Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

Läs vad 409 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Vråen
    2022-01-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett korrekt, vänligt samt tillmötesgående sätt. Jag har ingen större erfarenhet av situationen så förväntningarna var att lägenheten skulle säljas så snart det gick på ett för oss enkelt och smidigt sätt. Min upplevelse är att mäklaren levde upp till detta på alla sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bredaryd
    2022-01-20 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Lugn och lätt att ha att göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Öster
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Alltid tillgänglig
    Dock sparsam med info om intressenterna.
    Väl aggressiv prissättning, fick sänka.
    Ändå nöjd med utfallet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Öster
    2022-01-12 Verifierad kund
    Mika var en trygg och pålitlig partner genom hela köpprocessen. Vi kommer def rekommendera honom vidare.
  • köpte sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bredaryd/Havrida
    2021-12-30 Verifierad kund
    En av de bästa mäklarna i Värnamo. Har haft att göra med ganska många vid det här laget och Mika är en av de bästa.

Bra och professionellt bemötande. Han bryr sig verkligen om alla och ser till att alla köpare känner sig inkluderande.

Det blev lite rörigt med budgivningen på Havrida Lilla Berg 1 men Mika löste det bra så alla blev nöjda i slutändan ändå.

Jag skulle definitivt rekommendera Mika till andra.
  • sålde sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bredaryd/Havrida
    2021-12-30 Verifierad kund
    Kunnig och smidig hantering av alla delar av försäljningen.
    • Vråen
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av Mika Lappalainen. Hittills har allt fungerat mycket bra. Kände till honom sedan tidigare och har fullt förtroende för honom.
    • Toftanäs
    2021-12-27 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt, så som jag önskar att bli. Håller sig i bakgrunden under visning men ändå tillgänglig och intresserad av mig som kund även när kontrakt skulle skrivas så var du på samma vis. Lät oss som köpare och säljare samtala och små smög du Mika in dina punkter på ett snyggt vis.
    Under visningen och även efter märktes det att du hade gjort din läxa, kände till huset och säljarna väl. Alla frågor jag ställde hade du direkt svar på. Höll dig professionell och avslöjade inte mer än nödvändigt på frågor gällande säljarna. Jag har genom mina husletande år haft flera mäklare och du är betydligt mer professionell, lyhörd och trygg i din yrkesroll än de andra jag haft att göra med. Svensk fastighetsförmedling är i en klass för sig då de utelämnar inga detaljer, det besiktigas och ritas planritning och bilderna är alltid väsentliga, proffsiga, tydliga och många. Detta tillskillnad från vissa andra mäklarfirmor. I många år har jag fastnat för olika hus där du Mika stått som mäklare, riktigt vackra hus på landet. Första gången det blev aktuellt för mig att satsa på ett av dessa hus så lyckades jag få det.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Trevlig, informerade väl om allt och var väldigt tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Mika.
    • Toftanäs
    2021-12-25 Verifierad kund
    Mika har lyssnat in vårt behov under hela försäljningsperioden. Svarat på våra frågor på ett professionellt sätt vilket fått oss säljare att känna oss trygga under processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2021-12-20 Verifierad kund
    Bra kontakt.
    Väl påläst och ärlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2021-12-11 Verifierad kund
    Philip är verkligen kunnig och professionel mäklare. Mycket trevlig, lugn och hjälpsam. Han underlättade en svår situation för mig och min sambo. Allt gick smidigt och lugnt och vi kände oss trygga. Han informerade oss reg
    2021-12-11 Verifierad kund
    Snabb med information och återkoppling. Känns genuin, lugn och trygg.
    • Gnosjö
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell.
    Han hjälpte oss att sälja en industrifastighet med stort renoveringsbehov och på en mycket begränsad marknad av köpare.

Tusen tack!!
    • Gnosjö
    2021-12-02 Verifierad kund
    Riktigt proffs👍

God Jul på er!
    • Torskinge
    2021-11-27 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att komma i kontakt med, bra lokalkännedom. Det kändes tryggt och bra hela vägen från visning till köp.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Mika är saklig och kunnig, känner in och bemöter oss alla på ett bra sätt. Han har varit tydlig i all kommunikation och lyhörd för våra önskemål.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bra mäklare, snäll, lyhörd och väldigt hjälpsam. Fantastiskt bemötande och mycket kunskap i sin mäklarroll.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Mika!
    Tillmötesgående, kompetent och hjälpsam med allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2021-11-24 Verifierad kund
    Fantastiskt duktig och kompetent. Lugn och saklig.
    • Forsheda
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mitt första bostadsköp och allt har fungerat enkelt och smidigt.
    De känns tryggt och att allt görs noggrant både för köpare och säljare.
    Så 5/5 i betyg!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med valet av Svensk Fast och Philip som mäklare. Han har hela tiden haft en tydlig kommunikation och återkoppling till oss som säljare. Philip har haft ett trevligt bemötande under hela processen.
    • Åminne
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Mycket kunnig mäklare.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Våra förväntningar på villaförsäljningen uppfylldes genom korrekt och ganska snabb process.
    5 av 5.
    • Åminne
    2021-11-13 Verifierad kund
    Absolut inget att klaga på. Väl bemött, kunnig, inga överraskningar, inget överdrivet "säljsnack" utan ärlig, rak och trevlig.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Engagemanget och energi strålar från den här mannen. Väldigt positivt bemötande människa som håller mått.
    Vi vill varmt rekommendera Philip!
    • Amerika
    2021-10-26 Verifierad kund
    Kunnig och trevligt bemötande
    • Alandsryd
    2021-10-21 Verifierad kund
    Mycket väl bemött och hög kompetens. Mycket tydlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Pilagården
    2021-10-21 Verifierad kund
    Mycket professionell och erfaren mäklare.
    Tack Linnea för förtroendet och lycka till i Ert nya hus! Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Mossle
    Bra bemötande.
    Realistiska förväntningar och det uppfyllde Mika.
    Klart och tydlig information för hur allt fungerar med försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Pilagården
    2021-10-18 Verifierad kund
    Hon är väldigt trevligt, noggrannt ,har goda kunskaper inom branschen och bra på att höra av sig.Kan rekommenderas 🙂
    Tack för trevligt omdöme och lycka till i fina bostadsrätten! Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Mossle
    2021-10-18 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med Mika och hans bemötande på visning samt kontakt under hela processen.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och återkoppling från början till försäljning. Trevlig och kunnig.
    2021-10-16 Verifierad kund
    Mika är alltid ödmjuk och förstående. Väldigt bra bemötande
    Mika hittar alltid bra lösningar för både säljare och köpare

En mäklare i toppklass
    2021-10-15 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare som är seriös och ärlig. Rekommenderas starkt
  • sålde en tomt med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    Super
    Duper
    Underbart
    Perfekt
    Utmärkt
    Excellent
  • köpte en tomt med hjälp av Philip Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2021-10-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Känner oss trygga tillsamman med Philip. Inga klagomål.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren vi har haft att göra med. Han hjälper oss utan krångel med köpet av vårt hus. Svarar snabbt på frågor, helger som kvällar. Philip hittade även en köpare till oss på nolltid när det var dags att sälja vår lägenhet.

Rekommenderar starkt Philip Palm!
    • Bårebo
    2021-09-30 Verifierad kund
    Blev bemötta bra, men hade uppskattat mer återkoppling med info. När man säger att man ska höra av sig en dag ett visst klockslag så förväntas man hålla det tycker jag. Det är respektlöst mot köpare då man i den sisten är väldig nervös och det är i stort sätt det enda man går runt och tänker på. Säg hellre en senare tid och håll den än att säga en tid och sen inte återkomma innan den. Jag har förståelse för att saker och ting kan hända. Men detta var ändå något som återkom flera gånger i processen.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Kompetent, mycket sympatisk, rekommenderas varmt
    2021-09-23 Verifierad kund
    Vi blev vänligt och professionellt bemötta av mäklaren Philip Palm.
    Philip gav ett gott och förtroendefullt intryck redan vid första mötet.
    Vårt omdöme om mäklaren Philip Palm är att han har skött sitt uppdrag med vår husförsäljning mycket bra.

Vi rekommenderar Philip som mäklare
    och vi önskar Philip lycka till framöver i sitt yrke!
  • Sara K
    2021-09-20 Verifierad kund
    Philip har hjälpt mig vid tidigare försäljning och jag valde att vända mig till honom igen eftersom jag upplever att han gör ett fantastiskt arbete! Jag blir välbemött och han ser både till säljaren och köparens bästa för att göra båda parter nöjda och belåtna med försäljning och köp. Han följer upp med mig som säljare kontinuerligt vilket känns tryggt och man själv kan slappna av 😊
    Presentationen av bostaden var välskrivet och tilltalande för köparen och överlåtelsen är smidig och trivsam med gott klimat och tydlighet med vad köpare/säljare har för rättigheter och skyldigheter.

Rätt person på rätt plats!
    Tack Philip! 🤩💐
    2021-09-18 Verifierad kund
    Mika har bra bemötande till oss som säljare och köpare.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Lyhörd, höll god kommunikation med oss från start till mål. Jättenöjda! Rekommenderar starkt Philip Palm.
    Trevligt.
    Ärligt, tydlig och klarade han riktigt bra.
    Smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bredaryd
    2021-09-17 Verifierad kund
    Hon är som klippt o skuren för detta jobb,vi är super nöjda
    Tack för förmånen att hjälpa Er och tack för Du tog Dig tid att lämna omdöme! Hälsningar Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Klevshult
    2021-09-13 Verifierad kund
    Mika är en proffsig, entusiasmerande och engagerad mäklare.
    Vårt hus nådde ett fantastiskt pris och en lycklig familj flyttar in.
    Stort tack till Mika.
    Emilia & Erik
    2021-09-13 Verifierad kund
    Bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar. Inget att anmärka på vad gäller försäljningen av fastigheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Karlsdal
    2021-09-13 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och gav en informationsrik visning.