Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Nacka Totalrenovering i Nacka

Totalrenovering i Nacka

Henriksdalsringen 73, 131 32 Nacka — Visa karta

Vi på Totalrenovering i Nacka har många års erfarenhet inom bygg och renovering. Med utgångspunkt i Nacka tar vi uppdrag i hela Storstockholm och vi tar gärna på oss totalentreprenaden för ditt projekt. Vi sköter alltså allt, från planering till färdigt bygge. Vi har all kunskap som behövs samt ett nära samarbete med behöriga elektriker och rörmokare.

Vi strävar inte efter att vara billigast i branschen, utan efter att garantera pålitlighet, resultat och kvalitet. Att göra om hemma behöver inte vara så jobbigt som du tror, låt oss göra jobbet och njut av ditt nya kök, badrum eller uterum!

Läs vad 6 kunder tycker om Totalrenovering i Nacka

• Vida B
    Vida B skrev om Totalrenovering i Nacka
    Jag kan inte nog beskriva hur underbara detta gäng är! Jag var så stressad inför min renovering men de bokstavligen höll min hand genom hela processen. De förklarade steg för steg längs vägen så att jag kunde känna mig trygg och delaktig.

Grabbarna är grymma på att komma med egna förslag på förbättringar och man märker på resultatet att de har en fantastisk yrkesstolthet och besitter stor kunskap. Ingenting lämnas åt slumpen! Allt är planerat och sker på utsatt tid.

De tar in kunnig, behörig personal och ser till att de dyker upp i tid så att inget krockar. Bra pris och man kan använda RUT-avdraget!

Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur bra de är men jag avslutar med att säga att min renovering gick som en dans på rosor och jag fick min drömlägenhet. Jag har inget alls att klaga på! Rekommenderar de varmt om och om igen!

Tusen tack för allt ni gjort! <3 <3 <3 Läs mer
  • Carl-henrik B
    Carl-henrik B skrev om Totalrenovering i Nacka
    Enkelt och smidigt från första stund!
    Bra kontakt, snabbt och effektivt arbete med ett oerhört bra resultat!
    Vi är supernöjda och kommer varmt rekommendera vidare till vänner. Läs mer
  • Nichlas T
    Nichlas T skrev om Totalrenovering i Nacka
    Väldigt bra, från början till slut! Snabba, proffsiga, flexibla och enkla att ha att göra med! Fick hjälp att riva en vägg, flytta kyl och frys och bygga en köksö. Fick också hjälp med målning i samtliga rum och omdragning och montering av eluttag, takdosa etc.
    Man känner liksom att man får lite mer än vad man betalar för! Läs mer
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Totalrenovering i Nacka
    De har renoverat både vårt kök och vårt sovrum och allt är superbra utfört och dom är väldigt trevliga och måna om att vi skulle bli nöjda! Läs mer
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Totalrenovering i Nacka
    Vi har anlitat företaget flera ggr.
    De har hjälpt oss med både stora som små
    Arbeten.
    Total ren av badrum tex.
    Det vi uppskattar är att vi får en
    Personlig kontakt direkt med företaget,
    O framför allt att de kan hjälpa oss med
    I princip alla tjänster.
    Det gör att vi endast behöver kontakta dem,
    Så fixar de alla våra behov. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Totalrenovering i Nacka
    En totalrenovering av undervåning i radhus avseende
    Helläggning av parkett 50 kvadratmeter samt tillsnyggning av tre portaler.
    Nytt tak med spotar i vardagsrum
    Ny lister i undervåningen
    Ommålning av vardagsrum
    Pärlspont i hall, trapphus samt öve hall, där också nytt golv läggs in
    Målning av tak och dörrar i övre hall och nedre hall
    Målning, slipning och oljning av trappa

Min upplevelse är mycket positiv från början till slut

Vi första kontakt för planering av offert och tidsåtgång för arbetet fick jag mycket hjälp med såväl hur det skulle gå till samt tips och råd kring materialval som hur lösningen kunde se ut.
    Jag talade om hur jag ville att resultatet skulle bli och jag fick god vägledning dit.

Under arbetets gång hade vi regelbundna avstämningar så vi kunde korrigera under vägen.

Arbetets utförande är mycket proffsigt och resultatet motsvarar totalt våra förväntningar.

Kontakten har alltid varit bra med en mycket trevligt och kunnigt bemötande.

Hälsningar
    Susanne Moberg-Johansson Läs mer