Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB

Stallarholmsvägen 25, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB!

Har du länge funderat på att bygga altan, renovera badrummet eller kanske byta ut pappen mot plåt? Vi på Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB kan ta ett helhetsgrepp på ditt projekt då vi gör allt från fasadrenovering, takrenovering, kök & badrum till mark & anläggning, måleri, konstruktioner och mycket mer. Kort och gott skulle vi vilja påstå att vi kan hjälpa dig med allt - utan att för den skull tumma på kvaliteten. Vi är en grupp passionerade hantverkare som verkligen älskar att skapa fantastiska miljöer. Varmt välkommen till oss på Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB!
Öppet just nu

Läs vad 14 kunder tycker om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB

• ÅKE Ö

2019-04-15

ÅKE Ö skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Bra företag,tydlig offert,bra utförande,trevlig personal,kan rekommenderas.. Läs mer
  • Stefan W

2019-04-10

Stefan W skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Vi skulle lägga om taket på föreningsgården. Företaget svarade snabbt med offert och utförde arbetet enligt överenskommelse. I samband hittade man ytterligare felaktigheter som vi uppmärksammades på och vi fick möjligheten att åtgärda detta med. Läs mer
    2019-04-12 Janne H svarar Stefan W
    Tack för recon Stefan och för förtroendet av er BRF att lägga om taket.

• SVERKER J

2019-04-03

SVERKER J skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Fungerade bra inga stora problem.
    Kan rekomenderas bra offert och bra yrkesmän. Läs mer
    2019-04-03 Janne H svarar SVERKER J
    Tack Sverker! Hör av er i år när ni vill ha fasaden tvättad och målad så kommer vi.

• 2019-03-17

Mikael K skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Takomläggningar av mitt tegeltak. Klar och tydlig offert. Yrkeskunnighet och väl gjort arbete. Städat och snyggt under arbetets gång, och städat när takarbetet var klart. Trevligt bemötande och lyssnade vad jag önskade få utfört. Läs mer
    2019-04-02 Janne H svarar Mikael K
    Tack Micke! Nu har ni ett tak med vackert Vittinge tegel på igen och huset från 1800-talet bevarar sin charm :)

• Joi W

2019-03-12

Joi W skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Fick läckage i papptak en ruskig dag och behövde snabbt hjälp att lägga nytt. Fick snabbt napp av Briljant Bygg och efter ett kort, men trevligt möte så anlitades dom. Kan rekommendera firman efter ett snabbt och klart godkänt jobb! Läs mer
    2019-03-12 Janne H svarar Joi W
    Tack Joi! Ja, det gick snabbt från avtal till färdigt tak. Nu skall ni klara er från läckage många år framöver!

Åke Ö skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Snabba och proffsiga. Lite svårt att kommunicera med personalen pga språksvårigheter. Det var en del problem men allt löste sig. Inga extra kostnader. Läs mer

Per-arne N skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Företaget lade om taket, det vill säga, nya takpannor och hängrännor/stuprör samt målade om vindskivor och plåtdetaljer.
    Företaget skötte allt bra och det var trevligt att ha med dom att göra.
    Tidsplanen var lite optimistisk , men vädret påverkar naturligtvis denna också.
    Jag upplever dom som seriösa och att dom jobbade på för att allt skulle bli bra, rekommenderar dom gärna Läs mer
    2019-03-08 Janne H svarar Per-arne N
    Tack P-A! Ja det var ju en del regn och rusk under perioden vi lade om erat tak. Utöver det så hölls tidsplanen. Löste du problemet med avloppsventilationen? Om inte så kan du kontakta mig igen.

Raimo J skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Omläggning av tak. Bemötandet var mycket bra och proffsigt. Allt som var överenskommet blev gjort. Offerten och fakturan överensstämde. Små problem som uppstod under arbetet gick att diskutera, överenskomma utan sura miner. Rekommenderas. Läs mer
    2019-03-08 Janne H svarar Raimo J
    Kiitos paljon Raimo ja Ritva!
    Det var min miss med stuprören att ni ville ha ett stuprör istället för 2, glömde helt bort att meddela arbetslaget detta. Men det löste sig till slut.

Ola L skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Köpte entrepenad på omläggning av tak.

Blev bemött på ett trevligt och proffesionellt sätt.

Hade höga förväntningar som de överträffade med råge.

Resultatet blev lysande och vi har i dag områdets snyggaste tak.

Kanonjobb

👍 Läs mer
    2019-03-07 Janne H svarar Ola L
    Tack Ola! Väldigt fina ord! Hälsa grannarna att de är välkomna att kontakta oss om de vill ha "områdets näst snyggaste tak"

Rainer H skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Omläggning av tak. På ett proffsigt och fackmannamässigt sätt. Att arbetet skulle genomföras inom utlovad tid samt så störnings fritt som möjligt. Förväntningarna uppfylldes till fullo. När entreprenör och offert skulle väljas fick Briljant Bygg godkänt på alla punkter. Läs mer
    2019-03-07 Janne H svarar Rainer H
    Tack Rainer för de vänliga orden! Alltid kul med riktigt glada och nöjda kunder som hela eran radhuslänga i Hässelby :)
    Måste även säga att vi är mäkta imponerade över Vasaskeppet i miniatyr som du har byggt från scratch!

Anna O skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Nytt tak.
    Vänligt och proffsigt bemötande. Snabbt och snyggt utfört arbete.
    Jag är mycket nöjd och vill gärna rekommendera Briljant Bygg, och kommer även i framtiden att själv fortsätta att snlita Briljant Bygg.

mvh
    //Anna Ovanfors Läs mer
    2019-03-07 Janne H svarar Anna O
    Tack Anna! Kul att du fortsättningsvis även gärna rekommenderar oss.
    Ni hade några idéer på att bygga till en balkong med carport på baksidan, återkom om du vill ha hjälp med ritningar och bygglov så plockar vi fram detta enligt dina önskemål.

Kristin J skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Hög kvalitet på utfört arbete, bra tidsplan som de höll. God kommunikation under hela processen. Läs mer
    2019-03-07 Janne H svarar Kristin J
    Tack Kristin och Martin! Den nya lösningen och materialvalet på övervåningen blev kanon. Hör av er när det blir dags för renoveringen av undervåningen, vi står redo!

Edward L skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Bra kontakt, snabba svar. Bra kontroll under arbetets gång.
    Transparent, inga dolda kostnader. Läs mer
    2019-03-07 Janne H svarar Edward L
    Tack Edward! Det var en bra lösning i er lägenhet att ta bort städskrubben och göra en ny passage till vardagsrummet. Hoppas ni trivs med den nya planlösningen :)

• Per E

2019-03-07

Per E skrev om Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    Omläggning av tak samt montering av takfönster på en -70 tals villa. Bara positivt Offerten hölls, tidsplanen hölls Läs mer
    2019-03-07 Janne H svarar Per E
    Tack Per för rekommendationen! Alltid trevligt med positiv feedback.

Stallarholmsvägen 25, 124 59 Bandhagen