Alla kategorier Frisör Stockholms län Huddinge Top 2 Toe

Top 2 Toe

S:t Eriksgatan 68, 113 20 Stockholm — Visa karta

Vi har en salong på Kungsholmen/Vasastan där vi erbjuder dig frisering av ditt hår, nagelteknologi, SPA Pedikyr/manikyr, fransböjning, fransförlängning, hårbortagning, dvs. allt från topp till tå.
Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM
Hair Stylist
Therese K:
Janet på Hair Stylist är väldigt duktig, både på att klippa och färga. Sambo, son och dotter klipper sig numera hos Janet.

Frisörer nära Top 2 Toe:

Älvsjövägen 2, ÄLVSJÖ
Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med vå... Läs mer ›
Elisabeth C:
Välkomnande och trevliga frisörer. Jag känner mig omhändertagen och tycker om att gå till salongen.

Brunnsgatan 4, STOCKHOLM
People - en frisersalong på Brunnsgatan 4 i Stockholm Läs mer ›
Simone C:
Var inne för en helt ny frisyr. Fick direkt ett varmt bemötande och blev väl omhändertagen. Stort plus för deras ekologiska produkter som ja...

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Gosia P:
Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med båd...

Läs vad 11 kunder tycker om Top 2 Toe

• Kat B
    Kat B skrev om Top 2 Toe
    Nice experience. Nathalie cut my hair and it was like she read my mind and knew how I wanted my hair to be cut. She's a lovely person as well :)
  • Sanda B
    Sanda B skrev om Top 2 Toe
    Jag har gått hos Nathalie i över 10år! Är ALLTID super nöjd!! Hos henne är INGENTING omöjligt, allt går att göra och det blir super fint! Man känner sig jätte fin när man går därifrån. Hon är grymt bra på allt. Proffsig på alla sätt och vis. Den dagen hon slutar vet jag inte vad jag skulle göra eller ta mig till. Kan varmt rekommenderas!
  • Therese B
    Therese B skrev om Top 2 Toe
    Natalie är proffsig på frisyr och färg. Snygga ögonbryn gjorde hon med. Prisvärt och proffsigt. Mysig miljö där man känner sig välkommen.
  • Therese B
    Therese B skrev om Top 2 Toe
    Natalie är ett proffs på färg och klipp. Ögonbrynen blev också superfina. Bra pris och mysig miljö.
  • Hannah W
    Hannah W skrev om Top 2 Toe
    Innan jag träffade Nathalie hade jag ångest bara av tanken att gå till en frisör, då jag aldrig träffat någon som lyssnat på vad jag vill ha.

Efter att ha följt med min svärmor till Nathalie där hon klippte sig var det på en gång att jag kände att man kunde känna sig trygg i hennes händer, och ja det kan man.

Finns ingen frisör som är så lyhörd på dina önskemål men som också gör det extremt bra och faktiskt utmanar din egen tanke:)

Hon är bra på färg, klippning hon gjorde även min bruduppsättning.

Frisör i världsklass:)
  • Christer T
    Christer T skrev om Top 2 Toe
    Positivt inställda. Glada miner. Proffesionellt arbete.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Top 2 Toe
    Supernöjd efter fem timmars "top2toe" hos härliga Nattis och gulliga Barbro. Nattis klippte och slingade, färgade bryn och fransar och Barbro fixade naglar och till sist en fransförlängning. Min första! De är härligt flexibla med tider vilket passar oss som jobbar jämt, så jag spenderade en måndagskväll i den lilla salongen. Resultatet blev över förväntan och priserna är humana. Mitt första men definitivt inte sista besök!
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Top 2 Toe
    Jag har gått hit sedan Top2Toe öppnade, de har bra behandlingar för hela kroppen. Man känner sig alltid fin och fräsch när man går. Och det är ju den känslan man vill ha! Älskar mottagandet och kompetensen man möter när man kliver in. Man blir inte besviken :-)
  • Viktoria R
    Viktoria R skrev om Top 2 Toe
    Jag är alltid nöjd efter ett besök här! Alltid över förväntan!
  • Juli J
    Juli J skrev om Top 2 Toe
    Jättebra service och personalen är otroligt trevlig.
    Bara positivt.
  • Sophia K
    Sophia K skrev om Top 2 Toe
    Trevligt, välkomnande och man går alltid därifrån med ett leende på läpparna nöjd och belåten. Härligt service och bra resultat :)

S:t Eriksgatan 68, 113 20 Stockholm