Mika Lappalainen

Mika Lappalainen

Mika Lappalainen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Mika Lappalainen har varit registrerad mäklare sedan 2002-09. Mika Lappalainen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 262 omdömen med ett betyg på 4.8. Mika Lappalainen har haft 48 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

262 omdömen om Mika Lappalainen

Diellëza Z
Köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Västhorja

Opartiskt I bemötande, professionellt bemötande, snabba återkopplingar, flexibel i visningar, tydlighet

Stefan Q
Köpte sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Jällunden

Very friendly and helpful real estate agent. He is knowledgable and gave us all the information we needed about the process and about the property we viewed and purchased. We would definitely recommend him to others.

Louise S
Ed

Väldigt trevlig och hjälpsam! Hjälpte oss med alla frågor och funderingar vi hade. En fantastisk mäklare! I vårt husköp kände vi oss sedda och att Mika brydde sig om oss, vilket gjorde att vi kände oss trygga i hela affären!

Johan R
Sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Åsenhöga

Mika har varit mycket professionell och tillsett att vi har blivit löpande informerade om hur kontakterna med potentiella köpare har fortskridit. Vi har haft en bra dialog kring hur vi önskat att hantera de olika faserna i försäljningsprocessen. Mika har dessutom gett värdefull feedback baserat på sin erfarenhet kring strategi gällande budgivning och genomförande av affären. Utöver detta har Mika också varit behjälplig kring upprättande av servitutsdokument mm.

Stine J
Sjöbo

Mika är en fantastiskt mäklare. Mycket professionellt o har alltid ett varmt härligt leende på läpparna. Han får sina kunder att känna en trygghet, både säljare o köpare. Skulle aldrig använda mig av någon annan mäklare än Mika.

Kalle M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Forsheda

Mika har varit en fantastisk stöttepelare genom hela vår bostadsaffär. Hans professionella tillvägagångssätt, kombinerat med en förtroendeingivande och lugnande närvaro, gjorde både köp- och säljprocessen smidig och trygg. Vi kände oss verkligen omhändertagna och skulle inte tveka att vända oss till Mika igen för framtida affärer. Rekommenderar starkt!

Ulrika F
Granstalida

Trevlig, snabb återkoppling, lyhörd, respektfull!

Niclas S
Granstalida

Saklig, tydlig och noggrann. Med sin erfarenhet och lugn ger och leder Mika mig som kund genom processen på ett proffsigt sätt.

Martina E
Bor

Proffsigt och välkomnande bemötande som gjorde att jag kände mig trygg i affären direkt från start. Jag uppskattar att Mika har ett lugnt tillvägagångssätt då man ofta kan uppleva en stress i samband med försäljningen av sin bostad, men nu kändes allt lugnt och bra hela vägen!

Gunnel S
Värnamo

Jag upplevde Mika som mycket kunnig. Han förklarade allt på ett mycket bra sätt. Han skötte hela affären på ett utomordentligt sätt, och jag kan rekommendera honom varmt.