Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 570 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• 2019-12-11

Kim L skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, mån om kundens önskemål, kunnig, proffesionellt utfört arbete Läs mer
    2019-12-12 Inez D svarar Kim L
    Bästa Kim! Stort tack för den fina rekommendationen.
    Det har varit grymt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er underbara lägenhet! Snart startar ett nytt kapitel för er på världens bästa ö - gotlänningen i mig blir avis ;). Vi ses på frånträdet i april!

/ Er mäklare Inez
  • 2019-12-05

Alexandra B skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min 2a på 40 kvm med hjälp av Inez. Jag har haft en väldigt god säljupplevelse med ett trevligt bemötande, ett bra bollplank och regelbunden återkoppling vilket varit viktigt för mig. Kan varmt rekommendera Inez. Läs mer
    2019-12-06 Inez D svarar Alexandra B
    Hej Alexandra, tack för din fina rekommendation.
    Det värmer verkligen att höra att du upplevt mig som lyhörd och tillgänglig! Jätteroligt att din försäljning blev så lyckad - nu ska jag och mina kollegor ska göra vårt allra bästa med att försöka hitta en ny bostad till dig! Vi ses på frånträdet.

Din mäklare Inez
  • 2019-11-21

Mikael M skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    trevlig rask och pålitlig han hjälpte mig få en snabb affär på en bostad jag var intresserad av! Läs mer
    2019-12-03 Tim P svarar Mikael M
    Hej Micke! Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Jag tror verkligen att du kommer att stortrivas i den härliga lägenheten!
  • 2019-11-21

Lena R skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt lägenheten, jag har fått mycket bra och mycket trovärdig bemötande, vilket gjorde att jag var inte alls orolig av att jag skulle inte kunna sälja min lägenhet. Jag hade stort förtroende för Herve just det gjorde att det gick så bra som jag har tänkt.

Lena Radehorn Läs mer
  • 2019-11-19

Martin S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi rekommenderar starkt att anlita Hevré om ni ska sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-11-18

Ali A skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    I am buying and selling both through Alexander SMH Alvik Läs mer

Dragan J skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har sålt en bostadsrätt och hade en toppenmäklare som var engagerad och driven. Inez var lyhörd och gav oss ett bra slutresultat. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Dragan J
    Tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att försäljningen blev lyckad och att ni är nöjda med mig som mäklare!
    Nu ska vi se till att hitta något nytt till er. Ha en underbar jul!

Er mäklare Inez

Ewa S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Very proffesional service. Easy way of communication. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Ewa S
    Hi Ewa, thank you so much for the kind recommendation! I am glad that you got to buy the apartment.
    Have a nice Christmas and holiday season.

Best regards,

Elin L skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och tydlighet i lägenhetsköp Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Elin L
    Hej Elin, tack för din rekommendation. Hoppas att du ska trivas bra i Stockholm och i din nya lägenhet.
    Vi ses på tillträdet i januari!

• 2019-11-15

Sofia B skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte vår framtida lägenhet av Inez på annedalsvägen.
    Vilken professionell och kunnig mäklare. Hon har verkligen det lilla extra som en bra mäklare ska ha. Lyhörd, service minded, ger sitt allt för att göra köpare och säljare nöjda.
    Kan starkt rekommendera Inez.

Med vänlig hälsning,
    Från glada köpare Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Sofia B
    Hej Sofia! Det värmer verkligen att läsa er fina rekommendation och att ni tycker att jag gjort ett riktigt bra jobb! Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa lägenheten och hoppas att ni ska trivas bra. Ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av lägenheten den dagen ni bestämmer er för att byta boende nästa gång. Ha nu en fantastisk semesterresa till Thailand och en god jul!

Varma hälsningar,
    Er mäklare Inez
  • 2019-11-15

Annika O skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har köpt en lägenhet. Bra bemötande och tydlig i sina beskrivningar. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Gav förtroende Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Annika O
    Hej Annika, härligt att höra att ni är nöjda köpupplevelsen och vår kontakt!
    Stort tack för en fin rekommendation.

• 2019-11-13

Karin U skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en etta på 31 kvadrat. Mycket nöjd med mäklaren Noomi Unéus! Flexibel och snabb. Läs mer
  • Peter S

2019-11-12

Peter S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köp av bostad

Mycket snabb kontakt, bra engagemang, lyhörd och flexibel. Anpassade sig helt efter våra önskemål. Mycket bra kännedom om objektet och området. Inget mer att önska! Vi rekommenderar Hevrê till alla! Läs mer
  • 2019-11-12

Lovisa L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vid köp av min bostadsrätt fick jag utmärkt hjälp av Hevrê! Han hjälpte mig snabbt att hitta rätt lägenhet. Han var lätt att få tag på och hörde av sig löpande och berättade vad som hände vilket kändes tryggt. Ett trevligt, och kunnigt bemötande. Jag ger Hevrê mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-11-11

Robel T skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Strålande mäklare som lyssnar och strävar efter säljarens mål och jobbar på ett unikt sätt som gör att hon utför sitt jobb! Stark rekommendation. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Robel T
    Tack Robel för ett fantastiskt samarbete och en fin rekommendation. Jag är så glad att du uppskattar min försäljningsstrategi och att det gav dig ett fint slutpris. Ha en fin jul nu så ses vi i februari på frånträdet!

• Henrik S

2019-11-08

Henrik S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket lyckad försäljning. Kunde inte bli bättre! Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Henrik S
    Tack för en fin rekommendation! Så roligt att ni fick ett bra pris och ett långt tillträde - nu ska vi se till att ni hittar ert drömhus.
    Önskar er en fin jul!

• 2019-11-08

Elhamddin N skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jätte trevlig person. Gör sina uppdrag på bästa sätt. Är tydligt med allt. Man önskar att köpa från honom. Läs mer
  • 2019-11-03

Gustav M skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte lägenhet i Ulvsunda där Tim var mäklare - allting fungerade väldigt smidigt och sköttes professionelt. Läs mer
    2019-12-03 Tim P svarar Gustav M
    Hej Gustav! Tack för de fina orden. Det är verkligen en bostad som jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra i! Vi hörs framöver.
  • 2019-11-03

Maria K skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en 2:a i Bromma. Budgivningen gick snabbt och smidigt . Fick ett snabbt avslut👍🏻😃
    Jätte trevlig mäklare som uppdaterade både säljare och köpare under hela processen.
    Jag rekommenderar starkt Tim!👏🏻🤩 Läs mer
  • 2019-10-31

Matilda R skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tim hjälpte mig att sälja min pärla i Bromma. Han var fantastiskt engagerad, positiv och kanon som bollplank. Jag rekommenderar Tim varmt! Läs mer
  • 2019-10-28

Josefin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett gott första intryck. Hon var väldigt tydlig och proffsig i sitt bemötande. Hon levde upp till mina förväntningar och jag kände mig nöjd och glad över det slutgiltiga priset som min lägenhet slutade på. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljartankar. Läs mer
  • 2019-10-23

Josefin B skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Superbra kommunikation, med bra slutresultat! Läs mer
  • 2019-10-21

Nina G skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inez hjälpte mig att sälja min 1,5.a i Annedal. Det var första gången jag sålde en bostad och jag är mycket tacksam över mitt val av Inez som mäklare. Hon guidade mig genom alla moment på ett proffsigt och tydligt sätt och jag kände mig trygg genom hela affären. Jag sålde med en bra vinst och är mer än nöjd med Inez och hennes hjälp. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Nina G
    Hej Nina! Jag är så tacksam att jag fick förtroendet att sälja din första lägenhet - det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig! Såklart är jag också superglad över att din försäljning blev så lyckad. Hoppas nu att du ska trivas i din nya lägenhet och att jag får hjälpa dig i framtiden när det blir dags att sälja. Vi ses på frånträdet!

Varma hälsningar,
  • 2019-10-21

Anton W skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose är en professionell mäklare, som är lyhörd och ständigt återkommande med aktuell information om affären.

Mose tar sig an uppgiften att förmedla bostäder med entusiasm och går in till 100%

Helhetsuppfattningen om Mose Sundlöv och Svenska mäklarhuset (Bromma) är över förväntan.

Jag rekommenderar varmt Mose Sundlöv som mäklare. Läs mer

Irma K skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas sålde min lägenhet i Mariehäll över förväntan. Proffsig och tydlig i sin roll och lättillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer

Nancy M skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde vår villa mha Jonas. En supertrevlig mäklare med professionellt bemötande redan från start (vilket vi upskattade). Han var pedagogisk och metodisk hela vägen, fanns tillgänglig när vi hade frågor. Hade djup kunskap om branschen vilket i slutändan var viktigt för vår husförsäljning. En väldigt bra mäklare och skulle helt klart rekommendera honom till alla som letar! Läs mer

Sofia L skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Pålitlig och proffsig med ett varmt och inkännande bemötande. Högsta betyg. Jag skulle rekommendera Jonas till alla jag känner! Läs mer
  • 2019-10-16

Anders L skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min lgh i Abrahamsberg och upplevde ett bra bemötande med mäklaren under de initiala samtalen. Efter att jag bestämt mig kändes det som att intresset inte var lika stort. Efter visningen fick jag gå runt och samla ihop mäklarens material och köra till återvinningen. Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Anders L
    Hej Anders,
    Tack för feedback! Jag blir glad över att du upplever att jag har ett bra kundbemötande!
    Självklart skulle du inte behövt samla ihop mitt material efter försäljningen. Jag ber om ursäkt för det! Jag hoppas att ni får trivas i ert nya boende. Önskar er ett stort lycka till med allting framöver!
  • Pelle G

2019-10-15

Pelle G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en liten 2:a på 41 m2 med Noomi. Hon hade grymt bra koll på området, marknaden och gjorde ett mycket professionellt och bra intryck.

Noomi har varit en pålitlig och trygg kontakt genom hela processen och jag har verkligen känt att hon gör allt för mig som säljare. Superbra återkoppling och en person jag gärna hade gjort affärer med igen.

Och allt detta trots att jag redan från början inte har en positiv bild av mäklare från första början. Men Noomi är en klippa! Kommer att rekommendera henne till alla som behöver en mäklare i området! Läs mer
    2019-10-16 Noomi U svarar Pelle G
    Stort tack Pelle!
    Jag blir så glad över att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta genom hela processen,
    att jag kan området väl, och att du gärna rekommenderar mig framöver.
    Extra kul att du också fått mig rekommenderad i från första början från Karin som också sålt i området.
    Nu håller vi tummarna att ni hittar på något bra nytt att flytta till!

Ha det riktigt gott så hörs vi förstås framöver!
    / Din Mäklare Noomi

Rosanna L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2019-10-25 Noomi U svarar Rosanna L
    Hej Rosanna!
    Fint att du är nöjd med ert köp på Björkbacksvägen,
    Ta hand om er och all lycka framåt så ses vi säkert!
    / er mäklare Noomi

Rosanna L skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Daniel G skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    - Sålt en lägenhet på 60 kvm
    - Tim är en mäklare med bra energi, vågar ifrågasätta och komma med förslag, lyssnade på vad som var viktigt för mig som säljare, hörde av sig när det fanns information som var viktig och relevant för mig samt att han har ett förtroendeingivande sätt vilket gjorde mig trygg i denna affär.
    - Hade höga förväntningar på Tim vilket jag talade om för honom vilket gjorde honom laddad och han infriade dessa förväntningar. Han har även humor och är rak vilket jag uppskattade.
    - Jag kan verkligen rekommenderar Tim! Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Daniel G
    Hej Daniel! Stort tack för denna varma rekommendation och för det fina samarbetet. Jag hoppas att du får trivas i ditt nya boende! /Tim

Veronica B skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tim var utmärkt från start till slut då han sålde min lägenhet. Genuin och hårt arbetande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Veronica B
    Hej Veronica! Tack för dom fina orden! Jag önskar er lycka till med allting framöver. Det är bara att lyfta på luren om ni skulle ha ytterligare frågor/funderingar kring marknaden i Bromma. Ha det fint! /Tim

Charlotta S skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ärlig, lätt att jobba med, effektiv, tydlig, trevlig Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Charlotta S
    Hej vad glad jag blir och vad kul att ni tyckte om mitt sätt att arbeta på. Det var en ära att få hjälpa er med att både köpa och sälja! /Tim
  • Emelie W

2019-10-14

Emelie W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en 2:a i Riksby via Noomi Unéus.
    Här har ni den bästa mäklaren i Västerort utan tvekan. Hon är alltid på sin spets, välinformerad, trevlig och glad. Det är ofta man som köpare kan få dålig respons från mäklare men detta är verkligen inte fallet med Noomi, utan här bli man alltid positivt bemött och får den hjälp man behöver. Noomi toppar alla förväntningar som man kan ha på en mäklare och hade jag fått välja en mäklare att sälja min bostad imorgon så hade första signalen gått till Noomi. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Emelie W
    Hej Emelie!
    Det värmer verkligen att ni vill skriva så fina ord om mitt sätt att arbeta!
    Du får jätte gärna tipsa mig om bekanta, grannar och vänner som ska sälja framöver,
    och självklart hjälper jag förstås gärna er den dagen det blir dags att sälja för er.

Ha det riktigt gott nu så hoppas vi att ni ska trivas riktigt riktigt bra i Riksby!
    Allt gott, Er mäklare Noomi

Pendar K skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad! Ambitiös och driven. Tar sig an varje objekt helhjärtat. Ger bra tips och råd under hela processen. Läs mer
    2019-10-23 Tim P svarar Pendar K
    Hej Pendar och tack för dom fina orden! Jag hoppas att allting gått bra sedan sist. Jag önskar dig det bästa och hoppas att vi stöter på varandra i framtiden. /Tim

Joacim L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och bra bemötande. Villig att diskuter arvodet, vilket var i linje med andra mäklare som jag kontaktade.

Sämre på uppföljning under budgivning och visningar. Kände inte riktigt att jag fick det stöd jag ville ha under den processen.

Indikerat pris var också ganska mycket högre än vad vi faktiskt fick i slutändan, vilket jag inte fick någon bra förklaring till. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Joacim L
    Hej Joacim!
    Vad fint att du upplever att jag har ett bra bemötande och är trevlig och tillmötesgående!
    Självklart mindre bra att du inte upplever att mina samtal efter visning, i slutskedet och under budgivning vara tillräckligt till dig och något jag givetvis tar med mig då jag alltid vill stäva efter att just finnas som stöd för mina kunder.
    Du får gärna kontakta mig om du har någon mer feedback som jag kan ta till mig av. Vill även passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och att ni ska trivas riktigt bra där och att ni känner en nöjda över ert köp!
    Ta hand och dig så hörs vi! Allt gott, din mäklare Noomi
  • 2019-10-10

Leo Kristoffer L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra kille! Rak, ärlig och effektiv. Ungefär som en mäklar-Terminator. Läs mer
  • 2019-10-04

Emeli H skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alexander sålde vår lägenhet i Traneberg.
    Vi anlitade honom eftersom vi ansåg att han hade de kvalifikationer vi var på jakt efter inför vår försäljning - Strategisk, förtroendeingivande, ordningsam, stresstålig och lätt att ha och göra med.
    Från första mötet till försäljningen har vi bara positiva upplevelser och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-10-04

Polihronis M skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt min lägenhet, bra bemötande och väldigt fokuserad mäklare, lyssnade på mina önskemål och arbetade på ett bra och smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-09-28

Lisa E skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en tvåa i Annedal, Bromma. Bemötandet från mäklaren var bra, sakligt och utan för mycket övertalningsprat om att jag skulle välja just dem. Mäklaren visade också förståelse för min situation. Det enda negativa jag kan säga är att min lägenhet övervärderades något. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Lisa E
    Hej Lisa, tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare - det glädjer mig att vi fick till en bra affär trots det utmanade marknadsläget. Vi ses på frånträdet!
  • Kristina S

2019-09-27

Kristina S skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alexander Andersson gjorde ett jättebra vid försäljningen av min bostadsrätt. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-24

Peter O skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt en bostadsrätt i Bromma. Rakt igenom väldigt nöjda med Alexander! Läs mer
  • 2019-09-23

Isara S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Rekommenderar Hevrê Yildiz varmt som mäklare att sälja bostäder. Riktigt proffsigt. Läs mer
  • 2019-09-22

Anna Lindahl C skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2:a i Bromma (mellan Islandstorget o Blackeberg)
    Hevre har skött affären exemplariskt. Han är en mycket driven, kunnig, samarbetsvillig, förstående, empatisk och vill göra båda parter nöjda. Han fick nycklarna o skötte allt, behövde inte bry mig alls...
    Kan varmt rekommendera honom till andra för en bra o trygg försäljning. Jag ger honom betyg 5/5!!! Läs mer
  • 2019-09-21

Daniel Peter W skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt var perfekt. Trevlig och proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-09-20

Swagoto C skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hevre är pålitlig och flexibel. Sålde en 5 rok i Annedal. Bra bemötande rakt igenom och lyhörd gällande våra önskemål. Mycket hjälpsam i övrigt. Läs mer
  • 2019-09-15

Maria L skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig mäklare som var lätt att ha att göra med. Ärlig, glad och kändes trygg i sin roll. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Maria L
    Hej Maria, det värmer att höra att ni har haft en bra köpupplevelse och att ni uppskattar mig som mäklare. Jag hoppas att jag får hjälpa er den dagen ni växer ur lägenheten! Grattis igen till en superfin lägenhet så ses vi på tillträdet!

• 2019-09-07

Martin K skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min lägenhet.
    Informativ och mycket trevlig. Läs mer
    2019-12-03 Inez D svarar Martin K
    Hej Martin, tack för att jag fick hjälpa dig med din första bostadsförsäljning! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem.
    Önskar dig allt gott,
  • Göran L

2019-09-06

Göran L skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var synnerligen engagerad i försäljningen av min lägenhet och mån om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Som säljare uppskattade jag särskilt Moses uppläggning av försäljningsprocessen, vilken troligen ledde till flera budgivare och därmed till ett högre slutpris, vilket hamnade långt över mina egna förväntningar.

Som kund kände jag att jag hela tiden hade en fungerande dialog med Mose och aldrig att han som mäklare försökte köra över mina önskemål. Däremot kunde han ge mig information och råd som underlättade mina beslut.

Jag anlitar gärna Mose nästa gång jag har en lägenhetsaffär.

Göran Läs mer
    2019-09-11 Mose S svarar Göran L
    Tack för dina fina ord Göran! Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och sälja din fina lägenhet i Nockeby!
Noomi Unéus
Mose Sundlöv