Barbro Thöyrä

30 omdömen om Barbro Thöyrä

Sedan starten hos Reco 2013
Pia S
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Fotvård med Barbro T. Hon har en vänlig, lugn utstrålning. inga märkvärdigheter. själva behandlingsmiljön var också enkel i jämförelse med andra tidigare upplevelser. Kändes lite som hemma i någons kök. Behandlingen var helt okej, saknade massagen och kanske att det varma vattnet inte kallnade så fort. Kommer inte ihåg allt, men ett minne av kallt finns kvar.

Anna-katharina A
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Ger jättebra servis, är noggrann och fransarna håller mycket längre än hos andra jag varit hos.

My P
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Jag har gått till Nathalie i flera år och är verkligen supernöjd! Har även fixat fransar hos Barbro och blev lika nöjd där. Båda två är noggranna och väldigt duktiga och måna om att man ska bli nöjd. Kan varmt rekommendera Top 2 Toe!

Cecilia Ö

Rekommenderas inte. Oproffsigt.

Lillan B
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Vi är tre generationer som har skött våra fötter hos Barbro och alltid med bra resultat.

Liisa K
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Barbro är alltid noggrann och man är i trygga händer hos henne. Dessutom är hon väldigt trevlig.

Katri B
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Vänlig och professionell bemötande. Gott handvärk.

Anna F
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Blir alltid jättefint! Mysig och lugn lokal

Sophia K
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Trevlig liten salong där man alltid blir glatt välkomnad och väl omhändertagen. Härifrån går man alltid nöjd :)

adele t
Skrev om Barbro Thöyrä en del av Top 2 Toe

Toppen även det kanske tog lite lång tid vid påfyllning!