Mika Lappalainen

Mika Lappalainen

Mika Lappalainen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Mika Lappalainen har varit registrerad mäklare sedan 2002-09. Mika Lappalainen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 254 omdömen med ett betyg på 4.8. Mika Lappalainen har haft 70 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

254 omdömen om Mika Lappalainen

Martina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Bor

Proffsigt och välkomnande bemötande som gjorde att jag kände mig trygg i affären direkt från start. Jag uppskattar att Mika har ett lugnt tillvägagångssätt då man ofta kan uppleva en stress i samband med försäljningen av sin bostad, men nu kändes allt lugnt och bra hela vägen!

Gunnel S
Sålde sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Jag upplevde Mika som mycket kunnig. Han förklarade allt på ett mycket bra sätt. Han skötte hela affären på ett utomordentligt sätt, och jag kan rekommendera honom varmt.

Katarina R
Köpte sitt hus med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Forsheda

Väldigt bra bemötande och förklarar på ett bra sätt. Rekommenderas varmt!

Jessica B
Trälleborg

Hej, Vi är så nöjda med MIka, han har varit helt fantastisk tycker vi, lugn, förtroende givande helt enkelt precis som man vill att en mäklare ska vara. 5 av 5 möjliga :)

Karin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mika Lappalainen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Fantastiskt engagerad och kunnig! En ovanligt stor förmåga till att "läsa av" behov och önskemål. Hög tillgänglighet och snabb med att besvara frågor av alla slag - små som stora. Är mån om att förmedla hur processer fungerar och vad som kan vara viktigt att tänkta på Mika förmedlar verkligen ett personligt engagemang - han vill att det ska bli bra för alla parter. Jag har högt förtroende för honom! .

Anton E
Malmen

Väldigt smidig att ha o göra med.

Ulf E
Forsheda

Mika kändes väldigt bra, lyssnade in hur vi ville ha det och förklarade allt tydligt.

Cecilia J
Forsheda

Mycke bra bemötande, tydlig och noggrann genomgång. Allt har gått väldigt smidigt. Är mycket nöjd.

Christer B
Herrgården

Tydlig, noggrann, kunnig och hjälpsam. Har fått det stöd och hjälp vi behövde för köpet och vi har nu påbörjat försäljningen vår fastighet och det känns bra att Mika som mäklare.

Lars F
Herrgården

Mika har ett mycket bra och fint bemötande och är saklig och kunnig vilket skapar en trygghet i fastighetsaffären. Han genomförde affären professionellt. Kan varmt rekommendera honom. Kan även varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Värnamo. Vi har haft nöjet att genomföra 5 fastighetsaffärer med dom och närstående till oss vid 3 tillfällen och vi har alltid varit nöjda med dessa. Lars & Cecilia Ferm