Riskettan

Litteraturgatan 1
422 44 Hisings backa — Visa karta

Läs vad 117 kunder tycker om Riskettan

• Jacob M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    - Tog riskettan, blev bemött mycket bra.
    - Hört att riskettan ska vara långtråkig och slöseri med tid men läraren gjorde det kul. Tycker att det var välidgt bra att han berättade mycket om sina egna erfarenheter vilket i sin tur resulterade till att man blev mer intresserad, fick mer inlevelse och att man förstod bättre. Han hade mycket humor och bjöd på sig själv. Väldigt nöjd med kursen! Läs mer
  • Felicia B skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Riskettan gick jättebra, lärde mig en massa nytt! Läs mer
  • Eric M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Gick på risketten. Alla personer i min närhet sa att det var supertråkigt när de gick på det, så förväntade mig också det. Men på grund av hur bra läraren var så blev det nästan aldrig tråkigt. Kommer rekomendera samma ställe till min omgivning. Läs mer
  • Farhiyo M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    550 kr betalat för risk-ettan.
    God bemötande från både läraren och repseptionisten. Då alla som deltog lektionen presenterade sig lite för varandra och även läraren blev det bekvämare. Mina förväntningar var att veta vilka risker som finns i trafiken, och hur jag kan undvika mig. Och det fick jag svar på :). Jag har lärt mig mycket under de tre timmarna plus vi fick en bok som vi kan läste ytterligare. Lektionen var intressant och spännande, då läraren förklarade tydligt med bra exempel. /Farhiyo Läs mer
  • Simon J skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Det var trevlig men seriös stämning under kursen, det flöt på bra så att det var lätt att komma ihåg mycket efter det var slut. Dem levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Martina G
    Martina G skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag gjorde risk 1an. Jag hade ett positivt och lärorikt bemötande. Företager informerade om det mesta jag förväntade mig och följde boken ganska noggrant. Stort sett så va det en bra upplevelse och jag hade rekommenderat den till andra! Läs mer
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Proffsig och trevlig trafiklärare. Bra innehåll i kursen Riskettan. Läs mer
  • Khatera R skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag tyckte allt var bra reception och inköpt och bra personal.
    Lite seg med deras data som stängdes av hela tiden.
    Kunde bli lite bättre som stora Holm om deras erbjudande av mellan mål eller kaffe för ibland blir man trött i den lila salen och jag fick huvudvärk hela natten. Jag köpte själv kaffe och sånt men tog tid för lite rast och kö. Läs mer
  • Anna J skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Riskettan och gick därifrån med mer lärdomar som jag kommer bära med mig i livet. Detta är en väldigt viktig del i utbildningen som kan rädda liv! Läs mer
  • Henry H skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Allt var suveränt , jättebra föreläsning Läs mer
  • Lesty D
    Lesty D skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag köpte guldpaketet där riskettan ingick också. Mitt upplevelse av riskettan var enorm bra och de var verkligen en bra utbildning jag lärde mig mycket om olika saker som är viktigt när man är ute och kör som verkligen alla personer ska tänka På. Hur vi undviker olyckor för att minska antal döda personer i trafiken. Jag blev bemött av företag på ett professionell och vänlig sätt. Mins förväntningar var att få mer kunskap inom trafiken och vad man ska tänka på. Och det har jag verkligen fått efter riskettan. Läs mer
  • Sharif Mohammad Z skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag har köpt guldpaket från tingstad trafikskolan. Det ingår riskettan. Min upplevelse om riskettan kursen är att alkohol och drog är förbjudet under bil körning tid. Läs mer
  • Samatar A skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Hej det var helt ok .
    Men jag tycker om att minska tiden för att det är läng pågar. Läs mer
  • Mayson Jassim M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    1-Jag köpte Guldpaket.
    2- Jag blev välvilligt bemött.
    3- Jag kände mig lite stress och panik stämning ,men när jag träffade min trafiklärare och hans beteende ,blev jag helt lugn och ro ,framför allt han var jätte duktig och när vi började köra han bevarade sitt lugn och jag lärde mig matnyttiga kunskaper. Läs mer
  • Sali A skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Väldigt bra och inforikt och en väldigt duktig och trevlig Irage! Läs mer
  • Maryama M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Bra förklarad alting var tydligt och man kunde hänga med👌 Läs mer
  • Fariba M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Tack för allt jag har fått så mycket erfarenhet och min handledare är en utmärkt
    Jag tänker på bästa sätt jag har fått bemött av trafikskolan på olycka sätt
    Jag tror ni är uppfylla alla förväntning
    Jag har en bra känsla att kommer ock har börja lära mig från era företaget
    Tack för allt Läs mer
  • Isman A
    Isman A skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Riskettan B
    Mycket bra bemött
    Bra service och det gjordes
    Trevlig upplevelse i helheten. Läs mer
  • Awet S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag gjorde riskettan. Allt gick bra. Mycket nöjd Läs mer
  • Mathilda H skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jättebra kurs med intressanta filmer! Läs mer
  • Emma S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jätte trevlig lärare som fick igång alla att tänka och lära känna varandra Läs mer
  • Sabina A skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Bara försöka hålla tiden nästa gång, så va allt perfekt👌🏻 Läs mer
  • Onchira R skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    mycket bra prensentation på risk ettan utbilningen, utmärkt sätt att redovisa och tydliga budskap sändes.
    Köpte guld paket på körsskolan och hitils har det varit bra Läs mer
  • Amal H skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Det var väldigt lärorikt, vi titta både på film och fick hem en liten häfte angående om de trafik faror som befinner sig ute på vägarna.
    Filmerna väkte många känslor hos tittarna, och man fick verkligen i åtanken att det minsta misstag som (dricka) skapar stora faror.
    det var en god stämning i klassrummet och jag tyckte det var kul. Läs mer
  • Mariam M
    Mariam M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Har köpt guld paketet. Och jag är super nöjd med min kör lärare, det var samma person som höll i riskettan.

Det var lärorikt och mycket bra information. Upplägget var väl planerat, det började med att gruppen skulle lära känna varandra vilket gjorde att det blev bra diskussioner. Läs mer
  • Alex S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Powerpoint presentationen skulle kunna vara lite bättre men annars var det bra. Läraren var skön å så Läs mer
  • Dalia F skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Risk ettan och tvåan var utmärkta. Bra och lärorika upplevelser! Läs mer
  • Christian S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Bra, tydlig och intressant föreläsning m riskerna i trafiken. Läs mer
  • Mine S
    Mine S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Han som höll i kursen kunde varit mer påläst och entusiastisk. Kunde försökt få med hela gruppen och inte läst av från powerpointen. Läs mer
  • Ahmad B skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Man fick med allt Info om alkohol och körning, man får med hem en bok ifall man vill läsa om någonting om man glömmer, läraren visar några filmer och olyckor om hur farligt det är och köra om man är påverkad Läs mer
  • Karl S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Utmärkt lärare! Honom får ni behålla!!! Läs mer
  • Anna-Lena P skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag gjorde risk ettan.
    Har bara positivt att säga om tingstads trafikskola. Mycket bra bemötande och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Josefin S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag trodde det skulle vara mer disskusioner och problemlösningar med varandra på riskettan, men läraren pratade mest och så fick man svara på frågor osv. Skönt tycker jag som har social fobi och var jättenervös. Tips till skolan är att inte läsa för mycket på det som står i tavlan/powerpointen utan med egna ord berätta eller kanske t.om be eleverna läsa ett kapitel i boken och sedan pratar man om det :) sett att fera har skrivit att det är trånga lokaler men det tyckte inte jag, små lokaler men det var inte något som var dåligt. Kanske att man kan "städa undan" lite just vid tavlan för det var mycket vägskyltar,hyllor med grejer och andra tavlor som gjorde att man ibland fokuserade på dom istället. Men ingen negativ kritik, bra kurs. Läs mer
  • Erik W skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Trevlig och pedagogisk personal. Förväntningarna var hyfsat låga och blev positivt överraskad. Läs mer
  • Karl H skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag köpte en föreläsning om risker i trafiken. Jag blev bemött varmt och professionellt av personalen på företaget. Föreläsningarna levde upp till mina förväntningar, jag fick lära mig om risker i trafiken utförligt och tydligt. Läs mer
  • Nina D
    Nina D skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Tingstad trafikskola utrustade eleverna väl i Riskutbildning 1 och blev varmt välkommnade av trevlig personal. Undervisningen var pedagogisk, samt underhållande och förgyllde förväntningarna till vad tre timmars utbildning om trafiksäkerhet bör erbjuda. Upplägget var väldisponerat och den inkluderade interaktionen mellan lärare och elever skapade en avslappnad helhet. Läs mer
  • Maryam M skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Kunniga lärare och trevliga personal Läs mer
  • Sara K skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag köpte guldpaket vilket jag verkligen är nöjd med. Jag blev bemött på det bästa sättet man kan bli bemött på, alla är snälla och duktiga Läs mer
  • Mehari G skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Hej Jag möter er via Internet
    Och det var helt ok Läs mer
  • Tahani Y skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Det va jätte bra lektion och hjlper alla elever och förklarar bra. Läs mer
  • Mammad K skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Allt va på topp, den bästs trafik skolan som finns, dem hjälpde mig med problemen som ingen annan trafik skola kunde lösa, jag är jätte tacksam till er!! Läs mer
  • Negin H skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Bra bemötande i receptionen och intressant kurs. Läs mer
  • Yodelmis A skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Det jätteviktigt klassen ; interesant; och handledaren är väldigt duktig Läs mer
  • Sandra S skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Hej!

Det var jätte intresant och har lärt mig mycket. Läs mer
  • Fernando D
    Fernando D skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Jag tog riskettan med Tingstads Trafikskola.
    Jag är nöjd med deras framförande. Den pedagogiska genomgången. Filmerna som visar konsekvenserna av de olika risker ute i trafiken. De olika personlighetstyper ute i trafiken. De fick mig att se så mycket mer än jag såg innan jag gick in i klassen.
    Bra språk, verklighetsanpassad. Läraren engagerade sig att engagera eleverna.
    Helt enkelt nöjd.

Tack. Läs mer
  • Surachai P skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Fantastiskt,läraren var bra,talade tydlig och bra,man fick paus för att vila hjärnan,hans genomgång va bra genom att han fick eleverna delta mycke i diskuion Läs mer
  • Adisa I skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Köpte ett guldpaket. Riskettan var givande och det var en bra föreläsare. Jag skulle rekommendera tingstrafik skola. Fint bemötande och bra trafiklärare. Läs mer
  • Mejsam J skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Det var jättebra och och lärde mig allt som jag förväntade och jätte trevliga personal Läs mer
  • Ahlexander T skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Köpte en bok, fick veta mycket om alkohol o hur viktigt det är, skulle rekommendera detta Läs mer
  • Mohammedi B skrev om Riskettan en del av Tingstads Trafikskola
    Det var både intressant och väldigt lärorik. Jag önskade att det inte bara ett tillfälle utan mera på sådan utbildning hälsning /Begum Läs mer

Litteraturgatan 1, 422 44 Hisings backa