TEKCITY

TEKCITY

Ring 070-015 05 02 tekcity.se

Vi är Tekcity AB. Sedan 2018 har vi utförd reparationer, takbyte och takomläggningar på BRF:er, nyproduktioner och privata hushåll runt om i Stockholm, Göteborg och Uppsala. Vårt specifik arbetssätt "Takläggare+" tillåter oss att erbjuda våra kunder hållbara, prisvärda och finaste tak, oavsett svårighetsgraden eller omfattningen...

3 omdömen om TEKCITY

Johan R
Skrev om TEKCITY

Bytte tak på huset. Snabbt,snyggt och ganska billigt. Bra uppföljning och besiktning.

Svar från TEKCITY

Tack Johan, Det vart ett nöje att jobba på ditt tak

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1086 omdömen 4.8 av 1086 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Giuseppe S

Professionnellt, hjälpsam, uppföljning

Tack Giuseppe.

ANNELI L
Skrev om TEKCITY

Bra och seriös genomgång av takets skick. Effektiva arbetslag som gjorde sitt och direkt efter kom nästa. Tom två av grannarna kom över imponerad över hur fort de fick upp ställningarna, rev, tog undan allt, spikade tak, läkt, papp, la plåt, fixade hängrännor mm. Toknöjd!

Svar från TEKCITY

Tack Anneli. Om det är nåt vi kan hjälpa till, du är välkommen att kontakta oss igen

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen