Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 398 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Eva-Lotta H
    Eva-Lotta H skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hjälpsam och serviceinriktad. Återkopplar snabbt på frågor på mail, trots att det gått över 1 år sedan vi köpte lägenhet av Marcus.

Tack för all hjälp!

Lotta Hedwall/Hampus Fogelber
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Påläst och saklig under hela processen, kan varmt rekommendera Marcus.
  • Anders L
    Anders L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag köpte lägenhet genom Noomi i januari 2017. Noomi gav ett väldigt bra och professionellt bemötande. I sin roll som mäklare påvisade hon stor kunnighet i frågor som var viktiga för mig. Det rörde framförallt föreningens ekonomi samt kommande och genomförda åtgärder på föreningens fastigheter. Vidare visade Noomi stort tålamod med mig som förstagångsköpare då jag var noga med att inspektera lägenheten vid flera tillfällen. Jag ser fram emot att anlita Noomi vid en framtida försäljning av min lägenhet, framförallt då hon besitter bra kunskap om bostadsområdet med tillhörande fastigheter och föreningar.
    2017-03-06 Noomi U svarar Anders L
    Hej Anders! Vilken otroligt välformulerad rekommendation du skrivit om mitt sätt att arbeta. Det värmer verkligen att du uppskattar det och vill föra det vidare. Jag hoppas renoveringen går bra nu och att allt faller på plats som önskat. Du får hojta när du är färdig och behöver uppdaterat värde så kommer jag förbi och hjälper dig med det. Jag hjälper förstås gärna dig också när det blir dags för försäljning, alltid extra kul när någon bor i Riksby där jag säljer mycket. Du får gärna rekommendera mig till vänner och grannar om någon går i tankar på att sälja framöver! allt gott från mig tills vidare så hörs vi Anders, / din mäklare Noomi
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket professionell, trevlig och som köpare fick vi känslan av att han ville att affären skulle genomföras med både köpare och säljares intressen tillgodosedda.
    2017-03-03 Fredrik W svarar Tommy E
    Hej Tommy,
    Vad kul att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att man som köpare känner sig sedd och förstådd då i min roll som mäklare handlar om att tillgodose båda parter. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg, vilket jag är helt övertygad om. Hälsa Emelie så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande från första mötet till avslutad affär, bra lokalkännedom och god kunskap om lägenheten/föreningen. Tack Fredrik, jag återkommer!
    2017-03-03 Fredrik W svarar Daniel F
    Hej Daniel!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Traneberg ligger mig varmt om hjärtat och jag välkomnar er till området och en otroligt bra förening. Kom gärna förbi på en kaffe någon dag, vår dörr är alltid öppen! Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • Raluca P
    Raluca P skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är en duktig mäklare men en snäll människa också . Vi fick bra förståelse från hans sida och en rak kommunikation, utan dold agenda. Han var tillgänglig och ingen fråga var löjlig. Han svarade snabbt och det kändes tryggt att samarbeta med honom. Han var ärlig och det gjorde att det var lätt att ha förtroende. Tack!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Raluca P
    Tack så mycket för det fina omdömet och för att ni gav mig ansvaret att hitta er första egna lägenhet. Jättekul att vi lyckades hitta ett sånt fint boende till er i Beckomberga, där jag tror ni kommer stortrivas!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande. Kunde svara på frågor m.m.
    2017-03-02 Malin S svarar Emelie B
    Tack Emelie för din reco. Hoppas ni ska trivas i lägenheten :) Ta hand om er! / Malin
  • Stig J
    Stig J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är duktig, självgående och informativ
    2017-03-02 Noomi U svarar Stig J
    Stort tack Stig för din fina rekommendation!
    Jag hoppas du och Annika ska trivas i nya lägenheten nu i Abrahamsberg. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något framöver eller känner någon bekant eller granne som ska sälja. Ha en fortsatt fin vecka nu och hälsa Annika så gott / er mäklare Noomi
  • Maria V
    Maria V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig och professionell. Kan sitt yrke och är en bra mäklare jag kan rekommendera. Seriös redan från visning till att vi fick tillträde till vår bostad.
    2017-03-02 Noomi U svarar Maria V
    Hej Maria! Det värmer att du kan rekommendera mig som mäklare. Det gör att jag vet hur jag ska arbeta på rätt sätt och återkoppla på rätt sätt till alla budgivare för att alla ska känna sig trygga genom hela den nervösa processen som det ju är att hitta nytt boende. Jag hoppas ni ska trivas nu riktigt ordentligt i trevliga Riksby. Återkom när ni behöver hjälp igen med er nuvarande bostad eller känner någon som ska sälja så får du gärna rekommendera mig! Allt gott från mig, / er mäklare Noomi
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kan rekommendera Markus!! Kunnig, proffsig och omtänksam!!
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och lugnt bemötande där jag som kund får ta plats och inte känner mig stressad. Uppfyller mina krav på mäklarens egenskaper så som personligt bemötande proffetionellt förhållningssätt och ärlighet.
    Jag är väldigt nöjd som kund!
    2017-03-02 Noomi U svarar Sebastian E
    Hej Sebastian! Ett enormt tack för din fina beskrivning av mitt sätt att arbeta med mina säljare och köpare. Jag värdesätter det verkligen. Så roligt att vi lyckades med ett nytt rekord i er förening denna gång och att allt klaffade. Jag hoppas innerligt att hela familjen inklusive lillen i magen ska trivs enormt bra i fina 3:an i Ulvsunda. Vi hörs fram över och hälsa Linda och Love så gott också! / er mäklare Noomi
  • Nora F
    Nora F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Verkligen ett proffs. Vi är nöjda till hundra % med hur hela försäljningen gick till från början till slut. Vi kände oss trygga redan från första mötet med Marcus, han var ärlig och hade stor kunskap om vårat område.
  • Alma E
    Alma E skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket mycket bra mäklare. Svarar alltid i telefon, hjälper till med saker som kanske egentligen inte är hans ansvar. Mycket professionell och ärlig.

Rekommenderas varmt. Vi kommer anlita honom när vi ska sälja, helt klart!
  • Salih S
    Salih S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus Hemrin supported, guided and informed me very well during the buying process.
  • Binghan L
    Binghan L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är en mycket snäll och trevlig mäklare. Det erbjudna tjänsten är bra.
  • Eva T
    Eva T skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra. Proffsigt och tydligt.
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Flexibel och tillmötesgående utanför ordinarie visningstider
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig, kunnig om området och levererar!
    2017-03-03 Fredrik C svarar Stefan J
    En fröjd att hjälpa dig och Eva med försäljningen av er lägenhet. Extra kul att ni även köpte er nya lägenhet av mig :)
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    + Bra mäklare
    + Påläst
    + Säljande på rätt sätt

- För optimiskt i förväntat slutpris
    2017-03-01 Noomi U svarar Patrick S
    Stort tack Patrick för den fina rekommendationen! Det är viktigt att vara säljande, men på rätt sätt så att de som möter mig på visning känner förtroende och tillit. Precis som du skriver är det också viktigt med kunskapen om i vårt fall Brf Brickbandet och allt fördelar med föreningen, men också området med Lillsjön, utegymmet och närheten till Abrahamsbergs tunnelbana. Allt lycka nu med nya lägenheten på granngatan! Jag hoppas ni ska trivas ordentligt där! Allt gott och hälsa Rebecca så mycket! / er mäklare Noomi
  • Petra Ä
    Petra Ä skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi! Fantastiskt trevlig, proffsig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att göra lägenhetsköpet via henne. En riktig pärla!
    2017-03-01 Noomi U svarar Petra Ä
    Hej Petra!
    Det var en väldigt fin rekommendation måste jag säga, stort tack! Jag hoppas innerligt att du ska trivas i nya lyan i Nockebyhov. Känns fantastiskt fint att få höra att du känt dig trygg och fått den återkoppling du behövt under hela budgivningen. Så glad att det blev du som fick den fina lägenheten till slut. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller känner någon som ska sälja. Ha en härlig vår nu / din mäklare Noomi
  • Ninos T
    Ninos T skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är mycket seriös och duktig. Kan starkt rekommendera honom.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har bara gott att säga! Har fått ett fantastiskt bemötande och ett stort engagemang. Noomi har ställt upp när som med olika frågor jag haft. Hon har varit en driven mäklare som inte bara tänker på sitt egna intresse utan även från kundens perspektiv.
    2017-03-01 Noomi U svarar Sofie L
    Åh men tack Sofie! Och stort tack för de fina blommorna, de har lyst upp med sin närvaro hemma hos mig! Stort lycka till nu framöver med allt i Norrtälje och om du har vägarna tillbaka i Bromma-området så tveka inte att höra av dig. Allt gott från mig nu / din mäklare Noomi
  • Conrad C
    Conrad C skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik was very helpful. He was a fair person, not behaving like a typical sales person trying to sell things at any cost. I liked him as a person and how he does his job. He was also very responsive and did all the bureaucratic things quickly. I recommend him to anyone who want to buy a house.
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell och mycket trevlig! Fanns alltid till hands för att svara på frågor och ge den hjälp man efterfrågade. En kanonkille.
  • Peter S
    Peter S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra.
    Tydlig information om hur och när allting sker i säljprocessen och mycket påläst om marknaden.
    2017-03-01 Noomi U svarar Peter S
    Stort tack Peter! För att få riktigt bra betalt krävs att man har koll på området, föreningen och statistiken kring området så alla intressenter får rätt information och känner förtroende för mig. Jag kan bara instämma med att vi lyckades med alla pusselbitar i vår försäljning i Ulvsunda och det känns oerhört kul! Hoppas du ska trivas i Nockebyhov nu och hör av dig när du behöver hjälp där borta också. Ha en fortsatt fin vecka, / din mäklare Noomi
  • Zahraa A
    Zahraa A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik crona är verkligen behaglig och hjälpsam. Det är en fantastiskt upplevelse att sälja en bostad när mäklaren skulle vara Fredrik. Han följde hela processen till ett slut som var bra för båda vi säljarna och köparen, tycker jag. Han hade en respekterande beteende med oss. Jag gillade hans beteende. Önskar jag honom lycka till och hoppas jag att såna själar utökas i vårt samhälle.
  • Peter B
    Peter B skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit flexibel, kunnig och professionell i alla möten/kontakter.
    2017-03-01 Fredrik W svarar Peter B
    Hej Peter,
    Vad kul att du känner dig nöjd! Alltid roligt att slå till med rekord i föreningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra ute i Järfälla, det är jag övertygad om! Ha det så fin, tveka inte på att höra av dig om du behöver någon hjälp framöver. Hälsa familjen! Mvh, Fredrik
  • Marie B
    Marie B skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande intryck genom hela försäljningsprocessen!
    2017-03-01 Malin S svarar Marie B
    Hej Marie, tack för din reco och för ett bra samarbete genom hela försäljningen, så roligt att du är nöjd med min insats. Ta hand om dig nu så hoppas jag att vi ses igen. /Malin
  • Lincoln S
    Lincoln S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Gjorde hela processen lätt, väldigt hjälpsamt.
    2017-03-01 Malin S svarar Lincoln S
    Hej Lincoln, tack för din reco. Hoppas att du och Emelie ska trivas i er nya lägenhet och att flytten går bra. Ta hand om er så hörs vi av! /Malin
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trvelig person och väldigt bra EQ :-)
    2017-02-28 Fredrik C svarar Mohammed A
    Tack så mycket för rekommendationen och för att jag fick hjälpa dig och Zahra med försäljningen!
  • Ida H
    Ida H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Noomi Unéus som vi använde förra året när vi sålde vår tvåa i Riksby. Superproffsig och effektiv på alla sätt!
    2017-03-01 Noomi U svarar Ida H
    Stort tack Ida! Det värmer att ni är nöjda med mitt engagemang under hela försäljningen. Extra kul att vi rådde på nytt rekord också i föreningen. Njut nu av nya läget på södra sidan av stan så hoppas jag att vi hörs av framöver! Tveka inte att tipsa om mins för vänner och bekanta som ska sälja. Allt gott från mig nu / er mäklare Noomi
  • Jasmin L
    Jasmin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är en toppenmäklare! Vi är supernöjda med henne och hon gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Ambitiös, proffsig och driven. Vi rekommenderar Noomi varmt!
    2017-02-13 Noomi U svarar Jasmin L
    Hej Jasmin! Tusen tack för den fina rekommendationen. Oerhört kul att få hjälpa er med er försäljning och lyckas så bra med vårt slutpris, visningarna och intresset. Känns riktigt kul också att vi fick så bra köpare i slutändan och även känns fint för föreningen att få in i huset. Ha det riktigt gott nu i nya huset så hörs vi säker framöver! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Maria S
    Maria S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik känns pålitlig, är engagerad, informativ och snabb på att återkoppla. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-02-07 Fredrik W svarar Maria S
    Hej Maria,
    Väldigt kul att läsa din uppfattning om mig. Precis så som jag vill jobba! Hoppas att du kommer att trivas bra uppe i norr.
    Tack för rekommendationen, det värmer! Hör av dig om det skulle vara något!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik som mäklare och kan inte nog rekommendera honom! En glad och vänlig person, som inte bara vägledde oss i vår försäljning utan också tog sig tid och tittade online på otaliga objekt vi var intresserade av att köpa och gav oss råd. Vi upplevde honom som den ultimata säljpersonen, bra på att sälja men utan att man känner att man blivit påsåld något. Väldigt positiv upplevelse.
    2017-02-06 Fredrik W svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,
    Vilka otroligt fina ord! Blir nästan mållös. Men det är helt klart den här typen av feedback som får en att fortsätta jobba hårt och många timmar för att uppnå resultat. Kul också att ni blir kvar i Traneberg, ni får mer än gärna höra av er om ni behöver min hjälp eller mina råd gällande er nya lägenhet. Sen är givetvis dörren till vårt kontor alltid öppen om ni vill ha en kaffe!
    Hälsa familjen så gott!
  • Amin S
    Amin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande men inte riktigt nöjd öv affären. Det var bestämd från början att vi skulle sälja genom att gå på visning, sedan så blev vi övertygad att marknaden var dålig och vi skulle sälja på förhandsvisning medan det var många spekulanter ute i december. Vi själva var på annan visning i Bromma under samma helg som vi skulle ha visning och då var det jätte många spekulanter.
    Så missnöjd att vi sålde på förhandsvisning.
    2017-02-06 Noomi U svarar Amin S
    Hej Amin! Vad fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Det är alltid viktigt att ta rätt beslut i olika lägen och beroende på responsen från kunderna, där krävs fingertoppskänsla och ni som väljer hur vi agerar. Jag glädjer mig över att vår försäljning fortfarande är det överlägset högsta slutpriset. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen att ringa mig! Ha det riktigt gott nu Amin så hörs vi framöver! / Noomi
  • Marin H
    Marin H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket hjälpsam, tillgänglig och gav bra svar genom hela processen.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Marin H
    Hej Martin!
    Välkommen till Traneberg! Hoppas att du kommer att trivas bra, men det tvekar jag inte en sekund på.
    Det är väldigt viktigt för mig att vara tillgänglig för säljare såväl som köpare och ge stöd under hela processen, kul att du tycker att jag lyckas med det!
    Hör av dig om du skulle ha några frågor eller behöva min hjälp.
  • Anita O
    Anita O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik rekommenderar jag med varmt hjärta.
    Trevlig och kan verkligen sin uppgift.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Anita O
    Hej Anita,
    Vad kul att du är nöjd med min insats och rekommenderar mig. Det värmer!
    Hoppas att du kommer att trivas bra här i Traneberg.
    Hör av dig om det skulle vara något!
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig och personlig. Hon ger ett lugnt och tryggt intryck. Det kändes jättebra med lägenhetsköpet :)
    2017-02-06 Noomi U svarar Linnea L
    Fin att höra Linnéa! Det är alltid viktigt att få mina kunder trygga och om det innebär att visa bostaden en eller två gånger extra ochta ett längre telefonsamtal så gör jag mer än gärna det. Det glädjer mig att ni trivs i lägenheten! Ha det ritkgit bra nu och hälsa så gott! din mäklare / Noomi
  • Tim A
    Tim A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och proffsigt bemötande. Genomgående bra service och återkoppling genom hela affären.
  • Ida A
    Ida A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och trevlig. Snabb på att svara och ge återkoppling kring problem/funderingar.
    2017-02-03 Fredrik W svarar Ida A
    Hej Ida,
    Tack för trevliga ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint i Bällsta! Det är bara att höra av er om ni behöver hjälp eller råd. Ha det så bra och hälsa familjen!
  • Samuel G
    Samuel G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Trevlig, kunnig, hjälpsam och allmänt enkel att ha å göra med. Har känt stor trygghet i att ha henne till hjälp vid mitt bostadsköp.
    2017-02-03 Noomi U svarar Samuel G
    Hej Samuel! Vad fint att höra! Det är ju viktigt att man känner trygghet i en budgivning som ju är väldigt nervöst när man ska köpa sin första bostad tillsammans. Det är något jag aldrig vill glömma. Det är en riktigt fin lägenhet ni köpt i Riksby så jag tvekar inte på att ni ska trivas. Hälsa Linnéa så gott så hörs vi med största sannolikhet framöver eller ses i området! Ha det så bra, mvh Noomi
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi Unéus som mäklare.
    Noomi hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av 2016.
    Det var en väldigt lyckad försäljning och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Noomi är engagerad, ärlig och en mycket professionell mäklare.
    2017-02-03 Noomi U svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Åh vad fint du skrivit om vårt samarbete med din försäljning i Riksby. Jag hoppas ni ska trivas i nya lyan i Riksby och att det känns skönt att få till det där extra rummet för er. Om ni behöver hjälp med värdering eller vad helst det kan vara, tveka inte att höra av dig! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Hans C
    Hans C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och snabb kontakt hela vägen från visning och budgivning till avtal och tillträde.
    2017-03-01 Malin S svarar Hans C
    Hej Hans, tack för din Reco, Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Allt gott! /Malin
  • Anders N
    Anders N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi ger ett vänligt första intryck.
    Hon är påläst, tillmötesgående och är Proffsig i sin roll som mäklare
    2017-02-03 Noomi U svarar Anders N
    Härligt att höra Anders! Hoppas du ska trivas i nya lyan på Kvarnholmen. Det har varit otroligt fint att få hjälpa dig under alla dessa år. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi säkert! allt gott, din mäklare Noomi
  • Jinhua F
    Jinhua F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik did a very good job helping us sell the apartment. He was nice and always be avaialbe to our needs.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig, trevlig och nogrann mäklare som tar sig tid att svara på alla möjliga frågor som man kan ha kring en försäljning. Jag är mycket nöjd!
    2017-03-01 Malin S svarar Mattias R
    Hej Mattias, Tack för din Reco och för ett bra samarbete. Så roligt att vi lyckades med ett nytt rekord. :) Ta hand om dig!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är grymt trevlig och proffisig.
    2017-02-03 Noomi U svarar Magnus J
    Stort tack för din fina rekommendation! Det värmer att du tycker jag sköter mitt jobb ordentligt! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Towe M
    Towe M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig & seriös mäklare.
    2017-02-01 Fredrik W svarar Towe M
    Hej Towe,
    Tack för fina ord! Hoppas du kommer att trivas bra i din fina lägenhet.
    Jag är alltid ett telefonsamtal eller mail bort om du behöver hjälp med något.

Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • David C
    David C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande! Lyhörd, strategisk och påläst. God tillgänglighet och mycket bra kundfokus.
    2017-01-09 Fredrik W svarar David C
    Hej David!
    Vad kul att höra att ni är nöjda med affären. Det var väldigt kul att hjälpa er med er fina lägenhet! Allt gick smidigt med nöjda parter och en smidig process. Hoppas ni kommer att trivas minst lika bra i ert nya radhus. Hälsa Lena så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
  • Leo M
    Leo M skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var mycket duktig, kunnig och seriös genom hela vår försäljning. Högsta betyg.

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma