Alla kategorier Försäkringsbolag Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Svensk FordonsGaranti AB

Svensk FordonsGaranti AB

Box 11251, 100 61 Stockholm — Visa karta

Skydda dig mot kostsamma bilreparationer med en fordonsgaranti skapad av bilägare för bilägare!

Svensk FordonsGarantis målsättning och motto är att förse dig som bilägare med en oöverträffbar service. Vi har utvecklat en enkel och problemfri hantering vid funktionsfel på din bil. Hur gör vi det? Det börjar faktiskt hos dig. Vi har gjort till vår uppgift att sätta oss själva i din situation som bilägare, och frågar oss vad vi skulle vilja ha från en fordonsgaranti. Sen sätter vi den standarden högre och mer vidsträckt för att kunna leverera och möta just de förväntningarna man har som garantitagare.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk FordonsGaranti AB

• Ingemar J
    Ingemar J skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Täcker inte upp när det gäller allvarlig skada av motor. Varning bluff Läs mer
    2017-11-03 FordonsGaranti S svarar Ingemar J
    Hej Ingemar
    Svensk FordonsGaranti eftersträvar alltid att vara så generösa som möjligt vid alla skadeärenden. Vår garanti gäller under liknande villkor som en fabriksgaranti. I ditt fall visade det sig att skadan på din bil berodde på rent slitage, och var därför inte ett garantiärende.
    Med vänlig hälsning
    Skadeavdelningen, Svensk FordonsGaranti
    2017-11-03 Ingemar J svarar FordonsGaranti S
    Har avslutat hos er. Fick hjälp av Hyundai själv av min bil.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Lars  D
    Lars D skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Tecknade försäkringen i somras, 2017. Fel på drivaxel upptäcktes vid service. Kontaktade Fordonsgaranti som fick en skaderapport från Volvo och reglerade ärendet omgående. Bra bemötande, snabb service, inga som helst problem. Ingen självriskskostnad, allt löpte perfekt. Rekommenderas varmt. Stort tack till Ulf Jacobsson, skadereglerare.

Vänligen
    Lars Dolk Läs mer
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Min bil gick sönder när jag kom hem från min semester. Fordonsgaranti betalade hela reparationen och deras kundtjänst tog hand om mitt ärende på ett bra och föredömligt sätt. Tack igen till svensk fordonsgaranti. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Mycket bra och snabb hantering av mitt ärende.

Johan L Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Trevligt bemötande, gick snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera Svensk FordonsGaranti AB. Läs mer
  • Asli D
    Asli D skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag fått!
    Jag känner mig lyssnad på och bemött på ett mycket trevligt sätt!
    Jag uppskattar att jag kunde få hjälp trots att det egentligen inte var självklart via Svensk FordonsGaranti AB.

Ett stort tack till ULF JACOBSSON. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Har inget att klaga på, allt gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Snabb handläggning
    Föredömlig kundservice
    Rekommenderas! Läs mer
  • Bisse T
    Bisse T skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Tack för en fantastisk bra service och att det verkligen fungerade när jag som mest behövde det.
    Allt fungerade snabbt, smidigt och till fullo Läs mer
  • Lottie M
    Lottie M skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Tack för en fantastisk bra service och trevlig skadereglerare.
    Allt gick smidigt och snabbt/hälsningar Leif Matseus Läs mer
  • Anne-May B
    Anne-May B skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Jag vill ge en varm eloge till Fordons garanti...som hjälpte mej direkt då jag kontaktade dom med anledning av sjukdom i familjen.Inga problem ...bara möjligheter..... Tack än en gång... från en tacksam Anne-Maj Berg Läs mer
  • Stig M
    Stig M skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Fantastiskt trevlig kvinna på kundtjänst som hjälpte mig omgående! Läs mer
  • Hardi M
    Hardi M skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Jag har nog aldrig varit med om smidigare ärendehantering.
    Mycket duktig skadereglerare!
    Känns tryggt med Fordonsgaranti. Läs mer
  • Theresia S
    Theresia S skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Jättetrevliga och snabb service. Svarade snabbt och återkom med lösning på väldigt kort tid. Skötte dialog med min verkstad. Väldigt nöjd med lösningen av mitt ärende och jag kan absolut rekomendera Fordons Garanti.
    /Theresia Läs mer
  • Dzemailj D
    Dzemailj D skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Fick hjälp direkt. Trevliga personer som fan.. bästa garanti man kan ha på sin bil. En stor trygghet om man är rädd om sin bil värd att ha denna garanti... mvh nehat Herrljunga Läs mer
  • Evangelia I
    Evangelia I skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    stort tack för en smidig reperation på min golf. Väldigt smidigt och snabbt hanterat! Jag kan inte vara mer nöjd! :) Läs mer
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om Svensk FordonsGaranti AB
    Jag fick snabbt hjälp och ersättning i samband med att min bil krånglade. Ett bra och förstående kundmottagande från. Enkelt, okomplicerat förfarande. Läs mer

Box 11251, 100 61 Stockholm