Tifony Goodman-Svanberg

61 omdömen om Tifony Goodman-Svanberg

Sedan starten hos Reco 2021
Louise Madeleine B
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Hos Tifony får man känna sig som en prinsessa! Hon tänker på alla detaljer och kundbemötande är absolut toppen! Min hud mår alltid prima efter en behandling här! Har provat Green peel och den är helt magisk för mig som har sååå torr och känslig hud! Rekommenderas varmt!!

Emelie I
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Tifony är en riktig eldsjäl, en otroligt service minded, varm och härlig person som dessutom är mycket duktig på det hon gör. Rekommenderar starkt ett besök hos Tifony!

Wilma H
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Det är riktigt lyxigt att gå till Tifony. Hon bemöter en alltid med ett leende på läpparna och får hela upplevelsen att kännas härlig, trevlig, bekväm, skön och lyxig. Bra produkter som ger resultat. Tifony är väl insatt inom ämnet och brinner för att hjälpa sina kunder hitta rätt produkter.

Helena E
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Mitt första besök av sockervaxning av bikinilinjen. Mycket mjuk och trevlig person, professionell och mycket kunnig. Kände mig bekväm trots en utlämnad position. Jag kan verkligen rekommendera Tifony. Tack Tifony! Jag återkommer! / Helena

Fann L
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Väldigt trevligt mottagande, lätt att prata med, väldigt pedagogiskt och tillmötesgående. Också väldigt professionell! Har redan bokat nästa tid!

Rebecka N
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Det var superbra. Jag är nöjd och kommer tillbaka. 5/5!

Karolina S
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Tifony var superduktig och fick mig att känna mig helt bekväm trots att det var min första vaxning. Kan varmt rekommendera! 💕

Jutta H
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Första besöket men absolut inte det sista! Fick ett väldigt varmt och härligt välkomnande av Tifony, kände mig trygg i hennes händer. Njöt genom hela behandlingen (massage av överkropp, ansikte och huvud). Funderar du boka, gör det! Kan varmt rekommendera och kommer göra det till familj&vänner.

Deborah M
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Min första gång med ansiktsbehandling/egen tid och det var helt klart en upplevelse utöver det vanliga - allt ifrån trevligt bemötande, själva behandlingen till råd och tips var jättebra och uppskattat!

Zografia T
Skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Incredibly quick and thorough. Tifony is a wonderful and experienced professional. You’re in good hands.