Framtidens Redovisning AB

framtidens.se

36 omdömen om Framtidens Redovisning AB

Christian A
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Så bra samtal, service. Proffesionell, effektivt och kunnig.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Järvsö A
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Personlig och proffesionellt bemötande med det perfekta upplägget där man får lära sig det man behöver för att få en bättre förståelse och kunskap kring företagets ekonomi och kunna sköta vissa delar själv.

Rotang AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Alltid snabba och korrekta svar. Mycket trevliga att jobba med.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

JetCare AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Fint personligt bemötande. De tar hand om min redovisning som jag vill slippa. Gör det på ett bra sätt. Enkelt och simpelt med den insats jag gör en gång i månaden i Visma för att betala räkningar och få ut en lön.

Brita Brännbeck AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

-Blev bra bemött, positiv känsla efter varje samtal. -Mina förväntningar stämde överens vad jag hört och läst om dem. -Jag tycker att de alltid fick mig känna att jag kan göra mycket själv, är på god väg åt rätt håll, självkänslan växte och blev alltid glad när man blir peppad framåt. Jag köpte delvis bokföringstjänst.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Philip B
Skrev om Framtidens Redovisning AB

En bra redovisnings byrå med hög kompetens och trevlig kundkontakt

SoulBody Acupuncture by Victoria AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Jag uppskattar den personliga servicen, det är annars en bristvara i dagens samhälle. Det behövs mänsklig kontakt och relationer, vilket Framtidens Redovisning erbjuder, tack för det!

Meiira Group AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Bra och trevliga! Hjälper till när jag har frågor och funderingar.

Zeon Milo
Skrev om Framtidens Redovisning AB

De löser det ”tråkiga” i ditt företag!

Fleming elit Nursing AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Trevligt och kunnig bemötande Alltid närvarande

Verkligt & Mänskligt AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Supernöjd. Får hjälp med allt jag funderar på och enkelt att boka tid samt att fina samtal!

Medup AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Bra samarbete under flera år. Rekommenderas varmt.

Helhetens Hus AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Härliga starka och kompetenta kvinnor som alltid har svar på mina frågor och som hjälper mig med det jag behöver 🙏

Demac i Skara
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Kommer från En entreprenörs familj där vi alltid haft som mål att jobba med dom som är bäst inom sitt område. Har alltid blivit bra bemött, fått svar på mina frågor och fått bästa intrycket vid första kontakten jag tog med Framtidens Redovisning. Dom sitter säkert i båten och jag kommer inte byta bort dom alls. Samarbetet funkar kanon och känns tryckt och bra att veta att man jobbar med ett bolag som ligger i framkant. Sedan är dom ju supertrevliga också.

Zebastian B
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Jag känner att jag kan ställa alla frågor jag behöver, jag får hjälp skräddarsydd för mitt behov och tjänsten jag beställer utförs på ett professionellt sätt.

Arwik AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Sara är toppen! Är så enkelt att vara egenföretagare som kund hos Framtidens Redovisning!

Orrebo design AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Professionella, lyhörda, snälla, ödmjuka. Helt fantastiska, känner enorm trygghet.

Klinik Endorfin AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Löser problem enkelt och smidigt!

Nurse Care Värnamo AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Snabb återkoppling och trevligt bemötande.

OLITEK Healthcare AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Hjälpsam. Enkla att ha att göra med.

InterACT communication AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Väldigt kompetent, snabb och lätt att ha att göra med. Har anlitat Framtidens under lång tid och är supernöjd.

H. E Resurs AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Mkt bra kundkontakt, hjälpsam, kunnig och avsätter bra med tid för att allt ska fungera smidigt för alla parter. Rekommenderas starkt.

PA Signal AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Mycket bra bemötande och snabbt stöd vid frågor!

Roos Fotvårdsklinik AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Professionella och jag får bra och snabbt hjälp. Helt digital redovisning vilket jag uppskattar mycket då det blir lätt för mig att sköta den dagliga bokföringen och snabbt får hjälp och stöd när jag behöver det. Hade inte någon erfarenhet av bokföring innan utan fick all hjälp jag behövde för att sätta upp rutinerna för mitt företag – känns mycket tryggt!

Elvstrand IT AB

Mycket bra redovisningskonsult!

Esal Express AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Bästa redovisning firma som har räddat mig från oseriöst företag som jag hade innan. Jag skulle verkligen rekommenderar Framtiden Redovisning. ⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟

Brightland AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Vi har anlitat Framtidens redovisning till att sköta vår löpande bokföring. Upplevelsen av professionell och personlig kontakt gör att vi känner oss helt trygga med att vår bokföring sköts på ett utmärkt sätt. Vi får alltid snabba svar och bra förklaringar på det vi inte förstår. Tusen tack

KarlGeir Gruppen AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Proffesionellt bemötande, alltid snabba, personliga svar. Helt digitaliserat vilket gör det smidigt att inte behöva bekymra sig om redovisningen,vidare att få allredovisning gjord och inskickad till SKV - ett full-service företag i framkant.

FRESAB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Toppen gäng med tjejer som hjälper med allt inom redovisning 👍🏻

Beautylin AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Så mycket mer än bara en enkel redovisningsfirma. Dom hjälper till med så mycket mer! Vägleder mig i att vara företagare, hur jag ska tänka, hur jag ska utvecklas. Svarar alltid på frågor och hjälper till vid funderingar. Att allt sköts digitalt sparar mig Såå mycket tid. Sara och Elionor är helt enkelt bäst och jag skulle rekommendera dom till Alla! 🥰

Carl G
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Jag tycker att företaget har gjort det väldigt enkelt för mig som företagare att ta hand om företagets ekonomi. Företaget förklarar tydligt saker man är osäker på!

JBC Hyrcentral
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Framtidens Redovisning har verkligen gjort bokföringen enklare för mig. Att kunna vända sig till någon som kan svara på frågor snabbt och som ger ett bra stöd med allt som har med bokföring att göra är fantastiskt. Jag kan starkt rekommendera att anlita Framtidens Redovisning AB

Nexo Agency AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Fantastiskt arbete av Sara och teamet på Framtidens Redovisning AB! De är snabba, noggranna och alltid tillgängliga. Rekommenderas starkt! //Tarek www.nexoagency.se

Pia Carlsson AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Fantastiskt bemötande,och får hjälp och stöd med allt jag inte förstår. Rekommenderas varmt!

Vadar H
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Bara positiva upplevelser. Är mycket nöjd med samarbetet.

Sofia Care AB
Skrev om Framtidens Redovisning AB

Jag är jättenöjd över Sara, hon förklarar lättsamt så att man förstår. Snabb feedback.