Alla kategorier Byggföretag Skåne Vellinge T. Danielsson Bygg

Åldermannens Gata 60, 239 35 Skanör — Visa karta

Limhamnsgårdens Allé 29B, 21616, MALMÖ
Miwa Köksrenovering
Per O:
Vi hade läst rekommendationer som företaget fått tidigare, och det var mycket superlativer och vi kan inte göra annat än att stämma i i lov...

Läs vad 1 kund tycker om T. Danielsson Bygg

• Mats
    Mats skrev om T. Danielsson Bygg
    Thomas är en duktig och trevlig hantverkare, det märks att Thomas kan sitt yrke och han är socialt kompetent. Han utför sina arbeten på ett proffsigt och noggrant vis. Vidare kan Thommas berätta och översätta sin yrkeskunskap till " svenska" så en person som inte är utbildad i branschen kan förstå. Thomas har hjälpt mina föräldrar vid några tillfällen och det känner jag mig som barn till dem trygg med. Jag har själv träffat och haft många byggmötet med Thomas då han har uppfört en byggnad åt familjen för ett antal år sedan.
    Om du använder T. Danielsson Bygg så vil jag betona att min referens gäller endast Thomas, om han har fler anställda eller samarbetspartners så gäller inte referensen dem.
    Thommas hade under en tid några samarbetspartners/ anställda? som jag tyvärr upplevde inte alls låg på den proffesionella nivå som Thomas. Detta var jag som kund tydlig med att berätta för honom också. En så duktig hantverkare som Danielsson ska omge sig med andra duktiga hantverkare och inte fördärva sitt ryckte genom att ta inindivider som ligger på en mycket lägre nivå både vad det gäller kunskap och social kompetens. Min uppfattning sista gången jag mötte Tomas var att han inte samarbetar med denna typ av individer längre.
    Lycka till och använd gärna denna trevliga man när ni ska bygga eller fixa något.

Åldermannens Gata 60, 239 35 Skanör