Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 648 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Amanda G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är en kompetent och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att lyckas med försäljningen. Hon har hållt oss uppdaterade under hela processen och har även stöttat och agerat bollplank när vi köpte vår nya lägenhet!

Vi har bara gott att säga om Jenny och rekommenderar henne till samtliga som behöver anlita en mäklaren! Läs mer
  • Rita L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en lgh av Fredrik, vi blev så positivt bemötta av honom så han fick i uppdrag att sälja vår vindslgh på Kungsholmen.Han var aldrig stressad, varken när vi var på visning eller när han var hos oss och värderade o lade upp strategin för försäljningen.Vi har bara gott att säga om honom och rekommenderar honom gärna.
    Rita o Ove Läs mer
  • Linn E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Noomi U svarar Linn E
    Stort tack Linn!
    Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver.

Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad,
    Hälsa Emil så gott också!

Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi
  • Andreas G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt lägenhet i Bromma.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Återkopplar snabbt på frågor och funderingar.
    Överlag jätte nöjda med hela processen. Läs mer
    2018-10-11 Fredrik W svarar Andreas G
    Hej Andreas,
    Vad kul att höra att ni känner er nöjda! Det tog sin lilla tid, men till slut hittade ni ert hus. Verkligen kul att försäljningen gick så pass bra också.
    Hör av er om ni behöver min hjälp framöver. Jag hjälper er gärna med deklarationen i början av året också.
    Hälsa Sanna så gott!
  • Jakob D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket professionell och proaktiv i all hantering av vår försäljning. Finns få som har ett lika bra nätverk som Fredrik i Traneberg/Alvik. Fredrik är en riktigt bra och lättsam mäklare att ha att göra med vilket gör hela resan mycket roligare! Läs mer
    2018-10-11 Fredrik W svarar Jakob D
    Hej Jakob,
    Tack för dina fina ord. Många försäljningar i området gör att man träffar mycket kunder. Väldigt kul att hjälpa er, och snabbt gick det! Hoppas verkligen ni kommer att trivas, och extra roligt att ni stannar kvar i området.
    Hör av er om ni behöver någon hjälp längre fram och glöm inte att jag hjälper er med deklarationen i början av nästa år.
    Hälsa Ida och Elton så gott!
  • Anna R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt 1 rok , 39 kvm , i Traneberg.Lätt att nå , kreativ och trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Anna R
    Hej och tack för dina ord Anna!
    Ibland får man vara lite kreativ och dra i snören utanför boxen för att få till bästa möjliga affär :)
  • Lovisa L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostad av Fredrik. Proffsig och trevlig mäklare. Levde upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Vad kul att jag levde upp till dina förväntningar. Alltid viktigt att alla parter känner sig sedda och hörda. Hoppas ni kommer att trivas. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver!
  • Christopher M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik kan sin sak och gjorde en toppenförmedling åt mig. Enkelt samarbete samt bra kvalité från början till slut. Stort tack! Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Christopher M
    Hej Christopher,
    Tack för dina fina ord! Värmer verkligen, speciellt när man får hjälpa en branschkollega. Vi ses ute på fältet!
  • Niklas N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en 2:a på 58 kvm i Traneberg. Fredrik var mycket trevlig och lättillgänglig. Hade svar på i stort sett alla frågor man kan tänka sig. Överlag mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Niklas N
    Hej Niklas,
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Hopps du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Jag finns alltid tillgänglig om du behöver hjälp eller har några frågor.
  • Elvira T
    Elvira T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en bostad av Fredrik och fick ett mycket trevligt bemötande. Det blev en snabb affär för att Fredrik på kort varsel ordnade med en förhandsvisning och lyckades förhandla på ett bra sätt så att affären gick i lås och alla blev nöjda. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Elvira T
    Hej Elvira,
    Tack för en trevlig affär. Ibland går det fort, då måste man vara flexibel och anpassningsbar. Hoppas ni kommer trivas och hör av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Victoria T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Missade den öppna visningen, Fredrik var super tillmötesgående och visade mig denna 24 timmar senare vid en tid som passade mig. Tydlig i säljprocessen som helhet.
    Mycket väl bemött och tryggt anförande. Läs mer
    2018-10-05 Fredrik W svarar Victoria T
    Hej Victoria,
    Flexibilitet är något som är A och O när du jobbar som fastighetsmäklare. Kul att vi lyckades hitta en fin lägenhet till dig efter ditt sökande under hösten. Även väldigt roligt att du känner dig nöjd och att du fått en bra service från mig. Finns alltid ett samtal bort om du har några frågor eller behöver min hjälp.
  • Maria F
    Maria F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik får andra mäklare i Traneberg/ Alvik att framstå som nybörjare. Jag var på en utav Fredriks visningar och kände mig väldigt trygg i att under uppföljande möte gå vidare med honom och Svenska Mäklarhuset Bromma. Fredrik har genom hela säljprocessen varit otroligt professionell, kunnig, geunin och ärlig och har skött kommunikation och allt kring affären på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-10-01 Fredrik W svarar Maria F
    Hej Maria,
    Verkligen roligt att läsa din rekommendation, det är sånt som får en att uppskatta sitt jobb så mycket som jag gör!
    Kul att du är nöjd, det är det viktigaste av allt. Mäkleriet är ett ganska brett jobb med många moment som alla måste få sin tid och hantering. Därför gäller det att vara noggrann och bred i sitt arbete. Hör av dig om du skulle behöva någon hjälp framöver.
  • Annica H
    Annica H skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte lägenhet.
    Gott bemötande.
    Mäklaren kändes sim han ville hjälpa både mig och säljaren att bli nöjda. Och settrar jag vi blev. Läs mer
  • Linn C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har precis sålt en 2,5a och är väldigt nöjda med den hjälp vi fått från Fredrik, både när det gäller bemötande och professionalitet. Vi förväntade oss tips och råd när det gäller fotografering och visning samt en indikation på ungefärligt pris vi kunde få för lägenheten. Är väldigt nöjda med mkt trots att vi inte riktigt nådde det pris vi hoppats på. Utifrån vad som hände på hemmamarknaden under samma period är vi dock nöjda! Läs mer
  • Lillemor L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en lägenhet i form av God Man. Efter ett möte med Fredrik bestämde vi oss för att han skall utföra försäljningen för oss.
    Han var smart som fick många intressenter på lägenheten innan visning. Fick högre pris en motsvarande lägenhet som hade en ny renoverat kök. Allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Mikaela T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och enkel att ha att göra med. :) Läs mer
    2018-09-26 Fredrik W svarar Mikaela T
    Tack detsamma får jag lov att säga! Stort lycka till med renoveringen, hoppas verkligen att ni kommer att trivas. Jag finns alltid tillgänglig om ni har några frågor framöver.
  • Sven L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    VI HAR BÅDE KÖP OCH SÅLT EN BOSTADSRÄTT
    Fredrik har varit mäklare i båda fallen.
    Han har agerat korrekt på alla punkter.
    Det är lätt att få ett förtroende till honom. Läs mer
  • David K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt (och tid köpt) bostadsrätt av denna mäklare. Mycket bra, proffsigt bemötande, hög tillgänglighet samt trovärdighet, lovar inte för mycket men levererar alltid.
    Kändes tryggt stabilt och bra på alla sätt, därav att vi använde samma mäklare som vi köpte av. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar David K
    Hej David!
    Vad fint att du ville ta dig tiden att skriva om mitt sätt att arbeta.
    Rekommendationer är det finaste sättet att visa att man är nöjd med mitt jobb vid en försäljning.
    Så glad att vi lyckades på ett fin sätt med er försäljning i Nockebyhov och hälsa familjen så gott från mig.

Känner ni någon som vill sälja framöver så får ni hemskt gärna rekommendera mig som mäklare!
    Ha det riktigt gott nu,
    / er mäklare Noomi
  • Merve K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    We bought an apartment. She was very informative, helpful, kind and friendly. We were expecting someone who could lead us for getting apartment since we did not know much about buying an apartment in Stockholm and she completely fulfilled our expectations. Overall, Noomi Unéus is a perfect broker. We were happy to collaborate with her. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar Merve K
    Thanks a lot Merve! looking forward to help you more.
    Have a nice week! / Noomi
  • My W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Förtroendeingivande och proffsig! Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar My W
    Stort tack My! Det värmer att höra att du är riktigt nöjd med mitt sätt att genuint arbeta med mina försäljningar. Jag blir så glad om du vill rekommendera mig till vänner och grannar som ska säja. Allt gott och ta hand om dig! / din mäklare Noomi
  • Sebastian J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig mäklare och smidig affär. Läs mer
    2018-09-24 Fredrik W svarar Sebastian J
    Hej Sebastian,
    Stort tack för din rekommendation och fina ord. Skönt att du är nöjd. Allt gick, precis som du nämner, väldigt smidigt. Alltid kul med bra pris, nöjda kunder och en problemfri process.
  • Josef A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För mig som potentiell köpare (spekulant och budgivare), ingav Jenny N lågt förtroende som mäklare. Att vid en direkt fråga utelämna avgörande information kring föreningens framtida ekonomi är oacceptabelt. Läs mer
    2018-09-24 Jenny N svarar Josef A
    Hej Josef!
    Jag tar verkligen åt mig av att höra att du inte är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Jag hoppas att ni ändå var tillfreds med att jag ordnade en extra visning åt er med kort varsel och höll er uppdaterade kring försäljningen.
    Det jag fått från denna föreningen är att de inte beslutat om några förändringar gällande avgiften, däremot kan det komma att ske längre fram i samband med att tomträttsavgälden omförhandlas om 5 år.
    Jag är förstås ledsen över den misskommunikationen som blev och tar till mig av det!

Har du fler funderingar är du varmt välkommen att återkomma till mig på mail eller telefon, jag vill även passa på att önska er all lycka i letandet efter ny bostad!

Ha en fortsatt fin vecka, Jenny
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en urmysig lägenhet i Traneberg med allt man kan begära.
    Fredrik har varit en fantastiskt bra rådgivare i mitt köp, alltid på tå o steget före.
    Jag rekommenderar Svenska Mäklarhuset o Fredrik Wolffelt starkt.
    Skulle välja dem alla dagar i veckan.. 😀
    // Pernilla Läs mer
    2018-09-24 Fredrik W svarar Pernilla W
    Hej Pernilla,
    Vad roligt att du känner dig nöjd! I vårt jobb handlar det mycket om att representera båda parter för att se till att affären går så smidigt som möjligt för alla inblandade parter. Det är alltid en stor affär att köpa en lägenhet. Varmt välkommen till Traneberg!
  • Anton B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostad i Traneberg. Bra värdering, fick upp ett enormt intresse för lägenheten och ett bra slut pris. Läs mer
    2018-09-26 Noomi U svarar Anton B
    Hej Anton!
    Vad roligt att höra att du och Jennie är nöjda med mitt arbete! Det blev en rafflande budgivning med ett riktigt fint slutpris för er lägenhet.
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas även ni ska trivas lite längre bort i området i er nya lägenhet.

Om tillfälle kommer upp får ni väldigt gärna rekommendera mig till alla era vänner, grannar och bekanta som är i tankar på att sälja framöver,

Allt gott från mig, så hörs vi!
    / er mäklare, Noomi
  • Sofia A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min första bostad med Jenny och allt flöt på, smidigt och snabbt! Hon var jätteduktig, lättillgänglig och hjälpsam. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och hennes förmåga då hon var väldigt tydlig och förklarade alla steg i processen för mig. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • Jonathan G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och lyhörd. Bra mäklare, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-14 Fredrik W svarar Jonathan G
    Tack för dina fina ord Jonathan! Kul att du hittade din drömlägenhet till slut. Hör av dig om du har några frågor så finns jag bara ett telefonsamtal bort!
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla! Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Vad glad jag blir när du skriver så,
    Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling.
    Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad,
    och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall!
    Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273.
    All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas!

Allt gott, så hörs vi av!
    / din mäklare, Noomi
  • Emil E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Minitvåa traneberg. Fick stort förtroende för mäklaren från början. Försäljningen sköttes bra trots motgångar. Enda negativa jag har att anmärka är att jag hade önskat att mäklaren höll mig bättre uppdaterad när försäljningen inte gick som vi önskade. Läs mer
    2018-09-12 Fredrik W svarar Emil E
    Hej Emil,
    Skönt att allt gick i lås till slut. Till ett väldigt fint pris dessutom. Jag tar till mig av din kritik och ska försöka bli bättre på det framöver. Hoppas du känner dig nöjd i övrigt!
  • Linda O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Såld 2:a vid Brommaplan. Vi är mkt nöjda med Jenny. Fick bra information och är väldigt nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • Ann-sofie M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemött av Fredrik! Han ordnade med en tidigare visning och skötte allt väldigt snabbt och proffsigt!
    Fredrik har återkopplat snabbt på alla mina frågor och funderingar vilket jag uppskattar otroligt mycket.
    Mycket trevlig och professionell, skulle lätt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2018-08-29 Fredrik W svarar Ann-sofie M
    Hej Ann-Sofie,
    Tack för trevligt omdöme. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Jag finns alltid tillgänglig om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar. Alltid skönt med en mäklare som kan sin sak och är service-minded, så det försöker jag lägga stor vikt vid.
    Uppskattar dina rekommendationer, du får mer än gärna tipsa mig till vänner och bekanta.
  • Sohrab M skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och dedikerad. Rekommenderas. Läs mer
  • Åsa L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är trevlig, lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • Freddie R skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostadsrätt i Beckomberga.
    Blev mycket väl bemött
    Hade inga särskilda förväntningar, men som säljare/konsult i 45 år så kan man jämföra och han klarade sik helt OK.
    Som helhet ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Christina K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en enkel, öppen och omtänksam mäklare. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Björn S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har stöttat oss på ett mycket bra sätt ända sedan vi skrev uppdragsavtal med honom i september 2017. Detta i form av att det har varit möjligt att bolla objekt som vi varit intresserade av att köpa som vårt nya boende med Fredrik. När så vi äntligen köpt vårt nya boende har Fredrik skött förmedlingen av vår bostad på ett föredömligt sätt. Alltid möjlig att nå och extremt alert i återkopplingen i alla delar. Fredrik sålde vår lägenhet på förhandsvisning och skötte det hela exemplariskt och vi är väldigt nöjda med slutresultatet och priset som Fredrik uppnådde. Nu är vi säkra på att Fredrik sköter även tillträdesbitarna på samma föredömliga sätt! /Björn och Amelie Läs mer
    2018-08-22 Fredrik W svarar Björn S
    Hej Björn och Amelie,
    Stort tack för era fina ord. I dagens marknad så brukar mina kunder uppskatta lite hjälp med köpprocessen också, vilket jag gärna hjälper till med. Fördelen med att vara förberedda så som ni var är att försäljningen kan ske väldigt smidigt. Vid snabba försäljningar blir förhandlingen en viktig faktor, som också är väldigt rolig och utmanande för mig som mäklare.
    Otroligt kul att ni är så pass nöjda att ni kan tänka er att rekommendera mig vidare, det uppskattar jag väldigt mycket. Tillträdet kan jag lova att vi kommer att klara av alldeles galant.
    Ha det fint, så ses vi inom kort!
  • Madelaine T skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande. Lugn.trygg. Läs mer
  • Styrbjörn S
    Styrbjörn S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Snabbt, trevlig och hjälpsam! Tycker att Fredrik gör ett bra jobb och hjälpte oss att köpa det vi ville ha Läs mer
  • Rasmus Å
    Rasmus Å skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt lyhörd för våra behov, bra på att svara snabbt och åtgärda saker. Vissa småslarviga saker med trycksaker och bristande kompetens hos fotograf. Fredrik var väldigt bra på att trots få besökare och tuff marknad jobba med de som kom på visningarna och följa upp efter på ett mycket bra sätt. Överlag bra insats och professionell standard. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt professionellt och dessutom väldigt trevligt bemötande. Hon hade upplysande svar på alla våra frågor. Otroligt smidig process allt som allt som Jenny var mest bidragande till. Rekommenderar fullt ut! Läs mer
  • Isabella R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Väldigt trevlig. Kunde svara på alla sortens frågor som kom om lägenheten och området. Kändes väldigt lugn och kunnig om sitt arbete. Vilket gjorde oss lugna vi som var lite stressade och nervösa för första lägenhetsköpet.
    Han gick igenom allting noga och lättförståeligt för oss så att vi förstod allt.
    Fixade även en extra sista visning för oss på en söndag inom 48 timmar när han var sjuk.
    Vi är super nöjda! Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-09 Fredrik W svarar Isabella R
    Hej Isabella,
    Tryggheten är en viktig faktor, speciellt för förstagångsköpare. Det känns skönt att höra att ni fått den tid ni behövde och den information för att ni ska känna er trygga.
    Man behöver vara flexibel i vårt yrke, det är en nyckelfaktor för lyckade affärer, så då får man helt enkelt bita ihop lite ibland :)
    Välkomna till Traneberg! Jag är endast ett samtal bort om ni behöver min hjälp på något sätt!
  • Emil W
    Emil W skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Trevlig, han kände av stämningen på visningen och hade en gemensam genomgång. Han var även beredd på att svara på alla möjliga frågor om både lägenheten och området.

När budgivningen var klar gick allt väldigt snabbt, han fixade möte och en ”slutvisning” inom 48 timmar (på en söndag).

Så som köpare tycker jag Fredrik var en väldigt bra mäklare. Läs mer
    2018-08-09 Fredrik W svarar Emil W
    Hej Emil,

Vad skönt att ni känner er nöjda! Det är otroligt viktigt att man som mäklare låter köparen känna in affären och bli trygg i sitt köp. Tyvärr förhastar sig många, och det är en fin gräns som man måste kunna visa lite fingertoppskänsla inför. När man väl har bestämt sig behöver det ofta gå fort däremot. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Varmt välkomna till Traneberg!
  • Patrik B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte min drömlägenhet via Fredrik och fick redan från start ett mycket gott intryck. Jag valde därför att även låta Fredrik sköta försäljningen av min gamla lägenhet. Fredrik är hjälpsam, lätt att få tag på och gör sitt yttersta för att få alla parter nöjda.

Tack! /Patrik Läs mer
    2018-08-08 Fredrik W svarar Patrik B
    Hej Patrik,
    Tack för dina fina ord! Det värmer att höra att du är nöjd med affären. Alltid kul att få vara med i hela processen där du får vara köpare och säljare. Ni har en trevlig förening och ett fint hus på ett bra läge i Traneberg, så jag förstår att du valde att bo kvar i huset. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten, det är jag förvisso inte ett dugg orolig för! Ha det fint så hjälper jag dig så fort det behövs, jag är bara ett samtal bort!
  • Jack P
    Jack P skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Jenny inför försäljningen av min lägenhet i Bromma och hon har varit professionell och förtroendeingivande från början till slut. Enkel att få tag på och svarar glasklart på allt från dumma till svåra frågor. Supernöjd! Läs mer
  • Arezu A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny ansvarade för försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde på ett mycket förtroendegivande och proffsigt sätt. För mig var det viktigt att klargöra förväntningarna på varandra, vilket jag upplevde att Jenny kunde bemöta på ett bra sätt och även leva upp till. Jenny är verkligen en relationsskapare och tog sig även tid att bolla ett objekt som jag funderade på att köpa. Jag säljer gärna med Jenny igen! Läs mer
  • Malin K skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt 2:a Jenny är väldigt trevlig och upplevs som kompetent. Hon är lyhörd och engagerad, skulle verkligen rekommendera Jenny för andra Läs mer
  • John S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick hjälp av Fredrik vid köpa av lägenhet.
    Överlag Väldigt nöjd. Tillgänglig och öppen för alla frågor. Läs mer
    2018-07-09 Fredrik W svarar John S
    Hej John,

Tack för din rekommendation! Ha en skön sommar! Hör av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt framöver.
  • Bobo T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har köpt en mindre tvåa. Har bara bra saker att säga om Fredrik samt gillar skarpt att han lägger ut sina objekt nära potentiellt slutpris och inte till lockpris där man vet att det kommer skena iväg rejält under budgivningen Läs mer
    2018-07-02 Fredrik W svarar Bobo T
    Hej Bobo,
    Tack för din rekommendation! Jag jobbar mycket med en transparent prissättning för bästa upplevda affär för båda parter. Kul att du har positiva upplevelser. Hoppas du kommer att trivas bra i Traneberg! Hör av dig om du behöver någon hjälp framöver.
  • Ingela S skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött på visningen. Hon hörde av sig jag fick bra info om vad som gällde. Hon stod på sig o visade på att detta var ett bra köp. Jag tackar henne för det. Annars hade det inte blivit affär då. Läs mer
  • Malin N skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är otroligt kunnig och lyhörd. Jag är mycket nöjd med min försäljning och hela processen från fotografering till kontrakt sköttes mycket proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Malin N
    Hej Malin!
    Tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset.
    Jag hjälper dig med deklarationen nästa år, och är det något ni behöver hjälp med kring huset är det bara att ringa.
  • Rikard J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en lägenhet av Fredrik. Blev gott bemött och fick bra svar på eventuella frågor. Läs mer
    2018-06-07 Fredrik W svarar Rikard J
    Hej Rikard,
    Tack för dina ord. Helt övertygad om att ni kommer att trivas. Så stor omställning blir det trots allt inte i och med den korta flytten. Ha det fint och tveka inte på att höra av dig om du har några frågor.

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma