Malin S

20 omdömen om Malin S

Sedan starten hos Reco 2023
Ruth M

Så snäll och duktig som hjälpte till o klippa min lillasysters hår! Tyckte hon hade ett jättetrevligt bemötande och rekommenderar henne starkt :)

Annika H

Malin är en skicklig frisör som kan anpassa klippningen efter hårets kvalitet samt virvlar mm. Jag är mycket nöjd. Trevlig och behaglig.

Viking F

Tillmötesgående och samarbetade med en för att komma fram till vad som passade mig bäst.

Adriana H

Fantastisk bemötande, hon är en oerhört bra professionell från den första möte. Här berättar jag lite om mig. En glad kvinna i sina bästa 70 år (som bor numera i Östhammar) som hade varit utan frisör från förra året (september 2023 pga min frisör dog efter en aggressiv cancersjukdom på bara ett par månader i Stockholm (jag sa ut som en liten "lejonkungen" med mitt hår & min man hade hjälpt mig att "klippa"). Sedan dess har varit och letade efter en bra frisör.. . Men NU har jag hittat MIN och det blir Malin på Er Salong...

Ellen A

Fick så fint bemötande av Malin så fort jag kom in genom dörren! Hon har en så varm och vänlig utstrålning så det kändes väldigt tryggt att få hjälp av henne. Jag bokade en hårtvätt och styling och fick verkligen värde för pengarna. Blev förvånad när det var massagestol i hårtvätten- aldrig varit med om sådan lyx tidigare! Håret blev superfint stylat och höll länge! ÄR supernöjd med hela upplevelsen och kommer definitivt att komma tillbaka :)

Louise D

Väldigt trevlig om välkomnande. Tyckte mycket om hennes lugn hon utstrålade och självkänsla. Klippte min lugg väldigt snyggt och kritiserade inte något om resten av håret. Mycket bra frisör!!

Sara K

Väldigt fint bemötande och en jätteduktig frisör.

Thomas E

Supertrevlig och mycket duktig frisör, jag var inne någon dag senare och tackade henne. Min hustru var också nöjd med en snygg make🙂

Elina L

Hon är den bästa frisören jag haft, så himla trevlig och pratglad vilket jag älskar. Hon lyssnade även noga på hur jag ville ha mitt hår. Mitt hår blev fantastiskt, fick även hjälp med vad för hårmask jag skulle behöva för mitt hår. Går gärna till henne igen!

Emil B

Väldigt trevligt bemötande och supernöjd med resultatet så ingenting att klaga på.