Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 519 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• 2019-01-18

Ida E skrev om Mose Sundlöv en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Mose bemött oss bra från första kontakten. Han har gjort så att köpet har gått smidigt och hela tiden funnits till hands ang frågor vilket har varit väldigt bra för oss första gångs köpare. Läs mer
  • 2018-11-23

Ida Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig! Läs mer
    2018-11-23 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Ida Ö
    Tack Ida!
    Verkligen roligt att vi lyckades hitta er drömlägenhet till slut.
    Välkomna till Traneberg. Hör av er så fort ni behöver min hjälp på något sätt.
  • 2018-11-23

Harpa H skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Supertrevlig! Bra bemötande, tydlig med allt kring bostadsaffärer. Har stenkoll. Läs mer
    2018-11-23 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Harpa H
    Tack för dina fina ord Harpa.
    Kul att ni hittade en lägenhet till slut, hoppas verkligen ni kommer att trivas. Ni är varmt välkomna att höra av er om ni skulle behöva någon hjälp. Jag har j hjälpt familjen förr :)
  • 2018-11-02

Amanda G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny är en kompetent och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att lyckas med försäljningen. Hon har hållt oss uppdaterade under hela processen och har även stöttat och agerat bollplank när vi köpte vår nya lägenhet!

Vi har bara gott att säga om Jenny och rekommenderar henne till samtliga som behöver anlita en mäklaren! Läs mer
  • 2018-10-14

Linn E skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Noomi U svarar Linn E
    Stort tack Linn!
    Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver.

Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad,
    Hälsa Emil så gott också!

Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi
  • 2018-10-11

Andreas G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt lägenhet i Bromma.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Återkopplar snabbt på frågor och funderingar.
    Överlag jätte nöjda med hela processen. Läs mer
    2018-10-11 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Andreas G
    Hej Andreas,
    Vad kul att höra att ni känner er nöjda! Det tog sin lilla tid, men till slut hittade ni ert hus. Verkligen kul att försäljningen gick så pass bra också.
    Hör av er om ni behöver min hjälp framöver. Jag hjälper er gärna med deklarationen i början av året också.
    Hälsa Sanna så gott!
  • 2018-10-05

Anna R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Har sålt 1 rok , 39 kvm , i Traneberg.Lätt att nå , kreativ och trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Anna R
    Hej och tack för dina ord Anna!
    Ibland får man vara lite kreativ och dra i snören utanför boxen för att få till bästa möjliga affär :)
  • Annica H

2018-09-28

Annica H skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte lägenhet.
    Gott bemötande.
    Mäklaren kändes sim han ville hjälpa både mig och säljaren att bli nöjda. Och settrar jag vi blev. Läs mer
  • 2018-09-26

Mikaela T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och enkel att ha att göra med. :) Läs mer
    2018-09-26 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Mikaela T
    Tack detsamma får jag lov att säga! Stort lycka till med renoveringen, hoppas verkligen att ni kommer att trivas. Jag finns alltid tillgänglig om ni har några frågor framöver.
  • 2018-09-24

David K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt (och tid köpt) bostadsrätt av denna mäklare. Mycket bra, proffsigt bemötande, hög tillgänglighet samt trovärdighet, lovar inte för mycket men levererar alltid.
    Kändes tryggt stabilt och bra på alla sätt, därav att vi använde samma mäklare som vi köpte av. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar David K
    Hej David!
    Vad fint att du ville ta dig tiden att skriva om mitt sätt att arbeta.
    Rekommendationer är det finaste sättet att visa att man är nöjd med mitt jobb vid en försäljning.
    Så glad att vi lyckades på ett fin sätt med er försäljning i Nockebyhov och hälsa familjen så gott från mig.

Känner ni någon som vill sälja framöver så får ni hemskt gärna rekommendera mig som mäklare!
    Ha det riktigt gott nu,
    / er mäklare Noomi
  • 2018-09-23

Merve K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    We bought an apartment. She was very informative, helpful, kind and friendly. We were expecting someone who could lead us for getting apartment since we did not know much about buying an apartment in Stockholm and she completely fulfilled our expectations. Overall, Noomi Unéus is a perfect broker. We were happy to collaborate with her. Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar Merve K
    Thanks a lot Merve! looking forward to help you more.
    Have a nice week! / Noomi
  • 2018-09-23

My W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Förtroendeingivande och proffsig! Läs mer
    2018-09-24 Noomi U svarar My W
    Stort tack My! Det värmer att höra att du är riktigt nöjd med mitt sätt att genuint arbeta med mina försäljningar. Jag blir så glad om du vill rekommendera mig till vänner och grannar som ska säja. Allt gott och ta hand om dig! / din mäklare Noomi
  • 2018-09-22

Sebastian J skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig mäklare och smidig affär. Läs mer
    2018-09-24 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Sebastian J
    Hej Sebastian,
    Stort tack för din rekommendation och fina ord. Skönt att du är nöjd. Allt gick, precis som du nämner, väldigt smidigt. Alltid kul med bra pris, nöjda kunder och en problemfri process.
  • 2018-09-21

Josef A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    För mig som potentiell köpare (spekulant och budgivare), ingav Jenny N lågt förtroende som mäklare. Att vid en direkt fråga utelämna avgörande information kring föreningens framtida ekonomi är oacceptabelt. Läs mer
    2018-09-24 Jenny N svarar Josef A
    Hej Josef!
    Jag tar verkligen åt mig av att höra att du inte är nöjd med mitt sätt att arbeta.
    Jag hoppas att ni ändå var tillfreds med att jag ordnade en extra visning åt er med kort varsel och höll er uppdaterade kring försäljningen.
    Det jag fått från denna föreningen är att de inte beslutat om några förändringar gällande avgiften, däremot kan det komma att ske längre fram i samband med att tomträttsavgälden omförhandlas om 5 år.
    Jag är förstås ledsen över den misskommunikationen som blev och tar till mig av det!

Har du fler funderingar är du varmt välkommen att återkomma till mig på mail eller telefon, jag vill även passa på att önska er all lycka i letandet efter ny bostad!

Ha en fortsatt fin vecka, Jenny
  • 2018-09-21

Anton B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Sålt bostad i Traneberg. Bra värdering, fick upp ett enormt intresse för lägenheten och ett bra slut pris. Läs mer
    2018-09-26 Noomi U svarar Anton B
    Hej Anton!
    Vad roligt att höra att du och Jennie är nöjda med mitt arbete! Det blev en rafflande budgivning med ett riktigt fint slutpris för er lägenhet.
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas även ni ska trivas lite längre bort i området i er nya lägenhet.

Om tillfälle kommer upp får ni väldigt gärna rekommendera mig till alla era vänner, grannar och bekanta som är i tankar på att sälja framöver,

Allt gott från mig, så hörs vi!
    / er mäklare, Noomi
  • 2018-09-19

Sofia A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag sålde min första bostad med Jenny och allt flöt på, smidigt och snabbt! Hon var jätteduktig, lättillgänglig och hjälpsam. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och hennes förmåga då hon var väldigt tydlig och förklarade alla steg i processen för mig. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-09-13

Jonathan G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och lyhörd. Bra mäklare, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-14 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Jonathan G
    Tack för dina fina ord Jonathan! Kul att du hittade din drömlägenhet till slut. Hör av dig om du har några frågor så finns jag bara ett telefonsamtal bort!
  • Katarina H

2018-09-13

Katarina H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla! Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Katarina H
    Hej Katarina!
    Vad glad jag blir när du skriver så,
    Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling.
    Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad,
    och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall!
    Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273.
    All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas!

Allt gott, så hörs vi av!
    / din mäklare, Noomi
  • 2018-09-12

Emil E skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Minitvåa traneberg. Fick stort förtroende för mäklaren från början. Försäljningen sköttes bra trots motgångar. Enda negativa jag har att anmärka är att jag hade önskat att mäklaren höll mig bättre uppdaterad när försäljningen inte gick som vi önskade. Läs mer
    2018-09-12 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Emil E
    Hej Emil,
    Skönt att allt gick i lås till slut. Till ett väldigt fint pris dessutom. Jag tar till mig av din kritik och ska försöka bli bättre på det framöver. Hoppas du känner dig nöjd i övrigt!
  • 2018-09-05

Linda O skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Såld 2:a vid Brommaplan. Vi är mkt nöjda med Jenny. Fick bra information och är väldigt nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-08-22

Sohrab M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig och dedikerad. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-08-22

Freddie R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt bostadsrätt i Beckomberga.
    Blev mycket väl bemött
    Hade inga särskilda förväntningar, men som säljare/konsult i 45 år så kan man jämföra och han klarade sik helt OK.
    Som helhet ett mycket bra intryck. Läs mer
  • 2018-08-21

Madelaine T skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande. Lugn.trygg. Läs mer
  • Niklas J

2018-08-10

Niklas J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt professionellt och dessutom väldigt trevligt bemötande. Hon hade upplysande svar på alla våra frågor. Otroligt smidig process allt som allt som Jenny var mest bidragande till. Rekommenderar fullt ut! Läs mer
  • 2018-08-08

Isabella R skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt en tvåa!

Väldigt trevlig. Kunde svara på alla sortens frågor som kom om lägenheten och området. Kändes väldigt lugn och kunnig om sitt arbete. Vilket gjorde oss lugna vi som var lite stressade och nervösa för första lägenhetsköpet.
    Han gick igenom allting noga och lättförståeligt för oss så att vi förstod allt.
    Fixade även en extra sista visning för oss på en söndag inom 48 timmar när han var sjuk.
    Vi är super nöjda! Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-09 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Isabella R
    Hej Isabella,
    Tryggheten är en viktig faktor, speciellt för förstagångsköpare. Det känns skönt att höra att ni fått den tid ni behövde och den information för att ni ska känna er trygga.
    Man behöver vara flexibel i vårt yrke, det är en nyckelfaktor för lyckade affärer, så då får man helt enkelt bita ihop lite ibland :)
    Välkomna till Traneberg! Jag är endast ett samtal bort om ni behöver min hjälp på något sätt!
  • Jack P

2018-08-07

Jack P skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag anlitade Jenny inför försäljningen av min lägenhet i Bromma och hon har varit professionell och förtroendeingivande från början till slut. Enkel att få tag på och svarar glasklart på allt från dumma till svåra frågor. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-07-30

Arezu A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny ansvarade för försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde på ett mycket förtroendegivande och proffsigt sätt. För mig var det viktigt att klargöra förväntningarna på varandra, vilket jag upplevde att Jenny kunde bemöta på ett bra sätt och även leva upp till. Jenny är verkligen en relationsskapare och tog sig även tid att bolla ett objekt som jag funderade på att köpa. Jag säljer gärna med Jenny igen! Läs mer
  • 2018-07-12

Malin K skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Köpt 2:a Jenny är väldigt trevlig och upplevs som kompetent. Hon är lyhörd och engagerad, skulle verkligen rekommendera Jenny för andra Läs mer
  • 2018-06-20

Natalie K skrev om Louise Frankenberg en del av Svenska Mäklarhuset Annedal
    Louise was very helpful and kind. Because I don't understand much Swedish, she took the time to carefully go through the contract details and assisted me a lot with the process. Läs mer
  • 2018-06-11

Ingela S skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött på visningen. Hon hörde av sig jag fick bra info om vad som gällde. Hon stod på sig o visade på att detta var ett bra köp. Jag tackar henne för det. Annars hade det inte blivit affär då. Läs mer
  • 2018-05-31

Latifa J skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2018-05-27

Emma G skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Känner väl till området och föreningarna i Traneberg/Alvik. Läs mer
    2018-05-28 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Emma G
    Hej Emma,
    Kul att ni är nöjda! Jag känner mig väldigt hemmastadd i området efter flera års försäljningar i området. Traneberg/Alvik är ett väldigt trevligt område att jobba i med väldigt trevliga människor!
  • 2018-05-26

Sandra O skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag och min man sålde en 2 rok på 38kvm i Traneberg, Alvik. För oss var Noomi ett självklart val av mäklare då hon gjort flertalet bra försäljningar i vårt område. Noomi skötte vår försäljning bra och vi skulle inte tveka att välja henne igen. Läs mer
    2018-09-13 Noomi U svarar Sandra O
    Stort tack Sandra! vad fint att höra att ni är nöjda! Extra kul att vi lyckades med årets Rekord denna gång! Allt gott så hörs vi av, tveka inte att rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta och lämna mitt nummer till dem 0735973273, allt gott! Noomi
  • 2018-05-24

José Nicolas V skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi har köpt en lägenhet i Traneberg och har haft en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Mäklaren har agerat proffesionellt, kunnigt och alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2018-05-24 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar José Nicolas V
    Hej José,
    Vad kul att det har känts bra under processen, speciellt eftersom det var ert första lägenhetsköp. Hoppas ni kommer att trivas bra, det är jag övertygad om! Välkomna till Traneberg! Med vänlig hälsning, Fredrik
  • 2018-04-21

Alva M skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare! Läs mer
  • 2018-04-20

Sandra N skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma

Mats G skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, väldigt trevlig på ett genuint sätt. Hanterar budgivarna på ett väldigt bra sätt. Balanserad i hela processen. Kände mig oerhört trygg med Malin både som köpare och sen som säljare. Kommer absolut att rekommendera Malin till andra. Läs mer

Eva L skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, många bra tips och idéer och öppen för andra lösningar kring visningar m.m. i dessa tider av 'stiltje' på bostadsmarknaden.
    Är överlag återigen nöjd med Svenska Mäklarhuset! Läs mer

Namo Ali K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är en trevlig, begovad och kompetens tjej. Läs mer
  • 2018-04-11

Isak A skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffesionellt bemötande, bra tillgänglighet och informationsgivning. Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2018-04-11

Jessica J skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En mäklare med professionellt bemötande som ingav förtroende. Hade god kunskap om området och prisnivån på marknaden. Möjliggjorde en snabb affär till värderat pris. Läs mer
  • 2018-04-10

Filip H skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En är en jätteduktig och tillmötesgående mäklare som var med när jag köpte mitt objekt ute i Bromma. Jenny var påläst och trevlig och var det inte något som hon kunde svara på så tog hon reda på det så jag kunde få svar på mina frågor. Jag uppfattade henne som lugn och inte för påstridigt säljig som många mäklare är vilket uppfattas som lite jobbigt när man mest vill ta en försäljning eller ett köp av bostad i sig egen takt. Jenny Rekommenderas starkt av mig, även Bromma Kontoret. Läs mer
  • 2018-04-09

Victor G skrev om Jenny Nordstrand en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jenny var genomgående professionell och genuin i sitt bemötande. Hon var väl uppdaterad på marknaden och lyhörd för alla våra önskemål och krav. Trots en tuff marknad levererade hon ett bra slutpris! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-29

Ramtin P skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är en engagerad, ärlig och fantastisk mäklare som levererade över förväntan. Jag blev väldigt nöjd och rekommenderar Malin definitivt vidare till andra säljare som vill ha en driven och klok mäklare med goda strategier. Läs mer
    2018-04-03 Malin W svarar Ramtin P
    Hej Ramtin, stort tack för din Reco. Roligt att du uppskattar mitt arbete. Extra kul var att vi lyckades tillslut med att förhandla med köparen. Ta hand om dig och hälsa frun, Allt gott! /Malin
  • 2018-03-23

Jonathan S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidig försäljning. Malin var tillgänglig och tillmötesgående under hela processen. Dock så borde mäklarfirman enligt mig anlita en copywriter för annonsen mm. Mäklare generellt är ingen höjdare på att skriva och formulera sig och Malin var tyvärr inget undantag. Läs mer
    2018-03-26 Malin W svarar Jonathan S
    Hej Jonathan, stort tack för din Reco! Jag tar till mig feedbacken kring annonsen. För mig är annonsen viktig som tillsammans med bra bilder lockar kunder till visningen.
    Extra roligt att vi lyckades, och att det resulterade i ett fint rekord trots en kämpig marknad. Om ni känner någon som ska sälja får ni gärna rekommendera mig vidare.
    Allt gott så ses vi på tillträdet! /Malin
  • 2018-03-21

Liss Malin M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi sålde ett radhus. Mäklaren har varit toppen och väldigt trevlig, jag är nöjd med kontakten från början till slut! Han höll mig informerad hela tiden om allt som hände och intrycket i efterhand är att han till och med skötte det hela bättre än jag förväntat mig. Läs mer
    2018-03-21 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Liss Malin M
    Hej Malin,
    Vad kul att du upplever försäljningen som bättre än förväntat! Jag försöker alltid hålla en bra kommunikation med mina kunder och se till att alla är uppdaterade och informerade.
    Försäljningen gick väldigt bra i en tuff marknad vilket såklart alltid är extra roligt!
    Ha det så fint och hälsa Henrik så gott.
  • Barbara H

2018-03-08

Barbara H skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin har trots den kluriga marknaden lyckats uppnå det förväntade resultatet. Hon är vänlig, effektiv, klar och lyssnar på sina kunder. Det gick väldigt snabbt! Läs mer
    2018-03-08 Malin W svarar Barbara H
    Hej Barbara, det var så roligt att vi lyckades så bra. Extra roligt att höra att du uppskattar mitt arbete. Vi ses på tillträdet! Allt gott! /Malin

Josefine A skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra bemötande, välinformerad om lägenheten, mycket hjälpsam! Toppen! Läs mer
    2018-03-05 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Josefine A
    Hej Josefin,

Tack för dina fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint. Hör av er om ni skulle behöva någon hjälp framöver. Ha det fint och hälsa Jean-Marc. Med vänlig hälsning, Fredrik

Peter E skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin är lättsam att prata med men samtidigt rak och tydlig. Dessutom gav hon inte upp när det kändes trögt vilket gav resultat. Läs mer
    2018-03-05 Malin W svarar Peter E
    Hej Peter, stort tack för dina ord. Jag gillar att du uppskattar min envishet och min tydlighet. Det är viktigt att inte ge upp nu när marknaden svänger, och att man vågar ta samtalen med varje kund. Extra roligt att du både köpt och sålt med oss. Allt gott så ses vi när det blir dags för tillträde. /Malin

Nicolas M skrev om Svenska Mäklarhuset Bromma
    Genuin och duktig mäklare som kan sitt område! Läs mer

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma