Mika Lappalainen

Mika Lappalainen

Mika Lappalainen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Mika Lappalainen har varit registrerad mäklare sedan 2002-09. Mika Lappalainen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.8. Mika Lappalainen har haft 73 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

243 omdömen om Mika Lappalainen

Sedan starten hos Reco 2016
Thomas E
Sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Bredaryd

Mika har ett bemötande som gör dig trygg och du känner dig säker på att få den bästa hjälpen ! Vi kände till honom sedan innan och hade hört bara bra om honom. Och vi tror att tack vare Mika så gick vår försäljning väldigt fort och båda parter är super nöjda

Faruk M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Centrum

Han kan sin jobb som mäklare. Tac: Mika

Lisbeth Harriet J
Häggegården

En mycket trevlig och så vänlig man. Helt fantastisk. Skulle aldrig byta ut honom till någon annan. Så kunnig. Har hjälpt mig mer än jag trott kunna vara möjligt. Har hjälpt mig till hundra procent. Så nöjd. Ska rekommendera honom till andra som ska sälja Bostadsrätt eller Hus Han är guld värd

Andreas K
Hörle

Tålmodig med oss som säljare Envis att få oss nöjda

Bert Holger J
Nylund

Vi har haft en fin dialog med Mika. Man känner sig trygg med honom och hans kunskaper. Han har alltid varit lätt att komma i kontakt med. Huset såldes snabbt innan det var ute på Hemnet. Ett plus för oss. Han får högsta betyg som mäklare.

Evy Lisbeth Margareta S
Nylund

Vi har haft en bra dialog med Mika. Han har varit lätt att få kontakt med. Han är inlyssnande. Upplever att han gör sitt bästa både för säljare och köpare. Vi har inget negativt att säga om honom. Toppenmäklare med andra ord.

Lennart J
Köpte sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Hånger

Mycket bra på information, saklig och berättar att från ruta ett.

Linus R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Bor

Väldigt professionell och hjälpsam genom hela processen!

Haris K
Öster

Mycket nöjd,trevliga,rekom starkt

Anita G
Bor

Mika har bemött alla mina förväntningar. Har haft Mika till alla mina försäljningar och är så nöjd. Han förklarar bra och uppdaterar hela tiden så man känner sig lugn.