Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Bromma
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 331 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Lotta W
    Lotta W skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig kunnig rolig och proffsig, lätt att lita på!
    2016-12-06 Marcus H svarar Lotta W
    Hej Lotta!

Tusen tack för förtroendet. Lycka till med flytten ner till Borås med döttrarna. Kommer bli superbra.
    Om du bli sugen på Stockholm igen så vet du vem du hör av dig till. God jul och Gott Nytt!

// Mvh Marcus
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett lugnt, tryggt och väldigt seriöst bemötande.
    Hon är otroligt lätt att förstå och hon ser hela tiden till att det inte ska vara kvarstående frågetecken när sådana dyker upp.
    Noomi kommer absolut inte vara bortglömd nästa gång en mäklare måste kontaktas.
  • JAKOB C
    JAKOB C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket mycket nöjda både som säljare och köpare
    2016-12-05 Marcus H svarar JAKOB C
    Hej!

Tusen tack för dem fina orden. Se vad bra allt blev. Var superkul att jobba med er genom dessa affärer.

Ha en God Jul och Gott Nytt!

Mvh Marcus
  • Jozsef D
    Jozsef D skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin made my first apartment experience much more pleasant than I expected it to be. She was very kind and friendly from the very first time we met her and throughout the whole process. She helped as with all our question and provided detailed guidance and what will happen next. She was always fast on replying to our messages and email.
    2016-12-05 Malin S svarar Jozsef D
    Thank you for your recommendation. I hope that you and Sofia will enjoy the apartment. Just contact me if you have any questions in the future. Best regards, Malin
  • Marwin N
    Marwin N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och engagerad mäklare som gjorde mig som säljare trygg under hela säljprocessen.
    2016-12-05 Noomi U svarar Marwin N
    Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig Marwin! Det glädjer mig att du känt dig trygg att ha mig som mäklare under hela processen och att vi lyckades riktigt bra efter en lite längre process än vad både du och jag tänkt oss från början! Ibland gäller det att smida medans järnet är varmt och ibland att ha is i magen tills det är rätt tid helt enkelt. Ha det riktigt riktigt gott nu så hörs vi! / din mäklare Noomi
  • Emma T
    Emma T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd. Noomi är förtroendeingivande och proffesionell. Rekommenderar henne varmt.
    2016-12-05 Noomi U svarar Emma T
    Stort tack Emma! Så fint att höra att du rekommenderar mig! Det betyder mycket för mig, verkligen!! Jag hoppas ni ska trivas nu fram över och att allt går riktigt bra! Jag hoppas vi hörs framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Sara S
    Sara S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättepigg och tillmötesgående, väldigt proffsig!
    Enda minus var att jag saknade information på visningen att det i praktiken var enda chansen att besiktiga lägenheten.
    2016-12-05 Noomi U svarar Sara S
    Hej Sara! Så härligt att höra att du uppfattar mig som väldigt proffsig. Det värmer och jag värdesätter att jag får en rekommendation i från dig. Jag tar också till mig att det inte gått fram tillräckligt tydligt kring möjligheter att se bostaden. Givetvis hör jag alltid med en köpare om en ny visning är möjlig för att undersöka lägenheten ytterligare om någon önskar det, och oftast går det utan problem att lösa. Är det något annat fram över så når du mig enklast på mitt mobilnummer. Allt gott från mig Sara!/ Din mäklare Noomi
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra och seriös mäklare. Vi är toppen nöjda!
  • Caisa L
    Caisa L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kom i kontakt med Fredrik Wolffelt när jag köpte min fina lägenhet i Traneberg. Utan att överdriva är Fredrik den mest hjälpsamma och serviceinriktade mäklare jag mött. Han är professionell, ödmjuk, empatisk och otroligt driven. Det finns ingenting som Fredrik inte vill eller kan ta sig an. Han har varit engagerad och dedikerad på alla nivåer. Han sticker ut på så sätt att både köpare och säljare känner sig sedda och hörda.Jag kommer att använda Fredrik vid min nästa försäljning och känna mig fullkomligt trygg med det. Därför ger jag honom mina varmaste rekommendationer!
    2016-11-29 Fredrik W svarar Caisa L
    Hej Caisa,

Stort tack för dina fina ord, verkligen roligt att höra. I mitt jobb gäller det att representera både köparen och säljaren på ett så pass bra sätt som möjligt. Huvudsaken för mig är att båda parter är nöjda med mitt sätt att hantera affären. Jag ser fram emot att få hjälpa dig framöver. Ska bli kul och se hur lägenheten blir efter renoveringen.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är köpare och har fått ett mycket trevligt bemötande av Noomi
    2016-11-09 Noomi U svarar Marianne A
    Hej Marianne! Fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra nu och att vi hörs framöver! Allt gott nu, din mäklare Noomi
  • Jens H
    Jens H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och positiv var mitt första intryck. Svarade på alla frågor utan problem och ingav ett seriöst och sakligt intryck.
    2016-12-05 Noomi U svarar Jens H
    Härligt att höra Jens! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet i Riksby! Vi hörs framöver när du behöver ny värdering, allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna V
    Anna V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Anledningen till att jag valde Noomi för att sälja min lgh var för hennes energi, engangemang för mig som kund och för hur hon berättade att hon skulle sköta både visning och försäljningen. Något som sen också verkligen infriandes när det var dag. Mycket proffsigt och bra bemötande i alla steg och framförallt en tydlighet och tillgänglighet för mig som säljare. Riktigt bra!
    2016-11-09 Noomi U svarar Anna V
    Vad glad jag blir när jag får läsa det här Anna! Det värmer verkligen att du är nöjd med mitt sätt att arbeta med försäljningen. Jag hoppas vi ses framöver och du får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta. Ha det fint / Din mäklare, Noomi
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min upplevelse med Svenska Mäklarhuset Bromma och Fredrik Wolffelt var mycket positiv under hela processen då jag anlitade honom för att sälja min lägenhet. Fredrik var väldigt hjälpsam överlag och inga frågor eller funderingar lämnades därhän, utan besvarades snabbt och kunnigt. Från början till slut så höll han mig ständigt uppdaterad och såg till att ge mig all behövlig information. Då jag för närvarande bor utomlands så behövde jag lite extra hjälp, vilket inte var några som helst problem för Fredrik, utan han löste också detta snabbt och effektivt.
    Jag skulle definitivt rekommendera Fredrik.
    2016-11-09 Fredrik W svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Tack för dina fina ord, det värmer i snökaoset. Kul att höra att du känner att du har fått den hjälp som behövs.
    Det är givetvis viktigt vid en försäljning att man får den info som behövs samt att man får löpande uppdateringar.
    Tack för din rekommendation, hoppas att allt löper på fint på "andra sidan". Du får gärna komma in på en kaffe när du kommer över och hälsar på.
    Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Mehdi B
    Mehdi B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Strålande!..........................
    2016-10-17 Malin S svarar Mehdi B
    Hej! Tack för din reco! Så roligt att vi lyckades slå ett bra rekord i föreningen. :) Allt gott! /Malin
  • Daniel Y
    Daniel Y skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig, professionell, frågar istället för att stå och titta (som många andra mäklare gör), smidig och lätt att prata med.
    2016-10-14 Noomi U svarar Daniel Y
    Stort tack för den fina kommentaren Daniel! Det värmer att du uppskattar min lyhördhet på visningen och vilja att berätta om föreningen, området och lägenheten i sig. Allt gott från mig, din Mäklare Noomi
  • Elin E
    Elin E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det kändes väldigt tryggt att låta Fredrik hjälpa mig att sälja min lägenhet, han är väldigt proffsig, hjälpsam och trevlig och höll mig hela tiden underrättad så att jag hade koll på läget. Jag blev dessutom mycket nöjd med slutpriset.
    Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare!
    2016-10-10 Fredrik W svarar Elin E
    Hej Elin,
    Vad kul att du känner dig nöjd med mitt jobb och att du kan tänka dig att rekommendera mig. Det är viktigt med en tydlig kommunikation under en försäljningsprocess så att alla inblandade parter känner sig inkluderade och hörda. Sen vart det roligt att vi fick till ett rekordpris såklart. Hoppas att ni kommer att trivas innanför tullarna! Hör av er om du skulle behöver min hjälp framöver. Mvh, Fredrik
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Som mäklare var Marcus engagerad, tydlig och påläst. Man blev trygg av att ha Marcus som mäklare och man kunde få ställa alla sina frågor genom hela köp processen vilket bidrog till att man kände sig lugn.
    2016-10-07 Marcus H svarar Lisa N
    Tack Lisa för din fina kommentar. Det har varit kul att hjälpa er under processen. Håller tummarna att ni får många trevliga dagar på balkongen :)
  • Calle B
    Calle B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och mycket hjälpsam
    Jag rekommenderar honom
    2016-10-06 Fredrik W svarar Calle B
    Hej Calle,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
    Hör av dig om du behöver min hjälp framöver på något sätt.
  • Pia S
    Pia S skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Han känns som en ärlig mäklare. Är lagom mycket på och har mycket information om objektet. Tar snabbt reda på saker om han inte vet.
    2016-10-06 Marcus H svarar Pia S
    Tack Pia! Kul att få hjälpa dig att hitta en lägenhet i området :)
  • Momodou L
    Momodou L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker att han har gjort ett fantastiskt jobb hela vägen från början till slut inga konstigheter bra respons om det var nåt man undrade helt klart topp betyg
    2016-10-06 Marcus H svarar Momodou L
    Tusen tack för dem fina orden Momo!

Vi ses framöver.

Mvh Marcus Hemrin
  • Emmeli P
    Emmeli P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, intresserad och bra bemötande - både gentemot mig som uppdragsgivare och spekulanter.
    2016-10-06 Noomi U svarar Emmeli P
    Hej Emmeli! Vad fint att du skriver detta. Det värmer! Så roligt att vi även lyckades med ett bra pris för din bostad och stort intresse. Ha ni riktigt gott framöver och rekommendera gärna mig till vänner, bekanta och grannar! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Tetiana B
    Tetiana B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är professionell och hon har goda kommunikationsfärdigheter
    2016-10-17 Malin S svarar Tetiana B
    Hej Teriana! Tack för din reco. Jag hoppas att ni trivs och kommit till rätta i er nya lägenhet. :) Med vänlig hälsning, Malin
  • Anna-carin G
    Anna-carin G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt och tillitsfullt. Öppen för att skapa trygga köprelatinet.
    2016-10-05 Noomi U svarar Anna-carin G
    Fint att höra att ni är nöjda med mitt sätt att jobba! All lycka framöver nu så hörs vi, er mäklare Noomi
  • Johan S
    Johan S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra mäklare som inger förtroende och skapar trygghet för mig som säljare. Förklarar alla steg i försäljningsprocessen på ett tydligt sätt.
    2016-10-04 Fredrik W svarar Johan S
    Hej Johan,
    Vad härligt att du känner en trygghet och ett förtroende. Det är alltid viktigt för mig att det ska kännas bra under hela processen! Det har varit kul att hjälpa dig med er lägenhet! Hör av dig om du skulle behöva min hjälp framöver.
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Wolffelt skötte hela processen perfekt och vi känner verkligen oss nöjda med hans bemötande! Rekommenderar starkt denna Mäklare!
    2016-10-04 Fredrik W svarar Amanda K
    Hej Amanda,
    Vad roligt att ni känner er nöjda och att ni rekommenderar mig. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas, och skulle ni behöva min hjälp med något framöver är ni mer än välkomna att höra av er! Mvh, Fredrik
  • Karl O
    Karl O skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande under hela processen!
    2016-10-17 Fredrik C svarar Karl O
    Tack så mycket för recon och förtroendet. Jättekul att vi lyckades sätta nytt rekordpris i hela Johannesfred!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig mäklare. Lätt att få tag i och hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-04 Noomi U svarar Rebecca B
    Tack för den fina rekommendationen Rebecka! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu i Ulvsunda och att ni lyckats få tag i någon form av tvättlösning. Ha det riktigt gott så hörs vi fram över, er mäklare Noomi
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var bra! Trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-10-04 Noomi U svarar Joakim G
    Härligt att höra Jocke! Jag hoppas vi hörs framöver när du behöver hjälp med försäljning eller annat, allt gott, Noomi
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Super duktig !

Engagerad
    Glad
    Positiv
    Kan sitt jobb
    Tydlig
    2016-10-06 Marcus H svarar Sofia H
    Hej Sofia!

Tack för ditt fina omdöme. Är glad över att ha hjälpt er med både att hitta ny bostad samt sålt er gamla. Vi ses framöver!

Mvh Marcus Hemrin
  • Kate S
    Kate S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Noomi!
    2016-10-04 Noomi U svarar Kate S
    Fint att höra Kate! Hör av er om jag kan hjälpa er med något annat framöver, allt gott, er mäklare Noomi
  • Malin E
    Malin E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi, bästa mäklaren i Bromma! Supertrevlig, seriös och proffesionell och gör det där lilla extra. Ett självklart val om vi ska sälja igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare!
    2016-10-04 Noomi U svarar Malin E
    Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete med er försäljning! Extra kul att vi lyckades nå ett så passa bra slutpris. Ha det riktigt gott nu i nya lägenheten så hörs vi när det är dags igen att röra på er, ni får gärna rekommendera mig till nära och bekanta, allt gott / er mäklare Noomi
  • Annika P
    Annika P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit jättebra genom hela processen. Hon har otroligt bra koll på området där jag sålde lägenheten, vilket ger förtroende till spekulanterna. Hon är trevlig och hjälpsam, snabb på att svara på frågor. Jag har inget att anmärka på och skulle varmt rekommendera henne!
    2016-09-09 Noomi U svarar Annika P
    Stort tack Annika! Alltid extra kul att få hjälpa till i Brf brickbandet och Riksby. Du får jätte gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta i framtiden. Allt gott! och Ha en härlig helg nu, Din mäklare Noomi
  • Boo E
    Boo E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Serviceminded, trevlig och enkel att ha att göra med!
    2016-09-08 Malin S svarar Boo E
    Hej Boo! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas i nya lägenheten. Så hörs vi vidare om det blir aktuellt för en värdering eller så. /Malin
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Otroligt professionell och duktig mäklare. Man känner sig väldigt trygg när man har att göra med Marcus.
    2016-09-09 Marcus H svarar Oskar H
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen, det glädjer mig att höra att ni även känt er trygga i affären. Önskar er lycka till med huset i Västerås :)
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket professionell, kunnig och trevlig! En utmärkt säljare som framhäver lägenheterna till fördel för både säljare och köpare. Hela förloppet från visning till kontraktsskrivning sköttes med snabb återkoppling och lyhördhet. Marcus tar sitt arbete på stort allvar och jag tycker att han sticker ut i branschen. Mina bästa rekommendationer till honom och Svenska Mäklarhuset!
    2016-09-09 Marcus H svarar Sanna D
    För mig är det väldigt kul att efter att ha träffats på en handfull visningar äntligen få ihop en affär med just er! Tack ännu en gång för dina ord :)
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, trevlig och sympatisk! Fick ett mycket gott intryck!
    2016-09-09 Marcus H svarar Marcus D
    Marcus, underbart att få höra dessa ord!
  • Robert S
    Robert S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande och service samt stor yrkesskicklighet. Levde upp till våra höga förväntningar.
    2016-09-08 Malin S svarar Robert S
    Tack Robert! Vad roligt att jag levde upp till era förväntningar och för att det gick så bra med försäljningen. All lycka till med huset!
    /Malin
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har på ett absolut föredömligt professionellt sätt hjälpt oss genomföra försäljning av vår fars bostadsrätt. Noomi tog hand om allt och gjorde försäljningen precis så trygg och framgångsrik man innan bara drömde om.
    2016-09-07 Noomi U svarar Ulf S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det värmer att höra att ni känner att det så bra som ni drömt om! Ha det riktigt gott nu så ses vi framöver, mvh / Er mäklare Noomi
  • Erik S
    Erik S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är förtroendeingivande, duktig och ambitiös.
    Återkopplar alltid och är lätt att få tag i.
    Jag är mycket nöjd med Malin och Svenska Mäklarhusets insats vid försäljningen av min lägenhet.
    2016-09-08 Malin S svarar Erik S
    Hej Erik! Tack så mycket för ditt omdöme, och för den rekommendation du gav till din granne. Ska bli spännande att se hur din nya lägenhet blir efter renoveringen. Allt gott! /Malin
  • Ulrica Å
    Ulrica Å skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helt ok, tycker att det kunde gått smidigare angående överföring av abonnemang, tex el.
    2016-09-07 Fredrik W svarar Ulrica Å
    Hej Ulrica,
    Vad tråkigt att du känner så, jag jobbade väldigt hårt för att underlätta för er på bästa möjliga sätt. Vad gäller överförning av abonnemang så ingår inte det i mina arbetsuppgifter att tillgodose. Sen kan jag givetvis komma med tips och idéer, men abonnemang ansvarar man för själv som köpare. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin Sköld är en utmärkt och serviceinriktad mäklare.
    2016-09-08 Malin S svarar Ulrika C
    Hej Ulrika! Tack för din reco och för ett mycket bra samarbete. Jag önskar er all lycka till med nya huset. Med vänlig hälsning, Malin
  • Georgios A
    Georgios A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik has been my broker in my recent flat purchase.

Very responsive (answered all my emails within a few minutes), clear, straightforward and super polite (keen on taking everything in English).

Highly recommended!
    2016-09-07 Fredrik W svarar Georgios A
    Hi Georgios,
    I am very glad that you feel good about my role in your purchase of your new apartment. I there is anything I can help you with further on, please let me know. Hope you will enjoy your new home! And thank you for the recommendation!
    Kind Regards, Fredrik
  • Tina N
    Tina N skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande. Marcus var mycket trevligt och professionell.
    Vi fick hjälp med alla frågor.
    2016-09-09 Marcus H svarar Tina N
    Stort tack! :) Hör av er under hösten om ni vill ha hjälpa med deklarationen.
  • Pontus R
    Pontus R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alltid tillgänglig, har svar på alla frågor. Enda anledningen till att jag inte ger 5 är slutpriset men självklart berodde det mest på tidpunkten för försäljningen.

Kommer absolut kontakta Fredrik och SMH vid nästa försäljning.
    2016-09-07 Fredrik W svarar Pontus R
    Hej Pontus,
    Tack för din rekommendation. Att sälja lägenheter som ligger på bottenplan, eller strax under bottenplan har alltid sina utmaningar! Sett till tiden för försäljningen samt slutpriset i jämförelse med liknande objekt är jag nöjd med resultatet. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Vi hörs framöver! Kul att du kan tänka dig att anlita mig framöver, jag hjälper givetvis mer än gärna till!
    Ha det fint!
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Öppen, korrekt och snabb att svara på frågor på sms och mail.
    2016-09-09 Marcus H svarar Margareta B
    Tack Margareta, hoppas flytten gick bra. Vi kommer säkert träffas i området inom kort!
  • Christel H
    Christel H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och väldigt trevlig. Dessutom känns det som hon bryr sig på riktigt
    2016-09-07 Noomi U svarar Christel H
    Det kan har varit den finaste rekommendationen! Det värmer att du förstår min strävan efter att göra både mina säljare och köpare riktigt riktigt nöjda och väl behandlade! Ha det riktigt gott och njut av mysiga Riksby och utsikten mot kolonilotterna, allt gott från mig, Din mäklare Noomi
  • Mats E
    Mats E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bara positivt. Trevligt och professionellt.
    2016-08-25 Fredrik W svarar Mats E
    Hej Mats,
    Tack för dina fina ord! Hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten!
    Hör av dig om du behöver min hjälp med något framöver.
    Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Fernando C
    Fernando C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Everything was really fast and very easy. We got a good comunication. Marlin is organize and efficient. :)
    2016-08-31 Malin S svarar Fernando C
    Thank you Fernando! I hope that you will enjoy the appartment. :)
  • Lina H
    Lina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, pålitlig och kunnig mäklare
    2016-09-07 Noomi U svarar Lina H
    Stort tack Lina! Hoppas ni ska trivas i Traneberg och får till lägenheten riktigt fint! Allt gott, din Mäklare Noomi
  • Annica V
    Annica V skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, kunnig, påläst, raka besked och bra information och uppföljande kontakter.
    2016-08-31 Malin S svarar Annica V
    Hej Annica! Tack för din reco och framförallt tack för ett bra samarbete. Så roligt att vi lyckades sälja till ett mycket bra pris. Jag hoppas att du trivs i ditt nya hem. Allt gott!

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma