andra ord
    Tusen tack för förtroendet! Önskar er en fin semester!
    Elin Nöremark
  • sålde sin stuga med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ida Söderberg är vänlig och noggrann Finns inget att anmärka på där.

Jörgen Larsson
    Tack Jörgen, det var fint att få förtroendet att sälja din stuga i Varnum. Sköt om dig så ses vi snart igen! Ida Söderberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande men ändå lättsam att prata med.
    Tack för de fina orden! Ha en härlig sommar!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Josefine visar på hur en kunnig och professionell mäklare agerar. Hennes analys och bedömning över husmarknaden lade grunden i den kommande försäljningen. Hon var noggrann att förhöra sig om våra förväntningar och behov, som hon ville matcha mot den aktuella köptrenden. Hon visar på ett personligt bemötande och är samtidigt rak och klargörande i sitt arbetssätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne till flera säljare. Carina och Tommy Tönnberg
    Jag saknar redan er kaffemaskin och de nybakta frallorna. Jag kommer och hälsar på i ert nybyggda hus senare! Stort tack för förtroendet kram Josefine Josefine Härngren
    2022-06-28 Verifierad kund
    Lättsam, trevlig och professionell!
    Var väldigt inbjudande och trevlig att prata med, svarade proffesionellt på våra frågor och guidade oss väl.
    Skulle absolut rekommendera Josefine vidare!🌸
    Hoppas verkligen att ni trivs i ert häftiga hus med bastukvällar och mysiga middagar i vinrummet. Ha det gott kram Josefine Josefine Härngren
    2022-06-23 Verifierad kund
    Positivt bemötande. Lätt att ha kontakt med. Tillgänglig. Systematisk genomgång av underlag vid kontraktsskrivningen, lätt att ta till sig och förstå.
    Hurra nu är det snart tillträde på gården! Ses på tillträdet! Kram Josefine Josefine Härngren
    2022-06-23 Verifierad kund
    Josefine har i alla möten agerat mycket professionellt. Trygg och trevlig mäklare som varmt rekommenderas av oss!
    ÄNTLIGEN! Hurra nu har ni hittat ett hus! Hoppas ni kommer trivas i Ulricehamn : ) Kram Josefine Josefine Härngren
  • sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-06-22 Verifierad kund
    Smidigt genomförd affär! Bra bemötande och kan varmt rekommendera Josefine😀 Kråkebo😎
    Så bra det blev! Hoppas ni får fina grannkvällar. MVH Josefine Josefine Härngren
  • köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-06-17 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande!
    Snabbt och tydlig information.
    Hoppas ni haft en fin sommar i stugan! Ha det gott! / Josefine Josefine Härngren
    • Vegby
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kände mej trygg med Ida från första stund. Kände stort förtroende för henne. Hon var fantastiskt trevlig kunnig och proffsig. Kände mej aldrig orolig. Visste att Ida skulle fixa detta.
    Det har varit en ära att få hjälpa dig och Lennart med försäljningen av ert underbara hem. Tack för möjligheten och såklart stort tack för den här fina rekommendationen. Vi ses snart! Ida Söderberg
    • Vegby
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket kompetent, trevlig, lätt att nå. Ringer alltid när hon har lovats. Väldigt trevligt i bemötande.

Jag är mycket, mycket nöjd!
    Vilken härlig recension, tusen tack för att du tog dig tid att skriva den! Jag hoppas att du och Katarina kommer att trivas i ert nya hem. Vi ses till hösten! Ida Söderberg
    2022-06-06 Verifierad kund
    Bra och tydligt samt snabba svar.
    Stort grattis till köpet av ett jättefint hos till dig och barnen. Hoppas ni kommer trivas i Hulu! MVH Josefine Josefine Härngren
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vänligt bemötande , rak och ärlig mycket professionell, kan sin sak 🏡 ordning och reda. Rekommenderas starkt 👍🏻
    Tack Annelie! Du och Per gjorde mitt jobb enkelt med ert välskötta hus. Ha en fin sommar! Kram Josefine Josefine Härngren
    2022-06-04 Verifierad kund
    En mycket professionell mäklare.
    Rekommenderas varmt.
    Professionella säljare också! Tack för fint samarbete/ Josefine Josefine Härngren
    • Dalum
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi hade väldigt bra bemötande från början till slut. Fick bra information om försäljningen hela tiden. Slutpriset blev över utgångspriset. Jag kan rekommendera Josefin Härngren som mäklare.
    Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina gård! Tror att er köpare kommer ta hand om den med bästa händer. Ha en fin sommar! Kram Josefine Josefine Härngren