Talent & Partner

Talent & Partner

Ring 070-229 53 53 talentpartner.se

Talent & Partner är en bemanings- och rekryteringsfirma som har gedigen erfarenhet från att tillsätta tjänster inom främst sälj.

13 omdömen om Talent & Partner

Carolina B
Skrev om Talent & Partner

Jag har fått ett oerhört proffsigt och personligt bemötande i all kontakt med Talent & Partner. De kandidater vi fått har alla varit duktiga och jag kan varmt rekommendera företaget för andra personer som behöver effektiv hjälp med rekrytering. Så bra!

Michael F
Skrev om Talent & Partner

Vi var väl omhändertagna av Sabine, hon visade upp en mycket bra bemötande och efter vårt första möte så fick ett par stycken förslag på personer som vi skulle kunna anställa. Även fast vi startade till början av december så hittade hon några kandidater som var mkt bra, och det tog inte lång tid innan vi hade hittat en person vi anställde. Jag har bara positiva saker att säga om Talen & Partner. Hälsningar Michael Fällström

Hans H
Skrev om Talent & Partner

Jag har rekryterat en ekonomichef. Jag upplevde det första utkastet till annons/tjänstebeskrivning som lite hastigt ihopsatt och under mina förväntningar. Det reddes ut och därefter är jag nöjd i stort. Bra kandidater togs fram den kandidat vi till slut valde är jättebra!

Anneli L
Skrev om Talent & Partner

Upphandling av ramavtal. Möten och diskussioner har varit bra och professionella.

Ann-charlotte B
Skrev om Talent & Partner

Utmärkt bemötande och snabbt handläggande. Vi har nyttjat företaget för rekrytering av säljare och redaktörer. I stort sett har vi varit nöjda med rekryteringen av säljare förutom sista rekryteringen. När det gäller redaktörer har vi inte hittat någon som hittills har varit klockren och velat ha ett långsiktigt engagemang i företaget.

Besima A
Skrev om Talent & Partner

Superduktiga och lyhörda. Sätter sig in i företaget och lyssnar på kundens behov. T&P är ett företag att lita på och förutom att jag som kund är nöjd har jag även frågat nya medarbetare som anställts via T&P hur de tycker att de blev bemötta och har bara fått fantastisk respons.

Andreas R
Skrev om Talent & Partner

Det överlägset mest tillmötesgående rekryteringsbolag jag någonsin fått förmånen att träffa. Professionalism med glimten i ögat är signifikativt för T&P varför jag tveklöst ger mina varmaste rekommendationer till denna friska fläkt i rekryteringsbranschen.

Carl L
Skrev om Talent & Partner

Awesome från punkt A till punkt B!

Christian L
Skrev om Talent & Partner

T&P levererar ett varmt och familjärt bemötande. Jag gillar deras transparenta och enkla affärsmodell vilket är exakt det vi söker i en partner. De har levererat kandidater i linje med vårt önskemål.

Per K
Skrev om Talent & Partner

Vi kan inte vara annat än nöjda med Talent & Partners professionella bemötande sedan dag 1. De jobbar snabbt, effektivt och är väldigt lyhörda för sina kunders behov. Ger dem våra varmaste rekommendationer för framtida uppdrag.

Jennie-ann K
Skrev om Talent & Partner

Vi är fantastiskt nöjda med Talent & Partner! De är enormt professionella och kunniga och går verkligen in med med hela hjärtat i sina rekryteringar. Vi har arbetat med flera olika rekryteringsföretag och varit mycket nöjda. Men vi har aldrig varit med om den service och effektivitet som Talent & Partner givit. Vi kan varmt rekommendera Talent & Partner och kommer garanterat att använda dem för framtida rekryteringar.

Christian E
Skrev om Talent & Partner

Jag har använt Talent & Partner för rekrytering. De kandidater jag anställt via Talent & Partner är jag mycket nöjd med. Vidare är Sabine på Talent & Partner otroligt engagerad och serviceminded vilket ger trygghet för mig i hela processen, från urval till anställning.

André H
Skrev om Talent & Partner

Mycket trevlig och professionell personal (och delägare) hos Talent & Partner. Jag blev glatt överraskad då jag kom ifrån ett företag där ägaren gått i konkurs och flytt landet, jag hade inte särskilt stora förhoppningar på att hitta ett jobb inom kort (och det var stress / panik eftersom att utlovad lön ej utbetalades). På mindre än tre veckor så ordnade Talent & Partner med en ny tjänst hos en av deras kunder i Solna och nu sitter jag här, sex månader senare, med både fast tjänst och ett fantastiskt jobb att gå till 5...