Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma — Visa karta

Svenska Mäklarhuset Bromma håller fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom. Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Läs mer om vad om våra kunder tycker om oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Ring, mejla eller kom förbi vårt kontor på Gustavslundsvägen 167.

bromma@smh.se 08-26 05 60
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 459 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Bromma

• Erik  C
    Erik C skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi är nöjda med att ha sålt vår bostad på det sätt det gjordes. Vi önskade aldrig någon öppen visning utan ville sälja till någon av Marcus etablerade spekulanter. Vi har också full förståelse för att misstag begås, och vi vet också (via uppgift av Marcus chef) att uppgifterna i beskrivningen är ifyllda av en mäklarassistent, vilket kan bidra till att fel enklare uppstår, speciellt då vi vet att Marcus säljer många bostäder och därmed riskerar missa detaljer.
    Det vi inte förstår är hur en mäklare och dess franchisetagare inom en så renommerad firma som Svenska Mäklarhuset, kan svära sig fri från allt vad ansvar heter. När det dessutom kryper fram att MH ev. har agerat helt i strid med Fastighetsmäklarlagen, blir vi än mer missnöjda.
    Marcus misstag kostade oss 20 000 kr, och efter tre veckors bollande fram och tillbaka erbjöds vi 9 000 kr i ersättning. Vi avböjde...
    2017-05-12 Marcus H svarar Erik C
    Hej igen Erik. Vi är superglada att du är nöjd med din affär och att vi lyckades sälja lägenheten, enligt era önskemål, utan öppen visning!

Självklart tycker vi också att det är jättetråkigt och kanske till och med lite orättvist att du inte tycker att vi tar ansvar för den sak som inte vart helt rätt i den här affären, det som juristerna kallar en ”oklarhet” i objektsbeskrivningen av er lägenhet. Som du vet efter dina ca 15 års erfarenhet i branschen så har man även ett eget ansvar, som säljare av sin bostad, att objektsbeskrivningen är korrekt. Det är också därför man som säljare alltid får ett korrektur på mejl från oss så att man i god tid kan läsa igenom beskrivningen innan annonsen publiceras. I detta fall vart det inte helt rätt och varken ni eller vi upptäckte oklarheten i tid (även solen har tydligen sina fläckar ).

Vi tittade då på tidigare beslut från ARN i liknande ärenden och om det hade ansetts att denna oklarhet var ett faktiskt fel skulle det enligt deras sätt att se på det betyda att ni hade varit skyldiga att ersätta köparna med ca 9 000 kr. Detta erbjöd vi dig full ersättning för, trots att det enligt oberoende fastighetsjurist vi anlitat är väldigt ovisst om det ens skulle klassas som ett egentligt fel. Och trots att vi inte är ensamt ansvariga. Men vi kände ändå att det hade varit rätt väg att gå ur ett goodwill-perspektiv, för att ni skulle vara nöjda och att vi alla då kunde gå vidare från detta. Att du efter det gjorde upp med säljaren att du skulle ersätta honom med 20 000 kr har vi lite olika åsikter om vem som bär ansvaret för. Som du vet pratar vi gärna vidare med dig om detta och vår dörr är aldrig stängd. Vi ser fram emot att höra från dig och känner oss säkra på att vi kommer hitta en lösning där alla är nöjda!
    2017-05-12 Erik C svarar Marcus H
    Hej Marcus,
    tack för ditt svar. Nu innehåller ju dock din beskrivning åtminstone två allvarliga faktafel;
    1) När vi godkände objektsbeskrivningen så fanns inte felaktigheten med, den har ju du/ni av någon outgrundlig (troligtvis misstag) lagt till efter vi godkände annonsen. Detta har vi skriftligen påvisat.
    2) Det var du Marcus som förhandlade fram de 20 000 kr som vi fick nedsätta köpeskillingen med. Du ringde oss 55 min innan tillträdet vilket inte gav oss rådrum att göra något annat än att mer eller mindre finna oss i det och lita till ert goda omdöme att ta ansvar. Detta trots att du hade kännedom om detta flera dagar innan...

Vi behöver inte föra mer dialog i det här forumet utan vi får avvakta och se vad de granskande myndigheterna och konsumentorganisationerna har att säga i frågorna.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsigt och jag är jättenöjd med hur det gick i försäljningen.
    2017-05-09 Marcus H svarar Josefin F
    Tusen tack Jossan!

Vi hörs och ses säkert framöver :)

• Christian L
    Christian L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Påläst, proffsig och bra service genom hela processen.
  • Eva D
    Eva D skrev om Jessica Falgert en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Allt har funkat jättebra med Jessica. Stort nöje att ha henne som vår mäklare. Snabba svar och ett glatt humör löser det mesta.
    2017-05-06 Jessica F svarar Eva D
    Tack så mycket Eva för de fina orden och denna tid hittills. Jag är oerhört glad att fått träffa er och att fått hjälpa er genom båda processerna, både med in-och utflytt - stort tack för förtroendet.
    Ni är riktiga glädjespridare.
  • Sara B
    Sara B skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag upplevde Marcus som väldigt seriös, kunnig och proffessionell, och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Lars L
    Lars L skrev om Jessica Falgert en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ska jag beskriva Jessica's bemötande på en skala 1 - 10 -
    så blir det 11, hon är bara över förväntan.
    Sv. Mäklarhuset; -VAR RÄDD OM HENNE !
    2017-05-06 Jessica F svarar Lars L
    Stort tack för förtroendet Lars och att jag har fått hjälpa er med både in- och utflytt.
    Ni är helt fantastiska människor & era grannar kan skatta sig lyckliga.
  • Martina G
    Martina G skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra, gjorde så gott han kunde.
  • Linda S
    Linda S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Topp betyg på Marcus! Vilken service och hjälp vi fick med lägenhetsköpet! Rekommenderar honom starkt!
    2017-05-07 Marcus H svarar Linda S
    Hej Linda! Tusen tack för din fina kommentar. Det är trots allt mitt jobb att hjälpa er ute i letandet. Välkomna till området så ses vi!

• Kristiina H
    Kristiina H skrev om Jessica Falgert en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt bra proffsigt bemötande. Jessica vet vad hon pratar om och kan området väldigt väl.
    2017-05-04 Jessica F svarar Kristiina H
    Tack så mycket Kristiina för de fina orden! Oerhört trevligt samarbete med dig. Vi ses i framtiden :)
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus är trevlig, är bra i sin kommunikation och svarar i princip alltid i telefon om det uppstår frågetecken eller oklarheter. Också bra på att lugna oss i den stress som kan uppstå om säljet inte går som tänkt. Däremot finns en del att önska av själva handläggandet när affären är klar. Bekräftelsemail om tillträdesmöte som är standardiserat trots att vi haft lite särskilda överenskommelser, felaktiga avräkningar och lite annat slarv. Jag har sålt med bättre mäklare förr.
  • Elin G
    Elin G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera Fredrik.
    2017-05-04 Fredrik W svarar Elin G
    Hej Elin!
    Tack för er rekommendation! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Behöver ni någon hjälp framöver är det bara att höra av er. Häls Per så gott. Mvh, Fredrik
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevlig fyr! Tog det tunga lyftet för att ro affären i hamn!
    2017-05-02 Fredrik W svarar Daniel E
    Hej Daniel,
    Tack för dina fina ord! Alltid kul när ens arbete uppskattas! Hör av er om ni undrar över något eller behöver min hjälp. Annars får jag önska er välkomna till Traneberg! Mvh, Fredrik
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt och personligt bemötande och hjälp genom hela säljprocessen.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Smidig försäljning rakt igenom! Professionell och jättetrevlig. Precis det vi värdesätter från en mäklare.
    2017-05-02 Jonas M svarar Daniel D
    Hej Daniel, jättekul att ni är nöjda! Och tack för att du tog dig tiden att skriva några rader här. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Johan D
    Johan D skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig, kunnig och fleibel. Så himla enkelt!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik har varit professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpprocessen.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Pernilla H
    Hej Pernilla,
    Väldigt roligt att hör att ni känner nöjda med min insats. Varmt välkomna till Traneberg, jag tvivlar inte en sekund på att ni kommer att trivas alldeles utmärkt! Tveka inte på att höra av er om ni behöver min hjälp. Mvh, Fredrik
  • Irene K
    Irene K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Tydlig trevlig informativ
    Räcker för mig!
  • Melissa G
    Melissa G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Super bra bemötande! 5/5! Fredrik är en utmärkt mäklare där vi som köpare är väldigt nöjda.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Melissa G
    Hej Melissa,
    Vad roligt att höra! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i, och varmt välkomna till Minneberg! Hör av er om ni behöver min hjälp, och krama Léon från mig! Mvh, Fredrik
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Får inledningsvis lämna reservation för att vi alla har olika preferenser i de här sammanhangen.

Jag hade ett behov av att känna mig välinformerad genom hela processen, att försäljningen skulle ta så lite av min egen energi och tid i anspråk som möjligt samt att den inte skulle bli utdragen.

Framförallt tenderar samtal med mäklare enligt min upplevelse (har varit med i familjens olika flyttprocesser så lite erfarenhet finns trots allt) att fullkomligen stinka av alla incitament som finns i rummet eller på linan. Till skillnad från i många andra sammanhang så upplever jag att just mäklare på allvar brukar försöka dölja sina incitament och det är en av de mer patetiska teaterpjäser som går att bevittna haha :) Ni måste hålla med - det MÅSTE antas vara en allmängiltig preferens att föredra att undvika de där samtalen där man står och är generad för mäklarens skull. Mitt utbyte med Noomi Unéus kändes ärligt och det var det bästa. Känns det ärligt spelar det igen roll om det faktiskt var det så heller så Noomi får 5/5.
  • Najib U
    Najib U skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mäklare Noomi var väldigt proffsig på ALS sätt
    Om jag skulle kontakta en mäklare så blir det fastighetsmäklare Noomi på svenska mäklarhuset i Bromma. Jag fick bra betalt för min lägenhet tack vare hennes erfarenhet hur man säljer på bästa sätt
    Jag är väldigt tacksam
    Mvh Johan Uppson
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik Crona är proffsig, snabb, trevlig och påläst - vilket inger förtroende. Att köpa på ritningarna kändes mer osäkert och jag hade fler frågor än vad jag antagligen hade haft om jag hade sett en färdig lägenhet. Fredrik Crona svarade direkt på alla frågor. Vid tillträdet var alla praktiska detaljer genomtänkta. Hela affären gick smidigt och som köpare kunde jag känna mig helt trygg.
  • Ella S
    Ella S skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket proffesionell mäklare som tog kontakt med oss om en lägenhet vi inte ens hade hittat innan. Tillslut blev det den lägenheten vi köpte och det är tack vare Noomi!
  • Korinna K
    Korinna K skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Grymt bra jobb och samarbete med Malin under hela processen. Jag är verkligen nöjd.
  • Zahra T
    Zahra T skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik är ansvarstagande, professionell och jobbar för en bra affär. Hans prestation motsvarade mina förväntningar och jag har genom åren haft andra försäljningsuppdrag via andra mäklarfirmor- jag kan utan tvekan säga att denna gång behövde jag inte detaljstyra eller bli missnöjd ett uns.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Zahra T
    Hej Zahra,
    Tack för otroligt fina ord, alltid kul att ha nöjda kunder och få en trevligt feedback. Skulle det vara något i framtiden som jag kan hjälpa dig med är det bara att höra av dig. Vi hörs av om en lunch inom en snar framtid :) Mvh, Fredrik
  • Eddie A
    Eddie A skrev om Jonas Mattsson en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jonas sålde min och min sambos lägenhet i Traneberg. Från första mötet till avslut så överlevererade Jonas. Han approcherar inte bara säljarna med en trygghet och kompetens, utan även köparna. Detta resulterar i att inte bara vi utan även köparna blir mycket nöjda.
    2017-05-02 Jonas M svarar Eddie A
    Tack för de fina orden Eddie! Ni gjorde mitt jobb enkelt med ert stora engagemang. Feedbacken du gav på telefon samma kväll som vi skrivit gjorde mig otroligt glad och stolt! Hoppas ni ska trivas fantastiskt inne i stan men att ni kommer tillbaka till oss ute i Bromma tids nog :). Allt gott!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik gjorde ett prickfritt jobb när han förmedlade lägenheten till oss. Jag var väldigt nöjd med hans service och snabba svar. Han var pålitlig och ville även att vi skulle göra en bra affär. Helt enkelt en proffsig och pålitlig mäklare.
    2017-05-02 Fredrik W svarar Daniel G
    Hej Daniel,
    Väldigt kul att höra att ni känner er nöjda med min insats. Det är alltid viktigt att se till att alla inblandade känner sig hörda och proffsigt bemötta. Hör av er om det skulle vara något eller ni behöver min hjälp. Ha det så fint! Mvh, Fredrik
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Trevligt seriöst bemötande
    Rekommenderar varmt
    2017-05-02 Fredrik W svarar Fanny H
    Hej Fanny,
    Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet. Det blev en del turer i telefon och mail framåt tillbaks, men till slut blev allt väldigt lyckat. Hör av er om ni skulle behöva min hjälp framöver. Hälsa Joakim och barnen så gott! Mvh, Fredrik
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Vi var väldigt nöjda med Marcus Hemrin som mäklare när vi köpte vår bostad. Pålitlig och kompetent på alla sätt. Alltid ett trevligt och glatt bemötande. Kan varmt rekommendera honom till andra, blivande kunder.
    2017-04-26 Marcus H svarar Jessica M
    Hej Jessica,

Tusen tack för era fina ord. Betyder mer än vad man tror. Varmt tack och ni är såklart mer än välkomna att höra av er om ni har frågor eller funderingar framöver. Må gott!

// er mäklare Marcus
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Malin gav ett förtroendeingivande och proffsigt intryck. Hon hade koll på området och kunde komma med värdefull rådgivning inför försäljningen. Överlag var jag väldigt nöjd med Malins insats.
    2017-04-24 Malin S svarar Kristofer F
    Hej Kristofer, tack för din rekommendation och tack för ett gott samarbete. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ni gjorde ett smart drag att kontakta mig i tid så att vi kunde få fina sommarbilder, vilket är extra viktigt när ni hade en så fin balkong och omgivning. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem. Hälsa så mycket. Allt gott! /Malin
  • Max W
    Max W skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Inför att vi skulle sälja vår 1,5 i Abrahamsberg träffade vi fyra stycken mäklare. Vi träffade dem under våren 2016 med planerad försäljning maj 2016. Vi utvärderade mäklarna utifrån personkemi, beskrivning av säljprocessen och pris.

Noomi slog de andra mäklarna avseende både personkemi och hur hon beskrev säljprocessen. Hon beskrev andra liknande försäljningar, utmaningar och hur hon löst dem och hur hon arbetade i kontakten med spekulanter. Noomi hade en fantastisk positiv utstrålning och energi som vi fastnade för.

Hon visade att hon hade erfarenhet och skinn på näsan som mäklare. Även om hon inte var billigast valde vi henne eftersom vi trodde att hon skulle arbeta för oss för att uppnå bästa försäljningspris.

I samband med visningen av vår lägenhet hade marknaden saktat in lite. Det var inte samma "rush" på marknaden som de hade varit i mars och april 2016. Noomi informerade oss redan veckor innan visningen att det fanns en risk att vi inte skulle få det vi hoppats på.

Budgivningen satte igång. Det gick trögt. Noomi arbetade på. Hon fick in flera spekulanter och försäljningspriset gick upp. Slutpriset blev nästan vad Noomi hade trott ett par månader innan och över vad vi trodde på slutet. Liknande lägenheter samma helg gick inte upp lika mycket. Utan Noomi hade vi inte fått så mycket som vi ändå fick. Hon var grym.

Nästa gång vi säljer kommer vi inte att träffa flera mäklare utan ringa till Noomi direkt.
  • M. L
    M. L skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Den bästa mäklaren vi haft att göra med, fullt fokus på nöjda kunder.
    2017-04-18 Marcus H svarar M. L
    Hej Maria!

Vill självklart tacka er för förtroendet och de fina orden. Finns här när det dyker upp frågor framöver! Hoppas ni haft en fin påsk!

• M. L
    M. L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En klockren mäklare med helt rätt fokus - oss kunder!
  • Emma F
    Emma F skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bästa mäklaren jag någonsin anlitat. Trevlig utan att vara för påstridig som många mäklare jag träffat innan varit. Noggrann, tillmötesgående och framförallt, lika serviceminded efter avslutad affär då man behövde hjälp med frågor samt med deklarationen.
    2017-04-10 Marcus H svarar Emma F
    Bästa Emma och Patrik!

Tack snälla för ert omdöme. Tacksam över ert förtroende och jag vill nog tro att vi kommer att ses igen framöver. Ta hand om varandra så ses vi i krokarna.

• Mats T
    Mats T skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig och kunnig. Rekommenderas varmt.
  • Sami B
    Sami B skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Fredrik var klockren och utförde sitt jobb galant. Lätt den bästa mäklarupplevelsen jag haft hittils.
    Han är en sådan där mäklare som man önskar kunde representera varje bostad man köper i framtiden.
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Den överlägset mest professionella och mest serviceminded mäklare vi köpt av. Kommer utan tvekan att välja Marcus vid en försäljning!
    2017-04-10 Marcus H svarar Paulina S
    Hej Paulina och Jens!

Varma tack för de fina orden. Nöjet har helt varit på min sida. Hoppas ni ska trivas så ses vi framöver :)

• Hanna K
    Hanna K skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig o trevlig
    Koll i annedal
    2017-04-10 Marcus H svarar Hanna K
    Tusen tack för ditt förtroende Hanna och må gott på din nya adress!

• Adam L
    Adam L skrev om Fredrik Wolffelt en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Väldigt proffsig och förtroendegivande, samt mycket hjälpsam.
    2017-04-05 Fredrik W svarar Adam L
    Hej Adam,
    Tack så mycket och varmt välkomna till Traneberg! Vad kul att ni känner er nöjda med min insats, glöm inte bort att jag bara är ett samtal bort. Stort lycka till med era planer i lägenheten, hör av er om jag kan hjälpa till på något sätt.
    Hälsa Michaela! Mvh, Fredrik
  • Johan O
    Johan O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Marcus visade stort engagemang genom hela processen, från första genomgången till signering och överlåtande. Han fanns alltid tillgänglig och man kände sig trygg i hans händer. Det märks att han trivs i rollen som mäklare.
    2017-04-10 Marcus H svarar Johan O
    Stort tack för de värmande orden Johan. Nöjet var helt på min sida att se till så ni fick så bra betalt som möjligt och att allt flöt på bra. Hoppas vi ses framöver!

Ha en fin vår.

• Jesper G
    Jesper G skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    En riktig 'doer', gör det han säger och säger det han gör!
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Professionell, lyssnade och agerade
    2017-04-10 Marcus H svarar Jesper G
    Tack själv Jesper!

Otroligt glad över att fått hjälpa er i situationen ni befann er i. Hoppas lillen har kommit till jorden nu och att er nya lägenhet känns bra.

Må bäst och ha en skön vår/sommar.

• Thomas L
    Thomas L skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket kunnig och professionell!
  • Engin A
    Engin A skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Mycket bra bemötande och hantering av vår bostadsaffär!
  • Anna O
    Anna O skrev om Marcus Hemrin en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Proffsig, ambitiös och mån om kunderna.
    2017-04-10 Marcus H svarar Anna O
    Tack Anna!

Må gott,

• Robin M
    Robin M skrev om Marcus Hjelte en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra hantering, snabb på att svara och realistiska mål inför försäljningen. Har bara bra saker att säga om Marcus.
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi har varit tillmötesgående och trevlig och var mycket bra att ha att göra med vid budgivningen. Hon har gått igenom alla delar i köpet noggrant och professionellt och vi är mycket nöjda.
    2017-04-03 Noomi U svarar Ann-charlotte K
    Stort tack Lotta för den fina rekommendationen! Ni får gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja framöver. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra nu vid Brommaplan och Riksby. Ha det riktigt gott nu så hörs vi framöver!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Noomi Unéus en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Noomi är ett riktigt proffs när det gäller att sälja lägenheter.
    2017-04-03 Noomi U svarar Fredrik B
    Stort tack Fredrik för den grymt fina rekommendationen! Jag hoppas att vi ska lyckas lika bra med er andra lägenhet när det bli dags för den. Stort lycka till med husletandet nu så hörs vi framöver! Ni får mer än gärna rekommendera mig till vänner och bekanta som ska sälja! Ha det så bra så länge och hälsa Emy så gott! /er mäklare Noomi
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Bra ock proffsigt upplägg.
    Malin är en bra lyssnare och förstår kundens behov och hon tog också fram en lösning som jag var nöjd med
    2017-04-12 Malin S svarar Ulf G
    Hej Ulf, roligt att du uppskattar mitt arbete. Det är viktigt att se till så att allting blir så smidigt som möjligt för alla parterna. Hoppas att du trivs i nya lägenheten du flyttade ju inte så långt :) Allt gott! /Malin
  • Andy S
    Andy S skrev om Malin Sköld en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Ett professionellt och förtroendeingivande betömande.
    2017-04-12 Malin S svarar Andy S
    Hej Andy, tack för din reco och för ett gott samarbete, extra roligt att vi kunde hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet som är så fin. Ta hand om er och hälsa Sheida så gott! /Malin
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Fredrik Crona en del av Svenska Mäklarhuset Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Fantastiskt trevlig, hjälpsam och snabb på att återkoppla. Kändes tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp med hjälp av honom😃

Gustavslundsvägen 167, 167 51 Bromma