Tolo Solar AB

tolosolar.se

8 omdömen om Tolo Solar AB

Johannes C
Skrev om Tolo Solar AB

Mycket bra upplevelse med tydlighet och transparens genom hela processen. Arbetet var snyggt utfört med riktigt bra förslag om hur installationen kunde förbättras. Jag fick också fin hjälp med att installera app och lägga till användare på enklaste sätt! Supernöjd!

Svar från Tolo Solar AB

Tack snälla Johannes, för din fina recension. Det värmer alltid till lite extra, när kunder tar sig tiden att skriva och berätta om sin upplevelse och är så nöjda. Det är vi som tackar! Team Tolo Solar

1KOMMA5° syd (fd SolensEnergi)
4.8/5 i betyg av 198 omdömen 4.8 av 198 omdömen

Jag hade superhöga förväntningar på leverans och installation av våra solceller, växelriktare och batteri från 1komma5syd - de överträffades

Fatmeh A
Skrev om Tolo Solar AB

Fick utförlig och upprepade information om hur det fungerar osv. Alla mina frågor besvarades. Nogrant, professionellt och effektivt utfört arbete. Företaget höll en rimlig tidsplan för att utföra arbetet. Väldigt gott bemötande samt att man tog hänsyn till mina synpunkter och önskemål samtidigt som företaget tog hänsyn till att installationen skulle ge bästa möjliga effekt i förhållande till läget för placeringen för solcellerna osv (kostnad och energieffektivt). Rimligt pris.

Svar från Tolo Solar AB

Hej Fatmeh, Tack för det fina omdömet. Vi är glada att du är så nöjd. Vänliga hälsningar Team Tolo Solar

Nasser D
Skrev om Tolo Solar AB

Jag är super nöjd med både bemötandet och arbetet. De har gjort mycket mer än de hade lovat. De var noggranna med alla detaljer som de utförde och lämnade ett väl arbete efter sig och sist men inte minst de har städat ordentlig efter sig. Vi byte både tak och monterade sol paneler, jag kan rekommendera de stark.

Svar från Tolo Solar AB

Hej Nasser, Inget värmer mer än nöjda och glada kunder som dessutom dela med sig. Tack för fina ord. Njut av din solcellsanläggning! Vänliga hälsningar Team Tolo Solar

Ehsan N
Skrev om Tolo Solar AB

+ Professionell 3D ritning av solcellerna som slår alla konkurrenter! Detaljplanering och hänsyn till solens riktning, skuggor, lutning m.m. + Smidig hantering av alla ärenden inkl kontakt med nätägaren. + Supersnabbt projekt! Från acceptans av offert till att solcellerna var driftsatta och nätägaren hade godkänt projektet tog det inte mer än 8 veckor! Detta samtidigt som alla konkurrenter har 6 mån till 2 års väntetid! + Duktiga och jätte trevliga montörer! Tog stor hänsyn till familjefriden, jobba på bra, skräpade...

Svar från Tolo Solar AB

Hej Ehsan, Ett varmt tack för din fina recension! Vi är så glada att du och din familj är nöjda med vårt arbete och slutresultatet. Bättre lovord än så här kan man inte få. Tack snälla för att du delar med dig! Soliga hälsningar, Team Tolo Solar

Peter B
Skrev om Tolo Solar AB

Använde oss av Tolo Solar när vi skulle lägga om vårt papptak. Allt gick super smidigt från först kontakt, offert, genomförandet av arbetet samt uppföljning efter slutfört arbete. Rekommenderar start Tolo Solar och behöver vi ha arbete gjort i framtiden kommer vi garanterat använda oss av dem.

Svar från Tolo Solar AB

Hej Peter och tack för dina fina lovord. Vi är så glada att höra att ni är så nöjda! Stort tack för att du delar med dig. Vi önskar er en fin sommar! Team Tolo Solar

Daniel K
Skrev om Tolo Solar AB

Tydlig information innan jobbet startade Bra anpassning Snabbt och smidigt utfört arbete Bra kontakt under hela processen Hjälpsamma Och Bra prissättning

Svar från Tolo Solar AB

Tack Daniel, för att du delar med dig. Kul att höra att ni tyckte att det fungerade så bra. Inget gör oss gladare än att höra att våra kunder är nöjda! Vi önskar er en härlig sommar! Team Tolo Solar

Dzijat R
Skrev om Tolo Solar AB

Jag kontakta företaget angående köp och montering av solceller. Redan där kunde man höra att det fanns mycket kunskap. Dom har tak och el firma så att jag fick utbytt två gamla takfönster och ny asfalt på garage taket solcellerna monterade och påkopplade allt gick som planerat ca 8 veckor från att ha beställt till allt färdigt. Känns skönt när arbetet bara flyter på tack så mycket Tolo Solar

Svar från Tolo Solar AB

Tack snälla Dzijat, för din fina recension. Det värmer alltid till lite extra, när kunder tar sig tiden att skriva och berätta om sin upplevelse och är så nöjda. Det är vi som tackar! Ha en alldeles underbar sommar och njut av dina solceller m.m. Vänligen Team tolo Solar

Bakhtear M
Skrev om Tolo Solar AB

Så himla nöjd med installationen! Jag tittade runt länge innan jag bestämde mig för Tolo Solar - jag valde dem pga deras utlovade snabba leveranstid. Vilket de levererade med bravur! Dessutom är de väldigt trevliga och serviceminded. Jag kan starkt rekommendera dem.

Svar från Tolo Solar AB

Hej Bakhtear, Inget värmer mer än nöjda och glada kunder som dessutom delar med sig. Tack för fina ord. Njut av din solocellsanläggning! Vänliga hälsningar, Team Tolo Solar