Josefine Härngren

Josefine Härngren

Josefine Härngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefine Härngren har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Josefine Härngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Härngren har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mäklaren som alltid försöker göra det lilla extra både för säljare och köpare. Tycker om att testa nya saker som att till exempel styla en tomt med möbler vid fotografering, skriva objektsbeskrivningar som skiljer sig från andra och arbeta aktivt under mina visningar. Har alltid tät kontakt med både säljare och spekulanter vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det var när jag fick denna reco: "Vi köpte en villa och blev rakt igenom mycket väl bemötta av Josefine. Hon har betett sig precis som man önskar att en mäklare skall göra, hon var mycket tydlig med kända fel och brister vilket gjorde en skeptiker som jag mycket trygg i att vi visste vad det var vi köpte. Om alla mäklare hade betett sig som Josefine, skulle mäklarkårens bitvis dåliga rykte vara synnerligen ogrundat."

Hur ser din drömbostad ut?
I dagsläget bor jag i Timmele men drömmen vore ett stort hus på landet med några ekonomibyggnader där min man och vår son kan hålla till med deras motorintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att anordna fester och större kalas - då jag får utlopp för min kreativa sida! Hamnar jag nån gång i mitt drömhus på landet ska jag göra i ordning ladan till en festlokal och arrangera bröllop.

173 omdömen om Josefine Härngren

Sedan starten hos Reco 2019
Sonja L
Sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Vegby

Josefin lämnar inget åt slumpen. Hon jobbar med detaljer och gör det där lilla extra i försäljningen. Kan varmt rekomendera.

Johnny B
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Marbäck

trevligt bemötande man fick bra information hela tiden hon gjorde ett bra jobb

Lars-Gunnar S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Trevlig och proffesionell. Trots en lång försäljningsperiod kämpade hon på och fick till slut till en bra affär.

Tony N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor som jag behövde veta.

Maria S
Gällstad

Josefine var mycket proffsig men samtidigt kändes hon som en nära god vän. Våran försäljning var supersnabb och smidig. Allt löpte på som på räls. Vi gillade hennes arbetssätt när vi var på en visning som hon hade, och valet att välja henne som vår mäklare var enkelt. Vi är så nöjda!

Matilda P
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Gällstad

Professionell mäklare! Hon är tydlig, noggrann och hjälpsam i sin roll. Vi har fått en väldig bra bemötande av henne.

Henrik G
Gällstad

Otroligt engagerad och noga. Mycket kommunikation med oss säljare. Är verkligen supernöjd med hennes sätt att vara och sälja. Kanon!

Stefan G
Gällstad

Vi blev proffsigt bemötta, vår upplevelse var helt klart positiv. Det var vår första kontakt med en mäklare så har ingen att jämföra med, men hon satte ribban högt.

Veronika N
Tvärred

Josefins bemötande var professionellt, välkomnade och trevligt. Vi kände oss trygga med hennes kunskaper genom hela processen från visning till kontraktsskrivning. Det var aldrig några svårigheter med att få kontakt eller svar på frågor.

Svar från Josefine Härngren

Tack snälla Veronika! Så kul att se att ni kunde köpa huset och varmt välkomna till Ulricehamns kommun! MVH Josefine

Mirela M
Ulricehamn

Jag kan säga bara allt positivt, proffesionellt, vänligt och bemötande! Stort tack för hjälp att skaffa våra dröm huset!

Svar från Josefine Härngren

Så glad för er skull! Jag måste få komma på fika när ni bott in er! Kram Josefine