Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 546 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

Irma K skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas sålde min lägenhet i Mariehäll över förväntan. Proffsig och tydlig i sin roll och lättillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer

Nancy M skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde vår villa mha Jonas. En supertrevlig mäklare med professionellt bemötande redan från start (vilket vi upskattade). Han var pedagogisk och metodisk hela vägen, fanns tillgänglig när vi hade frågor. Hade djup kunskap om branschen vilket i slutändan var viktigt för vår husförsäljning. En väldigt bra mäklare och skulle helt klart rekommendera honom till alla som letar! Läs mer

Sofia L skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Pålitlig och proffsig med ett varmt och inkännande bemötande. Högsta betyg. Jag skulle rekommendera Jonas till alla jag känner! Läs mer
  • 2019-10-16

Anders L skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min lgh i Abrahamsberg och upplevde ett bra bemötande med mäklaren under de initiala samtalen. Efter att jag bestämt mig kändes det som att intresset inte var lika stort. Efter visningen fick jag gå runt och samla ihop mäklarens material och köra till återvinningen. Läs mer
  • Pelle G

2019-10-15

Pelle G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en liten 2:a på 41 m2 med Noomi. Hon hade grymt bra koll på området, marknaden och gjorde ett mycket professionellt och bra intryck.

Noomi har varit en pålitlig och trygg kontakt genom hela processen och jag har verkligen känt att hon gör allt för mig som säljare. Superbra återkoppling och en person jag gärna hade gjort affärer med igen.

Och allt detta trots att jag redan från början inte har en positiv bild av mäklare från första början. Men Noomi är en klippa! Kommer att rekommendera henne till alla som behöver en mäklare i området! Läs mer
    2019-10-16 Noomi U svarar Pelle G
    Stort tack Pelle!
    Jag blir så glad över att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta genom hela processen,
    att jag kan området väl, och att du gärna rekommenderar mig framöver.
    Extra kul att du också fått mig rekommenderad i från första början från Karin som också sålt i området.
    Nu håller vi tummarna att ni hittar på något bra nytt att flytta till!

Ha det riktigt gott så hörs vi förstås framöver!
    / Din Mäklare Noomi

Rosanna L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Rosanna L skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Daniel G skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    - Sålt en lägenhet på 60 kvm
    - Tim är en mäklare med bra energi, vågar ifrågasätta och komma med förslag, lyssnade på vad som var viktigt för mig som säljare, hörde av sig när det fanns information som var viktig och relevant för mig samt att han har ett förtroendeingivande sätt vilket gjorde mig trygg i denna affär.
    - Hade höga förväntningar på Tim vilket jag talade om för honom vilket gjorde honom laddad och han infriade dessa förväntningar. Han har även humor och är rak vilket jag uppskattade.
    - Jag kan verkligen rekommenderar Tim! Läs mer

Veronica B skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tim var utmärkt från start till slut då han sålde min lägenhet. Genuin och hårt arbetande. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Charlotta S skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ärlig, lätt att jobba med, effektiv, tydlig, trevlig Läs mer
  • Emelie W

2019-10-14

Emelie W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi köpte en 2:a i Riksby via Noomi Unéus.
    Här har ni den bästa mäklaren i Västerort utan tvekan. Hon är alltid på sin spets, välinformerad, trevlig och glad. Det är ofta man som köpare kan få dålig respons från mäklare men detta är verkligen inte fallet med Noomi, utan här bli man alltid positivt bemött och får den hjälp man behöver. Noomi toppar alla förväntningar som man kan ha på en mäklare och hade jag fått välja en mäklare att sälja min bostad imorgon så hade första signalen gått till Noomi. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Emelie W
    Hej Emelie!
    Det värmer verkligen att ni vill skriva så fina ord om mitt sätt att arbeta!
    Du får jätte gärna tipsa mig om bekanta, grannar och vänner som ska sälja framöver,
    och självklart hjälper jag förstås gärna er den dagen det blir dags att sälja för er.

Ha det riktigt gott nu så hoppas vi att ni ska trivas riktigt riktigt bra i Riksby!
    Allt gott, Er mäklare Noomi

Pendar K skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Engagerad! Ambitiös och driven. Tar sig an varje objekt helhjärtat. Ger bra tips och råd under hela processen. Läs mer

Joacim L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och bra bemötande. Villig att diskuter arvodet, vilket var i linje med andra mäklare som jag kontaktade.

Sämre på uppföljning under budgivning och visningar. Kände inte riktigt att jag fick det stöd jag ville ha under den processen.

Indikerat pris var också ganska mycket högre än vad vi faktiskt fick i slutändan, vilket jag inte fick någon bra förklaring till. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Joacim L
    Hej Joacim!
    Vad fint att du upplever att jag har ett bra bemötande och är trevlig och tillmötesgående!
    Självklart mindre bra att du inte upplever att mina samtal efter visning, i slutskedet och under budgivning vara tillräckligt till dig och något jag givetvis tar med mig då jag alltid vill stäva efter att just finnas som stöd för mina kunder.
    Du får gärna kontakta mig om du har någon mer feedback som jag kan ta till mig av. Vill även passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och att ni ska trivas riktigt bra där och att ni känner en nöjda över ert köp!
    Ta hand och dig så hörs vi! Allt gott, din mäklare Noomi
  • 2019-10-10

Leo Kristoffer L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra kille! Rak, ärlig och effektiv. Ungefär som en mäklar-Terminator. Läs mer
  • 2019-10-04

Emeli H skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alexander sålde vår lägenhet i Traneberg.
    Vi anlitade honom eftersom vi ansåg att han hade de kvalifikationer vi var på jakt efter inför vår försäljning - Strategisk, förtroendeingivande, ordningsam, stresstålig och lätt att ha och göra med.
    Från första mötet till försäljningen har vi bara positiva upplevelser och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-10-04

Polihronis M skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt min lägenhet, bra bemötande och väldigt fokuserad mäklare, lyssnade på mina önskemål och arbetade på ett bra och smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-09-28

Lisa E skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har sålt en tvåa i Annedal, Bromma. Bemötandet från mäklaren var bra, sakligt och utan för mycket övertalningsprat om att jag skulle välja just dem. Mäklaren visade också förståelse för min situation. Det enda negativa jag kan säga är att min lägenhet övervärderades något. Läs mer
  • Kristina S

2019-09-27

Kristina S skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Alexander Andersson gjorde ett jättebra vid försäljningen av min bostadsrätt. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-24

Peter O skrev om Alexander Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt en bostadsrätt i Bromma. Rakt igenom väldigt nöjda med Alexander! Läs mer
  • 2019-09-23

Isara S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Rekommenderar Hevrê Yildiz varmt som mäklare att sälja bostäder. Riktigt proffsigt. Läs mer
  • 2019-09-22

Anna Lindahl C skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    2:a i Bromma (mellan Islandstorget o Blackeberg)
    Hevre har skött affären exemplariskt. Han är en mycket driven, kunnig, samarbetsvillig, förstående, empatisk och vill göra båda parter nöjda. Han fick nycklarna o skötte allt, behövde inte bry mig alls...
    Kan varmt rekommendera honom till andra för en bra o trygg försäljning. Jag ger honom betyg 5/5!!! Läs mer
  • 2019-09-21

Daniel Peter W skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt var perfekt. Trevlig och proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-09-20

Swagoto C skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hevre är pålitlig och flexibel. Sålde en 5 rok i Annedal. Bra bemötande rakt igenom och lyhörd gällande våra önskemål. Mycket hjälpsam i övrigt. Läs mer
  • 2019-09-15

Maria L skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig mäklare som var lätt att ha att göra med. Ärlig, glad och kändes trygg i sin roll. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-09-07

Martin K skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde min lägenhet.
    Informativ och mycket trevlig. Läs mer
  • Göran L

2019-09-06

Göran L skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mose var synnerligen engagerad i försäljningen av min lägenhet och mån om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Som säljare uppskattade jag särskilt Moses uppläggning av försäljningsprocessen, vilken troligen ledde till flera budgivare och därmed till ett högre slutpris, vilket hamnade långt över mina egna förväntningar.

Som kund kände jag att jag hela tiden hade en fungerande dialog med Mose och aldrig att han som mäklare försökte köra över mina önskemål. Däremot kunde han ge mig information och råd som underlättade mina beslut.

Jag anlitar gärna Mose nästa gång jag har en lägenhetsaffär.

Göran Läs mer
    2019-09-11 Mose S svarar Göran L
    Tack för dina fina ord Göran! Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och sälja din fina lägenhet i Nockeby!
  • 2019-08-28

Isabelle V skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte bostadsrätt via Inez, är nöjd med hur allting gick till Läs mer
  • 2019-08-26

Daniel N skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
  • 2019-08-16

Simon H skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidig och enkel försäljning av min lägenhet i Bromma. Läs mer
  • 2019-08-02

Anita K skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Bra feedback och kontinuerlig kontakt. Anpassade hela processen efter min personliga situation (höggravid och nyförlöst) Gjorde helt enkelt ett toppenjobb! Läs mer
  • 2019-07-20

Anna L skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra och proffsigt bemötande av mäklaren! Kommer absolut rekommendera honom till andra som ska köpa eller sälja! Läs mer
  • 2019-07-18

Frida R skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inez sålde vår fyra till ett kanonpris och jättesmidigt! Trevlig, trovärdig och engagerad! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-07-18

Tom Fredrik S skrev om Tim Prasertsri en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen vid köpet. Läs mer
  • Georges S

2019-07-18

Georges S skrev om Inez Domé en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min erfarenhet av Inez Domé (som köpare av en 4a i Vällingby/Råcksta) är bara positiv, då jag blev bemött av en otroligt professionell, kunnig och supertrevlig mäklare där vi gick från kontakt till kontrakt på bara 3 dagar.

Hade inga förväntningar alls utan allting egentligen bara föll på plats perfekt helt enkelt då Inez alltid fanns tillgänglig och hade svar på frågor samt svarade på direkt.

Sammanfattningsvis så rekommenderas Inez varmt och har bara goda saker att säga! MVH /George Läs mer
  • 2019-07-15

Emma S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde vår bostadsrätt innan visning, hels processen var väldigt smidig, allt från fotografering och försäljning och vi upplevde att vi hela tiden blev informerade om vad som hände i processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-10

Per Å skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hevre Yildiz har agerat på ett professionellt transparent sätt. Vi är nöjda så här långt i processen. Läs mer
  • 2019-07-09

Bardia S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande och alltid tillgängligt.
    Följde enligt mina önskningar. Läs mer
  • 2019-05-20

Ellinor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Ellinor L
    Hej igen Ellinor!
    Fint att att du vill ge mig 5/5 i mitt sätt att arbeta med mina försäljningar.
    Stort lycka till med allt framöver med lägenheten så hörs vi
    när du önskar en ny värdering eller är dags att sälja,

Ta hand om dig! Vi hörs framöver,
    / Din mäklare Noomi
  • 2019-05-18

Lisa Karolina P skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionellt bemötande och hanterande av hela processen. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Lisa Karolina P
    Hej igen! Stort tack för rekommendationen, och extra fint att du är nöjd med Hela prcocessen!

Ha det gott och ta hand om dig så hörs vi!
    / Din mäklare Noomi
  • 2019-05-18

Andreas B skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hevrê is super engaged and really met my expectations on a professional real estate agent.
    Besides being on top of all relevant information Hevrê walks the extra mile to share information proactively and he got back to all of my questions swiftly.
    I can warmly recommend Hevrê. Läs mer

Mats K skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt brf-lgh
    Mkt bra bemötande av mäklaren
    Förväntningarna överstegs med råge.

Hevré har allt en superproffsig mäklaren ska vara:
    Ödmjuk-trygg-förtroende-driven-tillmötesgående-trevlig-kunnig-rak-öppen-BÄST Läs mer

Magnus L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En riktigt bra och sympatisk kille som tar sitt yrke och uppdrag på fullaste allvar. Säljer mer än gärna med Hevrê igen. 5 av 5! Läs mer

Joacim L skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fick ett väldigt professionellt bemötande av Hevre och kände mig trygg i processen. Han var välkomnande på visningen, hade svar på våra frågor och höll oss uppdaterade under budgivningen.

Kontraktsskrivningen gick väldigt smidigt och framförallt är jag imponerad över hur snabbt han kunde få till en träff med säljaren och oss köpare. Läs mer

Niklas M skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens. Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Niklas M
    Hej Niklas! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen från början till slut!
    Ni får gärna tipsa mig om bekanta som ska sälja framöver,

Ha en fortsatt fint år så hörs vi! / Er mäklare Noomi

Mattias N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålde en 2:a i Traneberg
    Noomi gjorde ett utmärkt jobb :) Läs mer
    2019-10-14 Noomi U svarar Mattias N
    Stort tack för rekommendationen Mattias!
    Allt gott så hoppas jag att du ska trivas framöver!
    Ha det bra / Din mäklare Noomi
  • Andreas K

2019-05-15

Andreas K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en Bostadsrätt på 3 rum i Nockeby, Bromma.
    Ett vänligt och professionellt bemötande som kunde svara på alla frågor och funderingar.
    Snabb och effektiv process. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Andreas K
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för ditt omdöme om mig! Jag hoppas att du ska trivas ordentligt nu i Bromma!

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Ta hand om dig,
    / Din mäklare, Noomi
  • 2019-05-15

Erik Gustav Rikard Runesson N skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För att vara en bra mäklare räcker det enligt min mening inte bara med utbildning och erfarenhet. Man ska ha ha en naturlig fallenhet för sitt yrkesval. Det bevisade Mose genom att sälja min villa. Läs mer

Merit K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd med hela förloppet av försäljningen. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Merit K
    Hej Merit!
    Vad roligt att höra från dig, och att du är nöjd med försäljningen av din bostad! Extra kul att vi lyckades med det högsta slutpriset för året på din typ av bostad i föreningen.

Du får gärna rekommendera mig framöver!
    Allt gott,
    Din mäklare, Noomi

Göran S skrev om Hevrê Yildiz en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    köpt 3rok i bromma, fick ett mycket trevligt bemötande, Hevre levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med hur Hevre hanterade försäljningen och mitt köp. jag rekommenderar gärna Hevre till andra. Läs mer

Åsa L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
    2019-05-15 Noomi U svarar Åsa L
    Hej Åsa!
    Tack för din rekommendation och att du upplever att jag är både professionell och hjälpsam i din process.
    Jag är så glad för att det blev ni som till slut köpte denna bostad efter att vi sett på ett antal visningar.
    Stort lycka till med allt nu så hörs vi när det blir dags för ny värdering eller försäljning!

Allt gott,
    Er mäklare Noomi