Alla kategorier Lägga golv Västmanland Västerås Bergström Plattsättning AB

Bergström Plattsättning AB

Metallverksgatan 6, 721 30 Västerås — Visa karta

Välkommen till Bergströms Plattsättning.
Johan Skyttes Väg 203, 12534, ÄLVSJÖ
Golvexperten
Ina E:
Jimmy och hans team gjorde ett så fantastiskt fint jobb hos oss. Vi fick snabbt svar på alla funderingar. Jobbet utfördes på utlovad tid. Go...

Läs vad 6 kunder tycker om Bergström Plattsättning AB

• Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Bergström Plattsättning AB
    Som svar på "Dino"
    Dinosario eller??
    Vi har bedrivt platsättningsverksamhet i 23 år med gott resultat, sedan stöter man förstås under resans gång på olika kunder, får tala för sig själv.
    Vi omsätter mellan 40 till 60 miljoner per år och har 40 till 60 anställda, vi ny-rekryterar samt utbildar för att hålla marknaden igång och se till att vi alltid är uppdaterade, vi genomgår alla kurser som är tillämpbara för vår del, stundtals kan det säkert bli så att någon enstaka kund kommer i kontakt med en lärling, men aldrig så att denne arbetar själv på plats, vi beklagar om den aktuella kunden ej fått det resultat som var förväntat , dock är alltid vår självklara mening samt slutmål att ha en nöjd kund.
    Med ett trippel AAA i bagaget samt ett gott renome i övrigt under snart 25 år så kan vi bara hälsa nya o gamla kunder välkomna till kanske det mest proffsiga plattsättningsföretaget i Sverige eller Norra Europa!
  • Dino
    Dino skrev om Bergström Plattsättning AB
    Varning!
    Plattsättaren ej certifierad så som påstås på deras hemsida. Skickar in lärlingar att lägga plattor. När man upptäcker hur dåligt man satte upp plattorna och frågar hur det kommer sig att de använder sig av icke certifierade plattsättare så är svaret att det gäller endast våtrumscertifikatet?!?!?!?! Med andra ord estetisk tar de inget ansvar för. Jag kan tänka mig att BPAB har duktiga och kunniga plattsättare men de skickas oftast till de stora jobb medan vi privat personer får klara oss med lärlingar. Jag har till slut fått en prisreducering men får fortfarande leva med sneda, breda samt ojämna fogar. Plattorna som jag beställde av Bergströms visade sig vara 2:a sortering.
    Jag visar gärna Bergströms slutresultat. Vill du ha bilder innan du bestämmer dig för en plattsättare ta kontakt med mig så kan jag maila över bilder på deras jobb. Maila mig på first.homosapiens@gmail.com
    Tidsmässigt har jag ingeting att klaga på. Det är bara när det inte går bra så vänder deras från början vänliga inställning till att hota med advokater och liknanade. Tänk extra noga när du väljer plattsättare. OBS! Det viktigaste av allt är att skriva ner i ett avtal exakt allt! Och då menar jag allt, fogbredden, fogfärgen, fogsprång(viktigt,googla). Enligt BKR ska fogbredden vara ca 2-3 mm, hos mig varerar det mellan 1-7 mm!!! Mjukfogen i hörn går zig zag och bredden är ca 9 mm!!! Bergströms har försökt 3 gånger att rätta till felet men inte lyckats. Du som läser detta önskar jag lycka till med ditt badrumsprojekt!
  • Piotr D
    Piotr D skrev om Bergström Plattsättning AB
    Inför renoveringen av våra tre badrum (lägenheten och villan) inhämtade vi offerter från fyra olika företag. Efter utvärderingen och rekommendationer från bekanta, valde vi Bergström Plattsättning i Västerås. Sammanfattningsvis kan sägas att resultatet har till fullo motsvarat våra förväntningar.

Arbetet har utförts på ett fackmannamässigt sätt av trevliga och kunniga hantverkare och var i samtliga fall (för alla tre badrummen) klart enligt plan. Vi är mycket nöjda med resultatet. Kontakterna med företaget har genomgående fungerat mycket bra under alla faser av vårt "projekt". Kostnaden för renoveringarna stämde helt med företagets offerter.

I de av Bergström Plattsättning utskickade kvalitetsenkäter har företaget fått högsta betyg från oss. Vi har rekommenderat och kommer att rekommendera Bergström Plattsättning till våra vänner och bekanta.
  • Daniel
    Daniel skrev om Bergström Plattsättning AB
    Riktigt dåliga.
    Byggde nytt hus och dessa var underenreprenörer. Deras killar fick göra om stora delar av arbetet men fortfarande är kaklet det enda i vårat hus vi verkligen är missnöjda över. Man har fortfarande känslan av att man skulle gjort det bättre själv. Nej det här företaget behöver se över sin personal för de amatörer som skickades ut till vårat fyramiljonersbygge var inte ens värda att kakla ett utedass på Östra holmen.
  • torbjörn b
    torbjörn b skrev om Bergström Plattsättning AB
    Utför arbetet korrekt o i rätt tid.
    "Helge Å" som skrivit tidigare är nog ingen riktig kund
    , då vi följer upp alla våra åtaganden med en enkät om 20 frågor o bifogar ett frankerat kuvert, får vi svar från i stort sätt alla, en så missnöjd kund som "Helge Å" borde väl ha svarat!?! De svar vi får är genomgående av positiv karraktär.T.Bergström
  • Helge Å
    Helge Å skrev om Bergström Plattsättning AB
    Riktigt uselt, oproffsiga, lovar mer än vad de sedan gör, mycket slarviga, fusk jobb, otrevligt bemötande. Skulle aldrig rekomendera de till någon.

Metallverksgatan 6, 721 30 Västerås