Telia Kungsgatan

Läs vad 2 kunder tycker om Telia Kungsgatan

• Louise Helene Ulfsdotter B

2020-01-27

Louise Helene Ulfsdotter B skrev om Telia Kungsgatan
    VÄLJ INTE TELIA. Hade valt minus om det gick... Jag har försökt få hjälp i butiken och pratat i telefon med Telia i 2 timmar förra veckan utan att ha fått hjälp. Fyra stycken försökte hjälpa mig via telefon men de la till sist på utan att säga något för att det inte verkar fungera och när jag vill ta tillbaka mitt ”köp” så blir jag omdirigerad då jag varken kan få kontakt via telefon eller mejl...

Dessutom fick vi en faktura på 1400 kr efter en månad trots att vi skulle få tre månader gratis. Det har gått två månader och jag måste fortfarande betala mitt gamla abonnemang och mitt nya fungerar inte så jag skulle verkligen uppskatta om ni kan ta bort mig som teliakund så jag kan hitta någon operatör som kan hjälpa mig behålla mitt nummer. Jag kan ta ett nej men tycker det är extremt irriterande när jag får sagt till mig att det inte är några som helst problem men att det fortfarande inte är fixat. Läs mer
  • Maria H

2010-09-08

Maria H skrev om Telia Kungsgatan
    Teliabutiken på Kungsgatan 36 har mycket trevlig och hjälpsam personal. Trots långa köer går det ganska snabbt framåt även under hög belastning. Köpte min iPhone här och det blev jättebra. Jag har heller aldrig haft problem med deras abonnemang, bra täckning för det mesta jämfört med kompisar som har andra operatörer. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte