Torsokliniken

Ring 076-216 46 27 torsokliniken.se

26 omdömen om Torsokliniken

Filip N
Skrev om Torsokliniken

Har varit återkommande kund till Peter Niclasen i några år nu och är super nöjd med hans behandlingar! 10/10!

Birgitta E
Skrev om Torsokliniken

Jag blir vänligt och igenkännande bemött. Peter frågar alltid var jag har besvär men rättar till hela ryggen. Behandlingen utförs utan obehag och på ett professionellt sätt. Jag går med lätta steg och rak rygg därifrån.

Veronica L
Skrev om Torsokliniken

Peter är väldigt professionell och min rygg har blivit mycket bättre tack vare honom!

Staffan H
Skrev om Torsokliniken

Har problem med min rygg o har åkt in på sjukhus ett antal ggr. Numera går jag t Torsokliniken var 6:e vecka o då går vi igenom rygg o nacke o kollar över så allt känns bra. Jag är 70+ och är ganska aktiv med golfspel, trädgårdsarbete mm. Det känns bra varje gång jag går ifrån Torsokliniken, kroppen känns smidig,

Bertil R

Bra bemötande Bra behandling

Helen W

Alltid en bra genomgång av kroppen. Tack Peter🤗

Morgan A
Skrev om Torsokliniken

Kunnig personal som ser till patientens behov…..

Ann-Cathrine (anki) S

Jag fick god service och trevligt bemötande. Jag förväntade mig att få behandling efter behov vilket jag fick. Jag kände mig väl omhändertagen. Tjänsten jag köpte var kiropraktik.

Mikael S
Skrev om Torsokliniken

Bygger upp ett förtroende, lyssnar noga och förklarar vad som kan vara problemet. Ger även tips och råd om hur man själv kan förbättra sin egen situation.

Claes A
Skrev om Torsokliniken

jag upplever det bra och är nöjd.

Carolyn (lina) D
Skrev om Torsokliniken

Jag blir alltid lyssnad på vilket gör att jag har fullt förtroende för behandlingen

Håcan N

Professionell och trevligt bemötande

Kajsa S
Skrev om Torsokliniken

Peter Lyssnar alltid på vad man har för bekymmer och är duktig på att känna av ens kropp och hjälpa en komma till rätta med ens ömheter.

Mikael E
Skrev om Torsokliniken

Mår fantastiskt efter varje besök. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.

Ingrid E
Skrev om Torsokliniken

Bra bemötande. Blir bättre efter behandlingarna.

Mikael M
Skrev om Torsokliniken

Trevligt bemötande, hyfsat lätt att få tider. Kunnig. Har ofta problem när man kommer dit och när man går där ifrån med en bättre känsla i kroppen

Stefan H
Skrev om Torsokliniken

Proffsigt och kompetent! Kan varmt rekommenderas.

Ingrid Margareta B
Skrev om Torsokliniken

Under lång tid haft problem med rygg och leder - både skelett och muskler. Redan vidmin första behandling upplevde jag en klar förbättring. Professionell behandling och bemötande av Peter som var tydlig med vad han skulle göra. Har redan rekommenderat honom till flera personer med liknande besvär.

Ritha J
Skrev om Torsokliniken

Fantastisk kiropraktor som både är väldigt duktig och hjälper mig med min artros och en vänlig och behaglig person.

Fredrik W
Skrev om Torsokliniken

Superbra bemötande , kunnig personal och lätt att få tider.

Eva-Lotta R
Skrev om Torsokliniken

Har fått kiropraktik här i många år. Mycket nöjd

Kjell J
Skrev om Torsokliniken

Mycket erfaren och gedigen upplevelse med bra råd och förmåga att lyssna på kunden. Hade hoppats man kunde ansluta sig till "systemet" så att kostnaden hade varit lägre.

Rickard L
Skrev om Torsokliniken

Alltid trevligt bemött Uppfyller alltid mina förväntningar Oerhört nöjd som alltid

Jan T

Toppen Toppen Utmärkt behandling och mottagande

Johan B
Skrev om Torsokliniken

Världsklass!! Peter är kunnig, och lyssnar alltid på mig som kund.

Ulrika Mariana B
Skrev om Torsokliniken

Torsokliniken är en fantastisk hjälp när man har ont i kroppen! Kiropraktor Peter är en klippa som inte bara ser till området där man har ont utan se helheten på kroppen! Tips på övningar för att må bättre, förebygga och förekomma smärta! Fantastisk praktik som jag mer än gärna rekommenderar! Fem guldstjärnor från mig