Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 579 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit enormt tillmötesgående från dag ett i mitt lägenhetssökande hela vägen fram till sista mötet. Fredrik ger ut enorm trygghet till en som köpare av bostad samt visar på en hög social kompetens beroende på kund. Grym.
    2017-11-20 Fredrik W svarar Filip S
    Hej Filip!
    Tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation. Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg, det har jag förvisso inga som helst tvivel på! Om du behöver min hjälp på något sätt är det bara att slå en signal, eller så kommer du förbi på en kaffe.
    Ha det fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Emma V
    Emma V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig kille med otroligt engagemang!
    2017-11-16 Fredrik W svarar Emma V
    Hej Emma,
    Tack för dina fina ord! Kul att vi fick till allt trots tandbesvär och krångliga banker. Stort lycka till med renoveringen, ska bli spännande att se hur det blir när ni är klara!
    Ha det fint och hälsa Daniel så gott.
  • Evelina T
    Evelina T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi får högsta betyg på bemötande och hur väl hon levt upp till förväntan. Toppen mäklare som man litar på som är en enerugispridare dessutom!
    2017-11-13 Noomi U svarar Evelina T
    Hej Evelina!

Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt sätt att jobba.
    Extra kul att vi lyckades med ett rekordpris!
    Såå kul att få hjälpa dig genom hela denna process från början till slut.
    Jag hoppas våra vägar möte fler gånger, om du känner någon som ska säja får du gärna rekommendera mig.
    Ha en riktigt solstråle-dag idag!

Din mäklare
    Noomi
  • Linda E
    Linda E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd, kunnig, lätt att kommunicera med och fick upp priset rejält.
    2017-11-12 Fredrik W svarar Linda E
    Hej Linda!
    Det blev ju riktigt bra till slut det där! Väldigt kul att det löste sig när du fått kämpa så mycket med lägenheten.
    Ett riktigt fint pris fick vi till! Hör bara av dig om du behöver min hjälp på något sätt framöver, bara att slå en signal eller skicka ett mail.
    Ha det fint och hälsa Erik så gott!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt trevlig och professionell. Rekommenderas varmt! Kommer definitivt anlita henne igen.
    2017-11-13 Noomi U svarar Jonas R
    Stort tack Jonas!
    Vad härligt att höra att du är riktigt nöjd med mig och din försäljning i Riksby!
    All lycka med flytten nu till Brommaplan. Jag hoppas ni ska stortrivas.

Ha det riktigt gott nu så hörs vi, på återhörande! / er mäklare Noomi
  • André I
    André I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett väldigt genuint och trevligt bemötande av Fredrik. Vi köpte precis en lägenhet genom honom och är väldigt nöjda med hur affären gick till därför vill vi nu att han ska sälja vår lägenhet också.

Fredrik lever upp till alla förväntningar vi har av en mäklare!
    2017-11-12 Fredrik W svarar André I
    Hej André,

Kul att ni fick er drömlägenhet till slut! Ska bli spännande att följa utvecklingen med renoveringen framöver.
    Dessutom extra roligt att hjälpa er med er försäljning såklart! Ser fram emot ett gott samarbete.

• Ann-Charlotte R
    Ann-Charlotte R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin Sköld har ett trevligt och säkert bemötande mot mig som kund och jag kan varmt rekommendera henne till vidarehusförsäljning projekt.
    Malin skötte försäljningen på ett professionellt sätt och jag som kund känner mig väldigt nöjd.
    2017-11-13 Malin S svarar Ann-Charlotte R
    Hej Ann.Charlotte, tack så mycket för din reco! Så roligt att du uppskattar mitt arbete och att vi fick arbeta med varandra. Hoppas nu att du ska trivas på dina nya hem i skärgården. Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Pia G
    Pia G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig och professionellt bemötande. Kunnig på sin sak. Förtroendeingivande.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig och fick bra pröjs trots svajiga tider.
    2017-11-10 Fredrik W svarar Gustav L
    Hej Gustav!
    Tillgänglighet är alltid viktigt när man ska göra sin största affär! Kul att du är nöjd med processen.
    Vi ses inom kort! Kommer gärna förbi och kollar er nya lägenhet! Ha det fint!
  • Peter S
    Peter S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    engagerad och professionell, glad och trevlig! finns inget att klaga på.
    2017-11-13 Malin S svarar Peter S
    Hej Peter, stort tack för din Reco! Hoppas vi får samarbeta igen framöver. Allt gott! /Malin
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    De var inga konstigheter här, allt gick så smidigt, kort och gott Top notch !
    2017-11-10 Fredrik W svarar Henrik I
    Hej Henrik!
    Kul att höra! Hoppas ni kommer att trivas fint ute på Ekerö. Har du några funderingar är det bara att slå en signal eller titta förbi på en kaffe. Ha det fint!
  • Jan E
    Jan E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på en bra mäklare.
    2017-11-10 Fredrik W svarar Jan E
    Hej Jan!
    Kul att höra. Det var mycket trevligt att hjälpa er med er lägenhetsförsäljning och extra roligt att ni fick er drömlägenhet. Den balkongen kommer ni att få njuta av många gånger framöver!
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I samband med vårt köp fick vi ett mycket bra intryck av Noomi. Hon var tillgänglig och tillmötesgående genom hela processen.
    2017-11-10 Noomi U svarar Josefin K
    Hej Josefine!

Så kul att få hjälpa er mer ert köp!
    Det glädjer mig att ni känner att ni fått rätt information under hela processen och att ni är nöjda med ert köp.
    Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med värdering eller köp. om ni inte redan gjort det;
    lägg in mitt nummer så nås vi enkelt!

Allt gott från mig,
    /er mäklare Noomi
  • Klara H
    Klara H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande och god koll på objektet.
    2017-11-10 Malin S svarar Klara H
    Hej Klara,
    Så roligt att du uppskattar mitt bemötande och kunskap kring bostäderna jag säljer. Jag lägger stor vikt att man som spekulant känner sig trygg och får bra och tydlig information om vad det är man köper. Allt gott! /Malin
  • Anna W
    Anna W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra bemötande hela vägen från visning till skrivande av kontrakt.
    2017-11-10 Fredrik W svarar Anna W
    Hej Anna!
    Tack, vad kul att höra att ni kände er nöjda med mig. Hoppas att ni kommer att trivas bra framöver och tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp!
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket härlig person som var väldigt tillmötesgående, pedagogisk, vänlig och hjälpte till med allt under hela processen, helt enkelt riktigt grym och mycket kompetent!
    2017-11-08 Fredrik W svarar Victor H
    Hej Victor!
    Tack för dina fina ord! Kul att du fick din drömlägenhet till slut! Hoppas du kommer trivas bra. Är det något du funderar över är det bara att ringa ett samtal!
    Mvh, Fredrik
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var från start till mål mycket affärsmässig, flexibel och kundvänlig. På ett professionellt sätt förmedlade han vår bostad på bästa sätt mot båda parter.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Fredrik och vårt samarbete vilket gör att vi varmt rekommenderar honom för framtida uppdrag.
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tommy L
    Hej Tommy!
    Stort tack för dina fina ord! Det värmer och ger en välbehövlig motivation i höstrusket! Det var mycket kul att hjälp er med er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra innanför tullarna som ni gjorde i Traneberg. Glöm inte att höra av dig framöver för hjälp med deklarationen. Ha det så fint och hälsa Caroline så gott!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ruggigt flexibel och tillmötesgående.
    Enkel och ha och och göra med, och sjukt proffsig rakt igenom.
    2017-11-08 Fredrik W svarar Gustav S
    Hej Gustav!
    Väldigt kul att hjälpa er att hitta en lägenhet som kommer att passa er växande familj! Stort grattis till dina framgångar på senaste tiden. Hoppas att ni kommer att få till lägenheten precis som ni vill ha den. Hälsa Elin så gott så ses vi framöver.
  • Roland K
    Roland K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik inger ett starkt förtroende direkt och man känner sig omedelbart trygg. Han är rak och ärlig och allt är väldigt proffsigt. Jag skulle rekommendera Fredrik till min mormor.

/Roland
    2017-11-08 Fredrik W svarar Roland K
    Hej Roland!
    Tack så mycket för dina fina ord, det värmer verkligen. Trygghet är givetvis viktigt i varje affär. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra. Behöver ni min hjälp är jag bara ett samtal bort!
  • Tobias l
    Tobias l skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Aktiv och förtroendeingivande med bra lokalkännedom
    2017-11-08 Fredrik W svarar Tobias l
    Hej Tobias!
    Vad kul att ni är nöjda med försäljningen i Traneberg. Det var en mycket trevlig affär och jag förstår att det måste varit lite vemodigt att lämna en så fin lägenhet. Men huset i Trosa kommer säkerligen att väga upp för det!
    Ha det så fint och hälsa Therése och familjen så gott.
  • Anna P
    Anna P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är väldigt driven mäklare och vi kände att hon hade koll på allt kring försäljningen av vår lägenhet och lotsade oss genom försäljningsprocessen och tog de rätta besluten kring den. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare!
    2017-11-08 Malin S svarar Anna P
    Hej Anna, tack så mycket! Det var väldigt roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen. Extra roligt att du uppskattar mitt arbete. För mig är det viktigt att ni känner er trygga i er försäljningsprocess och att man har ett bra samarbete. Det är då man kan lyckas med rekordpriser som vi lyckas med trots en tuff marknad. Jag hoppas att vi får samarbeta igen, hälsa Henrik också. Allt gott! /Malin
  • Hans M
    Hans M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och trevlig i sitt bemötande. Noggrann att gå igenom alla delar i processen.
    2017-11-07 Malin S svarar Hans M
    Hej Hans, så roligt att du uppskattar min noggrannhet. Tack för ett gott samarbete så här långt. Allt gott! /Malin
  • Christian L
    Christian L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Glad, effektiv och trevlig.........................
    2017-11-07 Malin S svarar Christian L
    Hej Christian, tack för din Reco och extra roligt att vi lyckades så bra med försäljningen och slutpriset. Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt förhållningssätt som ingav trygghet. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne!
    2017-11-07 Malin S svarar Gustav H
    Hej Gustav, tack så mycket för din reco! Det värmer att ni uppskattar mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet. Allt gott! /Malin
  • Anders S
    Anders S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och kunnig. Noomi gav mycket bra service vid våra möten. Lätt att prata med och hon kändes trovärdig.
    2017-11-07 Noomi U svarar Anders S
    Hej Anders!

Vad fint att du tog dig tiden att skriva kort här kring mitt sätt att arbeta. Jag vill alltid vara noggrann i det jag göra, både när det gäller visning men också kommunikationen till både köpare och säljare. Jag tror det är nyckeln till ett bra slutpris, att alla känner sig trygga i de beslut de tar. Alt gott från mg och på återhörande!
    / din mäklare, Noomi
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och gav en bra service
    2017-11-06 Fredrik W svarar Ulrika N
    Tack för fina ord Ulrika. Hoppas ni kommer att trivas fint i Äppelviken, och stort lycka till med renoveringen!
    Hälsa Victor och familjen. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra, proffsig, trevlig, vinnarskalle!
  • Sophia A
    Sophia A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande. Flexibel lösning. Duktig mäklare. Tacksam för hans råd inom styling.
  • Charles-hugo W
    Charles-hugo W skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är väldigt nöjd med Marcus som min mäklare. Han är otroligt proffsig och kunnig. Marcus har tålamod och är väldigt lätt att diskutera och resonera med. Jag uppfattade Marcus som ärlig och känner att han gjorde sitt bästa för att jag dom kund skulle bli nöjd. Jag uppskattar hans och kontorets flexibilitet. Detta var speciellt nödvändigt för mig som bor långt borta med sex timmars tidsskillnad. Svenska Mäklarhuset Bromma var alltid lätta att få tag på och väldigt snabba på att svara och hjälps till när jag väl behövde det. Jag kommer utan tvekan att rekommendera Marcus och Svenska Mäklarhuset.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidigt, korrekt och enkelt att arbeta m. Fredrik!
    2017-11-03 Fredrik W svarar Joakim B
    Hej Joakim!
    Tack för fina ord. Hoppas ni kommer att få det fint i ert nya hus. Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen, kul att det gick så bra! Ha det fint och hälsa Karin!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi skötte sitt uppdrag till full belåtenhet på själva överlåtelsedagen uppstod det lite problem med bankerna vilket Noomi hanterade proffsigt och med stort tålamod
    2017-11-06 Noomi U svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth!

Vad fint att du tog dig tid och skriva lite kort här om mitt engagemang mer er försäljning. Vissa försäljningar är klurigare än andra med alla kräver fullt engagemang från mig sida för att det ska bli så bra som möjligt! All lycka nu på Stramaljvägen!

Ha det riktigt gott, Noomi
  • Brf M
    Brf M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har haft möjlighet att använda oss av Fredrik Wolffelt vid tre lägenhetsförsäljningar och vi har alltid varit mycket nöjda med hans arbete, snabba återkopplingar och trevliga sätt.
    Vid nästa lägenhetsförsäljning är Fredrik ett självklart val som mäklare!
    2017-11-02 Fredrik W svarar Brf M
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Det har verkligen varit en resa att få följa med er förenings utveckling! En otroligt kompetent styrelse och ett hårt jobb har verkligen resulterat i en av Tranebergs finaste föreningar. Det ska bli ett nöje att hjälpa er framöver.
  • Power M
    Power M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Korrekt och inkännande. Jag är mycket nöjd och glad!
    2017-11-01 Fredrik W svarar Power M
    Hej Power!
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var mycket kul att hjälpa till med försäljningen av ditt hus! Mycket utvecklande arbete och utmaningar. Hoppas att du kommer fortsätta trivas i Berlin. Ha det så fint!
  • Karin A
    Karin A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklaren levde upp till alla min förväntningar. Väldigt trevligt bemötande och det kändes som hon "höll" en I handen hela processen.
    2017-11-06 Noomi U svarar Karin A
    Hej Karin!

Stort tack för att du vill skriva lite här kring hur jag arbetar. Jag värdesätter det enormt. Så kul att vi lyckades så bra med både ditt köp och din försäljning! Jag hoppas du ska trivas i nya lägenheten så gott så hörs vi säkerligen framöver! Tveka inte att höra av dig vid minsta fundering.

Må så gott,
    /din mäklare Noomi
  • Marita L
    Marita L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättebra! Trevlig och ärlig och tog sig tid att snabbt svara på alla frågor.
    2017-11-01 Fredrik W svarar Marita L
    Hej Marita,
    Tack för din rekommendation. Det är alltid viktigt att vara snabb med tanke på hur snabbt lägenhetsaffärer går i dagens marknad.
    Hör av dig om du har några frågor. Välkommen till Traneberg!
  • Anna O
    Anna O skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och kunnig i sitt bemötande vilket uppskattades. Tillgänglig och bra bollplank vid funderingar från min sida.
    2017-11-01 Fredrik C svarar Anna O
    Tack för den fina kommentaren och tack för ett härligt samarbete med försäljningen av din pärla! Superkul att det även blev nytt prisrekord i hela Johannesfred! :)
    Allt gott// Fredrik
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Högsta betyg till Jenny för hennes fantastiska engagemang, personlighet och lösningsorientering.
  • Julia L
    Julia L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionell! Trevlig. Påläst. Pedagogisk. Förtroendeingivande. Nytänkande och kreativ.

Exemplarisk!
    2017-11-06 Noomi U svarar Julia L
    Hej Julia!

Härligt att höra att du upplever att jag har koll på både lägenheten och föreningen Brf Brickbandet där jag säljer mycket. jag hoppas du ska trivas riktigt riktigt bra i nya lägenheten och att vi hörs framöver!

Ha en fortsatt grym vecka, Allt gott från mig!

/ Din mäklare, Noomi
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande! Proffsig och seriös
    2017-11-06 Noomi U svarar Elisabeth S
    Stort tack Elisabeth!

Det värmer att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Önskar dig en fortsatt riktigt fin vecka!

Allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mkt bra ! Bara positivt att säga om Fredrik !
    2017-11-01 Fredrik C svarar Filip S
    Väldigt glad över att jag kunde hjälpa dig hitta ditt nya boende i Beckomberga. Övertygad om att du kommer stortrivas!
    Må bäst// Fredrik
  • Nikola I
    Nikola I skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Woffelt träffade vi i samband med att vi va på en lägenhets visning i Solna/Råsunda.
    Redan vid första handslaget så kände man att det va en mycket jordnära mäklare, tycker också att Fredrik va väldigt professionell positiv och påläst, han svarade på alla frågor och berättade saker man ville höra om området, fastigheten och lägenheten.

Vi fick tyvär inte den lägenheten, men det dröjde bara någon vecka tills Fredrik hörde av sig igen.
    Han ville följa upp, frågade hur det gick för oss och frågade om vi fortfarande va intresserade av en lägenhet i samma område, så det slutade med att vi köpte en annan av honom.
    Tycker detta är mycket fint och bra gjort av en mäklare, han visade bra engagemang under hela processen fram tills vi fick våra nycklar.

Fredrik får högsta betyg av oss pga att han varit professionell från dag ett, visat bra engagemang för att hjälpa oss hitta rätt lägenhet, varit ödmjuk, jordnära, lugn och aldrig framstått som en riktigt säljare som bara tänker på sin provision utan en mäklare som verkligen brinner för sitt jobb.

Kan definitivt rekommendera Fredrik Wolffelt.
    2017-10-09 Fredrik W svarar Nikola I
    Hej Nikola,

Stort tack för dina fina ord och rekommendation! Verkligen roligt att höra. Man måste hela tiden vara lyhörd, lösningsorienterad och kreativ när det kommer till bostadsaffärer. Detta på grund av att det ofta är den största affären som man gör. Både som säljare och köpare. Därför är det extra kul att se till att kunna hjälpa folk att hitta ett boende som man trivs i.

Det har varit väldigt roligt att lära känna er under denna process. Hälsa Camilla och junior så mycket från mig så kommer jag mer än gärna förbi och tittar hur ni har fått det när ni är klara.

• Linda B
    Linda B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han gav ett positivt intryck, var glad och trevlig. Och man kände sig aldrig i vägen oavsett hur många frågor man ställde.
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tycker att Marcus är väldigt bra på sitt jobb. Lyhörd för våra önskemål och oerhört kunnig.
    Skulle definitivt rekommendera honom till andra.
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Socialt proffs med bra feeling.
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min sambo skötte all kontakt men vi är båda mycket nöjda. Professionellt och korrekt.
  • Hui J
    Hui J skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bäst märklare! Duktig på marknad. Vi är supernöjda som köpare och säljare.
  • Anna R
    Anna R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffsigt och engagerat bemötande!
    2017-10-03 Malin S svarar Anna R
    Hej Anna, tack så mycket för din reco. Så roligt att få jobba med er och extra roligt att vi lyckades med ett riktigt bra slutpris och försäljning trots en tuff marknad. Ni vann mycket på att vara förberedda och då kunde välja när vi vill köra igång med en skarp försäljning. Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus och att vi ses framöver. Allt gott! /Malin
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är väldigt professionell och aktiv i sitt arbete. Man känner hela tiden att hon har kontroll på processen och hon arbetar proaktivt.

Tack vare Malins något o-ortodoxa val av visningsdag fick vi till en väldigt bra försäljning med otroligt många intressenter.
    2017-10-02 Malin S svarar Mårten R
    Hej Mårten och tack för ditt fina omdöme. Extra roligt att vi lyckades slå ett nytt rekord för hela området. Ibland gäller det att gå emot strömmen och jag är glad att vi tillslut efter mycket samtal fram och tillbaka höll oss till planen med valet av visningsdag. Vilket man kan se såhär i efterhand var det klokaste valet. Ni gjorde även ett bra drag när vi valde att börja förbereda er försäljning i god tid så att jag kunde leverera ett mycket bättre arbete. Jag hoppas att vi får samarbeta igen. Ni bor ju ändå kvar i området. Allt gott och hoppas ni trivs i nya lägenheten. Hälsa! /Malin
  • Victoria P
    Victoria P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik kändes ärlig och engagerad i processen för mig som köpare. Han var hela tiden med vid köpet och lämnade inget åt slumpen
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande, proffsig och engagerad genom hela processen.
    2017-10-02 Malin S svarar Ulrika B
    Hej Ulrika,
    Tack för din reco och för ett härligt samarbete. Jag hoppas att du trivs i nya lägenheten inne i stan.
    Allt gott och hoppas att vi får arbeta tillsammans igen. Allt gott! /Malin

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma