M6 Bygg AB

M6 Bygg AB

m6bygg.se
  • Badge2023

M6 Bygg, en pålitlig byggpartner i Stockholm, erbjuder en rad tjänster för både privatpersoner och företag. Vi specialiserar oss på badrum, kök, totalentreprenad, VVS & Relining, elektrikerarbeten, måleri, golvinstallation och slipning med mera. Som en välrenommerad byggfirma strävar vi efter att förverkliga dina drömmar -...

11 omdömen om M6 Bygg AB

Iman Z
Skrev om M6 Bygg AB

Bra bemötande och proffsigt utförande. Punktliga och håller vad de lovar.

Frank V
Skrev om M6 Bygg

Trevlig personal och snabb leverans. Rent och snyggt när arbetet var klart. Rekommenderar starkt.

Hilal S
Skrev om M6 Bygg

Otroligt bra resultat samt prisvärt. Kök och badrum byggdes i en lokal och från start till slut kände vi oss trygga samt bemötta professionellt. De mötte våra förväntningar och mer därtill. Skulle rekommendera företaget till alla som vill renovera.

Abi Y
Skrev om M6 Bygg

M6 bygg utförde installation av el och även att koppla upp högtalare på min restaurang. Ett vänligt och proffsigt bemötande , bra kommunikation under arbetes gång och ett alldeles utmärkt resultat. Kan varmt rekommendera M6 bygg.

Kristina U
Skrev om M6 Bygg

Renovering av kök (målning, byte av stänk o diskbänk, el-arbete och målning av hall och vardagsrum. Ett företag med hög kvalitet på sina tjänster och service.

Milos J
Skrev om M6 Bygg

Vi på Roslags kan varmt rekommendera M6. De har varit otroligt pålitliga, och har levt upp till alla sina löften. Kommunikationen med dem har varit tydlig och transparent, vilket har gjort att vi alltid har känt oss väl informerade och delaktiga i processen. Dessutom är de extremt skickliga och har överträffat våra förväntningar när det kommer till utförandet av arbetet. Vi kommer definitivt att anlita dem igen för framtida projekt.

Lukas K
Skrev om M6 Bygg

Redan vid första kontakt med projektledaren fick jag ett proffesionellt bemötande och många spännande ideér till vår lägenhetsrenovering. Vi hade tidigare hört väldigt gott om M6 bygg av bekanta och de gjorde oss absolut inte besvikna, de kunde ta sig an jobbet relativt omgående för att hålla vår tidsplan och de levererade verkligen det dem hade lovat. Bra hantverkare och en toppen projektledare som alltid var tillgänglig och hjälplig med diverse frågor som dök upp längs vägen: 5/5⭐️ rekomenderar varmt M6 Bygg. Nöjd kund

Mia Z
Skrev om M6 Bygg

Fick hjälp med att hänga upp en spegel i min hall. Är mycket nöjd med resultatet, gick snabbt och dom var väldigt professionella!

Ida S
Skrev om M6 Bygg

Kaklingen och övrigt arbete i vårt nya badrum blev jättefint tack vare M6 Bygg. Jag blev också väldigt nöjd med monteringen av de nya badrumsskåpen, supersnyggt blev det!

Jeffrey G
Skrev om M6 Bygg

M6 Bygg gjorde ett mycket bra jobb hemma hos oss med köksrenoveringen, det nya köket blev väldigt bra och utöver köket målades även hela lägenheten och nya golv lades in, det blev toppenbra alltihop, vi är väldigt nöjd!

RICHARD T
Skrev om M6 Bygg

Amin och M6 Bygg var kanon. Det var väl egentligen inte jobbet de gjorde, för det blev inte helt 100% från början (inget allvarligt, men slarv). Det var när jag påpekade att ”det här blev ju inte riktigt bra” som Amin var överdrivet bra. De gick längre än de hade behövt för att göra oss nöjda och tog inget extra betalt för något. För mig är det kanske den viktigaste aspekten med byggare - att de är seriösa och tar ansvar om det blir fel.