Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Snittbetyg
4.8
Ring 0370-172 00 Dela

Om företaget

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva. Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen...

569 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 569 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Filip N
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Mossle

Smidigt och grymt bemötande, har ingenting att klaga på över huvud taget.

Tack för trevligt omdöme Filip och lycka till i Ert fina hus! Elisabeth

Victor F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Forsheda

Jag fick ett mycket bra bemötande utav Elisabeth. Hon var väldigt lätt att prata med och förklarade på ett sätt så det var lätt att förstå

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för trevligt omdöme Victor och lycka till i Din fina bostadsrätt! Elisabeth

Mona B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Forsheda

Elisabeth var trevlig o proffsig o lyckades hitta många besökare till visningen. Två av dem budade från visningsdagen som var måndagen den 18. September och redan den 20 september på morgonen var budgivningen klar så vi skrev kontrakt den 21 september. Jag är även nöjd med priset som blev på försäljningen.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Mona för förtroendet och lycka till i nya bostaden! Elisabeth

Inge S
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Gnosjö

Mycket snabb ,kunnig och förtroendegivande,

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Inge för förtroendet att få hjälpa Dig med Ditt fina hus. Hälsningar Elisabeth

Felicia F
Forsheda

Kunde snabbt och smidigt hjälpa oss vid köp av vårt hus. Var lätt att få kontakt med och ställde upp snabbt.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för dina ord och lycka till med Er nya bostad! Elisabeth

Linus R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Bor

Väldigt professionell och hjälpsam genom hela processen!

Haris K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Öster

Mycket nöjd,trevliga,rekom starkt

Anita G
Bor

Mika har bemött alla mina förväntningar. Har haft Mika till alla mina försäljningar och är så nöjd. Han förklarar bra och uppdaterar hela tiden så man känner sig lugn.

Leif H
Öster

Han har ett profonellt uppträdande och är vänlig och visar hänsy till oss som köpare

Lukas J
Köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Ed

Professionell, bra påläst om fastigheten och även området. Trevlig och sakkunnig.

Monika N
Sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Ed

Mika gav redan från början ett positivt intryck och under hela försäljningsproceduren ett professionellt bemötande. Mika fanns alltid tillgänglig för våra frågor. Kunde han inte svara direkt så ringde han alltid upp. Hela försäljningen gick över förväntan och vi är mycket glada över hur snabbt försälningen kunde genomföras. Vi har stort förtroende för Mikas kunskap som mäklare. Med vänlig hälsning Monica och Kjell-Åke Nordahl

Victoria J
Kulltorp

Man kände sig helt trygg med han som mäklare Rak och ärlig för mig som köpare

Adriana A

jag rekommenderar verkligen . Jätte duktig , och jag är jätte nöjd. Tack

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för fina ord och att jag fick förmånen hjälpa Er! Elisabeth

Kjell K
Centrum

Mycket bra, allt sköttes proffsigt utan några konstigheter

Anna P
Norråsen

Lugn och trygg. Gav goda råd . Tillit .

Gunilla L
Värnamo

Har inte haft någon kontakt alls med Elisabeth C. Kan därför inte ge något omdöme!

Svar från Elisabeth Christensen

Hej Gunilla! Som du skriver har vi inte haft kontakt men tack för du tog dig tid att svara. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar Elisabeth

Michael B
Värnamo

+ Professionell, mötesgående, hon gjorde extra arrangemang för att underlätta för våran situation. Hon var tillgänglig sena kvällar eftersom vi hade 9 timmars tidsskillnad. Vi fick snabbt svar på frågor Lagom mycket uppföljning Det kändes som hon gav oss ärlig information angående husköpet och under processen. Vi är mycket nöjda husköpare.

Tack Michael och Caroline och lycka till med Ert fina hus! Elisabeth

Kerstin S
Rydaholm

Bra mäklare. Noggrann och lyhörd.

Mikael G
Rydaholm

Engagerad, tillmötesgående, trevlig och kunnig med ödmjuk framtoning

Lena G
Rydaholm

Mycket trevligt bemötande!!! Kunnig, engagerande, positiv och tillgänglig mäklare !!!! Kan inte bli bättre!!!!!

Kerstin A
Centralt

Trevligt bemötande och Jag är jättenöjd

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Kerstin! Så roligt att Du är nöjd och lycka till med Din nya bostad. Elisabeth

Hans B
Hillerstorp/Flaten

Duktig, trevlig........................................

Tora L
Hornaryd

Nöjda med den hjälp vi fått som förstagångsköpare!

Peter J
Hornaryd

Vi är jätte nöjda med Mika på Svensk Fastighetsförmedling. När vi bestämde oss för att sälja vår bostad var vi i kontakt med olika mäklare,. Men det var när vi pratade med Mika som vi kände att vi hamnat rätt. Det engagemanget Mika visade från första stund tills att allt var klart är över vår förväntan. Vi kan stark rekommendera Mika om någon går i tankarna att sälja sin bostad.

Jessica N
Gnosjö

Otroligt kompetent och trevlig

Mats W
Sålde sin stuga med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Mika är bara bäst, alltid mycket påläst-hjälpsam-tillmötesgående-kunnig-vänlig.👍😁

Eva T
Köpte sin stuga med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Mycket duktig och upplever honom proffsig oxå med kundbemötande. Jag kommer att anlita Mika igen om det skulle bli aktuellt med andra ärenden ang mitt hus .

Mikael F
Mossle

Kompetent och serviceinriktad. Sätter kundens önskemål i första hand.

Johanna T
Norr

Kunnig, engagerad och trygg👌🏻

Josefin S
Centralt

Vi blev bemötta med förståelse och viljan att lösa en situation både för oss och säljare. Jag förväntade mig absolut ingenting efter dåliga erfarenheter från andra mäklare men tack vare Mikas ärliga och engagerade bemötande så har jag ändrat åsikt! Det är skillnad på mäklare och mäklare. Jag rekommenderar varmt Mika!

Melinda T
Lanna

Hjälpsamt, nogrant person och miket trevligt! Bästa mäklaren Mika . Tack

Johan W
Lanna

Mycket professionell och duktig. Leverera det han utlovar.

Margonia B
Forsheda

Allt var jättebra .Bra visning när vi hade möjlighet Trevligt bemötande

Charlotte B
Rydaholm

Fantastiskt trevlig och tillmötesgående samt fick oss att känna oss trygga hela vägen.

Daniel S
Köpte sin stuga med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
HALMSTAD

Anlitad av säljaren för kontraktsskrivning. Fungerat bra för oss som köpare.

Tack och lycka till med Er fina stuga! Elisabeth

Marie A
Rydaholm

Är mycket nöjd över bemötandet från Mika. Han verkar trevlig och kompetent.

Anna Jenny Kristina D
Dannäs

Väldigt bra bemötande, förklarade bra på vad som händer från första kontakt till när försäljningen va klar. Lätt att nå, svarade på mejl direkt när vi hade frågor.

Niklas E
Hillerstorp

Jag har haft äran att möta Elisabeth både som säljare och köpare, och har blivit bemött på ett mycket proffisionellt förhållningsätt. De förväntningar jag hade infriades till fullo.

Tack Niklas för fina ord och förmånen att få hjälpa Dig! Elisabeth

Jan-Eric S
Gröndal

Saklig och informativ, samt ett positivt sätt.

Alf H
Forsheda

Allt var proffsigt utfört, nöjda!

Tack Alf och Viktoria och lycka till i Ert nya hus! Elisabeth

Daniel H
Hörle

Mycket trevlig person, bra bemötande och kunnig.

Malin H
Hörle

Professionellt och förtroendeingivande bemötande. Man får känslan av att han kör med ärlighet och ”raka rör”. Att han vill hjälpa till på bästa sätt. Förklarar tydligt så man förstår kontrakt osv.

Elsie Margareta K
Karlsdal

Gedigen insats på alla sätt. Sen var Mika trevlig och lugn och skötte det hela utmärkt! Elsie & Gunnar Karlsson

Katarina B
Sålde sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Fryele

Mika är trevlig och ödmjuk, håller sig till den plan vi kommit överens om och talar ärligt om hur läget är och ser ut framöver. Försäljningen gick bra trots de sämre tider som nu är.

Christopher L
Mossle

Han är trevlig och tillgänglig på tider som passar mig.

Johan Ö
Mossle

Allt bra. Trägen vinner. Mika ger inte upp en affär.

Annelie A
Värnamo

Mika har verkligen levt upp till våra förväntningar i såväl försäljning av vårt nuvarande hus som i köpet av vårt nya hus. På ett professionellt sätt med stor kunskap, lyhördhet och tillgänglighet har vi känt oss trygga genom hela processen.

Helen N
Värnamo

Duktig förmedlare tar ansvar känner sig trygg i affären med honom

Ann-Christin B
Värnamo

Hade bara träffat honom en gång eftersom andra hade kontakt med honom, Men vid det mötet var han mycket bra

Camilla L
Ovanför Viadukten

Med stort engagemang och mycket tålamod fick vi stor hjälp av mäklaren i samband med vår försäljning.

Filtrera omdömen