Riskettan

124 omdömen om Riskettan

Edwin D

Det var mycket informativt och viktigt!!

Veronica O

Jag köpte Guldpaketet och Risk 1:an ingick. Jag bemöttes av artiga personer. Vi hade två inplanerade pauser som vi hade chans att bestämma lite över. Vi blev erbjudna kaffe och te samt någon typ av fika. Hade inte så mycket till förväntningar men är nöjd med hur det gick. Sammanfattat är jag nöjd med hur den hanterades och att vi hade valet att välja bort sista pausen så att vi kunde sluta tidigare.

Eljmaza S

Dem som jobba där var jätte snälla och under riskettan fick man vara med o prata om det han gick igenom vilket var jätte bra!

Amir A
Skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

Det var mycket interesant ock jag lärde mig mycket om säkerhet i trafiken

Sebastijan S

Köpte Riskettan Blev bemött på ett väldigt bra sätt. De förväntninga som jag hade levde företaget upp och de va bra. Lektionen var lärorik och bra.

Elisio S

Jätte positiva personal och jätte bra information i kursen

Radya Hassan I

Jag gick på riskettan. Jag blev väldigt bra bemött och mina förväntningar på kursen var att lära mig om hur alkohol, droger och sinnestillstånd påverkar kroppen och förmågan att köra. Mina förväntningar nåddes och jag tyckte allt som allt att det var en väldigt bra kurs och läraren var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.

Jacob M

- Tog riskettan, blev bemött mycket bra. - Hört att riskettan ska vara långtråkig och slöseri med tid men läraren gjorde det kul. Tycker att det var välidgt bra att han berättade mycket om sina egna erfarenheter vilket i sin tur resulterade till att man blev mer intresserad, fick mer inlevelse och att man förstod bättre. Han hade mycket humor och bjöd på sig själv. Väldigt nöjd med kursen!

Felicia B

Riskettan gick jättebra, lärde mig en massa nytt!

Eric M
Skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

Gick på risketten. Alla personer i min närhet sa att det var supertråkigt när de gick på det, så förväntade mig också det. Men på grund av hur bra läraren var så blev det nästan aldrig tråkigt. Kommer rekomendera samma ställe till min omgivning.