Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 442 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Melissa G
    Melissa G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Super bra bemötande! 5/5! Fredrik är en utmärkt mäklare där vi som köpare är väldigt nöjda.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Får inledningsvis lämna reservation för att vi alla har olika preferenser i de här sammanhangen.

Jag hade ett behov av att känna mig välinformerad genom hela processen, att försäljningen skulle ta så lite av min egen energi och tid i anspråk som möjligt samt att den inte skulle bli utdragen.

Framförallt tenderar samtal med mäklare enligt min upplevelse (har varit med i familjens olika flyttprocesser så lite erfarenhet finns trots allt) att fullkomligen stinka av alla incitament som finns i rummet eller på linan. Till skillnad från i många andra sammanhang så upplever jag att just mäklare på allvar brukar försöka dölja sina incitament och det är en av de mer patetiska teaterpjäser som går att bevittna haha :) Ni måste hålla med - det MÅSTE antas vara en allmängiltig preferens att föredra att undvika de där samtalen där man står och är generad för mäklarens skull. Mitt utbyte med Noomi Unéus kändes ärligt och det var det bästa. Känns det ärligt spelar det igen roll om det faktiskt var det så heller så Noomi får 5/5.
  • Najib U
    Najib U skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklare Noomi var väldigt proffsig på ALS sätt
    Om jag skulle kontakta en mäklare så blir det fastighetsmäklare Noomi på svenska mäklarhuset i Bromma. Jag fick bra betalt för min lägenhet tack vare hennes erfarenhet hur man säljer på bästa sätt
    Jag är väldigt tacksam
    Mvh Johan Uppson
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Crona är proffsig, snabb, trevlig och påläst - vilket inger förtroende. Att köpa på ritningarna kändes mer osäkert och jag hade fler frågor än vad jag antagligen hade haft om jag hade sett en färdig lägenhet. Fredrik Crona svarade direkt på alla frågor. Vid tillträdet var alla praktiska detaljer genomtänkta. Hela affären gick smidigt och som köpare kunde jag känna mig helt trygg.
  • Ella S
    Ella S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffesionell mäklare som tog kontakt med oss om en lägenhet vi inte ens hade hittat innan. Tillslut blev det den lägenheten vi köpte och det är tack vare Noomi!
  • Korinna K
    Korinna K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Grymt bra jobb och samarbete med Malin under hela processen. Jag är verkligen nöjd.
  • Zahra T
    Zahra T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är ansvarstagande, professionell och jobbar för en bra affär. Hans prestation motsvarade mina förväntningar och jag har genom åren haft andra försäljningsuppdrag via andra mäklarfirmor- jag kan utan tvekan säga att denna gång behövde jag inte detaljstyra eller bli missnöjd ett uns.
  • Eddie A
    Eddie A skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas sålde min och min sambos lägenhet i Traneberg. Från första mötet till avslut så överlevererade Jonas. Han approcherar inte bara säljarna med en trygghet och kompetens, utan även köparna. Detta resulterar i att inte bara vi utan även köparna blir mycket nöjda.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett prickfritt jobb när han förmedlade lägenheten till oss. Jag var väldigt nöjd med hans service och snabba svar. Han var pålitlig och ville även att vi skulle göra en bra affär. Helt enkelt en proffsig och pålitlig mäklare.
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt seriöst bemötande
    Rekommenderar varmt
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var väldigt nöjda med Marcus Hemrin som mäklare när vi köpte vår bostad. Pålitlig och kompetent på alla sätt. Alltid ett trevligt och glatt bemötande. Kan varmt rekommendera honom till andra, blivande kunder.
    2017-04-26 Marcus H svarar Jessica M
    Hej Jessica,

Tusen tack för era fina ord. Betyder mer än vad man tror. Varmt tack och ni är såklart mer än välkomna att höra av er om ni har frågor eller funderingar framöver. Må gott!

// er mäklare Marcus
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin gav ett förtroendeingivande och proffsigt intryck. Hon hade koll på området och kunde komma med värdefull rådgivning inför försäljningen. Överlag var jag väldigt nöjd med Malins insats.
    2017-04-24 Malin S svarar Kristofer F
    Hej Kristofer, tack för din rekommendation och tack för ett gott samarbete. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ni gjorde ett smart drag att kontakta mig i tid så att vi kunde få fina sommarbilder, vilket är extra viktigt när ni hade en så fin balkong och omgivning. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem. Hälsa så mycket. Allt gott! /Malin
  • Max W
    Max W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inför att vi skulle sälja vår 1,5 i Abrahamsberg träffade vi fyra stycken mäklare. Vi träffade dem under våren 2016 med planerad försäljning maj 2016. Vi utvärderade mäklarna utifrån personkemi, beskrivning av säljprocessen och pris.

Noomi slog de andra mäklarna avseende både personkemi och hur hon beskrev säljprocessen. Hon beskrev andra liknande försäljningar, utmaningar och hur hon löst dem och hur hon arbetade i kontakten med spekulanter. Noomi hade en fantastisk positiv utstrålning och energi som vi fastnade för.

Hon visade att hon hade erfarenhet och skinn på näsan som mäklare. Även om hon inte var billigast valde vi henne eftersom vi trodde att hon skulle arbeta för oss för att uppnå bästa försäljningspris.

I samband med visningen av vår lägenhet hade marknaden saktat in lite. Det var inte samma "rush" på marknaden som de hade varit i mars och april 2016. Noomi informerade oss redan veckor innan visningen att det fanns en risk att vi inte skulle få det vi hoppats på.

Budgivningen satte igång. Det gick trögt. Noomi arbetade på. Hon fick in flera spekulanter och försäljningspriset gick upp. Slutpriset blev nästan vad Noomi hade trott ett par månader innan och över vad vi trodde på slutet. Liknande lägenheter samma helg gick inte upp lika mycket. Utan Noomi hade vi inte fått så mycket som vi ändå fick. Hon var grym.

Nästa gång vi säljer kommer vi inte att träffa flera mäklare utan ringa till Noomi direkt.
  • M. L
    M. L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Den bästa mäklaren vi haft att göra med, fullt fokus på nöjda kunder.
    2017-04-18 Marcus H svarar M. L
    Hej Maria!

Vill självklart tacka er för förtroendet och de fina orden. Finns här när det dyker upp frågor framöver! Hoppas ni haft en fin påsk!

• M. L
    M. L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En klockren mäklare med helt rätt fokus - oss kunder!
  • Emma F
    Emma F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bästa mäklaren jag någonsin anlitat. Trevlig utan att vara för påstridig som många mäklare jag träffat innan varit. Noggrann, tillmötesgående och framförallt, lika serviceminded efter avslutad affär då man behövde hjälp med frågor samt med deklarationen.
    2017-04-10 Marcus H svarar Emma F
    Bästa Emma och Patrik!

Tack snälla för ert omdöme. Tacksam över ert förtroende och jag vill nog tro att vi kommer att ses igen framöver. Ta hand om varandra så ses vi i krokarna.

• Mats T
    Mats T skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och kunnig. Rekommenderas varmt.
  • Sami B
    Sami B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var klockren och utförde sitt jobb galant. Lätt den bästa mäklarupplevelsen jag haft hittils.
    Han är en sådan där mäklare som man önskar kunde representera varje bostad man köper i framtiden.
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Den överlägset mest professionella och mest serviceminded mäklare vi köpt av. Kommer utan tvekan att välja Marcus vid en försäljning!
    2017-04-10 Marcus H svarar Paulina S
    Hej Paulina och Jens!

Varma tack för de fina orden. Nöjet har helt varit på min sida. Hoppas ni ska trivas så ses vi framöver :)

• Hanna K
    Hanna K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig o trevlig
    Koll i annedal
    2017-04-10 Marcus H svarar Hanna K
    Tusen tack för ditt förtroende Hanna och må gott på din nya adress!

// din mäklare Marcus
  • Adam L
    Adam L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt proffsig och förtroendegivande, samt mycket hjälpsam.
    2017-04-05 Fredrik W svarar Adam L
    Hej Adam,
    Tack så mycket och varmt välkomna till Traneberg! Vad kul att ni känner er nöjda med min insats, glöm inte bort att jag bara är ett samtal bort. Stort lycka till med era planer i lägenheten, hör av er om jag kan hjälpa till på något sätt.
    Hälsa Michaela! Mvh, Fredrik
  • Johan O
    Johan O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus visade stort engagemang genom hela processen, från första genomgången till signering och överlåtande. Han fanns alltid tillgänglig och man kände sig trygg i hans händer. Det märks att han trivs i rollen som mäklare.
    2017-04-10 Marcus H svarar Johan O
    Stort tack för de värmande orden Johan. Nöjet var helt på min sida att se till så ni fick så bra betalt som möjligt och att allt flöt på bra. Hoppas vi ses framöver!

Ha en fin vår.

• Jesper G
    Jesper G skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En riktig 'doer', gör det han säger och säger det han gör!
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, lyssnade och agerade
    2017-04-10 Marcus H svarar Jesper G
    Tack själv Jesper!

Otroligt glad över att fått hjälpa er i situationen ni befann er i. Hoppas lillen har kommit till jorden nu och att er nya lägenhet känns bra.

Må bäst och ha en skön vår/sommar.

• Thomas L
    Thomas L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig och professionell!
  • Engin A
    Engin A skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande och hantering av vår bostadsaffär!
  • Anna O
    Anna O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig, ambitiös och mån om kunderna.
    2017-04-10 Marcus H svarar Anna O
    Tack Anna!

Må gott,

// din mäklare Marcus
  • Robin M
    Robin M skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra hantering, snabb på att svara och realistiska mål inför försäljningen. Har bara bra saker att säga om Marcus.
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit tillmötesgående och trevlig och var mycket bra att ha att göra med vid budgivningen. Hon har gått igenom alla delar i köpet noggrant och professionellt och vi är mycket nöjda.
    2017-04-03 Noomi U svarar Ann-charlotte K
    Stort tack Lotta för den fina rekommendationen! Ni får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja framöver. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu vid Brommaplan och Riksby. Ha det riktigt gott nu så hörs vi framöver!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är ett riktigt proffs när det gäller att sälja lägenheter.
    2017-04-03 Noomi U svarar Fredrik B
    Stort tack Fredrik för den grymt fina rekommendationen! Jag hoppas att vi ska lyckas lika bra med er andra lägenhet när det bli dags för den. Stort lycka till med husletandet nu så hörs vi framöver! Ni får mer än gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja! Ha det så bra så länge och hälsa Emy så gott! /er mäklare Noomi
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra ock proffsigt upplägg.
    Malin är en bra lyssnare och förstår kundens behov och hon tog också fram en lösning som jag var nöjd med
    2017-04-12 Malin S svarar Ulf G
    Hej Ulf, roligt att du uppskattar mitt arbete. Det är viktigt att se till så att allting blir så smidigt som möjligt för alla parterna. Hoppas att du trivs i nya lägenheten du flyttade ju inte så långt :) Allt gott! /Malin
  • Andy S
    Andy S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ett professionellt och förtroendeingivande betömande.
    2017-04-12 Malin S svarar Andy S
    Hej Andy, tack för din reco och för ett gott samarbete, extra roligt att vi kunde hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet som är så fin. Ta hand om er och hälsa Sheida så gott! /Malin
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Fantastiskt trevlig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp med hjälp av honom😃
  • Richard C
    Richard C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande utan stress, saklig och förtroendeingivande
    2017-04-03 Fredrik W svarar Richard C
    Hej Richard,
    Tack för din rekommendation. Det är alltid kul att ha nöjda kunder! Vi håller kontakten och är det något jag kan hjälpa er med är jag endast ett telefonsamtal bort!
    Mvh, Fredrik
  • Anna C
    Anna C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och seriös mäklare. Väldigt smidig affär. Är väldigt nöjd över hur angelägen Fredrik var att allt skulle lösas på bästa sätt. Superbra att han satt med under kontraktsskrivningen och gick igenom allt väldigt tydligt. Hade han dessutom inte gått med på en extra privatvisning för oss hade vi inte köpt bostaden (många mäklare har ofta sagt nej till det så vi var väldigt nöjda med att Fredrik löste det för oss). Tack!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Anna C
    Hej Anna,
    Tack för dina fina ord! Mitt jobb handlar ofta om att vara flexibel och anpassningsbar efter kundernas behov. Att köpa en lägenhet är ofta ganska nervöst och det handlar om mycket pengar, därför blir min roll väldigt viktig så att båda parter känner sig nöjda. Det är alltid min inställning och det är därför kul att ni har fått den upplevelsen! Ha det så gott och hoppas att ni kommer att trivas. Mvh, Fredrik
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och professionellt bemötande.
    2017-04-03 Fredrik W svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Tack för dina trevliga ord! Hoppas att du kommer att trivas bra i Traneberg och varmt välkommen! Höra av dig om du skulle behöva någon hjälp från min sida framöver. Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var engagerad från början till slut, mån om att jag som säljare skulle känna mig nöjd och trygg. Hon har ett personligt och varmt bemötande, samtidigt som hon är proffsig, påläst och har koll. Noomi inger stort förtroende och levde väl upp till mina förväntningar. Jag skulle definitivt rekommendera vänner och bekanta att anlita henne.
    2017-04-03 Noomi U svarar Lisa M
    Åh, jag blir så glad av att få läsa det här Lisa! Stort tack för den välskrivna rekommendationen. Otroligt roligt att vi lyckades med ett rekordpris för din lägenhet vid Brommaplan vid Riksby. Du får mer än gärna rekommendera mig till folk du känner som ska sälja, det är det finaste kvittot man kan få på att jag gjort mina kunder nöjda. All lycka nu framöver så hörs vi säkert! Må så gott nu, / din mäklare Noomi Unéus
  • Ann L
    Ann L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är kompetent, förtroendeskapande och har ett trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med hennes uppdrag,
    2017-04-12 Malin S svarar Ann L
    Tack Ann för ett bra samarbete igenom hela processen. Jag hoppas att du ska trivas i er nya lägenheten. Ta hand om er och hälsa Håkan. Allt gott! / Malin
  • Faltin F
    Faltin F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag valde Fredrik som mäklare efter att ha varit på visning med honom. Han gjorde ett väldigt professionellt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg med hans visnings-upplägg. Han kombinerar förmågan att vara personlig och professionell på ett väldigt bra sätt. Vi hade en bra dialog genom hela försäljningen, och jag blev nöjd med slutresultatet. Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Faltin F
    Hej Elin,
    Vad kul med så fina ord! Rekommendationer som dessa gör verkligen min dag! Stort tack och hoppas att du kommer att trivas nere i Minneberg. Vi hörs när det är dags för dig att röra på dig igen. Mvh, Fredrik
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket nöjd med Malin som mäklare. Bra dialog och snabb återkoppling under hela säljprocessen.
    2017-04-12 Malin S svarar Marianne A
    Tack Marianne för din reco och för ett riktigt gott samarbete. Jag hoppas att vi ses igen, du bor trots allt kvar i området. :) Ta hand om dig!
    Allt gott /Malin
  • Victoria D
    Victoria D skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin har en härlig energi, var engagerad och sålde min lägenhet till rekordpris. Jag är väldigt glad och tacksam över Malin som min mäklare och ger henne mina varma rekommendationer!
    2017-04-12 Malin S svarar Victoria D
    Hej Victoria, tack för din reco. Det är så roligt att du uppskattar min insats och extra roligt att vi lyckades med ett rekord. Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenheten. Hälsa Erik så gott och ta hand om er! /Malin
  • Johan L
    Johan L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra. Fcik mig att höja mitt bud utan att på något sätt trycka på utan att berätta fakta på ett sakligt sätt.
    2017-04-03 Fredrik W svarar Johan L
    Hej Johan,
    Vad kul att ni känner er nöjda! Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla lägenheten och att Hanna kommer att trivas. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp på något sätt! Ha det fint. Mvh, Fredrik
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mycket bra upplevelse. Mäklaren kändes ärlig och förtroendegivande och svarade på frågor snabbt!
    2017-04-03 Fredrik W svarar Kristina E
    Hej Kristina,
    Tack för dina fina ord, alltid kul med nöjda kunder. Framförallt när man som köpare av sitt första hus har många frågor man vill ha svar på. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra, vilket jag är helt övertygad om! Ha det så fint och hälsa familjen!
    Mvh, Fredrik
  • Andy S
    Andy S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gjorde ett bra och grundligt jobb, bra med information och kontakt.
    2017-04-03 Noomi U svarar Andy S
    Stort tack Andy för din rekommendation jag hoppas ni ska trivas nu i Traneberg framöver ! Så roligt att vi lyckas med ett så fint slutpris för lägenheten och riktigt bra och enkla köpare. Ni får gärna rekommendera mig till vänner och grannar som vill ha värdering eller ska sälja. Ha det så bra nu så hörs vi, din mäklare Noomi
  • Eva-Lotta H
    Eva-Lotta H skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hjälpsam och serviceinriktad. Återkopplar snabbt på frågor på mail, trots att det gått över 1 år sedan vi köpte lägenhet av Marcus.

Tack för all hjälp!

Lotta Hedwall/Hampus Fogelber
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Påläst och saklig under hela processen, kan varmt rekommendera Marcus.
    2017-04-10 Marcus H svarar Bengt L
    Tack själv Benke!

Hoppas att ni mår bra.

• Anders L
    Anders L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte lägenhet genom Noomi i januari 2017. Noomi gav ett väldigt bra och professionellt bemötande. I sin roll som mäklare påvisade hon stor kunnighet i frågor som var viktiga för mig. Det rörde framförallt föreningens ekonomi samt kommande och genomförda åtgärder på föreningens fastigheter. Vidare visade Noomi stort tålamod med mig som förstagångsköpare då jag var noga med att inspektera lägenheten vid flera tillfällen. Jag ser fram emot att anlita Noomi vid en framtida försäljning av min lägenhet, framförallt då hon besitter bra kunskap om bostadsområdet med tillhörande fastigheter och föreningar.
    2017-03-06 Noomi U svarar Anders L
    Hej Anders! Vilken otroligt välformulerad rekommendation du skrivit om mitt sätt att arbeta. Det värmer verkligen att du uppskattar det och vill föra det vidare. Jag hoppas renoveringen går bra nu och att allt faller på plats som önskat. Du får hojta när du är färdig och behöver uppdaterat värde så kommer jag förbi och hjälper dig med det. Jag hjälper förstås gärna dig också när det blir dags för försäljning, alltid extra kul när någon bor i Riksby där jag säljer mycket. Du får gärna rekommendera mig till vänner och grannar om någon går i tankar på att sälja framöver! allt gott från mig tills vidare så hörs vi Anders, / din mäklare Noomi
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket professionell, trevlig och som köpare fick vi känslan av att han ville att affären skulle genomföras med både köpare och säljares intressen tillgodosedda.
    2017-03-03 Fredrik W svarar Tommy E
    Hej Tommy,
    Vad kul att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att man som köpare känner sig sedd och förstådd då i min roll som mäklare handlar om att tillgodose båda parter. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg, vilket jag är helt övertygad om. Hälsa Emelie så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande från första mötet till avslutad affär, bra lokalkännedom och god kunskap om lägenheten/föreningen. Tack Fredrik, jag återkommer!
    2017-03-03 Fredrik W svarar Daniel F
    Hej Daniel!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Traneberg ligger mig varmt om hjärtat och jag välkomnar er till området och en otroligt bra förening. Kom gärna förbi på en kaffe någon dag, vår dörr är alltid öppen! Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Raluca P
    Raluca P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en duktig mäklare men en snäll människa också . Vi fick bra förståelse från hans sida och en rak kommunikation, utan dold agenda. Han var tillgänglig och ingen fråga var löjlig. Han svarade snabbt och det kändes tryggt att samarbeta med honom. Han var ärlig och det gjorde att det var lätt att ha förtroende. Tack!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Raluca P
    Tack så mycket för det fina omdömet och för att ni gav mig ansvaret att hitta er första egna lägenhet. Jättekul att vi lyckades hitta ett sånt fint boende till er i Beckomberga, där jag tror ni kommer stortrivas!

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma