Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 122 Läs vad Riskettan

• Eljmaza S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-27

Dem som jobba där var jätte snälla och under riskettan fick man vara med o prata om det han gick igenom vilket var jätte bra! Läs mer
  • Amir A
    Amir A skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-27

Det var mycket interesant ock jag lärde mig mycket om säkerhet i trafiken Läs mer
  • Sebastijan S
    Sebastijan S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

Köpte Riskettan

Blev bemött på ett väldigt bra sätt.

De förväntninga som jag hade levde företaget upp och de va bra.

Lektionen var lärorik och bra. Läs mer
  • Elisio S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-25

Jätte positiva personal och jätte bra information i kursen Läs mer
  • Radya Hassan I
    Radya Hassan I skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-25

Jag gick på riskettan. Jag blev väldigt bra bemött och mina förväntningar på kursen var att lära mig om hur alkohol, droger och sinnestillstånd påverkar kroppen och förmågan att köra. Mina förväntningar nåddes och jag tyckte allt som allt att det var en väldigt bra kurs och läraren var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • Jacob M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-14

- Tog riskettan, blev bemött mycket bra.
    - Hört att riskettan ska vara långtråkig och slöseri med tid men läraren gjorde det kul. Tycker att det var välidgt bra att han berättade mycket om sina egna erfarenheter vilket i sin tur resulterade till att man blev mer intresserad, fick mer inlevelse och att man förstod bättre. Han hade mycket humor och bjöd på sig själv. Väldigt nöjd med kursen! Läs mer
  • Felicia B skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-13

Riskettan gick jättebra, lärde mig en massa nytt! Läs mer
  • Eric M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-11

Gick på risketten. Alla personer i min närhet sa att det var supertråkigt när de gick på det, så förväntade mig också det. Men på grund av hur bra läraren var så blev det nästan aldrig tråkigt. Kommer rekomendera samma ställe till min omgivning. Läs mer
  • Farhiyo M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-11

550 kr betalat för risk-ettan.
    God bemötande från både läraren och repseptionisten. Då alla som deltog lektionen presenterade sig lite för varandra och även läraren blev det bekvämare. Mina förväntningar var att veta vilka risker som finns i trafiken, och hur jag kan undvika mig. Och det fick jag svar på :). Jag har lärt mig mycket under de tre timmarna plus vi fick en bok som vi kan läste ytterligare. Lektionen var intressant och spännande, då läraren förklarade tydligt med bra exempel. /Farhiyo Läs mer
  • Simon J skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola

2018-11-11

Det var trevlig men seriös stämning under kursen, det flöt på bra så att det var lätt att komma ihåg mycket efter det var slut. Dem levde upp till mina förväntningar. Läs mer