Josefine Härngren

Josefine Härngren

Josefine Härngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefine Härngren har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Josefine Härngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Härngren har haft 29 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

159 omdömen om Josefine Härngren

Sedan starten hos Reco 2019
Mattias N
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Josefine är professionell, rak, tydlig, kunnig och engagerad i sitt arbete. Men framförallt ett super trevligt bemötande, med glimten i ögat. Som gjorde att denna affär blev snabb och smidig!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Inger F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Alltid trevlig och bra kontakt hela tiden vi letade bostad.

Hans J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Bra bemötande, Raka o klara svar, lätt att diskutera med,Lätt att få tag på o svar omgående på både tele sms o div.

Christin O
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Dalum

Josefine har från första dagen engagerat sig 100% i försäljningen av vårt hus! Hon har fixat och trixat, kommunikationen har varit kanon, planering och genomförande var top notch! Drivet, servicen, glädjen och humorn visar verkligen att Josefine älskar sitt jobb och utför det med bravur!!!

Svar från Josefine Härngren

Tusen, tusen tack för dina fina ord Kikki! Sant nöje att samarbeta med er! Hoppas ni kommer trivas i Timmele!

David B
Dalum

Mycket bra bemötande och engagemang under hela processen! Ett jättebra och stort stöd i alla steg. Josefine gick realistiskt fram och skruvade inte upp några förväntningar varken gällande pris eller antal intressenter, men gjorde verkligen sitt yttersta för att försäljningen skulle gå bra - vilket den även gjorde! Även samarbetspartners är valda med omsorg och det märks! Det är så här det ska gå till!

Svar från Josefine Härngren

Det är lätt att göra ett bra jobb med fint samarbete från er säljare! Ha det bra!

Maria H
Ulricehamn

Vid min första kontakt med Josefine var hennes ord "klart vi ska hitta en bostad till dig" . Och så blev det! Utöver att hon är kunnig och proffsig var hennes bemötande engagerat och tryggt rakt igenom. Det har aldrig varit några problem att komma i kontakt och hon ger svar på det man efterfrågar. Kan varmt Rekommendera Josefine!

Robin E
Ulricehamn

Josefin lägger ner väldigt mycket tid och energi på att få till en försäljning. I tider som dessa där det är lite mer svårsålt kan Josefin starkt rekommenderas som mäklare. Hon gör allt man kan önska för att få till allt.

Nency L
Ulricehamn

Hej! Josefine Härngren bemötte oss mycket bra från första början. Hon var mycket hjälpsam och lyssnade in våra önskningar och hur vi kände i vår situation. Josefine hörde alltid av sig snabbt via sms eller Mail eller telefonsamtal hur det gick med försäljningen. Det var även lätt att få tag i henne om vi hade frågor eller funderingar. Alltid trevlig och glad, bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Vi är mycket nöjda!

Svar från Josefine Härngren

Tack vare ert fina engagemang och att ni var så flexibla med visning så blev det ett fint resultat med försäljningen. Stort lycka till framöver. Varma kramar Josefine

Nils-Eric E
Sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Blidsberg

Vi tycker att hon är duktig och erfaren.Vi är nöjda och tycker att hon gjort ett bra jobb.

Svar från Josefine Härngren

Tack själva! Glad att jag lyckades att prestera över era förväntningar med torpet! Ha det så bra! MVH Josefine

Ingela J
Köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Blidsberg

Trevlig, proffsig, trygg, kunnig, engagerad.

Svar från Josefine Härngren

Äntligen har ni hittat ert torp, och vilket ställe dessutom! Så glad för er skull! Mvh Josefine