Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Bogesundsgatan 16, 523 31 Ulricehamn — Visa karta

Välkommen till en mäklare med koll på läget!

Vi kan Ulricehamns alla vrår och berättar gärna hur det är att leva och bo i området. Har du frågor om ditt boende, vill flytta hit eller få hjälp med att hitta en potentiell köpare till din nuvarande bostad? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi hjälper dig gärna till din bästa bostadsaffär.

Du kan boka en fri värdering direkt här uppe till höger om du går i säljtankar. Är du snarare i köpartagen eller har andra funderingar? Du är självklart välkommen in till vårt kontor för att ställa dina frågor direkt till oss också!

Läs vad 157 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

• 2020-05-23

Lage R skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Fungerade utmärkt. Snabbt, lätt, trevligt och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-05-24 Josefine H svarar Lage R
    Tack Lage! Hoppas ni kommer trivas i ett fina fritidshus! Varma hälsningar Josefine
  • 2020-05-21

Christer L skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Proffsigt bemötande hela vägen. Hon sa vad som skulle göras - och sedan gjorde hon det. Läs mer
  • 2020-05-20

Emil F skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpte nyligen ett fritidshus och Josefin har varit hjälpsam och serviceminded under hela processen och som förstagångsköpare av en fastighet har hon bidragit till att allt känts tryggt. Hade hon inte svar direkt på mina frågor kollade hon upp det med snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-05-20

Miljan S skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Uppskattas väldigt bra bemötande och samarbete. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-19

Hanna Maria L skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Oaktat att Elin var säljarens mäklare fick vi en mycket god kontakt med henne. Hon hade ett drivande sätt och var målfokuserad. Hon visade prov på flexibilitet. Mycket hög socialkompetens. Vi skulle utan tveka anlita henne om vi skulle sälja vårt hus. Läs mer
  • 2020-05-18

Åsa R skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi anlitade Elin för att sälja vår villa som är ganska stor och i en prisklass som är lite högre än medel. Vi hade en jättebra kommunikation kring upplägget och hur och när marknadsföringen skulle ske där vår förhoppning var att nå ut utanför kommunen.

Kontakten med Elin var bra. Hon är tydlig, lyhörd och återkopplar alltid väldigt snabbt. Läs mer
    2020-05-18 Elin N svarar Åsa R
    Stort tack Åsa och Roger för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hem! Tack även för er recension och för ett gott samarbete hela vägen, det betyder mycket! Ta hand om er så ses vi framöver. Kram!
  • 2020-05-17

Jens A skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt en sommarbostad i Falkenberg och fick hjälp med all pappersarbete på ett lysande sätt. Läs mer
  • 2020-05-15

Anders S skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpt en villa i Ulricehamn.
    Jag förväntar mig av en mäklare att få svar på alla tänkbara frågor man kan tänkas ha om ett husköp vilket även kan röra sig om allt från hustekniska frågor och paragrafer, lagar och bestämmelser m.m. Min känsla av Elin, utöver hennes positiva och glada inställning, är att jag fick svar på allt jag undrade över så hon får höga betyg från mig som köpare av fastighet hos Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-05-18 Elin N svarar Anders S
    Stort tack Anders, vad glad jag blir för dina fina ord! Jag hoppas att du skall trivas bra i nya huset!
  • 2020-05-14

Jeanette B skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Ida sålde vårt ”Paradis” och var från första mötet professionell, saklig och samtidigt personlig med vårt bästa i tankarna under hela processen. Hon informerade kontinuerligt och sakligt från början till slut och svarade snabbt på alla frågor vi hade. Vi rekommenderar henne helhjärtat. Läs mer
    2020-05-18 Ida S svarar Jeanette B
    Åh vad glad jag blir! Tusen tack för dessa fina ord och tack själva för ett gott samarbete. Hoppas nu att ni hittar ert nya "Paradis"!
  • 2020-05-13

Christoffer L skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Lägenhet Ulricehamns centrum.

Underbart bemötande på alla fronter. Trots att vi kom in väldigt sent i budgivningen löste hon tillsammans med säljare så vi kunde få visning och till slut vinna vår drömlägenhet.

Väldigt trevlig och lätt att samtala med. Snabb att ringa för att stämma av när budgivningen hettade till.

Grym mäklare på alla sätt. 5/5 Läs mer
  • 2020-05-01

Jennie J skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Fint bemötande och snabb på alla bollar. Jag är tacksam för hennes engagemang och hennes råd kopplade till försäljningen. Jag kände mig trygg med att hon gjorde sitt bästa för att få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2020-05-01 Josefine H svarar Jennie J
    Tack för lunchen igår och hoppas ni får en fin och lugn sommar! Kram Josefine
  • 2020-04-30

Margit G skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt bostadsrätt,
    Mötet var vänligt och professionellt.
    Förväntningarna var att få hjälp av en kunnig och trovärdig mäklare som uppfylldes till fullo godkänt.
    Kommer att anlita Ida Söderberg fler gånger, även rekommendera till andra. Läs mer
    2020-05-05 Ida S svarar Margit G
    Vad roligt att du har den här upplevelsen för det är precis den mäklartjänsten jag vill leverera. Tusen tack för dessa fina ord och för ett gott samarbete, det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er så ses vi framöver!
  • 2020-04-28

Rasmus C skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt en tomt!
    Fantastiskt bemötande! Läs mer
    2020-04-28 Elin N svarar Rasmus C
    Tack Rasmus, det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses!
  • 2020-04-27

Johan P skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    * En gård.
    * Vänlig och påläst.
    * Kunnig Läs mer
  • 2020-04-25

Susanne Å skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vår mäklare Josefine Härngren:
    En frisk fläkt med visioner och en öppenhet mot oss som säljare! En som ser möjligheter och är trevlig, professionell och förtroendeingivande. Hon har haft en tät kontakt med oss och försäljningen av fastigheten gick över förväntan!
    En toppenmäklare på alla plan! Läs mer
    2020-05-01 Josefine H svarar Susanne Å
    Lätt och roligt att göra bra jobb när man har så fina säljare som er! Stor kram
  • 2020-04-25

Eric L skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpte fritidshus i Ulricehamns kommun våren 2020. Josefine var toppen genom hela processen, tydlig, rak och ärlig och 100% koll på läget. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-05-01 Josefine H svarar Eric L
    Jag hoppas ni kommer stortrivas i mysiga Igelsred! Jag kommer förbi på fika någon dag och kollar hur ni har det! / Josefine
  • Ann-charlotte Margareta N

2020-04-24

Ann-charlotte Margareta N skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag sålde min villa genom Ida Söderberg. Jag hade stora förväntningar på Ida, och dem infriades. Hon är en väldigt positiv och glad person Som är både är mån om mig som säljare och den som ska köpa. Om jag skulle köpa ett hus igen, skulle jag gärna göra det genom Ida. Det skulle kännas tryggt. 🤗👍 Läs mer
    2020-05-05 Ida S svarar Ann-charlotte Margareta N
    Tusen stora tack för din rekommendation! Och stort tack själv Lotta, det är sällan jag har förmånen att jobba med så engagerade säljare. Och jag har massa fina hus till salu om du vill köpa ett :-) Ta hand om dig så ses vi!
  • 2020-04-23

Conny J skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Väldigt kunnig om objekten, svarar snabbt på de frågor man har.
    Mycket trevlig och lättsamt bemötande men ändå professionellt. Läs mer
    2020-04-23 Ida S svarar Conny J
    Vad roligt att höra, Conny. Stort tack för rekommendationen och dina fina ord. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas på här på landet!
  • 2020-04-23

Gösta E skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Påläst,kompetent,tillmötesgående,förtroendeingivande. Sålde en gård. Mäklaren gjorde i alla delar ett mycket bra jobb!! Läs mer
  • 2020-04-22

Rose-marie J skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Ida var väldigt tillmötesgående och hade bra information om bostaden Läs mer
    2020-04-23 Ida S svarar Rose-marie J
    Tack så mycket för din rekommendation, Rose-Marie. Jag tycker att det var så roligt att just ni köpte huset. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • 2020-04-19

Elin N skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Oerhört proffsig. Inger en stor trygghet. Går in för uppdraget och är väldigt serviceinriktad. Läs mer
    2020-05-05 Ida S svarar Elin N
    Tusen tack Elin, vad glad jag blir för din rekommendation. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er, både med köp och framför allt vid försäljningen av ert hus. Ta hand om er så ses vi snart!
  • 2020-04-17

Elisabeth R skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt privat och fått hjälp med kontrakt
    Känner stort förtroende med hjälpen Läs mer
    2020-04-18 Josefine H svarar Elisabeth R
    Tack snälla Elisabeth. Hoppas du kommer trivas i Knätte! Med vänlig hälsning, Josefine 😊
  • 2020-03-31

Larry J skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Elin såg våra behov o hjälpte oss med kort varsel om visning även köp av fastighet vi hade även en del andra objekt vid tillfället tack vare ett snabbt och avvägt kontrakt blev det detta objekt.
    Bra av Elin Mvh Larry Johansson Borås. Läs mer
    2020-03-31 Elin N svarar Larry J
    Tack för era ord, vad glad jag blir! Välkomna till er nya kommun och jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya hus! Vi ses snart.
  • 2020-03-18

Julia J skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har köpt en tomt. Vi blev bemötta på ett bra och sakligt sätt. Vi är nöjda med vårt köp! Läs mer
    2020-04-03 Josefine H svarar Julia J
    Tack Julia! Vilken fantastik tomt ni köpt! Det ska bli kul att se ert drömhus växa fram! Kram Josefine
  • 2020-03-18

Erik A skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har sålt vår lägenhet via Elin. Hon var otroligt proffsig och ett bra stöd under hela försäljningen! Vi är så nöjda, hon är grym! Läs mer
    2020-03-19 Elin N svarar Erik A
    Bästa ni! Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina lägenhet. Ser fram emot att få besöka er i nya huset!
    Kram!
  • 2020-03-16

Kristina F skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Tydlig och bra information angående allt som hade med husförsäljningen att göra. Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2020-03-16 Elin N svarar Kristina F
    Tack Kristina för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med husförsäljningen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete!
    /Elin
  • 2020-03-14

Klentjan B skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Har ett gott bemötande och väldigt professionell i sitt arbete hon får en tia i betyg. Läs mer
    2020-03-16 Elin N svarar Klentjan B
    Stort tack, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya hus.
    /Elin
  • Anders L

2020-03-06

Anders L skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpt bostad. Korrekt och vänligt bemötande. Ida rekommenderas å det varmaste. Läs mer
    2020-03-09 Ida S svarar Anders L
    Tack så mycket för din rekommendation, Anders! Varmt välkomna till Ulricehamns kommun, jag hoppas att ni kommer att trivas ert nya hem!
  • 2020-03-04

Emil J skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Elin Nöremark är född till mäklare och är en otroligt proffsig, snäll och glad människa samtidigt. Jag och min sambo tackar så mycket för ett proffsigt jobb hela vägen. Läs mer
    2020-03-05 Elin N svarar Emil J
    Stort tack Sofia och Emil! Det är precis den här upplevelsen som jag vill förmedla i mitt arbete och att läsa era fina ord glädjer mig verkligen. Varmt välkomna till Ulricehamn!
  • Maria E

2020-02-29

Maria E skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Tycker att Ida är väldigt noggrann, lyhörd och duktig mäklare.Jag skulle helt klart rekommendera henne.Fick ett underbart bemötande när vi skulle sälja vårat hus.Det var över förväntan. Läs mer
    2020-03-02 Ida S svarar Maria E
    Vilka fantastiska ord Maria, vad glad jag blir. Tack så hemskt mycket. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina fritidshus. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • 2020-02-25

Christopher R skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Josefin Härngren har förmedlat vår lägenhet, jag har haft med mäklare att göra ett par gånger men detta va på en helt annan nivå. Med flera års erfarenhet som säljare så ställer man höga krav på sin mäklare och det löste hon med bravur. Femstjärnigt betyg i kommunikation, tydlighet och med ett härligt driv som jag hoppas uppskattats av samtliga intressenter!
    Hon får jobbet gjort. Läs mer
    2020-03-03 Josefine H svarar Christopher R
    Tack snälla Christopher! Gillar att vi haft tydlig och tät kommunikation i processen och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! / Josefine
  • 2020-02-25

Sofia S skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Varmt bemötande och inger en känsla av lugn och trygghet!
    Nöjd med vår kontakt! Läs mer
    2020-02-25 Josefine H svarar Sofia S
    Tack Sofia! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! / Josefine
  • 2020-02-22

Andrew P skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Last year I bought a house in Hökerum from Ida, this year I wanted to sell to move back to the UK and I didn't hesitate to contact Ida again. She is friendly and professional, always contactable even at the weekends and I would highly recommend her. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Andrew P
    Thank you so much for your kind words, Andrew. It makes me very happy that you were so pleased with me, that you chose to contact me again. I wish you the best of luck!
  • 2020-02-20

Cecilia S skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpt en gammal gård utanför Ulricehamn. Josefin har från första möte vart jätte trevlig och väldigt hjälpsam! Hon tog även sig tid att hjälpa mig etablera kontakt med en lokal bank vilket jag är väldigt tacksam över! 😃 Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Cecilia S
    Stort tack Cecilia! Vad glad jag blir av att läsa detta. Det ska bli roligt att följa utvecklingen och renoveringen av gården framöver. Vi hörs och ses! / Josefin
  • 2020-02-09

Roy O skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt villa. Mycket bra bemötande och förutom Josefin var Elin inkopplad i försäljningen. Fungerade mycket bra med kontakten. Mina förväntningar överträffades eftersom det fanns kunder som efterfrågade ett större hus som vi hade.Vi kunde därför avsluta affären utan att behöva gå ut på Hemnet eller ha flera visningar.
    De gjorde ett mycket bra arbete och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Roy O
    Tack snälla för denna fina rekommendation! Både jag och Elin blev väldigt glada när vi läste detta. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina villa. Vi hörs och ses framöver! / Josefin & Elin
  • 2020-02-08

Margareta P skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt en äldre villa, bra genomgång hur försäljningen kan genomföras, försäljningen gav ekonomiskt mer än vi hade förväntat ,fick bra information under försäljningen gång. Läs mer
    2020-02-10 Josefine H svarar Margareta P
    Tack snälla! Hoppas det löser sig bra i det nya boendet. Varma hälsningar Josefine
  • 2020-02-07

Martin G skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Supertrevlig, jordnära och likvärdigt intresserad av säljare/köpare är ett gott betyg.
    Hjälpte oss köpa vår drömgård i ett läge där tiden var knapp och timeing viktig.
    Toppen. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Martin G
    Stort tack, Martin! Ja, här kan man verkligen snacka om timeing! Tänk vilken tur det var att ni skickade iväg det där mailet precis i rätt tid! Det var verkligen roligt att hjälpa er och jag blev väldigt glad över din fina rekommendation. / Josefin
  • 2020-02-06

Richard S skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Köpt nybyggd lägenhet I Ulricehamn.
    Bra bemötande och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Richard S
    Stort tack Richard! Hälsningar Josefin
  • 2020-02-06

Mattias Å skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat. Läs mer
    2020-02-10 Josefine H svarar Mattias Å
    Mattias, när jag sadlade om till mäklare var det detta precis vad jag ville att mina kunder skulle uppleva och du får mig att bli stolt över mig själv. Jag sträcker på mig och tackar ödmjukast! Hoppas att ni kommer trivas i huset!
  • 2020-02-06

Lars K skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Flertalet nyproduktioner och tomt
    Jättebra och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Lars K
    Stort tack Lars! Alltid roligt att hjälpa dig - både när vi har sålt nyproducerade hus tillsammans och när du har köpt tomt! Vi hörs och ses framöver. / Josefin

Albin L skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har köpt och kommer att sälja våran nuvarande bostad med Ida. Vi hoppas på en bra försäljning och service likt den vi fick vid inköpet av våran nya bostad. Men Ida får i dagsläget 10/10 i betyg Läs mer
    2020-02-28 Ida S svarar Albin L
    Tack snälla Albin och Ramona! Det ska bli ett sant nöje att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem och jag ska göra allt vad jag kan för att ni ska fortsätta vara lika nöjda.
  • 2020-02-05

Conny A skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålt lantbruksfastighet.
    Social o trevlig, kundanpassad.
    Nöjd med bemötande och förväntningar. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Conny A
    Stort tack Conny för att du tog dig tid att lämna en så fin rekommendation! / Josefin

Saman S skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har köpt ett radhus från mäklaren Ida Söderberg , Hon är mycket kunnig, tålmodig och hjälpsam mäklaren.
    Hon informerar om allt som man behöver känna till kring huset.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Saman S
    Saman, vad roligt det var att få sälja det här huset till just dig. Tack snälla du för din rekommendation. Stort lycka till med renoveringen så ses vi framöver!
  • 2020-02-05

Nya Hem i Väst AB P skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Super, super super super super super super super tjej Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Nya Hem i Väst AB P
    Super, super, super, superglad blev jag för denna rekommendation! Alltid roligt att jobba med er! / Josefin
  • 2020-02-05

Dzevada H skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi köpte nyproduktion ett parhus i Ulricehamn.
    Blev jätte bra bemött och fick all hjälp vi behövde.
    Det kändes bra att samarbeta med henne. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Dzevada H
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs gott i er bostad! / Josefin
  • 2020-02-05

Yvonne L skrev om Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Har sålt en villa. Proffsigt bemötande, hjälpsam. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Yvonne L
    Tack snälla Yvonne! Jag är mycket tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina villa. / Josefin
  • Ulf O

2020-02-04

Ulf O skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Sålde min fastighet med Idas hjälp. Hon gjorde ett fantastiskt jobb. Kompetent och engagerad helt enkelt. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Ulf O
    Åh, vad roligt att höra Ulf. Tusen tack för din recension, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas nu att du kommer att trivas i stan!
  • 2020-02-03

Lars B skrev om Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Ida sålde Fredriksbergs platsen 8 i Ulricehamn
    Otroligt proffsig
    Trevlig bemöttande
    Förtroende givande.
    Ida får gärna sälja fler hus åt mig...Den dagen jag vill sälja Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Lars B
    Tack så hemskt mycket Lasse, vilka otroligt fina ord. Klart jag hjälper dig att sälja alla dina hus!
  • 2020-02-03

Christina S skrev om Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Jag har sålt en villa på landet. Elin som var mäklare har skött detta exemplariskt och jag är jätte nöjd.
    Allt har fungerat som det var förväntat och jag tror att de som var på visningen var nöjda med hennes bemötande.
    På det stora hela har det fungerat bra och skulle inte tveka att anlita den fastighet byrån igen. Läs mer
    2020-02-04 Elin N svarar Christina S
    Vilka finns ord Christina, blir helt rörd! Vi på Svensk Fastighetsförmedling är så glada att vi fick äran att hjälpa till med försäljningen av ditt fina ställe. Vi ses och hörs!
  • Solveig F

2020-02-02

Solveig F skrev om Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av JOSEFINE HÄRNGREN Med den äran VI rekomederar henne med varm hand vi är så nöjda Läs mer
    2020-02-04 Josefine H svarar Solveig F
    Tack för dina fina ord Solveig! Det var så kul att få hjälpa er med försäljningen. Jag kommer och fikar när ni flyttat sen. Hälsa Göte! Stor kram Josefine

Bogesundsgatan 16, 523 31 Ulricehamn