Städ

Läs vad 10 Läs vad Städ

• 2020-05-26
    Jag köpte flyttstädning. Enkelt och smidigt att boka och flexibla när det handlade om tider. Jag fick några (få) anmärkningar vid flyttbesiktningen, men så fort jag meddelat det så kom städarna direkt och åtgärdade det utan något krångel alls. Så som helhet bra och proffsigt!
    Tack för din fantastiska rekommendation och vi hoppas kunna erbjuda dig våra fantastiska tjänster nästa gång du begär det.

• 2020-05-15
    Beställde flyttstädning. Vilket hästjobb de gjorde åt oss. Vi var så nöjda, t o m mina grannar var imponerade. Beställningen gjordes via en Ben på företaget som ställde de frågor för att vi skulle få en så bra produkt som möjligt. Kan varm rekomnendera. Har rekommenderat till min mamma :) Ni räddade oss. . Tackar TrendPersonal
    Tack för din rekommendation. Vi är glada att du älskar våra tjänster och vi ser fram emot att ha varit till nytta för dig i framtiden.

• 2020-05-07
    Vi fick väldig rena fönster och ett mycket trevligt bemötande. Sten
  • 2020-05-05
    Fönsterputs Mycket bra Arbetet gick mycket bra och personalen var effektiv, noggrann och trevlig Mycket nöjd.

• 2020-04-30
    Jag anlitade dem för Flytthjälp Flyttstädning Städning Skräpavlägsning Väldigt bra service Snabba Effektiva Väldigt bra, ska anlita dem igen om jag flyttar igen samt för månadsvis städning.
    Tack för din rekommendation och vi hoppas kunna erbjuda våra fantastiska tjänster till dig igen.

• 2020-04-17
    Jättefint städat och noggrant utfört. Snabb och bra kommunikation.

• 2020-04-10
    Betalade för fyra timmar,men det blev bara tre och en halv 😦
  • 2020-03-26
    Flyttstädning, ypperligt bra jobbat och väldig bra service av både kundservice och av städteknikerna. Snabba, effektiva och flexibla för att hitta den ultimata lösningen! Rekommendera dem starkt!
    Tack för din återkommedation. Vi ser fram emot att erbjuda dig en annan bra tjänster i framtiden. Tack för att du använder TrendPersonal Services

• 2019-12-20
    Trevlig personal som gör ett bra jobb. Lyssnar på kritik och förbättrar sig. Hjälpar mig med hemstädning och är väldigt nöjd. Rekommenderar dem hjärtligt.
  • 2019-12-18
    TrendPersonal Sverige kunde med kort varsel komma och hjälpa mig med en storstädning när en gäst hade tryckt av en pulversläckare i mitt hus. Med dedikerat tålamod löste de den tuffa uppgiften, stort tack!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte