Aktiv på Reco.se sedan 2016

Handledarkurs bra information.
    Trevlig handledare Läs mer
  • Patric L skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Handledarekurs
    Mycket bra bemött ifrån reception till kursledare.
    Över förväntan, trodde att 4 Tim skulle vara för mycket men dom gick fort.
    Bra och jordnära lärare. Läs mer
  • Alexis Sammi N
    Alexis Sammi N skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-20

Jag gick på en handledarkurs och blev bemött väldigt bra. Jag tyckte att läraren var rolig och förklarade bra som mina förväntningar var. Det är bra att han drar kopplingar till egna historier och saker han själv har varit med om eller hört när han säger vissa saker för det gör det roligare, och så att man kommer ihåg mer av det han har sagt när det är kopplat till något roligt.

Det enda jag vill ge lite kritik över är att alla inte har just en mamma eller pappa. Utan kanske man kan säga föräldrar. I skolor idag så lär man sig inte att anta att en person bara har en mamma och pappa, utan barnet kanske bara har mammor, eller bara pappor, eller inga föräldrar. Men jag har förståelse till att det är vara svårt att veta detta när samhället idag är så nytt. Det är dock inte samma sak när man jämför män och kvinnor, som han gjorde. För det gör man, eftersom att de flesta anser sig själva som man och kvinna. Därför så säger man ”de flesta kvinnor men det måste inte vara alla” som Goran gjorde väldigt bra.

Även det så gillar jag Goran väldigt mycket, han gjorde det helt enkelt inte tråkigt på lektionen som alla andra har sagt att det är på andra ställen. Bra med fika.

Mvh. Läs mer
  • Declan D skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Tingstads Trafikskolan har bra lälare, tack Läs mer
  • Bert E skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-20

Duktig och trevlig kursledare . Bra information men lite väl långdragen.. kunde säkert komprimerat den lite. Läs mer
  • Eda U skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-16

Superbra hsjshdbdkskeje djdjsbebr ejdjdbebf rjbed djejdbd Läs mer
  • Mark H skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-15

Informativt och underhållande av någon som väldigt tydligt tycker om sitt jobb. Läs mer
  • Rahel H skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-15

Mycket givande och bra bemötande Läs mer
  • Ayuk O skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-15

It was a good experience.the teacher was lively and made the lecture very interesting and easy to understand. Läs mer
  • Angelika G skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

2019-06-14

1. Handledaren Goran var saklig, glimten i ögat, engagerad och fick kursen att bli både intressant och roligt. Tiden gick fort.
    2. Goran hade lagt upp undervisningen på ett sätt som fick mig att bli nyfiken och uppmärksam.
    3. Min dotter sa direkt när kursen var slut, Goran vill jag ska bli min körlärare. Hon tyckte det var så bra att han var ”lyhörd” för vad hon som elev behöver. Att han tyckte det var okej att förklara samma sak men på olika sätt tills eleven förstår.
    Tack för kursen och vi kommer att välja er som körskola,
    Angelika och Fanny Grauers Läs mer