Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 529 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Anna E
    Anna E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kom i kontakt med Noomi vid köp av lägenhet. Efter den kontakt jag haft med henne vid mitt köp och vid jämförelse med egna anlitade mäklare hade jag inte valt att anlita henne vid en egen försäljning.
  • Carls S
    Carls S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, trevlig och saklig en kille och firma jag varmt kan rekommendera till andra !
    2017-09-06 Marcus H svarar Carls S
    Hallå Carl!

Tusen tack för din fina kommentar. Klappar mig på axeln och tackar för ert förtroende. Glöm inte att jag bara är ett samtal bort om det skulle vara något.

Må gott och ha en fin höst!

• Max K
    Max K skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra seriöst intryck. Målmedveten och lösningsorinterad. Skulle mycket väl kunna tänka mig att anlita honom vid en ev egen försäljning framöver.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande från start till slut.
  • Emma M
    Emma M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt engagerad och supertrevlig! Hon lyssnade på oss, svarade snabbt på frågor och gjorde sitt absoluta bästa inför försäljning av lägenheten.
    2017-09-01 Malin S svarar Emma M
    Tack Emma, så roligt att höra att du uppskattar mitt arbete med er försäljning. Extra roligt att vi lyckades med ett riktigt bra slutpris för er lägenhet. Jag hoppas att vi får samarbeta igen och hoppas ni ska trivas i nya lägenheten. Hälsa så gott! /Malin
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag fick hjälp från Noomi för att sälja min lägenhet och det gick jättebra! Hon var verkligen ansvarig och hjälpsam. Allt hände precis som vi planerade väldigt smidigt. Jag var verkligen nöjd med henne.
    2017-09-03 Noomi U svarar Maryam M
    Hej Mayram!

Ett jätte tack för din fina rekommendation och att du tar dig tid och skriva om mitt sätt att arbeta!
    Det var en ära att få hjälpa dig på bästa möjliga sätt och riktigt kul att vi lyckades så bra med marknadsföring, respons från mina kunder från tidigare visningar i området samt budgivningen som ledde till ett riktigt bra pris men även en riktigt nöjd och seriös köpare. Jag hoppas vi hörs framöver och om du känner någon som ska sälja får du gärna rekommendera mig vidare.

Ha en fortsatt fin höst!

Allt gott från mig / Din mäklare, Noomi
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag blev väl bemött och kommer att rekommendera Svenska Mäklarhuset till mina bekanta.
    2017-09-01 Noomi U svarar Patrik H
    Hej Patrik!

Vad fint att höra att du känner att du blivit ordentligt bemött!
    Jag hoppas innerligt att du ska trivas i fina lägenheten i Ulvsunda.
    Det värmer enormt att ni vill rekommendera oss till dina vänner.
    Jag ser fram emot att hör mer från dig och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något framöver!

Ha en fortsatt fin helg nu så hörs vi av!
    Mvh / Din mäklare, Noomi
  • Agnes D
    Agnes D skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag tycker Fredrik var en underbar mäklare. Supertrevlig, rolig och charmig. Eftersom det var första gången jag köpte en bostad var jag lite vilsen men kände mig alltid trygg och avslappnad ändå. Haft en bild av att mäklare ibland är lite jobbigt säljiga med ett påklistrat leende men Fredrik kändes väldigt genuin och bekväm. Har inga som helst klagomål.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus ger ett seriöst intryck och tar sina arbetsuppgifter på största allvar. Tyvärr kändes det som han hade lite för många uppdrag parallellt vilket ledde till att det stundtals var svårt att få kontakt med honom. Han var dock väldigt professionell och vi är nöjda med försäljningen.
    2017-09-01 Marcus H svarar Johanna E
    Hej Johanna!

Tack för din fina kommentar. Hoppas ni trivs minst lika bra i ert kommande boende. Hälsa så mycket så hoppas jag att våra vägar korsas i framtiden när det är dags igen för ny bostad!

Må gott och njut av sista sommarvärmen!

• Christian J
    Christian J skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var väldigt duktig. Han gjord sitt jobb!
    2017-09-01 Marcus H svarar Christian J
    Tusen tack Christian!

• Frida Z
    Frida Z skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supernöjd! Proffsig, trevlig och tydlig. Har inget att klaga på!
    2017-09-01 Marcus H svarar Frida Z
    Tack bäste Frida!

Supertack för att jag fick hjälpa er i ert nästa boende.

Må gott!
    //er Mäklare Marcus
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fint bemötande och proffsigt intryck.
  • Ted R
    Ted R skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, bra koll på marknadspriset, lätt att få kontakt med.
    Möjligen lite sen i feedback under processen.
  • Felicia B
    Felicia B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, noggrann och en väldigt duktig mäklare! Vi är mycket nöjda med Fredrik och kommer absolut vända oss till honom i framtiden!
    2017-08-31 Fredrik W svarar Felicia B
    Hej Felicia,
    Vad kul att du känner dig nöjd och vill anlita mig framöver. Ska bli spännande att se hur det blir i lägenheten när du är klara! Jag kommer gärna förbi och tittar. Varmt välkommen till Traneberg. Tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Anastasiia P
    Anastasiia P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hej!
    Jag tycker att allt var helt ok. Hon var(och är, hoppas jag) väldigt trevlig och vänlig.
    Vi kan inte flytande svenska, så hon pratade engelska med oss. På andra sidan föredrog försäljare prata svenska, så Malin hjälpte oss att kommunicera.
    2017-08-31 Malin S svarar Anastasiia P
    Hej Anastasiia, tack för din reco. Jag hoppas att jag fortfarande är det. :) Ta hand om er och hälsa så gott! Mvh, Malin
  • Elin R
    Elin R skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett gott intryck av henne när jag träffade henne. Hon lovade mycket och hade enligt henne själv många intresserade från tidigare visningar. Upplevelsen av försäljningen blev dock inte alls som förväntad samt att stödet efter försäljningen är minimal.
    2017-08-30 Noomi U svarar Elin R
    Hej Elin! Fint att höra att du fick ett gott intryck från mig. Jag är också väldigt glad över att vi lyckades förhandla upp kunden på ett betydligt högre pris än var marknaden var i det läget vi sålde. Jag är ledsen att ni haft problem med lamporna i fläkten och jag önskar förstås att du känt att jag gett det stöd ni behövt när vi försökt hittat en lösning. Har du någon ytterligare fundering är du varmt välkommen att ringa mig! I vilket fall önskar jag dig allt gott och en fortsatt riktigt fin vecka ! / Noomi
  • Jannike N
    Jannike N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Väldigt proffesionell, trevlig och med god kommunikationsförmåga. Rekommenderas varmt till alla som letar efter en fantastisk mäklare.
    2017-08-30 Noomi U svarar Jannike N
    Hej Jannike! Stort tack för de fina orden, det värmer enormt att ni uppskattar all den tid och engagemang jag lägger på mina försäljningar. Extra kul att vi lyckades med ett rekord för den typen av bostad som ni har. Ni får mer än gärna rekommendera mig till andra som önskar sälja framöver. All lycka framöver och ha en fortsatt riktigt fin vecka! / er mäklare Noomi
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superproffs! Nöjda med all service och bemötande. Kan rekommendera Fredrik till alla.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Daniel C
    Tusen tack för rekommendationen Daniel! Kul att jag kunde hjälpa till med era två försäljningar i Beckomberga. Lycka till med renoveringen av huset så får ni mer än gärna höra av er när ni vill ha en värdering på det :)
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo köpte en lägenhet som Malin förmedlade och har varit mycket nöjda. Malin är väldigt tillmötesgående och har varit snabb på att besvara eventuella frågor vi haft innan och efter tillträdet. Kan verkligen rekommendera henne!
    2017-08-31 Malin S svarar Amanda B
    Hej Amanda, tack för din fina reco så roligt att höra. Jag hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten och att vi får samarbeta i framtiden igen. :) Hälsa så gott! /Malin
  • Lena L
    Lena L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det finns många bra mäklare i Stockholm men jag är mycket nöjd över att jag valde Marcus för uppdraget. Han är otroligt proffsig från första kontakt till lägenheten var såld. Trots att jag bara hade bott i lägenheten i ca 1 år så blev det budgivning och jag sålde lägenheten med vinst och över det belopp som jag hade satt upp som önskvärt pris. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-09-01 Marcus H svarar Lena L
    Kära Lena,

Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig i din bostadsförsäljning. Det var heller ingen dålig lägenhet att få visa för marknaden, och vad bra det blev tillslut :)

Hoppas Väsby behandlar er väl och att dottern utvecklas väl inom fotbollen, jag håller koll framåt!

Må bäst!

// din mäklare Marcus
  • Julia L
    Julia L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig mäklare som hade bra koll på området. Jättenöjda!
  • Martin S
    Martin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett gott intryck av henne när jag träffade henne. Hon lovade mycket och hade enligt henne själv många intresserade från tidigare visningar. Upplevelsen av försäljningen blev dock inte alls som förväntad.
    2017-08-30 Noomi U svarar Martin S
    Hej Martin! jag uppskattar att ni fick ett gott intryck av mig. Jag är även glad över att jag tog kontakt med alla de kunder jag tidigare träffat på mina visningar för att sälja in er bostad. Självklart är det beklagligt att vi inte nådde upp i de priset vi hade hoppats på och precis som ni redan vet så hade jag också innerligt önskat att marknaden var med oss på ett bättre sätt. Jag önskar er all lycka i nya huset och hoppas ni ska trivas riktigt bra! Allt gott från mig, / Noomi
  • Danial
    Danial skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vill börja med att rekommendera Marcus riktigt varmt.
    Jag arbetar själv inom branschen och Markus insats var verkligen definitionen av en lyckad förmedling. Jag fick vad jag sökte i form av snabb affär och dessutom till det priset jag önskade. Riktigt trevlig och fick alla att känna sig trygga i affären. Du har en grym karriär framför dig ska bli spännande att följa.

Överträffade alla förväntningar!
    2017-08-21 Marcus H svarar Danial
    Hallå Daniel!

Tusen tack för de fina orden. Nöjet låg helt på min sida. Vi ses framöver!

• Jennie L
    Jennie L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, proffsig, snabb återkoppling. Allt fungerade klockrent
    2017-08-10 Marcus H svarar Jennie L
    Hallå Jennie,

Vad kul att ni är nöjda, och vilken affär det blev. Stort tack för att ni gav mig förtroendet. Hoppas ni trivs i er nya bostad!

Må Gott,

• Oscar S
    Oscar S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är förtroendeingivande och proffesionell
    2017-08-07 Fredrik C svarar Oscar S
    Stort tack för omdömet och för att jag fick hjälpa er att hitta er nya bostad i Beckomberga! Övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra. Var seviceminded/tillgänglig och svarade snabbt i telefon oavsett tidpunkt.
    2017-08-07 Fredrik C svarar Birgitta J
    Tack för en trevlig förmedling och stort grattis till er superfina lägenhet i Nockebyhov!
  • Roland J
    Roland J skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Suverän på snabb återkoppling i alla lägen under hela försäljninsperoden.
    Bra arbetsinsats och väl genomfört hela vägen.
    2017-08-04 Fredrik W svarar Roland J
    Hej Roland,
    Vad kul att du känner dig nöjd. Alltid kul med rekordnoteringar, detta vart den andra i er förening. Om du behöver någon hjälp framöver är det bara att du hör av dig. Ha det gott och hälsa Karin så mycket. Mvh, Fredrik
  • Stina O
    Stina O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tillgänglig och trevlig - tiptopp betyg
    2017-08-04 Fredrik W svarar Stina O
    Hej Stina,
    Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du känner dig nöjd med processen. Varmt välkommen till Traneberg!
    Mvh, Fredrik
  • Maria A
    Maria A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, ärlig och alltid komtaktbar
    2017-08-30 Noomi U svarar Maria A
    Hej Maria! Fint att höra att du upplever mig kontaktbar och det finaste av allt ärlig! Jag är mån om att alltid vara tydlig och ge rätt information. Ha det fortsatt riktigt gott så hoppas jag att vi hörs även framöver, / Din mäklare, Noomi
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tycker att FC uppträtt trevligt och proffsigt samt fått både säljare och köpare att känna sig möjda
    2017-08-31 Fredrik C svarar Håkan R
    Väldigt glad och tacksam för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er Norra Ängby pärla!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och allt gick smidigt.
    2017-08-03 Fredrik W svarar Mikael E
    Hej Mikael!
    Tack för ett trevligt samarbete! Alltid kul med rekordförsäljningar! Hoppas du kommer att trivas fint i ditt nya boende så hörs vi av framöver om du skulle behöva min hjälp eller få några tips! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Behrouz B
    Behrouz B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bästa mäklaren i Bromma! Jag kan rekommendera Fredrik Crona till alla som vill sälja/köpa lägenhet i hela stor Bromma.
    2017-08-31 Fredrik C svarar Behrouz B
    Tack för förtroendet att förmedla din pärla. Uppskattar rekommendationen otroligt mycket!
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, lätt att ha att göra med, kort koncis kommunikation. Som jag vill ha det.
    2017-08-14 Noomi U svarar Sofia M
    Tack Sofia! Jag uppskattar att du tagit dig tid att skriva en rekommendation om mig. Extra kul att försäljningen också gick riktigt bra! Sedan hoppas jag också att vi hörs framöver, om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera oss! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Anel D
    Anel D skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra, tydligt, enkelt pålitligt
    2017-08-03 Fredrik W svarar Anel D
    Hej Anel,
    Kul att du kände att allt gick bra! Att vara pålitlig är givetvis en viktig faktor för att man som kund ska känna sig nöjd med affären. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Varmt välkomna till Traneberg och hälsa Elin så gott! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Carl-fredrik L
    Carl-fredrik L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket professionell och hjälpsam vid vårt köp i Norra Ängby. En rakt igenom positiv upplevelse. Varma rekommendationer!
    2017-08-31 Fredrik C svarar Carl-fredrik L
    Otroligt glad över att jag kunde hjälpa till att få ert första husköp i Bromma att bli en riktigt bra upplevelse. Ska bli väldigt spännande att se hur det blir när ni är klara med renoveringarna av huset!
  • Konstantin P
    Konstantin P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och tydlig kommunikation under köpprocessen.
    2017-08-14 Noomi U svarar Konstantin P
    Fint att höra att ni känner er nöjda med mig! tack för att ni upplever att ni fått tydlig kommunikation från min sida. Jag hoppas ni ska trivas riktigt riktigt bra i nya lägenheten och att allt faller på plats ordentligt. Sedan hoppas jag också att vi hörs framöver, om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera oss! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Maria J
    Maria J skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus! Marcus! Marcus! Vilken stjärna till mäklare.
    Pålitlig, rak och engagerad. Duktig på återkoppla oavsett tid på dygnet.

Jag måste varit Marcus jobbigaste kund.
    Så.. Ett STORT tack Marcus för ditt tålamod med mig.

Jag har köpt och sålt ett flertal gånger men aldrig stött på en sådan genuint engagerad mäklare som du.

Jag kommer alltid att rekommendera dig! Och jag kommer fortsätta att få vänner och bekanta i Annedal att välja dig.
    För det finns ingen bättre mäklare i Annedal än du.

Du levererade från början till slut.. även om det tog lite tid.

Rocka loss i Annedal och konkurrera ut dina konkurrenter.

Önskar dig all lycka framöver i din karriär.

Varma hälsningar,
    Maria
    2017-07-27 Marcus H svarar Maria J
    Kära Maria och Christian,

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka min glädje i era varma ord. Från första dagen som jag tog mig an att sälja er lägenhet så förstod jag att vi siktade högt. I en något trög marknad visade sig vårt tålamod vara nyckeln till ett pris som vi nog får anse vara ett fantastiskt pris även idag. Mina varmaste tack går till er båda för att ni, trots en något utdragen process valde att köra vidare med mig. Trots att det gick mycket energi så anser jag att den affären utvecklat mig mest under min tid som mäklare. Tack för alla hårda samtal Maria och tack till er båda för att ni gav mig ert förtroende.

Många kramar från er mäklare!

// Marcus
  • Emanuel Y
    Emanuel Y skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell i högsta bemärkelse
    2017-07-21 Marcus H svarar Emanuel Y
    Hallå Emanuel,

Tackar för ditt förtroende och att du hade lite tålamod när marknaden var något avvaktande. Uppskattar dina fina ord så hoppas jag på fler lyckade affärer i framtiden! Må gott!

• Mikael G
    Mikael G skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mycket bra mäklare som inte känns påflugen utan bara genuint kunnig och välvillig
  • Ulla-britt F
    Ulla-britt F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig och förtroendeingivande.
    Vi kände oss väl omhändertagna
    2017-07-17 Marcus H svarar Ulla-britt F
    Hej Ulla-Britt!

Precis som jag skriv till Olle så hoppas jag att ni finner ro i ert nya. lite mindre boende. Är övertygad om att ni kommer att trivas i er nya bostad. Önskar även dig en underbar sommar!

• Olle F
    Olle F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och professionellt, motsvarade våra förväntningar på en mäklare
    2017-07-17 Marcus H svarar Olle F
    Hej Olle,

Ett otroligt nöje att hjälpa er med en flytt efter så lång tid i huset. Hoppas ni funnit ro och att ni tar hand om varandra.

Må gott och ha en fortsatt fin sommar!

/ er mäklare Marcus
  • Victor B
    Victor B skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Helt fantastisk! Har varit grym rakt igenom hela tiden. Kan varmt rekommendera Marcus till alla!
    2017-07-17 Marcus H svarar Victor B
    Kära Victor,

Stort, stort tack för dessa peppande ord. Betyder otroligt mycket i min kommande utveckling. Hoppas att sommaren behandlar er väl så hoppas jag vi ses i området. Må bäst!

• Emma M
    Emma M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ok bemötande och trevlig men slarvigt; bland annat fick köparen felaktig planritning. Krävdes en del extrajobb av mig som köpare.
    2017-07-17 Marcus H svarar Emma M
    Hej Emma,

Jag tar in det du skriver och ska göra allt för att förbättra det upplevda slarvet. Bortsett från planritningen så hoppas jag att ni är nöjda med det fantastiska slutpris samt service jag gav er överlag. Önskar er all lycka i nya boendet!

Ha en fin sommar!

• Erdinc Aron C
    Erdinc Aron C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Första kontakten skedde över telefon och intrycket jag fick var att han var väldigt energisk och trevlig och därför valde jag honom framöver de andra mäklarna.
    Under hela försäljningsprocessen kände jag att han levererade kvalitet och engagemang. Jag var mycket nöjd med priset och hela processen där allting gick smidigt från första mötet till tillträdet.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan inget annat än rekommendera Marcus. Bra från start till avslut.
    2017-07-17 Marcus H svarar Jonas W
    Tusen tack för förtroendet Jonas!

Må gott!

/ din mäklare Marcus
  • Evrim E
    Evrim E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är den bästa mäklaren jag träffat! Han är proffsig, inlyssnande, kunnig, ärlig och duktig. Rekommenderar honom till alla som vill ha en mycket bra mäklare!
    2017-07-17 Marcus H svarar Evrim E
    Käre Evrim,

Jag mottar dina varma ord och hoppas att detta inte var vår sista bostadsaffär ihop. Nöjet ligger helt på min sida och jag hoppas vi ses framöver! Ha en underbar sommar så ses vi!

// din mäklare Marcus
  • Emma F
    Emma F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Varm, intresserad, tillmötesgående och väldigt amtibitös.
    2017-07-17 Marcus H svarar Emma F
    Hej Emma,

Många varma tack för de fina orden. Hoppas att allt känns bra och att ni trivs i nya boendet! Ha en fortsatt underbar sommar!

• Jan H
    Jan H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hej!

Vi tyckte att Malin gav ett trevligt och serviceinriktat intryck.
    Hon gav ett snabbt respons och svarade alltid på våra frågor.
    Vi tyckte helt enkelt att hon gjorde ett bra jobb!
    2017-07-03 Malin S svarar Jan H
    Hej Jan! Tack för din reco och för ett gott samarbete. Så roligt att du uppskattar min service. Hoppas ni får en härlig sommar! /Malin
  • Anni S
    Anni S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande.
    Inget att klaga på.
    2017-07-06 Fredrik W svarar Anni S
    Hej Annica!
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas du kommer att trivas i Traneberg!
    Ha det fint och hör av dig om du har några frågor eller behöver hjälp! Mvh, Fredrik
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och tillmötesgående. God service och angelägen om att man är nöjd .
    2017-07-03 Malin S svarar Ann-charlotte B
    Hej Ann-Charlotte, tack för din reco. Jag hoppas ni skall trivas i er nya fina lägenhet! Ha en underbar sommar! /Malin

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma