Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo — Visa karta

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 199 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

• 2020-04-06

Max A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    bra på läst, duktig,

smidig. Läs mer
  • 2020-04-06

Catarina S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har nyligen sålt vår villa i Gnosjö. Vi var lite oroliga att inte få villan såld p g a storlek och oroliga tider. Vår mäklare har ställt upp till 100 %. Vi är nöjda med hennes bemötande och proffsighet. Inga problem att kontakta henna en lördag eller kväll (Linda 24 timmar). Upplevde henne som väldigt tydlig och noggrann när vi gick igenom alla avtal. Förstår att hon blev besviken att villan såldes före visning. För oss kändes det rätt i dessa tider samt att vi snabbt kunde komma igång med flytt. Jag kommer varm att rekommendera Svensk fast och Linda till dem jag känner som står i begrepp att sälja/köpa. Läs mer
  • 2020-04-02

Helena Å skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har köpt en B-R på Vattengatan 8, gick väldigt smidigt och snabbt. Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående. En mycket bra köpupplevelse. Läs mer
    2020-04-02 Elisabeth C svarar Helena Å
    Tack för jag fick förmånen att få förmedla bostaden till Er och lycka till!
  • 2020-03-29

Ann-louise V skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket nöjd med mäklare. Gott bemötande och god hjälp vid köp av bostad. Läs mer
  • 2020-03-28

Nina K skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Ett hus på Rydgatan i Värnamo. Philip har varit jätte hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
  • Nicklas E

2020-03-24

Nicklas E skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har Sålt & köpt från tips av mika
    Trevligt bemött med ärliga ord och värderingar. Väldigt pedagogisk när vi gick igenom hela processen. Väldigt bra Strategiskt tänkande och väldigt ödmjuk och ärlig generellt. Återkopplade även snabbt till oss med information kring säljandet. Läs mer
  • 2020-03-23

Louise N skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mika har hjälpt oss med att sälja en bostadsrätt och han har varit mkt bra och hjälpsam under hela försäljningen både före och efteråt. Mkt lugn och proffsig han inger ett mkt gott intryck och en som man får förtroende på. Läs mer
  • 2020-03-19

Lars F skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpt nyproduktion och säljer bostadsrätt. Philip hade ett mycket bra bemötande, saklig och kunnig. Gav och ger ett bra förtroende och återkopplar fortlöpande.
    Mycket positiv upplevelse.
    4:e gången vi använder oss av Svensk fastighetsförmedling i Värnamo. Läs mer
  • 2020-03-17

Simon P skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Ett proffsigt och trevligt bemötande samt en flexibel mäklare som hjälpte oss när vi köpte en villa.
    Erbjöd sig även att vara till hjälp vid försäljning av nuvarande bostad.
    Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-03-16

Caroline Ö skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har köpt en villa via Mika.
    Vi har blivit jätte bra bemötta. Trevlig, trovärdig och seriös. Huset stämde med våra förväntningar och den informationen vi fått innan visning.
    Mika är en trevlig person som är väldigt lätt att prata med. Han är påläst och kunnig och det gör att man få förtroende för honom. Väldigt nöjda köpare. Läs mer

Emma L skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde vår lägenhet. Mäklaren överträffade våra förväntningar och var trevlig men också saklig. Har fått svar på alla frågor och kände en enorm trygghet i att lämna vår bostad i hennes händer. Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Emma L
    Tack för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen!

Carina G skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag är på väg att köpa en bostadsrätt
    Det är alltid lite pirrigt att mötas hos mäklaren
    Men vi blev mycket väl omhändertagna
    Lotsades lugnt men sakligt igenom alla nödvändiga punkter
    Det gavs även gott om utrymme för frågor
    En kopp kaffe är alltid rätt
    Det kändes tryggt och proffsigt rakt igenom Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Carina G
    Tack för dina fina ord Carina! Hoppas du skall trivas i din nya bostad.
  • 2020-03-10

Victoria R skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålde våran bostadsrätt och är väldigt nöjda med bemötandet vi fick av Elisabeth. Gick smidigt och kändes tryggt hela vägen. Läs mer
    2020-03-10 Elisabeth C svarar Victoria R
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa Er!
  • 2020-03-08

Guanxiu X skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bra................................. Läs mer
    2020-03-08 Elisabeth C svarar Guanxiu X
    Tack Guanxiu för förmånen att få hjälpa Dig.
  • 2020-03-07

Martina B skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mika hjälpte oss på ett professionellt sätt på alla plan med vår husförsäljning! Mycket trevligt bemötande och jag kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-05

Emma M skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt vårt hus och är väldigt nöjda med Philip Läs mer
  • 2020-03-05

Emil G skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Bra bemötande av mäklaren. Väl informerad och nästan alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet Läs mer
  • 2020-03-04

Jan L skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har såld våran fritidshus.
    Bemötande var jätte trevlig och snäll.
    Hon var grundlig, entusiast, omtänksam och duktig.
    Bra kommunikation.
    Hon gjorde allt vi hade förväntat.
    Stort tack till henne .
    Mvh Jan Lautenbach och Yvonne Lautenbach Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Jan L
    Stort tack för era fina ord och för att jag får hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-03-03

Therese H skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mika hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Mycket professionellt och vänligt bemötande vilket gör att man känner sig trygg både som köpare och säljare. Är pedagogisk, lyhörd och tydlig i sitt sätt att kommunicera. En mäklare som inger förtroende och som är skicklig på att sälja. Läs mer
    Mika L gillar detta

Roland K skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köp av bostadsrätt. Mkt trevligt o informativt bemötande. Varit på ett antal visningar tidigare o blivit besviken så blev mkt positivt överraskad även om jag hade goda förväntningar efter som det var genom sv. Fastighetsförmedling. Är mkt nöjd med hela bemötandet! Läs mer

Pia L skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Fick hjälp med att sälja mitt hus. Nöjd med bemötandet. Läs mer

Erik A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Philip har bemött oss som husköpare på en proffsigt sätt. Han har alltid haft svar på våra frågor. Trevlig, lugn och gav ett tryggt intryck Läs mer
  • 2020-02-29

Helena B skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt hus. Alltid proffsig och snabb med svar och återkoppling. Kan varmt rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2020-02-27

Ingrid J skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda har hjälpt mej att sälja min villa o det gick mkt bra. Jag blev mkt bra bemött av Linda men jag lite frågande inför fotografering o visning. Så jag kollade lite extra med Linda som hjälpte mej. Det har gått bra o jag är nöjd. Linda har varit hjälpsam o allt känns bra. Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Ingrid J
    Tack för fina ord, Ingrid och för ett gott samarbete!
  • 2020-02-26

Damir M skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte ett hus som hon sålde samt att hon såld min bostad allt gick bättre än förväntat Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Damir M
    Så roligt att jag fick hjälpa er både med köpet och försäljningen! Vi ses snart igen.
  • 2020-02-24

Jetmir S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt bostadsrätt. Super nöjd med allt, över förväntningar!!! Läs mer
  • 2020-02-21

Johanna K skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har köpt en bostad av Mika.Trevligare bemötande tror jag inte man kan få av en mäklare.
    Skötte allt väldigt bra, och har fått en god upplevelse .
    Rekommenderar verkligen Mika Lappalainen. Läs mer
    2020-02-21 Mika L svarar Johanna K
    Tack Johanna för dina fina ord, det har varit ett nöje att få förmedla er nya bostad. Lycka till och hoppas att ni kommer att trivas bra.
  • 2020-02-17

Aamir A skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Philip is really a helpful person.his way of dealing makes me buy the house Läs mer
  • 2020-02-08

Angelica K skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Fick hjälp av Linda att sälja min lägenhet.
    Mycket professionel och trevlig.
    Hon förklarade alltid utförligt och noggrannt vad som sker och komma skall.
    Kände alltid mig trygg genom hela processen.
    Super nöjd! Läs mer
    2020-03-04 Linda L svarar Angelica K
    Tack för ett gott samarbete och stort lycka till på din nya bostadsort!
  • 2020-01-20

Mirko D skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi sålde ett hus via Philip och är mer än nöjda. Inte bara att Philip är otroligt professionell och kunnig, utan alltid så glad och positiv. Riktigt nöje att ha och jobba med. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-17

Filip M skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag vände mig till Mika med stora förhoppningar och han levererade till 100%. Jag fick min lägenhet såld och är nöjd på alla sätt. Professionellt rakt igenom och tydlighet i kommunikationen, oftast ger det bra resultat. Chanserna att jag vänder mig till Mika och Svensk Fastighetsförmedling i framtiden är oerhört stora. Läs mer
    2020-01-17 Mika L svarar Filip M
    Tack för Filip för dina fina ord ! Det har varit ett stort nöje att få vara din mäklare vid din försäljning.
    Mika L gillar detta
  • Lars-Gunnar W

2020-01-10

Lars-Gunnar W skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi är väldigt belåtna med Philips tjänster i samband med köp av vår blivande villa samt försäljning av vår nuvarande. Kännetecknande för hans bemötande är trygghet, kompetens, samt att vara mån om både säljare och köpare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-01-09

Egon S skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har köpt ett hus
    Bra
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Bra helhetsintryck Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Egon S
    Hoppas ni skall trivas i er nya bostad framöver!
  • 2020-01-09

Lars W skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Sålt hus
    Mycket bra bemötande från mäklaren
    Hon infriade mina förväntningar som jag hade
    Initialt var hon mycket professionell och gav de svar som jag ville ha

Mycket trevlig och bra Läs mer
    2020-03-12 Linda L svarar Lars W
    Tack Lars, för dina fina rekommendation och för ett gott samarbete! Vi ses snart igen.
  • 2019-12-28

Henrik H skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Gott och sakligt bemötande vid husköp. Läs mer
  • 2019-12-21

Anes F skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vi har sålt våran bostad. (lägenhet) vi förväntade oss priset vi begärde och de fick vi. Philip är en snäll ärlig och trevlig mäklare som går att komma överrens med på ett korrekt sätt. Vi upplever honom en utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2019-12-18

Michel M skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Linda förmedlade vårt bostadsköp. Trevlig redan när vi träffade henne på visningen. Hon svarade på alla våra frågor även om vi stannade någon timma extra på visningen. Det är ju vår första köp av eget boende så vi hade många frågor, allt från lånelöfte till alla steg som behövdes fram tills kontraktet. Professionnel och kunnig. Gick sedan igenom kontraktet steg för steg tills vi förstod vad vi skrev under på. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-12-18 Linda L svarar Michel M
    Tack för era fina ord! Det är viktigt för mig att både köpare och säljare får den hjälp de behöver och skönt att höra att ni är nöjda.
    Ha nu en riktigt god jul och gott nytt år så hörs vi när det närmar sig tillträde!
  • Mia U

2019-12-17

Mia U skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket proffsig mäklare som hjälpt oss att sälja vårt hus .
    Vi är mycket nöjda med allt från början till slut .
    Om man söker en duktig mäklare så rekommenderar vi varmt Linda Lindquist i Värnamo . Läs mer
    2019-12-18 Linda L svarar Mia U
    Stort tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att samarbeta med er.
    Vi hörs och ses när det närmar sig tillträde och tills dess önskar jag er en riktigt god jul och ett gott nytt år!
  • 2019-12-16

Eleonor D skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Vår upplevelse av Elisabeth Christensen var inte proffsig, trevlig eller bra. Redan vid visningen tyckte vi att hennes beteende var oproffsigt och otrevligt. Läs mer
    2019-12-16 Elisabeth C svarar Eleonor D
    Hej Eleonor! Jag är tacksam för Dina synpunkter och det är tråkigt Du fick den upplevelsen av mig. Jag tar till mig Dina synpunkter och önskar Dig samtidigt lycka till i huset. Hälsningar Elisabeth
  • 2019-12-11

Donald Eugene S skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mika did an excellent job showing us the house and helping us reach a price to purchase it. Everything that was done, from the viewing, to the contract signing, to the communication between everybody involved, was fantastic. Läs mer
  • 2019-11-18

Darija V skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Jag har köpt en lägenhet och har haft en trevlig bemötte. Läs mer
  • Anna Katarina P

2019-11-08

Anna Katarina P skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Toppenkille! Jag är väldigt nöjd o glad kund! Många plus till phiilip palm o mika! Som hjälpt mej!! Från skala 1-10. Blir det 12..👍 Läs mer
  • 2019-11-08

Linus N skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Kan starkt rekommendera till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-11-08

Gold factory A skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Really engaged.
    Wonderful contact. Läs mer
    2019-12-18 Linda L svarar Gold factory A
    Thank You, it has been a pleasure to help you.
    Good luck with your business!
  • 2019-10-31

Birgitta L skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köp av bostad, Berget i Åsenhöga, Gnosjö kommun
    Jättetrevligt bemötande, noggrann genomgång av köpeavtalet.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-12-18 Linda L svarar Birgitta L
    Tack för er fina rekommendation! Vi ses igen när det är dags för tillträde.
  • 2019-10-29

Lars-Åke H skrev om Linda Lindquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Engagerad o kunnig...Välidgt bra... Läs mer
    2019-12-18 Linda L svarar Lars-Åke H
    Tack, det har varit trevligt att hjälpa dig med bostadsförsäljningen!
    Vi ses igen när det är dags för tillträde.
  • 2019-10-28

Otto H skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Köpte ett hus genom Philip Palm VMO, affären gick smidigt och jag känner mig mycket nöjd med hur enkelt de gjorde det. Läs mer
  • 2019-10-24

Göran P skrev om Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev som intressent väl bemött och försedd med behövlig information.
    Mäklarens hantering av sitt uppdrag utfördes på en proffsigt sätt Läs mer
    2019-10-24 Elisabeth C svarar Göran P
    Tack Göran, trevligt att få förmånen förmedla bostadsrätten till Dig!
  • 2019-10-23

Mats Erik L skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Lugn saklig kompetent
    Dessutom trevlig Läs mer
  • 2019-10-22

Cristin R skrev om Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Mycket bra bemötande och mycket bra hjälp. Läs mer

Pilgatan 1A, 331 30 Värnamo