Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 317 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 31.0 m²
    • Malmen
    2021-04-13
    Vid köp av lägenhet, vänlig, tillmötesgående, god service och tydlig i sin roll som mäklare gentemot kunden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 56.5 m²
    2021-04-02
    Kunnig, trevlig och snabb på att besvara frågor.
    Tack för jag fick förmånen att hjälpa Er med försäljningen! Elisabeth Elisabeth Christensen
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 140.0 m²
    • Vrigstad
    2021-03-31
    Vi köpte en villa i boestad.

Mäklaren Elisabeth var toppen! Bemötte oss väl, förstående, kunde svara på alla frågor.

Skulle anlita henne igen om vi skulle sälja.
    Tack Mia, så roligt få hjälpa Er. Lycka till med Er nya bostad! Elisabeth Elisabeth Christensen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 76.0 m²
    • Högåkra
    2021-03-31
    Har både köpt hus och sålt lägenhet med hjälp av Mika. Anledningen till att vi valde Mika är att han är proffsig och hjälpsam.
    Har enbart positivt att säga om Mika.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 127.0 m²
    2021-03-29
    Proffsigt bemötande. Bra uppföljning och alltid tillgänglig.
  • ALEXANDER S
    • 120.0 m²
    • Slättö
    2021-03-27
    Jag sålde mitt hus och Philip tog verkligen hand om allt som hör till och var väldigt engagerad till att båda parterna skulle få det bästa möjliga, så jag är mer än nöjd med Philip och hans bemötande! 👍
    • 84.0 m²
    • Vråen
    2021-03-26
    Sålt bostadsrätt 3 rok.
    Ok bemötande men inget extra.
    Tydlig, ger mig tid att förstå. Anpassar budskapet
  • köpte en tomt med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Köpingsvik
    2021-03-26
    Proffsig samtidigt som personlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 116.0 m²
    2021-03-25
    Har sålt ett hus. Mika har vari suverän som mäklare, blev jätte bra bemött. Mäklaren levde upp förväntningar. Bra jobbat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 54.3 m²
    2021-03-23
    Professionellt och trevligt bemötande. Lätt att få tag på och mycket hjälpsam. Hjälpte till att ordna med försäljning av bostadsrätt som långt överträffade mina förväntningar.
  • skrev om Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2021-03-20
    Har sedan tidigare försäljning av villafastighet mycket god erfarenhet av Mika och hans arbete. Stor kunskap, tålmodiga förklaringar och ett ödmjukt och inkännande bemötande. Nöjda kunder kommer som bekant tillbaka och sprider gärna positiva omdömen. Den här gången har vi fått förmånen att byta bostad med annan kund med Mikas hjälp. Vi ser fram mot fortsatt gott samarbete.
    • 117.0 m²
    2021-03-18
    Sålt villa och köpt radhus. Mika, genom sitt vänliga och professionella samt också mycket pedagogiska bemötande, har gjort att vi känt oss trygga genom hela processen.

Kan varmt rekommendera Mika som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 78.0 m²
    2021-03-18
    Köpt lägenhet...
    Blev mycket bra bemött av mäklaren, påläst om föreningen....
    Tack Malin o Henrik för jag fick förmånen att hjälpa Er. Lycka till i Er nya, fina lägenhet! Elisabeth Christensen
    • 53.0 m²
    2021-03-15
    Jag har sålt min lägenhet och jag ör supernöjd med den servicen jag ha fått ifrån Philip. Högsta betyg ger jag Philip och Svensk Fastighetsförmedling.
    • 4:a
    • 108.0 m²
    2021-03-14
    Jag har köpt en fyra tillsammans med min flickvän. Vi fick ett proffsigt bemötande av Elisabeth och hon tog oss igenom kontraktsskrivningen lugnt och sakligt. Allt har funkat perfekt hittills.
    Tack för jag fick förmånen att hjälpa Er och lycka till i Er nya, fina bostad!! Elisabeth Christensen
  • Sara A
    • 56.0 m²
    2021-03-14
    En engagerad mäklare. Philip har genomgående varit aktiv och snabb, återkopplat och följt upp frågetecken. Han har både peppat och lugnat när det har behövts. Redan innan den öppna visningen hittade Philip flera intressenter ur sitt nätverk som erbjöds förhandsvisning och när lägenheten såldes blev också priset bra. Rekommenderas starkt!
    • 124.0 m²
    • Öster
    2021-03-10
    Vi sålde ett hus med hjälp av Mika. Mika är noggrann och kunnig. Han tar sig tid och är professionell. Han värdesätter trygghet och ärlighet både för säljare och köpare. Han informerade oss kontinuerligt under hela försäljningen.

Vi kan varmt rekommendera Mika!
  • Thomas B
    • 130.0 m²
    • Spiggen
    Sålt vår Villa fastiget
    Mika är en sådan person som kan sin sak in i minsta detalj
    sakkunnig.nogrann.lyssnande,lärande, med andra ord en person som man får förtroende för.

VI har !!!
    Höga förväntningar på vår hus försäljningen.
    Hur vi skall agera
    Fått information vilka fallgropar som kan tänkas uppstå
    Fått bra information vad vi skall tänka på av olika val av försäkringar,besiktningar, köparens krav.m.
    Allt detta har Mika haft svar på och delgivit oss på ett sakligt lättförståeligt sätt
    Thomas
    • 76.0 m²
    • Centrum
    Köpte en bostad på 76kvm i Värnamo
  • Ella V
    • 150.0 m²
    2021-03-04
    Vi sålde vårt hus och självklart anlitade vi Philip! Professionell och pålitlig sist men inte minst tålmodig. Allt gick smidigt till och vi kunde inte vara mer än nöjda 👌
  • köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 124.0 m²
    • Öster
    2021-02-24
    Vi fick möjlighet att köpa ett hus där Mika var ansvarig mäklare. Han var väldigt engagerad och svarade snabbt på frågor och hade en tydlig dialog genom hela processen. Vi är alltid lika nöjda med Mikas insats och kunnande.
    • 91.0 m²
    2021-02-24
    Hus i Värnamo.
    Bemött på ett mycket bra sätt.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Det blev till och med mycket mer än utgångspriset. Är en mycket nöjd kund.
    • 185.0 m²
    • Hjälshammar
    2021-02-07
    Kunnig, saklig, lugn, lyssnade och hjälpte till i tankar och funderingar.

Alltid ett fint bemötande!
    • 77.0 m²
    2021-02-04
    Sålt en trea i Värnamo med hjälp av Mika Lappalainen och kunde inte fått ett bättre bemötande!
    Trevlig, lugn och varm kille som gör sitt yttersta för att hitta rätt köpare.
    Kommer jag fler gånger sälja bostad är det Mika jag kommer vända mig till!
    • 77.0 m²
    2021-02-03
    Mycket professionellt bemötande . Väldigt snäll och trevlig kille. Ta sin tid ALLTID.
    • 256.0 m²
    2021-02-01
    Kunnig, påläst och tillgänglig.
    • 61.5 m²
    2021-01-28
    Denna gången hjälpte Mika oss med att sälja en bostadsrätt..
    Som mäklare är Mika enormt Seriös, han är kunnig....förtroendeingivande...noggrann.. lyhörd och enormt informativ..
    Som människa är Mika otroligt trevlig..glad och positiv..
    Vi har alltid känt oss trygga i alla våra kontakter med Mika...så sammanfattningsvis är Mika den ultimata mäklaren..😊
    • 215.0 m²
    • Alandsryd
    2021-01-28
    Väldigt bra, saklig och korrekt.
    Bara positivt
    • 360.0 m²
    • Alandsryd
    2021-01-19
    Köpt fastighet av Mika,
    Jag uppfattar att jag fick ganska dålig återkoppling från mäklaren och att jag som köpare fick jaga för att få svar. Vid upprepade tillfällen har jag också påpekat detta för Mika.
    Tack Viktor för dina synpunkter, jag tar till mig av din feedback. Uppskattar att få feedback jag skall tänka på detta så att fler kunder ej skall behöva uppleva dålig återkoppling. /Mika Mika Lappalainen
    • GNOSJÖ
    2021-01-18
    allt perfekt o Bra, snabb återkoppling på allt
    • 123.0 m²
    2021-01-08
    glad positiv och supertrevlig
    utmärkt återkoppling så fort något ändrades och i övrigt gjorde och gör han ett superproffsigt intryck
    vi har sålt ett 1 1/5 plans hus och Philip har varit till ovärderlig hjälp
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 97.0 m²
    2021-01-08
    Gott bemötande, lugn och inte pushy. Flexibel och kunnig. Man kände sig mött på per personligt plan
    • 37.0 m²
    2020-12-25
    Tycker mäklaren bemötte mig bra när jag skulle köpa min första bostad.
    Han förklarade de jag behövde veta och kände att jag visste de jag behövde.
    Tycker att upplevelsen var bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 89.0 m²
    2020-12-22
    Fick mycket bra support att sälja min bostad.

Aktiv i arbetet att få ihop allt, alltid tillgänglig och tillmötesgående.
    Tack Mattias för förmånen få hjälpa Dig förmedla Ditt hus! Elisabeth Christensen
    • 33.5 m²
    • Centralt
    2020-12-21
    Mika är en fantastisk mäklare som jag har stort förtroende för och som är pålitlig. Allt var över förväntningarna, det gick smidigt och man kände sig trygg under hela processen. Jag rekommenderar verkligen alla att ta hjälp av Mika om man ska anlita en mäklare.
    • 33.5 m²
    • Centralt
    2020-12-21
    Mika var en god mäklare även för mig som köpare! Genuint intresserat av mina behov och tanker. Och ärligt samt öppen!

jag skulle vilja anlita Mika om jag skulle vilja sälja samma bostad igen!
    • 39.5 m²
    2020-12-21
    Mika hjälpte oss att sälja Farsans lägenhet vilket han fixade med bravur, man blir alltid väll omhändertagen av Mika och Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • 30.0 m²
    • Kallset
    2020-12-21
    Köpte en sommarstuga. Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande.
    • 207.0 m²
    • Åsenhöga
    2020-12-19
    Smidig. Snabb på att svara. Korrekt. Informerande.
    Tack för jag fick förmånen hjälpa Er, lycka till med huset! Elisabeth Christensen
  • Elie T
    • 58.5 m²
    2020-12-14
    Han är toppen att hantera affärer .
    • 99.0 m²
    2020-12-13
    Hej! Jag blev trevligt bemött och fick bra info om huset. Detta var även första gången jag var med i en budgivning. Kan inte vara mer nöjda än vad vi är.
    Tack för förtroendet. och lycka till med Ert nya hus! Elisabeth Christensen
    • 93.0 m²
    2020-12-10
    Mycket bra service, bra mot kund och säljare!

Toppbetyg.
    Tack för förtroendet att få hjälpa Er! Elisabeth Christensen
    • 108.0 m²
    2020-12-07
    Proffesionella & himla trevliga duktiga mäklare!
    • 115.0 m²
    2020-12-05
    Engagerad mäklare med högt kunnande.
    Servicemindad, alltid tillgänglig.
    Högsta möjliga betyg från oss!
    • 82.0 m²
    2020-12-04
    Philip hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Trevligt bemötande, hög servicegrad och återkopplar och informerar alltid via telefon/sms med ny info. Vi var väldigt nöjda!
    • 103.0 m²
    2020-11-28
    Mika har gjort ett fantastiskt jobb och
    varit ett stort stöd i en komplicerad husaffär. Han är engagerad, kunnig och pålitlig. Jag kan verkligen rekommendera honom till alla som står i begrepp att anlita en mäklare.
    • 103.0 m²
    2020-11-28
    Sålt en villa.
    Trevlig och tillmötesgående. Haft bra idéer och ställt upp på ett bra sätt
    • 88.0 m²
    2020-11-26
    Philip hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han gjorde ett mycket proffesionellt jobb med stort engagemang som gav ett bra resultat vid försäljning!
    • 198.0 m²
    • Mossle
    2020-11-23
    Mycket proffsigt arbete kring försäljningen av vår villa med Premium.
    • 126.0 m²
    • Mossle
    2020-11-23
    Elisabeth har skött vår husförsäljning på ett rationellt och förtroendefullt sätt. Vi är mycket nöjda och ser fram emot fullföljandet. Högsta betyg till Elisabeth!
    May o Roy Ullenby
    Tack Roy och May för förmånen att få hjälpa Er! Elisabeth Christensen