Inez Domé

Inez Domé

Inez Domé är mäklare på Svenska Mäklarhuset Bromma

Inez Domé har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Inez Domé har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Inez Domé har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Inez Domé

Sedan starten hos Reco 2019
Josefina H
Bromma / Annedal

Inez sålde vår lägenhet i raketfart! VIP-visning och sen kontraktsskrivning dagen efter. Vi är supernöjda med Inez och kan varmt rekommendera henne!

Dan-ove T
Bromma / Annedal

Sålt stor 2:a 65 kvm mäklare har visat stort kunnande vid försäljning.

Jill B
Bromma / Mariehäll

Sålde min bostadsrätt i bromma och anlitade Inez Domé som mäklare från svenska mäklarhuset i Bromma. Fick direkt ett förtroende för Inez, hon kändes trygg, proffsig, uppmärksam på vad jag som kund hade för tankar. Otroligt engagerad! Genom hela processen kändes det tryggt. Hon är grym på sitt jobb och skulle anlita henne igen när det är dags att flytta igen.

Marcus A
Bromma / Traneberg

Sålde min lägenhet i Traneberg med hjälp av Inez. Mycket nöjd med precis allt och hon både nådde upp till och överträffade förväntningarna. Tack!

Kim L
Bromma / Mariehäll

Trevlig, mån om kundens önskemål, kunnig, proffesionellt utfört arbete

Svar från Inez Domé

Bästa Kim! Stort tack för den fina rekommendationen. Det har varit grymt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er underbara lägenhet! Snart startar ett nytt kapitel för er på världens bästa ö - gotlänningen i mig blir avis ;). Vi ses på frånträdet i april! / Er mäklare Inez

Alexandra B
Bromma / Annedal

Sålde min 2a på 40 kvm med hjälp av Inez. Jag har haft en väldigt god säljupplevelse med ett trevligt bemötande, ett bra bollplank och regelbunden återkoppling vilket varit viktigt för mig. Kan varmt rekommendera Inez.

Svar från Inez Domé

Hej Alexandra, tack för din fina rekommendation. Det värmer verkligen att höra att du upplevt mig som lyhörd och tillgänglig! Jätteroligt att din försäljning blev så lyckad - nu ska jag och mina kollegor ska göra vårt allra bästa med att försöka hitta en ny bostad till dig! Vi ses på frånträdet. Bästa hälsningar, Din mäklare Inez

Dragan J
Bromma / Annedal

Vi har sålt en bostadsrätt och hade en toppenmäklare som var engagerad och driven. Inez var lyhörd och gav oss ett bra slutresultat.

Svar från Inez Domé

Tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att försäljningen blev lyckad och att ni är nöjda med mig som mäklare! Nu ska vi se till att hitta något nytt till er. Ha en underbar jul! Bästa hälsningar, Er mäklare Inez

Ewa S
Bromma / Annedal

Very proffesional service. Easy way of communication.

Svar från Inez Domé

Hi Ewa, thank you so much for the kind recommendation! I am glad that you got to buy the apartment. Have a nice Christmas and holiday season. Best regards, Inez

Elin L
Bromma / Annedal

Bra bemötande och tydlighet i lägenhetsköp

Svar från Inez Domé

Hej Elin, tack för din rekommendation. Hoppas att du ska trivas bra i Stockholm och i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet i januari! Bästa hälsningar, Inez

Sofia B
Bromma / Annedal

Vi köpte vår framtida lägenhet av Inez på annedalsvägen. Vilken professionell och kunnig mäklare. Hon har verkligen det lilla extra som en bra mäklare ska ha. Lyhörd, service minded, ger sitt allt för att göra köpare och säljare nöjda. Kan starkt rekommendera Inez. Med vänlig hälsning, Från glada köpare

Svar från Inez Domé

Hej Sofia! Det värmer verkligen att läsa er fina rekommendation och att ni tycker att jag gjort ett riktigt bra jobb! Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa lägenheten och hoppas att ni ska trivas bra. Ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av lägenheten den dagen ni bestämmer er för att byta boende nästa gång. Ha nu en fantastisk semesterresa till Thailand och en god jul! Varma hälsningar, Er mäklare Inez