Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Rättvisemärkt kaffe på varje café, världskända flaggstänger och takboxar för bilen och en lång tradition inom konst och design - här i Värnamo finns mycket att se och uppleva.

Värnamo är en växande ort och vi följer utvecklingen på bostadsmarknaden med spänning. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och hela processen från värdering till försäljning, välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Vi svarar gärna på alla dina frågor kring fastighet och boende i Värnamo. Vill du veta vad din fastighet är värd gör vi en fri värdering och är du intresserad av att köpa nytt är det bara att komma förbi och ta del av de objekt vi har till salu just nu. Välkommen!

504 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2023-02-02 Verifierad kund
    Mika har skött bostadsköp och försäljning på bästa möjliga sätt. Med tålamod och vänlighet har han gett goda råd och stöttning både när vi varit säljare och köpare. Han ser till allas bästa och det gör honom mycket trovärdig i mäklarrollen. Tack för fantastiskt fint utförd mäklartjänst!
    2023-02-02 Verifierad kund
    Mycket kunnig och bemöter alla inblandade, både köpare och säljare, med största respekt och vänlighet. Känns tryggt att ha Mika vid sin sida när stora avgörande beslut, som att köpa och sälja hus i osäkra tider, ska tas.

Kan varmt rekommendera Mika som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2023-01-31 Verifierad kund
    För någon som inte är helt insatt i hur ett bostadsköp kan funka så har Mika varit exemplarisk med tålamod för alla frågor samt pedagogisk i sina förklaringar. Väldigt proffsig och alltid svar på tal. Rekommenderar 10/10!
    2023-01-17 Verifierad kund
    - serviceinriktad och ville vårt bästa
  • köpte sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2023-01-13 Verifierad kund
    Vid vårat köp av Drömminge Skattegård upplevde vi Mika, Saklig, trygg, tillgänglig.
  • sålde sin bostad med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2023-01-13 Verifierad kund
    Han levde upp till våra förväntningar. Kunnig, ärlig och mån om att det skulle bli en bra affär!
    Professionellt bemötande.
    Tillmötesgående.
    Tillgänglig.
    Inlyssnande.
    Kunnig.
    Vi hade höga förväntningar som införlivades.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Lanna
    2023-01-02 Verifierad kund
    Fick ett trevligt och förtroende givande möte med detta hus köp. Mika är väldigt trevlig & informativ.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Lanna
    2023-01-02 Verifierad kund
    Mika är en fantastisk mäklare!! Han är flexibel, ärlig och tydlig i vad som gäller, snabb i sin återkoppling och alltid med stor respekt. Han finns alltid till hands.
    Det är andra gången familjen använder Mika som mäklare och blir det aktuellt med ytterligare försäljning i framtiden så är han redan given som vår mäklare.
    • Bor
    2022-12-18 Verifierad kund
    Bra och gillar hans lungna still
    • Hallanäs
    2022-12-16 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i GGVV regionen !
    • Hjälshammar
    2022-12-14 Verifierad kund
    Alltid mycket gott bemötande, lyssnar in och är lyhörd både för vad vi säger och vad vi menar.. pålitlig och ärlig och har både säljares och köpares bästa för ögonen. En fantastisk mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Horda
    2022-12-13 Verifierad kund
    Bra bemötande och jobbade för ett snabbt avslut med affären.
    Tack för förtroendet att hjälpa Er, mvh Elisabeth Elisabeth Christensen
    • Hjälshammar
    2022-12-12 Verifierad kund
    Vi blev väl mottagna, tryggt lotsade genom säljprocessen och kände stort förtroende för Mika.
    En erfaren och professionell mäklare, lyhörd för våra önskemål och alltid tillgänglig.
    Inger och Curt Ekblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2022-12-07 Verifierad kund
    Elisabeth var trevlig, kunnig samt väldigt hjälpsam.
    Tack Tobias för förmånen få hjälpa Dig och lycka till! Elisabeth Elisabeth Christensen
    2022-11-28 Verifierad kund
    Lugn och trevlig, ej påstridig. Bra!
    • Mossle
    2022-11-25 Verifierad kund
    Seriös och påläst. Kunnig. Förtroendeingivande.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Är kommunikativ, driven samt håller säljaren väl informerad.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Hej!
    Jag tycker att Philip Palm är mycket trevlig samt duktig på sitt jobb. Han är faktiskt hjälpsam och ärlig. Det var min första gång att köpa en bostad i Sverige och förväntade inte mig att mäklaren ska vara så här mycket bra. Jag trivs med inköpet och med mäklaren.

Med vänliga hälsningar
    Philip
    • Karlsdal
    2022-11-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av Mika. Försäljningen gick över förväntan och vi var mycket nöjda.
    • Karlsdal
    2022-11-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, god kunskap, påläst
  • köpte en tomt med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Åminne
    2022-11-15 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra och genomgången var tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Bredaryd
    2022-11-10 Verifierad kund
    Rak ärlig kunnig gav ett professionellt intryck
    Tack Anette och Mats för förtroendet att få hjälpa Er och lycka till i nya bostaden! Elisabeth Elisabeth Christensen
    2022-10-16 Verifierad kund
    Ett proffsigt, engagerat och vänligt bemötande. Jag är mycket nöjd på vilket sätt han mötte oss i köpet av lägenheten.
    • Hillerstorp
    2022-10-13 Verifierad kund
    Allt var väldigt bra! Gick smidigt!
    Tack Daniel och lycka till i ditt nya hus! Elisabeth Elisabeth Christensen
    2022-10-10 Verifierad kund
    Bra, personligt men samtidigt proffsigt bemötande.
    tredje fastigheten som jag säljer genom Mika nu!
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam! Förklarade bra om hur allt fungerar och vad som händer. Uppdaterat oss hela tiden.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Philip är tydlig, vänlig och proffesionell. I det ingår även att han är bra på att informera vad som händer.
    Jag hade höga förväntningar inför försäljningen och han har levt upp till dem. Han har varit aktiv i att tillmötesgå potentiella köpares önskemål om visningar, m.m.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Är alltid lika nöjd med svensk fastighetsförmedling Värnamo och Mika! Proffsigt, smidigt och vänligt.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och kunnig, gav bra information om objektet och proceduren vid köpet
    • Rydaholm
    2022-10-05 Verifierad kund
    Ett trevligt och kunnigt bemötande och ödmjuk i sin framtoning.
    Lätt att få tag i och engagerad.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Bra service, bra bemötande överlag, flexibilitet med tider och lättillgänglig vid frågor. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara påläst om bostaden och kunna sälja min bostad till rimligt pris och göra det bästa för att bemöta våra behov. Blev tillslut en bra försäljning i ett osäkert läge, tog lite längre tid än förväntat men är en mycket nöjd säljare.
    • Bredaryd
    2022-10-04 Verifierad kund
    Trevlig och påläst och allt gick smidigt och bra med alla papper och bank
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jag har fått ett bra bemötande
    • Rydaholm
    2022-10-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Svarar på alla mina frågor o h förklarar saker bra.
    • Centrum
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mika hjälpte mig med min första bostadsaffär. Ett gott bemötande, god kunskap och en tydlig kommunikation affären rakt igenom ligger till grund för det. Jättenöjd!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Jag blev bemött som en kund skall bli bemött.
    Lyhörd och med respekt.
    I en lite kärv tid, ränteläge samt ökade kostnader, krävs det att man jobbar lite extra. Och det har han gjort.
    Engagerad och hela tiden uppdaterat oss som kund.
    • Centralt
    2022-09-18 Verifierad kund
    Philip har ett fantastiskt trevligt sätt och ett fantastiskt bemötande. Han är en pålitlig och respekterande
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2022-09-17 Verifierad kund
    Han är mycket bra och ger bra förtroende även att man får information och återkallade om svar och frågar både från köpare och säljare …. Kan bara ge 200 % för denna mäklaren 😉
    • Kulltorp
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mika har jag fullt förtroende för. Han är proffsig trevlig o en väldigt behaglig människa att ha att göra med. Rekommenderar han till alla som behöver en mäklare. O kommer aldrig att använda någon annan än Mika
    • Kulltorp
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mkt belåten med allt. Toppbetyg utdelas från mig 10 plus av tio 🤙
    • Malmen
    2022-09-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Bra kommunikation, svarar snabbt på frågor. Philip levde upp till mina förväntningar.

Upplevelsen av hela affären har känns tryggt med Philip.
    • Gnosjö
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt och kompetent, snabba återkopplingar
    Tack Heike för förtroendet att få hjälpa Er! Elisabeth Christensen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi hade inga speciella förväntningar i det rådande marknadsläget. Elisabeth var lugnande hela tiden och mycket proffesionell när det dök upp en spekulant. Sydde ihop affären på nolltid och vi är mycket nöjda
    Tack för förtroendet få hjälpa Er och lycka till i nya bostaden! Elisabeth Christensen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Lungn, saklig och proffsigt bemötande.
    Mika guidade oss genom köpet på ett tryggt och brq sätt.

Rekommenderar verkligen Mika.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Oerhört proffsig. Känns tryggt.
    En mäklare jag varmt rekommenderar.
    • Ovanför Viadukten
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mila är en toppenkille till mäklare.
    Har haft hjälp i alla frågor.
    • Hestra
    2022-07-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemött och mycket trevlig.
    Förväntningarna att huset skulle säljas utan större problem och det fixade mäklaren bra.
    Försäljningen gick väldigt snabbt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    • Hestra
    2022-07-13 Verifierad kund
    Philip skötte detta utmärkt! Han svarade snabbt på frågor och var mycket flexibel med tider. Han ingav stort förtroende!
    Det kändes tryggt och enkelt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
    2022-07-13 Verifierad kund
    Blev illa bemött från början till slut. Rekommenderar inte.
    Det var tråkigt att höra. Jag kontaktar Er för att höra vad om jag kan hjälpa Er med vad Ni är missnöjda med och vad jag kan tänka på i fortsättningen. En trevlig sommar önskas Elisabeth Elisabeth Christensen