Handledarkurs

Pia L

Handledarkurs bra information. Trevlig handledare

Patric L
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Handledarekurs Mycket bra bemött ifrån reception till kursledare. Över förväntan, trodde att 4 Tim skulle vara för mycket men dom gick fort. Bra och jordnära lärare.

Alexis Sammi N

Jag gick på en handledarkurs och blev bemött väldigt bra. Jag tyckte att läraren var rolig och förklarade bra som mina förväntningar var. Det är bra att han drar kopplingar till egna historier och saker han själv har varit med om eller hört när han säger vissa saker för det gör det roligare, och så att man kommer ihåg mer av det han har sagt när det är kopplat till något roligt. Det enda jag vill ge lite kritik över är att alla inte har just en mamma eller pappa. Utan kanske man kan säga föräldrar. I skolor idag så lär...

Declan D
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Tingstads Trafikskolan har bra lälare, tack

Bert E
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Duktig och trevlig kursledare . Bra information men lite väl långdragen.. kunde säkert komprimerat den lite.

Eda U
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Superbra hsjshdbdkskeje djdjsbebr ejdjdbebf rjbed djejdbd

Mark H
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Informativt och underhållande av någon som väldigt tydligt tycker om sitt jobb.

Rahel H
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

Mycket givande och bra bemötande

Ayuk O
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

It was a good experience.the teacher was lively and made the lecture very interesting and easy to understand.

Angelika G
Skrev om Handledarkurs en del av Tingstads Trafikskola

1. Handledaren Goran var saklig, glimten i ögat, engagerad och fick kursen att bli både intressant och roligt. Tiden gick fort. 2. Goran hade lagt upp undervisningen på ett sätt som fick mig att bli nyfiken och uppmärksam. 3. Min dotter sa direkt när kursen var slut, Goran vill jag ska bli min körlärare. Hon tyckte det var så bra att han var ”lyhörd” för vad hon som elev behöver. Att han tyckte det var okej att förklara samma sak men på olika sätt tills eleven förstår. Tack för kursen och vi kommer att välja er som körskola, Angelika och Fanny Grauers