Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 611 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Mona-Lisa Iréne L
    Mona-Lisa Iréne L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus Hemlin såg våra önskemål o ringde oss om projekt, det uppskattade vi. Hans jätte trevliga sätt, vi hade en önskan att ha honom att även sälja vårt hus men tyvärr gick inte det när det är helt annan kommun. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Magnus L
    Hej Magnus!

Fint att du tar dig tid och skriver ett omdöme här o mig. Det betyder mycket för mig.
    Härligt att vi fick ihop allt trots att ni var på olika orter och situationen var som den var.
    Känns fint att vi fick tag igen seriös köpare och jag hoppas allt med flytten till er nya i huset ska gå bra!
    Ha det riktigt gott så länge så hörs vi av förstås!

/ din mäklare, Noomi
  • Carina R
    Carina R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gjorde en proffsig visning av brf. Å va snabb med återkoppling. Ärlig! vilket jag tycker är viktigt Läs mer
    2018-02-19 Noomi U svarar Carina R
    Hej Carina!

Det värmer att höra att du är nöjd med mitt bemötande.
    För mig är det viktigt att jag är ärlig och tydlig mot mina kunder för att ge de bästa möjliga service. Ha det riktigt gott nu och lycka till med alla förberedelser inför flytten.

/ din mäklare, Noomi
  • Amid T
    Amid T skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett bra intryck av Marcus för att han svarade på våra frågor på ett pedagogisk sätt vilket innebär han lyssnade in oss och fick oss att känna oss säkra på vad vi egentligen sökte efter.

Om vi fick betyg sätta Marcus då skulle han fått betyget mycket väl godkänt!

Amid Tawfeek Läs mer
  • Venos T
    Venos T skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En genuin och säker mäklare som med empati möter varje intressent. Proffesionellt arbete i allra högsta grad! Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var mkt tillmötesgående, lätt att nå och bra på samarbete. Jag fick också sms om det jag behövde göra för dagen och det uppskattade jag mkt.
    Marknaden i Stockholm är ju väldigt stressig och den känslan fick jag att det var " bråttom" och det berodde mkt på att de som sålde ville skriva kontrakt på ett hus samma dag som vi skrev under tillsammans.
    Om jag hade fått välja hade jag gärna sett lägenheten ännu en gång och också haft lite mera tid att läsa på om föreningen etc.,men i det här fallet var det knappast möjligt.
    Jag är dock mkt nöjd med köpet !!! Läs mer
  • Marie Therese B
    Marie Therese B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Toppenbra mäklare som gjorde extra ansträngningar för att få lägenheten såld, tre förhandsvisningar och fick igång budgivning utan ordinarie visning :) Läs mer
  • Miguel A
    Miguel A skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig - profesionell kille . Läs mer
  • Sam B
    Sam B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är lyhörd och energisk och hittar alltid en väg framåt där många andra mäklare ofta är mer bekväma av sig. Han upplevs som pålitlig och ser både till köparens och säljarens intresse och hittar en bra balans. Läs mer
  • Arne R
    Arne R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är mycket professionell, och är dessutom fantastiskt trevlig. Det har varit ett sant nöje att ha haft Malin som mäklare. Läs mer
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. Fredrik var snabb i att svara på frågor. Han var även mycket duktig på att förstå både köpare och säljare. Läs mer
    2018-01-31 Fredrik W svarar Oscar W
    Hej Oscar!
    Tack för en trevlig affär, hoppas verkligen att ni kommer att trivas.
    Jag sitter ett stenkast bort som du vet, så är det något finns det alltid en kopp kaffe och hjälp runt hörnet!
  • Frida Ohlander D
    Frida Ohlander D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och extremt bemötande. Hjälpsam och tydlig. Snabb på svar och återkoppling. Läs mer
    2018-01-30 Fredrik W svarar Frida Ohlander D
    Tack Frida! Och varmt välkommen till Traneberg. Bara att höra av dig om du har något jag kan hjälpa dig med.
  • Lars B
    Lars B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och mycket trevlig Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, intresserad och mycket proffessionell. Tillgänglig. Ser till både säljarens och köparens intresse och synkar dessa väl! Läs mer
  • Michel C
    Michel C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Effektiv affär! Trevlig mäklare :) Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var väldigt tillmötesgående och svarade tydligt på alla frågor. God lokalkännedeom om fastigheter i närheten och närområdet. Lugn och pålitlig! Läs mer
  • Peder H
    Peder H skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är professionell och sympatiskt. Han gjorde ett riktigt bra jobb i ett svårare marknadsläge. Läs mer
  • Engin S
    Engin S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra på återkoppla som är prio för mig.
    Engegerad person med energi. Sjysst kille helt enkelt. Läs mer
    2018-01-19 Marcus H svarar Engin S
    Bäste Engin!

Stort tack själva. Så trevligt att göra affär med er. Nu håller jag tummarna för er egna försäljning!

Vi hörs och ses framåt.

//er fastighetsmäklare Marcus
  • Malte H
    Malte H skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt förståelse för våra behov och medlade effektivt med säljaren. Snabb och responsiv utan att vara framfusig eller påflugen. Läs mer
    2018-01-19 Marcus H svarar Malte H
    Tack för de fina orden Malte. Väldigt glad över att kunnat hjälpa er i detta och hittat en sådan fin och unik lägenhet som det faktiskt blev. Jag finns här som bollplank och stöd om det skulle vara något. Nu ser vi fram emot tillträdesdagen! Kommer bli toppen.

Må gott!

// er fastighetsmäklare Marcus
  • Amin S
    Amin S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, alltid tillgänglig Läs mer
    2018-01-13 Fredrik W svarar Amin S
    Hej Amin!
    Kul att vi fick till ett så himla bra pris i rådande marknad! Hör av dig om du behöver hjälp framöver!
    Mvh, Fredrik
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är trevlig, välvillig och tillmötesgående.
    Jag är väldigt nöjd med kontakten. Läs mer
    2017-12-20 Fredrik W svarar Theodor L
    Hej Theodor,
    Tack för fina vitsord! Hoppas att ni kommer att trivas bra. Om ni har några frågor är det bara att kontakta mig.
    Hälsa Emma så gott!
  • Maria W
    Maria W skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag fick ett mycket trevligt och varmt bemötande av Marcus och kände direkt förtroende i min kundrelation med honom. Detta gjorde att jag kunde slappna av i en annars stressfylld situation med att sälja min lägenhet. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Maria W
    Käre Maria!

Hoppas att du kommit till ro i nya boendet. Otroligt trevligt att hjälpa både dig och träffa din familj som har ett stort hjärta! Ha en fantastisk jul och god fortsättning!

// din mäklare Marcus
  • Barbara T
    Barbara T skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Är mycket bra mäklare på alla sätt Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Barbara T
    Tusen tack Barbara! Otroligt glad att just jag fick hitta en lägenhet till er. Välkomna till Stockholm och god jul!

• Kari N
    Kari N skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en väldigt kunnig mäklare, från start till mål på snabbast möjliga tid. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Kari N
    Käre Kari,

Tack för att du ringde just mig och att jag fick hjälpa till att slå till med ett rekord som förmodligen står sig länge. Kör försiktigt så ses vi framåt!

// din mäklare Marcus
  • Jwan Z
    Jwan Z skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en jätte duktig mäklare. Han är positiv och gör allt i sin makt för att få objektet såld.
    Han uppdaterar och informerar hela tiden. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Jwan Z
    Tusen tack Jwan! Stor ära för mig att hjälpa er i detta som tillslut ändå blev ett otroligt lyckligt slut. Må gott och ta hand om varandra!

• Jonas E
    Jonas E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och närvarande.
    Kämpade på när det behövdes för att nå bra resultat! Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Jonas E
    Tusen tack Jonas! Hoppas på framtida samarbete när det är dags igen. Tusen tack för förtroendet. Ha en god jul!

• Shahin S
    Shahin S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    We found Marcus very kind, honest, helpful, and smart in detecting what the customer is looking for. Läs mer
    2017-12-18 Marcus H svarar Shahin S
    Thank you very much Shahin! I really wanted to help you and look how it ended! Hope you have a nice christmas in your new home!

Br Marcus
  • Anette H
    Anette H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit väldigt tillmötesgående då jag skrivit och pratat med henne i telefon. Har ej träffat Noomi. Hons svarar snabbt på frågor och är mycket trevlig. Läs mer
    2017-12-06 Noomi U svarar Anette H
    Hej Anette!
    vad fint att höra att ni är nöjda med mitt bemötande när ni köpt lägenhet med er son.
    Jag tror han kommer att trivas så bra i Bromma!

Vi hörs framöver, Allt gott så länge,
    / er mäklare Noomi
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är väldigt nöjd med Malin. Hon uppdaterade mig löpande och följde överenskommelsen kring hur jag ville att försäljningen skulle gå till. Hon har under hela tiden varit glad och trevlig och jag skulle absolut kunna tänka mig att anlita henne igen. Läs mer
    2017-12-04 Malin S svarar Alexandra S
    Tack Alexandra! Kul att du uppskattar min kommunikation. Jag lägger stor vikt i att jag hela tiden har kontakt med både mina säljare och intressenter uppe i en process. Det är en stor affär och tycker det är viktigt att man får löpande information hela vägen. :) Jag hoppas verkligen att du hamnar i Bromma igen så vi får samarbeta igen :) Allt gott! /Malin
  • Ann-Charlotte R
    Ann-Charlotte R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillmötesgående, duktig och hjälpsam. Lyhörd och förstående, trevligt bemötande.
    Ett stort tack till Malin Sköld
    Önskar Ann-Charlotte Roos Läs mer
    2017-12-04 Malin S svarar Ann-Charlotte R
    Hej Ann-Charlotte, tack så mycket för din Reco. Värmer att du uppskattar mitt bemötande och arbetssätt. Hoppas du skall trivas i nya lägenheten. Allt gott! /Malin
  • André A
    André A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anser att Noomi är en av de få mäklare som verkligen har koll på allt; från marknaden till bostadsföreningen. Hon var realistisk och rådgivande vid värdering, hon verkade ha koll på potentiella frågor ifrån köpare samt att hon verkligen la ner extra tid och kraft för att jag verkligen skulle få det priset som jag efterfrågade. Vid själva signeringen så sköttes allt klanderfritt.
    Det var väldigt uppskattat för mig som säljare att anlita en mäklare, sen behövde jag inte tänka på något mer. Läs mer
    2017-12-04 Noomi U svarar André A
    Hej André!
    Stort tack för dina fina ord! Extra kul att vi lyckades med rekord för din lägenhet i år.
    Väldigt kul att höra av du är nöjd med allt från början till slut. Särskilt i din föreningen är det viktigt att just ha koll på de frågor som kan komma upp och tryggt svara på alla funderingar som kan komma upp hos kunderna och få dem att känna sig som vinnare.

Önskar dig en fortsatt fin måndag så ses vi!
    Allt gott så länge,

/ Din mäklare, Noomi
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Då det var första gången för mig att sälja fick jag ett fantastiskt bemötande, Malin berättade från grunden hur allt går till och vad som händer, samt löpande under hela processen, jag kände mig trygg. Läs mer
    2017-12-01 Malin S svarar Patrik B
    Tack så mycket Patrik för din Reco! Så roligt att du gillar och uppskattar mitt arbete :) Hoppas att ni ska trivas i nya huset. Allt gott! /Malin
  • Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit enormt tillmötesgående från dag ett i mitt lägenhetssökande hela vägen fram till sista mötet. Fredrik ger ut enorm trygghet till en som köpare av bostad samt visar på en hög social kompetens beroende på kund. Grym. Läs mer
    2017-11-20 Fredrik W svarar Filip S
    Hej Filip!
    Tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation. Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg, det har jag förvisso inga som helst tvivel på! Om du behöver min hjälp på något sätt är det bara att slå en signal, eller så kommer du förbi på en kaffe.
    Ha det fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Emma V
    Emma V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig kille med otroligt engagemang! Läs mer
    2017-11-16 Fredrik W svarar Emma V
    Hej Emma,
    Tack för dina fina ord! Kul att vi fick till allt trots tandbesvär och krångliga banker. Stort lycka till med renoveringen, ska bli spännande att se hur det blir när ni är klara!
    Ha det fint och hälsa Daniel så gott.
  • Evelina T
    Evelina T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi får högsta betyg på bemötande och hur väl hon levt upp till förväntan. Toppen mäklare som man litar på som är en enerugispridare dessutom! Läs mer
    2017-11-13 Noomi U svarar Evelina T
    Hej Evelina!

Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt sätt att jobba.
    Extra kul att vi lyckades med ett rekordpris!
    Såå kul att få hjälpa dig genom hela denna process från början till slut.
    Jag hoppas våra vägar möte fler gånger, om du känner någon som ska säja får du gärna rekommendera mig.
    Ha en riktigt solstråle-dag idag!

Din mäklare
    Noomi
  • Linda E
    Linda E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd, kunnig, lätt att kommunicera med och fick upp priset rejält. Läs mer
    2017-11-12 Fredrik W svarar Linda E
    Hej Linda!
    Det blev ju riktigt bra till slut det där! Väldigt kul att det löste sig när du fått kämpa så mycket med lägenheten.
    Ett riktigt fint pris fick vi till! Hör bara av dig om du behöver min hjälp på något sätt framöver, bara att slå en signal eller skicka ett mail.
    Ha det fint och hälsa Erik så gott!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt trevlig och professionell. Rekommenderas varmt! Kommer definitivt anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-13 Noomi U svarar Jonas R
    Stort tack Jonas!
    Vad härligt att höra att du är riktigt nöjd med mig och din försäljning i Riksby!
    All lycka med flytten nu till Brommaplan. Jag hoppas ni ska stortrivas.

Ha det riktigt gott nu så hörs vi, på återhörande! / er mäklare Noomi
  • André I
    André I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett väldigt genuint och trevligt bemötande av Fredrik. Vi köpte precis en lägenhet genom honom och är väldigt nöjda med hur affären gick till därför vill vi nu att han ska sälja vår lägenhet också.

Fredrik lever upp till alla förväntningar vi har av en mäklare! Läs mer
    2017-11-12 Fredrik W svarar André I
    Hej André,

Kul att ni fick er drömlägenhet till slut! Ska bli spännande att följa utvecklingen med renoveringen framöver.
    Dessutom extra roligt att hjälpa er med er försäljning såklart! Ser fram emot ett gott samarbete.

• Ann-Charlotte R
    Ann-Charlotte R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin Sköld har ett trevligt och säkert bemötande mot mig som kund och jag kan varmt rekommendera henne till vidarehusförsäljning projekt.
    Malin skötte försäljningen på ett professionellt sätt och jag som kund känner mig väldigt nöjd. Läs mer
    2017-11-13 Malin S svarar Ann-Charlotte R
    Hej Ann.Charlotte, tack så mycket för din reco! Så roligt att du uppskattar mitt arbete och att vi fick arbeta med varandra. Hoppas nu att du ska trivas på dina nya hem i skärgården. Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Pia G
    Pia G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig och professionellt bemötande. Kunnig på sin sak. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig och fick bra pröjs trots svajiga tider. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Gustav L
    Hej Gustav!
    Tillgänglighet är alltid viktigt när man ska göra sin största affär! Kul att du är nöjd med processen.
    Vi ses inom kort! Kommer gärna förbi och kollar er nya lägenhet! Ha det fint!
  • Peter S
    Peter S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    engagerad och professionell, glad och trevlig! finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-11-13 Malin S svarar Peter S
    Hej Peter, stort tack för din Reco! Hoppas vi får samarbeta igen framöver. Allt gott! /Malin
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    De var inga konstigheter här, allt gick så smidigt, kort och gott Top notch ! Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Henrik I
    Hej Henrik!
    Kul att höra! Hoppas ni kommer att trivas fint ute på Ekerö. Har du några funderingar är det bara att slå en signal eller titta förbi på en kaffe. Ha det fint!
  • Jan E
    Jan E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på en bra mäklare. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Jan E
    Hej Jan!
    Kul att höra. Det var mycket trevligt att hjälpa er med er lägenhetsförsäljning och extra roligt att ni fick er drömlägenhet. Den balkongen kommer ni att få njuta av många gånger framöver!
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I samband med vårt köp fick vi ett mycket bra intryck av Noomi. Hon var tillgänglig och tillmötesgående genom hela processen. Läs mer
    2017-11-10 Noomi U svarar Josefin K
    Hej Josefine!

Så kul att få hjälpa er mer ert köp!
    Det glädjer mig att ni känner att ni fått rätt information under hela processen och att ni är nöjda med ert köp.
    Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med värdering eller köp. om ni inte redan gjort det;
    lägg in mitt nummer så nås vi enkelt!

Allt gott från mig,
    /er mäklare Noomi
  • Klara H
    Klara H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande och god koll på objektet. Läs mer
    2017-11-10 Malin S svarar Klara H
    Hej Klara,
    Så roligt att du uppskattar mitt bemötande och kunskap kring bostäderna jag säljer. Jag lägger stor vikt att man som spekulant känner sig trygg och får bra och tydlig information om vad det är man köper. Allt gott! /Malin
  • Anna W
    Anna W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra bemötande hela vägen från visning till skrivande av kontrakt. Läs mer
    2017-11-10 Fredrik W svarar Anna W
    Hej Anna!
    Tack, vad kul att höra att ni kände er nöjda med mig. Hoppas att ni kommer att trivas bra framöver och tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp!
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket härlig person som var väldigt tillmötesgående, pedagogisk, vänlig och hjälpte till med allt under hela processen, helt enkelt riktigt grym och mycket kompetent! Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Victor H
    Hej Victor!
    Tack för dina fina ord! Kul att du fick din drömlägenhet till slut! Hoppas du kommer trivas bra. Är det något du funderar över är det bara att ringa ett samtal!
    Mvh, Fredrik
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var från start till mål mycket affärsmässig, flexibel och kundvänlig. På ett professionellt sätt förmedlade han vår bostad på bästa sätt mot båda parter.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Fredrik och vårt samarbete vilket gör att vi varmt rekommenderar honom för framtida uppdrag. Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tommy L
    Hej Tommy!
    Stort tack för dina fina ord! Det värmer och ger en välbehövlig motivation i höstrusket! Det var mycket kul att hjälp er med er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra innanför tullarna som ni gjorde i Traneberg. Glöm inte att höra av dig framöver för hjälp med deklarationen. Ha det så fint och hälsa Caroline så gott!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ruggigt flexibel och tillmötesgående.
    Enkel och ha och och göra med, och sjukt proffsig rakt igenom. Läs mer
    2017-11-08 Fredrik W svarar Gustav S
    Hej Gustav!
    Väldigt kul att hjälpa er att hitta en lägenhet som kommer att passa er växande familj! Stort grattis till dina framgångar på senaste tiden. Hoppas att ni kommer att få till lägenheten precis som ni vill ha den. Hälsa Elin så gott så ses vi framöver.

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma