Nathalie Karmgård

Nathalie Karmgård

Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Ring för att boka en tid.

43 omdömen om Nathalie Karmgård

Sedan starten hos Reco 2013
Natalie W
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Nathalie Karmgård är inte bara en fantastisk frisör som är otroligt duktig med färger. Hon är också en fullkomligt underbar människa som det sprudlar om. Jag har varit kund hos henna i snart 5 år och jag har aldrig varit missnöjd!!

Therese B
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Natalie är grymt bra. Proffsig på hår och ögonbryn. Lyhörd, duktig. Fina slingor och fin frisyr. Trevligt bemötande.

Marlene V
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Jag har varit hos Nathalie två gånger och jag gick därifrån supernöjd båda gångerna. Hon är väldigt noggrann och färgresultat på slingorna blev precis som förväntat. Jag har rekommenderar flera av mina vänner att gå till henne och jag kommer definitivt fortsätta gå till henne. Hon är trevlig och man känner sig väl omhändertagen. /Marléne

Malin L
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Jag har klippt mig hos Nathalie i flera år. Anledningen till att jag alltid väljer henne är att hon blandar ett personligt bemötande med enorm kunskap och att hon har ett genuint engagemang för klipp och framför allt färg. Nathalie är väldigt mån om att ta reda på vad jag tänkt mig för slutresultat men hon ger även egen input om det är något hon tycker skulle bli bättre med den typ av hår jag har. Jag har alltid gått från Top2Toe och känt mig nöjd och härlig:-)

Azita E
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Serviceinriktad och bra färg och slingor!

Therese
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

En noggrann, social och kompetent frisör som lyssnar på önskemålen men bara genomför det hon tror blir bra. Hon är den bästa frisören jag har hittat och hon tycker om sitt jobb och tar väl hand om sina kunder.

Josefin W
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Jätteduktig tjej med lång erfarenhet. Är alltid väldigt nöjd när jag går därifrån.

J
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Gick snabbt att få tid och Nathalie såg direkt vad som behövde göras. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande :-)

Anna-Carin W
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Hej, Jag har klippt mig på Top 2 Toe vid ett flertal tillfällen. Jag får alltid ett vänligt bemötande och klippningen blir alltid bra. Natalie tar sig alltid tid att klippa noggrant även om hon har mycket att göra och är dessutom alltid trevlig. Jag rekommenderar ofta Top 2 Toe. Kommer fortsätta klippa mig där :-)

Anna J
Skrev om Nathalie Karmgård en del av Top 2 Toe

Trevlig och proffesionell personal med många års erfarenhet och det märks. De är även väldigt duktiga på barnklippningar. Jag kan med gott samvete rekommendera Top2Toe för både klipp och färg.