Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Nacka Totalrenovering i Nacka

Totalrenovering i Nacka

Henriksdalsringen 73, 131 32 Nacka — Visa karta

Vi på Totalrenovering i Nacka har många års erfarenhet inom bygg och renovering. Med utgångspunkt i Nacka tar vi uppdrag i hela Storstockholm och vi tar gärna på oss totalentreprenaden för ditt projekt. Vi sköter alltså allt, från planering till färdigt bygge. Vi har all kunskap som behövs samt ett nära samarbete med behöriga elektriker och rörmokare.

Vi strävar inte efter att vara billigast i branschen, utan efter att garantera pålitlighet, resultat och kvalitet. Att göra om hemma behöver inte vara så jobbigt som du tror, låt oss göra jobbet och njut av ditt nya kök, badrum eller uterum!

Läs vad 3 kunder tycker om Totalrenovering i Nacka

• Amanda P
    Amanda P skrev om Totalrenovering i Nacka
    De har renoverat både vårt kök och vårt sovrum och allt är superbra utfört och dom är väldigt trevliga och måna om att vi skulle bli nöjda!
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Totalrenovering i Nacka
    Vi har anlitat företaget flera ggr.
    De har hjälpt oss med både stora som små
    Arbeten.
    Total ren av badrum tex.
    Det vi uppskattar är att vi får en
    Personlig kontakt direkt med företaget,
    O framför allt att de kan hjälpa oss med
    I princip alla tjänster.
    Det gör att vi endast behöver kontakta dem,
    Så fixar de alla våra behov.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Totalrenovering i Nacka
    En totalrenovering av undervåning i radhus avseende
    Helläggning av parkett 50 kvadratmeter samt tillsnyggning av tre portaler.
    Nytt tak med spotar i vardagsrum
    Ny lister i undervåningen
    Ommålning av vardagsrum
    Pärlspont i hall, trapphus samt öve hall, där också nytt golv läggs in
    Målning av tak och dörrar i övre hall och nedre hall
    Målning, slipning och oljning av trappa

Min upplevelse är mycket positiv från början till slut

Vi första kontakt för planering av offert och tidsåtgång för arbetet fick jag mycket hjälp med såväl hur det skulle gå till samt tips och råd kring materialval som hur lösningen kunde se ut.
    Jag talade om hur jag ville att resultatet skulle bli och jag fick god vägledning dit.

Under arbetets gång hade vi regelbundna avstämningar så vi kunde korrigera under vägen.

Arbetets utförande är mycket proffsigt och resultatet motsvarar totalt våra förväntningar.

Kontakten har alltid varit bra med en mycket trevligt och kunnigt bemötande.

Hälsningar
    Susanne Moberg-Johansson