Alla kategorier Webshop Swedmart

Swedmart

Vi vill alltid att du som handlar på Swedmart ska känna dig helt nöjd med ditt köp. Om du har några frågor kan du alltid kontakta kundtjänsten.
Stockholmsvägen 142, 18732, TÄBY
Bean Bag Fabriken AB
Lisen E:
Trevligt bemötande från företaget Prisvärd produkt som alla hundar gillar. Funkar både inne, ute och i bilen. Jag har den även som madrass ...

Webshoppar nära Swedmart:

Brunnsgatan 6, STOCKHOLM
Box Experience erbjuder noggrant utvalda upplevelser till dig själv eller att ge... Läs mer ›
Rickard D:
Trevligt bemötande och snabb expedierade

Planiavägen 17, NACKA
Vår vision är att vara ledande i Europa gällande produkter och information inom ... Läs mer ›
Nils S:
Bra bemötande, kunnig trevlig personal snabb service. Helhetsintrycket är mycket bra och mycket nöjd.

Läs vad 90 kunder tycker om Swedmart

• Christian A
    Christian A skrev om Swedmart
    Varning!!!!!, Riktiga skojare!!!!!! De säljer "billiga" skitprodukter. De tar dina pengar och gör sig sedan ej nåbara. Saknar telefonväxel och svarar bara på mail gällande försäljning. Reklamationsmail besvaras inte.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Swedmart
    Företaget är ej nåbart. Försökt i över 1 tim. Du kommer aldrig fram fastän du kommer fram som nr1
  • Hamoon S
    Hamoon S skrev om Swedmart
    VARNING, HANDLA INTE PÅ SWEDMART!

Allt de säljer går sönder. De bad mig skicka tillbaka en vara, som jag sedan skulle få återbetald. Efter snart 6 månader har jag inte fått någon återbetalning. De svarar varken på mail eller telefon. Såg att de hade anmärkningar hos konsumentverket (där jag själv gjorde en anmälan också). Jag har även polisanmält dem då detta klassas som bedrägeri.

Lita inte på de som säger att Swedmart är bra, de ger bara höga betyg för att de fått sina varor leverarade snabbt. Det gör alla företag som gör allt för att sälja sitt skräp!
  • C
    C skrev om Swedmart
    Snabb leverans och prisvärda produkter...MEN deras kundservice SUGER. Skickat tre mail och försökt nå dem per telefon flera gånger, samtliga gånger har jag väntat mellan 1 - 1,5 timme i hopp om att det kanske blir min tur (det är alltid 3 före när man ringer). De borde lägga på några procent på produkterna så att de har råd att anställa någon som kan svara i telefon och på mail...för kundservice verkar då ingen förstå på det företaget.
  • Heléne B
    Heléne B skrev om Swedmart
    Jag är så ledsen och besviken. Köpte ett massagebadkar, beställning och leverans fungerade smidigt. Men när det nu blivit problem (badkaret läcker) så är företaget helt oanträffbara. Jag har sökt dem på flera olika sätt och hoppats att vi skulle kunna prata om en lösning. Jag måste tyvärr gå vidare den hårda vägen och vill varna alla för detta blufföretag.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Swedmart
    Varan fanns i Halmstad över 1 vecka utan att levereras till mig ( inte bra ),
    min beställning duschdörrar blästrade med blommotiv tyvärr även blästringen
    dålig högst upp på glasdörren .
    sammanfattningsvis så får företaget inget bra betyg av mig !
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Swedmart
    Det första jag reagerade på, var att jag inte fick någon bekräftelse på att ni mottagit min beställning, vilket skapade viss osäkerhet på om beställningen hade registrerats hos er överhuvudtaget.
    Jag hade dessutom lite "otur" med att de varor som jag var intresserad av såg ut att finnas i lager för leverans, men c:a 1 vecka efter beställning, så visade det sig att en av varorna jag beställt inte längre fanns till försäljning, detta fick lösa sig med att jag fick köpa en vit handfatskommod och ett spegelskåp i mörk ek, som jag skall måla vit för att de ska matcha. Jag erbjöds ingen kompensation för detta, vilket jag tycker var på sin plats här.
    I övrigt har allt fungerat bra; från en bra hemsida med bra bilder, måttsättningar och priser, till frakten med avisering och kolli-information.
  • Anastasios G
    Anastasios G skrev om Swedmart
    Bra beskrivningar och bilder på hemsidan. Snabb leverans.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Swedmart
    Vi har köpt duschdörrar, komod och högskåp till vårt nyrenoverade badrum.Det var snabb leverans ända fram till dörren och allt var i bra skick.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Swedmart
    Bra och snabbt bemötande!! i både mail och telefon om förfårgan om varor fanns på lager, hur man kan betala etc.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Swedmart
    Bra pris, snabb leverans och snyggt badkar. Saknade möjlighet att kontakta företaget, kunde varken hitta telefon eller någon mailadress. Lite tydligare info om produkten på sajten hade inte heller skadat.
  • Gunborg J
    Gunborg J skrev om Swedmart
    Bemötande från företaget var OK. Leveransen var OK. Tyvärr kände vi oss sedan tämligen irriterade innan monteringen var klar och vi kunde duscha.

Helt omöjlig inst.guide följde med. Vi hade inte tillgång till internet, vilket innebar försening. Varför inte lägga med den printade internetguiden i förpackningen? Hade kontakt med Swedmart, som hänvisade till internet och att skaffa hantverkare. Vi är inte hantverkare men har tidigare monterat ihop tre Duschkabiner. Väl framme vid att vi hade guide från internet - den var bättre, men vi fick ändå bekymmer med att den inte stämde med hårdvaran:
    Skruv A7 är för kort för hopmontering av bakre väggar och duschpanel. Iväg och handla och ingen affär öppen på kvällen.
    Varför inte tala om var det ska borras?
    Installationsanvisning för el?
    Var ska silikon användas?
    Inkoppling av vatten - felmärkt - rött/kallt, blått/varmt. Här hade guiden rätt, men vi litade förstås på färgmarkeringarna.
    Bilden som ska tala om hur man får vatten till olika ställen förstår vi fortfarande inte. Tror att den är felvänd. Med förstoringsglas kunde vi förstå utifrån symbolerna som finns på omkopplaren.
    Stäng av elen efter användning- ska man ha ett vägguttag i badrummet- ska det inte vara fast monterat i badrum?
    Ledsen att det inte kan bli bättre betyg.
    MVH Gunborg och Lars Erik Jonsson
  • Ove E
    Ove E skrev om Swedmart
    Enkelt och snabb leverans.
    Prisvärt.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Swedmart
    Allt bra. Förutom instruktionen till duschdörrarna. Och då har jag ändå monterat mååååånga duschdörrar tidigare.
  • Marie F
    Marie F skrev om Swedmart
    Beställde ett badkar men fick tyvärr fel, skrev ett mejl fredag 11/3 på kvällen och företaget ringde mig lördag förmiddag. Snabbt svar och ett väldigt bra bemötande.
  • John D
    John D skrev om Swedmart
    Snabb leverans, bra pris och en produkt som passade
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Swedmart
    Köpt dusch dörr med isat glas.
    Köpet började vintern 14-15, lång leveranstid va visst ett dåligt parti som skickades tillbaks. Kom till augusti dvs i princip nio månaders väntan.
    Va ute på landet för att titta till stället och då hade glaset i dörren spruckit i tusen bitar...
    Reklamera och skall/skulle få ny dörr. Fanns fem på lager men det visade sig att det var fel, fanns inga fler o SweMart skall inte ta in dem igen.
    Snabb första respons av kundtjänst men därefter dålig dvs hör inte av sig som lovat minst ett par gånger. Skickade tex bara ett mejl som sade att produkten finns inte i lager, lycka till att hitta dörr någon annanstans....
    PS- byggt huset på landet efter måten på köpt dörr så struligt att byta.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Swedmart
    Utmärkt leveranstid, information, mm.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Swedmart
    Bra service och fint showroom. Fint badkar till trevlig peng. Tackar!
  • Angelika F
    Angelika F skrev om Swedmart
    Beställningen via hemsida med bra information. Bilder kan dock bli bättre. Speditionsfirman informerade och där var det ett mycket bra bemötande. Allt gick i ett flöde! Kort leveranstid. Jag har ingen reklamation. Lämnade en kommentar på facebook och den besvarades också. Strålande!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Swedmart
    Bemötandet har varit väldigt positivt, dock är de alldeles för långa väntetider innan man kommer fram på telefon, satt i 38 minuter och väntade.
  • Roland L
    Roland L skrev om Swedmart
    Bra bemöt. Mått på 80 duschvägg var 10 cm för liten motsats till min 3 år gamla
    dusch hörna. Fick sälja den för 1500:- betalt 2780:- OK hade inget helt emballage kvar. Tack otur.
  • Shan D
    Shan D skrev om Swedmart
    Försändelsen skickades snabbt och jag är nöjd.
  • Monica ö
    Monica ö skrev om Swedmart
    Sådär det var fint och prisvärt men de kräver film på det som är trasigt. Problemet är att det inte går att filma😕 hade varit bättre att få rutinera. Vi fick nu lägga ner pengar på reparation själva för att vi inte orkade bråka.
  • Siv H
    Siv H skrev om Swedmart
    Bra sidor på nätet ..lät att hitta produkter..bra leverans tid bra priser
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Swedmart
    Allt gick smidigt. Beställde ett badkar som kom hem och som vi installerades utan problem. Är glad och nöjd.
  • Lena L
    Lena L skrev om Swedmart
    Snabb leverans till dörren det uppskattas!
  • Hassen L
    Hassen L skrev om Swedmart
    Allt var i bra skick när jag fick det, bra pris. inget att klaga på.
  • Elenor S
    Elenor S skrev om Swedmart
    Det gick lätt att beställa och varan kom snabbt 😊
  • Petra E
    Petra E skrev om Swedmart
    Snabbt och smidigt. Allt perfekt!
  • Maria H
    Maria H skrev om Swedmart
    Bara positivt! Vi har till flera lägenhetsrenoveringar beställt Dalby duschdörrar och varit lika nöjda varje gång. Enkelt, prisvärt och bra kvalité! Vi har aldrig haft något strul eller problem och har inte behövt kontakta företaget - vilket vi anser vara ett bra betyg!
  • Anders S
    Anders S skrev om Swedmart
    Tyvärr så kan jag inte säga något bra om er först fel lagerstatus sen ringer ni å ger mig en annan datum. Sen gick det förbi å ni hörde inte av er å när jag väl fick kontakt efter varit i kö 3 timmar i telefon så säger ni att de skulle ta 1 månad till!!!!
  • Martin J
    Martin J skrev om Swedmart
    Har inte fått någon leverans än?
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Swedmart
    Snabb och proffsig service! Full pott i betyg!!
  • Verone J
    Verone J skrev om Swedmart
    Snabb leverans och bra pris på varor. Har ännu inte packat upp varorna så jag kan inte lämna omdömen.
    Mkt svårt att nå kundtjänst via telefon och jag har suttit i telefon kö i otaliga timmar.
    När en vara är slut i lager men ska komma in hade jag velat förhandsboka men det går tyvärr inte och då riskerar man att bli utan och man har väntat en månad på att den ska komma in i lager.
  • Alice S
    Alice S skrev om Swedmart
    Full katastrof. Man levererade ett badkar som det hade varit förbundet med livsfara att bada i. Man tog tillbaka badkaret, men vi har förlorat en massa tid på det.
  • Anette B
    Anette B skrev om Swedmart
    Snabba att leverera och bra varor. Vi köpte duschväggar som vi är nöjda med
  • Maria P
    Maria P skrev om Swedmart
    Är med i styrelsen i min brf och jag skulle beställa en duschhörna som gått sönder i en av våra hyresrätter. Jag fick bra bemötande och fick svar på samtliga frågor jag ställde, så jag är nöjd. Tycker leveransen kunde varit till lgh och inte ytterdörren, det blev ytterligare ett jobbigt moment som påverkade helhetsupplevelsen till det negativa. Annars helt ok.
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Swedmart
    En spegel med lampor i jätte bra
  • Urban B
    Urban B skrev om Swedmart
    Ett bra badkar levererat, ute på gatan, helt utan monteringsanvisning....
  • Linda V
    Linda V skrev om Swedmart
    Fick vänta länge innan varan kom in i lager, men sen fungerade det jätte bra med beställning och leverans. Varan motsvarade mina förväntningar!👍🏻
  • Klas J
    Klas J skrev om Swedmart
    Ett stort problem för mig som återkommande företagskund inte kunna få telefonkontakt,tre dagar försök utan framgång.
  • Hans G
    Hans G skrev om Swedmart
    Snabbt, inga konstigheter, bra att frakt ingick
  • Mia B
    Mia B skrev om Swedmart
    Vi är positivt överraskade! Det verkar vara fina varor, de kommer dessutom väl emballerade! Inga trasiga kartonger osv. Snabba leveranser, på utsatt tid.
  • Karwan J
    Karwan J skrev om Swedmart
    Det var inte bra duschen var böjd på ena sidan
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Swedmart
    Köpte badkar via nätet, har inte haft personlig kontakt med någon. Men alt fungerade bra.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Swedmart
    Väldigt lång svarstid från kundtjänst när man har frågor eller reklamationer. Väldigt dammiga och smutsiga leveranser. Även mycket fel skador på produkterna
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Swedmart
    Här är det ordning & reda . Bra produkter till MYCKET rimliga priser.
    Leverans på utlovad tid.
  • Christian F
    Christian F skrev om Swedmart
    Var bra men instruktionerna ang hur blandare osv skulle monteras fanns inte. Ex så fick vi med en svart gummiring till vardera kran som vi inte riktigt visste var den skulle sitta.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Swedmart
    Bedrövlig kundtjänst, har suttit i många timmar telefonkö hade nog aldrig gjort affärer om jag vetat detta innan jag beställde varorna!
    Nu väntar jag på svar ang. skador på levererade varor.