Mika Lappalainen
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 49 Läs vad Mika Lappalainen

• Ann-louise V köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-29

Karlsdal
    Mycket nöjd med mäklare. Gott bemötande och god hjälp vid köp av bostad. Läs mer
  • Nicklas E
    Nicklas E sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-24

Karlsdal
    Vi har Sålt & köpt från tips av mika
    Trevligt bemött med ärliga ord och värderingar. Väldigt pedagogisk när vi gick igenom hela processen. Väldigt bra Strategiskt tänkande och väldigt ödmjuk och ärlig generellt. Återkopplade även snabbt till oss med information kring säljandet. Läs mer
  • Louise N sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-23

Centralt/Värnamo
    Mika har hjälpt oss med att sälja en bostadsrätt och han har varit mkt bra och hjälpsam under hela försäljningen både före och efteråt. Mkt lugn och proffsig han inger ett mkt gott intryck och en som man får förtroende på. Läs mer
  • Caroline Ö köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-16

Bor
    Har köpt en villa via Mika.
    Vi har blivit jätte bra bemötta. Trevlig, trovärdig och seriös. Huset stämde med våra förväntningar och den informationen vi fått innan visning.
    Mika är en trevlig person som är väldigt lätt att prata med. Han är påläst och kunnig och det gör att man få förtroende för honom. Väldigt nöjda köpare. Läs mer
  • Martina B sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-07

Ulås
    Mika hjälpte oss på ett professionellt sätt på alla plan med vår husförsäljning! Mycket trevligt bemötande och jag kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Emil G köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-05

Högåkra
    Bra bemötande av mäklaren. Väl informerad och nästan alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet Läs mer
  • Therese H sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-03-03

Högåkra
    Mika hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Mycket professionellt och vänligt bemötande vilket gör att man känner sig trygg både som köpare och säljare. Är pedagogisk, lyhörd och tydlig i sitt sätt att kommunicera. En mäklare som inger förtroende och som är skicklig på att sälja. Läs mer
    Mika L gillar detta
  • Jetmir S sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-24

Gröndal
    Sålt bostadsrätt. Super nöjd med allt, över förväntningar!!! Läs mer
  • Johanna K köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-02-21

Hovmannakull
    Har köpt en bostad av Mika.Trevligare bemötande tror jag inte man kan få av en mäklare.
    Skötte allt väldigt bra, och har fått en god upplevelse .
    Rekommenderar verkligen Mika Lappalainen. Läs mer
    2020-02-21 Mika L svarar Johanna K
    Tack Johanna för dina fina ord, det har varit ett nöje att få förmedla er nya bostad. Lycka till och hoppas att ni kommer att trivas bra.
  • Filip M sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

2020-01-17

Rörstorp
    Jag vände mig till Mika med stora förhoppningar och han levererade till 100%. Jag fick min lägenhet såld och är nöjd på alla sätt. Professionellt rakt igenom och tydlighet i kommunikationen, oftast ger det bra resultat. Chanserna att jag vänder mig till Mika och Svensk Fastighetsförmedling i framtiden är oerhört stora. Läs mer
    2020-01-17 Mika L svarar Filip M
    Tack för Filip för dina fina ord ! Det har varit ett stort nöje att få vara din mäklare vid din försäljning.
    Mika L gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värnamo