Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 624 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Sofia A
    Sofia A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min första bostad med Jenny och allt flöt på, smidigt och snabbt! Hon var jätteduktig, lättillgänglig och hjälpsam. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och hennes förmåga då hon var väldigt tydlig och förklarade alla steg i processen för mig. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • Jonathan G
    Jonathan G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och lyhörd. Bra mäklare, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-14 Fredrik W svarar Jonathan G
    Tack för dina fina ord Jonathan! Kul att du hittade din drömlägenhet till slut. Hör av dig om du har några frågor så finns jag bara ett telefonsamtal bort!
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla! Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Vad glad jag blir när du skriver så,
    Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling.
    Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad,
    och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall!
    Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273.
    All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas!

Allt gott, så hörs vi av!
    / din mäklare, Noomi
  • Emil E
    Emil E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Minitvåa traneberg. Fick stort förtroende för mäklaren från början. Försäljningen sköttes bra trots motgångar. Enda negativa jag har att anmärka är att jag hade önskat att mäklaren höll mig bättre uppdaterad när försäljningen inte gick som vi önskade. Läs mer
    2018-09-12 Fredrik W svarar Emil E
    Hej Emil,
    Skönt att allt gick i lås till slut. Till ett väldigt fint pris dessutom. Jag tar till mig av din kritik och ska försöka bli bättre på det framöver. Hoppas du känner dig nöjd i övrigt!
  • Linda O
    Linda O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Såld 2:a vid Brommaplan. Vi är mkt nöjda med Jenny. Fick bra information och är väldigt nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • Ann-sofie M
    Ann-sofie M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemött av Fredrik! Han ordnade med en tidigare visning och skötte allt väldigt snabbt och proffsigt!
    Fredrik har återkopplat snabbt på alla mina frågor och funderingar vilket jag uppskattar otroligt mycket.
    Mycket trevlig och professionell, skulle lätt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2018-08-29 Fredrik W svarar Ann-sofie M
    Hej Ann-Sofie,
    Tack för trevligt omdöme. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Jag finns alltid tillgänglig om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar. Alltid skönt med en mäklare som kan sin sak och är service-minded, så det försöker jag lägga stor vikt vid.
    Uppskattar dina rekommendationer, du får mer än gärna tipsa mig till vänner och bekanta.
  • Sohrab M
    Sohrab M skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och dedikerad. Rekommenderas. Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är trevlig, lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • Freddie R
    Freddie R skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostadsrätt i Beckomberga.
    Blev mycket väl bemött
    Hade inga särskilda förväntningar, men som säljare/konsult i 45 år så kan man jämföra och han klarade sik helt OK.
    Som helhet ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en enkel, öppen och omtänksam mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har stöttat oss på ett mycket bra sätt ända sedan vi skrev uppdragsavtal med honom i september 2017. Detta i form av att det har varit möjligt att bolla objekt som vi varit intresserade av att köpa som vårt nya boende med Fredrik. När så vi äntligen köpt vårt nya boende har Fredrik skött förmedlingen av vår bostad på ett föredömligt sätt. Alltid möjlig att nå och extremt alert i återkopplingen i alla delar. Fredrik sålde vår lägenhet på förhandsvisning och skötte det hela exemplariskt och vi är väldigt nöjda med slutresultatet och priset som Fredrik uppnådde. Nu är vi säkra på att Fredrik sköter även tillträdesbitarna på samma föredömliga sätt! /Björn och Amelie Läs mer
    2018-08-22 Fredrik W svarar Björn S
    Hej Björn och Amelie,
    Stort tack för era fina ord. I dagens marknad så brukar mina kunder uppskatta lite hjälp med köpprocessen också, vilket jag gärna hjälper till med. Fördelen med att vara förberedda så som ni var är att försäljningen kan ske väldigt smidigt. Vid snabba försäljningar blir förhandlingen en viktig faktor, som också är väldigt rolig och utmanande för mig som mäklare.
    Otroligt kul att ni är så pass nöjda att ni kan tänka er att rekommendera mig vidare, det uppskattar jag väldigt mycket. Tillträdet kan jag lova att vi kommer att klara av alldeles galant.
    Ha det fint, så ses vi inom kort!
  • Madelaine T
    Madelaine T skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande. Lugn.trygg. Läs mer
  • Styrbjörn S
    Styrbjörn S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Snabbt, trevlig och hjälpsam! Tycker att Fredrik gör ett bra jobb och hjälpte oss att köpa det vi ville ha Läs mer
  • Rasmus Å
    Rasmus Å skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt lyhörd för våra behov, bra på att svara snabbt och åtgärda saker. Vissa småslarviga saker med trycksaker och bristande kompetens hos fotograf. Fredrik var väldigt bra på att trots få besökare och tuff marknad jobba med de som kom på visningarna och följa upp efter på ett mycket bra sätt. Överlag bra insats och professionell standard. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt professionellt och dessutom väldigt trevligt bemötande. Hon hade upplysande svar på alla våra frågor. Otroligt smidig process allt som allt som Jenny var mest bidragande till. Rekommenderar fullt ut! Läs mer
  • Isabella R
    Isabella R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Väldigt trevlig. Kunde svara på alla sortens frågor som kom om lägenheten och området. Kändes väldigt lugn och kunnig om sitt arbete. Vilket gjorde oss lugna vi som var lite stressade och nervösa för första lägenhetsköpet.
    Han gick igenom allting noga och lättförståeligt för oss så att vi förstod allt.
    Fixade även en extra sista visning för oss på en söndag inom 48 timmar när han var sjuk.
    Vi är super nöjda! Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-09 Fredrik W svarar Isabella R
    Hej Isabella,
    Tryggheten är en viktig faktor, speciellt för förstagångsköpare. Det känns skönt att höra att ni fått den tid ni behövde och den information för att ni ska känna er trygga.
    Man behöver vara flexibel i vårt yrke, det är en nyckelfaktor för lyckade affärer, så då får man helt enkelt bita ihop lite ibland :)
    Välkomna till Traneberg! Jag är endast ett samtal bort om ni behöver min hjälp på något sätt!
  • Emil W
    Emil W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Trevlig, han kände av stämningen på visningen och hade en gemensam genomgång. Han var även beredd på att svara på alla möjliga frågor om både lägenheten och området.

När budgivningen var klar gick allt väldigt snabbt, han fixade möte och en ”slutvisning” inom 48 timmar (på en söndag).

Så som köpare tycker jag Fredrik var en väldigt bra mäklare. Läs mer
    2018-08-09 Fredrik W svarar Emil W
    Hej Emil,

Vad skönt att ni känner er nöjda! Det är otroligt viktigt att man som mäklare låter köparen känna in affären och bli trygg i sitt köp. Tyvärr förhastar sig många, och det är en fin gräns som man måste kunna visa lite fingertoppskänsla inför. När man väl har bestämt sig behöver det ofta gå fort däremot. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Varmt välkomna till Traneberg!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte min drömlägenhet via Fredrik och fick redan från start ett mycket gott intryck. Jag valde därför att även låta Fredrik sköta försäljningen av min gamla lägenhet. Fredrik är hjälpsam, lätt att få tag på och gör sitt yttersta för att få alla parter nöjda.

Tack! /Patrik Läs mer
    2018-08-08 Fredrik W svarar Patrik B
    Hej Patrik,
    Tack för dina fina ord! Det värmer att höra att du är nöjd med affären. Alltid kul att få vara med i hela processen där du får vara köpare och säljare. Ni har en trevlig förening och ett fint hus på ett bra läge i Traneberg, så jag förstår att du valde att bo kvar i huset. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten, det är jag förvisso inte ett dugg orolig för! Ha det fint så hjälper jag dig så fort det behövs, jag är bara ett samtal bort!
  • Jack P
    Jack P skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Jenny inför försäljningen av min lägenhet i Bromma och hon har varit professionell och förtroendeingivande från början till slut. Enkel att få tag på och svarar glasklart på allt från dumma till svåra frågor. Supernöjd! Läs mer
  • Arezu A
    Arezu A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny ansvarade för försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde på ett mycket förtroendegivande och proffsigt sätt. För mig var det viktigt att klargöra förväntningarna på varandra, vilket jag upplevde att Jenny kunde bemöta på ett bra sätt och även leva upp till. Jenny är verkligen en relationsskapare och tog sig även tid att bolla ett objekt som jag funderade på att köpa. Jag säljer gärna med Jenny igen! Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt 2:a Jenny är väldigt trevlig och upplevs som kompetent. Hon är lyhörd och engagerad, skulle verkligen rekommendera Jenny för andra Läs mer
  • John S
    John S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Fredrik vid köpa av lägenhet.
    Överlag Väldigt nöjd. Tillgänglig och öppen för alla frågor. Läs mer
    2018-07-09 Fredrik W svarar John S
    Hej John,

Tack för din rekommendation! Ha en skön sommar! Hör av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt framöver.
  • Bobo T
    Bobo T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har köpt en mindre tvåa. Har bara bra saker att säga om Fredrik samt gillar skarpt att han lägger ut sina objekt nära potentiellt slutpris och inte till lockpris där man vet att det kommer skena iväg rejält under budgivningen Läs mer
    2018-07-02 Fredrik W svarar Bobo T
    Hej Bobo,
    Tack för din rekommendation! Jag jobbar mycket med en transparent prissättning för bästa upplevda affär för båda parter. Kul att du har positiva upplevelser. Hoppas du kommer att trivas bra i Traneberg! Hör av dig om du behöver någon hjälp framöver.
  • Natalie K
    Natalie K skrev om Louise Frankenberg en del av Svenska Mäklarhuset Annedal
    Louise was very helpful and kind. Because I don't understand much Swedish, she took the time to carefully go through the contract details and assisted me a lot with the process. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött på visningen. Hon hörde av sig jag fick bra info om vad som gällde. Hon stod på sig o visade på att detta var ett bra köp. Jag tackar henne för det. Annars hade det inte blivit affär då. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är otroligt kunnig och lyhörd. Jag är mycket nöjd med min försäljning och hela processen från fotografering till kontrakt sköttes mycket proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Malin N
    Hej Malin!
    Tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset.
    Jag hjälper dig med deklarationen nästa år, och är det något ni behöver hjälp med kring huset är det bara att ringa.
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en lägenhet av Fredrik. Blev gott bemött och fick bra svar på eventuella frågor. Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Rikard J
    Hej Rikard,
    Tack för dina ord. Helt övertygad om att ni kommer att trivas. Så stor omställning blir det trots allt inte i och med den korta flytten. Ha det fint och tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.
  • Latifa J
    Latifa J skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och kan varmt rekommendera att anlita Fredrik när du ska sälja din bostad! Kunnig, trevlig och professionell från början till slut. Läs mer
  • Jiayi S
    Jiayi S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sold my own department i bromma;
    I think Fredrik is a professional, hard working broker. Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik hjälpte oss med allting och har skött allting helt perfekt.
    Toppbetyg ! Läs mer
  • Emma G
    Emma G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Känner väl till området och föreningarna i Traneberg/Alvik. Läs mer
    2018-05-28 Fredrik W svarar Emma G
    Hej Emma,
    Kul att ni är nöjda! Jag känner mig väldigt hemmastadd i området efter flera års försäljningar i området. Traneberg/Alvik är ett väldigt trevligt område att jobba i med väldigt trevliga människor!
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min man sålde en 2 rok på 38kvm i Traneberg, Alvik. För oss var Noomi ett självklart val av mäklare då hon gjort flertalet bra försäljningar i vårt område. Noomi skötte vår försäljning bra och vi skulle inte tveka att välja henne igen. Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Sandra O
    Stort tack Sandra! vad fint att höra att ni är nöjda! Extra kul att vi lyckades med årets Rekord denna gång! Allt gott så hörs vi av, tveka inte att rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta och lämna mitt nummer till dem 0735973273, allt gott! Noomi
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik tog hand om försäljningen av vår lägenhet (3a i Traneberg). Proffsigt och kunnigt bemötande rakt igenom, både mot oss och mot köpare vid kontraktskrivning. Vi hade en del speciallösningar i vår lägenhet som han tog till sig information om och förmedlade till potentiella köpare. Väldigt god kunskap om vår förening och Traneberg.

Han höll en god kontakt under tiden innan visning och under budgivning och gick alltid att nå.

Fredriks prisnivå ligger eventuellt lite över konkurrenternas i området, men vi tycker helt klart att det var värt det och kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
    2018-05-28 Fredrik W svarar Hampus W
    Hej Hampus,
    Tack för dina fina ord! Det vart en mycket lyckad försäljning till slut det där! Kunskap, kommunikation och proffsighet är viktiga faktorer för mig, så det känns väldigt kul att ni kände att jag levererade det. Nu önskar jag er stort lycka till i jakten på ny bostad. Behöver ni bolla potentiella objekt med mig är det bara att ni hör av er.
  • José Nicolas V
    José Nicolas V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har köpt en lägenhet i Traneberg och har haft en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Mäklaren har agerat proffesionellt, kunnigt och alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2018-05-24 Fredrik W svarar José Nicolas V
    Hej José,
    Vad kul att det har känts bra under processen, speciellt eftersom det var ert första lägenhetsköp. Hoppas ni kommer att trivas bra, det är jag övertygad om! Välkomna till Traneberg! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Annika V
    Annika V skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2:a såld i Bromma, förväntningarna uppfylldes till fullo. Fredrik är kunnig, korrekt o mycket proffsig Läs mer
    2018-05-24 Fredrik W svarar Annika V
    Hej Annika,
    Stort tack för dina fina ord. Superkul med ännu en lyckad försäljning i er trevliga förening. Hör av dig i januari så hjälper jag dig med deklarationen också. Ha det så fint! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Johan B
    Johan B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi har varit supernöjda med allting. Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-14 Fredrik W svarar Johan B
    Hej Johan,
    Stort tack för er rekommendation! Väldigt kul att det gick så bra till slut. Hoppas vi kan hitta något nytt till er här i området inom kort.
    Ha det så fint och hälsa Jessika!
  • Alva M
    Alva M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare! Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
  • Mats G
    Mats G skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, väldigt trevlig på ett genuint sätt. Hanterar budgivarna på ett väldigt bra sätt. Balanserad i hela processen. Kände mig oerhört trygg med Malin både som köpare och sen som säljare. Kommer absolut att rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, många bra tips och idéer och öppen för andra lösningar kring visningar m.m. i dessa tider av 'stiltje' på bostadsmarknaden.
    Är överlag återigen nöjd med Svenska Mäklarhuset! Läs mer
  • Namo Ali K
    Namo Ali K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är en trevlig, begovad och kompetens tjej. Läs mer
  • Isak A
    Isak A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt bemötande, bra tillgänglighet och informationsgivning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare med professionellt bemötande som ingav förtroende. Hade god kunskap om området och prisnivån på marknaden. Möjliggjorde en snabb affär till värderat pris. Läs mer
  • Filip H
    Filip H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En är en jätteduktig och tillmötesgående mäklare som var med när jag köpte mitt objekt ute i Bromma. Jenny var påläst och trevlig och var det inte något som hon kunde svara på så tog hon reda på det så jag kunde få svar på mina frågor. Jag uppfattade henne som lugn och inte för påstridigt säljig som många mäklare är vilket uppfattas som lite jobbigt när man mest vill ta en försäljning eller ett köp av bostad i sig egen takt. Jenny Rekommenderas starkt av mig, även Bromma Kontoret. Läs mer
  • Victor G
    Victor G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var genomgående professionell och genuin i sitt bemötande. Hon var väl uppdaterad på marknaden och lyhörd för alla våra önskemål och krav. Trots en tuff marknad levererade hon ett bra slutpris! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oliver E
    Oliver E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt kommunikation och trevlig. Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Oliver E
    Hej Oliver,
    Tack för dina fina ord! Kommunikationen är givetvis nyckeln för att en affär ska bli lyckad åt båda håll. Roligt att ni känner er nöjda med mitt jobb. Vi håller kontakten, så kommer jag förbi och kikar när ni är klara med renoveringen. Ha det fint och hälsa Andrea så gott!
  • Robert H
    Robert H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan inte bli något annat än högsta betyg! Fredrik fanns som ett fantastiskt stöd redan innan försäljningen när vi letade och köpte hus. När vi sedan sålde vår 2:a på en väldigt tuff marknad, lyckades han ändå få dit mycket folk, 7 budgivare och ett slutpris långt över våra förväntningar som vi var väldigt nöjda med.
    Fredrik känns ärlig, tydlig, kompetent och service-minded! Läs mer
    2018-04-03 Fredrik W svarar Robert H
    Hej Robert,
    Stort tack för din rekommendation! Det värmer att höra så fina ord, då blir det enkelt att gå till jobbet varje morgon. För mig handlar det om en helhetslösning, man måste hjälpa sina kunder i varje steg. Att byta bostad är oftast en väldigt stor affär, i flera steg. Därför måste man vara där och stötta hela tiden som mäklare. Så vill jag i alla fall upplevas, och det känns det som att ni har gjort. Vilket givetvis är väldigt kul! Stort lycka till i nya huset. Jag kommer gärna förbi på en kaffe när ni är klara.
  • Ramtin P
    Ramtin P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är en engagerad, ärlig och fantastisk mäklare som levererade över förväntan. Jag blev väldigt nöjd och rekommenderar Malin definitivt vidare till andra säljare som vill ha en driven och klok mäklare med goda strategier. Läs mer
    2018-04-03 Malin S svarar Ramtin P
    Hej Ramtin, stort tack för din Reco. Roligt att du uppskattar mitt arbete. Extra kul var att vi lyckades tillslut med att förhandla med köparen. Ta hand om dig och hälsa frun, Allt gott! /Malin
  • Emma H
    Emma H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    • Sålt en tvårumslägenhet i Traneberg
    • Fredrik är en oerhört pålitligt mäklare som arbetar långsiktigt. Vi har fått ett fantastiskt stöd och bemötande inte minst vid försäljningen av vår lägenhet utan även vid köpet av vår nya bostad. Läs mer
    2018-03-29 Fredrik W svarar Emma H
    Hej Emma,
    Tack för din rekommendation. Känns väldigt kul att ni hittat ert drömhus samtidigt som vi fick till en bra försäljning av er lägenhet. Alltid kul med nöjda kunder, då får man jobba långsiktigt och med en hjälpsam inställning. Rekommendera mig gärna till vänner och familj.
    Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver.

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma