Mika Lappalainen
Registrerad mäklare sedan 2002-09-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 58 Läs vad Mika Lappalainen

• Nina S sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-08-06

Kärda
    Mycket nöjda med Mika gällande försäljningen av vår villa! Alltid lika tillmötesgående, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Nikola P köpte sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-07-15

Hörle
    Mika är en mycket pålitlig mäklare.
    Man är i goda händer, oavsett om man är säljare eller köpare. Läs mer
    Mika L gillar detta
  • Inga Anna Catharina J sålde sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-07-05

Jällunden
    Har sålt jord- och skogsbruksfastighet. Mycket gott intryck av Mika Lappalainen. Våra förväntningar blev i princip infriade. Läs mer
  • Christopher L sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-07-05

Forsheda
    Jag tyckte att han var lugn och saklig.
    Han ville inte göra något som inte vi var med på, utan lyssnade till hur vi ville göra, och gav råd och tips. Läs mer
  • Per-olof Valdemar J sålde sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-07-04

Jällunden
    Vi har sålt del av en jordbruksfastighet. Vi blev på alla sätt väl bemött av mäklaren. Han levde i alla avseenden upp till våra förväntningar.
    Sammanfattningsvis en väl genomförd marknadsföring och försäljning. Läs mer
  • Camilla L sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-07-03

Forsheda
    Vi har sålt en villa. Mika har tålmodigt bemött oss proffisionellt i alla våra frågor och funderingar. Han har även återkopplat snabbt när vi kontaktat honom. Som säljare har vi känt oss viktiga och upplevt att Mika vill det bästa för oss som kunder. Han ger ett trovärdigt intryck. Läs mer
  • Thomas K köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-27

3:a
    Pilagården
    Vi har fått perfekt hjälp med allt och ett mycket bra bemötande vid vårt köp av lägenhet. Läs mer
  • Alin P köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-21

Norråsen
    We've bought a house in Värnamo and Mika was our agent. He is very competent, he clearly explained everything to us and was very helpful every time we've contacted him!
    Thanks Mika! Läs mer
  • Camilla H sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-05-11

VÄRNAMO
    Har köpt bostadsrätt o håller på att sälja mitt radhus.
    Blev mycket proffsigt o trevligt bemött av Mika
    Fick proffsigt svar på alla mina frågor
    Mycket trevlig, hjälpsam o kompetent mäklare Läs mer
  • Ann-louise V köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-29

3:a
    Karlsdal
    Mycket nöjd med mäklare. Gott bemötande och god hjälp vid köp av bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Linda Lindquist