Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo — Visa karta

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 245 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• 2020-09-24

Ali C skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Väldigt professionell och lyhörd och ger feedback på ett bra kommunicerande sett!
    Upplevde att mäklaren hade i första hand sin klients intressen att få ut det bästa som kunde nås. Läs mer
  • 2020-09-20

Moris F skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en bostadsrätt (som jag tidigare köpt via samma mäklare) samt köpt ett hus via Linda.
    Trevligt bemötande och professionell. Hade inga större förväntningar då jag inte sålt bostad innan dess men är nöjd med insatsen.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-30

Claes-göran T skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Elisabeth gjorde ett fantastiskt bra jobb med försäljningen av min bostadsrätt.Elisabeth är en härlig och duktig mäklare som verkligen gör ett oehört bra jobb igenom hela försäljningen.Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2020-08-30 Elisabeth C svarar Claes-göran T
    Tack Claes-Göran för jag fick förmånen att hjälpa Dig!
  • 2020-08-25

Jesper H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Väldigt duktig och trevlig. Lägger ner mycket tid för att man ska känna sig trygg och lugn. Läs mer
  • 2020-08-20

Ida L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Det har känts tryggt med Mika från start till mål. Med sitt professionella förhållningssätt lyckades han sälja vår bostad när det kändes ovisst. Vi är så glada och tacksamma! Vi kan varmt rekommendera Mika som fastighetsmäklare! Läs mer
  • Andréas R

2020-08-18

Andréas R skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag och min fästmö anlitade Mika när vi skulle sälja vår lägenhet. Genom sitt professionella och inlysnande förhållningssätt skapade han ett stort förtroende. Vi vill starkt rekommendera Mika om du/ni står i begrepp att sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • 2020-08-18

Pär-magnus M skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Allt gick smidigt och lätt - han tog ansvar för helheten och gjorde sitt jobb mycket bra. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2020-08-18

Philip G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har köpt en bostadsrätt. Blev fantastisk bemött och han var väldigt tydlig så det inte blev några missförstånd. Han överträffade alla våra förväntningar då vi har haft att göra med sämre mäklare. Om vi någon gång säljer något lär vi vilja ha honom som vår mäklare. Läs mer
  • 2020-08-06

Nina S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjda med Mika gällande försäljningen av vår villa! Alltid lika tillmötesgående, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2020-07-15

Nikola P skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mika är en mycket pålitlig mäklare.
    Man är i goda händer, oavsett om man är säljare eller köpare. Läs mer
    Mika L gillar detta
  • 2020-07-05

Inga Anna Catharina J skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har sålt jord- och skogsbruksfastighet. Mycket gott intryck av Mika Lappalainen. Våra förväntningar blev i princip infriade. Läs mer
  • 2020-07-05

Christopher L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag tyckte att han var lugn och saklig.
    Han ville inte göra något som inte vi var med på, utan lyssnade till hur vi ville göra, och gav råd och tips. Läs mer
  • 2020-07-04

Robert K skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt mitt hus
    Mäklare toppklass Läs mer
    2020-07-04 Elisabeth C svarar Robert K
    Tack Robert för förtroendet att få hjälpa Dig!
  • 2020-07-04

Per-olof Valdemar J skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt del av en jordbruksfastighet. Vi blev på alla sätt väl bemött av mäklaren. Han levde i alla avseenden upp till våra förväntningar.
    Sammanfattningsvis en väl genomförd marknadsföring och försäljning. Läs mer
  • 2020-07-03

Camilla L skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt en villa. Mika har tålmodigt bemött oss proffisionellt i alla våra frågor och funderingar. Han har även återkopplat snabbt när vi kontaktat honom. Som säljare har vi känt oss viktiga och upplevt att Mika vill det bästa för oss som kunder. Han ger ett trovärdigt intryck. Läs mer

Nicklas E skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Andra gången vi gör affärer med Philip och han gör det väldigt bra. Han är lyhörd och förstående. Känns väldigt trygg i sig själv. Läs mer
  • 2020-07-03

Amra K skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt en bostadsrätt och Elisabeth hjälpte till och var fantastisk! Läs mer
    2020-07-03 Elisabeth C svarar Amra K
    Tack för jag fick förmånen att förmedla bostadsrätten till Dig och lycka till!
  • 2020-06-26

Anna R skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda har sålt mitt hus och skapat kontakt med nya ägare som jag har köpt av dvs ett byte av boenden
    Hon är duktig mäklare med ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • 2020-06-26

Andreas H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Lindas bemötande kan inte sammanfattas med mindre än mycket väl godkänt! Lugn, förtroendeingivande och rakt igenom professionell. Läs mer
  • 2020-06-22

Carin A skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår villa . Linda var väldigt professionell.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2020-06-22

Ove Mikael A skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår villa i Gnosjö. Vänligt och professionellt bemötta.
    Våra förväntningar var att få villan såld under sommaren till det pris som var utgång. Vi fick villan såld omg till ca 20% högre pris.
    M.a.o inte mycket att klaga på. Bra service hela vägen Läs mer
  • 2020-06-17

Tony N skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har köpt en villa.

Bemöttandet av mäklaren va super bra

Allt gick fort och smidigt,

Har inget att klaga på. Läs mer
  • Bo S

2020-06-12

Bo S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde en släktings lägenhet i Värnamo. Vi behövde en mäklare som kände till den lokala marknaden och som kunde representera oss på plats, eftersom vi bor på annan ort. Linda var föredömlig på att kommunicera, tydlig med fakta och stödde oss väl i processen. Läs mer
  • 2020-06-10

Marita F skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Trevligt och korek bemötande.
    Ett mycket seriöst intryck. Läs mer
  • 2020-06-10

Susanne Å skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt bostadsrätt.
    Philip ger ett lugnt, noggrant och korrekt bemötande.
    Höga förväntningar då tidigare kontakt med Svensk Fastighetsförmedling varit väldigt bra, Philip gjorde inte att förväntningarna blev sämre inför ev. framtida samarbeten. Läs mer
  • 2020-06-06

Oskar S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt vårat första gemensamma hus oh vi blev väldigt bra bemöta av Linda, fick juridik och kontrakt förklarat, skulle alla dagar i veckan rekommendera henne 👍🏼 Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Oskar S
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas ni skall trivas i ert nyinköpta hus.
  • 2020-06-01

Annette H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bostadsrätt köpt
    Bra, seriöst bemötande
    Känner mig överlag nöjd. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Annette H
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas ni skall trivas med er fina bostadsrätt!
  • 2020-05-29

Helena A skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Tycker att hon varit bland de vettigaste mäklare jag träffat hittills.
    Har en del dåliga erfarenheter ,så detta känns bra. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Helena A
    Tack Helena, det känns bra att veta! Jag är jättenöjd om jag lyckas ändra din tidigare dåliga bild av mäklarkåren:)
    Snart ses vi för tillträde och sedan önskar jag dig en fin sommar i ditt nya hus!
  • 2020-05-27

Thomas K skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har fått perfekt hjälp med allt och ett mycket bra bemötande vid vårt köp av lägenhet. Läs mer
  • 2020-05-27

Malin L skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    En grymt bra mäklare som hjälpt mig att sälja min bostad. Kommer rekommendera han för andra som ska sälja sin bostad.
    Han ha varit engagerad och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2020-05-25

Daniel D skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har bemötts av en professionellt. Vi har varit på 4 andra visning det går inte att jämföra.

Jag har köpt en sommarstugan, information som vi fick var super tydligt och hon alltid återkopplade våras frågor. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Daniel D
    Tack för era fina ord, det gläder mig att ni är nöjda!
    Snart ses vi för tillträde och sedan önskar jag er många mysiga semesterdagar i stugan.
  • Birgitta J

2020-05-25

Birgitta J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda Lindkvist har skött uppdraget att sälja mitt fritidshus till min fulla belåtenhet.
    Hon är proffsig och mycket korrekt. Läs mer
    2020-06-11 Linda L svarar Birgitta J
    Tack så mycket för dina ord, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-05-21

Alin P skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    We've bought a house in Värnamo and Mika was our agent. He is very competent, he clearly explained everything to us and was very helpful every time we've contacted him!
    Thanks Mika! Läs mer
  • 2020-05-13

Irene S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt en villa.
    Bemötandet av mäklaren var bra.
    Att få mitt hus sakligt bedömt ochsålt innom rimlig tid.
    Har fått den hjälp jag förväntade mig. Allt har varit bra. Läs mer
    2020-05-19 Linda L svarar Irene S
    Tack Irene för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    Med vänlig hälsning, Linda
  • 2020-05-12

Andreas F skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt villa
    Bemötande på ett väldigt bra och trevlig sätt mycket lätt att prata med.
    Förväntningar att hon skulle sälja huset och det gjorde hon. Läs mer
    2020-05-13 Elisabeth C svarar Andreas F
    Tack Andreas för trevligt samarbete och få möjligheten att hjälpa Dig!
  • Christina H

2020-05-12

Christina H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Trevlig och snabb återkoppling vid budgivning .Informativ och väldigt hjälpsam vid kontraktsskrivningen. Vi skulle absolut anlita Linda vid köp eller försäljning ! Läs mer
    2020-05-19 Linda L svarar Christina H
    Tack för er fina rekommendation. Jag hoppas ni skall trivas bra i Gnosjö!
  • 2020-05-11

Camilla H skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har köpt bostadsrätt o håller på att sälja mitt radhus.
    Blev mycket proffsigt o trevligt bemött av Mika
    Fick proffsigt svar på alla mina frågor
    Mycket trevlig, hjälpsam o kompetent mäklare Läs mer
  • 2020-05-05

Sandra J skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag och min blivande sambo köpte en villa som Philip förmedlade. Jag tyckte att han hade ett professionellt och sakligt bemötande, vilket gjorde det självklart att välja honom när min bostadsrätt skulle säljas. Jag har fått bra vägledning inför och under försäljningen och skulle rekommendera honom till andra jag känner som står inför en bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-05-05

Lars Gunnar J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda är en super kvinna. Lugn och
    saklig. Väldigt kunnig och vet vad hon
    pratar om. Högsta betyg, dvs 10 poäng.
    Gäller fastigheten på Linstigen 5 i
    Gnosjö. Läs mer
    2020-05-05 Linda L svarar Lars Gunnar J
    Tack snälla ni för era fina ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med er:)
  • Emir M

2020-05-04

Emir M skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår lägenhet med Philips hjälp, fantastisk service, väldigt driven och duktig!
    Kan inte bli mycket bättre än såhär! Läs mer
  • 2020-04-30

Eva-marie J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bra och saklig! Lättfattlig information och snabb återkoppling om man undrar något! Läs mer
    2020-05-05 Linda L svarar Eva-marie J
    Tack för din fina rekommendation Eva-Marie! Jag hoppas du skall trivas i din nya bostad och ser fram emot att få hjälpa dig med försäljningen också.
  • 2020-04-28

Alex B skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket bra på alla sätt. Hjälpsam med att hitta ett boende som passar oss Läs mer
  • 2020-04-28

Susanne Å skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt villa.
    Elisabeth har varit på hugget från dag 1 som vi träffade henne på en visning vilken ingen annan mäklare varit.
    Därav har Elisbeth känts mer seriös och på så sätt stått upp till våra förväntningar av hur en mäklare bör vara. Läs mer
    2020-04-28 Elisabeth C svarar Susanne Å
    TACK för förtroendet att få hjälpa Er förmedla Ert fina hus!
  • 2020-04-19

Theres R skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har både fått min nuvarande bostad värderad plus att jag köpt en bostad via Linda.
    Linda som mäklare ger ett professionellt intryck. Hon hanterar svåra möten exemplariskt.
    Vid köp av bostad delgavs jag rätt information. Hon förklarade tydligt köpebrev osv. Läs mer
    2020-05-05 Linda L svarar Theres R
    Tack för din rekommendation. Jag hoppas du skall trivas i din nya bostad!
  • 2020-04-15

Pär H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Proffsig, lyhörd, kunnig och ett bra bemötande. Läs mer
  • 2020-04-07

Tord H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Villa på Kaffegatan 1.
    Jag upplever att jag fick ett vänligt och ärligt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-06

Max A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    bra på läst, duktig,

smidig. Läs mer
  • 2020-04-06

Catarina S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har nyligen sålt vår villa i Gnosjö. Vi var lite oroliga att inte få villan såld p g a storlek och oroliga tider. Vår mäklare har ställt upp till 100 %. Vi är nöjda med hennes bemötande och proffsighet. Inga problem att kontakta henna en lördag eller kväll (Linda 24 timmar). Upplevde henne som väldigt tydlig och noggrann när vi gick igenom alla avtal. Förstår att hon blev besviken att villan såldes före visning. För oss kändes det rätt i dessa tider samt att vi snabbt kunde komma igång med flytt. Jag kommer varm att rekommendera Svensk fast och Linda till dem jag känner som står i begrepp att sälja/köpa. Läs mer
    2020-05-05 Linda L svarar Catarina S
    Stort tack för er fina rekommendation och för ett gott samarbete med försäljningen av ert fina hus. Jag hoppas ni skall trivas i er nya bostad och önskar er en riktigt skön sommar!
  • 2020-04-02

Helena Å skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har köpt en B-R på Vattengatan 8, gick väldigt smidigt och snabbt. Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående. En mycket bra köpupplevelse. Läs mer
    2020-04-02 Elisabeth C svarar Helena Å
    Tack för jag fick förmånen att få förmedla bostaden till Er och lycka till!
  • 2020-03-29

Ann-louise V skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjd med mäklare. Gott bemötande och god hjälp vid köp av bostad. Läs mer

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo