Top 2 Toe

S:t Eriksgatan 68, 113 20 Stockholm — Visa karta

4.6 i betyg av av 84 omdömen
Vi har en salong på Kungsholmen/Vasastan där vi erbjuder dig frisering av ditt hår, nagelteknologi, SPA Pedikyr/manikyr, fransböjning, fransförlängning, hårbortagning, dvs. allt från topp till tå.

Läs vad 84 kunder tycker om Top 2 Toe

• Natalie W

2015-07-06

Natalie W skrev om Top 2 Toe
    Nathalie Karmgård är inte bara en fantastisk frisör som är otroligt duktig med färger. Hon är också en fullkomligt underbar människa som det sprudlar om. Jag har varit kund hos henna i snart 5 år och jag har aldrig varit missnöjd!! Läs mer
    Createbymattis
    4.9 / 5 i betyg — 97 omdömen
    Badge2020
    "Mysig hemma miljö och en super söt hund som välkomnar en. Proffsigt arbete och ett jätte fint arbete med min lashlift! Kommer absolut åka h"
    Alexandra A
  • 2015-05-21

Pia S skrev om Top 2 Toe
    Fotvård med Barbro T. Hon har en vänlig, lugn utstrålning. inga märkvärdigheter. själva behandlingsmiljön var också enkel i jämförelse med andra tidigare upplevelser. Kändes lite som hemma i någons kök. Behandlingen var helt okej, saknade massagen och kanske att det varma vattnet inte kallnade så fort. Kommer inte ihåg allt, men ett minne av kallt finns kvar. Läs mer
  • 2015-04-23

Anna-katharina A skrev om Top 2 Toe
    Ger jättebra servis, är noggrann och fransarna håller mycket längre än hos andra jag varit hos. Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 477 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2015-04-21

My P skrev om Top 2 Toe
    Jag har gått till Nathalie i flera år och är verkligen supernöjd! Har även fixat fransar hos Barbro och blev lika nöjd där.
    Båda två är noggranna och väldigt duktiga och måna om att man ska bli nöjd.
    Kan varmt rekommendera Top 2 Toe! Läs mer
  • 2015-04-16

Kat B skrev om Top 2 Toe
    Nice experience. Nathalie cut my hair and it was like she read my mind and knew how I wanted my hair to be cut. She's a lovely person as well :) Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 202 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S
  • Sanda B

2015-03-26

Sanda B skrev om Top 2 Toe
    Jag har gått hos Nathalie i över 10år! Är ALLTID super nöjd!! Hos henne är INGENTING omöjligt, allt går att göra och det blir super fint! Man känner sig jätte fin när man går därifrån. Hon är grymt bra på allt. Proffsig på alla sätt och vis. Den dagen hon slutar vet jag inte vad jag skulle göra eller ta mig till. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2015-03-20

Cecilia Ö skrev om Top 2 Toe
    Rekommenderas inte. Oproffsigt. Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 212 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"

Therese B skrev om Top 2 Toe
    Natalie är grymt bra. Proffsig på hår och ögonbryn. Lyhörd, duktig. Fina slingor och fin frisyr. Trevligt bemötande. Läs mer

Therese B skrev om Top 2 Toe
    Natalie är proffsig på frisyr och färg. Snygga ögonbryn gjorde hon med. Prisvärt och proffsigt. Mysig miljö där man känner sig välkommen. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"

Therese B skrev om Top 2 Toe
    Natalie är ett proffs på färg och klipp. Ögonbrynen blev också superfina. Bra pris och mysig miljö. Läs mer
  • 2014-09-28

Lillan B skrev om Top 2 Toe
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Vi är tre generationer som har skött våra fötter hos Barbro och alltid med bra resultat. Läs mer
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 561 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • lisa k

2014-09-28

lisa k skrev om Top 2 Toe
    Barbro är alltid noggrann och man är i trygga händer hos henne. Dessutom är hon väldigt trevlig. Läs mer
  • 2014-09-27

Katri B skrev om Top 2 Toe
    Vänlig och professionell bemötande. Gott handvärk. Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 832 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • Anna F

2014-09-26

Anna F skrev om Top 2 Toe
    Blir alltid jättefint! Mysig och lugn lokal Läs mer

Sophia K skrev om Top 2 Toe
    Trevlig liten salong där man alltid blir glatt välkomnad och väl omhändertagen. Härifrån går man alltid nöjd :) Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 231 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"

adele t skrev om Top 2 Toe
    Toppen även det kanske tog lite lång tid vid påfyllning! Läs mer

Anna-Katharina A skrev om Top 2 Toe
    personlig och bra service. Jättenöjd med ögonfransförlängningen. den har hållit mycket längre än den brukar göra när jag varit på andra ställen. Tummen upp! Läs mer

Sara skrev om Top 2 Toe
    Väldigt proffsig och noggrann. Läs mer
  • 2014-09-16

Marlene V skrev om Top 2 Toe
    Jag har varit hos Nathalie två gånger och jag gick därifrån supernöjd båda gångerna. Hon är väldigt noggrann och färgresultat på slingorna blev precis som förväntat. Jag har rekommenderar flera av mina vänner att gå till henne och jag kommer definitivt fortsätta gå till henne. Hon är trevlig och man känner sig väl omhändertagen. /Marléne Läs mer

Malin L skrev om Top 2 Toe
    Jag har klippt mig hos Nathalie i flera år. Anledningen till att jag alltid väljer henne är att hon blandar ett personligt bemötande med enorm kunskap och att hon har ett genuint engagemang för klipp och framför allt färg. Nathalie är väldigt mån om att ta reda på vad jag tänkt mig för slutresultat men hon ger även egen input om det är något hon tycker skulle bli bättre med den typ av hår jag har. Jag har alltid gått från Top2Toe och känt mig nöjd och härlig:-) Läs mer

Azita E skrev om Top 2 Toe
    Serviceinriktad och bra färg och slingor! Läs mer

Therese skrev om Top 2 Toe
    En noggrann, social och kompetent frisör som lyssnar på önskemålen men bara genomför det hon tror blir bra. Hon är den bästa frisören jag har hittat och hon tycker om sitt jobb och tar väl hand om sina kunder. Läs mer
  • 2014-09-09

Josefin W skrev om Top 2 Toe
    Jätteduktig tjej med lång erfarenhet. Är alltid väldigt nöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • 2014-09-09

J H skrev om Top 2 Toe
    Gick snabbt att få tid och Nathalie såg direkt vad som behövde göras. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande :-) Läs mer
  • Hannah W

2014-07-30

Hannah W skrev om Top 2 Toe
    Innan jag träffade Nathalie hade jag ångest bara av tanken att gå till en frisör, då jag aldrig träffat någon som lyssnat på vad jag vill ha.

Efter att ha följt med min svärmor till Nathalie där hon klippte sig var det på en gång att jag kände att man kunde känna sig trygg i hennes händer, och ja det kan man.

Finns ingen frisör som är så lyhörd på dina önskemål men som också gör det extremt bra och faktiskt utmanar din egen tanke:)

Hon är bra på färg, klippning hon gjorde även min bruduppsättning.

Frisör i världsklass:) Läs mer
  • 2014-03-17

Anna-Carin W skrev om Top 2 Toe
    Hej,
    Jag har klippt mig på Top 2 Toe vid ett flertal tillfällen. Jag får alltid ett vänligt bemötande och klippningen blir alltid bra. Natalie tar sig alltid tid att klippa noggrant även om hon har mycket att göra och är dessutom alltid trevlig. Jag rekommenderar ofta Top 2 Toe. Kommer fortsätta klippa mig där :-) Läs mer
  • 2014-03-01

Anna J skrev om Top 2 Toe
    Trevlig och proffesionell personal med många års erfarenhet och det märks. De är även väldigt duktiga på barnklippningar. Jag kan med gott samvete rekommendera Top2Toe för både klipp och färg. Läs mer
  • Anne K

2014-02-27

Anne K skrev om Top 2 Toe
    Fick mkt fin frisyr samt färg jättenöjd Läs mer
  • 2014-02-26

Gunilla E skrev om Top 2 Toe
    Jättebra frisör och ögonbrynsvaxning! Läs mer
  • 2014-02-25

Aila S skrev om Top 2 Toe
    Mycket bra bemötande!
    Klippning och hårfärgning var det som jag tog senast.
    Mycket professionellt gjort. Goda rekommendationer gavs vad och hur man skall göra för att få ett nöjsamt resultat.
    Top2Toe rekommenderas varmt!
    Karibien hälsningar
    Aila Snickars Läs mer
  • 2014-02-25

Ewa M skrev om Top 2 Toe
    Mycket bra frisersalong !Jag är alltid nöjd! Professionell hjälp,bra produkter och trevlig bemötande gör att jag återkommer! Jag brukar klippa och färga håret. Jag får hjälp med ögonbryn och ögonfransar. Jag har stor förtroende till min frisörska!! Läs mer

Angelica G skrev om Top 2 Toe
    Väldigt bra personal. Kunnig och trevligt bemötande.
    Jag färgade, slingade och klippte håret.. Väldigt nöjd.
    Deras produkter passande mitt hår väldigt bra. Det var hemtrevligt och mysigt när man kom in i salongen.. *tummen upp* Läs mer

Elin E skrev om Top 2 Toe
    Är verkligen super nöjd med Natalie, super härlig person och har verklgen kolla på klippning och färg Läs mer

Anita G skrev om Top 2 Toe
    Trevligt bemötande. Är alltid nöjd med håret och får komplimanger från andra. Läs mer

christina L skrev om Top 2 Toe
    Jag tycker man alltid blir mött trevlig och glatt känner sig alltid välkommen. Jag går för att göra mina ögonbryn har även varit på fotvård. Läs mer
  • 2014-02-23

Elisabeth E skrev om Top 2 Toe
    Mycket nöjd!
    Duktig och trevlig personal, gick tid snabbt och resultat mycket bra. Läs mer
  • 2014-02-23

Helena S skrev om Top 2 Toe
    Har varit kund på Top 2 Toe i några år nu och har aldrig varit besviken när jag gått därifrån. En toppenfrisör! Läs mer

Anita L skrev om Top 2 Toe
    Trevligt och proffsigt!
    Man blir alltid vänligt bemött,-och snyggt (tvätt-masserad,klippt,alt.färgad. Läs mer

Isabell B skrev om Top 2 Toe
    Personalen hade precis varit och rökt innan de skulle behandla mig så de luktade rök och händerna med. Inte jättefräscht men jag blev supernöjd med resultatet! Skippa ciggen nästa gång. Läs mer
  • annika R

2014-02-22

annika R skrev om Top 2 Toe
    Superduktig Nathalie som alltid ser vad man passar i och har bra kännedom om färg. Långt att åka för mig men vill inte riskera att bli missnöjd på ngt annat ställe. Därför åker jag alltid till TOP 2 Toe. Finns mer tjänster typ fotvård och mkt mer man kan göra hos dom. Rekommenderar dom verkligen! Bra bokningssystem. Läs mer

ankki f skrev om Top 2 Toe
    Som kund hos Top 2 Toe känner jag mig alltid varmt bemött. Min frisörska har en mycket god kompetens och lägger ner stor omsorg på att jag ska känna mig nöjd med min klippning. Läs mer

Ingela N skrev om Top 2 Toe
    Kunnig och bra, alltid ett glatt och trevligt bemötande. Man får otroligt bra service, mån om att man ska vara absolut nöjd när man går därifrån.Har klippt,färgat och slingat håret samt färgat ögonbryn, alltid blivit nöjd! Läs mer

Bara lilla jag! Susanne H skrev om Top 2 Toe
    Fantastisk mysig salong som erbjuder det mesta!
    Det känns som att komma hem när man kliver in genom dörren med deras hemtrevliga men samtidigt lyxiga inredning!
    Personalen är super trevliga och tillmötesgående på alla sätt!
    Jag kan med handen på hjärtat varmt rekomendera denna salong! Läs mer

Åsa G skrev om Top 2 Toe
    Jag har klippt och färgat håret där, tidigare fixat naglarna, fått fotvård och gått på IPLOCKA-behandling hod top2toe.
    Supernöjd varje gång! Trevlig personal med bra service.
    Man känner sig alltid välkommen och där är en varm stämning. Läs mer
  • Carolina D

2014-02-21

Carolina D skrev om Top 2 Toe
    Duktiga tekniskt sett! Man kände sig välkommen och bekväm direkt! Ändrade min frisyr från långt till kort där och jag var väldigt nöjd när jag gick därifrån! Läs mer
  • Nathalie K

2014-02-21

Nathalie K skrev om Top 2 Toe
    Nathalie på top2toe är Proffs på färg och klipp blir alltid nöjd och får sällan samma färg vilket jag tycker är roligt . Tröttnar aldrig ;) Läs mer

Anneli A skrev om Top 2 Toe
    Natalie är mycket duktig och trevlig. Alltid nöjd efter mina besök hos henne. Läs mer

Anneli H skrev om Top 2 Toe
    Trevlig och duktig personal.
    mycket nöjd med hårfärgen. Läs mer
  • 2014-02-16

maria c skrev om Top 2 Toe
    Med fin kvalitet på produkterna och skickligt hantverk är Barbo min favorit! Läs mer
  • 2014-02-10

Veronica B skrev om Top 2 Toe
    Barbro är med all säkerhet den bästa kvinnan jag vet och mottar alltid en med personlig prägel. Jag saknar henne och hennes fina personlighet då jag numera bor i utlandet. All lycka till dig Barbro! Läs mer

Bästa Ögonfransförlängarna nära Top 2 Toe:

Createbymattis (3.3km)
Alexandra A Alexandra A tycker:
“Mysig hemma miljö och en super...” Läs mer