Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 512 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• 2019-05-20

Ellinor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen Läs mer
  • 2019-05-18

Lisa Karolina P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande och hanterande av hela processen. Läs mer
  • 2019-05-18

Andreas B skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hevrê is super engaged and really met my expectations on a professional real estate agent.
    Besides being on top of all relevant information Hevrê walks the extra mile to share information proactively and he got back to all of my questions swiftly.
    I can warmly recommend Hevrê. Läs mer

Mats K skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt brf-lgh
    Mkt bra bemötande av mäklaren
    Förväntningarna överstegs med råge.

Hevré har allt en superproffsig mäklaren ska vara:
    Ödmjuk-trygg-förtroende-driven-tillmötesgående-trevlig-kunnig-rak-öppen-BÄST Läs mer

Magnus L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En riktigt bra och sympatisk kille som tar sitt yrke och uppdrag på fullaste allvar. Säljer mer än gärna med Hevrê igen. 5 av 5! Läs mer

Joacim L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett väldigt professionellt bemötande av Hevre och kände mig trygg i processen. Han var välkomnande på visningen, hade svar på våra frågor och höll oss uppdaterade under budgivningen.

Kontraktsskrivningen gick väldigt smidigt och framförallt är jag imponerad över hur snabbt han kunde få till en träff med säljaren och oss köpare. Läs mer

Niklas M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens. Läs mer

Mattias N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde en 2:a i Traneberg
    Noomi gjorde ett utmärkt jobb :) Läs mer
  • Andreas K

2019-05-15

Andreas K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en Bostadsrätt på 3 rum i Nockeby, Bromma.
    Ett vänligt och professionellt bemötande som kunde svara på alla frågor och funderingar.
    Snabb och effektiv process. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Andreas K
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för ditt omdöme om mig! Jag hoppas att du ska trivas ordentligt nu i Bromma!

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Ta hand om dig,
    / Din mäklare, Noomi
  • 2019-05-15

Erik Gustav Rikard Runesson N skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa. Läs mer

Merit K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd med hela förloppet av försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Merit K
    Hej Merit!
    Vad roligt att höra från dig, och att du är nöjd med försäljningen av din bostad! Extra kul att vi lyckades med det högsta slutpriset för året på din typ av bostad i föreningen.

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Din mäklare, Noomi

Göran S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    köpt 3rok i bromma, fick ett mycket trevligt bemötande, Hevre levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med hur Hevre hanterade försäljningen och mitt köp. jag rekommenderar gärna Hevre till andra. Läs mer

Åsa L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Tack för din rekommendation och att du upplever att jag är både professionell och hjälpsam i din process.
    Jag är så glad för att det blev ni som till slut köpte denna bostad efter att vi sett på ett antal visningar.
    Stort lycka till med allt nu så hörs vi när det blir dags för ny värdering eller försäljning!

Er mäklare Noomi
  • Jonathan B

2019-05-13

Jonathan B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kompetent och trevlig mäklare Som varit utmärkt från början till slut. Har även kommit med massa inspirerande idéer om vad man kan göra med lägenheten I renoveringsväg. Full pott hela vägen mycket smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Jonathan B
    Hej Jonathan!
    Vad roligt att få lov att läsa om hur du uppskattar mitt engagemang i den här försäljningen i i ditt fall även ditt köp. Det ska bli spännande att se vad du gör av den här lägenheten och du får gärna höra av dig när renoveringen bli klar!

Behöver du ny värdering framöver eller känner någon som behöver mäklare så får du varmt rekommendera mig och så hörs vi framöver så klart!

Ha en fortsatt fin vecka,
    Din mäklare Noomi

Mikael B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bemötande vid visning och vid signiering. Hon var påläst och arbetade tydligt för både säljare och köpare under försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Mikael B
    Hej Mikael! Stort tack för att du väljer att skiva om min tydlighet i mitt arbete och det sättet jag är påläst och kan svara på det funderingar som kan dyka upp gällande föreningen, lägenheten eller processen i sig.

Jag hoppas du ska ha det riktigt bra framöver i nya bostaden,
    Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller om du känner någon som vill sälja,

Din mäklare, Noomi

Carlos C skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad, kunnig och trevlig. Läs mer

Alexander L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt. Superproffs som i en nervös situation gjorde hela processen väldigt smidig. Jag hade inga förväntningar men hade jag haft det så hade Noomi överträffat alla.

Jättenöjd med hela köpet. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Alexander L
    A men stort tack Alexander! Jag hoppas att ditt val att dela med dig om din nervösa situation kan trygga framtida köpare där ute. Jag jobbar alltid på att hålla en tät återkoppling till budgivare och säljare för att få en så bra process som möjligt för alla parter.

Njut nu av lägenheten så hörs vi framöver med ny värdering eller om du känner någon som ska sälja eller köpa!

Allt gott, Din mäklare Noomi

Johan B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostadsrätt.

Gott bemötande och väldigt tydlig i sin kommunikation. Kör in i kaklet och flexibel i sitt förhållningssätt.

Rekommenderar gärna vidare. Läs mer
    2019-05-13 Noomi U svarar Johan B
    Stort tack Johan för din rekommendation!
    Det betyder mycket att du vill skriva om mitt sätt att jobba för att leverera så högt slutpris som möjligt till er!

Ni får jätte gärna tips mig om ni känner någon som vill sälja framöver, det gör mer mig än glad!

Stort lycka till med allt nu så hörs vi,
    Er mäklare, Noomi
  • 2019-05-09

Martin R skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt bostadsrätt.
    Hevrê är lagom påstridig, flexibel och trevlig på alla sätt. Läs mer
  • 2019-05-03

Ilse H skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min dotter har köpt lägenhet, jag är liten delägare och har inte träffat mäklaren, bara kontakt via mail. Uppfattar honom som kompetent och trevlig. Läs mer
  • Santo P

2019-05-03

Santo P skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min lägenhet i Stockholm.
    Det är en svår marknad och det är inte lätt att hitta och sälja bra.
    Jag har sett många webbsidor och jag har valt denna säljare för hans professionalism, de möbler som visas och de ljusa och lockande bilderna
    Jag träffade honom och jag hade mycket exakt rådgivning.
    Under tryckningen av webbsidan och broschyren visade han sin professionalism.
    Alla de råd jag fick från honom var mycket viktigt för slutresultatet.
    Jag tror att han är den bästa försäljaren i sitt område Läs mer
  • 2019-04-26

Diana S skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte hus av Mose och jag tycker att han kändes mycket pålitlig, professionell och förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara Magdalena C skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig mäklare med proffesionellt bemötande till både mig som säljare och potentiella köpare!
    Vi hade tät dialog genom hela processen. Kan starkt rekommendera Mose och Svenska Mäklarhuset! Läs mer
    2019-04-25 Mose S svarar Sara Magdalena C
    Tack för omdömet Sara. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av huset och kul att resultatet blev så lyckat!
  • Ishant G

2019-04-02

Ishant G skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I have recently bought an apartment with the help of Tim at Ståltrådsvagen 15 , Bromma.

When I first met Tim at visning , he was very welcoming and explained the advertised apartment in a very good way and answered all my questions. Also in my consequent discussions with him during the bidding and when we signed the contract, he was responsive and very helpful.

I really look forward to make future deals with him if I buy or sell any apartment.

Thanks! Läs mer
  • 2019-03-25

Erika E skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte en bostadsrätt i Bromma genom Hevrê.
    Smidig affär eftersom han var väldigt tillgänglig under både budgivning & kontraktsskrivning. Samt att han bemötte mig väldigt trevligt och proffesionellt.
    Rekommenderar honom starkt om man ska sälja eller köpa bostad i Stockholm. Läs mer
    2019-04-02 Hevrê Y svarar Erika E
    Stort tack Erika för din rekommendation! 🤗

Ha det bra så länge så ses vi på tillträdet!
  • Johanna L

2019-03-25

Johanna L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Fredrik Wolffelt, då på Svenska Mäklarhuset, när jag skulle sälja min tvåa i Traneberg under sensommaren 2018. Hans tydlighet och stora erfarenhet av liknande försäljningar i området gjorde att jag fick stort förtroende för honom. Fredrik hade koll och kändes trygg under hela den lite nervkittlande processen det är att sälja en lägenhet. Snabb på att återkoppla per mejl eller sms. Som säljare kan jag verkligen rekommendera Fredrik Wolffelt. Läs mer
  • 2019-03-20

Erik D skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Mose när det var dags att sälja och han gjorde det på ett snyggt och effektivt sätt med glimten i ögat och leendet på läpparna. Läs mer
  • 2019-03-14

Lena G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var väldigt lugn och sympatisk. Han var noga med att ta reda på svar på alla våra frågor. Trevlig kontrast till andra puchiga mäklare vi träffat på i vår jakt på lägenhet! Läs mer
  • 2019-03-14

Mimmi G skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har nu köpt en lägenhet i Bromma och det känns superbra!
    Som förväntningar på mäklaren så hoppades vi på öppenhet, personlig kontakt, rådgivning och god service.
    Mose har varit fantastisk, levt upp till förväntningarna och var väldigt tillmötesgående. Han har hjälpt oss i alla våra funderingar och frågor och har alltid varit snabb med kommunikationen. Läs mer
  • Björn L

2019-03-11

Björn L skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte min första bostadsrätt i Ulvsunda av Tim. Jag har varit på många visningar innan och deltagit i budgivningar men har oftast fått känslan av att mäklaren enbart är där för säljaren samt att driva upp priset. Så är inte fallet med Tim som gav även mig som köpare god service och tydliga bra svar. När jag hade frågor om bostadsrätten tog det inte många minuter förrän ett svar kom. Under budgivningen var kontakten bra och lugn vilket jag som första-gångs-köpare uppskattar. Kontraktsskrivningen var inte heller några bekymmer. Riktigt proffsigt bemötande och jag vet vem jag anlitar om jag säljer lägenheten i framtiden. Läs mer
  • Victor H

2019-03-11

Victor H skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tim fick i uppdrag av mig att sälja min tvåa i Bromma och skötte hela uppdraget från vårt första möte hemma hos mig till sista handslaget på kontoret alldeles utmärkt.
    Tim är en otroligt härlig, driven och skön person som har hållit en väldigt bra kontakt och dialog med mig genom hela processen, vilket jag uppskattat väldigt mycket.
    Jag hade ganska höga förväntningar och även förhoppningar innan vårt första möte eftersom jag ville göra en så bra affär som möjligt samtidigt som tiden var knapp, och Tim levererade precis det plus lite till! Grymt bra jobbat och stort tack för samarbetet! Läs mer
    Mose S, Björn L gillar detta
  • 2019-01-18

Ida E skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Mose bemött oss bra från första kontakten. Han har gjort så att köpet har gått smidigt och hela tiden funnits till hands ang frågor vilket har varit väldigt bra för oss första gångs köpare. Läs mer
  • 2018-12-16

Therése L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde en 2a i Bromma med hjälp av Fredrik. Vi är nöjda med slutpriset trots en knakig marknad. Fredrik ingav förtroende och har en bra retorik mot spekulanter. Fredrik gjorde ett bra jobb, men det vi skulle önskar mer av var uppdateringar under försäljningen kring vilka actions han tog. Läs mer

Linda F skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Alviks torn. Han kände till kunder som letade lägenhet i området så den blev såld innan visning. Kan inte vara mer nöjd. Fantastisk mäklare som jag verkligen rekommenderar Läs mer
    2018-11-24 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Linda F
    Hej Linda,
    Tack för dina fina ord. Känns verkligen bra att ni är så nöjda. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver.

Ida Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig! Läs mer
    2018-11-23 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Ida Ö
    Tack Ida!
    Verkligen roligt att vi lyckades hitta er drömlägenhet till slut.
    Välkomna till Traneberg. Hör av er så fort ni behöver min hjälp på något sätt.

Harpa H skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig! Bra bemötande, tydlig med allt kring bostadsaffärer. Har stenkoll. Läs mer
    2018-11-23 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Harpa H
    Tack för dina fina ord Harpa.
    Kul att ni hittade en lägenhet till slut, hoppas verkligen ni kommer att trivas. Ni är varmt välkomna att höra av er om ni skulle behöva någon hjälp. Jag har j hjälpt familjen förr :)
  • Amanda G

2018-11-02

Amanda G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är en kompetent och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att lyckas med försäljningen. Hon har hållt oss uppdaterade under hela processen och har även stöttat och agerat bollplank när vi köpte vår nya lägenhet!

Vi har bara gott att säga om Jenny och rekommenderar henne till samtliga som behöver anlita en mäklaren! Läs mer
  • 2018-10-22

Rita L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en lgh av Fredrik, vi blev så positivt bemötta av honom så han fick i uppdrag att sälja vår vindslgh på Kungsholmen.Han var aldrig stressad, varken när vi var på visning eller när han var hos oss och värderade o lade upp strategin för försäljningen.Vi har bara gott att säga om honom och rekommenderar honom gärna.
    Rita o Ove Läs mer
  • 2018-10-14

Linn E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Noomi U svarar Linn E
    Stort tack Linn!
    Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver.

Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad,
    Hälsa Emil så gott också!

Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi
  • 2018-10-11

Andreas G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt lägenhet i Bromma.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Återkopplar snabbt på frågor och funderingar.
    Överlag jätte nöjda med hela processen. Läs mer
    2018-10-11 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Andreas G
    Hej Andreas,
    Vad kul att höra att ni känner er nöjda! Det tog sin lilla tid, men till slut hittade ni ert hus. Verkligen kul att försäljningen gick så pass bra också.
    Hör av er om ni behöver min hjälp framöver. Jag hjälper er gärna med deklarationen i början av året också.
    Hälsa Sanna så gott!
  • 2018-10-11

Jakob D skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket professionell och proaktiv i all hantering av vår försäljning. Finns få som har ett lika bra nätverk som Fredrik i Traneberg/Alvik. Fredrik är en riktigt bra och lättsam mäklare att ha att göra med vilket gör hela resan mycket roligare! Läs mer
    2018-10-11 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Jakob D
    Hej Jakob,
    Tack för dina fina ord. Många försäljningar i området gör att man träffar mycket kunder. Väldigt kul att hjälpa er, och snabbt gick det! Hoppas verkligen ni kommer att trivas, och extra roligt att ni stannar kvar i området.
    Hör av er om ni behöver någon hjälp längre fram och glöm inte att jag hjälper er med deklarationen i början av nästa år.
    Hälsa Ida och Elton så gott!

Anna R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt 1 rok , 39 kvm , i Traneberg.Lätt att nå , kreativ och trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Anna R
    Hej och tack för dina ord Anna!
    Ibland får man vara lite kreativ och dra i snören utanför boxen för att få till bästa möjliga affär :)

Lovisa L skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostad av Fredrik. Proffsig och trevlig mäklare. Levde upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Vad kul att jag levde upp till dina förväntningar. Alltid viktigt att alla parter känner sig sedda och hörda. Hoppas ni kommer att trivas. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver!

Christopher M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik kan sin sak och gjorde en toppenförmedling åt mig. Enkelt samarbete samt bra kvalité från början till slut. Stort tack! Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Christopher M
    Hej Christopher,
    Tack för dina fina ord! Värmer verkligen, speciellt när man får hjälpa en branschkollega. Vi ses ute på fältet!

Niklas N skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en 2:a på 58 kvm i Traneberg. Fredrik var mycket trevlig och lättillgänglig. Hade svar på i stort sett alla frågor man kan tänka sig. Överlag mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Niklas N
    Hej Niklas,
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Hopps du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Jag finns alltid tillgänglig om du behöver hjälp eller har några frågor.
  • Elvira T

2018-10-05

Elvira T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en bostad av Fredrik och fick ett mycket trevligt bemötande. Det blev en snabb affär för att Fredrik på kort varsel ordnade med en förhandsvisning och lyckades förhandla på ett bra sätt så att affären gick i lås och alla blev nöjda. Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Elvira T
    Hej Elvira,
    Tack för en trevlig affär. Ibland går det fort, då måste man vara flexibel och anpassningsbar. Hoppas ni kommer trivas och hör av er om jag kan hjälpa er på något sätt.

Victoria T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Missade den öppna visningen, Fredrik var super tillmötesgående och visade mig denna 24 timmar senare vid en tid som passade mig. Tydlig i säljprocessen som helhet.
    Mycket väl bemött och tryggt anförande. Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Victoria T
    Hej Victoria,
    Flexibilitet är något som är A och O när du jobbar som fastighetsmäklare. Kul att vi lyckades hitta en fin lägenhet till dig efter ditt sökande under hösten. Även väldigt roligt att du känner dig nöjd och att du fått en bra service från mig. Finns alltid ett samtal bort om du har några frågor eller behöver min hjälp.
  • Maria F

2018-10-01

Maria F skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik får andra mäklare i Traneberg/ Alvik att framstå som nybörjare. Jag var på en utav Fredriks visningar och kände mig väldigt trygg i att under uppföljande möte gå vidare med honom och Svenska Mäklarhuset Bromma. Fredrik har genom hela säljprocessen varit otroligt professionell, kunnig, geunin och ärlig och har skött kommunikation och allt kring affären på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-10-01 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Maria F
    Hej Maria,
    Verkligen roligt att läsa din rekommendation, det är sånt som får en att uppskatta sitt jobb så mycket som jag gör!
    Kul att du är nöjd, det är det viktigaste av allt. Mäkleriet är ett ganska brett jobb med många moment som alla måste få sin tid och hantering. Därför gäller det att vara noggrann och bred i sitt arbete. Hör av dig om du skulle behöva någon hjälp framöver.
  • Annica H

2018-09-28

Annica H skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte lägenhet.
    Gott bemötande.
    Mäklaren kändes sim han ville hjälpa både mig och säljaren att bli nöjda. Och settrar jag vi blev. Läs mer
  • 2018-09-26

Linn C skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har precis sålt en 2,5a och är väldigt nöjda med den hjälp vi fått från Fredrik, både när det gäller bemötande och professionalitet. Vi förväntade oss tips och råd när det gäller fotografering och visning samt en indikation på ungefärligt pris vi kunde få för lägenheten. Är väldigt nöjda med mkt trots att vi inte riktigt nådde det pris vi hoppats på. Utifrån vad som hände på hemmamarknaden under samma period är vi dock nöjda! Läs mer
Noomi Unéus
Mose Sundlöv