Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Bromma
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 368 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Ida H
    Ida H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Noomi Unéus som vi använde förra året när vi sålde vår tvåa i Riksby. Superproffsig och effektiv på alla sätt!
  • Jasmin L
    Jasmin L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är en toppenmäklare! Vi är supernöjda med henne och hon gjorde ett väldigt bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Ambitiös, proffsig och driven. Vi rekommenderar Noomi varmt!
    2017-02-13 Noomi U svarar Jasmin L
    Hej Jasmin! Tusen tack för den fina rekommendationen. Oerhört kul att få hjälpa er med er försäljning och lyckas så bra med vårt slutpris, visningarna och intresset. Känns riktigt kul också att vi fick så bra köpare i slutändan och även känns fint för föreningen att få in i huset. Ha det riktigt gott nu i nya huset så hörs vi säker framöver! Allt gott, er mäklare Noomi
  • Maria S
    Maria S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik känns pålitlig, är engagerad, informativ och snabb på att återkoppla. Kan starkt rekommendera honom.
    2017-02-07 Fredrik W svarar Maria S
    Hej Maria,
    Väldigt kul att läsa din uppfattning om mig. Precis så som jag vill jobba! Hoppas att du kommer att trivas bra uppe i norr.
    Tack för rekommendationen, det värmer! Hör av dig om det skulle vara något!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik som mäklare och kan inte nog rekommendera honom! En glad och vänlig person, som inte bara vägledde oss i vår försäljning utan också tog sig tid och tittade online på otaliga objekt vi var intresserade av att köpa och gav oss råd. Vi upplevde honom som den ultimata säljpersonen, bra på att sälja men utan att man känner att man blivit påsåld något. Väldigt positiv upplevelse.
    2017-02-06 Fredrik W svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,
    Vilka otroligt fina ord! Blir nästan mållös. Men det är helt klart den här typen av feedback som får en att fortsätta jobba hårt och många timmar för att uppnå resultat. Kul också att ni blir kvar i Traneberg, ni får mer än gärna höra av er om ni behöver min hjälp eller mina råd gällande er nya lägenhet. Sen är givetvis dörren till vårt kontor alltid öppen om ni vill ha en kaffe!
    Hälsa familjen så gott!
  • Amin S
    Amin S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra bemötande men inte riktigt nöjd öv affären. Det var bestämd från början att vi skulle sälja genom att gå på visning, sedan så blev vi övertygad att marknaden var dålig och vi skulle sälja på förhandsvisning medan det var många spekulanter ute i december. Vi själva var på annan visning i Bromma under samma helg som vi skulle ha visning och då var det jätte många spekulanter.
    Så missnöjd att vi sålde på förhandsvisning.
    2017-02-06 Noomi U svarar Amin S
    Hej Amin! Vad fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Det är alltid viktigt att ta rätt beslut i olika lägen och beroende på responsen från kunderna, där krävs fingertoppskänsla och ni som väljer hur vi agerar. Jag glädjer mig över att vår försäljning fortfarande är det överlägset högsta slutpriset. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen att ringa mig! Ha det riktigt gott nu Amin så hörs vi framöver! / Noomi
  • Marin H
    Marin H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var mycket hjälpsam, tillgänglig och gav bra svar genom hela processen.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Marin H
    Hej Martin!
    Välkommen till Traneberg! Hoppas att du kommer att trivas bra, men det tvekar jag inte en sekund på.
    Det är väldigt viktigt för mig att vara tillgänglig för säljare såväl som köpare och ge stöd under hela processen, kul att du tycker att jag lyckas med det!
    Hör av dig om du skulle ha några frågor eller behöva min hjälp.
  • Anita O
    Anita O skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik rekommenderar jag med varmt hjärta.
    Trevlig och kan verkligen sin uppgift.
    2017-02-05 Fredrik W svarar Anita O
    Hej Anita,
    Vad kul att du är nöjd med min insats och rekommenderar mig. Det värmer!
    Hoppas att du kommer att trivas bra här i Traneberg.
    Hör av dig om det skulle vara något!
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är trevlig och personlig. Hon ger ett lugnt och tryggt intryck. Det kändes jättebra med lägenhetsköpet :)
    2017-02-06 Noomi U svarar Linnea L
    Fin att höra Linnéa! Det är alltid viktigt att få mina kunder trygga och om det innebär att visa bostaden en eller två gånger extra ochta ett längre telefonsamtal så gör jag mer än gärna det. Det glädjer mig att ni trivs i lägenheten! Ha det ritkgit bra nu och hälsa så gott! din mäklare / Noomi
  • Tim A
    Tim A skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och proffsigt bemötande. Genomgående bra service och återkoppling genom hela affären.
  • Ida A
    Ida A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och trevlig. Snabb på att svara och ge återkoppling kring problem/funderingar.
    2017-02-03 Fredrik W svarar Ida A
    Hej Ida,
    Tack för trevliga ord. Hoppas att ni kommer att trivas fint i Bällsta! Det är bara att höra av er om ni behöver hjälp eller råd. Ha det så bra och hälsa familjen!
  • Samuel G
    Samuel G skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var klockren från start till mål. Trevlig, kunnig, hjälpsam och allmänt enkel att ha å göra med. Har känt stor trygghet i att ha henne till hjälp vid mitt bostadsköp.
    2017-02-03 Noomi U svarar Samuel G
    Hej Samuel! Vad fint att höra! Det är ju viktigt att man känner trygghet i en budgivning som ju är väldigt nervöst när man ska köpa sin första bostad tillsammans. Det är något jag aldrig vill glömma. Det är en riktigt fin lägenhet ni köpt i Riksby så jag tvekar inte på att ni ska trivas. Hälsa Linnéa så gott så hörs vi med största sannolikhet framöver eller ses i området! Ha det så bra, mvh Noomi
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Noomi Unéus som mäklare.
    Noomi hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av 2016.
    Det var en väldigt lyckad försäljning och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Noomi är engagerad, ärlig och en mycket professionell mäklare.
    2017-02-03 Noomi U svarar Ellinor S
    Hej Ellinor! Åh vad fint du skrivit om vårt samarbete med din försäljning i Riksby. Jag hoppas ni ska trivas i nya lyan i Riksby och att det känns skönt att få till det där extra rummet för er. Om ni behöver hjälp med värdering eller vad helst det kan vara, tveka inte att höra av dig! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Hans C
    Hans C skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra och snabb kontakt hela vägen från visning och budgivning till avtal och tillträde.
  • Anders N
    Anders N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi ger ett vänligt första intryck.
    Hon är påläst, tillmötesgående och är Proffsig i sin roll som mäklare
    2017-02-03 Noomi U svarar Anders N
    Härligt att höra Anders! Hoppas du ska trivas i nya lyan på Kvarnholmen. Det har varit otroligt fint att få hjälpa dig under alla dessa år. Ha det riktigt gott nu framöver så hörs vi säkert! allt gott, din mäklare Noomi
  • Jinhua F
    Jinhua F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik did a very good job helping us sell the apartment. He was nice and always be avaialbe to our needs.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig, trevlig och nogrann mäklare som tar sig tid att svara på alla möjliga frågor som man kan ha kring en försäljning. Jag är mycket nöjd!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon är grymt trevlig och proffisig.
    2017-02-03 Noomi U svarar Magnus J
    Stort tack för din fina rekommendation! Det värmer att du tycker jag sköter mitt jobb ordentligt! Allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Towe M
    Towe M skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig, duktig & seriös mäklare.
    2017-02-01 Fredrik W svarar Towe M
    Hej Towe,
    Tack för fina ord! Hoppas du kommer att trivas bra i din fina lägenhet.
    Jag är alltid ett telefonsamtal eller mail bort om du behöver hjälp med något.

Ha det fint! Mvh, Fredrik
  • David C
    David C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Utmärkt bemötande! Lyhörd, strategisk och påläst. God tillgänglighet och mycket bra kundfokus.
    2017-01-09 Fredrik W svarar David C
    Hej David!
    Vad kul att höra att ni är nöjda med affären. Det var väldigt kul att hjälpa er med er fina lägenhet! Allt gick smidigt med nöjda parter och en smidig process. Hoppas ni kommer att trivas minst lika bra i ert nya radhus. Hälsa Lena så gott så hörs vi framöver. Mvh, Fredrik
  • Leo M
    Leo M skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus var mycket duktig, kunnig och seriös genom hela vår försäljning. Högsta betyg.
  • Eva-lotta O
    Eva-lotta O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är som klippt och skuren för mäklaryrket. Kunnig och påläst. Han är även väldigt engagerad och det skapar en trygghet för mig som köpare. Ett extra plus för att han alltid var nåbar. Återkopplade alltid snabbt. Marcus får mina bästa rekommendationer.
    Lotta Orädd
    2017-01-09 Marcus H svarar Eva-lotta O
    Kära Lotta!

Så genuint glad över hur bra allt blivit med både köp och säljprocess. Tackar ödmjukast för förtroendet och ser fram emot framtida samarbeten när det väl är dags. Ta hand och dig själv och Bosse så ses vi i området.

• Theodore S
    Theodore S skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett klockrent jobb från start till slut. Jag tänkte att kan han fånga mitt intresse så kan han självklart också göra det hos de potentiella köparna också!
    Det kändes smidigt och tryggt genom hela processen och alltid bra kommunikation för mig som ställer 1000 frågor. Rekommenderas starkt.
    2017-01-08 Fredrik W svarar Theodore S
    Hej Theodore,
    Vad roligt att du känner dig nöjd! Alltid kul med lyckade affärer, och Tranebergs högsta kvadratmeterpris är ju helt klart en fjäder i hatten! Jag jobbar alltid med att se till att både köpare och säljare känner sig hörda och får svar på sina frågor. Stort tack för rekommendationen. Hör av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Välkommen till Sumpan, vi springer säkert på varandra!
  • Beatrice L
    Beatrice L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Toppen! Vi är jättenöjda med vår affär.
    2017-01-09 Marcus H svarar Stefan J
    Stort tack Stefan! Ni vet vart jag är när ni behöver mig :)

• Ylva N
    Ylva N skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket gott bemötande. Kunnig, lyssnande och lösningsinriktad.

Jag ger gärna mina allra bästa rekommendationer.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Enormt proffsigt och bra bemötande.
    Han gav oss alltid snabba svar och skötte
    hela processen snyggt och smidigt.
    Vi kände oss väl omhändertagna och han
    gav ett personligt och bra intryck!
    2017-01-09 Marcus H svarar Linnea L
    Linnea!

Tusen, tusen tack för de värmande orden. Nöjet ligger helt på min sida att hjälpa er lilla familj i denna stora affär. Vi kommer med all säkerhet springa på varandra i trapphusen här. Vi ses!

• Jonas R
    Jonas R skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Seriöst och professionellt bemötande genom hela affären.
    2017-01-06 Fredrik W svarar Jonas R
    Hej Jonas!
    Vad kul att ni är nöjda med min insats. Varmt välkomna till Traneberg, hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver.
  • Johan F
    Johan F skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt gick snabbt och bra. Bra återkoppling och inga problem vid tillträde mm.
  • David P
    David P skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Kunnig, ärlig och trevligt bemötande. Stressade inte fram något. Även hjälpsam efter affären.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En härlig och duktig mäklare som hade bra fingertoppskänsla eller iaf drivkraft!
    Mycket nöjda!
    2017-01-09 Marcus H svarar Oscar L
    Hej Oscar!

Tusen tack för dem fina orden. Bara att höra av er om ni undrar något så ses vi i krokarna.

• Magnus N
    Magnus N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Hon var trevlig och kunnig. Det gick väldigt snabbt och smidigt från bud till avslut.
    2017-01-05 Noomi U svarar Magnus N
    Hej Magnus! Fint att höra att du känner att jag är kunnig på det jag gör. För mig är det viktigt att alla kunder får svar på sina frågor och den information som de behöver för att känna sig trygga i både sin försäljning och sitt köp. Det är ju oftast folks livs viktigaste affär som jag hjälper dem med och det vill jag aldrig glömma. Ha det riktigt gott nu så hörs vi säkert framöver, din mäklare Noomi
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Från första kontakt med Fredrik (gällande försäljning av bostad i Johannesfred, Bromma) fick jag så bra svar på mina funderingar att jag aldrig funderade över att kontakta annan mäklare.
    Fredrik mötte mig som kund på det sätt som passade mig bäst.
    Att han dessutom hittade en köpare på min lägenhet långt innan visning, och innan min hyresgäst flyttat ut var guld värt för min del då jag redan flyttat från Stockholm. Slutpriset på lägenheten motsvarade det pris vi diskuterade från första kontakt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    2017-01-05 Fredrik C svarar Cecilia H
    Tack så mycket för det fina omdömet Cecilia! Det var jättekul att få hjälpa dig med hela försäljningsprocessen och extra kul att vi fick ett så pass bra slutpris. Hoppas att ni trivs bra i nya huset.
    Vänliga hälsningar, Fredrik
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Behövde en snabb affär och Fredrik levererade verkligen! En vecka efter första mötet var lgh såld innan visning. Dessutom var jag bortrest under hela tiden men det var inget problem. Fredrik var både tillmötesgående, flexibel och var lätt att få kontakt med. Kan med varm hand rekommendera honom och skulle inte tveka att anlita honom igen! /JA
    2017-01-04 Fredrik W svarar Josefin A
    Hej Josefin,
    Tack för dina fina ord! Vad kul att du känner dig nöjd med affären. Alltid kul att få komma med goda nyheter när folk är bortresta. Vi fick till ett bra pris och det är alltid kul! Hoppas ni kommer att trivas i Beckomberga. Hälsa Johan och tacka för hjälpen. Mvh, Fredrik
  • Nils T
    Nils T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi var väldigt bra, jag kände att hon var mån om mig som köpare likväl som hennes klient(säljare).
    2017-01-04 Noomi U svarar Nils T
    Hej Nils!
    Vad fint att du väljer att skriva här om mitt sätt att arbeta både för säljare och köpare.Det betyder mycket för mig att du är nöjd och känner dig rätt bemött under hela köpet.
    Jag hoppas du ska trivas i nya lyan och ser fram emot att höras mer framöver! Ha det så bra! /Din mäklare Noomi
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik sålde min lägenhet till ett pris jag var mycket nöjd med! Jag kände mig snabbt trygg med Fredrik och det kändes rätt att ta veslutet att gå vidare med försäljningen. Fredrik var tydlig med och genom hela processen och allt gick väldigt smidigt från första mötet till sista överlämningen. Han har t o m erbjudit sig att stötta vid deklarationen.. Stort tack för hjälpen Fredrik!
    2017-01-03 Fredrik W svarar Magnus K
    Hej Magnus,
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd med mig och mitt arbete. Det var väldigt kul att hjälpa till med försäljningen, och det kändes som en mycket rolig affär då alla inblandade parter var mycket nöjda. Jag försöker alltid att vara noggrann med alla moment för att få till ett bra resultat. Hör av dig angående deklarationen så ordnar vi det enkelt via mail eller telefon. Ha det gott och hoppas ni kommer att trivas på andra sidan stan! Mvh, Fredrik Wolffelt
  • Ingela Å
    Ingela Å skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Det kändes tryggt att köpa ett objekt av Fredrik. Han är kunnig, har ordning och reda på det mesta.
    2017-01-03 Fredrik W svarar Ingela Å
    Hej Ingela,
    Vad skönt att höra att det kändes tryggt, det är givetvis en väldigt viktig faktor vid bostadsköp. Hör av er om ni skulle undra över något. Hälsa Frida så gott, hoppas att hon kommer att trivas bra. Mvh, Fredrik
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi fick ett bra bemötande från Fredrik från start till mål.
    2017-01-03 Fredrik W svarar Karolina A
    Hej Karolina,
    Vad kul att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i Traneberg. Kom gärna förbi på en kaffe om lusten faller på. Annars är ni givetvis välkomna att höra av er om ni skulle ha några frågor. Hälsa Jonas så gott! Mvh, Fredrik
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket trevlig kunnig rolig och proffsig, lätt att lita på!
    2016-12-06 Marcus H svarar Lotta W
    Hej Lotta!

Tusen tack för förtroendet. Lycka till med flytten ner till Borås med döttrarna. Kommer bli superbra.
    Om du bli sugen på Stockholm igen så vet du vem du hör av dig till. God jul och Gott Nytt!

// Mvh Marcus
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi gav ett lugnt, tryggt och väldigt seriöst bemötande.
    Hon är otroligt lätt att förstå och hon ser hela tiden till att det inte ska vara kvarstående frågetecken när sådana dyker upp.
    Noomi kommer absolut inte vara bortglömd nästa gång en mäklare måste kontaktas.
    2017-01-04 Noomi U svarar Theodor L
    Stort tack Theodor för den fina rekommendationen! Jag ser fram emot att hjälpa dig mer framöver, både med försäljning, värdering eller annat som kan dyka upp. Allt gott från mig och på återhörande, Din mäklare Noomi
  • JAKOB C
    JAKOB C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket mycket nöjda både som säljare och köpare
    2016-12-05 Marcus H svarar JAKOB C
    Hej!

Tusen tack för dem fina orden. Se vad bra allt blev. Var superkul att jobba med er genom dessa affärer.

Ha en God Jul och Gott Nytt!

Mvh Marcus
  • Jozsef D
    Jozsef D skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin made my first apartment experience much more pleasant than I expected it to be. She was very kind and friendly from the very first time we met her and throughout the whole process. She helped as with all our question and provided detailed guidance and what will happen next. She was always fast on replying to our messages and email.
    2016-12-05 Malin S svarar Jozsef D
    Thank you for your recommendation. I hope that you and Sofia will enjoy the apartment. Just contact me if you have any questions in the future. Best regards, Malin
  • Marwin N
    Marwin N skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Duktig och engagerad mäklare som gjorde mig som säljare trygg under hela säljprocessen.
    2016-12-05 Noomi U svarar Marwin N
    Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig Marwin! Det glädjer mig att du känt dig trygg att ha mig som mäklare under hela processen och att vi lyckades riktigt bra efter en lite längre process än vad både du och jag tänkt oss från början! Ibland gäller det att smida medans järnet är varmt och ibland att ha is i magen tills det är rätt tid helt enkelt. Ha det riktigt riktigt gott nu så hörs vi! / din mäklare Noomi
  • Emma T
    Emma T skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är mycket nöjd. Noomi är förtroendeingivande och proffesionell. Rekommenderar henne varmt.
    2016-12-05 Noomi U svarar Emma T
    Stort tack Emma! Så fint att höra att du rekommenderar mig! Det betyder mycket för mig, verkligen!! Jag hoppas ni ska trivas nu fram över och att allt går riktigt bra! Jag hoppas vi hörs framöver, allt gott från mig / din mäklare Noomi
  • Sara S
    Sara S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jättepigg och tillmötesgående, väldigt proffsig!
    Enda minus var att jag saknade information på visningen att det i praktiken var enda chansen att besiktiga lägenheten.
    2016-12-05 Noomi U svarar Sara S
    Hej Sara! Så härligt att höra att du uppfattar mig som väldigt proffsig. Det värmer och jag värdesätter att jag får en rekommendation i från dig. Jag tar också till mig att det inte gått fram tillräckligt tydligt kring möjligheter att se bostaden. Givetvis hör jag alltid med en köpare om en ny visning är möjlig för att undersöka lägenheten ytterligare om någon önskar det, och oftast går det utan problem att lösa. Är det något annat fram över så når du mig enklast på mitt mobilnummer. Allt gott från mig Sara!/ Din mäklare Noomi
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra och seriös mäklare. Vi är toppen nöjda!
  • Caisa L
    Caisa L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kom i kontakt med Fredrik Wolffelt när jag köpte min fina lägenhet i Traneberg. Utan att överdriva är Fredrik den mest hjälpsamma och serviceinriktade mäklare jag mött. Han är professionell, ödmjuk, empatisk och otroligt driven. Det finns ingenting som Fredrik inte vill eller kan ta sig an. Han har varit engagerad och dedikerad på alla nivåer. Han sticker ut på så sätt att både köpare och säljare känner sig sedda och hörda.Jag kommer att använda Fredrik vid min nästa försäljning och känna mig fullkomligt trygg med det. Därför ger jag honom mina varmaste rekommendationer!
    2016-11-29 Fredrik W svarar Caisa L
    Hej Caisa,

Stort tack för dina fina ord, verkligen roligt att höra. I mitt jobb gäller det att representera både köparen och säljaren på ett så pass bra sätt som möjligt. Huvudsaken för mig är att båda parter är nöjda med mitt sätt att hantera affären. Jag ser fram emot att få hjälpa dig framöver. Ska bli kul och se hur lägenheten blir efter renoveringen.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag är köpare och har fått ett mycket trevligt bemötande av Noomi
    2016-11-09 Noomi U svarar Marianne A
    Hej Marianne! Fint att höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra nu och att vi hörs framöver! Allt gott nu, din mäklare Noomi
  • Jens H
    Jens H skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig och positiv var mitt första intryck. Svarade på alla frågor utan problem och ingav ett seriöst och sakligt intryck.
    2016-12-05 Noomi U svarar Jens H
    Härligt att höra Jens! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet i Riksby! Vi hörs framöver när du behöver ny värdering, allt gott från mig, din mäklare Noomi
  • Anna V
    Anna V skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Anledningen till att jag valde Noomi för att sälja min lgh var för hennes energi, engangemang för mig som kund och för hur hon berättade att hon skulle sköta både visning och försäljningen. Något som sen också verkligen infriandes när det var dag. Mycket proffsigt och bra bemötande i alla steg och framförallt en tydlighet och tillgänglighet för mig som säljare. Riktigt bra!
    2016-11-09 Noomi U svarar Anna V
    Vad glad jag blir när jag får läsa det här Anna! Det värmer verkligen att du är nöjd med mitt sätt att arbeta med försäljningen. Jag hoppas vi ses framöver och du får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta. Ha det fint / Din mäklare, Noomi
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Min upplevelse med Svenska Mäklarhuset Bromma och Fredrik Wolffelt var mycket positiv under hela processen då jag anlitade honom för att sälja min lägenhet. Fredrik var väldigt hjälpsam överlag och inga frågor eller funderingar lämnades därhän, utan besvarades snabbt och kunnigt. Från början till slut så höll han mig ständigt uppdaterad och såg till att ge mig all behövlig information. Då jag för närvarande bor utomlands så behövde jag lite extra hjälp, vilket inte var några som helst problem för Fredrik, utan han löste också detta snabbt och effektivt.
    Jag skulle definitivt rekommendera Fredrik.
    2016-11-09 Fredrik W svarar Åsa C
    Hej Åsa,

Tack för dina fina ord, det värmer i snökaoset. Kul att höra att du känner att du har fått den hjälp som behövs.
    Det är givetvis viktigt vid en försäljning att man får den info som behövs samt att man får löpande uppdateringar.
    Tack för din rekommendation, hoppas att allt löper på fint på "andra sidan". Du får gärna komma in på en kaffe när du kommer över och hälsar på.
    Ha det fint! Mvh, Fredrik

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma